Код ЄДРПОУ
45166786
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ЗАКАРПАТСЬКИЙ РЕГІОНАЛЬНИЙ ЦЕНТР ПІДВИЩЕННЯ КВАЛІФІКАЦІЇ ДЕРЖАВНИХ СЛУЖБОВЦІВ ТА ПОСАДОВИХ ОСІБ МІСЦЕВОГО САМОВРЯДУВАННЯ»
- Директор
- Кобаль Ірина Іванівна
Опендатабот для телефону
Реєстраційні дані
- Час витягу з ЄДР
- Повна назва
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ЗАКАРПАТСЬКИЙ РЕГІОНАЛЬНИЙ ЦЕНТР ПІДВИЩЕННЯ КВАЛІФІКАЦІЇ ДЕРЖАВНИХ СЛУЖБОВЦІВ ТА ПОСАДОВИХ ОСІБ МІСЦЕВОГО САМОВРЯДУВАННЯ»
- Адреса
88000, Україна, Ужгородський р-н, Закарпатська обл., місто Ужгород, вулиця Володимирська, будинок, 90, інше, 6К
- Дата заснування
- Директор
- Кобаль Ірина Іванівна
- Код ЄДРПОУ
45166786
- Статутний капітал
- 5 000 ₴
- Основний вид діяльності
- 85.59 Інші види освіти, н.в.і.у.
- Інші види діяльності
Інші види видавничої діяльності, Консультування з питань інформатизації, Надання інших інформаційних послуг, н.в.і.у., Оцінювання ризиків та завданої шкоди, Діяльність у сфері права, Діяльність у сфері бухгалтерського обліку й аудиту; консультування з питань оподаткування, Консультування з питань комерційної діяльності й керування, Технічні випробування та дослідження, Дослідження й експериментальні розробки у сфері інших природничих і технічних наук, Дослідження й експериментальні розробки у сфері суспільних і гуманітарних наук, Інша професійна, наукова та технічна діяльність, н.в.і.у., Організування конгресів і торговельних виставок, Надання інших допоміжних комерційних послуг, н.в.і.у., Професійно-технічна освіта, Фахова передвища освіта, Освіта у сфері спорту та відпочинку, Освіта у сфері культури, Діяльність шкіл підготовки водіїв транспортних засобів, Допоміжна діяльність у сфері освіти
- Керівники
Кобаль Ірина Іванівна
керівник
- Власники
- Кобаль Ірина Іванівна Україна
Засновник
5 000 ₴100% - Кобаль Ірина Іванівна Україна
Кінцевий бенефіціарний власник
Документи компанії
Ознайомтеся з перевагами безкоштовного публічного розміщення документів
Фінансова звітність
2023 | |
---|---|
Дохід | — |
Чистий прибуток | — |
Активи | — |
Зобов'язання | — |
Кількість працівників | 0 |