Рішення
від 07.10.2021 по справі 400/3790/21
МИКОЛАЇВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

МИКОЛАЇВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

Р І Ш Е Н Н Я

І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И

07 жовтня 2021 р. № 400/3790/21 м. Миколаїв

Миколаївський окружний адміністративний суд у складі головуючого судді Лебедєвої Г.В., розглянувши у порядку письмового провадження за правилами спрощеного позовного провадження справу за адміністративним позовом ОСОБА_1 та ОСОБА_2 до Дорошівської об`єднаної територіальної громади про визнання протиправної бездіяльності та зобов`язання вчинити певні дії, -

ВСТАНОВИВ:

До Миколаївського окружного адміністративного суду надійшов адміністративний позов ОСОБА_1 та ОСОБА_2 (надалі - позивачі) до Дорошівської об`єднаної територіальної громади (надалі - відповідач), в якому позивачі просили суд про:

- зобов`язання Дорошівської об`єднаної територіальної громади розглянути заяви ОСОБА_1 та ОСОБА_2 №493-02-11 та 494- 02-11 від 04.03.2021 року та заяви ОСОБА_1 , направлені в інтересах малолітніх дітей ОСОБА_3 та ОСОБА_4 , вручені 30.03.21 року про надання дозволу на розробку проекту землеустрою щодо відведення земельних ділянок у власність площею 2,0 га. відповідно до сг.ст. 118, 121, 122 Земельного кодексу України, які розташовані на території Білоусівської сільської ради Вознссенського району Миколаївської області, кадастрові номери 4822080400:03:000:0546 та 4822080400:12:000:0040 для ведення особистого селянського господарства, за рахунок земель, які знаходяться у розпорядженні Дорошівської об`єднаної територіальної громади, у порядку та спосіб, визначені Земельним кодексом України та Законом України "Про місцеве самоврядування в Україні".

Ухвалою суду від 01.06.2021 року, судом на підставі положень ч.1 ст.169 КАС України позовну заяву залишено без руху, та позивачу наданий десятиденний строк з дня отримання копії ухвали для усунення недоліків позовної заяви шляхом надання до суду належним чином оформленої позовної заяви (та її копії для відповідача) із зазначенням в її прохальній частині способу захисту свого права у відповідності до вимог статті 5 КАС України.

22.06.2021 року за вх. №13822 через канцелярію суду від позивача до суду надійшла заява щодо усунення недоліків позовної заяви разом із копією уточненого адміністративного позову для суду та відповідача.

Ухвалою від 29.06.2021 року суд продовжив позивачам строк для усунення недоліків позовної заяви до 23.07.2021 року.

20.07.2021 року за вх. №16837 через канцелярію суду від позивача до суду надійшла заява щодо усунення недоліків позовної заяви разом із копією уточненого адміністративного позову для суду та відповідача, відповідно до якого позивачі просили суд:

- визнати протиправною бездіяльність Дорошівської об`єднаної територіальної громади щодо не винесення питання на розгляд сесії сільської ради по заявам ОСОБА_1 та ОСОБА_2 №493-02-11 та №494-02-11 від 04.03.2021 року та по заявам ОСОБА_1 , направленим в інтересах малолітніх дітей ОСОБА_3 та ОСОБА_4 , про надання дозволу на розробку проекту землеустрою щодо відведення земельних ділянок у власність площею 2,0 га, відповідно до ст.ст. 118, 121, 122 Земельного кодексу України, які розташовані на території Білоусівської сільської ради, Вознесенського району, Миколаївської області, кадастрові номери 4822080400:03:000:0546 та 4822080400:12:000:0040 для ведення особистого селянського господарства, за рахунок земель, які знаходяться у розпорядженні Дорошівської об`єднаної територіальної громади не надані у власність і не знаходяться ні в чиєму користуванні, згідно з наявною публічною інформацією Державного земельного кадастру про право власності та речові права на земельну ділянку;

- зобов`язати Дорошівську об`єднану територіальну громаду розглянути заяви ОСОБА_1 та ОСОБА_2 №493-02-11 та 494-02-11 від 04.03.2021 року та заяви ОСОБА_1 , направлені в інтересах малолітніх дітей ОСОБА_3 та ОСОБА_4 про надання дозволу на розробку проекту землеустрою щодо відведення земельних ділянок у власність площею 2,0 га, відповідно до ст.ст. 118, 121, 122 Земельного кодексу України, які розташовані на території Білоусівської сільської ради, Вознесенського району, Миколаївської області, кадастрові номери 4822080400:03:000:0546 та 4822080400:12:000:0040 для ведення особистого селянського господарства, за рахунок земель, які знаходяться у розпорядженні Дорошівської об`єднаної територіальної громади, у порядку та спосіб, визначені Земельним кодексом України та Законом України «Про місцеве самоврядування в Україні» .

Позовні вимоги обґрунтовані тим, що в березні 2021 року ОСОБА_1 та ОСОБА_2 звернулися до відповідача з клопотанням про надання дозволу на розроблення проекту землеустрою щодо відведення у власність земельної ділянки площею 2 га для ведення особистого селянського господарства. Крім того, в березні 2021 року ОСОБА_1 та ОСОБА_2 звернулися до відповідача в інтересах малолітніх дітей ОСОБА_3 та ОСОБА_4 з клопотанням про надання дозволу на розроблення проекту землеустрою щодо відведення у власність земельної ділянки площею 2 га для ведення особистого селянського господарства. Листами від 30.03.2021 року за № 493-02-11 та № 494-02-11 відповідач повідомив про те, що 23.03.2021 року на засіданні постійної комісії з питань земельних відносин, будівництва, архітектури, просторового планування, природних ресурсів, екології, комунальної власності, інфраструктури, транспорту та житлово-комунального господарства розглянуто заяви позивача від 04.03.2021 року та відмовлено у наданні дозволу на розроблення проекту землеустрою. Позивачі позицією Дорошівської об`єднаної територіальної громади вважають порушенням своїх прав на отримання земельної ділянки у власність, що і стало підставою для звернення до суду.

Ухвалою від 11.08.2021 року Миколаївський окружний адміністративний суд відкрив провадження у справі № 400/3790/21 та ухвалив розглядати справу за правилами спрощеного позовного провадження та призначив судове засідання на 08.09.2021 року.

Судове засідання, призначене на 08.09.2021 року, у зв`язку з перебуванням головуючого судді Лебедєвої Г.В. у відпустці відкладено на 22.09.2021 року.

13.09.2021 року за вх. № 22406 до Миколаївського окружного адміністративного суду від Дорошівської об`єднаної територіальної громади надійшов відзив на адміністративний позов, в якому відповідач просив відмовити у задоволенні позову в повному обсязі. Заперечуючи проти позову, відповідач вказав, що приписами ст. 136 Земельного кодексу України передбачено, що наявність у чинному законодавстві України обмежень щодо передачі у користування земельної ділянки, віднесеної до переліку земельних ділянок сільськогосподарського призначення державної власності для продажу прав на них на земельних торгах, є підставою для відмови у наданні дозволу на розробку проекту землеустрою щодо відведення такої земельної ділянки. Зазначив, що позивачі до заяв додали графічні матеріали з бажаним місцем розташування земельної ділянки з кадастровим номером 4822080400:03:000:0546 та кадастровим номером 4822080400:12:000:0040. Разом з тим, рішенням Дорошівської сільської ради XXII позачергової сесії 7 скликання від 10.10.2018 року №16 Про визначення переліку земельних ділянок для продажу прав на них на земельних торгах земельну ділянку з кадастровим номером 4822080400:03:000:0546 включено до переліку земельних ділянок сільськогосподарського призначення комунальної власності для продажу прав на них на земельних торгах. Крім того, рішенням Дорошівської сільської ради ХХІІ позачергової сесії 7 скликання від 18.02.2020 року №30 Про визначення переліку земельних ділянок для продажу прав на них на земельних торгах земельну ділянку з кадастровим номером 4822080400:12:000:0040 включено до переліку земельних ділянок сільськогосподарського призначення комунальної власності для продажу прав на них на земельних торгах. 20.10.2020 року укладено договір з товарною біржею Універсальна біржа Причорноморська щодо проведення земельних торгів.

Представники сторін в судове засідання, призначене на 22.09.2021 року, не з`явилися, про дату, час та місце судового розгляду повідомлені належним чином, про причини неявки суд не сповістили. Заяв чи клопотань до суду не надходило.

На підставі ч.9 ст. 205 КАС України здійснив розгляд справи в порядку письмового провадження.

Розглянувши матеріали справи, ознайомившись з заявами учасників справи по суті справи, всебічно і повно з`ясувавши всі фактичні обставини, об`єктивно оцінивши докази, які мають юридичне значення для розгляду справи і вирішення спору по суті, суд встановив наступне.

ОСОБА_1 та ОСОБА_2 04 березня 2021 року звернулися до Дорошівської об`єднаної територіальної громади із клопотанням про надання дозволу на розроблення проекту землеустрою щодо відведення у власність земельної ділянки площею 2 га для ведення особистого селянського господарства із земель сільськогосподарського призначення комунальної власності, а саме із земельної ділянки площею 2 га, кадастровий номер 4822080400:03:000:0546, розташованої в межах території Білоусівської сільської ради Вознссенського району Миколаївської області.

Крім того, ОСОБА_1 та ОСОБА_2 30 березня 2021 року звернулися до Дорошівської об`єднаної територіальної громади в інтересах малолітніх дітей ОСОБА_3 та ОСОБА_4 із клопотанням про надання дозволу на розроблення проекту землеустрою щодо відведення у власність земельної ділянки площею 2 га для ведення особистого селянського господарства із земель сільськогосподарського призначення комунальної власності, а саме із земельної ділянки площею 2 га, кадастровий номер 4822080400:12:000:0040, розташованої в межах території Білоусівської сільської ради Вознссенського району Миколаївської області.

Листами від 30.03.2021 року за № 493-02-11 та № 494-02-11 відповідач повідомив про те, що 23.03.2021 року на засіданні постійної комісії з питань земельних відносин, будівництва, архітектури, просторового планування, природних ресурсів, екології, комунальної власності, інфраструктури, транспорту та житлово-комунального господарства VI позачергової сесії 8 скликання розглянуто заяви позивача від 04.03.2021 року та відмовлено у наданні дозволу на розроблення проекту землеустрою.

24.05.2021 року на засіданні постійної комісії з питань земельних відносин, будівництва, архітектури, просторового планування, природних ресурсів, екології, комунальної власності, інфраструктури, транспорту та житлово-комунального господарства VIІІ позачергової сесії 8 скликання розглянуто заяви позивача від 30.03.2021 року та відмовлено у наданні дозволу на розроблення проекту землеустрою.

Не погоджуючись із відмовою Дорошівської об`єднаної територіальної громади у наданні дозволу на розроблення проекту землеустрою, позивачі звернулися до суду із цим позовом за захистом своїх прав та інтересів.

Надаючи правову оцінку спірним правовідносинам суд виходить з наступного.

Стаття 19 Конституції України передбачає, що органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов`язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.

Статтею 116 Земельного кодексу України (надалі - ЗК України) встановлено, що громадяни та юридичні особи набувають права власності та права користування земельними ділянками із земель державної або комунальної власності за рішенням органів виконавчої влади або органів місцевого самоврядування в межах їх повноважень, визначених цим Кодексом або за результатами аукціону. Набуття права на землю громадянами та юридичними особами здійснюється шляхом передачі земельних ділянок у власність або надання їх у користування.

Безоплатна передача земельних ділянок у власність громадян провадиться у разі: а) приватизації земельних ділянок, які перебувають у користуванні громадян; б) одержання земельних ділянок внаслідок приватизації державних і комунальних сільськогосподарських підприємств, установ та організацій; в) одержання земельних ділянок із земель державної і комунальної власності в межах норм безоплатної приватизації, визначених цим Кодексом.

Частиною 6 статті 118 ЗК України (в редакції чинній на момент виникнення спірних правовідносин) встановлено, що громадяни, зацікавлені в одержанні безоплатно у власність земельної ділянки із земель державної або комунальної власності для ведення фермерського господарства, ведення особистого селянського господарства, ведення садівництва, будівництва та обслуговування жилого будинку, господарських будівель і споруд (присадибної ділянки), індивідуального дачного будівництва, будівництва індивідуальних гаражів у межах норм безоплатної приватизації, подають клопотання до відповідного органу виконавчої влади або органу місцевого самоврядування, який передає земельні ділянки державної чи комунальної власності у власність відповідно до повноважень, визначених статтею 122 цього Кодексу.

У клопотанні зазначаються цільове призначення земельної ділянки та її орієнтовні розміри. До клопотання додаються графічні матеріали, на яких зазначено бажане місце розташування земельної ділянки, погодження землекористувача (у разі вилучення земельної ділянки, що перебуває у користуванні інших осіб) та документи, що підтверджують досвід роботи у сільському господарстві або наявність освіти, здобутої в аграрному навчальному закладі (у разі надання земельної ділянки для ведення фермерського господарства). У разі якщо земельна ділянка державної власності розташована за межами населених пунктів і не входить до складу певного району, заява подається до Ради міністрів Автономної Республіки Крим. Верховній Раді Автономної Республіки Крим, Раді міністрів Автономної Республіки Крим, органам виконавчої влади або органам місцевого самоврядування, які передають земельні ділянки державної чи комунальної власності у власність відповідно до повноважень, визначених статтею 122 цього Кодексу, забороняється вимагати додаткові матеріали та документи, не передбачені цією статтею.

Відповідно до частини 7 статті 116 ЗК України відповідний орган виконавчої влади або орган місцевого самоврядування, який передає земельні ділянки державної чи комунальної власності у власність відповідно до повноважень, визначених статтею 122 цього Кодексу, розглядає клопотання у місячний строк і дає дозвіл на розроблення проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки або надає мотивовану відмову у його наданні.

Підставою відмови у наданні такого дозволу може бути лише невідповідність місця розташування об`єкта вимогам законів, прийнятих відповідно до них нормативно-правових актів, генеральних планів населених пунктів та іншої містобудівної документації, схем землеустрою і техніко-економічних обґрунтувань використання та охорони земель адміністративно-територіальних одиниць, проектів землеустрою щодо впорядкування територій населених пунктів, затверджених у встановленому законом порядку.

У відповідності до ст. 122 ЗК України сільські, селищні, міські ради передають земельні ділянки у власність або у користування із земель комунальної власності відповідних територіальних громад для всіх потреб.

Аналіз зазначених норм права дає підстави вважати, що такими встановлені підстави, порядок та строки передачі земельної ділянки у власність громадян. Ці норми передбачають, зокрема, що для передачі земельної ділянки у власність зацікавлена особа звертається до відповідних органів із заявами для отримання дозволу на розроблення проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки та для надання її у власність. За результатами розгляду поданих заяв визначені в статті 118 ЗК України органи приймають одне з відповідних рішень - надати дозвіл на розроблення проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки або надати мотивовану відмову.

При цьому, Земельним кодексом України визначено чіткий алгоритм розгляду заяв громадян про відведення у власність земельних ділянок та вичерпний перелік підстав для відмови особі у наданні дозволу на розроблення проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки.

Як вбачається з відзиву на позовну заяву, підставою для відмови у наданні дозволу на розробку проекту землеустрою слугувало те, що земельна ділянка з кадастровим номером 4822080400:03:000:0546 та 4822080400:12:000:0040, частину якої позивачі мали намір отримати у власність, включені до переліку земельних ділянок, призначених для продажу права оренди на земельних торгах (у формі аукціону).

Суд зауважує про те, що дійсно, включення земельної ділянки до переліку земельних ділянок, право на які буде виставлено на земельні торги не передбачено серед підстав для відмови, визначених у частині сьомій статті 118 КАС України, проте така підстава для відмови передбачена у статті 136 ЗК України.

Згідно із частиною третьою статті 136 Земельного кодексу України земельні ділянки, включені до переліку земельних ділянок державної чи комунальної власності або прав на них, які виставлені на земельні торги, не можуть відчужуватися, передаватися в заставу, надаватися у користування до завершення торгів.

Тобто, якщо на момент розгляду заяви про надання дозволу на розроблення проекту землеустрою та прийняття відповідачем рішення з цього питання, землі, яких стосувалася заява, було включено до переліку земельних ділянок сільськогосподарського призначення, права на які можуть бути продані на земельних торгах, в силу приписів частини третьої статті 136 ЗК України це є самостійною підставою для відмови у наданні дозволу на розроблення проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки.

Подібна правова позиція викладена у постановах Верховного Суду від 23.01.2020 року у справі №620/1058/19, від 28.10.2020 року у справі №819/1976/17, від 22.10.2020 року у справі №815/7279/16, від 30.03.2021 року у справі №2040/6485/18, від 13.04.2021 року у справі №818/1470/18 та від 30.06.2021 року у справі № 440/3609/20.

Разом з тим, судом в процесі розгляду справи встановлено, що ОСОБА_1 та ОСОБА_2 04 березня 2021 року звернулися до Дорошівської об`єднаної територіальної громади із клопотанням про надання дозволу на розроблення проекту землеустрою щодо відведення у власність земельної ділянки площею 2 га для ведення особистого селянського господарства із земель сільськогосподарського призначення комунальної власності, а саме із земельної ділянки площею 2 га, кадастровий номер 4822080400:03:000:0546, розташованої в межах території Білоусівської сільської ради Вознссенського району Миколаївської області.

Крім того, ОСОБА_1 та ОСОБА_2 30 березня 2021 року звернулися до Дорошівської об`єднаної територіальної громади в інтересах малолітніх дітей ОСОБА_3 та ОСОБА_4 із клопотанням про надання дозволу на розроблення проекту землеустрою щодо відведення у власність земельної ділянки площею 2 га для ведення особистого селянського господарства із земель сільськогосподарського призначення комунальної власності, а саме із земельної ділянки площею 2 га, кадастровий номер 4822080400:12:000:0040, розташованої в межах території Білоусівської сільської ради Вознссенського району Миколаївської області.

Листами від 30.03.2021 року за № 493-02-11 та № 494-02-11 відповідач повідомив про те, що 23.03.2021 року на засіданні постійної комісії з питань земельних відносин, будівництва, архітектури, просторового планування, природних ресурсів, екології, комунальної власності, інфраструктури, транспорту та житлово-комунального господарства VI позачергової сесії 8 скликання розглянуто заяви позивача від 04.03.2021 року та відмовлено у наданні дозволу на розроблення проекту землеустрою.

В свою чергу, доказів розгляду заяви позивачів від 04.03.2021 року та від 30.03.2021 року та рішення постійної комісії з питань земельних відносин, будівництва, архітектури, просторового планування, природних ресурсів, екології, комунальної власності, інфраструктури, транспорту та житлово-комунального господарства від 23.03.2021 року та від 24.05.2021 року відповідачем суду взагалі не надано.

Відповідно до ч. 1 ст. 10 Закону України "Про місцеве самоврядування в Україні" сільські, селищні, міські ради є органами місцевого самоврядування, що представляють відповідні територіальні громади та здійснюють від їх імені та в їх інтересах функції і повноваження місцевого самоврядування, визначені Конституцією України, цим та іншими законами.

Повноваження відповідних органів місцевого самоврядування щодо передачі земельних ділянок у власність або користування та порядок надання земельних ділянок державної або комунальної власності у користування встановлені статтями 118, 122, 123 Земельного кодексу України, статтями 26, 33, 59 Закону України "Про місцеве самоврядування в Україні".

Згідно з п. 34 ч. 1 ст. 26 Закону України "Про місцеве самоврядування в Україні" питання з приводу земельних відносин вирішується виключно на пленарних засіданнях сільської, селищної, міської ради.

Частинами першою і другою статті 59 Закону України "Про місцеве самоврядування в Україні" передбачено, що рада в межах своїх повноважень приймає нормативні та інші акти у формі рішень. Рішення ради приймається на її пленарному засіданні після обговорення більшістю депутатів від загального складу ради, крім випадків, передбачених цим Законом. При встановленні результатів голосування до загального складу сільської, селищної, міської ради включається сільський, селищний, міський голова, якщо він бере участь у пленарному засіданні ради, і враховується його голос.

Відсутність рішення про надання дозволу або відмову у наданні дозволу в межах встановленого законом місячного строку свідчить про протиправну бездіяльність відповідного органу і надає особі право замовити проект землеустрою щодо відведення земельної ділянки без згоди уповноваженого органу відповідно до абзацу 3 частини сьомої статті 118 ЗК України.

Вказана правова позиція викладена і постанові Верховного Суду від 17 грудня 2018 року у справі №509/4156/15-а

В межах даного адміністративного спору позивачі звернулися до відповідача не із зверненнями, а із відповідними заявами, за наслідками розгляду якої суб`єкт владних повноважень мав би прийняти відповідне управлінське рішення, в той час, як останній протиправно направив позивачу відповідь у формі листа.

Тобто, листи від 30.03.2021 року за № 493-02-11 та № 494-02-11, всупереч вказаним нормам за результатами розгляду заяви позивача про надання дозволу на розробку проекту землеустрою на бажану земельну ділянку не є рішеннями у розумінні ст. 59 Закону України "Про місцеве самоврядування в Україні".

Крім того, як вбачається з вказаних листів та відзиву на позовну заяву, заяви позивачів від 04.03.2021 року та від 30.03.2021 року були розглянуті саме комісією з питань земельних відносин, будівництва, архітектури, просторового планування, природних ресурсів, екології, комунальної власності, інфраструктури, транспорту та житлово-комунального господарства.

Доказів на підтвердження винесення заяв про надання дозволів на розробку проектів землеустрою на розгляд сесії територіальної громади та належним чином оформлених рішень про відмову у наданні дозволів на розробку проектів землеустрою відповідачем - органом місцевого самоврядування не надано.

Таким чином, відсутність належним чином оформленого рішення Дорошівської об`єднаної територіальної громади про надання дозволу або про відмову у наданні дозволу на розробку проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки після спливу встановленого законом місячного строку розгляду клопотання особи, вказує на те, що орган не прийняв жодного рішення з числа тих, які він повинен ухвалити за законом.

Відтак, відсутність належним чином оформленого за результатами пленарного засідання рішення сільської ради про не надання або надання дозволу на розроблення проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки, свідчить про допущення територіальною громадою протиправної бездіяльності.

Відповідно до ч. 1. ст. 72 КАС України доказами в адміністративному судочинстві є будь-які дані, на підставі яких суд встановлює наявність або відсутність обставин (фактів), що обґрунтовують вимоги і заперечення учасників справи, та інші обставини, що мають значення для правильного вирішення справи.

Частиною 1 ст.77 Кодексу адміністративного судочинства України передбачено, що кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення.

Частиною 2 ст.77 Кодексу адміністративного судочинства України передбачено, що в адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб`єкта владних повноважень обов`язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача.

Згідно із ст. 90 КАС України суд оцінює докази, які є у справі, за своїм внутрішнім переконанням, що ґрунтується на їх безпосередньому, всебічному, повному та об`єктивному дослідженні.

З огляду на вищевикладене, суд приходить до висновку, що позовні вимоги позивачів підлягають задоволенню.

Відповідно до ч. 1 ст. 139 КАС України при задоволенні позову сторони, яка не є суб`єктом владних повноважень, всі судові витрати, які підлягають відшкодуванню або оплаті відповідно до положень цього Кодексу, стягуються за рахунок бюджетних асигнувань суб`єкта владних повноважень, що виступав відповідачем у справі, або якщо відповідачем у справі виступала його посадова чи службова особа.

Керуючись статтями 77, 78, 139, 159, 162, 241, 243, 244, 245, 246, 250, 260-263 Кодексу адміністративного судочинства України, суд, -

ВИРІШИВ:

Позов ОСОБА_1 ( АДРЕСА_1 , реєстраційний номер облікової картки платника податків НОМЕР_1 ) та ОСОБА_2 ( АДРЕСА_1 , реєстраційний номер облікової картки платника податків НОМЕР_2 ) до Дорошівської об`єднаної територіальної громади (вул. Миру, 65, с. Дорошівка, Вознесенський район, Миколаївська область, 56570, ідентифікаційний код 04376222) про визнання протиправної бездіяльності та зобов`язання вчинити певні дії - задовольнити.

Визнати протиправною бездіяльність Дорошівської об`єднаної територіальної громади щодо не винесення питання на розгляд сесії сільської ради по заявам ОСОБА_1 та ОСОБА_2 №493-02-11 та №494-02-11 від 04.03.2021 року та по заявам ОСОБА_1 , направленим в інтересах малолітніх дітей ОСОБА_3 та ОСОБА_4 , про надання дозволу на розробку проекту землеустрою щодо відведення земельних ділянок у власність площею 2,0 га, відповідно до ст.ст. 118, 121, 122 Земельного кодексу України, які розташовані на території Білоусівської сільської ради, Вознесенського району, Миколаївської області, кадастрові номери 4822080400:03:000:0546 та 4822080400:12:000:0040 для ведення особистого селянського господарства, за рахунок земель, які знаходяться у розпорядженні Дорошівської об`єднаної територіальної громади не надані у власність і не знаходяться ні в чиєму користуванні, згідно з наявною публічною інформацією Державного земельного кадастру про право власності та речові права на земельну ділянку.

Зобов`язати Дорошівську об`єднану територіальну громаду розглянути заяви ОСОБА_1 та ОСОБА_2 №493-02-11, №494-02-11 від 04.03.2021 року та заяв ОСОБА_1 , в інтересах малолітніх дітей ОСОБА_3 та ОСОБА_4 від 30.03.2021 року про надання дозволу на розроблення проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки площею 2 га для ведення особистого селянського господарства на території Білоусівської сільської ради, Вознесенського району, Миколаївської області та прийняти відповідне рішення.

Стягнути за рахунок бюджетних асигнувань Дорошівської об`єднаної територіальної громади (вул. Миру, 65, с. Дорошівка, Вознесенський район, Миколаївська область, 56570, ідентифікаційний код 04376222) на користь ОСОБА_1 ( АДРЕСА_1 , реєстраційний номер облікової картки платника податків НОМЕР_1 ) судові витрати в розмірі 908,00 грн.

Стягнути за рахунок бюджетних асигнувань Дорошівської об`єднаної територіальної громади (вул. Миру, 65, с. Дорошівка, Вознесенський район, Миколаївська область, 56570, ідентифікаційний код 04376222) на користь ОСОБА_2 ( АДРЕСА_1 , реєстраційний номер облікової картки платника податків НОМЕР_2 ) судові витрати в розмірі 908,00 грн.

Рішення суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо апеляційну скаргу не було подано.

У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови судом апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.

Рішення може бути оскаржене до П`ятого апеляційного адміністративного суду протягом тридцяти днів з дня його проголошення. Копія апеляційної скарги одночасно надсилається особою, яка її подає, до суду апеляційної інстанції.

Якщо в судовому засіданні було оголошено лише вступну та резолютивну частину рішення суду, або розгляду справи в порядку письмового провадження, зазначений строк обчислюється з дня складення повного судового рішення.

Учасник справи, якому повне рішення суду не було вручене у день його проголошення або складення, має право на поновлення пропущеного строку на апеляційне оскарження, якщо апеляційна скарга подана протягом тридцяти днів з дня вручення йому повного рішення суду.

Повний текст рішення складено та підписано суддею 07.10.2021 року.

Суддя Г. В. Лебедєва

СудМиколаївський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення07.10.2021
Оприлюднено10.10.2021
Номер документу100220077
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —400/3790/21

Ухвала від 27.10.2021

Адміністративне

Миколаївський окружний адміністративний суд

Лебедєва Г. В.

Рішення від 07.10.2021

Адміністративне

Миколаївський окружний адміністративний суд

Лебедєва Г. В.

Ухвала від 11.08.2021

Адміністративне

Миколаївський окружний адміністративний суд

Лебедєва Г. В.

Ухвала від 29.06.2021

Адміністративне

Миколаївський окружний адміністративний суд

Лебедєва Г. В.

Ухвала від 01.06.2021

Адміністративне

Миколаївський окружний адміністративний суд

Лебедєва Г. В.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні