Рішення
від 20.09.2021 по справі 380/9833/20
ЛЬВІВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ЛЬВІВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

РІШЕННЯ

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

20 вересня 2021 року м. Львів

справа №380/9833/20

провадження № П/380/10055/20

Львівський окружний адміністративний суд у складі:

головуючого судді Карп`як О.О.,

секретар судового засідання - Винник В.М.,

за участю:

представників позивача- Сєргєєвої О.І., Піска Б.Й.,

представника третьої особи - Кіт У.В.,

розглянувши у відкритому судовому засіданні справу за позовом Громадської організації «Кам`янка-Бузьке районне товариство мисливців і рибалок ТМР «Крижень» до Сілецької сільської ради Кам`янка-Бузького району Львівської області, Добротвірської селищної ради Львівської області, за участю третьої особи, яка не заявляє самостійних вимог щодо предмету спору на стороні відповідачів - Громадська організація «Кам`янко-Бузьке мисливсько-рибальське господарство «Побужани» про визнання протиправним та скасування рішення,-

в с т а н о в и в :

На розгляд Львівського окружного адміністративного суду надійшла позовна заява Громадської організації «Кам`янка-Бузьке районне товариство мисливців і рибалок ТМР «Крижень»» до Сілецької сільської ради Кам`янка-Бузького району Львівської області, Добротвірської селищної ради Львівської області, за участю третьої особи, яка не заявляє самостійних вимог щодо предмету спору на стороні відповідачів - Громадська організація «Кам`янко-Бузьке мисливсько-рибальське господарство «Побужани» , у якій просить суд:

визнати протиправним та скасувати рішення Сілецької сільської ради Кам`янка - Бузького району Львівської області 42 сесії 7 скликання №4 від 15.04.2020 року «Про погодження надання у користування мисливських угідь громадській організації «Кам`янка-Бузьке мисливсько-рибальське господарство «Побужани» , яким надано погодження громадській організації «Кам`янка-Бузьке мисливсько-рибальське господарство «Побужани» у користування мисливські угіддя, що розташовані на території Сілецької сільської ради Кам`янка - Бузького району Львівської області площею 530 га, терміном на 20 років.

Ухвалою судді від 05.11.2020 прийнято позовну заяву до розгляду та відкрито провадження у справі за правилами загального позовного провадження, призначено підготовче засідання.

Ухвалою від 14.01.2021, занесеною до протоколу судового засідання, залучено до участі у справі в якості третьої особи, яка не заявляє самостійних вимог щодо предмету спору на стороні відповідача громадську організацію «Кам`янка-Бузьке мисливсько-рибальське господарство «Побужани» .

Ухвалою від 04.02.2021, занесеною до протоколу судового засідання, залучено до участі у справі другого відповідача Добротвірську селищну раду Львівської області.

Протокольною ухвалою від 22.06.2021 суд закрив підготовче провадження та призначив справу до судового розгляду на 14.07.2021 о 12:00.

Ухвалою від 14.07.2021 в судовому засіданні оголошено перерву для подання сторонами додаткових доказів на 20.09.2021 о 16:00.

14.07.2021 представником відповідача Добротвірської селищної ради Львівської області подано клопотання про розгляд справи без їх участі.

Ухвалою від 20.09.2021 у задоволенні клопотання відповідача про закриття провадження у справі відмовлено.

В обґрунтування позовних вимог позивач зазначив, що рішенням Львівської обласної ради 9 сесії 5 демократичного скликання №145 від 05.12.2006 «Про внесення змін до рішення обласної ради від 11.02.1997 року №127 «Про надання у користування мисливських угідь у Львівській області» (пункт 3) надано в користування мисливські угіддя терміном на 15 років ТМР «Крижень» Кам`янка-Бузького району (додаток 3), зокрема, загальна площа мисливських угідь - 67 780 га, з них 53 006 га - польові, 12 218 га - лісові, 2556 га - водно-болотні. На підставі рішення Львівської обласної ради №145 від 05.12.2006, між Львівським обласним управлінням лісового та мисливського господарства та «Кам`янка-Бузьким районним товариством мисливців і рибалок ТМР «Крижень» укладено договір №49 про умови ведення мисливського господарства від 19.11.2010. Позивач звернувся з листом до Сілецької сільської ради щодо розгляду звернення ТМР «Крижень» на сесії Сілецької сільської ради з питання надання у користування мисливських угідь в межах Сілецької сільської ради терміном на 49 років «Кам`янка-Бузькому районному товариству мисливців і рибалок ТМР «Крижень» . Рішенням Сілецької сільської ради Кам`янка-Бузького району Львівської області №3 від 15.04.2020 «Щодо погодження у користування мисливськими угіддями ТМР Крижень надано відмову у погодженні позивачу в користуванні мисливських угідь, що розташовані на території Сілецької сільської ради. Згодом позивачу стало відомо, що рішенням Сілецької сільської ради Кам`янка-Бузького району Львівської області №4 від 15.04.2020 надано погодження громадській організації «Кам`янка-Бузьке мисливсько-рибальське господарство «Побужани» у користування мисливських угідь , що розташовані на території Сілецької сільської ради площею 530 га, терміном на 20 років, хоча така громадська організація творена у 2020 році, не має жодної матеріальної бази, основних фондів, найманих працівників. Позивач вважає, що спірне рішення є протиправним та таким, що підлягає скасуванню, оскільки суперечить статті 19 Конституції України та нормам Закону України «Про мисливське господарство та полювання» , порушує права позивача, як діючого користувача мисливських угідь на території Кам`янка-Бузького району Львівської області, а також як такого, що має переважне право на користування такими мисливськими угіддями.

Відповідач Сілецька сільська рада Кам`янка-Бузького району Львівської області подала відзив, проси позову заперечує, просить відмовити у задоволенні позову з наступних підстав. Зазначає, що громадська організація «Кам`янка-Бузьке районне товариство мисливців і рибалок ТМР «Крижень» звернулось із адміністративним позовом про скасування індивідуального акту прийнятого стосовно громадської організації «Кам`янко-Бузьке мисливсько-рибальське господарство «Побужани» , тобто індивідуального акту, що вказує про неналежного позивача у справі. Відсутність у заявника прав чи обов`язків у зв`язку із виданням оскаржуваного документу не породжує для останнього права на захист та звернення до суду із адміністративним позовом. Вважає, що відповідачем не проігноровано рішення Львівської обласної ради ІХ сесії V-го демократичного скликання №145 від 05.12.2006, оскільки оскаржуване рішення Сілецької сільської ради засвідчує лише згоду на оформлення права користування мисливськими угіддями. Також вказує, що загальна територія мисливських угідь Кам`янко-Бузького району становить майже 87 тисяч гектарів. На підставі рішення Львівської обласної ради №145 від 05.12.2006 позивач отримав в користування мисливські угіддя загальною площею 67780 га строком на 15 років. Вказує, що до відповідача із заявою про надання дозволу на використання мисливських угідь майже одночасно звернулись дві громадські організації з проханням надати мисливські угіддя в користування. Вирішуючи питання, відповідачем взято до уваги те, що позивача просив надати в користування мисливські угіддя строком 49 років, а, строк, на який ГО «Кам`янка-Бузьке МРГ «Побужани» просив надати дозвіл на використання земель під мисливські угіддя був більш розумним. Крім цього, існує ряд підстав, які свідчать про недобросовісне користування мисливськими угіддями позивачем. Також зазначає, що позивач не має переважного права на отримання дозволу на використання мисливських угідь безпосередньо від власника (чи користувача) земельних ділянок. З огляду на наведене, вважає, що оскаржуване рішення прийняте в межах повноважень Сілецької сільської ради.

Від відповідача, Добротвірської селищної ради Львівської області надійшов відзив, проси позову заперечує, просить закрити провадження у справі. Заперечення обґрунтовані тим, що спірне рішення прийнято з чітким дотриманням норм чинного законодавства України, зокрема Конституції України, Закону України Про мисливське господарство та полювання , Закону України Про місцеве самоврядування в Україні . Вважає, що позивач може отримати мисливські угіддя у користування на новий строк лише на підставі рішення Львівської обласної ради. Вказує на відсутність у відповідача обов`язку надавати погодження на користування мисливськими угіддями. Також звертає увагу на наявність обґрунтованих підстав для відмови позивачу у наданні такого погодження.

Від третьої особи, яка не заявляє самостійних вимог на предмет спору на стороні відповідачів громадської організації "Кам`янка-Бузьке мисливсько-рибальське господарство «Побужани» на адресу суду надійшли письмові пояснення, у яких представник третьої особи зазначає, що позивачу правомірно було відмовлено у наданні погодження спірних мисливських угідь у користування в межах повноважень Сілецької сільської ради на підставі ст.ст.12, 189 Земельного кодексу України, а також, що у Сілецької сільської ради відсутній обов`язок надавати погодження на користування мисливськими угіддями конкретним суб`єктам права. Просив відмовити у задоволенні позовних вимог.

Представники позивача у судовому засіданні просили задовольнити позовні вимоги з підстав, наведених у позовній заяві.

Представник третьої особи, яка не заявляє самостійних вимог на предмет спору на стороні відповідачів у судовому засіданні просив відмовити у задоволенні позовних вимог.

Відповідачі в судове засідання не з`явився, від Добротвірської селищної ради Львівської області надійшла заява про розгляд справи за її відсутності.

Суд, заслухавши вступне слово учасників справи, з`ясувавши обставини, на які учасники справи посилаються як на підставу своїх вимог та заперечень, дослідивши докази, якими вони обґрунтовуються, встановив наступне.

Громадська організація «Кам`янка-Бузьке районне товариство мисливців і рибалок ТМР «Крижень»» зареєстрована в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань як юридична особа 31.03.2005р. за №1 400 120 0000 000138.

«Кам`янка-Бузьке районне товариство мисливців і рибалок ТМР «Крижень»» (надалі - Товариство або ТМР «Крижень» ) створене за рішенням Загальних зборів членів Товариства у відповідності до Конституції України, Закону України «Про громадські об`єднання» , Закону України «Про мисливське господарство та полювання» та актів законодавства, прийнятих відповідно до нього.

Товариство є добровільним громадським об`єднанням, заснованим на індивідуальному членстві, створеним на основі єдності інтересів для спільної реалізації мети діяльності Товариства.

Основними напрямками діяльності ТМР «Крижень» є :

- захист та реалізація законних прав та інтересів його членів, -

- рекреація,

- сприяння мисливству, аматорському та спортивному рибальству,

- активному розвитку мисливства та рибальства,

- охороні, відтворенню, збереженню природи;

- забезпечення охорони, раціонального використання природних багатств річок, водойм, лісів та їх рекреаційного потенціалу.

В ТМР «Крижень» нараховується близько 500 членів товариства, в штаті товариства працює 9 працівників.

Рішенням Львівської обласної ради 9 сесії 5 демократичного скликання №145 від 05.12.2006 року «Про внесення змін до рішення обласної ради від 11.02.1997 року №127 «Про надання у користування мисливських угідь у Львівській області» (пункт 3) надано в користування мисливські угіддя терміном на 15 років ТМР «Крижень» Кам`янка-Бузького району (додаток 3), зокрема, загальна площа мисливських угідь - 67 780 га, з них 53 006 га - польові, 12 218 га - лісові, 2556 га - водно-болотні.

Згідно з п. 6 цього рішення Львівської обласної ради №145 від 05.12.2006 року - користувачам мисливських угідь: ДП «Буський лісгосп» , ДП «Жовківський лісгосп» Жовківської районної ради УТМР, Радехівське товариство мисливців та рибалок, а також ТМР «Крижень» Кам`янка-Бузького району - приступити з 01.01.2007 до ведення мисливського господарства на новоприйнятих мисливських угіддях та забезпечити працевлаштування вивільнених працівників ДП «Радехівське лісомисливське господарство» .

На підставі рішення Львівської обласної ради №145 від 05.12.2006, між Львівським обласним управлінням лісового та мисливського господарства та «Кам`янка-Бузьким районним товариством мисливців і рибалок ТМР «Крижень» укладено договір №49 про умови ведення мисливського господарства від 19.11.2010.

Судом встановлено, що позивач звернувся клопотанням до Сілецької сільської ради про погодження надання у користування мисливськими угіддями на території Сілецької сільської ради.

Рішенням Сілецької сільської ради Кам`янка-Бузького району Львівської області 42 сесії 7 скликання №3 від 15.04.2020 Про погодження у користування мисливськими угіддями ТМР Крижень надано відмову у погодженні громадській організації Кам`янка - Бузькому районному товариству мисливців і рибалок ТМР Крижень в користуванні мисливськими угіддями, що розташовані на території Сілецької сільської ради Кам`янка - Бузького району Львівської області.

Також, з матеріалів справи судом встановлено, що Сілецькою сільською радою було прийнято рішення про погодження надання в користування мисливських угідь громадській організації «Кам`янка-Бузьке мисливсько-рибальське господарство «Побужани» .

З цього приводу представником позивача адвокатом Сєргєєвою О.І. скеровано на адресу Сілецької сільської ради адвокатський запит №12 від 16.06.2020 з проханням надати інформацію з копіями підтверджуючих документів щодо надання в користування мисливських угідь на території Сілецької сільської ради громадській організації Кам`янка - Бузьке мисливсько - рибальське господарство Побужани а також вказати правові підстави надання в користування угідь.

Листом Сілецька сільської ради №158 від 02.07.2020 надано відповідь на вищевказаний запит та повідомлено, що Рішенням №4 Сілецької сільської ради Кам`янка-Бузького району Львівської області 42 сесії 7 скликання було надано згоду на оформлення використання ГО Кам`янка - Бузьким МРГ Побужани мисливських угідь на території Сілецької сільської ради.

Рішенням 42 сесії, 7 скликання Сілецької сільської ради №4 від 15.04.2020 року «Про погодження надання у користування мисливських угідь громадській організації Побужани на підставі ст.10, 22,24 Закону України «Про мисливське господарство та полювання» , ст.15 Закону України Про тваринний світ , враховуючи погодження землевласників та землекористувачів, враховуючи висновки постійної комісії сільської ради з питань земельних відносин, керуючись ст. 46,51 Закону України Про місцеве самоврядування в Україні , вирішено надати погодження ГО «Кам`янка-Бузьке мисливсько - рибальське господарство Побужани у користування мисливських угідь, що розташовані на території Сілецької сільської ради Кам`янка - Бузького району Львівської області загальною площею 530,0000 га терміном на 20 років.

Позивач вважає, що при прийнятті оскаржуваного рішення, Сілецькою сільською радою не взято до уваги рішення Львівської обласної ради 9 сесії 5 демократичного скликання №145 від 05.12.2006 року «Про внесення змін до рішення обласної ради від 11.02.1997 року №127 «Про надання у користування мисливських угідь у Львівській області» , яким позивачу надано в користування мисливські угіддя терміном на 15 років, тобто до кінця 2022 року.

Вищезазначені обставини зумовили звернення позивача до суду із вказаним позовом.

Відповідно до ч. 1 ст. 2 КАС України передбачено, що завданням адміністративного судочинства є справедливе, неупереджене та своєчасне вирішення судом спорів у сфері публічно-правових відносин з метою ефективного захисту прав, свобод та інтересів фізичних осіб, прав та інтересів юридичних осіб від порушень з боку суб`єктів владних повноважень.

Згідно з ч. 1 ст.5 КАС України кожна особа має право в порядку, встановленому цим Кодексом, звернутися до адміністративного суду, якщо вважає, що рішенням, дією чи бездіяльністю суб`єкта владних повноважень порушені її права, свободи або законні інтереси, і просити про їх захист, в тому числі, шляхом визнання протиправним та скасування індивідуального акта чи окремих його положень.

Частиною 2 ст.19 Конституції України встановлено, що органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов`язані діяти лише на підставі і в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та Законами України.

Відповідно до ч. 1 ст. 144 Конституції України органи місцевого самоврядування в межах повноважень, визначених законом, приймають рішення, які є обов`язковими до виконання на відповідній території.

Так, повноваження сільських, селищних, міських рад визначені в главі 1 розділу II Закону України від 12.06.97 N 280/97-ВР "Про місцеве самоврядування в Україні" (далі - Закон N 280/97-ВР).

В рішенні від 16.04.2009 року N 7-рп/2009 Конституційний Суд України, за результатом аналізу статей 19, 140, 143, 144, 146 Конституції України, зазначив, що органи місцевого самоврядування, здійснюючи владу і самостійно вирішуючи питання місцевого значення, віднесені законом до їх компетенції, та приймаючи рішення, які є обов`язковими до виконання на відповідній території, зобов`язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.

Згідно із частиною першою статті 10 Закону України "Про місцеве самоврядування в Україні" N 280/97-ВР сільські, селищні, міські ради є органами місцевого самоврядування, що представляють відповідні територіальні громади та здійснюють від їх імені та в їх інтересах функції і повноваження місцевого самоврядування, визначені Конституцією України, цим та іншими законами.

Статтею 25 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» N280/97-ВР передбачено, що сільські, селищні, міські ради правомочні розглядати і вирішувати питання, віднесені Конституцією України, цим та іншими законами до їх відання.

Відповідно до преамбули Закону України «Про мисливське господарство та полювання» N 1478-III його положення визначають правові, економічні та організаційні засади діяльності юридичних та фізичних осіб у галузі мисливського господарства та полювання, забезпечують рівні права усім користувачам мисливських угідь у взаємовідносинах з органами державної влади щодо ведення мисливського господарства, організації охорони, регулювання чисельності, використання та відтворення тваринного світу.

Згідно з статтею 1 Закону України «Про мисливське господарство та полювання» N 1478-III мисливські угіддя - це ділянки суші та водного простору, на яких перебувають мисливські тварини і які можуть бути використані для ведення мисливського господарства.

Відповідно до положень статті 21 Закону N 1478-III ведення мисливського господарства здійснюється користувачами мисливських угідь.

При цьому, не допускається користування мисливськими тваринами та ведення мисливського господарства без оформлення відповідних документів у встановленому цим Законом порядку. Умови ведення мисливського господарства визначаються у договорі, який укладається між центральним органом виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері лісового та мисливського господарства, і користувачами мисливських угідь.

Згідно із частиною першою статті 22 Закону України «Про мисливське господарство та полювання» N 1478-III мисливські угіддя для ведення мисливського господарства надаються у користування обласними радами за поданням центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері лісового та мисливського господарства, погодженим з обласними державними адміністраціями, а також власниками або користувачами земельних ділянок. Мисливські угіддя надаються у користування на строк не менш як на 15 років.

Переважне право на користування мисливськими угіддями мають: власники та постійні користувачі земельних ділянок; користувачі мисливських угідь, які продовжують строк користування цими угіддями.

Згідно ст.23 Закону України «Про мисливське господарство та полювання» N 1478-III право користування мисливськими угіддями припиняється у разі: закінчення строку користування; добровільної відмови від користування; припинення діяльності юридичних осіб, яким надано у користування мисливські угіддя; систематичного невиконання обов`язків щодо охорони та відтворення мисливських тварин, зобов`язань, обумовлених договором між користувачем мисливських угідь та власником (користувачем) земельних ділянок або центральним органом виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері лісового та мисливського господарства; погіршення якості мисливських угідь з вини їх користувача; в інших випадках, передбачених законодавством.

Отже, при наданні погодження відповідачем Сілецькою сільською радою щодо надання у користування мисливських угідь ГО МРГ «Побужани» слід було врахувати, що такі угіддя перебувають у користуванні позивача до кінця 2022 року.

Прийняте відповідачем оскаржуване рішення суперечить статті 22 Закону України «Про мисливське господарство та полювання» , не враховано переважне право на користування мисливськими угіддями, що мають власники та постійні користувачі земельних ділянок; користувачі мисливських угідь, які продовжують строк користування цими угіддями, адже таке переважне право є лише у позивача.

З огляду на те, що право користування позивача мисливськими угіддями відповідно до ст. 23 Закону України «Про мисливське господарство та полювання» не припинено, відтак не може бути надано іншому користувачу.

Суд критично оцінює докази, надані представником відповідачем щодо недобросовісності позивача у користуванні угіддями, оскільки предметом спро у даній справі є правомірність прийняття рішення щодо погодження надання у користування мисливських угідь третій особі, а не позивачу.

Крім того, суд не бере до уваги твердження представника третьої особи, яка не заявляє самостійних вимог на предмет спору на стороні відповідачів щодо доцільності надання погодження для оформлення дозволу на використання мисливських угідь на території Сілецької сільської ради саме ГО «Кам`янка-Бузьке мисливсько-рибальське господарство «Побужани» лише з тих підстав, що у останнього наявні погодження користувачів земельних ділянок, оскільки таке не ґрунтується на нормах матеріального права.

Щодо доводів відповідача про те, що межа території мисливського господарства, що перебуває в користуванні позивача проходить через дорогу, що перетинає с. Сілець тому така територія охоплює лише частину території Сілецької сільської ради, то такі судом не беруться до уваги, оскільки не спростовують вищенаведених висновків суду та не спростовують доводів позивача.

Згідно статті 22 Закону України «Про мисливське господарство та полювання» N 1478-III переважне право на користування мисливськими угіддями мають: власники та постійні користувачі земельних ділянок; користувачі мисливських угідь, які продовжують строк користування цими угіддями. Суд звертає увагу, що ГО "Кам`янка-Бузьке МРГ «Побужани» до вищезазначеного вичерпного переліку не належить, оскільки не є власником чи постійним користувачем земельних ділянок, також не є користувачем мисливських угідь, який продовжує строк користування цими угіддями.

При прийнятті рішення щодо надання погодження чи відмови на користування мисливськими угіддями Сілецька сільська рада зобов`язана діяти лише на підставі Конституції України та чинного законодавства, що регулює відповідні правовідносини.

Враховуючи вищенаведене, оскаржуване Рішення Сілецької сільської ради Кам`янка-Бузького району Львівської області 42 сесії 7 демократичного скликання №4 від 15.04.2020 року «Про погодження надання у користування мисливських угідь громадській організації «Кам`янка-Бузьке мисливсько-рибальське господарство «Побужани» , є протиправним та таким, що підлягає скасуванню, оскільки не ґрунтується на нормах законодавства та суперечить вимогам Закону України «Про мисливське господарство та полювання» , порушує права позивача, як діючого користувача мисливських угідь на території Кам`янка-Бузького району Львівської області, а також як такого, що має переважне право на користування такими мисливськими угіддями.

Згідно вимог ч.1 ст.77 КАС України кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених статтею 78 цього Кодексу.

Частиною 2 ст.77 КАС України передбачено, що в адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб`єкта владних повноважень обов`язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача.

Враховуючи вищенаведене, суд приходить до висновку про задоволення позову шляхом визнання протиправним та скасування рішення Сілецької сільської ради Кам`янка - Бузького району Львівської області 42 сесії 7 скликання №4 від 15.04.2020 року «Про погодження надання у користування мисливських угідь громадській організації «Кам`янка-Бузьке мисливсько-рибальське господарство «Побужани» , оскільки таке суперечить нормам Закону України «Про мисливське господарство та полювання» та порушує права позивача як діючого користувача мисливських угідь.

Згідно з частиною 1 статті 139 КАС України при задоволенні позову сторони, яка не є суб`єктом владних повноважень, всі судові витрати, які підлягають відшкодуванню або оплаті відповідно до положень цього Кодексу, стягуються за рахунок бюджетних асигнувань суб`єкта владних повноважень, що виступав відповідачем у справі, або якщо відповідачем у справі виступала його посадова чи службова особа.

Станом на дату розгляду справи Сілецька сільська рада припинена, а її правонаступником є Добротвірська селищна рада Львівської області. Відтак, належить стягнути з Добротвірської селищної ради Львівської області за рахунок бюджетних асигнувань на користь позивача 2102 грн. сплаченого судового збору.

Керуючись ст.ст. 72, 77, 90, 94, 139, 241-246, 295 КАС України, суд, -

ВИРІШИВ:

Адміністративний позов задовольнити повністю.

Визнати протиправним та скасувати рішення Сілецької сільської ради Кам`янка - Бузького району Львівської області 42 сесії 7 скликання №4 від 15.04.2020 «Про погодження надання у користування мисливських угідь громадській організації «Кам`янка-Бузьке мисливсько-рибальське господарство «Побужани» .

Стягнути з Добротвірської селищної ради Львівської області за рахунок бюджетних асигнувань на користь Громадської організації «Кам`янка-Бузьке районне товариство мисливців і рибалок ТМР «Крижень» (код ЄДРПОУ 33465072, 80400, Львівська обл., м. Кам`янка-Бузька, вул. Шевченка, буд. 1) 2102 грн. сплаченого судового збору.

Рішення суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо апеляційну скаргу не було подано. У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови судом апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.

Апеляційна скарга на рішення суду подається через Львівський окружний адміністративний суд протягом тридцяти днів з дня складення повного судового рішення.

Повний текст рішення складено та підписано 30.09.2021 року.

Суддя Карп`як Оксана Орестівна

СудЛьвівський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення20.09.2021
Оприлюднено04.10.2021
Номер документу100041985
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —380/9833/20

Рішення від 20.09.2021

Адміністративне

Львівський окружний адміністративний суд

Карп'як Оксана Орестівна

Ухвала від 20.09.2021

Адміністративне

Львівський окружний адміністративний суд

Карп'як Оксана Орестівна

Ухвала від 05.11.2020

Адміністративне

Львівський окружний адміністративний суд

Карп'як Оксана Орестівна

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні