Ухвала
від 10.10.2021 по справі 369/4896/18
ІРПІНСЬКИЙ МІСЬКИЙ СУД КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

Справа № 369/4896/18

Провадження №2/367/2123/2021

УХВАЛА

Іменем України

11 жовтня 2021 року Ірпінський міський суд Київської області в складі

судді Карабаза Н.Ф.,

за участю секретаря Шаповал О.О.,

розглянувши у підготовчому засіданні в приміщенні Ірпінського міського суду Київської області справу за позовом ОСОБА_1 до ОСОБА_2 про встановлення факту спільного проживання однією сім`єю без реєстрації шлюбу, визнання набутого під час проживання однією сім`єю без реєстрації шлюбу майна об`єктом спільної сумісної власності та його поділ,

в ст ан ов ив:

До Ірпінського міського суду надійшла позовна заява ОСОБА_1 до ОСОБА_2 про встановлення факту спільного проживання однією сім`єю без реєстрації шлюбу, визнання набутого під час проживання однією сім`єю без реєстрації шлюбу майна об`єктом спільної сумісної власності та його поділ.

Представник позивача ОСОБА_1 адвокат Перемежко А.О. заявив клопотання про витребування доказів. Просить суд витребувати від Бучанської міської ради Київської області (08292, Київська обл., м. Буча, вул. Енергетиків, 12) копію реєстраційної справи на нежитлове приміщення за адресою: АДРЕСА_1 , сформовану 26.09.2013 р. ОСОБА_3 , Реєстраційна служба Бучанського міського управління юстиції Київської області. Витребувати від Києво-Святошинської ОДПІ ГУ ДФС у Київській області (08132, м. Вишневе, вул. Ломоносова, буд. 34 Києво-Святошинського р-ну Київської області):

- інформацію щодо отримання ОСОБА_4 , ідентифікаційний номер НОМЕР_1 , зареєстрованим за адресою: АДРЕСА_2 , заробітної плати (доходів) з 1997 року по даний час;

- копії декларацій про доходи та майно ОСОБА_4 , ідентифікаційний номер НОМЕР_1 , зареєстрованим за адресою: АДРЕСА_2 , з 1997 року по даний час;

- інформацію щодо отримання ОСОБА_5 , ідентифікаційний номер НОМЕР_2 , зареєстрованою за адресою: АДРЕСА_3 , заробітної плати (доходів) з 1997 року по даний час;

- копії декларацій про доходи та майно ОСОБА_5 , ідентифікаційний номер НОМЕР_2 , зареєстрованою за адресою: АДРЕСА_3 , з 1997 року по даний час;

- довідку про сплату ОСОБА_5 , ідентифікаційний номер НОМЕР_2 , зареєстрованою за адресою: АДРЕСА_3 , податок по доходах за 2017 - 2019 роки від здачі в оренду квартири АДРЕСА_4 ;

- інформацію щодо отримання фізичною особою - підприємцем ОСОБА_6 , ідентифікаційний номер НОМЕР_3 , зареєстрованою за адресою: АДРЕСА_5 , належним чином прошнурованої та засвідченої Книги обліку доходів та витрат;

- інформацію про проведення Києво-Святошинською ОДПІ ГУ ДФС у Київській області перевірки дотримання податкового законодавства фізичною особою - підприємцем ОСОБА_6 , ідентифікаційний номер НОМЕР_3 , по документах, якими оформлені господарські операції, здійснені 10 жовтня 2014 року та 10 листопада 2014 року;

- інформацію про прийняття фізичною особою - підприємцем ОСОБА_6 , ідентифікаційний номер НОМЕР_3 , на роботу ОСОБА_7 , виплату йому заробітної плати за жовтень, листопад 2014 року та здійснення єдиному соціального внеску за нього за жовтень, листопад 2014 року.

Витребувати від Головного управління Пенсійного фонду України у Київській області (04071, м. Київ, вул. Ярославська, 40): виписку з індивідуальних даних на застраховану особу за формою ОК-5 ОСОБА_4 , ідентифікаційний номер НОМЕР_1 , зареєстрованого за адресою: АДРЕСА_2 , за період з квітня 2002 по квітень 2017 року.; виписку з індивідуальних даних на застраховану особу за формою ОК-5 на ОСОБА_5 , ідентифікаційний номер НОМЕР_2 , зареєстровану за адресою: АДРЕСА_3 , за період з грудня 2005 року по квітень 2017 року.

Витребувати від приватної особи - підприємця ОСОБА_6 ( АДРЕСА_5 ):

- належним чином засвідчений витяг (витяги) з Книги обліку доходів та витрат за 2014 рік щодо отримання коштів від ОСОБА_2 за транспортні послуги, надані 10 жовтня 2014 року та 10 листопада 2014 року, а також щодо витрат, понесених нею як фізичною особою-підприємцем на надання вказаних послуг (пальне та оплата роботи водія);

- довідку про те, що станом на 10 жовтня 2014 року та 10 листопада 2014 року ОСОБА_7 працював у неї як у фізичної особи-підприємця водієм;

- належним чином засвідчені витяги з щомісячних додатків 4 до Управління Пенсійного Фонду щодо ОСОБА_7 за жовтень 2014 та листопад 2014 року;

- належним чином засвідчені витяги із звітів ф. № 8-ДР та № 1ДФ щодо ОСОБА_7 за жовтень 2014 та листопад 2014 року;

- належним чином засвідчений витяг (витяги) з опису (описів) справ до знищення та акту (актів) про вилучення документів до знищення щодо: договору на надання транспортних послуг 10 жовтня 2014 року та 10 листопада 2014 року ОСОБА_2 ; актів про надання транспортних послуг 10 жовтня 2014 року та 10 листопада 2014 року ОСОБА_2 ; платіжного документу щодо оплати ОСОБА_2 транспортних послуг, наданих 10 жовтня 2014 року та 10 листопада 2014 року;

- належним чином засвідчену копію довідки про перевірку ДФСУ дотримання податкового законодавства по знищених документах щодо: договору на надання транспортних послуг 10 жовтня 2014 року та 10 листопада 2014 року ОСОБА_2 ; актів про надання транспортних послуг 10 жовтня 2014 року та 10 листопада 2014 року ОСОБА_2 ; платіжного документу щодо оплати ОСОБА_2 транспортних послуг, наданих 10 жовтня 2014 року та 10 листопада 2014 року;

- довідку про наявність в даний час у неї як у фізичної особи-підприємця оригіналів подорожніх листів вантажного автомобіля про надання ОСОБА_2 транспортних послуг 10 жовтня 2014 року та 10 листопада 2014 року.

Витребувати від Товариства з обмеженою відповідальністю «Будівельна компанія «МБІ» (04119, м. Київ, вул. Зоологічна, буд. 4-А, офіс 139) наступні документи:

- засвідчену копію договору на будівництво фундаменту від 01 серпня 2010 року, укладеного Товариством з обмеженою відповідальністю «Будівельна компанія «МБІ» в особі Новікова Олексія Миколайовича, діючого на підставі довіреності від 10.06.2010 року з ОСОБА_2 ;

- засвідчену копію довіреності Товариства з обмеженою відповідальністю «Будівельна компанія «МБІ» від 10.06.2010 року на ім`я ОСОБА_8 ;

- засвідчену копію витягу з журналу реєстрації довіреностей станом на 10.06.2010 року;

- засвідчену копію платіжного документу від 01.08.2010 року щодо попередньої оплати ОСОБА_2 Товариству з обмеженою відповідальністю «Будівельна компанія «МБІ» робіт згідно договору на будівництво фундаменту від 01.08.2010 року;

- довідку щодо банку, через який Товариство з обмеженою відповідальністю «Будівельна компанія «МБІ» отримувало від замовників оплату виконаних робіт станом на 01.08.2010 року;

- засвідчену копію технічної документації, виготовленої для визначення обсягу та змісту робіт згідно договору на будівництво фундаменту від 01 серпня 2010 року;

- засвідчену копію акту від 22.08.2010 року виконаних робіт згідно договору на будівництво фундаменту від 01.08.2010 року, укладеного Товариством з обмеженою відповідальністю «Будівельна компанія «МБІ» в особі Новікова Олексія Миколайовича, діючого на підставі довіреності від 10.06.2010 року з ОСОБА_2 ;

- засвідчену копію (копії) накладної (накладних) щодо фундаментних блоків, придбаних Товариством з обмеженою відповідальністю «Будівельна компанія «МБІ» для виконання робіт згідно договору на будівництво фундаменту від 01.08.2010 року та документів щодо їх доставки до місця виконання робіт;

- засвідчену копію (копії) документу (документів) щодо розвантаження фундаментних блоків, доставлених на місце виконання робіт згідно договору на будівництво фундаменту від 01.08.2010 року;

- засвідчену копію (копії) наряду (нарядів) на виконання робіт по будівництву фундаменту згідно договору на від 01.08.2010 року;

- довідку про те, на якій посаді в Товаристві з обмеженою відповідальністю «Будівельна компанія «МБІ» працював ОСОБА_8 в період з 10 червня 2010 року по 22 серпня 2010 року із зазначенням його кваліфікації та головних обов`язків;

- засвідчені витяги із щомісячних додатків 4 Товаристві з обмеженою відповідальністю «Будівельна компанія «МБІ» до "Управління Пенсійного Фонду щодо ОСОБА_8 за червень 2010 року та за серпень 2010 року;

- засвідчені витяги із звітів ф. № 8-ДР та № 1ДФ Товариства з обмеженою відповідальністю «Будівельна компанія «МБІ» щодо ОСОБА_8 за червень 2010 року та за серпень 2010 року;

- довідку про те, чи оформлені на роботу по трудовому договору в Товаристві з обмеженою відповідальністю «Будівельна компанія «МБІ» працівники, які в період з 01 серпня 2010 року по 22 серпня 2010 року виконали роботу по будівництву фундаменту згідно договору на від 01.08.2010 року, чи працювали вони на підставі цивільно-правових договорів;

- засвідчений витяг (витяги) із табелів працівників, які в період з 01 серпня 2010 року по 22 серпня 2010 року виконали роботу по будівництву фундаменту згідно договору на від 01.08.2010 року, за серпень 2010 року;

- засвідчений витяг (витяги) із щомісячного додатку 4 Товариства з обмеженою відповідальністю «Будівельна компанія «МБІ» до Управління Пенсійного Фонду щодо працівників, які в період з 01 серпня 2010 року по 22 серпня 2010 року виконали роботу по будівництву фундаменту згідно договору на від 01.08.2010 року, за серпень 2010 року;

- засвідчений витяг (витяги) із звітів ф. № 8-ДР та № 1ДФ Товариства з обмеженою відповідальністю «Будівельна компанія «МБІ» щодо працівників, які в період з 01 серпня 2010 року по 22 серпня 2010 року виконали роботу по будівництву фундаменту згідно договору на від 01.08.2010 року, за серпень 2010 року;

