Ухвала
від 04.10.2021 по справі 320/885/19
КИЇВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

КИЇВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

У Х В А Л А

про заміну сторони виконавчого провадження

04 жовтня 2021 року м. Київ № 320/885/19

Суддя Київського окружного адміністративного суду Журавель В.О., розглянувши заяву Товариства з обмеженою відповідальністю "ВОД-ТЕПЛОКОМ" про заміну сторони виконавчого провадження в адміністративній справі №320/885/19 за позовом Товариства з обмеженою відповідальністю "ВОД-ТЕПЛОКОМ" до Державної фіскальної служби України, Головного управління ДФС у Київській області про скасування рішення та зобов`язання вчинити певні дії,

в с т а н о в и в:

До Київського окружного адміністративного суду звернулось Товариство з обмеженою відповідальністю "ВОД-ТЕПЛОКОМ" (далі - позивач) з позовом до Державної фіскальної служби України (далі - відповідач 1), Головного управління ДФС у Київській області ( далі - відповідач 2), в якому просить суд:

- скасувати рішення комісії ГУ ДФС у Київській області, яка приймає рішення про реєстрацію ПН/РК в ЄДПН або відмову в такій реєстрації від 12 грудня 2018 р. №1021414/41377981;

- зобов`язати відповідача-2 зареєструвати податкову накладну № 40 від 2 листопада 2018 р. в Єдиному реєстрі податкових накладних.

Рішенням Київського окружного адміністративного суду від 29 травня 2019 р. адміністративний позов задоволено частково.

27 жовтня 2020 р. Київським окружним адміністративним судом видано виконавчий лист у цій справі.

27 липня 2021 р. до Київського окружного адміністративного суду надійшла заява Товариства з обмеженою відповідальністю "ВОД-ТЕПЛОКОМ" про заміну сторони виконавчого провадження в адміністративній справі №320/885/19 із боржника - Державної фіскальної служби України на боржника - Державну податкову службу України та із боржника - Головного управління ДФС у Київській області на боржника - Головне управління ДПС у Київській області.

Відповідно до Акту Київського окружного адміністративного суду від 21 вересня 2021 р. вказану заяву та матеріали адміністративної справи № 320/885/19 передано на розгляд судді 21 вересня 2021 р.

Ухвалою Київського окружного адміністративного суду від 22 вересня 2021 р. призначено судове засідання з розгляду цієї заяви на 4 жовтня 2021 року.

Сторони, належним чином повідомлені про час, дату та місце проведення судового засідання, 4 жовтня 2021 р. у судове засідання не прибули, про причини неявки суд не повідомили, з клопотаннями та іншими заявами до суду не зверталися.

Ураховуючи положення ч. 9 ст. 205 та ч. 2 ст. 379 КАС України, розгляд заяви здійснено судом без участі представників сторін у порядку письмового провадження.

Суд, дослідивши наявні матеріали справи в частині поданої заяви, встановив таке.

За приписами ч.1 ст.379 КАС України у разі вибуття однієї із сторін виконавчого провадження за поданням державного виконавця або за заявою заінтересованої особи суд, який розглядав справу як суд першої інстанції, замінює сторону виконавчого провадження її правонаступником.

Згідно з вимогами ч. 2 ст. 379 КАС України суд розглядає питання про заміну сторони виконавчого провадження в десятиденний строк у судовому засіданні з повідомленням державного виконавця або заінтересованої особи, які звернулися з поданням (заявою), та учасників справи. Неприбуття у судове засідання осіб, які були належним чином повідомлені про дату, час і місце розгляду справи, не перешкоджає судовому розгляду.

Положення цієї статті застосовуються також у випадку необхідності заміни боржника або стягувача у виконавчому листі до відкриття виконавчого провадження (ч. 4 ст. 379 КАС України).

Згідно з вимогами п. 1 ч. 5 ст. 15 Закону України "Про виконавче провадження" від 2 червня 2016 р. № 1404-VIII у разі вибуття однієї із сторін виконавець за заявою сторони, а також заінтересована особа мають право звернутися до суду із заявою про заміну сторони її правонаступником. Для правонаступника усі дії, вчинені до його вступу у виконавче провадження, є обов`язковими тією мірою, якою вони були б обов`язковими для сторони, яку правонаступник замінив.

Відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 18 грудня 2018 року №1200 "Про утворення Державної податкової служби України та Державної митної служби України", утворено Державну податкову службу України та Державну митну службу України, реорганізувавши Державну фіскальну службу шляхом поділу.

Постановою Кабінету Міністрів України від 6 березня 2019 року №227 затверджено положення про Державну податкову службу України та Державну митну службу України.

21 серпня 2019 року Кабінетом Міністрів України прийнято розпорядження №682-р "Питання Державної податкової служби", яким погоджено пропозицію Міністерства фінансів щодо можливості забезпечення здійснення Державною податковою службою покладених на неї постановою Кабінету Міністрів України від 6 березня 2019 р. №227 "Про затвердження положень про Державну податкову службу України та Державну митну службу України" функцій і повноважень Державної фіскальної служби, що припиняється, з реалізації державної податкової політики, державної політики з адміністрування єдиного внеску на загальнообов`язкове державне соціальне страхування, державної політики у сфері боротьби з правопорушеннями під час застосування податкового законодавства, а також законодавства з питань сплати єдиного внеску на загальнообов`язкове державне соціальне страхування та законодавства з інших питань, контроль за дотриманням якого покладено на Державну податкову службу.

28 серпня 2019 року Державною податковою службою України прийнято наказ №36 "Про початок діяльності Державної податкової служби України", згідно з яким розпочато виконання Державною податковою службою України функцій і повноважень Державної фіскальної служби України, що припиняється.

Зокрема, визначено, що Державна фіскальна служба України реорганізовується шляхом поділу на Державну податкову службу України.

Згідно з витягом з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань 17 травня 2019 р. внесено запис в Єдиному державному реєстрі про державну реєстрацію Державної податкової служби України як юридичної особи.

Отже, боржником за таких обставин має бути Державна податкова служба України (адреса: Львівська площа, буд. 8, м. Київ, 04053, код ЄДРПОУ - 43005393).

Відповідно до наказу Державної податкової служби України від 12 липня 2019 р. № 14 "Про затвердження положень про територіальні органи ДПС", затверджено положення, зокрема про Головне управління ДПС у Київській області.

Зокрема, визначено, що Головне управління ДФС у Київській області реорганізовується на Головне управління ДПС у Київській області.

Згідно з витягом з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань 30 липня 2019 р. внесено запис в Єдиному державному реєстрі про державну реєстрацію Головного управління ДПС у Київській області як юридичної особи.

Отже, боржником за таких обставин має бути Головне управління ДПС у Київській області (адреса: вул. Народного Ополчення, 5а, м. Київ, 03151, код ЄДРПОУ - 4314137).

Ураховуючи викладене, суд дійшов висновку про необхідність здійснення заміни сторони виконавчого провадження у справі № 320/6652/18 - боржника - із Головного управління ДФС у Київській області на Головне управління ДПС у Київській області та із Державної фіскальної служби України на Державну податкову службу України.

Керуючись ст.ст. 379 КАС України, суд,

у х в а л и в:

1. Заяву Товариства з обмеженою відповідальністю "ВОД-ТЕПЛОКОМ" про заміну сторони виконавчого провадження в адміністративній справі №320/885/19 - задовольнити.

2. Замінити сторону виконавчого провадження в справі № 320/885/19, а саме боржника - Державної фіскальної служби України на Державну податкову службу України (адреса: Львівська площа, буд. 8, м. Київ, 04053, код ЄДРПОУ - 43005393).

3. Замінити сторону виконавчого провадження в справі № 320/885/19 боржника із Головного управління ДФС у Київській області на Головне управління ДПС у Київській області (адреса: вул. Народного Ополчення, буд. 5а, м. Київ, 03151, код ЄДРПОУ - 43141377).

4. Копію ухвали видати (надіслати) учасникам справи.

Ухвала набирає законної сили негайно після її проголошення. Ухвала, постановлена судом поза межами судового засідання або у судовому засіданні у разі неявки учасників справи, під час розгляду справи в письмовому провадженні, набирає законної сили з моменту її підписання.

Апеляційна скарга на ухвалу суду подається до Шостого апеляційного адміністративного суду протягом п`ятнадцяти днів з дня її проголошення. Якщо у судовому засіданні було оголошено лише вступну та резолютивну частини ухвали суду, або розгляду справи в порядку письмового провадження, апеляційна скарга подається протягом п`ятнадцяти днів з дня складення повного тексту ухвали.

Відповідно до підпункту 15.5 пункту 1 Розділу VII «Перехідні положення» Кодексу адміністративного судочинства України до початку функціонування Єдиної судової інформаційно-телекомунікаційної системи апеляційні скарги подаються учасниками справи до або через Київський окружний адміністративний суд.

Відповідно до пункту 3 розділу VI «Прикінцеві положення» Кодексу адміністративного судочинства України під час дії карантину, встановленого Кабінетом Міністрів України з метою запобігання поширенню коронавірусної хвороби (COVID-19), суд за заявою учасників справи та осіб, які не брали участі у справі, якщо суд вирішив питання про їхні права, інтереси та (або) обов`язки (у разі наявності у них права на вчинення відповідних процесуальних дій, передбачених цим Кодексом), поновлює процесуальні строки, встановлені нормами цього Кодексу, якщо визнає причини їх пропуску поважними і такими, що зумовлені обмеженнями, впровадженими у зв`язку з карантином. Суд може поновити відповідний строк як до, так і після його закінчення. Суд за заявою особи продовжує процесуальний строк, встановлений судом, якщо неможливість вчинення відповідної процесуальної дії у визначений строк зумовлена обмеженнями, впровадженими у зв`язку з карантином.

Суддя Журавель В.О.

СудКиївський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення04.10.2021
Оприлюднено07.10.2021
Номер документу100116596
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —320/885/19

Ухвала від 04.10.2021

Адміністративне

Київський окружний адміністративний суд

Журавель В.О.

Ухвала від 04.10.2021

Адміністративне

Київський окружний адміністративний суд

Журавель В.О.

Ухвала від 24.09.2021

Адміністративне

Київський окружний адміністративний суд

Журавель В.О.

Ухвала від 02.09.2019

Адміністративне

Шостий апеляційний адміністративний суд

Чаку Євген Васильович

Ухвала від 29.07.2019

Адміністративне

Шостий апеляційний адміністративний суд

Чаку Євген Васильович

Ухвала від 15.07.2019

Адміністративне

Шостий апеляційний адміністративний суд

Чаку Євген Васильович

Рішення від 29.05.2019

Адміністративне

Київський окружний адміністративний суд

Журавель В.О.

Ухвала від 15.05.2019

Адміністративне

Київський окружний адміністративний суд

Журавель В.О.

Ухвала від 27.03.2019

Адміністративне

Київський окружний адміністративний суд

Журавель В.О.

Ухвала від 26.02.2019

Адміністративне

Київський окружний адміністративний суд

Журавель В.О.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні