Рішення
від 30.09.2021 по справі 923/903/21
ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ХЕРСОНСЬКОЇ ОБЛАСТІ

ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ХЕРCОНСЬКОЇ ОБЛАСТІ

вул.Театральна,18, м. Херсон, 73000,

тел./0552/26-47-84, 49-31-78, факс 49-31-78, веб сторінка: ks.arbitr.gov.ua/sud5024/


Р І Ш Е Н Н Я

І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И

30 вересня 2021 року м.Херсон Справа № 923/903/21

Господарський суд Херсонської області у складі судді Пінтеліної Т.Г. , за участю секретаря судового засідання Кудак М.І., розглянувши справу

за позовом: Товариства з обмеженою відповідальністю "ЕКОІНТЕЛТЕХНОЛОГІЇ" м.Чернігів, вул. Толстого, 147А, ідентифікаційний код юридичної особи ЄДРПОУ 38215588

до Відповідача: Товариства з обмеженою відповідальністю "ПІВДЕННО-УКРАЇНСЬКА МОРСЬКА КОМПАНІЯ" пров. Янтарний, 36, смт.Антонівка, м.Херсон, ідентифікаційний код юридичної особи ЄДРПОУ 39947854,

про стягнення 492 633,00 грн.,

за участю представників:

від позивача - не прибули,

від відповідача - не прибули

01.07.2021р. до Господарського суду Херсонської області надійшла позовна заява Товариства з обмеженою відповідальністю "ЕКОІНТЕЛТЕХНОЛОГІЇ" до Товариства з обмеженою відповідальністю "ПІВДЕННО-УКРАЇНСЬКА МОРСЬКА КОМПАНІЯ" про стягнення 492 633,00 грн. за договором поставки.

Відповідно до протоколу автоматизованого розподілу судової справи між суддями від 01.07.2021, справу розподілено судді Пінтеліній Т.Г.

Ухвалою від 02.07.2021р. суд прийняв позовну заяву до розгляду та відкрив провадження у справі; постановив розгляд справи здійснювати за правилами загального позовного провадження, призначив підготовче засідання по справі на 29 липня 2021 року о 10:00 год., встановив строк відповідачу для подання до суду: відзиву на позовну заяву (з доказами надіслання (надання) іншим учасникам справи копії відзиву та доданих до нього документів), належним чином завірені копії статутних та реєстраційних документів, заяв з процесуальних питань (якщо такі наявні) відповідно до ст. 182 ГПК України - протягом п`ятнадцяти днів з дня вручення ухвали про відкриття провадження у справі, встановив строк позивачу для подання до суду: відповіді на відзив (у разі отримання відзиву), заяв з процесуальних питань (якщо такі наявні), відповідно до ст. 182 ГПК України - протягом п`яти днів з дня отримання відзиву.

Представник позивача отримав копію ухвали про відкриття провадження 02.07.2021р. (розписка Том №1 а.с.227). Відомості про належне повідомлення відповідача про відкриття провадження та розгляд справи станом на 29.07.2021 у суду відсутні.

Ухвалою від 29.07.2021 суд постановив відкласти розгляд справи у підготовчому провадженні, призначив підготовче засідання у справі на 11.08.2021 о 14:00 год., про що сторони повідомити шляхом направлення копії ухвали.

До суду 09.08.2021 повернулася копія ухвали суду від 02.07.2021 про відкриття провадження у справі, яка була надіслана на адресу відповідача у справі з відміткою поштового відділення зв`язку "адресат відсутній за вказаною адресою", хоча надіслана судом на офіційно зареєстровану адресу юридичної особи відповідача, а саме: Херсонська область, м. Херсон, смт.Антонівка, пров. Янтарний, буд. 36, яка зазначена в ЄДР.

В судове засідання 11.08.2021 представник відповідача не з`явився, відзиву на позовну заяву до суду не надав. Представник позивача заявила клопотання про необхідність витребування додаткових доказів у відповідача та Головного управління ДПС у Херсонській області, АРК та м. Севастополі для повного та всебічного з`ясування обставин справи, а саме витребувати докази які зазначені в пунктах 3 та 4 резолютивної частини позовної заяви. Представник позивача надала суду пояснення відповідно до яких просить суд витребувати докази.

Суд ухвалою від 11.08.2021р. розгляд справи у підготовчому провадженні відклав; призначив підготовче засідання на 02 вересня 2021 року о 11:00 год. Витребував у відповідача ТОВ "Південно-Українська морська компанія" (місцезнаходження: пров. Янтарний, 36, м. Херсон смт. Антонівка, Херсонська область, 73035, код ЄДРПОУ: 39947854) наступні документи: - видаткову накладну №1453 від 30.11.2020 року, - видаткову накладну №1391 від 24.11.2020 року, - акт надання послуг № 1391 від 24.11.2020 року, - товарно-транспортну накладну №1391 від 24.11.2020 року, - видаткову накладну №1497 від 02.12.2020 року, - акт надання послуг №1497 від 02.12.2020 року, - товарно-транспортну накладну №1497 від 02.12.2020 року, - видаткову накладну № РН-0001447 від 30.11.2020 р., - видаткову накладну №1362 від 16.11.2020 року, - видаткову накладну №1265 від 29.10.2020 року, - видаткову накладну №1250 від 27.10.2020 року, - акт надання послуг №1250 від 27.10.2020 року, - товарно-транспортну накладну №1250 від 27.10.2020 року, - акт надання послуг №1392 від 25.11.2020 року, - акт звірки розрахунків між ТОВ Південно-Українська морська компанія та ТОВ Екоінтелтехнології за договором поставки №45 від 14.05.20 р.; - звіти про суми нарахованого доходу застрахованих осіб та суми нарахованого єдиного внеску з додатками (місячна) за травень-грудень 2020 року, - податкові розрахунки сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь платників податків-фізичних осіб, і сум утриманого з них податку (форма 1-ДФ) за 2-4 квартали 2020 року, - податкові декларації з податку на додану вартість (місячна) з додатками за травень-грудень 2020 року, - оборотно-сальдові відомості та картки рахунків по рахунках 63 та 37 Товариства з обмеженою відповідальністю Південно-Українська морська компанія по контрагенту ТОВ Екоінтелтехнології .

Окрім цього, суд ухвалою від 11.08.2021р. витребував у Головного управління ДПС у Херсонській області, Автономної республіки Крим та м.Севастополя копію податкової звітності, яка подавалася в 2020 році відповідачем, а саме: звіти про суми нарахованого доходу застрахованих осіб та суми нарахованого єдиного внеску з додатками (місячна) за травень-грудень 2020 року, податкові розрахунки сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь платників податків-фізичних осіб, і сум утриманого з них податку (форма 1-ДФ) за 2-4 квартали 2020 року, податкові декларації з податку на додану вартість (місячну) з додатками за травень-грудень 2020 року.

Зобов`язано відповідача виконати вимоги п.5 резолютивної частини ухвали суду від 02.07.2021.

01.09.2021р. на виконання вимог ухвали, Головне управління ДПС у Херсонській області, АР Крим та м.Севастополі супровідним листом (вих..№7898/5/21-22-20-05 від 01.09.2021р.) надали до суду належним чином посвідчені копії відповідних документів на 59 арк.

У судовому засіданні 02.09.2021р. оголошувалась перерва до 13.09.2021р. для надання можливості ознайомлення представнику позивача з матеріалами справи. В засідання представник відповідача не з`явився.

Як вбачається із матеріалів справи, копія ухвали від 29.07.2021р., що була надіслана на адресу Відповідача повернулась до суду без вручення, з відміткою поштового відділення зв`язку "адресат відсутній за вказаною адресою", хоча надіслана судом на офіційно зареєстровану адресу юридичної особи відповідача, а саме: Херсонська область, м. Херсон, смт.Антонівка, пров. Янтарний, буд. 36, яка зазначена в ЄДР.

Безпосередньо у судовому засіданні 13.09.2021р. позивачем подано до суду клопотання (вх..№2508/21) про приєднання доказів до матеріалів справи, яким представник просить поновити пропущений процесуальний строк позивачу для подання додаткових доказів, приєднати, дослідити у судовому засіданні та оцінити при ухваленні рішення. Представник позивача просила долучити до матеріалів справи подані додаткові докази, поновивши при цьому процесуальний строк, оскільки подати раніше ці докази не надалось можливим з причин, які не залежали від позивача, так як частина з них з`явилась у позивача вже після подання позову, а також через те, що необхідність у поданні даних доказів виникла вже після ігнорування відповідачем вимог ухвали суду від 02.07.2021р. та від 11.08.2021р., просила призначити розгляд справи по суті.

В судове засідання 13.09.2021р. представник відповідача не прибув, про причини неявки не повідомив.

Розглянувши клопотання позивача, дослідивши подані до нього докази, суд ухвалою від 13.09.2021р. вирішив клопотання Товариства з обмеженою відповідальністю "ЕКОІНТЕЛТЕХНОЛОГІЇ" від 13.09.2021р. про поновлення строку на подання доказів задовольнити. Поновити Товариства з обмеженою відповідальністю "ЕКОІНТЕЛТЕХНОЛОГІЇ" строк на подання доказів. Залучити до матеріалів справи №923/903/21: Бухгалтерську довідку ТОВ Екоінтелтехнології № 42 від 08.08.21р.; Оборотно-сальдову відомість за рахунком 361 за 2020р. по ТОВ Південно-українська морська компанія ; Оборотно-сальдову відомість за рахунком 6432 за травень 2020р. - грудень 2020р. по ТОВ Південно-українська морська компанія ; Реєстр податкових накладних за операціями з контрагентом ТОВ Південно-українська морська компанія (контрагент 399478521036 не є платником ПДВ в травні 2020 року; Реєстр податкових накладних зареєстрованих у єдиному реєстрі за період 01.06.2020-31.12.2020; Зведені данні для податкової декларації за липень 2020, вересень-грудень 2020; Копії податкових декларацій з податку на додану вартість за травень 2020, липень 2020, вересень - грудень 2020 з квитанціями; Витяг з Електронного кабінету ДПС України щодо платника ПДВ ТОВ ПУМК ; Копії податкових накладних № 80 від 19.05.20, № 88 від 20.05.21. № 95 від 21.05.21, № 122 від 29.05.21, № 129 від 30.07.20, № 67 від 08.09.21, № 55 від 04.09.20, № 76 від 11.09.20, № 2 від 01.10.20, № 6 від 02.10.20, № 10 від 05.10.20, № 20 від 07.10.20, № 21 від 07.10.20, № 29 від 08.10.20, № 52 від 13.10.20, № 43 від 12.10.20, № 79 від 20.10.20, № 100 від 23.10.20, № 114 від 26.10.20, № 124 від 27.10.20, № 162 від 29.10.20, № 99 від 26.11.20, № 134 від 24.11.20, № 141 від 25.11.20, № 150 від 26.11.20, № 171 від 30.11.20, № 172 від 30.11.20, № 7 від 02.12.20 з квитанціями. Підготовче провадження у справі закрив. Призначив розгляд справи по суті у судовому засіданні на 30 вересня 2021 року о 14:00 год. у приміщенні Господарського суду Херсонської області за адресою: м. Херсон, вул. Театральна, 18, зал судових засідань № 211. Копія ухвали надіслана учасникам справи.

Відповідно до розписки наявної в матеріалах справи представник позивача отримав копію ухвали про призначення розгляду справи по суті 16.09.2021р.

Представником позивача 30.09.2021р. подано до суду клопотання, яким просила справу розглянути без її участі за наявними в справі документами, позовні вимоги підтримують в повному обсязі.

У судове засідання 30.09.2021р. представники сторін не прибули.

Враховуючи, що сторони належним чином повідомлені про розгляд справи, з метою дотримання процесуальних строків вирішення спору, справа може бути розглянута за наявними у ній документами.

Судом встановлено, що копії ухвал про відкриття провадження, про призначення розгляду справи по суті направлялись сторонам за адресами вказаними в позові, та які співпадають з адресами зареєстрованими в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань.

Згідно з п. 99-2 постанови Кабінету Міністрів України від 05.03.2009 року № 270 "Про затвердження правил надання послуг поштового зв`язку" рекомендовані поштові відправлення з позначкою «Судова повістка» , адресовані юридичним особам, під час доставки за зазначеною адресою вручаються представнику юридичної особи, уповноваженому на одержання пошти, під розпис.

У разі відсутності адресата за вказаною на рекомендованому листі адресою працівник поштового зв`язку робить позначку «адресат відсутній за вказаною адресою» , яка засвідчується підписом з проставленням відбитку календарного штемпеля і не пізніше ніж протягом наступного робочого дня повертає його до суду.

Згідно з п. 5) ч. 6 ст. 242 ГПК України днем вручення судового рішення є день проставлення у поштовому повідомленні відмітки про відмову отримати копію судового рішення чи відмітки про відсутність особи за адресою місцезнаходження, місця проживання чи перебування особи, яка зареєстрована у встановленому законом порядку, якщо ця особа не повідомила суду іншої адреси.

З огляду на викладене, враховуючи п. 5) ч. 6 ст. 242 ГПК України, сторони вважаються належним чином повідомлені про час та місце розгляду справи.

Відзиву на позов та заперечень проти розгляду справи в порядку спрощеного позовного провадження відповідач не надав.

Дослідивши матеріали справи, всебічно і повно з`ясувавши фактичні обставини, на яких ґрунтується позов, об`єктивно оцінивши надані суду докази, які мають значення для розгляду справи і вирішення спору по суті, суд

в с т а н о в и в:

14 травня 2020 року між Товариством з обмеженою відповідальністю Екоінтелтехнології (надалі Постачальник, Позивач) та Товариством з обмеженою відповідальністю ПІВДЕННО-УКРАЇНСЬКА МОРСЬКА КОМПАНІЯ (надалі Покупець, Відповідач) був укладений договір поставки № 45 (надалі Договір № 45), відповідно до п. 1.1. якого Постачальник, на підставі заявки Покупця, зобов`язується передати власність Покупця матеріали будівельного призначення, а саме: щебінь в асортименті; відсів; пісок будівельний, бетон різних марок, залізобетонні вироби в асортименті, (надалі - Товар ) відповідно до умов цього Договору, а також у разі необхідності надати послуги по перевезенню Товару , а Покупець зобов`язується прийняти Товар і оплатити його та послуги на умовах даного Договору (Том №1 а.с.17-19).

Згідно з п. 1.2 Договору № 45 асортимент, кількість, ціна Товару та послуг визначаються в рахунках-фактурах та/або накладних до Договору (надалі Рахунок- фактура), що надані Продавцем та являють собою невід`ємну частину даного договору.

Пунктом 2.1. Договору № 45 передбачено, що Покупець здійснює оплату за товар та послуги шляхом безготівкового перерахування грошових коштів на поточний рахунок Постачальника на наступних умовах: 1) Передоплата 35% від загальної вартості Товару і послуг протягом 3 (трьох) днів з дня виставлення рахунку-фактури. 2) 65% - протягом 120 (Сто двадцять) календарних днів з моменту оформлення Постачальником накладної та акту за кожну партію Товару та отримані послуги.

За пунктом 2.3. Договору №45 у разі наявності заборгованості за товар чи послуги Сторони домовились про першочергове зарахування платежів за договором на погашення заборгованості перед Постачальником. Кошти, які надходять від Покупця спочатку зараховують на погашення неустойки та збитків, а потім на оплату основних платежів.

Пунктом 3.1. Договору № 45 передбачено, що ціни на товар та послуги, їх кількість та асортимент зазначається у рахунках-фактурах на кожну окрему партію Товару. Відповідно до п. 3.2. Договору № 45 ціна товару послуг включає 20% ПДВ.

Згідно з п. 3.4. Договору № 45 загальна сума цього Договору складається з суми всіх рахунків-фактур та/або накладних виписаних упродовж дії даного Договору та є його невід`ємними частинами.

П.4.1. Договору № 45 - замовлення Покупця на поставку товарів можуть надаватись Постачальникові в усній та письмовій формі, засобами поштового, факсимільного зв`язку, по електронній пошті або у інший спосіб прийнятний для Постачальника. У заявці має бути зазначена кількість, асортиментний перелік Товару та, в разі необхідності, місце та строк поставки Товару і необхідність надання послуг по перевезенню Товару. Товар (бетон та бетонний розчин) поставляється Покупцю на підставі його письмової заявки, яка подається Постачальнику не пізніше 14:00 години дня, що передує дню поставки товару, по факсу, зі штампом та підписом відповідальної особи Покупця та містить найменування та марку Товару необхідну рухомість, кількість, дату, час та спосіб поставки, адресу об`єктів поставки товару та інтервал руху транспорту.

Прийняття Товару Покупцем без письмової заявки підтверджує факт попередньої усної заявки цього Товару у Постачальника в кількості і асортименті, що вказані у видатковій накладній.

В підтвердження прийняття Замовлення Постачальник надає Покупцю відповідний Рахунок-фактуру (п. 4.2 Договору № 45).

Пунктом 4.3 Договору № 45 передбачено, що у випадку погодження Покупця з цінами, кількістю, асортиментом зазначеними у Рахунку-Фактурі він проводить оплату Товару та послуг. З моменту оплати Рахунку-Фактури або прийняття товару за умови відстрочки платежу Покупцем вважається, що сторони досягли згоди з усіх істотних умов угод купівлі-продажу та поставки Товару і перевезення Товару.

Відповідно до п. 4.5 Договору № 45 Товар поставляється окремими партіями на основі Заявки Покупця за умови дотримання Покупцем п. 2.1 Договору. Якщо Сторонами невизначено інше, - Поставка товару здійснюється в межах території складу Постачальника. Поставка Товару здійснюється з урахуванням того, що Сторони, відповідно до діючого законодавства України, є резидентами України та постачання Товару відбувається в межах території України на наступних умовах: 4.5.1. EXW (Інкотермс 2010) склад Постачальника; 4.5.2 FСА (Інкотермс 2010) місце поставки Товару, додатково погоджене Сторонами відповідно до умов Договору.

Поставка замовленого товару здійснюється Постачальником протягом 3 днів з моменту узгодження відповідного замовлення або протягом іншого строку, визначеного у

самому замовленні. Допускається дострокова поставка товару за умови наявності згоди Покупця, (п. 4.6 Договору № 45). Приймання - передача товару по кількості та якості здійснюється в порядку, що визначається законодавством України (Інструкції П-6 від 15 червня 1965 р. і № П-7 від 25квітня 1966р.) (п. 4.15 Договору № 45).

Відповідно до пункту 4.18. Договору № 45 у випадку, якщо при передачі Товару Покупцем не було підписано належним чином оригіналів товаро-супровідних документів (накладна, інші документи), Покупець зобов`язаний підписати їх належним чином та повернути їх на адресу Постачальника у термін не пізніше п`яти робочих днів з моменту фактичного отримання Товару. У випадку порушення цього обов`язку Покупець зобов`язаний сплатити Постачальнику неустойку, у розмірі подвійної облікової ставки НБУ від вартості поставленого Товару за кожен день затримки повернення оригіналів документів за весь період затримки.

Постачальник має право призупинити поставку Товару всіх наступних партій до повернення документів.

Пунктами 5.1, 5.2, 5.6 Договору № 45 передбачено, що приймання товару здійснюється уповноваженими представниками Сторін, згідно з умовами цього Договору. Приймання-передача поставленого товару оформляється забірною відомістю, яка підписується повноважними представниками обох Сторін. Товар вважається прийнятим з моменту його поставки на об`єкт Покупця за підписом забірної відомості повноважним представником Покупця.

За п.п.6.3.1, 6.3.2 Договору № 45 Покупець зобов`язаний здійснювати своєчасну оплату товару, згідно з умовами цього Договору; забезпечити приймання товару згідно з умовами цього Договору та поставити свої підписи в забірній відомості з відміткою дати та часу отримання товару; прізвища та посади уповноваженої особи Замовника, що приймав товар.

Договір набирає чинності з моменту підписання обома Сторонами та діє до 31 грудня 2020 року, а в частині прийнятих на себе зобов`язань - до повного їх виконання. Закінчення строку дії цього Договору не звільняє Сторони від відповідальності за його порушення, яке мало місце під час дії цього Договору (п. 11.1, 11.2 Договору № 45).

На виконання вищезазначених умов Договору №45 та замовлень Покупця, Постачальник 19 травня 2020 року виставив рахунок на оплату № 517 від 19 травня 2020 року на поставку бетону М-250 та послуг автобетонозмішувача і робіт АБЗ під розвантаженням на загальну суму 20900, 00грн. 19 травня 2020 року бетон М-250 в кількості 12м3 на загальну суму 18120,00 грн. був поставлений Покупцю, що підтверджується видатковою накладною № 468 від 19 травня 2020 року, ТТН № Р468-1 від 19.05.2020 року, ТТН № Р468-2 від19.05.2020 року, забірною відомістю № 231 та довіреністю № 1/05-2020 від 19 травня 2020 року. Послуги автобетонозмішувача за 1 послугу і роботи АБЗ під розвантаженням за 1 години на загальну суму 2780,00 грн. були надані 19.05.2020 року відповідно до акту надання послуг № 468 від 19.05.2020 року.

20 травня 2020 року Постачальник виставив рахунок на оплату № 537 від 20 травня 2020 року на поставку бетону М-250 та послуг автобетонозмішувача і робіт АБЗ під розвантаженням на загальну суму 13850,00 грн. 20 травня 2020 року бетон М-250 в кількості 8м3 на загальну суму 12080,00грн. був поставлений Покупцю, що підтверджується видатковою накладною № 474 від 20 травня 2020 року, ТТН № Р474-1 від 20.05.2020 року, забірною відомістю №238 від 20.05.2020 року та довіреністю № 2/05- 2020 від 20 травня 2020 року. Послуги автобетонозмішувача за 1 послугу і роботи АБЗ під розвантаженням за 0,5 години на загальну суму 1770 грн. були надані 20.05.2020 року відповідно до акту надання послуг № 474 від 20.05.2020 року.

21 травня 2020 року Постачальник виставив рахунок на оплату №541 від 21 травня 2020 року на поставку бетону М-250 та послуг автобетонозмішувача і робіт АБЗ під розвантаженням на загальну суму 19390,00 грн. 21 травня 2020 року бетон М-250 в кількості 11м3 на загальну суму 16610,00 грн. був поставлений Покупцю, що підтверджується видатковою накладною № 491 від 21 травня 2020 року, забірною відомістю №241 від 21.05.2020 року, ТТН № Р491-1 від 21.05.2020 року, ТТН Р491-2 від

21.05.2020 року та довіреністю № 3/05-2020 від21 травня 2020 року. Послуги автобетонозмішувача за 1 послугу і роботи АБЗ під розвантаженням за 1 годину на загальну суму 2780 грн. були надані 21.05.2020 року відповідно до акту надання послуг № 491 від 21.05.2020 року.

29 травня 2020 року Постачальник виставив рахунок на оплату №568 від 29 травня 2020 року на поставку бетону М-250 та послуг автобетонозмішувача на загальну суму 3517,00грн. 29 травня 2020 року бетон М-250 в кількості 1,7 м3 на загальну суму 2567,00 грн. був поставлений Покупцю, що підтверджується видатковою накладною № 546 від 29 травня 2020року, ТТН № Р546-1 від 29.05.2020 року, забірною відомістю №263 від 29.05.2020 року та довіреністю № 5/05-2020 від 29 травня 2020 року. Послуги автобетонозмішувача за 1 послугу на загальну суму 950,00 грн. були надані 29.05.2020 року відповідно до акту надання послуг № 546від 29.05.2020 року.

29 липня 2020 року Постачальник виставив рахунок на оплату №806 від 29 липня 2020року на поставку бетону М-250 та послуг автобетонозмішувача на загальну суму 71400,0грн. 30 липня 2020 року бетон М-250 в кількості 42 м3 на загальну суму 63420,00 грн. був поставлений Покупцю, що підтверджується видатковою накладною № 772 від 30 липня 2020 року, ТТН № Р772-3 від 30.07.2020 року, ТТН № Р772-4 від 30.07.2020 року, ТТН №Р772-1 від 30 липня 2020 року, ТТН № Р772-2 від 30 липня 2020 року, ТТН № Р772-5 від 30 липня 2020 року, забірною відомістю №4067 від 31.07.2020 року, забірною відомістю №4067 від 30.07.2020року, забірною відомістю №406 від 30.07.2020 року та довіреністю № 11/07-2020 від 29 липня 2020 року. Послуги автобетонозмішувача за 1 послугу на загальну суму 7980,00 грн. були надані 30.07.2020 року відповідно до акту надання послуг № 772 від 30.07.2020 року.

04 вересня 2020 року Постачальник виставив рахунок на оплату №1105 від 04 вересня 2020 року на поставку бетону М-250 та послуг автобетонозмішувача на загальну суму 23800,00грн. 04 вересня 2020 року бетон М-250 в кількості 14 м3 на загальну суму 21140,00 грн. був поставлений Покупцю, що підтверджується видатковою накладною № 1020 від 04 вересня 2020року, ТТН № Р1020-1 від 04.09.2020 року, ТТН Р1020-2 від 04.09.2020 року, забірною відомістю № 473 від 04.09.2020 року та довіреністю № 14/07- 2020 від 04 вересня 2020 року. Послуги автобетонозмішувача за 1 послугу на загальну суму 2660,00 грн. були надані 04.09.2020 року відповідно до акту надання послуг № 1020 від 04.09.2020 року.

08 вересня 2020 року Постачальник виставив рахунок на оплату №1112 від 08 вересня 2020 року на поставку бетону М-250 та послуг автобетонозмішувача на загальну суму 20400,00грн. 08 вересня 2020 року бетон М-250 в кількості 12 м3 на загальну суму 18120,0 грн. був поставлений Покупцю, що підтверджується видатковою накладною № 1034 від 08 вересня 2020року, ТТН № Р1034-1 від 08.09.2020 року, ТТН Р1034-2 від 08.09.2020 року, забірною відомістю№477 від 08.09.2020 року та довіреністю № 15/07- 2020 від 08 вересня 2020 року. Послуги автобетонозмішувача за 1 послугу на загальну суму 2280,00 грн. були надані 08.09.2020 року відповідно до акту надання послуг № 1034 від 08.09.2020 року.

11 вересня 2020 року Постачальник виставив рахунок на оплату № 1121 від 11 вересня 2020 року на поставку бетону М-100 Р-3 та послуг автобетонозмішувача на загальну суму 6710,00 грн. 11 вересня 2020 року бетон М-100 Р-3 в кількості 4,5 м3 на загальну суму 5760,00грн. був поставлений Покупцю, що підтверджується видатковою накладною № 1045 від 11 вересня 2020 року, ТТН № Р1045-1 від 11.09.2020 року, забірною відомістю №489 від 11.09.2020 року та довіреністю № 16/07-2020 від 11 вересня 2020 року. Послуги автобетонозмішувача за 1 послугу на загальну суму 950,00 грн. були надані 11.09.2020 року відповідно до акту надання послуг № 1045 від 11.09.2020 року.

23 вересня 2020 року Постачальник виставив рахунок на оплату №1160 від 23 вересня 2020 року на поставку ФБС 24.4.6 та послуг по перевезенню на загальну суму 1197000,0 грн. 01 жовтня 2020 року ФБС 24.4.6. в кількості 24 шт. на загальну суму 19680,0 грн. був поставлений Покупцю, що підтверджується видатковою накладною № 1147 від 01 жовтня 2020 року, забірною відомістю №535 від 01.10.2020 року та довіреністю № 17/09-2020 від 23 вересня 2020 року. 07 жовтня 2020 року ФБС 24.4.6. в кількості 72 шт. на загальну суму 59040,00 грн. були поставлені Покупцю, що підтверджується видатковою накладною №1168 від 07 жовтня 2020 року, забірною відомістю №548 від 07.10.2020 року та довіреністю № 17/09-2020 від 23 вересня 2020р.

08 жовтня 2020 року ФБС 24.4.6. в кількості 26 шт. на загальну суму 21320,00 грн. були поставлені Покупцю, що підтверджується видатковою накладною №1173 від 08 жовтня 2020 року, ТТН № Р1173-1 від 08 жовтня 2020 року, забірною відомістю №553 від

08.10.2020 року. Послуги по перевезенню за 1 послугу на загальну суму 1000 грн. були надані Покупцю 08 жовтня 2020 року відповідно акту надання послуг №1173 від 08 жовтня 2020 року. 13 жовтня 2020 ФБС 24.4.6. в кількості 19 шт. на загальну суму 15580,00 грн. були поставлені Покупцю, що підтверджується видатковою накладною №1192 від 13 жовтня 2020 року, ТТН № Р1192-1 від 13 жовтня 2020 року, забірною відомістю №571 від 13.10.2020 року, та довіреністю № 17/09-2020 від 23 вересня 2020 року. Послуги по перевезенню за 1 послугу на загальну суму 1000 грн. були надані Покупцю 13 жовтня 2020 року, що підтверджується актом надання послуг №1192 від 13 жовтня 2020 року.

02 жовтня 2020 року Постачальник виставив рахунок на оплату №1188 від 02 жовтня 2020 року на поставку розчину марки М-100 та послуг по перевезенню на загальну суму 2660,00 грн. 02 жовтня 2020 року розчин марки М-100 в кількості 2 м3 на загальну суму2160,00 грн. був поставлений Покупцю, що підтверджується видатковою накладною № 1156 від 02 жовтня 2020 року, ТТН № Р1156-1 від 02.10.2020 року, забірною відомістю №536 від 02.10.2020 року та довіреністю № 18/10-2020 від 02 жовтня 2020 року. Послуги по перевезення за 1 послугу на загальну суму 500,00 грн. були надані 02.10.2020 року відповідно до акту надання послуг № 1156 від 02.10.2020 року.

05 жовтня 2020 року Постачальник виставив рахунок на оплату №1192 від 05 жовтня 2020 року на поставку портландцементу марки СЕМ І 42.5 RM-250 на загальну суму 4200,00грн. 05 жовтня 2020 року портландцемент марки СЕМ І 42.5RМ-250 в кількості 1,5 т. на загальну суму 4200,00 грн. був поставлений Покупцю, що підтверджується видатковою накладною № 1153 від 05 жовтня 2020 року, забірною відомістю №5417 від 05.10.2020 року та довіреністю № 19/10-2020 від 05 жовтня 2020 року.

07 жовтня 2020 року Постачальник виставив рахунок на оплату № 1202 від 07 жовтня 2020 року на поставку портландцементу марки СЕМ І 42.5 R на загальну суму 4200,0 грн. 07 жовтня 2020 року портландцемент марки СЕМІ 42.5R в кількості 1,5 т. на загальну суму 4200,00 грн. був поставлений Покупцю, що підтверджується видатковою накладною № 1171 від 07 жовтня 2020 року, забірною відомістю № 5517 від 07.10.2020 року та довіреністю № 20/10-2020 від 07 жовтня 2020 року.

12 жовтня 2020 року Постачальник виставив рахунок на оплату №1211 від 12 жовтня 2020 року на поставку портландцементу марки СЕМ І 42.5R на загальну суму 4200,0 грн. 12 жовтня 2020 року портландцементу марки СЕМ І 42.5R в кількості 1,5 т. на загальну суму 4200,00 грн. був поставлений Покупцю, що підтверджується видатковою накладною № 1179 від 12 жовтня 2020 року та забірною відомістю № 5627 від 10.10.2020.

20 жовтня 2020 року Постачальник виставив рахунок на оплату №1251 від 20 жовтня 2020 року на поставку розчину марки М-100 та послуг по перевезенню на загальну суму 1580,00 грн. 20 жовтня 2020 року розчин марки М-100 в кількості 1 м3 на загальну суму 1080,00грн. був поставлений Покупцю, що підтверджується видатковою накладною № 1212 від 20 жовтня 2020 року, ТТН № Р1212-1 від 20.10. 2020 року, забірною відомістю №591 від 20.10.2020 року та довіреністю № 23/10-2020 від 20 жовтня 2020 року. Послуги по перевезенню за 1 послугу на загальну суму 500,00 грн. були надані 20.10.2020 року відповідно до акту надання послуг №1212 від 20.10.2020 року.

23 жовтня 2020 року Постачальник виставив рахунок на оплату №1278 від 23 жовтня 2020 року на поставку портландцементу марки СЕМ І 42.5R на загальну суму 4200,0 грн. 23 жовтня 2020 року портландцемент марки СЕМ І 42.5R в кількості 1,5 т. на загальну суму 4200,00 грн. був поставлений Покупцю, що підтверджується видатковою накладною № 1227 від 23 жовтня 2020 року, забірною відомістю №5977 від 23.10.2020 року та довіреністю № 24/10-2020 від 23 жовтня 2020 року.

26 жовтня 2020 року Постачальник виставив рахунок на оплату №1287 від 26 жовтня 2020 року на поставку бетону марки М-200 Р-3 та послуг автобетонозмішувача на загальну суму 6550,00 грн. 26 жовтня 2020 року бетон марки М-200 Р-3 в кількості 4 м3 на загальну суму 5600,00 грн. був поставлений Покупцю, що підтверджується видатковою накладною № 1232 від 26 жовтня 2020 року, ТТН № Р1232-1 від 26.10.2020 року та довіреністю № 25/10-2020 від 26 жовтня 2020 року. Послуги автобетонозмішувача за 1 послугу на загальну суму 950,00 грн. були надані 26.10.2020 року відповідно до акту надання послуг № 1232 від 26.10.2020 року.

27 жовтня 2020 року Постачальник виставив рахунок на оплату №1309 від 27 жовтня 2020 року на поставку бетону М-250 Р-3 та послуг автобетонозмішувача і робіт АБЗ під розвантаженням на загальну суму 6980,00 грн. 27 жовтня 2020 року бетон М-250 Р-3 в кількості 3м3 на загальну суму 4530,00 грн. був поставлений Покупцю, що підтверджується видатковою накладною № 1250 від 27 жовтня 2020 року, ТТН № Р1250-1 від 27.10. 2020 року, забірною відомістю № 602 від 24.10.2020 року, забірною відомістю № 608 від 27.10.2020 року та довіреністю № 27/10-2020 від 27 жовтня 2020 року. Послуги автобетонозмішувача за 1 послугу і роботи АБЗ під розвантаженням за 1 годину на загальну суму 2450 грн. були надані 27.10.2020 року відповідно до акту надання послуг №1250 від 27.10.2020 року.

29 жовтня 2020 року Постачальник виставив рахунок на оплату №1325 від 29 жовтня 2020 року на поставку портландцементу марки СЕМ І 42.5R на загальну суму 4200,0 грн. 23 жовтня 2020 року портландцемент марки СЕМ І 42.5R в кількості 1,5 т. на загальну суму 4200,00 грн. був поставлений Покупцю, що підтверджується видатковою накладною № 1265 від 29 жовтня 2020 року, забірною відомістю №6217 від 29.10.2020 року та довіреністю № 28/10-2020 від 29 жовтня 2020 року.

13 листопада 2020 року Постачальник виставив рахунок на оплату №1447 від 13 листопада 2020 року на поставку ФБС 12.4.6 на загальну суму 84000,00 грн. 16 листопада 2020 року ФБС 12.4.6. в кількості 200 шт. на загальну суму 84000,00 грн. був поставлений Покупцю, що підтверджується видатковою накладною № 1362 від 16 листопада 2020 року, забірною відомістю №686 від 13.11.2020 та довіреністю № 29/11-2020 від 13 листопада 2020 року.

16 листопада 2020 року Постачальник виставив рахунок на оплату № 1455 від 16 листопада 2020 року на поставку бетону М-250 Р-4 та послуг автобетонозмішувача і робіт АБЗ під розвантаженням на загальну суму 329950,00 грн.

19-24 листопада 2020 року бетон М-250 Р-4 в кількості 167 м3 на загальну суму 257180,0 грн. був поставлений Покупцю, що підтверджується видатковою накладною №1391 від 24 листопада 2020 року, ТТН № Р1391-1 від 24.11.2020 року, ТТН № Р1391-2 від 24.11.2020року, ТТН № Р1391-3 від 24.11.2020 року, ТТН № Р1391-4 від 24.11.2020, ТТН № Р1391-5 від 24.11.2020 року, ТТН № Р1391-6 від 24.11.2020 року, ТТН № Р1391-7 від 24.11.2020 року,ТТН№ Р1391-8 від 24.11.2020 року. ТТН № Р1391-9, ТТН № Р1391-10 від 24.11.2020 року від 24.11.2020 року,ТТН № Р1391 -11 від 24.11.2020,ТТН № Р1391 -12 від 24.11.2020 року,ТТН №Р 1391-13 від 24.11.2020,ТТН № Р1391-14 від 24.11.2020,ТТН № Р1391-15 від 24.11.2020,ТТН №Р 1391-16 від 24.11.2020, ТТН № Р1391-17 від 24.11.2020,ТТН № Р1391-18 від 24.1 1.2020 та довіреністю № 30/11-2020 від 16 листопада 2020 року, забірною відомістю № 699 від 19.11.20 та 24.11.20. Послуги автобетонозмішувача за 1 послугу і роботи АБЗ під розвантаженням за 2,5 години на загальну суму 72770,00 грн. були надані 24.11.2020 року відповідно до акту надання послуг № 1391 від 24.11.2020 року.

26 листопада 2020 року Постачальник виставив рахунок на оплату №1498 від 26 листопада 2020 року на поставку портландцементу марки СЕМ І 42.5R на загальну суму 4480,0 грн. 26 жовтня 2020 року портландцемент марки СЕМ І 42.5R в кількості 1,6 т. на загальну суму 4800,00 грн. був поставлений Покупцю, що підтверджується видатковою накладною №1451 від 26 листопада 2020 року, забірною відомістю № 7267 від 26.10.2020 та довіреністю № 36/11-2020 від 26 листопада 2020 року.

26 листопада 2020 року Постачальник виставив рахунок №1500 на поставку ФБС 24.4.6 у кількості 26 шт. на загальну суму 21320,00 грн. 30 листопада 2020 року ФБС 24.4.6 в кількості 24 шт. на загальну суму 21320,00 грн. був поставлений Покупцю, що підтверджується видатковою накладною № 1453 від 30 листопада 2020 року, забірною відомістю № 728 від 26.11.2020 року та довіреністю № 37/11/2020 від 26 листопада 2020 року.

30 листопада 2020 року Постачальник виставив рахунок на оплату №1520 від 30 листопада 2020 року на поставку портландцементу марки СЕМ І 42.5R в кількості 1,6 т. на загальну суму 5120,00 грн. 30 листопада 2020 року портландцемент марки СЕМ І 42.5R в кількості 1,6 т. на загальну суму 5120,00 був наданий Покупцю, що підтверджується видатковою накладною №1447 від 30 листопада 2020 року, забірною відомістю № 7427 від 28.11.2020 року та довіреністю № 38/11-2020 від 30 листопада 2020 року.

02 грудня 2020 року Постачальник виставив рахунок на оплату №1534 від 02 грудня 2020 року на поставку бетону М-250 Р-3 та послуг автобетонозмішувача і робіт АБЗ під розвантаженням на загальну суму 14340,00 грн. 02 грудня 2020 року бетон М-250 Р-3 в кількості 8 м3 на загальну суму 12320,00 грн. був поставлений Покупцю, що підтверджується видатковою накладною № 1497 від 02 грудня 2020 року, забірною відомістю №757 від 02.12.2020 року, ТТН № Р1497-1 від 02.12. 2020 року та довіреністю № 39/12-2020 від 02 грудня 2020 року. Послуги автобетонозмішувача за 1 послугу і роботи АБЗ під розвантаженням за 1 годину на загальну суму 2020,00 грн. були надані 02.12.2020 року відповідно до акту надання послуг № 1497 від 02.12.2020 року.

Однак виставлені Постачальником рахунки на оплату за отриманий товар та наданні послуги не були оплачені своєчасно та в повному обсязі, в зв`язку з чим станом на 29.06.2021 року заборгованість за товар та послуги за Договором № 45 складає 492633,00 гривень, що підтверджується актом звірки взаємних розрахунків за період 01.05.2020-29.06.2021 (Том №1 а.с.215-216).

Товар за вищезазначеними накладними отримав відповідач, про що свідчить його підпис на накладних, скріплений печаткою.

З огляду на викладене, зазначені видаткові накладні підписані обома сторонами та скріплені печатками та відповідають вимогам до первинних бухгалтерських документів, встановлених ст. 9 Закону України "Про бухгалтерській облік та фінансову звітність в України".

Відтак, у відповідача виник обов`язок з проведення розрахунку за відпущений позивачем товар.

Частиною 1 статті 193 ГК України встановлено обов`язок суб`єктів господарювання та інших учасників господарських відносин виконувати господарські зобов`язання належним чином відповідно до закону, інших правових актів, договору, а за відсутності конкретних вимог щодо виконання зобов`язання - відповідно до вимог, що звичайно ставляться.

Аналогічні вимоги щодо виконання зобов`язання закріплені і в статті 526 ЦК України.

Відповідно до частини 2 статті 712 ЦК України до договору поставки застосовуються загальні положення про купівлю-продаж, якщо інше не встановлено договором, законом, або не випливає з характеру відносин сторін.

Частиною 1 статті 692 ЦК України передбачено, що покупець зобов`язаний оплатити товар після його прийняття або прийняття товаророзпорядчих документів на нього, якщо договором або актами цивільного законодавства не встановлений інший порядок оплати товару.

Таким чином, ТОВ Південно-українська морська компанія було порушено умови Договору, а також вище зазначені норми права і станом на 29.06.2021 р. Відповідач не сплатив Постачальнику за Договором № 45 грошові кошти в сумі 492633,00 грн.

Крім того, Відповідачем також порушено умови чинного законодавства та Договору № 45 щодо належного оформлення первинних документів та їх повернення Позивачу.

28.12.2020 року ТОВ Екоінтелтехнології надіслали додатково ТОВ ПІВДЕННО-УКРАЇНСЬКА МОРСЬКА КОМПАНІЯ оригінали товаро-супровідних документів поштою, що підтверджується описом вкладень від 28.12.2020 року та фіскальним чеком № 7302501256392 від 28.12.2020р., а саме:

1.Рахунок на оплату № 1500 від 26.11.2020 року (1 екз.- оригінал);

2. Видаткова накладна №1453 від 30.11.2020 року (2 екз.- оригінал);

3. Рахунок на оплату №1455 від 16.11.2020 року (1 екз. - оригінал);

4. Видаткова накладна №1451 від 26.11.2020 року на суму 257180.00 грн. (2 екз.- оригінал);

5. Акт надання послуг №1391 від 24.11.2020 року на суму 72770,00 грн. (2 екз.- оригінал);

6. Товарно-транспортна накладна №1391 від 24.11.2020 (36 екз.-оригінал);

7. Рахунок на оплату № 1498 від 26.11.2020 року (1 екз.-оригінал);

8. Видаткова накладна №1451 від 26.11.2020 року на суму 4480,00 грн. (2 екз.- оригінал);

9. Рахунок на оплату №1534 від 02.12.2020 року (1 екз.-оригінал);

10. Видаткова накладна №1497 від 02.12.2020 року на суму 12320,00 грн. (2 екз,- оригінал);

11. Акт надання послуг №1497 від 02.12.2020 року на суму 2020,00 грн. (2 екз.- оригінал);

12. Товарно-транспортна накладна №1497 від 02.12.2020 року (2 екз.-оригінал);

13. Рахунок на оплату №1520 від 30.11.2020 року (1 екз.-оригінал);

14. Видаткова накладна №РН-0001447 від 30.11.2020 року на суму 5120,00 грн. (2екз.-оригінал);

15. Рахунок на оплату №1447 від 13.11.2020 року (1 екз.-оригінал);

16. Видаткова накладна №1362 від 16.11.2020 року на суму 84000,00 грн. (2 екз,- оригінал);

17. Рахунок на оплату № 1325 від 29.10.2020 року (2 екз.-оригінал);

18. Видаткова накладна №1265 від 29.10.2020 року на суму 4200,00 грн. (2 екз.- оригінал);

19. Рахунок на оплату №1534 від 02.12.2020 року (1 екз.-оригінал);

20. Видаткова накладна №1250 від 27.10.2020 року на суму 4530,00 грн. (2 екз.- оригінал);

21. Акт надання послуг №1250 від 27.10.2020 року на суму 2450,00 грн. (2 екз.- оригінал);

22. Товарно-транспортна накладна №1250 від 27.10.2020 року (2 екз.-оригінал);

23. Рахунок на оплату №1456 від 16.11.2020 року (1 екз.-оригінал);

24. Акт надання послуг №1392 від 25.11.2020 року на суму 16500,00 грн. (2 екз.- оригінал);

25. Акт звірки на 30.11.2020 року (2 екз.-оригінал).

Оригінали вищезазначених товаро-супровідних документів було отримано за довіреністю представником Відповідача 05.01.2021 року, що підтверджується трекінгом відправлень Укрпошти по ПВ № 7302501256392 (Том №1 а.с.182).

21.01.2021 року, TOB Екоінтелтехнології надіслало TOB ПІВДЕННО-УКРАЇНСЬКА МОРСЬКА КОМПАНІЯ дублікати оригіналів товаро-супровідних документів, що підтверджується описом вкладень від 21.01.2021 року та фіскальним чеком №7302501269982, а саме:

1. Рахунок на оплату №1192 від 05.10.2020 року (1 екз.-оригінал дублікат);

2. Видаткова накладна №1153 від 05.10.2020 року на суму 4200,00 (2 екз.-оригінал дублікат);

3. Рахунок на оплату №1121 від 11.09.2020 року (1 екз.- оригінал дублікат);

4. Видаткова накладна №1045 від 11.09.2020 року на суму 5760,00 грн. (2 екз.- оригінал дублікат);

5. Акт надання послуг №1045 від 11.09.2020 року на суму 950,00 грн. (2 екз. - оригінал дублікат);

6. Товарно-транспортна накладна №1045 від 11.09.2020 року (2 екз.-оригінал дублікат);

7. Рахунок на оплату №1188 від 02.10.2020 року (1 екз.-оригінал дублікат);

8. Видаткова накладна №1171 від 07.10.2020 року на суму 4200,00 грн. (2 екз.- оригінал дублікат);

9. Рахунок на оплату №1211 від 2.10.2020 року (1 екз.-оригінал дублікат);

10. Видаткова накладна №1156 від 02.10.2020 року на суму 2160,00 грн. ( 2 екз.- оригінал дублікат);

11. Акт надання послуг №1156 від 02.10.2020 року на суму 500,00 грн. (2 екз.- оригінал дублікат);

12. Товарно-транспортна накладна №1156 від 02.10.2020 року (2 екз. - оригінал дублікат);

13. Рахунок на оплату №1211 від 12.10.2020 року (1 екз.-оригінал дублікат);

14. Видаткова накладна №РН-0001179 від 12.10.2020 року на суму 4200,00 грн. (2екз.-оригінал дублікат);

15. Рахунок на оплату №1278 від 23.10.2020 року (1 екз.-оригінал дублікат);

16. Видаткова накладна №1227 від 23.10.2020 року на суму 4200,00 грн. (2 екз,- оригінал дублікат);

17. Рахунок на оплату №1251 від 20.10.2020 року (1 екз.-оригінал дублікат);

18. Видаткова накладна №1212 від 20.10.2020 року на суму 1080,00 грн. (2 екз.- оригінал дублікат);

19. Акт надання послуг №1212 від 20.10.2020 року на суму 500,00 грн. (2 екз,- оригінал дублікат);

20. Товарно-транспортна накладна №1212 від 20.10.2020 (2 екз.-оригінал дублікат);

21. Рахунок на оплату №1160 від 23.09.2020 року (1 екз. - оригінал дублікат);

22. Видаткова накладна №1192 від 13.10.2020 року на суму 15580,00 грн. (2 екз.- оригінал дублікат);

23. Акт надання послуг №1192 від 13.09.2020 року на суму 1000,00 грн. (2 екз. оригінал дублікат);

24. Товарно-транспортна накладна №1192 від 13.10.2020 року (3 екз. оригінал дублікат);

25. Рахунок на оплату №1287 від 26.10.2020 року (1 екз.-оригінал дублікат);

26. Видаткова накладна №1232 від 26.10.2020 року на суму 5600,00 грн. (2 екз.- оригінал дублікат);

27. Акт надання послуг №1232 від 26.10.2020 року на суму 950,00 грн (2 екз.- оригінал дублікат);

28. Товарно-транспортна накладна №1232 від 26.10.2020 року (2 екз. - оригінал дублікат).

Вищезазначені товарно-супровідні документи не були отримані Відповідачем, оскільки 27.01.2021 року це відправлення не було вручено під час відправки, що підтверджується трекінгом відправлень Укрпошти по ПВ № 7302501269982 (Том №1 а.с.180).

09 квітня 2021 року TOB Екоінтелтехнології надіслали ТОВ ПІВДЕННО-УКРАЇНСЬКА МОРСЬКА КОМПАНІЯ повторно оригінали первинних документів, в зв`язку з неповерненням первинних документів, що підтверджується фіскальним чеком №7300311088695.

Оригінали вищезазначених товаро-супровідних документів було отримано уповноваженим представником Відповідача 24.04.2021 року, що підтверджується рекомендованим повідомленням про вручення поштового відправлення по даному ПВ (Том №1 а.с.185).

Оскільки у деяких наявних в матеріалах справи первинних документах відсутні підписи відповідача, а тому є неналежно оформленими, тобто таким, що мають дефекти, адвокат позивача зверталась до Головного управління ДПС у Херсонській області, Автономної Республіки Крим та м. Севастополя та Відповідача з метою підтвердження того факту, що дійсно мало місце покупка та постачання товару, а також надання послуг.

Однак, не було отримано інформацію та документів, які просила надати адвокат Кулік В.М. у адвокатських запитах, то у такому разі з метою підтвердження обставин відповідно до статті 81 ГПК у частині 1 регламентується, що учасник справи у разі неможливості самостійно надати докази подала до суду клопотання про витребування доказів судом.

Ухвалою суд витребовував відповідні документи у відповідача та у Головного управління ДПС у Херсонській області, Автономної Республіки Крим та м. Севастополя.

Проте, відповідачем ухвала не виконана.

Головне управління ДПС у Херсонській області, Автономної Республіки Крим та м. Севастополя на виконання вимог ухвали Господарського суду Херсонської області від 11 серпня 2021 року по справі № 923/903/21 (отримано 19.08.2021 вх. 12024/5) надали до суду належним чином посвідчені копії податкової звітності, яка подавалася в 2020 році ТОВ Південно-Українська морська компанія , а саме: звіти про суми нарахованого доходу застрахованих осіб та суми нарахованого єдиного внеску з додатками (місячна) за травень-грудень 2020 року, податкові розрахунки сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь платників податків-фізичних осіб, і сум утриманого з них податку (форма 1-ДФ) за 2-4 квартали 2020 року, податкові декларації з податку на додану вартість (місячну) з додатками за травень-грудень 2020 року.

Задля досудового врегулювання спору, 11 лютого 2021 року ТОВ Екоінтелтехнології до ТОВ Південно-українська морська компанія була направлена Претензія-вимога № 1 від 10.02.21р. з Актом звірення за період 01.01.2020-10.02.2021 між ТОВ Екоінтелтехнології і ТОВ Південно-українська морська компанія , що підтверджується описом вкладень від 11.02.2021 року, накладною та фіскальним чеком №7300310657076.

Дане поштове відправлення було отримане Відповідачем 18.02.2021р., що підтверджується трекінгом відправлень Укрпошти по ПВ № 7300310657076 (Том №1 а.с.194).

Додатково 19 лютого 2021 року двома поштовими відправленнями, а саме: рекомендованим повідомленням, що підтверджується фіскальним чеком №7300310448728 від 19.02.21 та цінним листом, що підтверджується описом вкладень від 19.02.2021 року, накладною та фіскальним чеком №7300310727090 від 19.02.21, були направлені Претензія-вимога № 8 від 19.02.21 з Актом звірення 01.01.2020-18.02.2021 року.

Незважаючи на вищевикладене Відповідач не виконав вимоги, зазначені в претензіях, а саме не погасив існуючу заборгованість в сумі 492633,00 гривень до строків, зазначених в претензіях - вимогах та не повернув підписані належним чином оригінали товаро-супровідних документів, надіслані ТОВ Південно-українська морська компанія .

Окрім цього, неналежне виконання Відповідачем своїх зобов`язань також підтверджується наступними документами, долученими Позивачем до матеріалів справи: бухгалтерською довідкою ТОВ Екоінтелтехнології № 42 від 08.08.21р.; оборотно-сальдовою відомістю за рахунком 361 за 2020р. по ТОВ Південно-українська морська компанія ; Оборотно-сальдовою відомістю за рахунком 6432 за травень 2020р. - грудень 2020р. по ТОВ Південно-українська морська компанія ; Реєстром податкових накладних за операціями з контрагентом ТОВ Південно-українська морська компанія (контрагент 399478521036 не є платником ПДВ в травні 2020 року; Реєстр податкових накладних зареєстрованих у єдиному реєстрі за період 01.06.2020-31.12.2020; зведеними данними для податкової декларації за липень 2020, вересень-грудень 2020; Копіями податкових декларацій з податку на додану вартість за травень 2020, липень 2020, вересень - грудень 2020 з квитанціями; Витягом з Електронного кабінету ДПС України щодо платника ПДВ ТОВ ПУМК ; Копіями податкових накладних № 80 від 19.05.20, № 88 від 20.05.21. № 95 від 21.05.21, № 122 від 29.05.21, № 129 від 30.07.20, № 67 від 08.09.21, № 55 від 04.09.20, № 76 від 11.09.20, № 2 від 01.10.20, № 6 від 02.10.20, № 10 від 05.10.20, № 20 від 07.10.20, № 21 від 07.10.20, № 29 від 08.10.20, № 52 від 13.10.20, № 43 від 12.10.20, № 79 від 20.10.20, № 100 від 23.10.20, № 114 від 26.10.20, № 124 від 27.10.20, № 162 від 29.10.20, № 99 від 26.11.20, № 134 від 24.11.20, № 141 від 25.11.20, № 150 від 26.11.20, № 171 від 30.11.20, № 172 від 30.11.20, № 7 від 02.12.20 з квитанціями (Том №2 а.с.68-133).

Таким чином, заборгованість Відповідача перед Позивачем за товар, з урахуванням часткової оплати, становить 492633,00 гривень.

Відповідно до статті 526 ЦК України зобов`язання має виконуватися належним чином відповідно до умов договору та вимог закону, інших актів цивільного законодавства, а за їх відсутності - відповідно до звичаїв ділового обороту, або інших вимог, що звичайно ставляться. Належне виконання зобов`язання означає виконання його належними суб`єктами, у належному місці, в належний строк (термін), щодо належного предмета і належним способом. Якщо при виконанні зобов`язання порушується хоча б одна із зазначених вимог, таке виконання вважається неналежним.

Відповідно до статті 629 ЦК України укладений між сторонами Договір №45 від 14.05.2020 з моменту його укладення набирає силу закону. Він є обов`язковим для виконання обома сторонами і сторони мають дотримуватися взятих на себе зобов`язань за договором.

Доказів перерахування боргу в сумі 492633,00 грн., як і будь-яких заперечень проти позову, відповідачем не надано станом на день розгляду спору, тому позовні вимоги про стягнення основного боргу в сумі 492633,00 грн підлягають задоволенню.

Відповідно до ст. 73 ГПК України, доказами є будь-які дані, на підставі яких суд встановлює наявність або відсутність обставин (фактів), що обґрунтовують вимоги і заперечення учасників справи, та інших обставин, які мають значення для вирішення справи. Ці дані встановлюються такими засобами: письмовими, речовими і електронними доказами; висновками експертів; показаннями свідків.

За змістом ст. 76 ГПК України належними є докази, на підставі яких можна встановити обставини, які входять в предмет доказування. Суд не бере до розгляду докази, які не стосуються предмета доказування. Предметом доказування є обставини, які підтверджують заявлені вимоги чи заперечення або мають інше значення для розгляду справи і підлягають встановленню при ухваленні судового рішення. Водночас обставини, які відповідно до законодавства повинні бути підтверджені певними засобами доказування, не можуть підтверджуватися іншими засобами доказування (ст. 77 ГПК України).

Відповідно до ст. 86 ГПК України, суд, оцінивши належність, допустимість, достовірність кожного доказу окремо, а також достатність і взаємний зв`язок доказів у їх сукупності, дійшов висновку задовольнити позовні вимоги в повному обсязі.

Відповідно до ст.129 ГПК України, у разі задоволенням позовних вимог, суд покладає судові витрати на відповідача.

Статтею 123 Господарського процесуального кодексу України передбачено, що судові витрати складаються з судового збору та витрат, пов`язаних з розглядом справи. Розмір судового збору, порядок його сплати, повернення і звільнення від сплати встановлюються законом. До витрат, пов`язаних з розглядом справи, належать витрати:

1) на професійну правничу допомогу; 2) пов`язані із залученням свідків, спеціалістів, перекладачів, експертів та проведенням експертизи; 3) пов`язані з витребуванням доказів, проведенням огляду доказів за їх місцезнаходженням, забезпеченням доказів; 4) пов`язані з вчиненням інших процесуальних дій, необхідних для розгляду справи або підготовки до її розгляду.

Для цілей розподілу судових витрат:

1) розмір витрат на професійну правничу допомогу адвоката, в тому числі гонорару адвоката за представництво в суді та іншу професійну правничу допомогу, пов`язану зі справою, включаючи підготовку до її розгляду, збір доказів тощо, а також вартість послуг помічника адвоката, визначається згідно з умовами договору про надання правничої допомоги та на підставі відповідних доказів щодо обсягу наданих послуг і виконаних робіт та їх вартості, що сплачена або підлягає сплаті відповідною стороною або третьою особою;

2) розмір суми, що підлягає сплаті в порядку компенсації витрат адвоката, необхідних для надання правничої допомоги, встановлюється згідно з умовами договору про надання правничої допомоги на підставі відповідних доказів, які підтверджують здійснення відповідних витрат.

Відповідно до Договору про надання правової допомоги № б/н від 19.02.2021 Товариством з обмеженою відповідальністю Екоінтелтехнології було сплачено за надання правничої допомоги 10 000 грн., що підтверджується належними доказами.

На підставі вищевикладених норм права, керуючись ст.ст. 123, 129, 232-240 Господарського процесуального кодексу України, суд

ухвалив:

1. Позовні вимоги задовольнити.

2. Стягнути з Товариства з обмеженою відповідальністю Південно - українська морська компанія (місцезнаходження: пров. Янтарний, 36, м. Херсон, смт. Антонівка, Херсонська область, 73035, код ЄДРПОУ: 39947854) на користь Товариства з обмеженою відповідальністю Екоінтелтехнології (вулиця Толстого, 147А, м. Чернігів, 14014, код ЄДРПОУ 38215588) 492633,00 (чотириста дев`яносто дві тисячі шістсот тридцять три) гривень 00 копійок основного боргу, 7389,50 (сім тисяч триста вісімдесят дев`ять гривень 50 копійок) грн. витрат зі сплати судового збору, 10 000,00 (десять тисяч) грн. витрат на правову допомогу.

3. Наказ видати після набрання рішенням законної сили.

Рішення суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги, якщо апеляційну скаргу не було подано. Апеляційна скарга на рішення суду подається протягом двадцяти днів з дня його (її) проголошення.

Якщо в судовому засіданні було оголошено лише вступну та резолютивну частини рішення суду, або у разі розгляду справи (вирішення питання) без повідомлення (виклику) учасників справи, зазначений строк обчислюється з дня складення повного судового рішення.

Дата складання повного тексту рішення 11.10.2021

Суддя Т.Г. Пінтеліна

СудГосподарський суд Херсонської області
Дата ухвалення рішення30.09.2021
Оприлюднено13.10.2021
Номер документу100240003
СудочинствоГосподарське

Судовий реєстр по справі —923/903/21

Ухвала від 07.05.2024

Господарське

Касаційний господарський суд Верховного Суду

Ємець А.А.

Постанова від 04.04.2024

Господарське

Південно-західний апеляційний господарський суд

Колоколов С.І.

Ухвала від 12.02.2024

Господарське

Південно-західний апеляційний господарський суд

Колоколов С.І.

Ухвала від 22.01.2024

Господарське

Південно-західний апеляційний господарський суд

Колоколов С.І.

Ухвала від 25.01.2023

Господарське

Південно-західний апеляційний господарський суд

Колоколов С.І.

Ухвала від 22.03.2022

Господарське

Південно-західний апеляційний господарський суд

Колоколов С.І.

Рішення від 30.09.2021

Господарське

Господарський суд Херсонської області

Пінтеліна Т.Г.

Ухвала від 13.09.2021

Господарське

Господарський суд Херсонської області

Пінтеліна Т.Г.

Ухвала від 11.08.2021

Господарське

Господарський суд Херсонської області

Пінтеліна Т.Г.

Ухвала від 29.07.2021

Господарське

Господарський суд Херсонської області

Пінтеліна Т.Г.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні