Ухвала
від 06.10.2021 по справі 640/25641/19
ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД МІСТА КИЄВА

ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД міста КИЄВА 01051, м. Київ, вул. Болбочана Петра 8, корпус 1 У Х В А Л А

про заміну сторони виконавчого провадження

06 жовтня 2021 року м. Київ № 640/25641/19

Окружний адміністративний суд міста Києва у складі судді Качура І.А., розглянувши в порядку письмового провадження заяву про заміну сторони виконавчого провадження у справі за позовом Товариства з обмеженою відповідальністю ДОЛИНА М`ЯСА

до Державної податкової служби України

Головного управління ДПС в м. Києві

про визнання протиправним та скасування рішення, зобов`язання вчинити дії,

ВСТАНОВИВ:

До Окружного адміністративного суду міста Києва звернулось товариство з обмеженою відповідальністю ДОЛИНА М`ЯСА з адміністративним позовом до Державної податкової служби України, Головного управління ДПС в м. Києві, в якому просить суд:

- визнати протиправним та скасувати рішення комісії Головного управління ДФС у м. Києві, яка приймає рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних або відмову в такій реєстрації від 07 серпня 2019 року №1248106/42678426 про відмову в реєстрації податкової накладної товариства з обмеженою відповідальністю "ДОЛИНА М`ЯСА" №14507 від 11 липня 2019 року в Єдиному реєстрі податкових накладних

- зобов`язати Державну податкову службу України зареєструвати податкову накладну №14507 від 11 липня 2019 року, подану товариством з обмеженою відповідальністю "ДОЛИНА М`ЯСА" в Єдиному реєстрі податкових накладних датою її фактичного подання -11 липня 2019 року.

Ухвалою Окружного адміністративного суду міста Києва суду від 24.12.2019 року відкрито провадження в адміністративній справі, розгляд якої вирішено здійснювати за правилами спрощеного позовного провадження без повідомлення учасників справи.

Рішенням Окружного адміністративного суду міста Києва від 26 жовтня 2020 року вирішено адміністративну справу № 640/25641/19 по суті ,а саме задоволено повністю.

05.04.2021 року позивачу в адміністративній справі №640/25641/19 видано виконавчі листи.

Позивач звернувся до суду з заявою про заміну сторони виконавчого провадження правонаступником.

Розглянувши матеріали справи, що мають значення для вирішення справи, суд вбачає підстави подальший розгляд заяви здійснювати у письмовому провадженні, у зв`язку із пандемією коронавірусу COVID-19.

Рада суддів України 11.03.2020 звернулася до громадян, які є учасниками судових процесів, з проханням утриматися від участі у судових засіданнях, якщо слухання не передбачають обов`язкової присутності учасників сторін. Також Рада суддів України просить громадян утриматися від відвідин суду, якщо у них є ознаки будь-якого вірусного захворювання (https://legalhub.online/sudova-praktyka/rada-suddiv-ukrayiny-zrobyla-zayavu-shhodo-karantynnyh-zahodiv/).

Таким чином, Кодексом адміністративного судочинства України не передбачено дій суду щодо здійснення судочинства під час пандемії. З урахуванням наведених рекомендацій уповноважених суб`єктів щодо запобігання поширенню вірусу та дотримання правил дистанціювання громади та з метою недопущення затягуванню розгляду справи та відкладення їх на дати після стабілізації епідеміологічного стану в країні, суд приходить до висновку про застосування положення статті 7 КАС України та перехід до розгляду заяви в порядку письмового провадження.

Згідно з частиною п`ятою статті 15 Закону України "Про виконавче провадження" від 02.06.2016р. № 1404-VIII у разі вибуття однієї із сторін виконавець за заявою сторони, а також заінтересована особа мають право звернутися до суду із заявою про заміну сторони її правонаступником. Для правонаступника усі дії, вчинені до його вступу у виконавче провадження, є обов`язковими тією мірою, якою вони були б обов`язковими для сторони, яку правонаступник замінив.

Досліджуючи питання наявності підстав для заміни сторони виконавчого провадження, суд встановив наступне.

Судом встановлено, що Постановою Кабінету Міністрів України від 18.12.2018 № 1200 Про утворення Державної податкової служби України та Державної митної служби України (із змінами) Державну фіскальну службу України реорганізовано шляхом поділу на новоутворені Державну податкову службу України та Державну митну службу України.

Також вказаною постановою Уряду визначено, що:

Державна податкова служба є центральним органом виконавчої влади, діяльність якого спрямовується і координується Кабінетом Міністрів України через Міністра фінансів і який реалізує державну податкову політику, державну політику з адміністрування єдиного внеску на загальнообов`язкове державне соціальне страхування (далі - єдиний внесок);

Державна податкова служба є правонаступниками майна, прав та обов`язків реорганізованої Державної фіскальної служби у відповідній сфері діяльності.

На підставі постанови Кабінету Міністрів України від 19.06.2019 № 537 Про утворення територіальних органів Державної податкової служби утворено у тому числі Головне управління ДПС у м. Києві та реорганізовано відповідача шляхом приєднання до Головного управління Державної податкової служби у місті Києві.

До Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань 31.07.2019 внесено запис про державну реєстрацію Головного управління ДПС у м. Києві, ідентифікаційний код 43141267 (режим доступу https://usr.minjust.gov.ua/content/free-search).

Згідно із пунктом 13 Порядку здійснення заходів, пов`язаних з утворенням, реорганізацією або ліквідацією міністерств, інших центральних органів виконавчої влади, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 20.10.2011 № 1074, після здійснення заходів, пов`язаних з державною реєстрацією утвореного органу виконавчої влади як юридичної особи публічного права, затвердженням положення про нього, структури та штатного розпису його апарату, кошторису та заповненням 30 відсотків вакансій, видається акт Кабінету Міністрів України про можливість забезпечення здійснення утвореним органом виконавчої влади повноважень та виконання функцій органу виконавчої влади, що припиняється.

На виконання зазначеного Порядку Кабінетом Міністрів України видано розпорядження від 21.08.2019 № 682-р Питання Державної податкової служби , згідно з яким Уряд погодився з пропозицією Міністерства фінансів щодо можливості забезпечення здійснення Державною податковою службою покладених на неї функцій і повноважень Державної фіскальної служби, що припиняється.

Головним управлінням ДПС у м. Києві видано наказ від 29.08.2019 № 43 про початок виконання Головним управлінням ДПС у м. Києві покладених на нього Положенням про ГУ ДПС функцій і повноважень Головного управління ДФС у м. Києві, яке реорганізується шляхом приєднання.

Постановою Кабінету Міністрів України № 893 від 30.09.2020 ліквідовано як юридичні особи публічного права територіальні органи Державної податкової служби за переліком згідно з додатком, поміж інших, Головне управління ДПС у м. Києві.

Права та обов`язки територіальних органів Державної податкової служби, що ліквідуються відповідно до пункту 1 цієї постанови, переходять Державній податковій службі та її територіальним органам у межах, визначених положеннями про Державну податкову службу та її територіальні органи (абз. 4 п. 2 Постанови КМУ № 893).

Наказом Державної податкової служби України № 529 від 30.09.2020 утворено як відокремлені підрозділи Державної податкової служби територіальні органи за переліком згідно з додатком, зокрема, Головне управління ДПС у м. Києві.

Наказом Державної податкової служби України № 643 від 12.11.2020 затверджено перелік підзаконних актів, серед яких, положення про Головне управління ДПС у м. Києві.

Відповідно до п. 1 згаданого Положення, Головне управління ДПС у м. Києві є правонаступником Головного управління ДПС у м. Києві.

ГУ ДПС утворюється без статусу юридичної особи та є органом державної влади, має окремий баланс, рахунки в органах, що здійснюють казначейське обслуговування бюджетних коштів, печатку та бланк зі своїм найменуванням та із зображенням Державного Герба України, є розпорядником бюджетних коштів (п. 15 Положення).

Відповідно до статті 379 Кодексу адміністративного судочинства України у разі вибуття однієї із сторін виконавчого провадження за поданням державного виконавця або за заявою заінтересованої особи суд, який розглядав справу як суд першої інстанції, замінює сторону виконавчого провадження її правонаступником. Суд розглядає питання про заміну сторони виконавчого провадження в десятиденний строк у судовому засіданні з повідомленням державного виконавця або заінтересованої особи, які звернулися з поданням (заявою), та учасників справи. Неприбуття у судове засідання осіб, які були належним чином повідомлені про дату, час і місце розгляду справи, не перешкоджає судовому розгляду. Ухвалу суду за результатами вирішення питання про заміну сторони виконавчого провадження може бути оскаржено в порядку, встановленому цим Кодексом. Положення цієї статті застосовуються також у випадку необхідності заміни боржника або стягувача у виконавчому листі до відкриття виконавчого провадження.

З огляду на зазначене, суд прийшов до висновку про заміну боржника правонаступником - з Головного управління Державної податкової служби у м. Києві на Головне управління ДПС у м. Києві в особі відокремленого підрозділу ДПС (вул. Шолуденка, 33/19 м. Київ, 04116, код ЄДРПОУ: 44116011).

Керуючись положеннями статей 241, 243, 248, 379 Кодексу адміністративного судочинства України, суд, -

У Х В А Л И В:

Замінити боржника у виконавчому листі № 640/25641/19 від "05" жовтня 2021 року з Головного управління Державної податкової служби у м. Києві на Головне управління ДПС у м. Києві в особі відокремленого підрозділу ДПС (вул. Шолуденка, 33/19 м. Київ, 04116, код ЄДРПОУ: 44116011).

Ухвала суду набирає законної сили після з моменту її підписання та може бути оскаржена за правилами, встановленими статтями 293-297 Кодексу адміністративного судочинства України.

Відповідно до підпункту 15.5 пункту 1 Розділу VII "Перехідні положення" Кодексу адміністративного судочинства України до початку функціонування Єдиної судової інформаційно-телекомунікаційної системи апеляційні та касаційні скарги подаються учасниками справи до або через відповідні суди за правилами, що діяли до набрання чинності цією редакцією Кодексу.

Суддя Качур І.А.

СудОкружний адміністративний суд міста Києва
Дата ухвалення рішення06.10.2021
Оприлюднено12.10.2021
Номер документу100246402
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —640/25641/19

Ухвала від 06.10.2021

Адміністративне

Окружний адміністративний суд міста Києва

Качур І.А.

Ухвала від 06.10.2021

Адміністративне

Окружний адміністративний суд міста Києва

Качур І.А.

Ухвала від 05.04.2021

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Пасічник С.С.

Постанова від 24.02.2021

Адміністративне

Шостий апеляційний адміністративний суд

Глущенко Яна Борисівна

Ухвала від 09.02.2021

Адміністративне

Шостий апеляційний адміністративний суд

Глущенко Яна Борисівна

Ухвала від 28.12.2020

Адміністративне

Шостий апеляційний адміністративний суд

Глущенко Яна Борисівна

Рішення від 26.10.2020

Адміністративне

Окружний адміністративний суд міста Києва

Качур І.А.

Ухвала від 24.12.2019

Адміністративне

Окружний адміністративний суд міста Києва

Качур І.А.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні