Код ЄДРПОУ

05379978

МИКОЛАЇВСЬКЕ ОБЛАСНЕ ВІДДІЛЕННЯ КОМІТЕТУ З ФІЗИЧНОГО ВИХОВАННЯ ТА СПОРТУ МІНІСТЕРСТВА ОСВІТИ І НАУКИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ УКРАЇНИ

Директор
Кулішов Олександр Юрійович
  • Payment systems
    Припинено
    Анульоване свідоцтво ПДВ № 053799714015 станом на
    Компанія зареєстрована на загальній системі оподаткування

    Реєстраційні дані

    Керівники
    Власники
    🇺🇦 Опендатабот

    Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

    Перевірити компанію

    Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

    ТелеграмВайбер

    Опендатабот для телефону

    AppstoreGoogle Play

    На дату 03.01.2023 у 05379978 основний вид економічної діяльності 84.12 Регулювання у сферах охорони здоров'я, освіти, культури та інших соціальних сферах, крім обов'язкового соціального страхування.

    Реквізити компанії МИКОЛАЇВСЬКЕ ОБЛАСНЕ ВІДДІЛЕННЯ КОМІТЕТУ З ФІЗИЧНОГО ВИХОВАННЯ ТА СПОРТУ МІНІСТЕРСТВА ОСВІТИ І НАУКИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ УКРАЇНИ

    Переглянути повну інформацію про юридичну особу МИКОЛАЇВСЬКЕ ОБЛАСНЕ ВІДДІЛЕННЯ КОМІТЕТУ З ФІЗИЧНОГО ВИХОВАННЯ ТА СПОРТУ МІНІСТЕРСТВА ОСВІТИ І НАУКИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ УКРАЇНИ. Підприємство МИКОЛАЇВСЬКЕ ОБЛАСНЕ ВІДДІЛЕННЯ КОМІТЕТУ З ФІЗИЧНОГО ВИХОВАННЯ ТА СПОРТУ МІНІСТЕРСТВА ОСВІТИ І НАУКИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ УКРАЇНИ зареєстровано — 09.08.2001. Статутний капітал дорівнює 0 гривень. На данний момент директором підприємства є — Кулішов Олександр Юрійович. Компанія МИКОЛАЇВСЬКЕ ОБЛАСНЕ ВІДДІЛЕННЯ КОМІТЕТУ З ФІЗИЧНОГО ВИХОВАННЯ ТА СПОРТУ МІНІСТЕРСТВА ОСВІТИ І НАУКИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ УКРАЇНИ зареєстрована за юридичною адресою: Україна, 54055, Миколаївська область, місто Миколаїв, вулиця Садова, будинок 50. Основний КВЕД контрагента МИКОЛАЇВСЬКЕ ОБЛАСНЕ ВІДДІЛЕННЯ КОМІТЕТУ З ФІЗИЧНОГО ВИХОВАННЯ ТА СПОРТУ МІНІСТЕРСТВА ОСВІТИ І НАУКИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ УКРАЇНИ — 84.12 Регулювання у сферах охорони здоров'я, освіти, культури та інших соціальних сферах, крім обов'язкового соціального страхування