Кейс Poster: Як спростити оплату по безгрошовому розрахунку і заощадити свій робочий час

11.10.2019 09:01

Рік тому в IT-компанії Poster помітили, що часто клієнти телефонують на підтримку, щоб оплатити роботу системи POS. Опендатабот допоміг автоматизувати оплату, скоротивши кількість кроків клієнта від 8 до 2. Розповімо, як це сталося.

Що таке Poster?

Poster – це сервіс, який допомагає автоматизувати ресторанний бізнес. Більшість клієнтів Poster – це кафе, ресторани та крамнички, зараз автоматизовано 10 000 закладів у всьому світі.

Використання системи POS дає можливість віддалено вирішувати всі питання свого бізнесу – онлайн-каса, склад, фінанси, аналітика, CRM.

Чому оплата Poster була проблемою?

Poster працює по системі передплати. Для оплати клієнт має внести необхідну суму, після чого він отримує доступ до свого акаунта.

Проблема полягала в тому, що більшість клієнтів Poster за юридичною формою — ТОВ і ФОП. Їм зручно платити по безготівковому розрахунку й оформлювати передплату як витрати.

Як виглядав бізнес-процес оплати раніше?

  1. Клієнт телефонував у підтримку, щоб попросити рахунок.

  2. Менеджер дізнавався реквізити і давав завдання бухгалтерові.

  3. Бухгалтер двічі на день формував рахунки в 1С.

  4. Менеджер викачував рахунок і відправляв клієнту на e-mail.

  5. Клієнт сплачував за рахунком.

  6. 2 рази на день менеджер перевіряв, хто з клієнтів здійснив передплату і відповідно який акаунт потрібно продовжити.

  7. Бухгалтер дивився на продовження і робив акти виконаних робіт.

Якщо клієнту був потрібен акт, він знову телефонував у підтримку.

Весь процес задіював 3 співробітників Poster і по факту клієнт міг чекати рахунок півдня, а то і день.

Як виглядає процес оплати за Poster тепер?

Після підключення API Опендатабот власникові закладу навіть не потрібно пам'ятати свій ЄДРПОУ – достатньо просто ввести назву підприємства, а всі реквізити підтягуються самі.

Клієнт в адмінці вказує свої реквізити, тут же йому формується рахунок. Після оплати рахунку протягом 15 хвилин автоматично продовжується його акаунт і відправляється e-mail з актом.

Які наслідки це мало для клієнтів та для компанії?

За перший же місяць співвідношення дзвінків клієнтів у службу технічної підтримки щодо оплати акаунта знизилося на третину – з 12/100 до 8/100.

Власники Poster порахували, що завдяки підключенню Опендатабот та подальшої автоматизації продажів за перші два місяці заощадили 166 годин роботи.

По темі

Кейс Лун: Як захистити своїх користувачів від неприємного досвіду?

ЛУН почав сповіщати своїх користувачів про ризик-фактори забудовників разом з Опендатабот

Банк ПУМБ і Опендатабот запускають програму з перевірки контрагентів

Тепер дані про своїх партнерів можна перевірити в інтернет-банкінгу «ПУМБ online для підприємців», безпосередньо під час здійснення платежу.

Як підключити АРІ державних даних за 60 секунд?

Opendatabot випустив другу версію свого АРІ і зробив його доступним для всіх компаній в Україні.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленного месенджеру