Кейс Райффайзен Банку Аваль. Як допомогти клієнтам-підприємцям подати податковий звіт

Бізнес-клієнти Райффайзен Банку Аваль – фізичні особи-підприємці можуть надсилати податкові звіти у бізнес чатботі банку.

8 травня 2020

Кейс Райффайзен Банку Аваль. Як допомогти клієнтам-підприємцям подати податковий звіт

Клієнти Райффайзен Банку Аваль отримали можливість передавати податкову звітність ФОП та отримувати квитанції від ДПС через чатбот Raiffeisen Business. Це стало можливим завдяки співпраці Райффайзен Банку Аваль з Опендатаботом.

Хто такий Райффайзен Банк Аваль?

Райффайзен Банк Аваль — найбільший український банк із іноземним капіталом.

Усі бізнес-клієнти банку можуть безкоштовно користуватися бізнес чатботом Raiffeisen Business. А клієнти, які обслуговуються в пакетах «Бізнес Комфорт» та «Бізнес Еліт +» можуть безкоштовно скористатися послугами Бізнес Консьєрж-сервісу.

Бізнес Консьєрж-сервіс допоможе вирішити повсякденні завдання бізнесу: допомогти отримати консультацію юриста чи бухгалтера або отримати послуги кур’єра чи перекладача.

Як Опендатабот допомагає бізнес-клієнтам банку?

Завдяки інтеграції з Опендатаботом бізнес чатбот Raiffeisen Business може надсилати податкові звіти ФОП та отримувати квитанції від ДПС.

Після відправки звіту клієнт банку вже за кілька годин у чатботі отримує квитанції про отримання звіту податковою та його успішне подання.

Чатбот автоматично нагадує клієнтам подати наступний звіт — через квартал або через рік (якщо це річний звіт).

Кому ще стануть у нагоді можливості Опендатабот?

Подбати про своїх клієнтів так само, як Райффайзен Банк Аваль, можуть банки та будь-які інші фінансові установи. Для інтеграції звертайтеся до нас.

Отримуйте аналітику від Опендатабот в Телеграм каналі

TelegramКанал Опендатабот