- належних чином засвідчені витяги з опису (описів) справ до знищення та акту (актів) про вилучення документів до знищення щодо: договору на будівництво фундаменту від 01 серпня 2010 року; довіреності Товариства з обмеженою відповідальністю «Будівельна компанія «МБІ» від 10.06.2010 року на ім`я ОСОБА_8 ; журналу реєстрації довіреностей за 2010 рік; технічної документації, виготовленої для визначення обсягу та змісту робіт згідно договору на будівництво фундаменту від 01 серпня 2010 року; акту від 22.08.2010 року робіт, виконаних згідно договору на будівництво фундаменту від 01.08.2010 року; платіжного документу від 01.08.2010 року щодо попередньої оплати ОСОБА_2 Товариству з обмеженою відповідальністю «Будівельна компанія «МБІ» робіт згідно договору на будівництво фундаменту від 01.08.2010 року; акту від 22.08.2010 року виконаних робіт згідно договору на будівництво фундаменту від 01.08.2010 року; накладної (накладних) щодо фундаментних блоків, придбаних Товариством з обмеженою відповідальністю «Будівельна компанія «МБІ» для виконання робіт згідно договору на будівництво фундаменту від 01.08.2010 року та документів щодо їх доставки до місця виконання робіт; документів щодо розвантаження фундаментних блоків, доставлених на місце виконання робіт згідно договору на будівництво фундаменту від 01.08.2010 року; нарядів на виконання робіт по будівництву фундаменту згідно договору на від 01.08.2010 року; щодо роботи по трудовому договору в Товаристві з обмеженою відповідальністю «Будівельна компанія «МБІ» працівників, які в період з 01 серпня 2010 року по 22 серпня 2010 року виконали роботу по будівництву фундаменту згідно договору на від 01.08.2010 року, чи їх роботи на підставі цивільно-правових договорів; табелів працівників, які в період з 01 серпня 2010 року по 22 серпня 2010 року виконали роботу по будівництву фундаменту згідно договору на від 01.08.2010 року, за серпень 2010 року;

- довідку про наявність в Товаристві з обмеженою відповідальністю «Будівельна компанія «МБІ» оригіналів документів, засвідчені копії та витяги надаються відповідно до вимоги суду.

Витребувати від TOB ЖЕК «Щасливий» (08131, вул. Квітнева, буд. 48, с. Софіївська Борщагівка Києво-Святошинського р-ну Київської області) копії первинних документів про оплату ОСОБА_2 - орендарем квартири АДРЕСА_4 , комунальних послуг за період з 20 лютого 2017 року по 20 лютого 2019 року згідно договору оренди житлового приміщення (квартири) від 20 лютого 2017 року, укладеного ОСОБА_5 з ОСОБА_2 .

Витребувати від Адміністрації Державної прикордонної служби України ( АДРЕСА_6 ) довідку про перетин кордону України громадянами України, ОСОБА_1 (народився ІНФОРМАЦІЯ_1 в с. Сухинівка Кобеляцького району Полтавської області, зареєстрований за адресою: АДРЕСА_7 , ідентифікаційний номер НОМЕР_4 та ОСОБА_2 (народилась ІНФОРМАЦІЯ_2 в смт Клавдієво-Тарасове Бородянського району Київської області, зареєстрована за адресою: АДРЕСА_8 , ідентифікаційний номер НОМЕР_5 ) при здійсненні нами поїздок в період з 17 квітня 2014 року по 17 квітня 2019 року, зокрема: через пункт пропуску Порубне дата перетину 05.07.2015 напрям виїзд; через пункт пропуску Рені дата перетину 16.07.2015 напрям в`їзд; через пункт пропуску Вільча дата перетину 19.08.2015 напрям виїзд; через пункт пропуску Вільча дата перетину 20.08.2015 напрям в`їзд; через пункт пропуску Вільча дата перетину 01.04.2016 напрям виїзд; через пункт пропуску Вільча дата перетину 02.04.2016 напрям в`їзд; через пункт пропуску Виступовичі дата перетину 20.05.2017 напрям виїзд; через пункт пропуску Вільча дата перетину 20.05.2017 напрям в`їзд.

Представник відповідача ОСОБА_2 адвокат Тернова В.О. заявила клопотання про витребування доказів по справі. Просить суд витребувати з Приватного акціонерного товариства «Акціонерна компанія «Київводоканал» (01015, м. Київ, вул. Лейпцизька, 1-а, Код ЄДРПОУ 03327664) наступну інформацію:

- чи укладено договір на надання послуг з постачання холодної води та водовідведення між ПрАТ «АК «Київводоканал» та користувачами (власниками) квартири за адресою АДРЕСА_9 , якщо так зазначити ім`я, прізвище та ідентифікаційний код користувача та дату укладання;

- чи здійснюються платежі за постачання холодної води та водовідведення по квартирі, що розташована за адресою АДРЕСА_9 , якщо так, зазначити платника, якщо ні вказати причину (пільги) та документи, що це підтверджують із посиланням на кого з членів сім`ї такі пільги розповсюджуються;

- чи подавалась користувачами/власниками квартири розташованої за адресою АДРЕСА_9 форма 3 стосовно членів сім`ї, для укладення договору на постачання послуг, якщо так зазначити дату видачі Форми 3 та перелік членів сім`ї, зазначених у Формі 3.

-Надати інформацію стосовно ім`я, прізвища всіх користувачів послуги, що обліковуються за даною адресою, починаючи з 1997 року й по 01.01.2018 рік.

Витребувати з Приватного акціонерного товариства «ДТЕК Київські електромережі» (04080, м. Київ, вул. Новокостянтинівська, 20, код ЄДРПОУ 41946011) наступну інформацію:

- чи укладено договір на надання послуг з електропостачання між ПрАТ «ДТЕК Київській електромережі» та користувачами/власниками квартири за адресою АДРЕСА_9 , якщо так зазначити ім`я, прізвище та ідентифікаційний код користувача та дату укладання;

- чи здійснюються платежі за користування електричною енергією по квартирі, що розташована за адресою АДРЕСА_9 , якщо так, зазначити платника, якщо ні вказати причину (пільги) та документи, які це підтверджують із посиланням на кого з членів сім`ї такі пільги розповсюджуються;

- чи подавалась користувачами/власниками квартири розташованої за адресою АДРЕСА_9 форма 3 стосовно членів сім`ї, для укладення договору на постачання послуг, якщо так зазначити дату надання довідки та перелік членів сім`ї, зазначених у Формі 3.

- Надати інформацію стосовно ім`я, прізвища всіх користувачів послуги, що обліковуються за даною адресою, починаючи з 1997 року й по 2018 рік.

Витребувати з Комунального підприємства «Київтеплоенерго» площа Івана Франка, 5, Київ, 01001) наступну інформацію:

- чи укладено договір на надання послуг з централізованого опалення та постачання гарячої води та водовідведення між КП «Київтеплоенерго» та користувачами квартири за адресою АДРЕСА_9 , якщо так зазначити ім`я, прізвище та ідентифікаційний код користувача та дату укладення договорів;

- чи здійснюються платежі за централізоване опалення та постачання гарячої води та водовідведення по квартирі, що розташована за адресою АДРЕСА_9 , якщо так, зазначити Платника, якщо ні вказати причину (пільги) та документи, які це підтверджують та на кого з членів сім`ї така пільга розповсюджується;

- чи подавалась користувачами/власниками квартири розташованої за адресою АДРЕСА_9 форма 3 стосовно членів сім`ї, для укладення договору на постачання послуг, якщо так зазначити дату надання довідки та перелік членів сім`ї, зазначених у Формі 3.

- Надати інформацію стосовно ім`я, прізвища всіх користувачів послуги, що обліковуються за даною адресою, починаючи з 1997 року й по 01.01.2018 рік.

Витребувати з Міністерства оборони України (Головного квартирно-експлуатаційного управління Збройних сил України) наступну інформацію із підтвердженням належним чином завіреними копіями документів, що містяться в особовій справі ОСОБА_1 , стосовно:

- Чи перебуває ОСОБА_1 , ІНФОРМАЦІЯ_3 , реєстраційний номер облікової картки НОМЕР_6 , що зареєстрований за адресою: АДРЕСА_7 , ( Головний спеціаліст командування Києво-Святошинського військового комісаріату /посада зазначена станом на сьогодні) на квартирному обліку військовослужбовців, що потребують поліпшення житлових умов, якщо так, то з якого часу?

- Підстав та дати набуття права користування ОСОБА_1 службовою квартирою, що розташована за адресою: АДРЕСА_7 .

- Переліку членів сім`ї ОСОБА_1 , зазначені ним для отримання службової квартири площею 53,2кв.м., із посиланням на рішення житлової комісії військової частини та ордеру на службове приміщення.

- Чи знято ОСОБА_1 з квартирного обліку військовослужбовців, що потребують поліпшення житлових умов, якщо так, то з якого часу?

- Чи було внесено зміни до облікової справи ОСОБА_1 , стосовно зміни членів сім`ї, розлучення, якщо так, то зазначити дату внесення змін?

- Чи сплачується ОСОБА_1 будь - які платежі по утриманню службового приміщення, якщо так, то до якої експлуатаційної контори? Якщо наявні пільги по оплаті за комунальні послуги зазначити які, та чи розповсюджуються вони на членів сім`ї ОСОБА_1

- Переліку осіб зареєстрованих за даною адресою станом на сьогодні?

- Дату проходження останньої щорічної перереєстрації облікової справи, якщо така відбувалася.

- Чи наявна в обліковій справі ОСОБА_1 інформація стосовно ОСОБА_2 , ІНФОРМАЦІЯ_4 , реєстраційний номер облікової картки НОМЕР_7 , яка зареєстрована за адресою: АДРЕСА_8 , в якості дружини або члена сім`ї ОСОБА_1 .

- Підстави передачі службової квартири, що розташована за адресою: АДРЕСА_7 у власність ОСОБА_1 , ОСОБА_9 та ОСОБА_10 у рівних частинах, (із наданням копій документів, що були підставою для винесення розпорядження № 32 від 23.08.2018 року та свідоцтва про право власності від 27.08.2018 року, в тому числі але не обмежуючись довідки про склад сім`ї).

Витребувати зДПІ уСвятошинському районіГУ ДФСу м.Києві всінаявні,та належнимчином завіренікопії деклараційпро майновийстан тадоходи,а також,декларації промайно,доходи,витрати ізобов`язанняфінансового характеруподані ОСОБА_1 ,ідентифікаційний код НОМЕР_6 адреса реєстрації: АДРЕСА_9 ) в періоди 3 2005 по 2016 роки включно.

Витребувати з ІНФОРМАЦІЯ_5 всі наявні, та належним чином завірені копії декларацій про майновий стан та доходи, а також, декларації про майно, доходи, витрати і зобов`язання фінансового характеру подані ОСОБА_1 , ідентифікаційний код НОМЕР_6 адреса реєстрації: АДРЕСА_9 ) в періоди з 2005 по 2016 роки включно, що містяться в особовій справі ОСОБА_1 .

Дослідивши матеріали справи, заслухавши думку представників позивача та відповідачів, суд дійшов висновку, що для з`ясування дійсних обставин справи у повному обсязі, з метою повного, об`єктивного та всебічного розгляду цивільної справи необхідно задовольнити клопотання про витребування доказів.

Згідно ч. 6 ст. 84 ЦПК України будь-яка особа, у якої знаходиться доказ, повинна видати його на вимогу суду. За частиною 7 цієї статті особи, які не мають можливості подати доказ, який витребовує суд, або не мають можливості подати такий доказ у встановлені строки, зобов`язані повідомити про це суд із зазначенням причин протягом п`яти днів з дня вручення ухвали.

Відповідно до ч. 8 ст. 84 ЦПК України у разі неповідомлення суду про неможливість подати докази, витребувані судом, а також за неподання таких доказів з причин, визнаних судом неповажними, суд застосовує до відповідної особи заходи процесуального примусу, передбачені цим Кодексом.

На підставі викладеного та керуючись ст. 84, 197, п.4 ч.5 ст. 198, 240 ЦПК України

у х в а л и в:

Клопотання представника позивача ОСОБА_11 адвоката Перемежка А.О. про витребування доказів задовольнити.

Витребувати від Бучанської міської ради Київської області копію реєстраційної справи на нежитлове приміщення за адресою: АДРЕСА_1 , сформовану 26.09.2013 р. ОСОБА_3 , Реєстраційна служба Бучанського міського управління юстиції Київської області.

Витребувати від Києво-Святошинського ОДПІ ГУ ДФС у Київській області:

- інформацію щодо отримання ОСОБА_4 , ідентифікаційний номер НОМЕР_1 , зареєстрованим за адресою: АДРЕСА_2 , заробітної плати (доходів) з 1997 року по даний час;

- копії декларацій про доходи та майно ОСОБА_4 , ідентифікаційний номер НОМЕР_1 , зареєстрованим за адресою: АДРЕСА_2 , з 1997 року по даний час;

- інформацію щодо отримання ОСОБА_5 , ідентифікаційний номер НОМЕР_2 , зареєстрованою за адресою: АДРЕСА_3 , заробітної плати (доходів) з 1997 року по даний час;

- копії декларацій про доходи та майно ОСОБА_5 , ідентифікаційний номер НОМЕР_2 , зареєстрованою за адресою: АДРЕСА_3 , з 1997 року по даний час;

- довідку про сплату ОСОБА_5 , іден. номер НОМЕР_2 , зареєстрованою за адресою: АДРЕСА_3 , податок по доходах за 2017 - 2019 роки від здачі в оренду квартири АДРЕСА_4 ;

- інформацію щодо отримання фізичною особою - підприємцем ОСОБА_6 , ідентифікаційний номер НОМЕР_3 , зареєстрованою за адресою: АДРЕСА_5 , належним чином прошнурованої та засвідченої Книги обліку доходів та витрат;

- інформацію про проведення Києво-Святошинською ОДПІ ГУ ДФС у Київській області перевірки дотримання податкового законодавства фізичною особою - підприємцем ОСОБА_6 , ідентифікаційний номер НОМЕР_3 , по документах, якими оформлені господарські операції, здійснені 10 жовтня 2014 року та 10 листопада 2014 року;

- інформацію про прийняття фізичною особою - підприємцем ОСОБА_6 , ідентифікаційний номер НОМЕР_3 , на роботу ОСОБА_7 , виплату йому заробітної плати за жовтень, листопад 2014 року та здійснення єдиному соціального внеску за нього за жовтень, листопад 2014 року.

Витребувати від Головного управління Пенсійного фонду України у Київській області: виписку з індивідуальних даних на застраховану особу за формою ОК-5 ОСОБА_4 , ідентифікаційний номер НОМЕР_1 , зареєстрованого за адресою: АДРЕСА_2 , за період з квітня 2002 по квітень 2017 року.; виписку з індивідуальних даних на застраховану особу за формою ОК-5 на ОСОБА_5 , ідентифікаційний номер НОМЕР_2 , зареєстровану за адресою: АДРЕСА_3 , за період з грудня 2005 року по квітень 2017 року.

Витребувати від приватної особи - підприємця ОСОБА_6 :

- належним чином засвідчений витяг (витяги) з Книги обліку доходів та витрат за 2014 рік щодо отримання коштів від ОСОБА_2 за транспортні послуги, надані 10 жовтня 2014 року та 10 листопада 2014 року, а також щодо витрат, понесених нею як фізичною особою-підприємцем на надання вказаних послуг (пальне та оплата роботи водія);

- довідку про те, що станом на 10 жовтня 2014 року та 10 листопада 2014 року ОСОБА_7 працював у неї як у фізичної особи-підприємця водієм;

- належним чином засвідчені витяги з щомісячних додатків 4 до Управління Пенсійного Фонду щодо ОСОБА_7 за жовтень 2014 та листопад 2014 року;

- належним чином засвідчені витяги із звітів ф. № 8-ДР та № 1ДФ щодо ОСОБА_7 за жовтень 2014 та листопад 2014 року;

- належним чином засвідчений витяг (витяги) з опису (описів) справ до знищення та акту (актів) про вилучення документів до знищення щодо: договору на надання транспортних послуг 10 жовтня 2014 року та 10 листопада 2014 року ОСОБА_2 ; актів про надання транспортних послуг 10 жовтня 2014 року та 10 листопада 2014 року ОСОБА_2 ; платіжного документу щодо оплати ОСОБА_2 транспортних послуг, наданих 10 жовтня 2014 року та 10 листопада 2014 року;

- належним чином засвідчену копію довідки про перевірку ДФСУ дотримання податкового законодавства по знищених документах щодо: договору на надання транспортних послуг 10 жовтня 2014 року та 10 листопада 2014 року ОСОБА_2 ; актів про надання транспортних послуг 10 жовтня 2014 року та 10 листопада 2014 року ОСОБА_2 ; платіжного документу щодо оплати ОСОБА_2 транспортних послуг, наданих 10 жовтня 2014 року та 10 листопада 2014 року;

- довідку про наявність в даний час у неї як у фізичної особи-підприємця оригіналів подорожніх листів вантажного автомобіля про надання ОСОБА_2 транспортних послуг 10 жовтня 2014 року та 10 листопада 2014 року.

Витребувати від Товариства з обмеженою відповідальністю «Будівельна компанія «МБІ» наступні документи:

- засвідчену копію договору на будівництво фундаменту від 01 серпня 2010 року, укладеного Товариством з обмеженою відповідальністю «Будівельна компанія «МБІ» в особі Новікова Олексія Миколайовича, діючого на підставі довіреності від 10.06.2010 року з ОСОБА_2 ;

- засвідчену копію довіреності Товариства з обмеженою відповідальністю «Будівельна компанія «МБІ» від 10.06.2010 року на ім`я ОСОБА_8 ;

- засвідчену копію витягу з журналу реєстрації довіреностей станом на 10.06.2010 року;

- засвідчену копію платіжного документу від 01.08.2010 року щодо попередньої оплати ОСОБА_2 Товариству з обмеженою відповідальністю «Будівельна компанія «МБІ» робіт згідно договору на будівництво фундаменту від 01.08.2010 року;

- довідку щодо банку, через який Товариство з обмеженою відповідальністю «Будівельна компанія «МБІ» отримувало від замовників оплату виконаних робіт станом на 01.08.2010 року;

- засвідчену копію технічної документації, виготовленої для визначення обсягу та змісту робіт згідно договору на будівництво фундаменту від 01 серпня 2010 року;

- засвідчену копію акту від 22.08.2010 року виконаних робіт згідно договору на будівництво фундаменту від 01.08.2010 року, укладеного Товариством з обмеженою відповідальністю «Будівельна компанія «МБІ» в особі Новікова Олексія Миколайовича, діючого на підставі довіреності від 10.06.2010 року з ОСОБА_2 ;

- засвідчену копію (копії) накладної (накладних) щодо фундаментних блоків, придбаних Товариством з обмеженою відповідальністю «Будівельна компанія «МБІ» для виконання робіт згідно договору на будівництво фундаменту від 01.08.2010 року та документів щодо їх доставки до місця виконання робіт;

- засвідчену копію (копії) документу (документів) щодо розвантаження фундаментних блоків, доставлених на місце виконання робіт згідно договору на будівництво фундаменту від 01.08.2010 року;

- засвідчену копію (копії) наряду (нарядів) на виконання робіт по будівництву фундаменту згідно договору на від 01.08.2010 року;

- довідку про те, на якій посаді в Товаристві з обмеженою відповідальністю «Будівельна компанія «МБІ» працював ОСОБА_8 в період з 10 червня 2010 року по 22 серпня 2010 року із зазначенням його кваліфікації та головних обов`язків;

- засвідчені витяги із щомісячних додатків 4 Товаристві з обмеженою відповідальністю «Будівельна компанія «МБІ» до "Управління Пенсійного Фонду щодо ОСОБА_8 за червень 2010 року та за серпень 2010 року;

- засвідчені витяги із звітів ф. № 8-ДР та № 1ДФ Товариства з обмеженою відповідальністю «Будівельна компанія «МБІ» щодо ОСОБА_8 за червень 2010 року та за серпень 2010 року;

- довідку про те, чи оформлені на роботу по трудовому договору в Товаристві з обмеженою відповідальністю «Будівельна компанія «МБІ» працівники, які в період з 01 серпня 2010 року по 22 серпня 2010 року виконали роботу по будівництву фундаменту згідно договору на від 01.08.2010 року, чи працювали вони на підставі цивільно-правових договорів;

- засвідчений витяг (витяги) із табелів працівників, які в період з 01 серпня 2010 року по 22 серпня 2010 року виконали роботу по будівництву фундаменту згідно договору на від 01.08.2010 року, за серпень 2010 року;

- засвідчений витяг (витяги) із щомісячного додатку 4 Товариства з обмеженою відповідальністю «Будівельна компанія «МБІ» до Управління Пенсійного Фонду щодо працівників, які в період з 01 серпня 2010 року по 22 серпня 2010 року виконали роботу по будівництву фундаменту згідно договору на від 01.08.2010 року, за серпень 2010 року;

- засвідчений витяг (витяги) із звітів ф. № 8-ДР та № 1ДФ Товариства з обмеженою відповідальністю «Будівельна компанія «МБІ» до щодо працівників, які в період з 01 серпня 2010 року по 22 серпня 2010 року виконали роботу по будівництву фундаменту згідно договору на від 01.08.2010 року, за серпень 2010 року;

- належних чином засвідчені витяги з опису (описів) справ до знищення та акту (актів) про вилучення документів до знищення щодо: договору на будівництво фундаменту від 01 серпня 2010 року; довіреності Товариства з обмеженою відповідальністю «Будівельна компанія «МБІ» від 10.06.2010 року на ім`я ОСОБА_8 ; журналу реєстрації довіреностей за 2010 рік; технічної документації, виготовленої для визначення обсягу та змісту робіт згідно договору на будівництво фундаменту від 01 серпня 2010 року; акту від 22.08.2010 року робіт, виконаних згідно договору на будівництво фундаменту від 01.08.2010 року; платіжного документу від 01.08.2010 року щодо попередньої оплати ОСОБА_2 Товариству з обмеженою відповідальністю «Будівельна компанія «МБІ» робіт згідно договору на будівництво фундаменту від 01.08.2010 року; акту від 22.08.2010 року виконаних робіт згідно договору на будівництво фундаменту від 01.08.2010 року; накладної (накладних) щодо фундаментних блоків, придбаних Товариством з обмеженою відповідальністю «Будівельна компанія «МБІ» для виконання робіт згідно договору на будівництво фундаменту від 01.08.2010 року та документів щодо їх доставки до місця виконання робіт; документів щодо розвантаження фундаментних блоків, доставлених на місце виконання робіт згідно договору на будівництво фундаменту від 01.08.2010 року; нарядів на виконання робіт по будівництву фундаменту згідно договору на від 01.08.2010 року; щодо роботи по трудовому договору в Товаристві з обмеженою відповідальністю «Будівельна компанія «МБІ» працівників, які в період з 01 серпня 2010 року по 22 серпня 2010 року виконали роботу по будівництву фундаменту згідно договору на від 01.08.2010 року, чи їх роботи на підставі цивільно-правових договорів; табелів працівників, які в період з 01 серпня 2010 року по 22 серпня 2010 року виконали роботу по будівництву фундаменту згідно договору від 01.08.2010 року, за серпень 2010 року;

- довідку про наявність в Товаристві з обмеженою відповідальністю «Будівельна компанія «МБІ» оригіналів документів, засвідчені копії та витяги надаються відповідно до вимоги суду.

Витребувати від TOB ЖЕК «Щасливий» копії первинних документів про оплату ОСОБА_2 - орендарем квартири АДРЕСА_4 , комунальних послуг за період з 20 лютого 2017 року по 20 лютого 2019 року згідно договору оренди житлового приміщення (квартири) від 20 лютого 2017 року, укладеного ОСОБА_5 з ОСОБА_2 .

Витребувати від Адміністрації Державної прикордонної служби України довідку про перетин кордону України громадянами України, ОСОБА_1 (народився ІНФОРМАЦІЯ_1 в с. Сухинівка Кобеляцького району Полтавської області, зареєстрований за адресою: АДРЕСА_7 , ідентифікаційний номер НОМЕР_4 та ОСОБА_2 (народилась ІНФОРМАЦІЯ_2 в смт Клавдієво-Тарасове Бородянського району Київської області, зареєстрована за адресою: АДРЕСА_8 , ідентифікаційний номер НОМЕР_5 ) при здійсненні нами поїздок в період з 17 квітня 2014 року по 17 квітня 2019 року, зокрема: через пункт пропуску Порубне дата перетину 05.07.2015 напрям виїзд; через пункт пропуску Рені дата перетину 16.07.2015 напрям в`їзд; через пункт пропуску Вільча дата перетину 19.08.2015 напрям виїзд; через пункт пропуску Вільча дата перетину 20.08.2015 напрям в`їзд; через пункт пропуску Вільча дата перетину 01.04.2016 напрям виїзд; через пункт пропуску Вільча дата перетину 02.04.2016 напрям в`їзд; через пункт пропуску Виступовичі дата перетину 20.05.2017 напрям виїзд; через пункт пропуску Вільча дата перетину до 10.12.2017 року напрям в`їзд.

Клопотання представника відповідача ОСОБА_2 адвоката Тернової В.О. про витребування доказів задовольнити частково.

Витребувати з Приватного акціонерного товариства «Акціонерна компанія «Київводоканал» наступну інформацію:

- чи укладено договір на надання послуг з постачання холодної води та водовідведення між ПрАТ «АК «Київводоканал» та користувачами (власниками) квартири за адресою АДРЕСА_9 , якщо так зазначити ім`я, прізвище та ідентифікаційний код користувача та дату укладання;

- чи здійснюються платежі за постачання холодної води та водовідведення по квартирі, що розташована за адресою АДРЕСА_9 , якщо так, зазначити платника, якщо ні вказати причину (пільги) та документи, що це підтверджують із посиланням на кого з членів сім`ї такі пільги розповсюджуються;

- чи подавалась користувачами/власниками квартири розташованої за адресою АДРЕСА_9 форма З стосовно членів сім`ї, для укладення договору на постачання послуг, якщо так зазначити дату видачі Форми З та перелік членів сім`ї, зазначених у Формі 3.

- Надати інформацію стосовно ім`я, прізвища всіх користувачів послуги, що обліковуються за даною адресою, починаючи з 1997 року й по 01.01.2018 рік.

Витребувати з Приватного акціонерного товариства «ДТЕК Київські електромережі» наступну інформацію:

- чи укладено договір на надання послуг з електропостачання між ПрАТ «ДТЕК Київській електромережі» та користувачами/власниками квартири за адресою АДРЕСА_9 , якщо так зазначити ім`я, прізвище та ідентифікаційний код користувача та дату укладання;

- чи здійснюються платежі за користування електричною енергією по квартирі, що розташована за адресою АДРЕСА_9 , якщо так, зазначити платника, якщо ні вказати причину (пільги) та документи, які це підтверджують із посиланням на кого з членів сім`ї такі пільги розповсюджуються;

- чи подавалась користувачами/власниками квартири розташованої за адресою АДРЕСА_9 форма 3 стосовно членів сім`ї, для укладення договору на постачання послуг, якщо так зазначити дату надання довідки та перелік членів сім`ї, зазначених у Формі 3.

- Надати інформацію стосовно ім`я, прізвища всіх користувачів послуги, що обліковуються за даною адресою, починаючи з 1997 року й по 01.01.2018 рік.

Витребувати з Комунального підприємства «Київтеплоенерго» наступну інформацію:

- чи укладено договір на надання послуг з централізованого опалення та постачання гарячої води та водовідведення між КП «Київтеплоенерго» та користувачами квартири за адресою АДРЕСА_9 , якщо так зазначити ім`я, прізвище та ідентифікаційний код користувача та дату укладення договорів;

- чи здійснюються платежі за централізоване опалення та постачання гарячої води та водовідведення по квартирі, що розташована за адресою АДРЕСА_9 , якщо так, зазначити Платника, якщо ні вказати причину (пільги) та документи, які це підтверджують та на кого з членів сім`ї така пільга розповсюджується;

- чи подавалась користувачами/власниками квартири розташованої за адресою АДРЕСА_9 форма 3 стосовно членів сім`ї, для укладення договору на постачання послуг, якщо так зазначити дату надання довідки та перелік членів сім`ї, зазначених у Формі 3.

- Надати інформацію стосовно ім`я, прізвища всіх користувачів послуги, що обліковуються за даною адресою, починаючи з 1997 року й по 01.01.2018 рік.

Витребувати з Міністерства оборони України (Головного квартирно-експлуатаційного управління Збройних сил України) наступну формацію із підтвердженням належним чином завіреними копіями документів, що містяться в особовій справі ОСОБА_1 , стосовно:

- Чи перебуває ОСОБА_1 , ІНФОРМАЦІЯ_3 , реєстраційний номер облікової картки НОМЕР_6 , що зареєстрований за адресою: АДРЕСА_7 , ( Головний спеціаліст командування Києво-Святошинського військового комісаріату /посада зазначена станом на сьогодні) на квартирному обліку військовослужбовців, що потребують поліпшення житлових умов, якщо так, то з якого часу?

- Підстав та дати набуття права користування ОСОБА_1 службовою квартирою, що розташована за адресою: АДРЕСА_7 .

- Переліку членів сім`ї ОСОБА_1 , зазначені ним для отримання службової квартири площею 53,2кв.м., із посиланням на рішення житлової комісії військової частини та ордеру на службове приміщення.

- Чи знято ОСОБА_1 з квартирного обліку військовослужбовців, що потребують поліпшення житлових умов, якщо так, то з якого часу?

- Чи було внесено зміни до облікової справи ОСОБА_1 , стосовно зміни членів сім`ї, розлучення, якщо так, то зазначити дату внесення змін?

- Чи сплачується ОСОБА_1 будь - які платежі по утриманню службового приміщення, якщо так, то до якої експлуатаційної контори? Якщо наявні пільги по оплаті за комунальні послуги зазначити які, та чи розповсюджуються вони на членів сім`ї ОСОБА_1

- Переліку осіб зареєстрованих за даною адресою станом на сьогодні?

- Дату проходження останньої щорічної перереєстрації облікової справи, якщо така відбувалася.

- Чи наявна в обліковій справі ОСОБА_1 інформація стосовно ОСОБА_2 , ІНФОРМАЦІЯ_4 , реєстраційний номер облікової картки НОМЕР_7 , яка зареєстрована за адресою: АДРЕСА_8 , в якості дружини або члена сім`ї ОСОБА_1 .

- Підстави передачі службової квартири, що розташована за адресою: АДРЕСА_7 у власність ОСОБА_1 , ОСОБА_9 та ОСОБА_10 у рівних частинах, (із наданням копій документів, що були підставою для винесення розпорядження № 32 від 23.08.2018 року та свідоцтва про право власності від 27.08.2018 року, в тому числі але не обмежуючись довідки про склад сім`ї).

В задоволенні решта клопотання відмовити.

Оголосити перерву у підготовчому засіданні до 02.12.2021 року до 14 год. 20 хв.

Копію ухвалидля виконаннянаправити АдміністраціїДержавної прикордонноїслужби України( АДРЕСА_6 ),TOBЖЕК «Щасливий»(08131,вул.Квітнева,буд.48,с.Софіївська БорщагівкаКиєво-Святошинськогор-нуКиївської області), Товариству зобмеженою відповідальністю«Будівельна компанія«МБІ» (04119,м.Київ,вул.Зоологічна,буд.4-А,офіс 139),приватній особі-підприємцю ЛихошерстЮлії Михайлівни(08150,вул.1-АПіщана,буд.33,м.Боярка Києво-Святошинськогор-нуКиївської обл.), Головному управліннюПенсійного фондуУкраїни уКиївській області(04071,м.Київ,вул.Ярославська,40), Бучанській міськійраді Київськоїобласті (08292,Київська обл.,м.Буча,вул.Енергетиків,12), Києво-СвятошинськійОДПІ ГУДФС уКиївській області(08132,.м.Вишневе,вул.Ломоносова,буд.34Києво-Святошинськогор-нуКиївської області),Приватному акціонерномутовариству «Акціонернакомпанія «Київводоканал»(01015,м.Київ,вул.Лейпцизька,1-а,Код ЄДРПОУ03327664), Приватному акціонерномутовариству «ДТЕККиївські електромережі»(04080,м.Київ,вул.Новокостянтинівська,20,код ЄДРПОУ41946011), Комунальному підприємству«Київтеплоенерго» (площаІвана Франка,5,Київ,01001),Міністерству оборониУкраїни -Головному квартирно-експлуатаційномууправлінню Збройнихсил України(03168,м.Київ,Повітрофлотський проспект,6), ДПІ у Святошинському районі ГУ ДФС у м. Києві (03115, м. Київ, вул. Верховинна, 9), Київському обласному військовому комісаріату (Січових Стрільців, 59 Київ, Шевченківський район. Солдатська слобідка, 04053).

Ухвала не підлягає оскарженню.

Учасник справи можуть отримати інформацію щодо справи за веб-адресою: http://ip.ko.court.gov.ua/sud1013/.

Суддя: Н.Ф. Карабаза

Дата ухвалення рішення10.10.2021
Оприлюднено29.08.2022

Судовий реєстр по справі —369/4896/18

Постанова від 08.11.2023

Цивільне

Київський апеляційний суд

Голуб Світлана Анатоліївна

Постанова від 08.11.2023

Цивільне

Київський апеляційний суд

Голуб Світлана Анатоліївна

Ухвала від 11.10.2023

Цивільне

Київський апеляційний суд

Голуб Світлана Анатоліївна

Ухвала від 13.09.2023

Цивільне

Київський апеляційний суд

Голуб Світлана Анатоліївна

Ухвала від 03.08.2023

Цивільне

Ірпінський міський суд Київської області

Карабаза Н. Ф.

Постанова від 21.06.2023

Цивільне

Київський апеляційний суд

Голуб Світлана Анатоліївна

Ухвала від 13.06.2023

Цивільне

Київський апеляційний суд

Голуб Світлана Анатоліївна

Ухвала від 06.06.2023

Цивільне

Ірпінський міський суд Київської області

Карабаза Н. Ф.

Ухвала від 22.05.2023

Цивільне

Київський апеляційний суд

Голуб Світлана Анатоліївна

Ухвала від 09.05.2023

Цивільне

Київський апеляційний суд

Голуб Світлана Анатоліївна

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні