Ухвала
від 29.09.2021 по справі 902/1090/16
ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ВІННИЦЬКОЇ ОБЛАСТІ

ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ВІННИЦЬКОЇ ОБЛАСТІ


У Х В А Л А

про закриття провадження у справі про банкрутство

29 вересня 2021 р. Справа № 902/1090/16

Господарський суд Вінницької області у складі

головуючого судді Лабунської Т.І.

за участю: секретаря судового засідання - Сідлецької Ю.М.

арбітражного керуючого - Томашука М.С.

розглянувши у відкритому судовому засіданні справу

за заявою: Немирівської ОДПІ ГУ ДФС у Вінницькій області (вул. Шевченка, 14, м. Немирів, Вінницька обл., 22800; код 39470601)

до: Сільськогосподарського товариства з обмеженою відповідальністю "Довіра" (вул. Мандролька, 19, смт. Ситківці, Немирівський р-н, Вінницька обл., 22865; код 20101499)

про банкрутство

В С Т А Н О В И В :

У провадженні Господарського суду Вінницької області перебуває справа № 902/1090/16 за заявою Немирівської ОДПІ ГУ ДФС у Вінницькій області, м. Немирів, Вінницька область про банкрутство Сільськогосподарського товариства з обмеженою відповідальністю (далі по тексту - СТОВ) "Довіра", смт. Ситківці, Немирівський район, Вінницька область.

Ухвалою суду від 18.01.2017 порушено провадження у справі № 902/1090/16 про банкрутство СТОВ "Довіра"; введено процедуру розпорядження майном боржника на 115 календарних днів та призначено розпорядником майна арбітражного керуючого Руденко Ольгу Василівну.

23.01.2017р. здійснено офіційне оприлюднення оголошення за № 39560 про порушення справи про банкрутство СТОВ "Довіра" на офіційному веб-сайті Вищого господарського суду України в мережі Інтернет.

Ухвалою суду від 12.04.2017 затверджено реєстр вимог кредиторів у справі № 902/1090/16 про банкрутство СТОВ "Довіра".

Постановою суду від 20.06.2017 визнано боржника - СТОВ "Довіра" банкрутом, відкрито ліквідаційну процедуру строком на дванадцять місяців, призначено ліквідатором СТОВ "Довіра" арбітражного керуючого Томашука Миколу Савелійовича.

Ухвалою суду від 09.09.2021 розгляд справи № 902/1090/16 відкладено на 29.09.2021 та призначено до розгляду в судовому засіданні на 29.09.2021 - звіт ліквідатора за результатами проведення ліквідаційної процедури та ліквідаційний баланс банкрута у справі № 902/1090/16.

На визначену дату в судове засідання з`явився арбітражний керуючий (ліквідатор) Томашук М.С.. Інші учасники судового процесу правом участі в судовому засідання не скористались.

В судовому засіданні 29.09.2021, суд розглянувши звіт арбітражного керуючого (ліквідатора) Томашук М.С. про виконану роботу в ході ліквідаційної процедури боржника, ліквідаційний баланс та додані до них документи встановив наступні обставини.

Зокрема, із звіту та доданих до нього письмових доказів вбачається, що 26.06.2017 ліквідатором направлено посадовим особам СТОВ Довіра Розпорядження №1 щодо передачі майна боржника до відання ліквідатора, а також бухгалтерської та іншої документації банкрута, печатки і штампи, матеріальні та інші цінності банкрута ліквідатору.

З метою виявлення майнових активів СТОВ Довіра , ліквідатором направлено запити щодо виявлення майна боржника до реєстраційних органів, а саме: у Немирівський РВ ДВС, відділ примусового виконання рішень УДВС, відділ примусового виконання рішень Департаменту ДВС, Немирівський Відділ ГУ Держгеокадастру, Сектор Містобудувння та архітектури Немирівської РДА, Державна авіаційна служба, Департамент ДАБІ у Вінницькій обл., Вінницька митниця ДФС, ДС інтелектуальної власності, ДС геології та надр України, ДП АІРТ, Немирівська ОДПІ, ДС з безпеки на транспорті, ДФС України, Державне космічне агентство, РСЦ МВС У Вінницькій обл., ГУ Держпродспоживслужби у Вінницькій обл., Відділ статистики у Немирівському р-ні, філія ГІОЦ ПАТ Укрзалізниця, управління Держпраці у Вінницькій обл., ФДМ у Вінницькій обл., НКЦПФР.

Щодо вчинення дій ліквідатором пов`язаних із виявленням майнових активів СТОВ Довіра , встановлено наступне:

- Відповідно до Довідки № 31/2-1914 виданої 04.07.2017 Регіональним сервісним центром МВС У Вінницькій обл., згідно бази даних АІС ДАІ-2000 УДАІ УМВС України у Вінницькій області та Єдиного державного реєстру МВС транспортні засоби за СТОВ Довіра відсутні.

- Відповідно до Довідки № 08/2100 виданої 04.07.2017 ГУ Держпродспоживслужби у Вінницькій області, в реєстрі машин ГУ Держпродспоживслужби у Вінницькій області станом на 04.07.2017 за СТОВ Довіра зареєстровано 4 одиниці сільськогосподарської техніки, однак за даними боржника вказана техніка була списана боржником у відповідності до акту на списання від 15.10.2015, однак не знята з обліку. В наявності у боржника дана техніка відсутня з причин списання. За таких обставин зареєстрована сільськогосподарська техніка в кількості 4-х одиниць відсутня, підстав для її розшуку чи включення до складу ліквідаційної маси банкрута в ліквідатора не має.

- Відповідно до Витягу з ЄДР ЮО ФОП та ГО, СТОВ Довіра , являється співзасновником Асоціації Об`єднання промисловців, будівельників та сільськогосподарських виробників із статутним капіталом - 0,00 грн., внесок до статутного капіталу СТОВ Довіра - 0,00грн., за таких обставин даний актив вважається нульовим.

- Відповідно до Довідки № 420/8-11 виданої 05.07.2017 ДП Агентство з ідентифікації та реєстрації тварин , інформація про тварин відсутня, оскільки СТОВ Довіра як власник тварин в Єдиному державному реєстрі тварин не зареєстроване.

- Відповідно до повідомлення № 36/870 виданого 05.07.2017 Філією ГІОЦ ПАТ Укрзалізниці , за СТОВ Довіра в АБД ПВ вантажні вагони не зареєстровані. Зазначене підприємство відсутнє в довіднику Собственники грузовых вагонов государств - участников Содружества . В інформаційних базах відсутні відомості про зареєстровані локомотиви зазначеного підприємства.

Відповідно до Довідки № 3270/10-КЗ.3/17 виданої 06.07.2017 Державним космічним агентством України, в обліку ДКА відсутні відомості про зареєстровану за СТОВ Довіра космічну техніку, а також про договори купівлі-продажу космічної техніки і технологій, укладені СТОВ Довіра з іноземними СПД.

Відповідно до Довідки № 2762/17-13/11 виданої 07.07.2017 Управлінням Держпраці у Вінницькій обл., в управлінні Держпраці відсутня інформація щодо великотоннажних та інших технологічних транспортних засобів, що не підлягають експлуатації на вулично-дорожній мережі загального користування, трубопроводів, об`єктів нафтогазового комплексу, об`єктів підвищеної небезпеки та об`єктів котлонагляду зареєстрованих за СТОВ "Довіра". А також управлінням не видавались СТОВ "Довіра" дозволи на початок експлуатації (застосування) великовантажних та інших технологічних транспортних засобів, що не підлягають експлуатації на вулично-дорожній мережі загального користування.

- Відповідно до повідомлення №1002-09-965 виданого 07.07.2017 Департаментом державної архітектурно-будівельної інспекції у Вінницькій області, в Департаменті відсутня інформація щодо наявності у СТОВ Довіра документів дозвільного та декларативного характеру, що дають право на виконання підготовчих і будівельних робіт. Разом з тим, відповідно до даних Реєстру дозвільних документів, документів за параметром пошуку код СТОВ Довіра : 20101499 - не знайдено.

- Відповідно до Довідки № 0-2-0.30-192/112-17 виданої 11.07.2017 ГУ Держгеокадастру у Вінницькій обл., станом на 01.01.2016 на території Немирівського р-ну за СТОВ Довіра відомості про реєстрацію земельних ділянок - відсутні.

- Відповідно до Довідки № 01-8-336 виданої 18.07.2017 Сектором архітектури та містобудування Немирівської РДА, за архівними даними Сектору договори пайової участі та функціонування тимчасових споруд укладених з СТОВ Довіра - відсутні.

- За даними отриманими від Державної служби геології та надр України (довідка від 17.07.2017 р. за № 15521/03/12-17), відповідно до даних ДНВІІ ДІГФУ , яке веде облік наданих дозволів, станом на 10.07.2017 інформація щодо наявності у СТОВ Довіра спеціальних дозволів на користування надрами або ліцензій на видобування дорогоцінного каміння, дорогоцінного каміння органогенного утворення, напівдорогоцінного каміння - відсутня.

- Відповідно до Довідки № 10/01/14431 виданої 24.07.2017 НКЦПФР, СТОВ Довіра серед власників, які володіють значними пакетами акцій (10% і більше) емітентів - відсутнє.

- Відповідно до даних Фонду державного майна України по Вінницькій обл. (довідка від 21.07.2017 за № 18-06/2312) встановлено, що на обліку РВ не перебуває державна частка в статутному капіталі СТОВ Довіра .

- За офіційною інформацією Державної авіаційної служби України отриманої з веб-сайту Державіаслужби України встановлено, що у Державному реєстру цивільних повітряних суден України за СТОВ Довіра (код ЄДРПОУ 20101499) повітряні судна - не зареєстровані.

- Відповіді від Державної служби України з безпеки на транспорті від 16.08.2017 за № 6650/02/15-17 записи щодо суден власником або судновласником яких є СТОВ Довіра відсутні.

- Відповідно до Інформаційної довідки з державного реєстру речових прав на нерухоме майно та реєстру прав власності на нерухоме майно за параметром пошуку код СТОВ Довіра : 20101499 встановлено, що за СТОВ Довіра зареєстровано наступне нерухоме майно:

1) Комплекс будівель та споруд загальною площею 4858,3 кв. м., за адресою Вінницька обл., Оратівський р-н., АДРЕСА_1.

2) Гостьовий номер № 55 (приміщення II поверху з 55-1 по 55-2) загальною площею 22,20 кв. м., за адресою: м. Севастополь, вул. Челюскінців, 49/3.

3) Гостьовий номер № 56 (приміщення II поверху з 56-1 по 56-6) загальною площею 60,20 кв. м., за адресою: м. Севастополь, вул. Челюскінців, 49/3.

4) Гостьовий номер № 57 (приміщення II поверху з 57-1 по 57-2) загальною площею 22,80 кв. м., за адресою: м. Севастополь, вул. Челюскінців, 49/3.

Також у звіті зазначено, що згідно з відомостей з Державного реєстру патентів України на винаходи, Державного реєстру патентів України на корисні моделі, Державного реєстру патентів України на промислові зразки, вбачається, що у вказаному реєстрі не знайдено жодного запису за критерієм пошуку: 20101499 (код ЄДРПОУ СТОВ Довіра );

Згідно Відомостей з Державного реєстру України топографій інтегральних мікросхем, з вбачається, що у цьому Реєстрі всього 13 записів, серед яких відсутній СТОВ Довіра ;

Згідно Відомостей з Державного реєстру виробників та розповсюджувачів програмного забезпечення, отриманих по критерію пошуку 20101499 (код СТОВ Довіра ) вбачається, що в цьому Реєстрі відомості відсутні.

- Відповідно до Довідки № 3085/8/02-80-18 виданої 05.07.2017 Вінницькою митницею ДФС, на складах Вінницької митниці відсутні розмитнені товари СТОВ Довіра .

- Відповідно до Довідки № 9591/Т/99-99-18-02-32-14 виданої 28.07.2017 ДФС України, станом на 26.07.2017 СТОВ Довіра перебуває на обліку в митних органах ДФС, як особа що здійснює операції з товарами. В зв`язку із цим ліквідатором 16.08.2017 повторно направлено запит до ДФС України Вінницька митниця із проханням повідомити наявність розмитнених товарів, що належать СТОВ Довіра .

- Відповідно до повідомлення ДФС України Вінницька митниця від 29.08.2017 за №3930/8/02-80-18-02, ліквідатора повідомлено про те, що на складах Вінницької митниці відсутні товари, які випущені у вільний обіг та належать СТОВ Довіра .

- Відповідно до Довідки № 753 виданої 17.07.2017 Немирівською ОДПІ ТУ ДФС у Вінницькій області, майно СТОВ Довіра в податкову заставу описувалось відповідно до акту опису майна від 13.04.2016 разом з тим, за СТОВ Довіра зареєстровано відкриті рахунки в банківських установах: ПАТ Промінвестбанк , МФО 300012, ПАТ ВТБ Банк МФО 321767 та АБ Укргазбанк , МФО 320478.

Ліквідатором направлено запити до ПАТ Промінвестбанк , МФО 300012, ПАТ ВТБ Банк МФО 321767 та АБ Укргазбанк , МФО 320478 щодо підтвердження наявності відкритих рахунків за СТОВ Довіра та надання інформації про залишки коштів по рахунках.

Під час проведення ліквідаційної процедури ліквідатором оформлено ліквідаційний рахунок СТОВ Довіра в банківській установі ПАТ Промінвестбанк . Інші рахунки, виявлені при проведенні ліквідаційної процедури, закрито ліквідатором СТОВ Довіра , залишки коштів на цих рахунках перераховані на основний рахунок боржника.

У зв`язку з тим, що відповіді від Відділу статистики у Немирівсьому р-ні Вінницькій обл. (на запит № 02-05/120 від 29.06.2017 стосовно надання копії фінансової звітності та звітів з праці по СТОВ Довіра ) не отримано, тому ліквідатором 28.08.2017 направлено відповідний запит повторно.

01.09.2017 на адресу ліквідатора надійшла відповідь від Відділу статистики у Немирівському р-ні Вінницькій, в які останні зазначають про те, що для отримання фінансової звітності СТОВ Довіра , ліквідатору необхідно звернутись до Головного управління статистики у Вінницькій обл..

В зв`язку із цим ліквідатором 01.09.2017 було направлено відповідний запит про надання фінансової звітності до Головного управління статистики у Вінницькій обл..

13.09.2017 ліквідатором отримано відповідь від Головного управління статистики у Вінницькій обл., у відповідності до якого ліквідатору надано Копії наявної статистичної та фінансової звітності СТОВ Довіра , а саме: Баланс ф.1 станом на 30.06.2014, Ф.2 Звіт про фінансові результати , за перше півріччя 2014, Баланс ф.1 станом на 30.12.2014, Ф.2 Звіт про фінансові результати, Ф.З Звіт про рух грошових коштів, Ф.4 Звіт про власний капітал, Ф.5 Примітки до річної фінансової звітності за 2014.

За таких обставин ліквідатору надано фінансові документи за результатами діяльності СТОВ Довіра в 2014, які не дають можливості провести аналіз роботи підприємства та провести інвентаризацію майнових активів СТОВ Довіра в т.ч. і встановити наявність дебіторської заборгованості банкрута.

У зв`язку з тим, що відповіді від керівника, головного бухгалтера чи інших посадових осіб банкрута (на розпорядження № 1 від 29.06.2017 щодо передачі майна банкрута до відання ліквідатора, а також бухгалтерської та іншої документації банкрута, печатки і штампи, матеріальні та інші цінності банкрута ліквідатору) не отримано, тому ліквідатором 29.08.2017 направлено Розпорядження повторно. Відповідей від керівника або інших посадових осіб не отримано.

Відповідно до відповідей відділу примусового виконання рішень Департаменту ДВС та ГТУЮ у Вінницькій обл. виконавчі провадження, в яких стороною є СТОВ Довіра , на виконанні у відділах не перебувають.

Таким чином, згідно отриманих відповідей за СТОВ Довіра зареєстровано наступне майно:

РУХОМЕ МАЙНО:

1) Комбайн бурякозбиральний MOREAU LECTRA 4005, 1992 р.в., ДНЗ НОМЕР_1 , Свідоцтво НОМЕР_15 від 06.12.2005, заводський № НОМЕР_16, двигун № НОМЕР_2 .

2) Комбайн бурякозбиральний MATPOT M-31, 1983 р.в., ДНЗ НОМЕР_3 , Свідоцтво НОМЕР_4 від 06.12.2005, заводський № НОМЕР_5 , двигун № НОМЕР_6 .

3) Комбайн бурякозбиральний CLAAS DOMINATOR 106, 1982 р.в., ДНЗ НОМЕР_7 , Свідоцтво НОМЕР_8 від 06.12.2005, заводський № НОМЕР_9 , двигун № НОМЕР_10 .

4) Комбайн бурякозбиральний CLAAS DOMINATOR 106, 1989 р.в., ДНЗ НОМЕР_11 , Свідоцтво НОМЕР_12 від 06.12.2005, заводський № НОМЕР_13 , двигун № НОМЕР_14 .

Однак за даними боржника вказана техніка була списана боржником у відповідності до акту на списання від 15.10.2015, однак не знята з обліку в органах реєстрації. В наявності у боржника дана техніка відсутня з причин списання .

За таких обставин зареєстрована сільськогосподарська техніка в кількості 4-х одиниць відсутня, підстав для її розшуку чи включення до складу ліквідаційної маси банкрута в ліквідатора не має.

НЕРУХОМЕ МАЙНО:

1. Гостьовий номер № 55 (приміщення II поверху з 55-1 по 55-2) загальною площею 22,20 кв. м., за адресою: м. Севастополь, вул. Челюскінців, 49/3.

Гостьовий номер № 56 (приміщення II поверху з 56-1 по 56-6) загальною площею 60,20 кв. м., за адресою: м. Севастополь, вул. Челюскінців, 49/3.

Гостьовий номер № 57 (приміщення II поверху з 57-1 по 57-2) загальною площею 22,80 кв. м., за адресою: м. Севастополь, вул. Челюскінців, 49/3.

В зв`язку із викладеними обставинами відсутності первинної фінансової та бухгалтерської документації банкрута станом на, ліквідатор позбавлений можливості провести повноцінну інвентаризацію майнових активів та сформувати ліквідаційну масу із наведеного вище майна.

Так відповідно до п. 8 Положення про інвентаризацію активів та зобов`язань, затвердженого Наказом Міністерства фінансів України 02.09.2014 за № 879 зі змінами та доповненнями, підприємства, що знаходяться на тимчасово окупованій території та/або на території проведення антитерористичної операції (або їх структурні підрозділи (відокремлене майно) перебувають на зазначених територіях), проводять інвентаризацію у випадках, обов`язкових для її проведення, тоді, коли стане можливим забезпечити безпечний та безперешкодний доступ уповноважених осіб до активів, первинних документів і регістрів бухгалтерського обліку, в яких відображені зобов`язання та власний капітал цих підприємств.

На даний час ліквідатор не має можливості забезпечити безпечний та безперешкодний доступ уповноважених осіб до активів , що перебувають на ТОТ АРК Крим. В зв`язку із чим дії щодо інвентаризації майна та як наслідок і дії щодо його реалізації ліквідатором не проводяться.

Так на виконання рішення комітету кредиторів від 10.01.2020 ліквідатор звертався (в телефонному режимі) до торгових майданчиків системи Прозоро, з метою вчинення дій щодо реалізації майна, яке перебуває на тимчасові окуповані території Автономної республіки Крим м. Севастополь у відповідності до вимог Кодексу України з процедур банкрутства.

На даний час реалізація майна є неможливою, оскільки у відповідності до ст.63 Кодексу України з процедур банкрутства процедура продажу майна розпочинається після його інвентаризації та отримання згоди на продаж. На даний час інвентаризація майна не здійснена, технічна документація на майно в ліквідатора відсутня, відсутні фото майна та у відповідності до вимог Кодексу України з процедур банкрутства його опис, що є обов`язковим для розміщення оголошення про продаж (п.5 ст.63 Кодексу України з процедур банкрутства).

В зв`язку із цим ліквідатором вивчалось питання можливості залучення на договірній основі осіб, які могли б провести інвентаризацію майна яке перебуває на тимчасові окуповані території Автономної республіки Крим м. Севастополь та отримати всю необхідну документацію та фото майна та провести його опис однак охочих осіб надати такі послуги ліквідатору не виявлено.

Отже на даний час реалізація майна на тимчасово окупованій території є неможливою, а здійснювати подальше провадження у справі про банкрутство та продовжувати строк ліквідаційної процедури з причин наявного в банкрута майна на тимчасово окупованій території Автономної республіки Крим є недоцільним, оскільки такі строки неможливо передбачити, а продовження ліквідаційної процедури призводить до додаткових витрат у справі про банкрутство.

За таких обставин кредиторами вирішено, що доцільним є затвердження звіту ліквідатора та ліквідаційного балансу банкрута із наявним зареєстрованим за банкрутом майном на тимчасово окупованій території Автономної республіки Крим, однак у разі повернення контролю з боку України в Автономні республіці Крим та коли стане можливим забезпечити безпечний та безперешкодний доступ уповноважених осіб до активів, первинних документів і регістрів бухгалтерського обліку , кредитори та інші зацікавлені особи мають право звернутись до суду із клопотанням про поновлення процедури банкрутства СТОВ Довіра за нововиявленими обставинами.

2. Комплекс будівель та споруд загальною площею 4858,3 кв. м., за адресою Вінницька обл., Оратівський р-н., АДРЕСА_1.

Щодо зареєстрованого за СТОВ Довіра Комплексу будівель та споруд загальною площею 4858,3 кв. м., за адресою Вінницька обл., Оратівський р-н., АДРЕСА_1 повідомляю наступне.

Ліквідатором було проведено роботу щодо ознайомлення із майном, яке належить банкруту.

В ході ознайомлення з майном особами, які представились представниками нового власника комплексу будівель та споруд, загальною площею , що знаходиться за адресую: Вінницька область, Оратівський район, АДРЕСА_1, повідомлено, що у відповідності до рішення Тетіївського районного суду Київської обл. СТОВ Довіра не являється власником даного майна.

Ліквідатором було проведено роботу по встановленню наявності такого судового рішення Тетіївського районного суду Київської обл. та було виявлено в реєстрі судових рішень Ухвалу Тетіївського районного суду Київської області від 09 березня 2015, якою визнано мирову угоду, укладену між Сільськогосподарським Товариством з обмеженою відповідальністю Довіра та ОСОБА_1 .

За визнаною мировою угодою припинялось право власності відповідача СТОВ Довіра та виникало право власності у позивача ОСОБА_1 на комплекс будівель та споруд, що знаходиться за адресую: АДРЕСА_1 . .

Проте ліквідатором встановлено незаконність вибуття із власності банкрута комплексу будівель та споруд, загальною площею 4858,3 кв.м., що знаходиться за адресую: Вінницька область, Оратівський район, АДРЕСА_1 та негайно було вжито заходів щодо його повернення.

14.02.2018 позовну заяву ліквідатора СТОВ Довіра до ТОВ Роська про витребування майна банкрута (комплексу будівель та споруд, загальною площею 4858,3 кв.м., що знаходиться за адресую: Вінницька область, Оратівський район, АДРЕСА_1) з чужого незаконного володіння задоволено та прийнято ухвалу у відповідності до якої витребувано від ТОВ Роська на користь СТОВ Довіра комплекс будівель та споруд, що знаходиться за адресую: Вінницька область, Оратівський район, АДРЕСА_1.

Не погоджуючись із вказаною ухвалою суду, ТОВ Роська було подано апеляційну скаргу до Рівненського апеляційного господарського суду на ухвалу від 14.02.2018р. у відповідності до якої витребувано від ТОВ Роська на користь СТОВ Довіра комплекс будівель та споруд, що знаходиться за адресую: Вінницька область, Оратівський район, АДРЕСА_1.

Постановою Рівненського апеляційного господарського суду від 18.04.2018 в задоволенні апеляційної скарги ТОВ Роська відмовлено повністю .

Не погоджуючись із прийнятими рішеннями ТОВ Роська подано Касаційну скаргу до Верховного суду України, яка у відповідності із ухвалою ВСУ призначена до розгляду на 21.08.2018.

Ліквідатором 01.06.2018 було направлено по пошті до ТОВ Роська вимогу про повернення майна за №02-05/52, в якій вимагав наступне:

1. Передати комплекс будівель та споруд, загальною площею 5125Д кв.м., що знаходиться за адресою: Вінницька область, Оратівський район, АДРЕСА_1 - СТОВ Довіра .

2. Допустити ліквідатора СТОВ Довіра Томашука М.С. та його представників на територію комплексу будівель та споруд, загальною площею 5125,4 кв.м., що знаходиться за адресою: Вінницька область, Оратівський район, АДРЕСА_1 для проведення його інвентаризації та реалізації права на власність .

3. Звільнити від працівників, представників, та будь-яких інших осіб, які мають відношення до Товариства з обмеженою відповідальністю Роська (код 39761917) комплекс будівель та споруд, загальною площею 5125,4 кв.м., що знаходиться за адресою: Вінницька область, Оратівський район, с. Якимівка, АДРЕСА_1, який належить СТОВ Довіра .

11.06.2018 від ТОВ Роська надійшла відповідь, в якій останні не заперечують проти передачі майна та допуску ліквідатора чи представників ліквідатора майна СТОВ Довіра . При цьому ТОВ Роська зазначає про те, що за період здійснення господарської діяльності ними понесено затрат на відновлення майна та по монтажу обладнання в сумі 9200000,00 грн. , які є їх власністю і перебувають на території та в приміщеннях комплексу будівель та споруд, загальною площею 5125,4 кв.м., що знаходиться за адресою: Вінницька область, Оратівський район, АДРЕСА_1 та належить СТОВ Довіра .

15.06.2018 ліквідатором організовано виїзд за місцезнаходженням майна та проведено огляд комплексу будівель та споруд, загальною площею 5125,4 кв.м., що знаходиться за адресою: Вінницька область, Оратівський район, АДРЕСА_1 - СТОВ Довіра , про що складено відповідний акт за участі ліквідатора та членів комісії, яка утворена ліквідатором.

Перешкод з боку ТОВ Роська в допуску до майна не було.

Комісією з огляду майна було встановлено, що на території та в приміщеннях комплексу будівель та споруд, загальною площею 5125,4 кв.м., що знаходиться за адресою: Вінницька область, Оратівський район, АДРЕСА_1, дійсно перебуває обладнання та майно, що належить ТОВ Роська та змонтоване в приміщеннях майнового комплексу.

10.07.2018 до ліквідатора надійшов лист від ТОВ Роська , в якому ТОВ Роська просить ліквідатора розглянути пропозицію стосовно передачі від СТОВ Довіра до ТОВ Роська комплексу будівель та споруд, загальною площею 5125,4 кв.м., що знаходиться за адресою: Вінницька область, Оратівський район, АДРЕСА_1 на умовах оренди із 01.07.2018.

Рішенням комітету кредиторів від 11.07.2018 було погоджено укладання договору оренди, який було укладено із 01.07.2018, у відповідності до якого ТОВ Роська зобов`язується зберігати в належному стані (не гіршому ніж на момент отримання) об`єкти нерухомого майна за власні кошти та сплачувати щомісячну орендну плату в розмірі 10000,00грн..

В зв`язку із цим ліквідатором було укладено договір оренди комплексу будівель та споруд, загальною площею 5125,4 кв.м., що знаходиться за адресую: Вінницька область, Оратівський район, АДРЕСА_1 між СТОВ Довіра та ТОВ Роська , який діяв із 01.07.2018 по 01.09.2021.

В подальшому 21.08.2018р. Верховним судом прийнято рішення, яким скасовано Постанову Рівненського апеляційного господарського суду від 18.04.2018р., а справу направлено на новий апеляційний розгляд для встановлення певних обставин справи.

Постановою Північно-західного апеляційного господарського суду від 04.02.2019, відмовлено повністю в задоволенні апеляційної скарги ТОВ Роська .

В зв`язку із набранням чинності судового рішення про витребування майна (після повторного апеляційного перегляду справи 04.02.2019), ліквідатором з метою початку процедури продажу майна СТОВ Довіра , було проведено конкурс на визначення торгуючої організації, шляхом подання оголошення в газеті Вінниччина, яке було розміщено 13.02.2019.

За результатами проведеного конкурсу, було визначено організатором аукціону з продажу майна СТОВ Довіра - ТБ Аукціонний центр плюс , яким проводилась організація аукціонів з продажу майна банкрута у вигляді ЦМК.

23.04.2019 Верховним судом прийнято рішення, яким в задоволення касаційної скарги ТОВ Роська відмовлено повністю, а рішення про витребування майна на користь СТОВ Довіра , залишені в силі.

На час процедури касаційного перегляду судового рішення стосовно майна банкрута, реалізація майна СТОВ Довіра була призупинена.

Організатором торгів в червні 2019 було подано оголошення про продаж майна СТОВ Довіра .

У відповідності із повідомленням організатора аукціону, другий повторний аукціон з продажу майна банкрута у вигляді ЦМК, який призначався на 26.07.2018 не відбувся в зв`язку із відсутністю заяв на участь в аукціоні.

В подальшому 31.07.2019 ліквідатор звернувся до СОД Нестерука В.А. із заявою про проведення експертної оцінки комплексу будівель та споруд, що знаходиться за адресую: Вінницька область, Оратівський район, АДРЕСА_1.

Оскільки майно що належить СТОВ Довіра на праві власності має назву - комплекс будівель та споруд загальною площею 5125,4 кв.м. то доцільно реалізовувати дане майно в складі одного лоту, так як поділ даного майна на лоти є неможливим .

В зв`язку із цим ліквідатор повідомив комітет кредиторів про реалізацію комплексу будівель та споруд загальною площею 5125,4 кв.м. у вигляді одного лоту по початкові вартості, яка буде визначена шляхом проведення експертної оцінки.

При продажу майна СТОВ Довіра частинами, ліквідатор керувався рішенням комітету кредиторів від 21.08.19, у відповідності до якого прийнято рішення - Проводити реалізацію майна СТОВ Довіра - комплексу будівель та споруд загальною площею 5125,4 кв.м. у вигляді одного лоту. Початкову вартість майна визначити шляхом проведення експертної оцінки .

В серпні 2019, ліквідатору було надано звіт про проведення експертної оцінки майна, у відповідності до якого вартість майна, що належить СТОВ Довіра склала 415546,00 грн..

На цій підставі було організовано проведення аукціону з продажу майна СТОВ Довіра частинами.

В серпні 2019 організатором аукціону було призначено аукціон з продажу майна СТОВ Довіра частинами без можливості пониження початкової вартості та у відповідності до повідомлення біржі, аукціон з продажу майна СТОВ Довіра частинами без можливості пониження початкової вартості не відбувся в зв`язку із відсутністю покупців.

В подальшому організатором аукціону на 18.09.2019 було призначено проведення першого повторного аукціону з продажу майна СТОВ Довіра частинами з можливістю пониження початкової вартості майна до 50% від початкової вартості.

18.09.2019 відбувся аукціон з продажу майна СТОВ Довіра .

З прилюдних торгів було реалізовано комплекс будівель та споруд загальною площею 5125,4 кв.м., розрахунки за протоколом проведені повністю.

Так у відповідності до результатів аукціону з продажу майна, вартість реалізованого майна СТОВ Довіра склала 199562,08 грн..

31.08.2021 було видано свідоцтво про придбання майна СТОВ Довіра з прилюдних торгів та перереєстровано право власності на покупця. В зв`язку із цим було припинено договір оренди майна з ТОВ Роська із 01.09.2021.

Крім того 11.04.2019 Володарським районним судом, за заявою ліквідатора прийнято ухвалу про стягнення із ОСОБА_1 судового збору на користь СТОВ Довіра , в сумі 1600,00 грн..

Після набрання вказаною ухвалою законної сили ліквідатором 20.06.2019 було направлено до Володарського районного суду заяву про видачу виконавчого документа.

29.07.2019 ліквідатором було отримано виконавчий лист, який 26.07.2019 було направлено до Тетіївського РВ ДВС ГТУЮ у Київській обл. на примусове виконання.

В серпні 2019 на ліквідаційний рахунок СТОВ Довіра надійшли грошові кошти в сумі 1600,00 грн. від ОСОБА_1 ..

В зв`язку із закриттям Вінницької філії ПАТ Промінвестбанк , ліквідатором було закрито ліквідаційний рахунок в даному банку та оформлено ліквідаційний рахунок в ПАТ Укргазбанк , на який переведено залишки грошових коштів.

В ході орендних відносин між СТОВ Довіра та ТОВ Роська досягнуто домовленостей про здійснення охорони майна СТОВ Довіра - комплексу будівель та споруд загальною площею 5125,4 кв.м. в с. Якимівка, Управлінням поліції охорони у Вінницькій області за рахунок ТОВ Роська (фактична компенсація згідно із оплаченими рахунками).

На цій підставі ліквідатором укладено із ТОВ Роська додаткові угоди до договору оренди про продовження дії договору оренди від 02.07.2018 та про здійснення компенсації витрат пов`язаних із охороною майна.

05.11.2019 було погашено вимоги кредиторів 1-ї черги, в тому числі і щодо відшкодування сплати судового збору кредиторами, крім кредиторів ФОП Нода та ТОВ Талино , оскільки ліквідатором направлено на їх адреси запит про надання реквізитів рахунків. На даний час відповіді не отримано.

Таким чином в ході ліквідаційної процедури було отримано кошти в сумі 607 623,90 грн., при цьому залишок коштів на рахунку банкрута становив 3 951,17 грн., які були розподілені наступним чином:

- 7 293,08 грн. - витрати на розрахунково-касове обслуговування по ліквідаційних рахунках;

- 47 926,56 грн. - відшкодування витрат понесених ліквідатором у справі про банкрутство;

- 415 537,40 грн. - оплата основної грошової винагороди ліквідатора;

- 9000,00 грн. - оплата додаткової грошової винагороди ліквідатора;

- 10 000,00 грн. - оплата за проведення оцінки майна;

- 19 946,20 грн. - оплата послуг Біржі (утримано Біржею до перерахуваня на ліквід. рах.);

- 20 180,00 грн. - погашення вимог кредитора ГУ ДПС у Вінницькій області (перша черга);

- 55 000,00 грн. - погашення вимог кредитора ГУ ДПС у Вінницькій області;

- 130,00 грн. - оплата за надання відомостей з ЄДР ЮОФОПГФ;

- 26 561,83 грн. - оплата послуг по охороні майна.

Залишок грошових коштів на ліквідаційному рахунку відсутній, ліквідаційний рахунок закрито.

В ході проведення ліквідаційної процедури мною не було встановлено та виявлено архівних документів та обліку, які підлягають довгостроковому зберіганню.

На цій підставі документи до архівної установи не передавались.

Станом на 20.09.2021 жодних майнових активів (крім майна в АРК Крим) за товариством не зареєстровано, що підтверджено відповідними відповідями на запити ліквідатора та проведеною інвентаризацією майна.

В зв`язку із відсутністю майна та грошових коштів залишились не погашені вимоги кредиторів відповідно до реєстру вимог кредиторів, який додано до даного звіту.

Враховуючи наведене, посилаючись на положення статті 65 Кодексу з процедур банкрутства, арбітражний керуючий (ліквідатор) Томашук М.С. просить звіт ліквідатора та ліквідаційний баланс - затвердити.

Наведені у звіті ліквідатора обставини підтверджені відповідними письмовими доказами.

Крім того, 20.09.2021 відбулось засідання комітету кредиторів, за результатами проведення якого прийнято рішення: схвалити звіт ліквідатора та ліквідаційний баланс СТОВ "Довіра".

Відповідно до ч. 1 ст. 65 Кодексу України з процедур банкрутства, після завершення всіх розрахунків з кредиторами ліквідатор подає до господарського суду звіт та ліквідаційний баланс, до якого додаються: відомості за результатами інвентаризації майна боржника та перелік ліквідаційної маси; відомості про реалізацію об`єктів ліквідаційної маси з посиланням на укладені договори купівлі-продажу; копії документів, що підтверджують відчуження активів боржника під час ліквідаційної процедури (у тому числі протоколи про проведення аукціону, договори купівлі-продажу, акти приймання-передачі майна, акти про придбання майна на аукціоні тощо); реєстр вимог кредиторів з даними про розміри погашених вимог кредиторів; документи, що підтверджують погашення вимог кредиторів; довідка архівної установи про прийняття документів, які відповідно до закону підлягають довгостроковому зберіганню; для акціонерних товариств - розпорядження про скасування реєстрації випуску акцій, видане Національною комісією з цінних паперів та фондового ринку; для емітентів боргових цінних паперів - звіт про результати погашення цінних паперів.

Про час і місце судового засідання, в якому мають розглядатися звіт і ліквідаційний баланс, господарський суд повідомляє ліквідатора та кредиторів.

Обов`язком ліквідатора є здійснення всієї повноти дій, спрямованих на виявлення та повернення активів боржника.

Господарський суд після заслуховування звіту ліквідатора та думки кредиторів постановляє ухвалу про затвердження звіту ліквідатора та ліквідаційного балансу.

Ухвала суду про затвердження звіту ліквідатора і ліквідаційного балансу є за своєю правовою природою судовим рішенням, яке підсумовує хід ліквідаційної процедури, в якому необхідно повно відобразити обставини, що мають значення для даної справи. Затверджуючи звіт ліквідатора, господарський суд повинен дати оцінку належності проведення ліквідатором всієї ліквідаційної процедури, дотримання ним черговості задоволення вимог кредиторів, відповідності законодавству про банкрутство всіх обов`язкових додатків до звіту ліквідатора, зокрема, оцінити повноту пошуку, виявлення майнових активів банкрута, для включення їх в ліквідаційну масу, дати оцінку діям ліквідатора щодо пошуку, виявлення та повернення майна банкрута, що знаходиться у третіх осіб, надати оцінку повноті реалізації ліквідатором активів боржника, а також з`ясувати чи здійснювались ліквідатором заходи для виявлення та повернення дебіторської заборгованості банкрута. Висновки суду про встановлені обставини і їх правові наслідки повинні бути вичерпними, відповідати дійсності та підтверджуватися достовірними доказами, дослідженими в судовому засіданні. Розглядаючи ліквідаційний баланс та звіт ліквідатора, в судовому засіданні господарський суд перевіряє обґрунтованість, правомірність та повноту дій ліквідатора, а також, достовірність змісту ліквідаційного балансу (постанови Касаційного господарського суду у складі Верховного Суду від 08.08.2019 у справі № 922/2817/18, від 12.09.2019 у справі № 914/3812/15).

Згідно ч. 6 ст. 65 Кодексу України з процедур банкрутства, ліквідатор виконує свої повноваження до внесення до Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань запису про припинення юридичної особи - банкрута.

Оскільки звіт ліквідатора та ліквідаційний баланс є підсумковими документами, які підтверджують належне проведення ліквідатором всіх заходів ліквідаційної процедури, повне вчинення ним дій по виявленню активів боржника, за результатом розгляду яких суд приймає рішення про можливість відновлення платоспроможності боржника або встановлює неможливість задоволення вимог конкретних кредиторів та приймає рішення про його ліквідацію і закриття провадження у справі.

У постанові від 11.02.2020 року у справі № 910/2814/18, Верховний суд зазначив, що ухвала суду про затвердження звіту ліквідатора і ліквідаційного балансу є за своєю правовою природою судовим рішенням, яке підсумовує хід ліквідаційної процедури, в якому необхідно повно відобразити обставини, що мають значення для даної справи. Затверджуючи звіт ліквідатора, господарський суд повинен дати оцінку належності проведення ліквідатором всієї ліквідаційної процедури, дотримання ним черговості задоволення вимог кредиторів, відповідності законодавству про банкрутство всіх обов`язкових додатків до звіту ліквідатора, зокрема, оцінити повноту пошуку, виявлення майнових активів банкрута, для включення їх в ліквідаційну масу, дати оцінку діям ліквідатора щодо пошуку, виявлення та повернення майна банкрута, що знаходиться у третіх осіб, надати оцінку повноті реалізації ліквідатором активів боржника, а також з`ясувати чи здійснювались ліквідатором заходи для виявлення та повернення дебіторської заборгованості банкрута. Висновки суду про встановлені обставини і їх правові наслідки повинні бути вичерпними, відповідати дійсності та підтверджуватися достовірними доказами, дослідженими в судовому засіданні. Розглядаючи ліквідаційний баланс та звіт ліквідатора, в судовому засіданні господарський суд перевіряє обґрунтованість, правомірність та повноту дій ліквідатора, а також, достовірність змісту ліквідаційного балансу.

Також, подання звіту та ліквідаційного балансу здійснюється ліквідатором за наслідком всіх проведених ним дій в ході ліквідаційної процедури. Обов`язком ліквідатора є здійснення всієї повноти заходів спрямованих на виявлення активів боржника, при цьому ні у кого не повинен виникати обґрунтований сумнів, щодо їх належного здійснення (принцип безсумнівної повноти дій ліквідатора у ліквідаційній процедурі). Аналогічний правовий висновок викладено у постановах Верховного Суду від 14.02.2018 у справі № 927/1191/14, від 08.05.2018 у справі № 904/5948/16.

Відповідно до постанови Верховного Суду від 17.06.2020 у справі № 924/669/17, звіт ліквідатора та ліквідаційний баланс є підсумковими документами, які підтверджують належне проведення ліквідатором всіх необхідних заходів ліквідаційної процедури, вчинення адекватних дій щодо виявлення кредиторів та активів боржника, за результатами розгляду яких суд приймає ухвалу про ліквідацію боржника та закриття провадження у справі.

Отже, законодавцем передбачено певну сукупність дій, які необхідно вчинити в ході ліквідаційної процедури та перелік додатків до звіту ліквідатора, які подаються суду разом з зазначеним звітом та є предметом дослідження в судовому засіданні за підсумками ліквідаційної процедури, яке проводиться за участю кредиторів (комітету кредиторів). Подання звіту та ліквідаційного балансу здійснюється ліквідатором за результатом проведених дієвих заходів, які передбачені у ліквідаційній процедурі.

Кодексом не визначено вичерпного переліку таких заходів, які має вчинити ліквідатор для завершення ліквідаційної процедури, визначені тільки основні напрямки таких дій, що дозволяють сформувати ліквідаційну масу та задовольнити, за умови виявлення майна (ліквідних активів), вимоги кредиторів, що логічно випливає із визначених Кодексом повноважень ліквідатора та надає останньому можливість відповідно до власного самостійного та незалежного розсуду вчиняти дії щодо виявлення та розшуку активів банкрута для формування ліквідаційної маси.

Беручи до уваги положення статей 61, 65 Кодексу України з процедур банкрутства господарський суд, розглядаючи звіт ліквідатора, перевіряє у судовому засіданні обґрунтованість, правомірність та безсумнівну повноту дій ліквідатора, а також, достовірність змісту ліквідаційного балансу, дотримання ним черговості задоволення вимог кредиторів, відповідності законодавству про банкрутство всіх обов`язкових додатків до звіту ліквідатора, повноту реалізації ліквідатором активів боржника а також достовірність змісту ліквідаційного балансу.

Таким чином, за підсумками ходу ліквідаційної процедури вбачається, що ліквідатором вчинено належні дії по виявленню активів та пасивів боржника, внаслідок вжитих ліквідатором заходів доведено неможливість відновлення платоспроможності боржника. Вказані висновки про встановлені обставини відповідають дійсності та підтверджуються достовірними доказами, дослідженими в судовому засіданні та долученими до справи.

Як вбачається з матеріалів справи, враховуючи відсутність будь-якої документації банкрута та достатнього обсягу фінансової звітності банкрута, ліквідатор позбавлений можливості встановити наявність ознак доведення до банкрутства та заявити вимоги до третіх осіб, які відповідно до законодавства несуть субсидіарну відповідальність за зобов`язаннями боржника у зв`язку з доведенням його до банкрутства.

Згідно ч. 2 ст. 65 Кодексу України з процедур банкрутства, якщо за результатами ліквідаційної процедури після задоволення вимог кредиторів не залишилося майна, господарський суд постановляє ухвалу про ліквідацію юридичної особи - банкрута. Копія цієї ухвали надсилається державному реєстратору для проведення державної реєстрації припинення юридичної особи - банкрута, а також власнику майна.

Дослідивши звіт ліквідатора та надані докази у їх сукупності, суд дійшов висновку, що ліквідатором в повній мірі виконано обов`язки з розшуку кредиторів банкрута та виявленню майна (активів) банкрута.

Наведені у звіті ліквідатора обставини підтверджені відповідними письмовими доказами.

Поданий ліквідатором на розгляд суду звіт та ліквідаційний баланс свідчить про відсутність у банкрута майна, необхідного для задоволення вимог кредиторів.

Зважаючи на вищевикладене, господарський суд прийшов до висновку, що ліквідатором вжито усіх можливих заходів щодо виявлення активів боржника та дотримано вимоги Кодексу з процедур банкрутства під час проведення ліквідаційної процедури у справі № 902/1090/16.

За таких обставин, звіт ліквідатора та ліквідаційний баланс банкрута у даній справі підлягає затвердженню, а банкрут - ліквідації.

Затвердження звіту ліквідатора в порядку, передбаченому ст. 65 Кодексу України з процедур банкрутства є підставою для закриття провадження у справі згідно п. 5 ч. 1 ст. 90 цього Кодексу - господарський суд закриває провадження у справі про банкрутство, якщо затверджений звіт ліквідатора в порядку, передбаченому цим Кодексом.

Відповідно до ч. 4 ст. 90 Кодексу України з процедур банкрутства вимоги конкурсних кредиторів, які не були заявлені в установлений цим Кодексом строк або відхилені господарським судом, вважаються погашеними, а виконавчі документи за відповідними вимогами визнаються такими, що не підлягають виконанню.

Відповідно до ч.4 ст. 40 Кодексу України з процедур банкрутства заходи щодо забезпечення вимог кредиторів діють відповідно до дня введення процедури санації і призначення керуючого санацією або до прийняття постанови про визнання боржника банкрутом, відкриття ліквідаційної процедури і призначення ліквідатора, або до закриття провадження у справі.

Згідно ч. 8 ст. 41 Кодексу України з процедур банкрутства дія мораторію припиняється з дня закриття провадження у справі про банкрутство.

З огляду на встановлені обставини та наведені приписи законодавства, суд дійшов висновку про затвердження звіту арбітражного керуючого (ліквідатора) Томашука М.С. №02-05/160 від 20.09.2021 за результатами проведення ліквідаційної процедури у справі № 902/1090/16 про банкрутство СТОВ "Довіра" та ліквідаційного балансу банкрута у даній справі, в зв`язку з чим, банкрут - СТОВ "Довіра" підлягає ліквідації, що є наслідком закриття провадження у справі № 902/1090/16.

Судом також розглянуто клопотання арбітражного керуючого Томашука М.С. про затвердження звіту арбітражного керуючого Томашука М.С. про нарахування та виплату грошової винагороди, здійснення та відшкодування витрат, пов`язаних з виконанням повноважень ліквідатора СТОВ "Довіра" за період з 20.06.2017 по 31.08.2021 (основна грошова винагорода - 514 903,19 грн., із якої 99 365,84грн. є непогашеною, додаткова грошова винагорода - 9 000,00грн., витрати - 47 926,56 грн.).

Частинами 1, 2, 3, 4, 6 ст. 30 Кодексу України з процедур банкрутства передбачено, що арбітражний керуючий виконує повноваження за грошову винагороду. Грошова винагорода арбітражного керуючого складається з основної та додаткової грошових винагород. Розмір основної грошової винагороди арбітражного керуючого за виконання ним повноважень розпорядника майна або ліквідатора визначається в розмірі середньомісячної заробітної плати керівника боржника за останніх 12 місяців його роботи до відкриття провадження у справі, але не менше трьох розмірів мінімальної заробітної плати за кожний місяць виконання арбітражним керуючим повноважень.

Додаткова грошова винагорода арбітражного керуючого визначається в розмірі:5 відсотків вартості стягнутого на користь боржника майна, яке на день відкриття провадження у справі перебувало у третіх осіб; 3 відсотки суми погашених вимог кредиторів.

Додаткова винагорода не сплачується арбітражному керуючому у разі, якщо вимоги забезпеченого кредитора погашаються у зв`язку з продажем такому кредитору майна, що забезпечує його вимоги.

Право вимоги додаткової грошової винагороди виникає в арбітражного керуючого з дня фактичного надходження до боржника стягнутого на його користь майна, яке на день відкриття провадження у справі перебувало у третіх осіб, або з дня фактичного надходження коштів на рахунок боржника, які спрямовуються на погашення вимог кредиторів.

Витрати арбітражного керуючого, пов`язані з виконанням ним повноважень у справі, відшкодовуються в порядку, передбаченому цим Кодексом.

Арбітражний керуючий не менше одного разу на два місяці звітує про нарахування та виплату грошової винагороди арбітражного керуючого, здійснення та відшкодування його витрат на засіданнях комітету кредиторів (у процедурі банкрутства юридичної особи).

Звіт арбітражного керуючого про нарахування і виплату грошової винагороди, здійснення та відшкодування витрат має бути схвалений комітетом кредиторів (у процедурі банкрутства юридичної особи).

Звіт про нарахування та виплату грошової винагороди, здійснення та відшкодування витрат за підсумками процедури ліквідації подається арбітражним керуючим до господарського суду за п`ять днів до закінчення відповідної процедури, розглядається судом та затверджується ухвалою, що може бути оскаржена у встановленому порядку.

Як встановлено судом, з 20.06.2017 по 31.08.2021 арбітражному керуючому (ліквідатору) Томашуку М.С. нараховано основну грошову винагороду у розмірі 514 903,19 грн., додаткову грошову винагороду у розмірі 9 000,00грн. (5 % від вартості поверненого майна).

Розрахунок основної грошової винагороди арбітражного керуючого СТОВ "Довіра" здійснювався у розмірі двох мінімальних заробітних плат за кожен місяць виконання повноважень з моменту призначення (20.06.2017) по 21.10.2019 відповідно до Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом", а з 21.10.2019 у розмірі трьох мінімальних заробітних плат за кожний місяць виконання повноважень арбітражного керуючого ліквідатора СТОВ "Довіра" відповідно до Кодексу України з процедур банкрутства.

Судом з`ясовано, що розрахунок основної грошової винагороди здійснювався виходячи з розміру мінімальної заробітної плати, який у 2017 встановлений на рівні 3 200,00 грн., у 2018 - 3 723,00 грн., у 2019 - 4 173,00 грн., у 2020 - 4 723 грн., а з 01.09.2020 - 5 000,00 грн., у 2021 - 6 000,00 грн.

Розрахунок додаткової грошової винагороди здійснювався у розрахунку 5% від вартості повернутого майна.

Відповідно до змісту протоколу від 20.09.2021 вказана сума основної та додаткової грошової винагороди була погоджена на засіданні зборів кредиторів боржника.

При цьому, як слідує із змісту звіту та доданих до нього письмових доказів, окрім суми основної та додаткової грошової винагороди арбітражним керуючим Томашуком М.С. під час виконання повноважень ліквідатора СТОВ "Довіра" здійснено витрат на загальну суму 247 926,56грн.

Відповідно до змісту протоколу від 20.09.2021 вказана сума витрат була погоджена на засіданні зборів кредиторів боржника.

Зважаючи на вищевикладене в своїй сукупності, суд дійшов висновку про затвердження звіту № 02-05/161 від 20.09.2021 арбітражного керуючого Томашука М.С. про нарахування та виплату грошової винагороди, здійснення та відшкодування витрат, за період виконання повноважень ліквідатора СТОВ "Довіра" за період з 20.06.2021 по 31.08.2021 у справі № 902/1090/16.

Керуючись ст.ст. 1, 2, ч. 1 ст. 6, 9, 10, 12, 13, 30, 40, 41, ч. 2 ст. 60, 61, 65, 90 Кодексу України з процедур банкрутства; ст.ст. 2, 3, 11, 18, 42, 169, 232, 233, 234, ч. 1 ст. 235, 236, 255, 256, 326 Господарського процесуального кодексу України, суд -

П О С Т А Н О В И В :

1. Затвердити звіт арбітражного керуючого (ліквідатора) Томашука М.С. № 02-05/160 від 20.09.2021 про виконану роботу в ході ліквідаційної процедури Сільськогосподарського товариства з обмеженою відповідальністю "Довіра та ліквідаційний баланс у справі № 902/1090/16.

2. Клопотання арбітражного керуючого (ліквідатора) Томашука М.С. № 02-05/161 від 20.09.2021 про затвердження звіту про нарахування та виплату грошової винагороди, здійснення та відшкодування витрат у справі № 902/1090/16 задовольнити.

3. Затвердити звіт № 02-05/161 від 20.09.2021 арбітражного керуючого (ліквідатора) Томашука М.С. про нарахування та виплату основної грошової винагороди в розмірі 514 903,19 грн., із якої 99 365,84 грн. є непогашеною, додаткової грошової винагороди в розмірі 9 000,00 грн., здійснення та відшкодування витрат в розмірі 47 926,56 грн. за період виконання повноважень ліквідатора Сільськогосподарського товариства з обмеженою відповідальністю "Довіра" за період з 20.06.2017 по 31.08.2021 у справі № 902/1090/16.

4. Сільськогосподарське товариство з обмеженою відповідальністю "Довіра" (вул. Мандролька, 19, смт. Ситківці, Немирівський р-н, Вінницька обл., 22865; код 20101499) як юридичну особу ліквідувати.

5. Встановити, що вимоги конкурсних кредиторів, які не були заявлені в установлений Кодексом України з процедур банкрутства строк або відхилені господарським судом, вважаються погашеними, а виконавчі документи за відповідними вимогами визнаються такими, що не підлягають виконанню.

6. Припинити повноваження арбітражного керуючого Томашука Миколи Савелійовича (свідоцтво про право на здійснення діяльності арбітражного керуючого (розпорядника майна, керуючого санацією, ліквідатора) № 187 від 08.02.2013) як ліквідатора у справі № 902/1090/16 про банкрутство Сільськогосподарського товариства з обмеженою відповідальністю "Довіра".

7. Припинити дію мораторію введеного ухвалою Господарського суду Вінницької області від 18.01.2017 року у справі № 902/1090/16.

8. Скасувати заходи щодо забезпечення вимог кредиторів, введені ухвалою Господарського суду Вінницької області від 18.01.2017 у справі № 902/1090/16.

9. Закрити провадження у справі у справі № 902/1090/16 про банкрутство Сільськогосподарського товариства з обмеженою відповідальністю "Довіра" (вул. Мандролька, 19, смт. Ситківці, Немирівський р-н, Вінницька обл., 22865; код 20101499).

10. Відповідно до ч. 1 ст. 235 ГПК України ухвала набирає законної сили негайно після її оголошення - 29.09.2021.

11. Ухвала суду може бути оскаржена протягом 10 днів з дня її проголошення до Північно-західного апеляційного господарського суду. Якщо в судовому засіданні було оголошено лише вступну та резолютивну частини судового рішення, зазначений строк обчислюється з дня складення повного судового рішення.

12. Повний текст ухвали суду складено та підписано - 04.10.2021.

13. Копію ухвали надіслати згідно переліку та на адреси електронної пошти учасників: арбітражного керуючого Томашука М.С. - ІНФОРМАЦІЯ_1 ; ГУ ДПС у Вінницькій області - vin.official@tax.gov.ua; ФОП Нода С.В. - ІНФОРМАЦІЯ_2.

Суддя Лабунська Т.І.

віддрук. прим.:

1 - до справи;

2 - СТОВ "Довіра", вул. Мандролька, 19, смт. Ситківці, Немирівський р-н, Вінницька обл., 22865;

3-4 - ФОП Нода Сергій Володимирович, АДРЕСА_2 ; АДРЕСА_3 ;

5,6 - ТОВ "ТАЛИНО", вул. Академіка Проскури, буд. 9-А, кв. 27, м. Харків, 61085; вул. Московська, буд.15, офіс 22, м. Київ, 01010.

7 - Немирівська РДА ( вул. Горького, 84, м. Немирів, 22800)

8 - Немирівській міській раді (вулиця Соборна, буд. 26, м, Немирів, Вінницька область, 22800)

9 - Вінницькій РДА( Хмельницьке шосе, 17, Вінниця, Вінницька область, 21000)

СудГосподарський суд Вінницької області
Дата ухвалення рішення29.09.2021
Оприлюднено04.10.2021
Номер документу100066018
СудочинствоГосподарське

Судовий реєстр по справі —902/1090/16

Ухвала від 29.09.2021

Господарське

Господарський суд Вінницької області

Лабунська Т.І.

Ухвала від 09.09.2021

Господарське

Господарський суд Вінницької області

Лабунська Т.І.

Ухвала від 20.07.2021

Господарське

Господарський суд Вінницької області

Лабунська Т.І.

Ухвала від 18.06.2021

Господарське

Господарський суд Вінницької області

Лабунська Т.І.

Ухвала від 18.03.2021

Господарське

Господарський суд Вінницької області

Лабунська Т.І.

Ухвала від 09.03.2021

Господарське

Господарський суд Вінницької області

Лабунська Т.І.

Ухвала від 18.02.2021

Господарське

Господарський суд Вінницької області

Лабунська Т.І.

Ухвала від 19.01.2021

Господарське

Господарський суд Вінницької області

Лабунська Т.І.

Ухвала від 17.12.2020

Господарське

Господарський суд Вінницької області

Лабунська Т.І.

Ухвала від 10.12.2020

Господарське

Господарський суд Вінницької області

Лабунська Т.І.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні