Код ЄДРПОУ

35058232

ПП «ПРОМТЕХЕЛІТ»

Директор
Колесникова Анжела Юріївна
  • Отримайте витяг в одному з додатків
  • Лого ТелеграмТелеграм
  • Лого ВайберВайбер
  • Опендатабот для телефону

  • Appstore
  • Google Play
  • Компанія зареєстрована за адресою масової реєстрації разом з 292 компаніями
    Компанія зареєстрована на загальній системі оподаткування
    Анульоване свідоцтво ПДВ № 350582326550 станом на

    Реєстраційні дані

    Час витягу з ЄДР

    19 грудня 2024 р. о 01:30

    Повна назва

    ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО «ПРОМТЕХЕЛІТ»

    Адреса

    Україна, 01021, ВУЛ.М.ГРУШЕВСЬКОГО, 28/2, Н/П №43, М.КИЇВ, ПЕЧЕРСЬКИЙ

    Дата заснування
    Код ЄДРПОУ

    35058232

    Статутний капітал
    100 ₴
    Основний вид діяльності

    51.19.0 Посередництво в торгівлі товарами широкого асортименту

    Інші види діяльності

    ПОСЕРЕДНИЦТВО В ТОРГІВЛІ СІЛЬСЬКОГОСПОДАРСЬКОЮ СИРОВИНОЮ, ЖИВИМИ ТВАРИНАМИ, ТЕКСТИЛЬНОЮ СИРОВИНОЮ ТА НАПІВФАБРИКАТАМИ, ДОСЛІДЖЕННЯ КОН'ЮНКТУРИ РИНКУ ТА ВИЯВЛЕННЯ СУСПІЛЬНОЇ ДУМКИ, ІНШІ ВИДИ ОПТОВОЇ ТОРГІВЛІ, РЕКЛАМНА ДІЯЛЬНІСТЬ, КОНСУЛЬТУВАННЯ З ПИТАНЬ КОМЕРЦІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ТА УПРАВЛІННЯ

    Керівники
    Власники
    Новинка

    Документи компанії

    Ознайомтеся з перевагами безкоштовного публічного розміщення документів

    Завантаження...

    Реквізити компанії ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО «ПРОМТЕХЕЛІТ»

    Давайте оглянемо детальну інформацію про юридичну особу ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО «ПРОМТЕХЕЛІТ». Підприємство ПП "ПРОМТЕХЕЛІТ" зареєстровано — 18.04.2007. ПП "ПРОМТЕХЕЛІТ" має статутний капітал 100 ₴ гривень. Керуючий директор ПП "ПРОМТЕХЕЛІТ" є — Колесникова Анжела Юріївна. ПП "ПРОМТЕХЕЛІТ" зареєстрована за юридичною адресою: Україна, 01021, ВУЛ.М.ГРУШЕВСЬКОГО, 28/2, Н/П №43, М.КИЇВ, ПЕЧЕРСЬКИЙ. Основний вид діяльності (КВЕД) — 51.19.0 ПОСЕРЕДНИЦТВО В ТОРГІВЛІ ТОВАРАМИ ШИРОКОГО АСОРТИМЕНТУ. Номер свідоцтва платника ПДВ компанії ПП "ПРОМТЕХЕЛІТ" - 350582326550

    ТОВ «ПКГ», КС «КНЯЖИЙ ДІМ», ТОВ «ПРО­Е­КТІН­ЖИ­НІ­РИНГ», ТОВ «КЬЮ-ВЕЙВ», ТОВ «КОМУНАР-СЕРВІС», ТОВ «СТАНДАРТ КЕПІТАЛ МЕНЕДЖМЕНТ»