ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД міста КИЄВА 01051, м. Київ, вул. Болбочана Петра 8, корпус 1 У Х В А Л А
29 вересня 2021 року м. Київ № 640/21570/21
Окружний адміністративний суд міста Києва у складі судді Келеберди В.І., розглянувши заяву представника Антимонопольного комітету України з запереченнями проти розгляду справи за правилами спрощеного позовного провадження у справі за позовом Товариства з обмеженою відповідальністю МЕГО ЛТД до Антимонопольного комітету України про визнання протиправними та скасування рішення від 02.07.2021 року №14901-р/пк-пз, зобов`язання повторно розглянути скаргу,-
ВСТАНОВИВ:
Ухвалою суду від 20.08.2021 року відкрито провадження у даній справі та призначено розгляд справи за правилами спрощеного позовного провадження без повідомлення (виклику) сторін.
23.09.2021 року на адресу суду представником відповідача подано заяву із запереченнями проти розгляду справи за правилами спрощеного позовного провадження, в якій представник просить про перехід до розгляду справи у порядку загального провадження, посилаючись на складність даної категорії справи та суспільний інтерес.
Вивчивши вказану заяву, суд прийшов до наступних висновків.
Відповідно до частини першої статті 12 КАС України, адміністративне судочинство здійснюється за правилами, передбаченими цим Кодексом, у порядку позовного провадження (загального або спрощеного).
Умови, за яких суд має право розглядати справи у загальному або спрощеному позовному провадженні, визначаються КАС України (ч. 5 ст. 12 КАС України).
Відповідно до ч. 2 ст. 257 КАС України за правилами спрощеного позовного провадження може бути розглянута будь-яка справа, віднесена до юрисдикції адміністративного суду, за винятком справ, зазначених у частині четвертій цієї статті.
Згаданою ч. 4 ст. 257 КАС України, а також ч. 4 ст. 12 КАС України вказано чіткий перелік категорій справ, які за правилами спрощеного позовного провадження не можуть бути розглянуті, а саме справи у спорах:
1) щодо оскарження нормативно-правових актів, за винятком випадків, визначених цим Кодексом;
2) щодо оскарження рішень, дій та бездіяльності суб`єкта владних повноважень, якщо позивачем також заявлено вимоги про відшкодування шкоди, заподіяної такими рішеннями, діями чи бездіяльністю, у сумі, що перевищує п`ятсот розмірів прожиткового мінімуму для працездатних осіб;
3) про примусове відчуження земельної ділянки, інших об`єктів нерухомого майна, що на ній розміщені, з мотивів суспільної необхідності;
4) щодо оскарження рішення суб`єкта владних повноважень, на підставі якого ним може бути заявлено вимогу про стягнення грошових коштів у сумі, що перевищує п`ятсот розмірів прожиткового мінімуму для працездатних осіб.
Так, дослідивши матеріали справи, склад учасників справи, з урахуванням того, що предмет та підстави даного позову не входять до виключного переліку категорій справ, які підлягають обов`язковому розгляду за правилами загального позовного провадження згідно з ч. 4 ст. 257 та ч. 4 ст. 12 КАС України, суд дійшов висновку, що дана справа підлягає розгляду за правилами спрощеного провадження.
Водночас суд зазначає, що доказами в адміністративному судочинстві є будь-які фактичні дані, на підставі яких суд встановлює наявність або відсутність обставин, що обґрунтовують вимоги і заперечення осіб, які беруть участь у справі, та інші обставини, що мають значення для правильного вирішення справи. Докази суду надають особи, які беруть участь у справі. Суд може запропонувати надати додаткові докази або витребувати додаткові докази за клопотанням осіб, які беруть участь у справі, або з власної ініціативи.
Отже, сторони не позбавлені можливості подачі доказів на підтвердження своєї позиції або письмових пояснень.
Щодо твердження представника відповідача, що розгляд даної справи має суспільний інтерес, суду не надано жодних доказів на підтвердження вказаного.
Відповідно до ч. 4 ст. 260 КАС України, якщо відповідач в установлений судом строк подасть заяву із запереченнями проти розгляду справи за правилами спрощеного позовного провадження, суд залежно від обґрунтованості заперечень відповідача протягом двох днів із дня її надходження до суду постановляє ухвалу про:
1) залишення заяви відповідача без задоволення;
2) розгляд справи за правилами загального позовного провадження та заміну засідання для розгляду справи по суті підготовчим засіданням.
Беручи до уваги наведене у сукупності, враховуючи зміст викладених норм, суд не вбачає обґрунтованих підстав для розгляду справи за правилами загального позовного провадження, а тому дійшов висновку, що вказана заява представника відповідача задоволенню не підлягає.
Керуючись статтями 12, 19, 243, 248, 257-262 Кодексу адміністративного судочинства України, Окружний адміністративний суд міста Києва,-
УХВАЛИВ:
Залишити без задоволення заяву представнику Антимонопольного комітету України із запереченнями проти розгляду справи за правилами спрощеного позовного провадження.
Ухвала набирає законної сили з моменту її підписання суддею.
Ухвала суду оскарженню в апеляційному порядку окремо від рішення суду не підлягає. Заперечення на ухвалу включаються до апеляційної скарги на рішення суду.
Суддя В.І. Келеберда
Суд | Окружний адміністративний суд міста Києва |
Дата ухвалення рішення | 29.09.2021 |
Оприлюднено | 04.10.2021 |
Номер документу | 100044279 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Окружний адміністративний суд міста Києва
Келеберда В.І.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні