Рішення
від 11.10.2021 по справі 160/12807/21
ДНІПРОПЕТРОВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ДНІПРОПЕТРОВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД РІШЕННЯ ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

11 жовтня 2021 рокуСправа № 160/12807/21

Дніпропетровський окружний адміністративний суд у складі головуючого судді Верба І.О., розглянувши у письмовому провадженні у місті Дніпрі адміністративну справу за адміністративним позовом ОСОБА_1 до Чумаківської сільської ради про визнання протиправним та скасування рішення, зобов`язання вчинити певні дії, -

ВСТАНОВИВ:

І. ПРОЦЕДУРА

1. 28.07.2021 ОСОБА_1 звернулась до Дніпропетровського окружного адміністративного суду з адміністративним позовом до Чумаківської сільської ради про:

- визнання протиправним та скасування рішення Чумаківської сільської ради від 22.06.2021 № 106-8/VІІІ;

- зобов`язання Чумаківської сільської ради повторно розглянути заяву ОСОБА_1 про затвердження проекту землеустрою та передачу земельної ділянки у власність від 17.05.2021 за вх. № 1646.

2. Позивач заявив клопотання про покладення на відповідача судових витрат на сплату судового збору у розмірі 908 грн та витрат на професійну правничу допомогу у розмірі 23000 грн, які будуть уточнені після прийняття рішення за результатом розгляду справи в порядку частини сьомої статті 139 КАС України.

3. Ухвалою суду від 02.08.2021 прийнято позов до розгляду, відкрито провадження у справі, призначено справу до розгляду за правилами спрощеного позовного провадження без повідомлення (виклику) сторін, встановлено сторонам строки для подання до суду заяв по суті спору та витребувано докази.

4. 12.08.2021 представник позивача надав докази по справі.

5. 25.08.2021 відповідач надав відзив на позов.

6. 28.08.2021 відповідач надав докази по справі.

7. У встановлений строк розгляду справи сторони не надали інші заяви по суті спору та усі витребувані судом докази, у зв`язку із чим суд перейшов до розгляду справи на підставі наявних матеріалів.

ІІ. ДОВОДИ ПОЗИВАЧА

8. Позивач вважає протиправним рішення про відмову у затвердженні проекту землеустрою, оскільки має право на набуття права власності на земельну ділянку для ведення особистого селянського господарства, виконав усі умови порядку для отримання у власність земельної ділянки кадастровий номер 1221488000:01:084:0006, у тому числі, отримав дозвіл на розробку проекту землеустрою, розробив такий проект та подав заяву про його затвердження і передачу земельної ділянки у власність.

9. Оскільки земельна ділянка є сформованою, відсутні підстави для незатвердження проекту землеустрою, відмова відповідача є невмотивованою.

ІІІ. ДОВОДИ ВІДПОВІДАЧА

10. Відповідач проти позову заперечив, зазначивши, що шляхом поділу земельної ділянки з кадастровим номером 1221488000:01:084:0001 також було утворено інші земельні ділянки проекти землеустрою, які також були розроблені ФОП ОСОБА_3 та надані до відділу у Дніпровському районні Головного управління Держгеокадастру у Дніпропетровській області: 1221488000:01:085:0005, 1221488000:01:084:0004, 1221488000:01:085:0004, 1221488000:01:084:0003.

11. Для прийняття рішення при перевірці поданих позивачем документів було виявлено, що відведена земельна ділянка з кадастровим номером 1221488000:01:084:0006 на Публічній кадастровій карті України перенесена до архіву.

12. На підставі виявленого факту відсутності земельної ділянки з кадастровим номером 1221488000:01:084:0006, Чумаківська сільська рада прийняла рішення № 106-8/VІІІ від 22.06.2021 про відмову позивачу у передачі земельної ділянки площею 2,0000 га (кадастровий номер: 1221488000:01:084:0006) у власність, у зв`язку з тим, що за даними Публічної кадастрової карти земельна ділянка з кадастровим номером: 1221488000:01:084:0006 перенесена до архіву з 27.04.2021.

13. Для з`ясування обставин щодо архівування земельної ділянки з кадастровим номером 1221488000:01:084:0006, Чумаківська сільська рада звернулась до Головного управління Держгеокадастру в Дніпропетровській області.

14. В отриманій відповіді Головне управління Держгеокадастру в Дніпропетровській області повідомило, що внесені відомості про земельні ділянки містили помилки, які бути допущені при реєстрації поділу земельної ділянки 1221488000:01:084:0001, а тому державний реєстратор здійснив утворення земельної ділянки 1221488000:01:084:0007 за рахунок об`єднання наступних земельних ділянок: 1221488000:01:084:0004, 1221488000:01:085:0005, 1221488000:01:084:0006, 1221488000:01:085:0004, 1221488000:01:084:0003.

15. Земельна ділянка з кадастровим номером 1221488000:01:084:0006 була перенесена архіву, а її державна реєстрація була скасована.

16. Державна реєстрація земельної ділянки скасовується Державним кадастровим реєстратором, який здійснює таку реєстрацію, у разі поділу чи об`єднання земельних ділянок.

17. Відповідно до пункту 114 Порядку ведення Державного земельного кадастру , затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 17.10.2012 № 1051, відомості про земельну ділянку у разі скасування державної реєстрації набувають статусу архівних за рішенням Державного кадастрового реєстратора, відображаються на кадастровій карті в архівному шарі даних геоінформаційної системи.

18. Підставою для відмови у погодженні та затвердженні документації із землеустрою може бути лише невідповідність її положень вимогам законів та прийнятих відповідно до них нормативно-правових актів, документації із землеустрою або містобудівної документації, ця норма закріплена частиною восьмою статті 186 ЗК України.

19. Таким чином, враховуючи, той факт, що земельна ділянка з кадастровим номером 1221488000:01:084:0006 припинила існування як об`єкт цивільних прав у зв`язку з скасуванням державної реєстрації земельної ділянки, що свідчило про невідповідність лише невідповідність її положень документації із землеустрою вимогам законів та прийнятих відповідно до них нормативно-правових актів, Чумаківська сільська рада не мала законних підстав для затвердження проекту землеустрою та передачі земельної ділянки у власність.

ІV. ОБСТАВИНИ СПРАВИ

20. Рішенням Чумаківської сільської ради від 06.04.2021 № 68-6/VІІІ:

- надано ОСОБА_1 дозвіл на розробку проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки для передачі у власність орієнтовною площею 2,0000 га для ведення особистого селянського господарства;

- сформувати земельну ділянку шляхом поділу земельної ділянки сільськогосподарського призначення площею 10,0197 із кадастровим номером 1221488000:01:084:0001, яка знаходиться у комунальній власності Чумаківської сільської об`єднаної територіальної громади та відноситься до земель резервного фонду.

21. 19.04.2021 проведено державну реєстрацію земельної ділянки кадастровий номер 1221488000:01:084:0006 площею 2 га, що підтверджено витягом з Державного земельного кадастру про земельну ділянку № НВ-1215848892121 від 19.04.2021.

22. ОСОБА_1 подала до Чумаківської сільської ради заяву від 28.04.2021 про затвердження проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки загальною площею 2 га (кадастровий номер 1221488000:01:084:0006) для ведення особистого селянського господарства (код КВЦПЗ 01.03) на території Чумаківської сільської ради та передачу земельної ділянки (кадастровий номер 1221488000:01:084:0006) у власність.

23. До заяви додано копію витягу з Державного земельного кадастру про земельну ділянку та копію проекту землеустрою.

24. Заява прийнята 17.05.2021 та зареєстрована виконавчим комітетом за вх. № 1646.

25. Рішенням Чумаківської сільської ради Про розгляд заяви громадянки ОСОБА_1 про передачу земельної ділянки у власність від 22.06.2021 № 106-8/VІІІ:

- відмовлено ОСОБА_1 у передачі земельної ділянки загальною площею 2 га (кадастровий номер 1221488000:01:084:0006) у власність у зв`язку із тим, що за даними Публічної кадастрової карти земельна ділянка з кадастровим номером 1221488000:01:084:0006 перенесена до архіву з 27.04.2021.

26. Згідно із відомостями з Публічної кадастрової карти України інформація щодо ділянки (архівної):

- кадастровий номер: 1221488000:01:084:0006;

- номер заявки: ЗВ-1214906822021;

- тип заявки: реєстрація земельної ділянки;

- підтип заявки: земельна ділянка утворена шляхом об`єднання раніше сформованих земельних ділянок;

- дата заявки: 27.04.2021;

- призначення: 17.00 Землі резервного фонду (землі, створені органами виконавчої влади або органами місцевого самоврядування у процесі приватизації сільськогосподарських угідь, які були у постійному користуванні відповідних підприємств, установ та організацій);

- площа: 2 га;

- назва відділення: Управління Держземагенства у Дніпропетровському районі Дніпропетровської області;

- дата перенесення в архів: 27.04.2021.

27. Головне Управління Держгеокадастру у Дніпропетровській області направило на адресу Чумаківської сільської ради лист від 20.07.2021 № 18-4-0.61-6187/2-21, у якому повідомило:

- згідно із наказом № 40-ОТГ від 27.01.2021 Головне управління Держгеокадастру в Дніпропетровській області, передало у власність Чумаківської сільської ради земельну ділянку з кадастровим номером 1221488000:01:084:0001;

- рішенням Чумаківської сільської ради від 06.04.2021 № 64-6/VІІІ, 65-6/VIII, 66-6/VІІІ, 67-6/VIII, 68-6/VIII, 69-6/VIII, 68-6/VIII, 69-6/VIII, 70-6/VIII, 71-6/VIII, 72-6/VIII, 73-6/VIII надано дозвіл 10 фізичним особам на розробку проектів із землеустрою щодо відведення земельних ділянок для ведення особистого селянського господарства в розмірі 2 га за рахунок поділу земельної ділянки комунальної власності з кадастровим номером 1221488000:01:084:0001, загальною площею 10,0197 га;

- на розгляд до відділу у Дніпровському районні Головного управління Держгеокадастру у Дніпропетровській області надійшов проект землеустрою щодо відведення земельної ділянки для ведення особистого селянського господарства розроблений ФОП ОСОБА_3 . За заявою розробника державним реєстратором було сформовано земельні ділянки з кадастровими номерами 1221488000:01:084:0004, 1221488000:01:084:0005, 1221488000:01:084:0006, 1221488000:01:085:0004, 1221488000:01:084:0003 шляхом поділу земельної ділянки з кадастровим номером 1221488000:01:084:0001;

- проекти землеустрою на вищезазначені ділянки, розроблені ФОП ОСОБА_3 та надані до відділу у Дніпровському районні Головного управління Держгеокадастру у Дніпропетровській області;

- проте, внесені відомості про земельні ділянки містили помилки, які бути допущені при реєстрації поділу земельної ділянки 1221488000:01:084:0001, а тому державний реєстратор здійснив утворення земельної ділянки 1221488000:01:084:0007 за рахунок об`єднання наступних земельних ділянок: 1221488000:01:084:0004, 1221488000:01:085:0005, 1221488000:01:084:0006, 1221488000:01:085:0004, 1221488000:01:084:0003;

- зазначені земельні ділянки були перенесені до архіву, а їх державна реєстрація була скасована;

- натомість, шляхом поділу земельної ділянки за кадастровим номером 1221488000:01:084:0007 здійснено реєстрацію земельних ділянок: 1221488000:01:084:0011, 1221488000:01:084:0009, 1221488000:01:084:0010, 1221488000:01:084:0008, 1221488000:01:085:0006;

- саме власники та землекористувачі повинні бути зацікавлені в тому, щоб земельна ділянка була внесена до системи Державного земельного кадастру та була коректно відображена;

- на час виправлення технічних помилок, допущених внаслідок неякісного виконання робіт із землеустрою, земельні ділянки за кадастровими номерами 1221488000:01:084:0004, 1221488000:01:085:0005, 1221488000:01:084:0006, 1221488000:01:085:0004 та 1221488000:01:084:0003, що були сформовані за рахунок поділу 1221488000:01:084:0001, не були передані у власність та/або оренду фізичним особам;

- державний кадастровий реєстратор проводив свої дії відкрито, з відображенням всіх кроків у Публічній кадастровій карті України. Розробник проектів землеустрою ФОП ОСОБА_3 , та зацікавлені фізичні особи були обізнані діями державного кадастрового реєстратора.

справа № 160/10586/21, ЄДРСУ № 99449287, № 100120962

28. 30.06.2021 до Дніпропетровського окружного адміністративного суду надійшла позовна заява ОСОБА_1 до Головного управління Держгеокадастру у Дніпропетровській області, третя особа, яка не заявляє самостійних вимог Чумаківська сільська рада, в якій позивач просив суд:

- визнати неправомірними дії державного кадастрового реєстратора Відділу у Дніпровському районі Головного управління Держгеокадастру в Дніпропетровській області, які полягають в архівуванні земельної ділянки з кадастровим номером 1221488000:01:084:0006, утворенні земельної ділянки з кадастровим номером 1221488000:01:084:0007 шляхом об`єднання земельних ділянок з кадастровими номерами 1221488000:01:084:0006, 1221488000:01:084:0004, 1221488000:01:084:0003, 1221488000:01:085:0004, 1221488000:01:084:0005 та утворення нових земельних ділянок з кадастровими номерами 1221488000:01:084:0011, 1221488000:01:084:0009, 1221488000:01:084:0010, 1221488000:01:084:0008 та 1221488000:01:085:0006 за рахунок поділу земельної ділянки з кадастровим номером 1221488000:01:084:0007;

- скасувати запис про державну реєстрацію в Державному земельному кадастрі земельних ділянок з кадастровими номерами 1221488000:01:084:0007, 1221488000:01:084:0011, 1221488000:01:084:0009, 1221488000:01:084:0010, 1221488000:01:084:0008 та 1221488000:01:084:0006;

- зобов`язати Головне управління Держгеокадастру у Дніпропетровській області внести відомості (зміни до них) про об`єкт Державного земельного кадастру, а саме земельну ділянку, яка була зареєстрована за заявою 3В-9704507992021 від 14.04.2021 (архівний кадастровий номер 1221488000:01:084:0006).

29. Рішенням Дніпропетровського окружного адміністративного суду від 03.09.2021 у справі № 160/10586/21 у задоволенні позовних вимог відмовлено повністю.

30. Ухвалою Третього апеляційного адміністративного суду від 05.10.2021 у справі № 160/10586/21 відкрито апеляційне провадження за апеляційною скаргою ОСОБА_1 на рішення Дніпропетровського окружного адміністративного суду від 03.09.2021 в адміністративній справі № 160/10586/21.

V. ПРАВОВЕ РЕГУЛЮВАННЯ СПІРНИХ ПРАВОВІДНОСИН

31. Відповідно до частини першої статті 79-1 ЗК України формування земельної ділянки полягає у визначенні земельної ділянки як об`єкта цивільних прав.

32. Формування земельної ділянки передбачає визначення її площі, меж та внесення інформації про неї до Державного земельного кадастру.

33. Сформовані земельні ділянки підлягають державній реєстрації у Державному земельному кадастрі (частина третя статті 79-1 ЗК України).

34. Земельна ділянка вважається сформованою з моменту присвоєння їй кадастрового номера (частина четверта статті 79-1 ЗК України).

35. Земельна ділянка може бути об`єктом цивільних прав виключно з моменту її формування (крім випадків суборенди, сервітуту щодо частин земельних ділянок) та державної реєстрації права власності на неї (частина дев`ята статті 79-1 ЗК України).

36. Згідно із частиною дев`ятою статті 118 ЗК України відповідний орган виконавчої влади або орган місцевого самоврядування, що передає земельні ділянки державної чи комунальної власності у власність відповідно до повноважень, визначених статтею 122 цього Кодексу, у двотижневий строк з дня отримання проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки приймає рішення про затвердження проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки та надання її у власність.

37. Відмова органу виконавчої влади чи органу місцевого самоврядування у передачі земельної ділянки у власність або залишення клопотання без розгляду можуть бути оскаржені до суду (частина десята статті 118 ЗК України).

38. Правові, економічні та організаційні основи діяльності у сфері Державного земельного кадастру установлює Закон України Про Державний земельний кадастр від 07.07.2011 № 3613-VI (далі - Закон № 3613-VI).

39. Відповідно до статті 1 Закону № 3613-VI:

- державна реєстрація земельної ділянки - внесення до Державного земельного кадастру передбачених цим Законом відомостей про формування земельної ділянки та присвоєння їй кадастрового номера;

- кадастровий номер земельної ділянки - індивідуальна, що не повторюється на всій території України, послідовність цифр та знаків, яка присвоюється земельній ділянці під час її державної реєстрації і зберігається за нею протягом усього часу існування.

40. Земельній ділянці, відомості про яку внесені до Державного земельного кадастру, присвоюється кадастровий номер (частина перша статті 16 Закону № 3613-VI).

41. Кадастровий номер земельної ділянки є її ідентифікатором у Державному земельному кадастрі (частина друга статті 16 Закону № 3613-VI).

42. Кадастрові номери земельних ділянок зазначаються у рішеннях органів державної влади, Ради міністрів Автономної Республіки Крим, органів місцевого самоврядування про передачу цих ділянок у власність чи користування, зміну їх цільового призначення, визначення їх грошової оцінки, про затвердження документації із землеустрою та оцінки земель щодо конкретних земельних ділянок (частина п`ята статті 16 Закону № 3613-VI).

43. Кадастровий номер скасовується лише у разі скасування державної реєстрації земельної ділянки. Зміна власника чи користувача земельної ділянки, зміна відомостей про неї не є підставою для скасування кадастрового номера (частина шоста статті 16 Закону № 3613-VI).

44. Скасований кадастровий номер земельної ділянки не може бути присвоєний іншій земельній ділянці (частина сьома статті 16 Закону № 3613-VI).

45. Інформація про скасовані кадастрові номери земельних ділянок зберігається у Державному земельному кадастрі постійно (частина восьма статті 16 Закону № 3613-VI).

46. Відповідно до частини першої статті 20 Закону № 3613-VI відомості Державного земельного кадастру є офіційними.

47. Державна реєстрація земельної ділянки здійснюється при її формуванні шляхом відкриття Поземельної книги на таку ділянку (частина перша статті 24 Закону № 3613-VI).

48. На підтвердження державної реєстрації земельної ділянки заявнику безоплатно видається витяг з Державного земельного кадастру про земельну ділянку. Витяг містить всі відомості про земельну ділянку, внесені до Поземельної книги. Складовою частиною витягу є кадастровий план земельної ділянки ділянку (частина восьма статті 24 Закону № 3613-VI).

49. При здійсненні державної реєстрації земельної ділянки їй присвоюється кадастровий номер ділянку (частина дев`ята статті 24 Закону № 3613-VI).

50. Згідно із частиною десятою статті 24 Закону № 3613-VI державна реєстрація земельної ділянки скасовується Державним кадастровим реєстратором, який здійснює таку реєстрацію, у разі:

- поділу чи об`єднання земельних ділянок;

- якщо протягом одного року з дня здійснення державної реєстрації земельної ділянки речове право на неї не зареєстровано з вини заявника;

- ухвалення судом рішення про скасування державної реєстрації земельної ділянки.

51. Поземельна книга відкривається одночасно з державною реєстрацією земельної ділянки (частина друга статті 25 Закону № 3613-VI).

52. Поземельна книга закривається у разі скасування державної реєстрації земельної ділянки (частина четверта статті 25 Закону № 3613-VI).

53. У разі поділу або об`єднання земельних ділянок запис про державну реєстрацію земельної ділянки та кадастровий номер земельної ділянки скасовуються, а Поземельна книга на таку земельну ділянку закривається (частина перша статті 27 Закону № 3613-VI).

54. У Поземельній книзі на земельні ділянки, сформовані в результаті поділу або об`єднання земельних ділянок, здійснюється запис про такий поділ чи об`єднання із зазначенням скасованих кадастрових номерів земельних ділянок (частина друга статті 27 Закону № 3613-VI).

55. Кадастрова карта (план) ведеться для актуалізованого відображення у часі об`єктів Державного земельного кадастру у межах кадастрового кварталу, кадастрової зони, у цілому в межах території адміністративно-територіальної одиниці (село, селище, місто, район, область, Автономна Республіка Крим) (частина перша статті 35 Закону № 3613-VI).

56. На офіційному веб-сайті центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері земельних відносин, оприлюднюються картографічна основа, індексні кадастрові карти (плани) та всі відомості Державного земельного кадастру, передбачені статтями 12-15 цього Закону, в тому числі у векторному вигляді, без права їх зміни (редагування) (частина перша статті 36 Закону № 3613-VI).

57. Порядок ведення Державного земельного кадастру затверджено постановою Кабінету Міністрів України від 17.10.2012 № 1051 (далі - Порядок № 1051).

58. Згідно із пунктом 114 Порядку № 1051 державна реєстрація земельної ділянки скасовується Державним кадастровим реєстратором, який здійснює таку реєстрацію, у разі:

- поділу чи об`єднання земельних ділянок - на підставі заяви про державну реєстрацію земельних ділянок, які утворилися в результаті такого поділу чи об`єднання;

- коли протягом одного року з дня здійснення державної реєстрації земельної ділянки речове право на неї не зареєстроване з вини заявника, - на підставі інформації з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно, отриманої шляхом безпосереднього доступу до зазначеного Реєстру;

- ухвалення судом рішення про скасування державної реєстрації земельної ділянки, яке набрало законної сили в установленому законодавством порядку.

59. У разі скасування державної реєстрації з підстав, зазначених у підпунктах 2, 3 цього пункту, Державний кадастровий реєстратор у десятиденний строк повідомляє про це за формою згідно з додатком 23 особу, за заявою якої здійснено державну реєстрацію земельних ділянок, а в разі наявності зареєстрованих речових прав на неї - суб`єктів таких прав (абзац п`ятий пункту 114 Порядку № 1051).

60. Згідно із абзацом шостим пункту 114 Порядку № 1051 відомості про земельну ділянку у разі скасування її державної реєстрації:

- набувають статусу архівних за рішенням Державного кадастрового реєстратора;

- відображаються на кадастровій карті в архівному шарі даних геоінформаційної системи;

- зберігаються в Державному земельному кадастрі постійно разом з відомостями про відповідного Державного кадастрового реєстратора, дату та час набуття статусу архівних такими відомостями.

61. Внесення до Державного земельного кадастру відомостей про земельну ділянку в разі її поділу чи об`єднання з іншою земельною ділянкою, а також відновлення її меж здійснюється шляхом внесення таких відомостей до відповідної Поземельної книги (абзац перший пункту 135 Порядку № 1051).

62. Згідно із пунктом 138 Порядку № 1051 відомості про земельну ділянку та інші об`єкти Державного земельного кадастру у разі виправлення помилки щодо реєстрації земельної ділянки або виправлення помилкового перенесення відомостей про земельну ділянку з Державного реєстру земель до Державного земельного кадастру та у разі скасування державної реєстрації земельної ділянки або виправлення помилки щодо інших об`єктів Державного земельного кадастру:

- набувають статусу архівних за рішенням Державного кадастрового реєстратора;

- відображаються на кадастровій карті в архівному шарі даних геоінформаційної системи;

- зберігаються в Державному земельному кадастрі постійно разом з відомостями про відповідного Державного кадастрового реєстратора, дату та час набуття статусу архівних такими відомостями.

VІ. ОЦІНКА СУДУ

63. Надаючи оцінку доводам сторін, суд виходить із того, що позивач вважає протиправним рішення про відмову у передачі земельної ділянки кадастровий номер 1221488000:01:084:0006, оскільки були відсутніми встановлені законом підстави для його прийняття та рішення є невмотивованим.

64. Відповідач, заперечуючи проти позову, зазначив, що відомості про земельну ділянку кадастровий номер 1221488000:01:084:0006 перенесені до архіву з 24.07.2021, у зв`язку із чим вказана земельна ділянка припинила існування як об`єкт цивільних прав.

65. Оскаржуване рішення про відмову у передачу земельної ділянки кадастровий номер 1221488000:01:084:0006 у власність прийнято відповідачем у порядку статті 118 ЗК України.

66. З матеріалів справи судом встановлено та не заперечено сторонами, що земельна ділянка кадастровий номер 1221488000:01:084:0006, була сформована як об`єкт цивільних прав 19.04.2021 відповідно до статті 79-1 ЗК України шляхом поділу на п`ять земельних ділянок ділянки кадастровий номер 1221488000:01:084:0001, а 24.07.2021 відомості щодо спірної земельної ділянки перенесені до архіву у зв`язку із скасуванням її реєстрації у порядку об`єднання п`яти земельних ділянок, у тому числі спірної, у земельну ділянку кадастровий номер 1221488000:01:084:0007, яка у свою чергу знов поділена на п`ять ділянок.

67. При поданні позову позивач не надав відомості про реалізацію права на судовий захист шляхом пред`явлення позову у справі № 160/10586/21 щодо оскарження дії з архівування спірної земельної ділянки та зобов`язання ГУ Держгеокадастру у Дніпропетровській області внести відомості (зміни до них) про земельну ділянку, яка була зареєстрована за заявою 3В-9704507992021 від 14.04.2021 (архівний кадастровий номер 1221488000:01:084:0006).

68. Судом встановлено, що оскаржуване рішення прийнято 22.06.2021 за результатами розгляду заяви позивача від 17.05.2021 за вх. № 1646, в обґрунтування прийняття рішення зазначено, що за даними Публічної кадастрової карти земельна ділянка з кадастровим номером 1221488000:01:084:0006 перенесена до архіву з 27.04.2021.

69. Матеріалами справи підтверджено, що відомості щодо спірної земельної, як зареєстрованого об`єкта цивільних прав, у Публічній кадастровій карті України, яка ведеться у порядку статей 35, 36 Закону № 3613-VI, відсутні, натомість наявна інформація про перенесення даних щодо спірної земельної ділянки до архіву.

70. Відповідно до частини першої статті 20 Закону № 3613-VI відомості Державного земельного кадастру є офіційними.

71. Оскільки згідно із статтею 16 Закону № 3613-VI кадастровий номер земельної ділянки є її ідентифікатором у Державному земельному кадастрі та такий номер зазначається у рішеннях органу місцевого самоврядування про передачу цієї ділянки у власність та про затвердження документації із землеустрою, відповідач 22.06.2021 за відсутності відомостей щодо земельної ділянки кадастровий номер 1221488000:01:084:0006 у Публічній кадастровій карті України із зареєстрованим правом власності на неї та перенесенням відомостей щодо такої земельної ділянки до архіву, правомірно прийняв оскаржуване рішення.

72. Поряд із цим, у разі відновлення даних щодо земельної ділянки з кадастровим номером 1221488000:01:084:0006, або отриманням позивачем документації щодо відведення земельної ділянки із новим кадастровим номером, присвоєним спірній земельній ділянці, позивач не позбавлений права на повторне подання відповідачеві заяви про затвердження проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки та надання її у власність.

73. Таким чином, підстави для зобов`язання відповідача повторно розглянути заяву від 17.05.2021 за вх. № 1646 на час розгляду цієї справи по суті відсутні.

VІІ. ВИСНОВКИ СУДУ

74. З огляду на викладене, суд дійшов висновку про відсутність підстав для задоволення заявленого позову, у зв`язку із чим покладає судові витрати по цій справі на позивача.

75. Керуючись статтями 241-246 КАС України, суд, -

ВИРІШИВ:

76. У задоволенні адміністративного позову ОСОБА_1 (РНОКПП НОМЕР_1 ; АДРЕСА_1 ) до Чумаківської сільської ради (код ЄДРПОУ 04339793; вул. Шкільна, будинок 13, село Чумаки (пн), Дніпровський район, Дніпропетровська область, 52020) про визнання протиправним та скасування рішення, зобов`язання вчинити певні дії - відмовити повністю.

77. Рішення суду набирає законної сили відповідно до статті 255 КАС України та може бути оскаржено в порядку та у строки, встановлені статтями 295, 297 КАС України.

Суддя І.О. Верба

СудДніпропетровський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення11.10.2021
Оприлюднено12.10.2021
Номер документу100240685
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —160/12807/21

Ухвала від 24.12.2021

Адміністративне

Третій апеляційний адміністративний суд

Баранник Н.П.

Ухвала від 24.12.2021

Адміністративне

Третій апеляційний адміністративний суд

Баранник Н.П.

Рішення від 11.10.2021

Адміністративне

Дніпропетровський окружний адміністративний суд

Верба Ірина Олександрівна

Ухвала від 02.08.2021

Адміністративне

Дніпропетровський окружний адміністративний суд

Верба Ірина Олександрівна

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні