ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД міста КИЄВА 01051, м. Київ, вул. Болбочана Петра 8, корпус 1 Р І Ш Е Н Н Я
І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И
08 жовтня 2021 року м. Київ № 640/19069/20
Окружний адміністративний суд міста Києва у складі: судді Келеберди В.І., розглянувши за правилами спрощеного позовного провадження без повідомлення (виклику) сторін справу за адміністративним позовом Приватного підприємства Мартіус 2017 до Ярмолинецької селищної ради про визнання протиправним та скасування рішення, зобов`язання вчинити певні дії,
В С Т А Н О В И В :
Приватне підприємство Мартіус 2017 звернулось до Окружного адміністративного суду міста Києва з позовом до Ярмолинецької селищної ради, у якому просить суд:
- визнати протиправним та скасувати рішення Ярмолинецької селищної ради від 07.07.2020 № 41 Про розгляд клопотання ПП Мартіус 2017 ;
- зобов`язати Ярмолинецьку селищну раду прийняти рішення про надання дозволу Приватному підприємству Мартіус 2017 на продаж шляхом викупу земельної ділянки площею 0,0590 га, кадастровий номер 6825855100:01:009:0033, що знаходиться в межах населеного пункту смт. Ярмолинці, вул. Хмельницька, 14/1, в межах категорії земель - землі житлової та громадської забудови, за цільовим використанням - для будівництва та обслуговування будівель торгівлі (код за КВЦПЗ - 03.07);
В обґрунтування заявлених позовних вимог, позивач посилається на те, що оскаржуване рішення є протиправним та підлягає скасуванню, адже позивачем було подано відповідачеві належним чином оформлене клопотання, а відповідач, відмовляючи у наданні дозволу на викуп земельної ділянки, діяв всупереч наданим Земельним кодексом України та Законом України Про місцеве самоврядування в Україні повноваженням.
Ухвалою Окружного адміністративного суду міста Києва від 19.08.2020 відкрито провадження в справі за правилами спрощеного позовного провадження без повідомлення (виклику) сторін.
14.09.2020 до суду від Ярмолинецької селищної ради Ґрмолинецького району Хмельницької області надійшов відзив на позовну заяву, в якому представник відповідача, заперечуючи проти задоволення позовних вимог, послався на те, що оскаржуване рішення було прийняте у відповідності до норм чинного законодавства, адже ПП Мартіус 2017 не було надано ні копію витягу з Державного земельного кадастру про земельну ділянку, ні витяг про нормативно-грошову оцінку земельної ділянки, а без вказаних документів, розроблення експертної грошової оцінки земельної ділянки так і передача земельної ділянки в оренду є неможлива. Згідно замовленого витягу з Державного земельного кадастру про земельну ділянку площею 0,0590 га, кадастровий номер 6825855100:01:009:0033, що знаходиться в межах населеного пункту смт. Ярмолинці, вул. Хмельницька, 14/1, відноситься за цільовим призначенням 1.11.3 для роздрібної торгівлі та комерційних послуг (класифікатор УКЦВЗ), а не за цільовим використанням - для будівництва та обслуговування будівель торгівлі (код за КВЦПЗ 03.07), як вказав позивач, також, в даному витязі не вказано угіддя до яких відноситься земельна ділянка. Крім того, ПП Мартіус 2017 відмовлено у надані відомостей з Державного земельного кадастру про нормативну грошову оцінку землі, повідомлення № РВ-6800628702020. Без вказаних документів розроблення експертної грошової оцінки земельної ділянки так і передача земельної ділянки в оренду є неможлива
Вивчивши подані документи і матеріали, всебічно і повно з`ясувавши всі фактичні обставини, на яких ґрунтується позов, об`єктивно оцінивши докази, які мають юридичне значення для розгляду справи і вирішення спору по суті, суд вважає за необхідне зазначити наступне.
Як вбачається із матеріалів даної справи, позивач придбав об`єкт нерухомого майна - магазин непродовольчих товарів загальною площею 227,2 кв.м., що розташований за адресою: Хмельницька область, Ярмолинецький район, смт. Ярмолинці, вул. Хмельницька, буд. 14/1.
У подальшому, позивач звернувся до відповідача із заявою (клопотанням) про надання дозволу на придбання земельної ділянки з кадастровим номером 5825855100:01:009:0033, на якій знаходиться об`єкт нерухомості, придбаний позивачем.
Рішенням Ярмолинецької селищної ради від 07.07.2020 № 41 Про розгляд клопотання ПП Мартіус 2017 , відмовлено в наданні дозволу на викуп земельної ділянки, а також, цим же рішенням, вирішено: Зобов`язати ПП Мартіус 2017 звернутися до Ярмолинецької селищної ради із клопотанням щодо передачі в оренду земельної ділянки площею 0,0590 га, кадастровий номер 6825855100:01:009:0033, що знаходиться в межах населеного пункту смт. Ярмолинці, вул. Хмельницька, 14/1, в межах категорії земель - землі житлової та громадської забудови, за цільовим використанням - для будівництва та обслуговування будівель торгівлі (код за КВЦПЗ - 03.07) .
Позивач вважає, що підприємством було надано всі необхідні документи для надання дозволу на викуп земельної ділянки, а відмова відповідача не узгоджується з приписами Земельного кодексу України та Закону України Про місцеве самоврядування в Україні .
Позивач вказує на те, що підставою звернення з клопотанням є право власності на об`єкт нерухомого майна, який розташований на земельній ділянці - предметі клопотання, а законом встановлено безпосереднє право власника нерухомості викупити земельну ділянку під об`єктом нерухомості, при чому, законом передбачена позаконкурсна процедура викупу такої земельної ділянки, що вказує на відсутність можливих варіантів вирішення вказаного питання, окрім як викуп такої земельної ділянки.
Наведене зумовило звернення позивача з даним позовом до суду.
При вирішенні спору, суд виходить з наступного.
Відповідно до положень ч. 2 ст. 19 Конституції України, органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов`язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
Пунктом 35 частини 1 статті 26 Закону України Про місцеве самоврядування в Україні , передбачено, що виключно на пленарних засіданнях сільської, селищної, міської ради вирішуються питання відповідно до закону регулювання земельних відносин.
Пунктами 8 та 9 частини 4 статті 42 Закону України Про місцеве самоврядування в Україні , визначено, що сільський, селищний, міський голова скликає сесії ради, вносить пропозиції та формує порядок денний сесій ради і головує на пленарних засіданнях ради; забезпечує підготовку на розгляд ради проектів програм соціально-економічного та культурного розвитку, цільових програм з інших питань самоврядування, місцевого бюджету та звіту про його виконання, рішень ради з інших питань, що належать до її відання; оприлюднює затверджені радою програми, бюджет та звіти про їх виконання.
Частина 5 статті 46 Закону України Про місцеве самоврядування в Україні , передбачає, що сесія ради скликається в міру необхідності, але не менше одного разу на квартал, а з питань відведення земельних ділянок та надання документів дозвільного характеру у сфері господарської діяльності - не рідше ніж один раз на місяць.
Частина 13 статті 46 Закону України Про місцеве самоврядування в Україні , визначає, що пропозиції щодо питань на розгляд ради можуть вноситися сільським, селищним, міським головою, постійними комісіями, депутатами, виконавчим комітетом ради, головою місцевої державної адміністрації, головою районної, обласної ради, загальними зборами громадян.
Відповідно до частини 1 статті 59 Закону України Про місцеве самоврядування в Україні , рада в межах своїх повноважень приймає нормативні та інші акти у формі рішень.
Згідно норм частини 2 статті 59 Закону України Про місцеве самоврядування в Україні , рішення ради приймаються на її пленарному засіданні після обговорення більшістю депутатів від загального складу ради, крім випадків, передбачених цим Законом.
Частиною 1 статті 2 Земельного кодексу України, визначено, що земельні відносини - це суспільні відносини щодо володіння, користування і розпорядження землею. Суб`єктами земельних відносин є громадяни, юридичні особи, органи місцевого самоврядування та органи державної влади.
Відповідно до пункту "а" частини 1 статті 12 Земельного кодексу України, до повноважень сільських, селищних, міських рад у галузі земельних відносин на території сіл, селищ, міст належить, зокрема, розпорядження землями територіальних громад; надання земельних ділянок у користування із земель комунальної власності відповідно до цього Кодексу.
Положеннями ч. ч. 2, 6 ст. 120 ЗК України, визначено, якщо жилий будинок, будівля або споруда розміщені на земельній ділянці, що перебуває у користуванні, то в разі набуття права власності на ці об`єкти до набувача переходить право користування земельною ділянкою, на якій вони розміщені, на тих самих умовах і в тому ж обсязі, що були у попереднього землекористувача. Істотною умовою договору, який передбачає набуття права власності на жилий будинок, будівлю або споруду, є кадастровий номер земельної ділянки, право на яку переходить у зв`язку з набуттям права власності на ці об`єкти, крім об`єктів державної власності, що підлягають продажу шляхом приватизації.
Порядок продажу земельних ділянок комунальної власності юридичним особам встановлений ст. 128 Земельного кодексу України.
Згідно з ч. 1 ст. 123 ЗК України, надання земельних ділянок державної або комунальної власності у користування здійснюється Верховною Радою Автономної Республіки Крим, Радою міністрів Автономної Республіки Крим, органами виконавчої влади або органами місцевого самоврядування.
Рішення зазначених органів приймається на підставі проектів землеустрою щодо відведення земельних ділянок у разі: надання земельної ділянки із зміною її цільового призначення; формування нової земельної ділянки (крім поділу та об`єднання).
Надання у користування земельної ділянки, зареєстрованої в Державному земельному кадастрі відповідно до Закону України "Про Державний земельний кадастр", право власності на яку зареєстровано у Державному реєстрі речових прав на нерухоме майно, без зміни її меж та цільового призначення здійснюється без складення документації із землеустрою.
Надання у користування земельної ділянки в інших випадках здійснюється на підставі технічної документації із землеустрою щодо встановлення меж земельної ділянки в натурі (на місцевості). У такому разі розроблення такої документації здійснюється на підставі дозволу, наданого Верховною Радою Автономної Республіки Крим, Радою міністрів Автономної Республіки Крим, органом виконавчої влади або органом місцевого самоврядування, відповідно до повноважень, визначених статтею 122 цього Кодексу, крім випадків, коли особа, зацікавлена в одержанні земельної ділянки у користування, набуває право замовити розроблення такої документації без надання такого дозволу.
Земельні ділянки державної та комунальної власності, на яких розташовані будівлі, споруди, інші об`єкти нерухомого майна, що перебувають у державній чи комунальній власності, передаються особам, зазначеним у пункті "а" частини другої статті 92 цього Кодексу, лише на праві постійного користування.
Відповідно до положень ч. 1 ст. 128 Земельного кодексу України, продаж громадянам і юридичним особам земельних ділянок державної (крім земельних ділянок, на яких розташовані об`єкти, які підлягають приватизації) та комунальної власності для потреб, визначених цим Кодексом, провадиться місцевими державними адміністраціями, Радою міністрів Автономної Республіки Крим або органами місцевого самоврядування в межах їх повноважень.
Згідно з ч. 2 ст. 128 Земельного кодексу України, громадяни та юридичні особи, зацікавлені у придбанні земельних ділянок у власність, подають заяву (клопотання) до відповідного органу виконавчої влади або сільської, селищної, міської ради чи державного органу приватизації. У заяві (клопотанні) зазначаються місце розташування земельної ділянки, її цільове призначення, розміри та площа, а також згода на укладення договору про оплату авансового внеску в рахунок оплати ціни земельної ділянки .
До заяви (клопотання) додаються: а) документ, що посвідчує право користування земельною ділянкою (у разі його наявності ), та документи, що посвідчують право власності на нерухоме майно (будівлі та споруди), розташоване на цій земельній ділянці (у разі наявності на земельній ділянці будівель, споруд) ; б) копія установчих документів для юридичної особи, а для громадянина - копія документа, що посвідчує особу.
У силу приписів ч. 3 ст. 128 ЗК України, орган державної влади, Рада міністрів Автономної Республіки Крим або орган місцевого самоврядування у місячний строк розглядає заяву (клопотання) і приймає рішення про надання дозволу на розроблення проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки (якщо такий проект відсутній) та/або про проведення експертної грошової оцінки земельної ділянки (крім земельних ділянок площею понад 50 гектарів для розміщення відкритих спортивних і фізкультурно-оздоровчих споруд) чи про відмову в продажу із зазначенням обґрунтованих причин відмови .
При цьому, згідно з ч. 5 ст. 128 ЗК України, підставою для відмови в продажу земельної ділянки є: а) неподання документів, необхідних для прийняття рішення щодо продажу такої земельної ділянки; б) виявлення недостовірних відомостей у поданих документах; в) якщо щодо суб`єкта підприємницької діяльності порушена справа про банкрутство або припинення його діяльності; г) встановлена цим Кодексом заборона на передачу земельної ділянки у приватну власність; ґ) відмова від укладення договору про оплату авансового внеску в рахунок оплати ціни земельної ділянки.
Тобто, підстави для відмови в продажу земельної ділянки є чітко визначеними та не підлягають іншому тлумаченню чи розширенню.
З матеріалів справи вбачається, що 17.06.2020 позивачем до відповідача було надіслано: заяву про викуп земельної ділянки за вказаним кадастровим номером, у якій підприємство просило прийняти рішення про проведення експертної грошової оцінки земельної ділянки; згоду на укладення договору про оплату авансового внеску в рахунок оплати ціни земельної ділянки; документи, що посвідчують право власності на нерухоме майно розташоване на земельній ділянці; копію установчих документів юридичної особи.
Тобто, позивачем були виконані вимоги ч. 2 ст. 128 Земельного кодексу України, щодо подання відповідачу клопотання про викуп земельної ділянки, зазначення необхідних у ньому відомостей та додання до клопотання документів, необхідність подання яких встановлює закон.
Відповідно до частини другої статті 2 КАС України, у справах щодо оскарження рішень, дій чи бездіяльності суб`єктів владних повноважень адміністративні суди перевіряють, чи прийняті (вчинені) вони: на підставі, у межах повноважень та у спосіб, що визначені Конституцією та законами України; з використанням повноваження з метою, з якою це повноваження надано; обґрунтовано, тобто з урахуванням усіх обставин, що мають значення для прийняття рішення (вчинення дії); безсторонньо (неупереджено); добросовісно; розсудливо; з дотриманням принципу рівності перед законом, запобігаючи всім формам дискримінації; пропорційно, зокрема з дотриманням необхідного балансу між будь-якими несприятливими наслідками для прав, свобод та інтересів особи і цілями, на досягнення яких спрямоване це рішення (дія); з урахуванням права особи на участь у процесі прийняття рішення; своєчасно, тобто протягом розумного строку.
Перевіряючи юридичну та фактичну обґрунтованість рішення відповідача на відповідність вимогам частини другої статті 2 КАС України, суд виходить з наступного.
Відповідно до п. 34 ч. 1 ст. 26 Закону України Про місцеве самоврядування в України , вирішення відповідно до закону питань регулювання земельних відносин здійснюється виключно на пленарному засіданні місцевої ради.
Рішенням Ярмолинецької селищної ради Ярмолинецького району Хмельницької області сьомого скликання 36 сесії селищної ради № 41 від 07.07.2020 Про розгляд клопотання ПП Мартіус-2017 , керуючись ст. ст. 12, 120, 123, 127, 128, 134, 158 Земельного Кодексу України, ст. 26 Закону України Про місцеве самоврядування в Україні , розглянувши клопотання ПП Мартіус 2017 про надання дозволу на викуп земельної ділянки, оскільки земельна ділянка не надана в оренду , селищна рада вирішила відмовити ПП Мартіус 2017 в наданні дозволу на викупземельної ділянки. Пунктом другим рішення, зобов`язано ПП Мартіус 2017 звернутися до Ярмолинецької селищної ради із клопотанням щодо передачі в оренду земельної ділянки площею 0,0590 га, кадастровий номер 6825855100:01:009:0033, що знаходиться в межах населеного пункту смт. Ярмолинці, вул.Хмельницька,14/1, в межах категорії земель - землі житлової та громадської забудови, за цільовим використанням - для будівництва та обслуговування будівель торгівлі (код за КВЦПЗ - 03.07).
Поряд з цим, суд наголошує на тому, що положеннями чинного законодавства чітко визначені, як підстави, порядок, строки, процедура надання відповідачем дозволу на викуп земельної ділянки, так і чітко визначені для відповідача порядок, строки, відповідна процедура та підстави для відмови у наданні такого дозволу, а так само і форма прийнятих відповідних рішень.
Так, за результатами розгляду відповідної заяви, відповідач у місячний строк повинен або надати дозвіл на розроблення експертної грошової оцінки земельної ділянки чи надати відмову у наданні такого дозволу.
Суд звертає увагу на те, що вищезазначені положення норм Земельного кодексу України та Закону України Про місцеве самоврядування в Україні , надають відповідачу повноваження на вирішення питання про надання або відмову у наданні дозволу та зобов`язують прийняти рішення, а також, визначають підстави, з яких таке рішення, може бути прийняте.
Однак, суд констатує, що, в даному випадку, вимоги Земельного кодексу України та Закону України Про місцеве самоврядування в Україні , відповідачем дотримано не було.
У той же час, головною рисою рішення суб`єкта владних повноважень є його конкретність (гранична чіткість), а саме: чітке формулювання конкретних юридичних волевиявлень суб`єктами адміністративного права, які видають такі акти; розв`язання за їх допомогою конкретних, а саме індивідуальних, справ або питань, що виникають у сфері державного управління; чітка визначеність адресата, конкретної особи або осіб; виникнення конкретних адміністративно-правових відносин, обумовлених цими актами; чітка відповідність такого акту нормам чинного законодавства.
Зі змісту оскаржуваного рішення, слідує, що воно не містить конкретно визначених нормами ч. 5 ст. 128 ЗК України підстав для відмови позивачу в продажу земельної ділянки, перелік яких є вичерпним, а саме, а) неподання документів, необхідних для прийняття рішення щодо продажу такої земельної ділянки; б) виявлення недостовірних відомостей у поданих документах; в) якщо щодо суб`єкта підприємницької діяльності порушена справа про банкрутство або припинення його діяльності; г) встановлена цим Кодексом заборона на передачу земельної ділянки у приватну власність; ґ) відмова від укладення договору про оплату авансового внеску в рахунок оплати ціни земельної ділянки. Посилання на конкретну підставу оскаржуване рішення не містить.
Натомість, у відзиві на позовну заяву, сторона відповідача стверджує, що ПП Мартіус 2017 не було надано ні копію витягу з Державного земельного кадастру про земельну ділянку ні витяг про нормативно-грошову оцінку земельної ділянки, а без вказаних документів розроблення експертної грошової оцінки земельної ділянки так і передача земельної ділянки в оренду є неможлива. Згідно замовленого витягу з Державного земельного кадастру про земельну ділянкуплощею 0,0590га, кадастровий номер 6825855100:01:009:0033, що знаходиться в межах населеного пункту смт. Ярмолинці, вул.Хмельницька,14/1 , відноситься за цільовим призначення 1.11.3 для роздрібної торгівлі та комерційних послуг (класифікатор УКЦВЗ), а не за цільовим використанням - для будівництва та обслуговування будівель торгівлі (код за КВЦПЗ - 03.07), як вказав позивач, а також, в даному витязі не вказано угіддя до яких відноситься земельна ділянка.
Суд наголошує, що вказані посилання відповідача не можуть бути враховані при вирішенні даного спору, позаяк, не були підставою для відмови позивачу у задоволенні його клопотання про надання дозволу на викуп земельної ділянки та не зазначені в оскаржуваному рішенні.
Крім того, зобов`язання в п. 2 оскаржуваного рішення ПП Мартіус 2017 звернутися до Ярмолинецької селищної ради із клопотанням щодо передачі в оренду земельної ділянки площею 0,0590га, кадастровий номер 6825855100:01:009:0033, що знаходиться в межах населеного пункту смтЯрмолинці, вул.Хмельницька,14/1, вчинено не у межах розгляду заяви (клопотання) позивача, оскільки, ПП Мартіус 2017 зверталось до відповідача із заявою не про надання в оренду земельної ділянки, а про надання дозволу на її викуп, в межах чого, і мало бути прийнято рішення.
Також, при зверненні особи із заявою щодо придбання земельної ділянки у власність заявники подають заяву (клопотання), а орган місцевого самоврядування у місячний строк розглядає заяву (клопотання) і приймає рішення про надання дозволу на розроблення проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки (якщо такий проект відсутній) та/або про проведення експертної грошової оцінки земельної ділянки або про відмову в продажу із зазначенням обґрунтованих причин відмови. Натомість, оскаржуваним рішенням, відповідач відмовив позивачу у передачі вказаної вище земельної ділянки у власність шляхом викупу. Суд звертає увагу на те, що приписами ст. 128 ЗК України, прийняття такого рішення не передбачено.
Тобто, оскаржуване рішення відповідача не відповідає наведеним вище вимогам щодо чіткості та зрозумілості, та породжує неоднозначне трактування, що, в свою чергу, впливає на можливість реалізації права або виконання обов`язку позивачем виконати юридичне волевиявлення суб`єкта владних повноважень.
Тож, підстави, які визначені відповідачем для відмови у викупі зазначеної земельної ділянки, не відповідають закону - ч. 5 ст. 128 Земельного кодексу України, порушують права та законні інтереси позивача.
Суд вважає, що рішення Ярмолинецької селищної ради від 07.07.2020 № 41 Про розгляд клопотання ПП Мартіус 2017 є необґрунтованим, протиправним та підлягає скасуванню.
Враховуючи наявність порушеного права та необхідність застосування судом ефективного механізму для його відновлення, суд вважає за можливе зобов`язати Ярмолинецьку селищну раду повторно розглянути заяву (клопотання) про надання дозволу Приватному підприємству Мартіус 2017 на продаж шляхом викупу земельної ділянки площею 0,0590 га, кадастровий номер 6825855100:01:009:0033, що знаходиться в межах населеного пункту смт. Ярмолинці, вул. Хмельницька, 14/1.
Покладення такого обов`язку на відповідача, не є перебиранням функції іншого суб`єкта владних повноважень в реалізації відповідних управлінських функцій і вирішенні питань, віднесених до виключної компетенції такого суб`єкта та зобов`язанням його приймати рішення, які входять до його компетенції чи до компетенції іншого органу, з огляду на обов`язковість ефективного механізму захисту порушеного права.
Водночас, суд вважає, що задоволення позовних вимог шляхом зобов`язання Ярмолинецьку селищну раду прийняти рішення про надання дозволу Приватному підприємству Мартіус 2017 на продаж шляхом викупу земельної ділянки площею 0,0590 га, кадастровий номер 6825855100:01:009:0033, є втручанням у дискреційні повноваження органу місцевого самоврядування, адже, у даному випадку, судом перевірялися законність підстав для відмови у наданні дозволу на викуп земельної ділянки, що наведені у рішенні № 41, водночас, при викупі земельної ділянки, встановлена нормами ЗК України певна процедура, яка вимагає не тільки подання заяви (клопотання) заінтересованою особою, а і вчинення інших значущих для завершення вказаної дії процедур, як то проведення експертної грошової оцінки ділянки, укладання договору про оплату авансового внеску тощо, що лежить поза межами судового контролю, та не може бути вчинено без повноважень відповідача, як органу місцевого самоврядування, на якого покладено визначені функції.
Відповідно до ч. 1 ст. 77 Кодексу адміністративного судочинства України кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених статтею 78 цього Кодексу.
Частиною 2 статті 77 Кодексу адміністративного судочинства України передбачено, що в адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб`єкта владних повноважень обов`язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача.
Розглянувши подані сторонами документи і матеріали, всебічно і повно з`ясувавши всі фактичні обставини, на яких ґрунтуються позовні вимоги, оцінивши докази, які мають значення для розгляду справи і вирішення спору по суті, суд вважає, що позовні вимоги, підлягають задоволенню, а оскаржуване податкове повідомлення-рішення - скасуванню.
Відповідно до статті 139 Кодексу адміністративного судочинства України, при задоволенні позову сторони, яка не є суб`єктом владних повноважень, всі судові витрати, які підлягають відшкодуванню або оплаті відповідно до положень цього Кодексу, стягуються за рахунок бюджетних асигнувань суб`єкта владних повноважень, що виступав відповідачем у справі, або якщо відповідачем у справі виступала його посадова чи службова особа.
Судові витрати підлягають розподілу, пропорційно до обсягу задоволених позовних вимог.
Керуючись статтями 9, 72-77, 90, 139, 242 - 246, 255 КАС України, Окружний адміністративний суд міста Києва,
В И Р І Ш И В :
Адміністративний позов Приватного підприємства Мартіус 2017 до Ярмолинецької селищної ради про визнання протиправним та скасування рішення, зобов`язання вчинити певні дії - задовольнити частково .
Визнати протиправним та скасувати рішення Ярмолинецької селищної ради від 07.07.2020 № 41 Про розгляд клопотання ПП Мартіус 2017 .
Зобов`язати Ярмолинецьку селищну раду Ярмолинецького району Хмельницької області повторно розглянути заяву (клопотання) про надання дозволу Приватному підприємству Мартіус 2017 на продаж шляхом викупу земельної ділянки площею 0,0590 га, кадастровий номер 6825855100:01:009:0033, що знаходиться в межах населеного пункту смт. Ярмолинці, вул. Хмельницька, 14/1.
У задоволенні іншої частини позовних вимог відмовити.
Стягнути на користь Приватного підприємства Мартіус 2017 понесені ним судові витрати по сплаті судового збору в розмірі 2102 грн. (дві тисячі сто дві гривні) за рахунок бюджетних асигнувань Ярмолинецької селищної ради.
За приписами статті 255 Кодексу адміністративного судочинства України рішення суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо апеляційну скаргу не було подано. У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закритті апеляційного провадження або прийняття постанови судом апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.
Порядок та строки подання апеляційної скарги врегульовано приписами статей 294-297 Кодексу адміністративного судочинства України.
Повне найменування сторін:
Позивач: Приватне підприємство Мартіус 2017 (ЄДРПОУ 41537434, 02226, м. Київ, вул. Оноре де Бальзака, 12)
Відповідач: Ярмолинецька селищна рада Ярмолинецького району Хмельницької області (ЄДРПОУ 05399248, 32100, Хмельницька область, Ярмолинецький район, смт. Ярмолинці, вул. Щорса (Центральна), 14.
Суддя В.І. Келеберда
Суд | Окружний адміністративний суд міста Києва |
Дата ухвалення рішення | 08.10.2021 |
Оприлюднено | 10.10.2021 |
Номер документу | 100222455 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Окружний адміністративний суд міста Києва
Келеберда В.І.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні