Постанова
від 13.10.2021 по справі 640/5658/21
ШОСТИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ШОСТИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД Справа № 640/5658/21 Суддя (судді) першої інстанції: Іщук І.О.

ПОСТАНОВА

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

13 жовтня 2021 року м. Київ

Шостий апеляційний адміністративний суд у складі колегії суддів:

Судді-доповідача: Кузьмишиної О.М.,

суддів: Єгорової Н.М., Федотова І.В.,

розглянувши в порядку письмового провадження апеляційну скаргу Громадської організації Рух Справедлива Україна на рішення Окружного адміністративного суду міста Києва від 30 липня 2021 року у справі за адміністративним позовом Громадської організації Рух Справедлива Україна до Державної архітектурно-будівельної інспекції України, треті особи, які не заявляють самостійних вимог на предмет спору - Товариство з обмеженою відповідальністю Проперті Констракшн , Товариство з обмеженою відповідальністю Спільна Словенсько-українська компанія ДМ Консалтинг , Товариство з обмеженою відповідальністю Одеса міськбуд , Товариство з обмеженою відповідальністю Терра Проджект , Громадська організація Волонтерський рух Спільна мета , про визнання протиправними та скасування дозволу від 02.07.2020 №ІУ113201842607,

В С Т А Н О В И В :

До Окружного адміністративного суду міста Києва звернулася Громадська організація Рух Справедлива Україна з позовом до Державної архітектурно-будівельної інспекції України (далі - ДАБІ України) з вимогами про визнання протиправним та скасування дозволу від 02.07.2020 №ІУ113201842607.

Обґрунтовуючи позовні вимоги позивач вказує, що ДАБІ України 02.07.2020 видано дозвіл на виконання будівельних робіт №ІУ 113201842607 ТОВ "Проперті Констракшн" та ТОВ "Спільна Словенсько-українська компанія "ДМ Консалтинг", як Замовникам та ТОВ "Одеса міськбуд", як Генеральному підряднику об`єкта будівництва "Будівництво багатофункціонального курортно-оздоровчого комплексу з об`єктами санаторної інфраструктури та благоустроєм прилеглої території за адресою: м. Одеса, Французький бульвар, 54,54/6,54/16, 54/3, 54/4, 54/10, 54/19, 54/2, 54/5, 54/6, 564/12 (І черга будівництва). На думку позивача вказаний дозвіл видано в порушення норм законодавства, а отже зазначене будівництво є незаконним та таким, що порушує права та охоронювані законом інтереси позивача, оскільки фактично дозволено будівництво в межах прибережної захисної смуги вздовж Чорного моря у місті Одесі, що порушує екологічні права громадян та приводить до нівелювання мети існування прибережних захисних смуг - охорони поверхневих водних об`єктів від забруднення і засмічення та збереження їх водності. Окрім того на думку позивача відповідачем видано оскаржуваний дозвіл на виконання будівельних робіт за наявності підстав для відмови у видачі, оскільки при видачі такого дозволу позивачем не дотримано вимог висотності (блакитна лінія), планувальних обмежень (охоронні зони пам`яток культурної спадщини, межі історичних ареалів, зони регулювання забудови, зони охоронюваного ландшафту, зони археологічного культурного шару, в межах яких діє спеціальний режим їх використання, охоронні зони об`єктів природно-заповідного фонду, прибережні захисні смуги, зони санітарної охорони).

Як зазначає позивач, за даними Публічної кадастрової карти України відповідно до положень Генерального плану міста Одеси, затвердженого рішенням Одеської міської ради від 25.03.2015 №6489-VI, земельні ділянки об`єкту будівництва "Будівництво багатофункціонального курортно-оздоровчого комплексу з об`єктами санаторної інфраструктури та благоустроєм прилеглої території за адресою: м. Одеса, Французький бульвар, 54,54/6,54/16, 54/3, 54/4, 54/10, 54/19, 54/2, 54/5, 54/6, 564/12 (І черга будівництва)" відносяться до категорії земель оздоровчого призначення, вид цільового призначення - 06.01, для будівництва і обслуговування санаторно-оздоровчих закладів, для будівництва, обслуговування та експлуатації частини цілісного майнового комплексу, а тому використання вищевказаних земельних ділянок для будівництва багатофункціонального курортно-оздоровчого комплексу, а також включення до його складу житлової функції, апартаментів не відповідає цільовому призначенню земельних ділянок, на яких заплановано будівництво, а отже наміри забудови суперечать містобудівній документації на місцевому рівні. Крім того, проектними рішеннями об`єкту будівництва "Будівництво багатофункціонального курортно-оздоровчого комплексу з об`єктами санаторної інфраструктури та благоустроєм прилеглої території за адресою: м. Одеса, Французький бульвар, 54,54/6,54/16, 54/3, 54/4, 54/10, 54/19, 54/2, 54/5, 54/6, 564/12 (І черга будівництва)" не враховано обмеження відносно прибережних захисних смуг.

Позивач стверджує, що оскаржуваний дозвіл на виконання будівельних робіт від 02.07.2020 №ІУ113201842607 видано за відсутності погоджень та дозволів органу культурної спадщини, адже частиною четвертою статті 32 Закону України "Про охорону культурної спадщини" визначено, що на охоронюваних археологічних територіях, у межах зон охорони пам`яток, історичних ареалів населених місць, занесених до Списку історичних населених місць України, забороняються містобудівні, архітектурні чи ландшафтні перетворення, будівельні, меліоративні, шляхові, земляні роботи без дозволу відповідного органу охорони культурної спадщини.

Рішенням Окружного адміністративного суду міста Києва від 30 липня 2021 року у задоволенні адміністративного позову відмовлено.

Не погоджуючись із прийнятим рішенням, Громадською організацією Рух Справедлива Україна подано апеляційну скаргу, в якій апелянт просить скасувати рішення суду першої інстанції та прийняти нове, яким задовольнити позов повністю.

Апеляційна скарга мотивована тим, що судом першої інстанції допущено порушення норм матеріального права, не враховано, що земельні ділянки об`єкту будівництва відносяться до категорії земель оздоровчого призначення, вид цільового призначення - 06.01 для будівництва і обслуговування санітарно-оздоровчих закладів, для будівництва, обслуговування та експлуатації частини цілісного майнового комплексу. Поза увагою суду залишилися ті обставини, що проектними рішеннями не враховані обмеження за статтею 60 Земельного кодексу України та статті 88 Водного кодексу України. Дозвіл видано за відсутності погоджень та дозволів органу охорони культурної спадщини, не враховано обмеження поверховості, граничної висоти об`єкту будівництва та особливостей, зумовлених розташуванням будівництва.

Ухвалами Шостого апеляційного адміністративного суду від 18 серпня 2021 року відкрито апеляційне провадження за апеляційною скаргою Громадської організації Рух Справедлива Україна , надано строк для подачі відзивів на апеляційну скаргу іншим учасникам процесу, призначено справу до розгляду у письмовому провадженні.

Від третіх осіб у справі надійшли відзиви на апеляційну скаргу тотожного змісту, у яких зазначається, що судом першої інстанції повно та всебічно оцінено наявні у справі докази, викладено обґрунтовані висновки, підстави для скасування рішення відсутні.

Від ГО Рух Справедлива Україна 14.09.2021 року надійшла заява про відмову від апеляційної скарги, яку надалі відкликано іншою заявою від 04.10.2021.

Отже, відповідно до статті 308 Кодексу адміністративного судочинства України справа переглядається колегією суддів в межах доводів та вимог апеляційної скарги.

Заслухавши суддю-доповідача, дослідивши доводи апеляційної скарги, перевіривши матеріали справи, колегія суддів вважає, що апеляційна скарга не підлягає задоволенню, а рішення суду першої інстанції слід залишити без змін, з наступних підстав.

Як вбачається з фактичних обставин, 02.07.2020 ДАБІ України на підставі заяви від ТОВ "Проперті Констракшн" та ТОВ "Спільна Словенсько-українська компанія "ДМ Консалтинг" видано Дозвіл на виконання будівельних робіт №ІУ113201842607 щодо об`єкта будівництва "Будівництво багатофункціонального курортно-оздоровчого комплексу з об`єктами санаторної інфраструктури та благоустроєм прилеглої території за адресою: 54,54/6,54/16, 54/3, 54/4, 54/10, 54/19, 54/2, 54/5, 54/6, 564/12 (І черга будівництва)".

Дозвіл надано Замовникам - ТОВ "Проперті Констракшн", ТОВ "Спільна Словенсько-українська компанія "ДМ Консалтинг" та Генеральному підряднику -ТОВ "Одеса міськбуд".

Громадська організація "Рух "Справедлива Україна" з урахуванням заяви громадянина ОСОБА_1 , звернулася з адміністративним позовом до суду, вважаючи протиправним та таким, що підлягає скасуванню Дозвіл на виконання будівельних робіт від 02.07.2020 №ІУ113201842607 об`єкта будівництва "Будівництво багатофункціонального курортно-оздоровчого комплексу з об`єктами санаторної інфраструктури та благоустроєм прилеглої території за адресою: 54,54/6,54/16, 54/3, 54/4, 54/10, 54/19, 54/2, 54/5, 54/6, 564/12 (І черга будівництва)", виданий Державною архітектурно-будівельною інспекцією.

Розглядаючи спірні правовідносини, що склалися між сторонами, колегія суддів виходить з того, що правові та організаційні основи містобудівної діяльності, у тому числі виконання будівельних робіт, встановлено Законом України "Про регулювання містобудівної діяльності" від 17.02.2011 №3038-VI (надалі - Закон №3038-VI), який спрямований на забезпечення сталого розвитку територій з урахуванням державних, громадських та приватних інтересів.

Згідно із частиною третьої статті 6 Закону №3038-VI до органів державного архітектурно-будівельного контролю належать структурні підрозділи з питань державного архітектурно-будівельного контролю Київської та Севастопольської міських державних адміністрацій, виконавчі органи з питань державного архітектурно-будівельного контролю сільських, селищних, міських рад.

Органом державного архітектурно-будівельного контролю та нагляду є центральний орган виконавчої влади, що реалізує державну політику з питань державного архітектурно-будівельного контролю та нагляду.

Відповідно до пункту 4 статті 1 Закону України Про регулювання містобудівної діяльності визначено, що замовник - фізична або юридична особа, яка має намір щодо забудови території (однієї чи декількох земельних ділянок) і подала в установленому законодавством порядку відповідну заяву.

Стаття 26 Закону України Про регулювання містобудівної діяльності встановлює, що забудова територій здійснюється шляхом розміщення об`єктів будівництва (ч.1). Суб`єкти містобудування зобов`язані додержуватися містобудівних умов та обмежень під час проектування і будівництва об`єктів (ч.2). Виконавчий орган сільської, селищної, міської ради вживає заходів щодо організації комплексної забудови територій відповідно до вимог цього Закону (ч.3). Право на забудову земельної ділянки реалізується її власником або користувачем за умови використання земельної ділянки відповідно до вимог містобудівної документації (ч.4). Проектування та будівництво об`єктів здійснюється власниками або користувачами земельних ділянок у такому порядку: 1) отримання замовником або проектувальником вихідних даних; 2) розроблення проектної документації та проведення у випадках, передбачених статтею 31 цього Закону, її експертизи; 3) затвердження проектної документації; 4) виконання підготовчих та будівельних робіт; 5) прийняття в експлуатацію закінчених будівництвом об`єктів; 6) реєстрація права власності на об`єкт містобудування (ч.5).

Постановою Кабінету Міністрів України від 09.07.2014 №294 затверджено Положення про Державну архітектурно-будівельну інспекцію України, відповідно до пунктів 1, 3 якого ДАБІ України є центральним органом виконавчої влади, діяльність якого спрямовується і координується Кабінетом Міністрів України через Віце-прем`єр-міністра України - Міністра регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства і який реалізує державну політику з питань державного архітектурно-будівельного контролю та нагляду.

Відповідно до статті 34 Закону №3038-VI замовник має право виконувати будівельні роботи після:

- подання замовником повідомлення про початок виконання будівельних робіт відповідному органу державного архітектурно-будівельного контролю - щодо об`єктів будівництва, які за класом наслідків (відповідальності) належать до об`єктів з незначними наслідками (СС1), та щодо об`єктів, будівництво яких здійснюється на підставі будівельного паспорта та які не потребують отримання дозволу на виконання будівельних робіт згідно з переліком об`єктів будівництва, затвердженим Кабінетом Міністрів України. Форма повідомлення про початок виконання будівельних робіт та порядок його подання визначаються Кабінетом Міністрів України;

- видачі замовнику органом державного архітектурно-будівельного контролю дозволу на виконання будівельних робіт - щодо об`єктів, які за класом наслідків (відповідальності) належать до об`єктів з середніми (СС2) та значними (СС3) наслідками або підлягають оцінці впливу на довкілля згідно із Законом України "Про оцінку впливу на довкілля".

Зазначені у частині першій цієї статті документи, що надають право на виконання будівельних робіт, є чинними до завершення будівництва.

Згідно з статтею 35 Закону №3038-VI після набуття права на земельну ділянку та відповідно до її цільового призначення замовник може виконувати підготовчі роботи, визначені будівельними нормами, стандартами і правилами, з повідомленням органу державного архітектурно-будівельного контролю. Форма повідомлення про початок виконання підготовчих робіт, порядок його подання, форма повідомлення про зміну даних у поданому повідомленні визначаються Кабінетом Міністрів України.

Статтею 37 Закону 3038-VI передбачено, що право на виконання підготовчих робіт (якщо вони не були виконані раніше згідно з повідомленням про початок виконання підготовчих робіт) і будівельних робіт на об`єктах будівництва, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об`єктів з середніми (СС2) та значними (СС3) наслідками або підлягають оцінці впливу на довкілля згідно із Законом України "Про оцінку впливу на довкілля", підключення об`єкта будівництва до інженерних мереж та споруд надається замовнику та генеральному підряднику чи підряднику (якщо будівельні роботи виконуються без залучення субпідрядників) після отримання дозволу на виконання будівельних робіт.

Дозвіл на виконання будівельних робіт видається органами державного архітектурно-будівельного контролю на безоплатній основі протягом десяти робочих днів з дня реєстрації заяви.

За наявності дозволу на виконання будівельних робіт отримання замовником та генеральним підрядником чи підрядником (у разі якщо будівельні роботи виконуються без залучення субпідрядників) інших документів дозвільного характеру для виконання будівельних робіт та видалення зелених насаджень у межах будівельного майданчика не вимагається.

Видача дозволу на виконання будівельних робіт здійснюється з використанням Реєстру будівельної діяльності. У заяві про видачу дозволу на виконання будівельних робіт та у Реєстрі будівельної діяльності зазначається, зокрема, така інформація:

1) кадастровий номер земельної ділянки (для земельних ділянок, право власності чи користування на які виникло до 2004 року, а також земель, що використовуються для будівництва об`єктів на замовлення органів державної влади чи органів місцевого самоврядування відповідно до частини четвертої статті 34 цього Закону та частини першої статті 12-1 Закону України "Про правовий режим території, що зазнала радіоактивного забруднення внаслідок Чорнобильської катастрофи", - за його наявності);

2) реєстраційний номер містобудівних умов та обмежень, технічних умов у Реєстрі будівельної діяльності;

3) реєстраційний номер звіту про результати експертизи проектної документації на будівництво об`єкта в Реєстрі будівельної діяльності;

5) ідентифікатор об`єкта будівництва (закінченого будівництвом об`єкта) (у заяві про видачу дозволу зазначається для об`єктів, яким присвоєно ідентифікатор об`єкта будівництва (закінченого будівництвом об`єкта) до подання заяви);

6) відомості про складові частини об`єкта (квартири, вбудовані чи вбудовано-прибудовані житлові та нежитлові приміщення в будинку, будівлі, споруді, гаражні бокси, машиномісця, інші житлові та нежитлові приміщення, які після прийняття об`єкта в експлуатацію є самостійними об`єктами нерухомого майна).

Підставою для відмови у видачі дозволу на виконання будівельних робіт є:

1) неподання документів, необхідних для прийняття рішення про видачу такого дозволу;

2) невідповідність поданих документів вимогам законодавства;

3) виявлення недостовірних відомостей у поданих документах;

4) результати оцінки впливу на довкілля у випадках, визначених Законом України "Про оцінку впливу на довкілля".

З аналізу наведеного вбачається, що наведені підстави для відмови у видачі дозволу є вичерпними.

Пунктом 5 Порядку виконання підготовчих та будівельних робіт, затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України від 13.04.2011р. №466 Деякі питання виконання підготовчих і будівельних робіт (порядок) встановлює, що будівельні роботи можуть виконуватися замовником після отримання документа, що посвідчує право власності чи користування земельною ділянкою, або договору суперфіцію та: подання повідомлення про початок виконання будівельних робіт - щодо об`єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об`єктів з незначними наслідками (СС1) та об`єктів, будівництво яких здійснюється на підставі будівельного паспорта; видачі замовнику дозволу на виконання будівельних робіт - щодо об`єктів, які за класом наслідків (відповідальності) належать до об`єктів із середніми (СС2) та значними (СС3) наслідками.

Як вбачається із заяви замовників будівництва ТОВ "Проперті Констракшн" та ТОВ "Спільна Словенсько-Українська компанія "ДМ Консалтинг", поданої до Державно-архітектурно-будівельної інспекції України, відповідно до статті 37 Закону України "Про регулювання містобудівної діяльності" видати дозвіл на виконання будівельних робіт (у разі внесення змін зазначається їх суть) "Будівництво багатофункціонального курортно-оздоровчого комплексу з об`єктами санаторної інфраструктури та благоустроєм прилеглої території за адресою: 54,54/6,54/16, 54/3, 54/4, 54/10, 54/19, 54/2, 54/5, 54/6, 564/12 (І черга будівництва)". Вид будівництва: нове будівництво; код об`єкта: 1264.6; код наслідків (відповідальності): ССЗ.

Відповідно до дозволу на виконання будівельних робіт від 02.07.2020 №ІУ113201842607 об`єкта будівництва "Будівництво багатофункціонального курортно-оздоровчого комплексу з об`єктами санаторної інфраструктури та благоустроєм прилеглої території за адресою: 54,54/6,54/16, 54/3, 54/4, 54/10, 54/19, 54/2, 54/5, 54/6, 564/12 (І черга будівництва)", виданого ДАБІ УКраїни, замовниками були: ТОВ "Проперті Констракшн" та ТОВ "Спільна Словенсько-українська компанія "ДМ Консалтинг", Генеральним підрядником - ТОВ "Одеса міськбуд", проектна документація розроблена ТОВ "Терра Проджект" та затверджена замовниками.

Рішення про анулювання Дозволу на виконання будівельних робіт 02.07.2020 №ІУ113201842607 відповідачем як органом державного архітектурно-будівельного контролю не приймалось.

В обґрунтування позовних вимог та апеляційної скарги позивач посилається на невідповідність цільового призначення земельної ділянки відповідно до оскаржуваного дозволу.

Разом з тим, відповідно до Свідоцтва від 01.06.2016, посвідченого приватним нотаріусом Одеського міського нотаріального округу Журавель М.В., зареєстрованого в реєстрі за №914, ТОВ "Спільна Словенсько-українська компанія "ДМ Консалтинг" належить на праві власності нерухоме майно, розташоване на земельній ділянці площею 7,049 га, яка є власністю Одеської міської ради, що також підтверджується Інформаційною довідкою з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно та Реєстру прав власності на нерухоме майно, Державного реєстру Іпотек, Єдиного реєстру заборон відчуження об`єктів нерухомого майна щодо об`єкта нерухомого майна.

Рішенням Одеської міської ради від 31.10.2018 № 3938-VII затверджено проект землеустрою щодо відведення земельних ділянок, цільове призначення яких змінюється, площею 0,8000 га (кадастровий номер 5110137500:51:003:0398); площею 1,7839 га (кадастровий номер 5110137500:51:003:0397), та надано зазначені земельні ділянки в оренду на 20 років.

Пунктом 2 вказаного рішення змінено цільове призначення земельних ділянок, вказаних в пункті 1 цього рішення, на цільове призначення - D 06.01 для будівництва і обслуговування санаторно-оздоровчих закладів, вид використання - для будівництва, обслуговування та експлуатації частини цілісного майнового комплексу, та віднесено до земель оздоровчого призначення.

Пунктом 5 Рішення від 31.10.2018 №3938-VII визначено затвердити проект договору оренди землі між Одеською міською радою та ТОВ "Спільна Словенсько-українська компанія "ДМ Консалтинг".

На виконання пункту 5 Рішення від 31.10.2018 № 3938-VII між Одеською міською радою та ТОВ "Спільна Словенсько-українська компанія "ДМ Консалтинг" укладено договір оренди землі від 28.12.2018, посвідчений приватним нотаріусом Одеського міського нотаріального округу Чужовською Н.Ю., згідно якого Орендодавець передав, а Орендар прийняв у строкове платне користування (20 років) вказані земельні ділянки.

Рішенням Одеської міської ради від 19.09.2018 3682-VII затверджено проект землеустрою щодо відведення земельної ділянки, цільове призначення якої змінюється, площею 0,7000 га, кадастровий номер 5110137500:51:003:0389, та надано зазначену земельну ділянку в оренду на 20 років.

Пунктом 2 вказаного Рішення змінено цільове призначення земельної ділянки, вказаної в пункті 1 цього рішення, з цільового призначення - В 02.01 для будівництва і обслуговування жилого будинку, господарських будівель і споруд (присадибна ділянка) (землі житлової та громадської забудови), на цільове призначення - D 06.01 для будівництва і обслуговування санаторно-оздоровчих закладів, вид використання - для будівництва, обслуговування та експлуатації частини цілісного майнового комплексу (категорія земель за основним цільовим призначенням - землі оздоровчого призначення).

Відповідно укладено договір оренди землі від 30.01.2019 року між Одеською міською радою (Орендодавець) та ТОВ "Спільна Словенсько-українська компанія "ДМ Консалтинг" (Орендар), посвідчений приватним нотаріусом Одеського міського нотаріального округу Чужовською Н.Ю., зареєстрований в реєстрі за № 31 згідно якого Орендодавець передав, а Орендар прийняв у строкове платне користування вказану земельну ділянку.

Відповідно до Рішення Одеської міської ради від 31.10.2018 №3940-VII затверджено проект землеустрою щодо відведення земельних ділянок, площею 0,1400 га ( кадастровий номер 5110137500:51:003:0400), площею 0,1296 га (кадастровий номер 5110137500:51:003:0399), площею 0,4800 га (кадастровий номер 5110137500:51:003:0401), та надано зазначені земельні ділянки в оренду на 20 років.

Пунктом 2 вказаного Рішення надано ТОВ "Спільна Словенсько-українська компанія "ДМ Консалтинг" земельні ділянки, вказані в пункті 1 цього рішення для цільового призначення - D 06.01 для будівництва і обслуговування санаторно-оздоровчих закладів, вид використання - для будівництва, обслуговування та експлуатації частини цілісного майнового комплексу, та віднесено до земель оздоровчого призначення.

Відповідно укладено договір оренди землі від 28.12.2018 року між Одеською міською радою (Орендодавець) та "Спільна Словенсько-українська компанія "ДМ Консалтинг" (Орендар), посвідчений приватним нотаріусом Одеського міського нотаріального округу Чужовською Н.Ю., зареєстрований в реєстрі за № 3452 згідно якого Орендодавець передав, а орендар прийняв у строкове платне користування вказані земельні ділянки.

Рішенням Одеської міської ради від 31.10.2018 №3941-VII затверджено проект землеустрою щодо відведення земельної ділянки, площею 0,0800 га ( кадастровий номер 5110137500:51:003:0402), за адресою: АДРЕСА_1 та надано зазначену земельну ділянку в оренду на 20 років.

Відповідно до пункту 2 вказаного Рішення надано ТОВ "Спільна Словенсько-українська компанія "ДМ Консалтинг" земельні ділянки, вказані в пункті 1 цього рішення для цільового призначення - D 06.01 для будівництва і обслуговування санаторно-оздоровчих закладів, вид використання - для будівництва, обслуговування та експлуатації частини цілісного майнового комплексу, та віднесено до земель оздоровчого призначення.

Відповідно укладено договір оренди землі від 28.12.2018 року між Одеською міською радою (Орендодавець) та ТОВ "Спільна Словенсько-українська компанія "ДМ Консалтинг" (Орендар), посвідчений приватним нотаріусом Одеського міського нотаріального округу Чужовською Н.Ю., зареєстрований в реєстрі за № 3455 згідно якого Орендодавець передав, а Орендар прийняв у строкове платне користування вказану земельну ділянку.

Рішенням Одеської міської ради від 31.10.2018 3939-VII затверджено проект землеустрою щодо відведення земельної ділянки, 0,4000 га (кадастровий номер 5110137500:51:003:0396), та надано зазначену земельну ділянку в оренду на 20 років.

Пунктом 2 вказаного Рішення змінено цільове призначення земельних ділянок, вказаних в пункті 1 цього рішення, на цільове призначення - D 06.01 для будівництва і обслуговування санаторно-оздоровчих закладів, вид використання - для будівництва, обслуговування та експлуатації частини цілісного майнового комплексу, та віднесено до земель оздоровчого призначення.

Відповідно до пункту 3 вказаного Рішення надано ТОВ "Спільна Словенсько-українська компанія "ДМ Консалтинг" земельні ділянки, вказані в пунктах 1,2 цього рішення для цільового призначення - D 06.01 для будівництва і обслуговування санаторно-оздоровчих закладів, вид використання - для будівництва, обслуговування та експлуатації частини цілісного майнового комплексу, та віднесено до земель оздоровчого призначення.

Відповідно укладено договір оренди землі від 28.12.2018 року між Одеською міською радою (Орендодавець) та ТОВ "Спільна Словенсько-українська компанія "ДМ Консалтинг" (Орендар), посвідчений приватним нотаріусом Одеського міського нотаріального округу Чужовською Н.Ю., згідно якого Орендодавець передав, а Орендар прийняв у строкове платне користування вказану земельну ділянку.

Щодо інших об`єктів інфраструктури Одеською міською радою 16.02.2018 прийнято Рішення №3030-VII "Про затвердження проекту землеустрою щодо відведення земельних ділянок, цільове призначення яких змінюється, зміну цільового призначення земельних ділянок, загальною площею 1,6000 га та надання її в оренду ТОВ "Спільна Словенсько-українська компанія "ДМ Консалтинг" затверджено проект землеустрою щодо відведення земельних ділянок, цільове призначення яких змінюється, площею 0,2000 га (кадастровий номер 5110137500:51:003:0392), площею 0,4000 га (кадастровий номер 5110137500:51:003:0391); площею 0,1000 га (кадастровий номер 5110137500:51:003:0390), та надано зазначені земельні ділянки в оренду на 20 років.

Пунктом 2 вказаного Рішення змінено цільове призначення земельних ділянок, вказаних в пункті 1 цього рішення, на цільове призначення - D 06.01 для будівництва і обслуговування санаторно-оздоровчих закладів, вид використання - для будівництва, обслуговування та експлуатації частини цілісного майнового комплексу, та віднесено до земель оздоровчого призначення.

Отже, замовнику - ТОВ "Спільна Словенсько-українська компанія "ДМ Консалтинг", якому відповідно до Дозволу на виконання будівельних робіт від 02.07.2020 №ІУ113201842607 надано право на будівництво багатофункціонального курортно-оздоровчого комплексу з об`єктами санаторної інфраструктури та благоустроєм прилеглої території, цільове призначення щодо зазначеного будівництва узгоджено Рішеннями Одеської міської ради від 31.10.2018 № 3938-VII, від 19.09.2018 3682-VII, від 31.10.2018 №3940-VII, від 31.10.2018 №3941-VII та від 31.10.2018 3939-VII та доданими до них Договорами оренди землі.

Згідно з частиною п`ятою статті 20 Земельного кодексу України види використання земельної ділянки в межах певної категорії земель (крім земель сільськогосподарського призначення та земель оборони) визначаються її власником або користувачем самостійно в межах вимог, встановлених законом до використання земель цієї категорії, з урахуванням містобудівної документації та документації із землеустрою.

Згідно Класифікатору, затвердженому Наказом Державного комітету України із земельних ресурсів від 23.07.2010 р. № 548 Про затвердження Класифікації видів цільового призначення земель одним з видів використання земель оздоровчого призначення є використання для будівництва і обслуговування санаторно-оздоровчих закладів (секція D, 06.01).

Виходячи із зазначеного, аргументи позивача щодо неможливості будівництва на зазначених земельних ділянках об`єкта будівництва Будівництво багатофункціонального курортно-оздоровчого комплексу з об`єктами санаторної інфраструктури та благоустроєм прилеглої території за адресою: 54,54/6,54/16, 54/3, 54/4, 54/10, 54/19, 54/2, 54/5, 54/6, 564/12 (І черга будівництва) та включення до його складу апартаментів не знайшли свого підтвердження під час розгляду справи.

Окрім того, відповідно до частини першої статті 31 Закону №3038-VI проектна документація на будівництво об`єктів розробляється у порядку, встановленому центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування державної політики у сфері містобудування, з урахуванням вимог містобудівної документації та вихідних даних і дотриманням вимог законодавства, будівельних норм, державних стандартів і правил та затверджується замовником.

Механізм набуття права на виконання підготовчих, будівельних робіт та прийняття в експлуатацію закінчених будівництвом об`єктів встановлено Порядком виконання підготовчих та будівельних робіт, затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України від 13.04.2011 №466 та Порядком прийняття в експлуатацію закінчених будівництвом об`єктів, затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України від 13.04.2011 №461.

Відповідно до пункту 5 Порядку №466 будівельні роботи можуть виконуватися замовником після отримання документа, що посвідчує право власності чи користування земельною ділянкою, або договору суперфіцію та подання повідомлення про початок виконання будівельних робіт - щодо об`єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об`єктів з незначними наслідками (СС1) та об`єктів, будівництво яких здійснюється на підставі будівельного паспорта; видачі замовнику дозволу на виконання будівельних робіт - щодо об`єктів, які за класом наслідків (відповідальності) належать до об`єктів із середніми (СС2) та значними (ССЗ) наслідками.

Пунктом 28 Порядку №466 передбачено, що замовник (його уповноважена особа) подає до відповідного органу державного архітектурно-будівельного контролю через центр надання адміністративних послуг чи через електронний кабінет шляхом подання засобами програмного забезпечення Єдиного державного веб-порталу електронних послуг або заповнює та надсилає рекомендованим листом з описом вкладення до центру надання адміністративних послуг заяву про отримання дозволу за формою згідно з додатком 10 до цього Порядку.

Департаментом архітектури та містобудування Одеської міської ради видано замовникам - ТОВ Спільна Словенсько-Українська Компанія ДМ Консалтинг та ТОВ Проперті Констракшн Містобудівні умови та обмеження для проектування об`єкта будівництва (далі по тексту -Містобудівні умови та обмеження) затверджені наказом департаменту архітектури та містобудування Одеської міської ради від 02.08.2019р. №01-06/114 об`єкту будівництва Будівництво багатофункціонального курортно-оздоровчого комплексу з об`єктами санаторної інфраструктури та благоустроєм прилеглої території за адресою: 54,54/6,54/16, 54/3, 54/4, 54/10, 54/19, 54/2, 54/5, 54/6, 564/12 .

За змістом Містобудівних умов та обмежень, вид будівництва та адреса/місцезнаходження земельної ділянки: будівництво багатофункціонального курортно-оздоровчого комплексу з об`єктами санаторної інфраструктури за адресою: 54,54/6,54/16, 54/3, 54/4, 54/10, 54/19, 54/2, 54/5, 54/6, 564/12, на земельних ділянках, які знаходяться в оренді у ТОВ Спільна Словенсько-Українська Компанія ДМ КОНСАЛТИНГ , за рахунок знесення об`єктів нерухомого майна, що входять до складу цілісного майнового комплексу ЗАТ Санаторій Україна , та належить ТОВ Спільна Словенсько-Українська Компанія ДМ Консалтинг на підставі свідоцтва про право власності.

Містобудівні умови та обмеження видано щодо земельних ділянок з кадастровими номерами: 5110137500:51:003:0398, 5110137500:51:003:0397, 5110137500:51:003:0389, 5110137500:51:003:0399, 5110137500:51:003:0400, 5110137500:51:003:0401, 5110137500:51:003:0402, 5110137500:51:003:0396, 5110137500:51:003:0392, 5110137500:51:003:0391, 5110137500:51:003:0390 .

За змістом проектної документації Об`єкт будівництва Будівництво багатофункціонального курортно-оздоровчого комплексу з об`єктами санаторної інфраструктури та благоустроєм прилеглої території за адресою: 54,54/6,54/16, 54/3, 54/4, 54/10, 54/19, 54/2, 54/5, 54/6, 564/12 (І черга будівництва) розміщується на земельних ділянках 5110137500:51:003:0389, 5110137500:51:003:0390, 5110137500:51:003:0400.

Містобудівні умови та обмеження для проектування об`єкта будівництва від 02.08.2019 №01-06/114 є чинними та не скасовані.

З наявних у справі матеріалів вбачається, що наявними є наступні документи, подані до Державної архітектурно-будівельної інспекції України:

- експертний звіт ТОВ "Укрекспертбудпроект" №37/19 від 27.02.2020 щодо розгляду проектної документації за ескізним проектом "Будівництво багатофункціонального курортно-оздоровчого комплексу з об`єктами санаторної інфраструктури та благоустроєм прилеглої території за адресою: 54,54/6,54/16, 54/3, 54/4, 54/10, 54/19, 54/2, 54/5, 54/6, 564/12;

- експертний звіт №38/19 від 27.02.2020р. ТОВ "Укрекспертбудпроект" щодо розгляду проектної документації за проектом "Будівництво багатофункціонального курортно-оздоровчого комплексу з об`єктами санаторної інфраструктури та благоустроєм прилеглої території за адресою: 54,54/6,54/16, 54/3, 54/4, 54/10, 54/19, 54/2, 54/5, 54/6, 564/12 (І черга будівництва);

- фотокопія розпорядчого документа (рішення, розпорядження, наказ) замовника про затвердження проектної документації, розробленої ТОВ "Терра проджект", завірена замовником;

- наказ ТОВ "Проперті Констракшн" №7 від 27.02.2020р. "Про затвердження документації за проектом "Будівництво багатофункціонального курортно-оздоровчого комплексу з об`єктами санаторної інфраструктури та благоустроєм прилеглої території за адресою: 54,54/6,54/16, 54/3, 54/4, 54/10, 54/19, 54/2, 54/5, 54/6, 564/12 (І черга будівництва);

- наказ ТОВ "Спільна Словенсько-українська компанія "ДМ Консалтинг" №28/2 від 28.02.2020р. "Про затвердження проектної документації";

- фотокопія генерального підряду на виконання будівельних робіт, завірена замовником;

- договір генерального підряду №20/02 від 20.02.2020р. на роботи по будівництву "Будівництво багатофункціонального курортно-оздоровчого комплексу з об`єктами санаторної інфраструктури та благоустроєм прилеглої території за адресою: 54,54/6,54/16, 54/3, 54/4, 54/10, 54/19, 54/2, 54/5, 54/6, 564/12 між ТОВ Спільна Словенсько-українська компанія "ДМ Консалтинг" (Замовник-1), ТОВ "Проперті Констракшн" (Замовник-2) та ТОВ "Одеса міськбуд" (Генеральний підрядник);

- ліцензія Державної архітектурно-будівельної інспекції України від 09.11.2015р. №41Л;

- фотокопія розпорядчого документа (рішення, розпорядження, наказ) про призначення осіб, які здійснюють авторський нагляд, та договору підряду на здійснення технічного нагляду та/або фотокопія розпорядчого документа (рішення, розпорядження, наказ) замовника про призначення осіб, які здійснюють технічний нагляд, завірена замовником;

- наказ ТОВ "Терра Проджект" №2 від 26.02.2020р. "Про призначення особи, відповідальної за авторський нагляд при проведенні будівельних робіт", Кваліфікаційний сертифікат серія АР №003757 від 28.09.2012р;

- наказ ТОВ "Спільна Словенсько-українська компанія "ДМ Консалтинг" та Товариства з обмеженою відповідальністю "Проперті Констракшн" №18 "Про призначення технічного нагляду, відповідального за об`єкт будівництва", Кваліфікаційний сертифікат серія AT №007466 від 31.01.2019;

- наказ ТОВ "Одеса міськбуд" від 26.02.2020р. №7-К "Про призначення відповідальної особи на виконання робіт на об`єкті будівництва", Диплом М19 №034154 від 01.02.2019р;

- наказ ТОВ "Терра Проджект" №18/1 від 05.07.2019р. "Про призначення головного інженера проекту";

- наказ ТОВ "Терра Проджект" №18/2 від 05.07.2019р. "Про призначення головного архітектора проекту", кваліфікаційний сертифікат серія АА №000359 від 24.07.2012р., Свідоцтво №1931 від 25.05.2018р.

- наказ ТОВ "Терра Проджект" №18/3 від 05.07.2019р. "Про призначення головного виконавця проекту".

Також надано протокол №31/07/19 від 31.07.2019р. загальних зборів учасників ТОВ Спільна Словенсько-Українська Компанія ДМ Консалтинг , Інформаційна довідка з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно та Реєстру прав власності на нерухоме майно, Державного реєстру Іпотек, Єдиного реєстру заборон відчуження об`єктів нерухомого майна щодо об`єкта нерухомого майна №60601188 від 03.06.2016р., Свідоцтво від 01.06.2016 р., реєстровий номер 914.

Зазначені документи стали підставою для прийняття Державною архітектурно-будівельною інспекцією України Дозволу від 02.07.2020 №113201842607.

Твердження апелянта про невідповідність намірів забудови цільовому призначенню та містобудівній документації спростовується встановленими обставинами справи на наявними в матеріалах справи доказами.

Щодо тверджень позивача, що проектними рішеннями об`єкту будівництва не враховано обмежень, встановлених статтею 60 Земельного кодексу України та статтею 88 Водного кодексу України, колегія суддів зазначає, що відповідно до статті 60 Земельного кодексу України вздовж річок, морів і навколо озер, водосховищ та інших водойм з метою охорони поверхневих водних об`єктів від забруднення і засмічення та збереження їх водності встановлюються прибережні захисні смуги.

Частиною третьою статті 60 Земельного кодексу України встановлено, що уздовж морів та навколо морських заток і лиманів встановлюється прибережна захисна смуга шириною не менше двох кілометрів від урізу води.

Прибережні захисні смуги встановлюються за окремими проектами землеустрою.

Межі встановлених прибережних захисних смуг і пляжних зон зазначаються в документації з землеустрою, кадастрових планах земельних ділянок, а також у містобудівній документації.

Прибережні захисні смуги встановлюються на земельних ділянках усіх категорій земель, крім земель морського транспорту.

Згідно з статтею 88 Водного кодексу України відзначає, що з метою охорони поверхневих водних об`єктів від забруднення і засмічення та збереження їх водності вздовж річок, морів і навколо озер, водосховищ та інших водойм в межах водоохоронних зон виділяються земельні ділянки під прибережні захисні смуги.

Прибережні захисні смуги встановлюються на земельних ділянках всіх категорій земель, крім земель морського транспорту.

Землі прибережних захисних смуг перебувають у державній та комунальній власності та можуть надаватися в користування лише для цілей, визначених цим Кодексом.

У межах існуючих населених пунктів прибережна захисна смуга встановлюється з урахуванням містобудівної документації.

За змістом Містобудівних умов та обмежень для проектування об`єкта будівництва (Містобудівні умови та обмеження), затверджених Наказом Департаменту архітектури та містобудування Одеської міської ради від 02.08.2019 №01-06/114 об`єкту будівництва "Будівництво багатофункціонального курортно-оздоровчого комплексу з об`єктами санаторної інфраструктури та благоустроєм прилеглої території за адресою: 54,54/6,54/16, 54/3, 54/4, 54/10, 54/19, 54/2, 54/5, 54/6, 564/12 ділянка забудови розміщена на території санаторно-оздоровчих установ.

Рішенням Одеської міської ради №1316-VII від 19.10.2016 затверджено План зонування території (зонінг) міста Одеси, що встановлює вимоги до забудови окремих територій (функціональних зон) населеного пункту, виходячи з яких земельні ділянки за адресою: 54,54/6,54/16, 54/3, 54/4, 54/10, 54/19, 54/2, 54/5, 54/6, 564/12 розміщені на території, що знаходиться в зоні, яка призначена для розміщення санаторіїв, санаторіїв-профілакторіїв для дорослих, для батьків з дітьми, де переважним видом використання території є розміщення санаторіїв.

Відповідно до вимог планувальних обмежень плану зонування території (зонінгу) м. Одеси, затвердженого рішенням Одеської міської ради від 19.10.2016 №1316-VII, обмеження щодо висотності відсутні, крім того, земельна ділянка Об`єкту будівництва не потрапляє в 100-метрову водоохоронну зону що підтверджується Генпланом м. Одеса, затвердженим рішенням Одеської міської ради від 25.03.2015р. №6489-VI. Наведене також зазначено у п. п. 1.2.1 "Існуюча містобудівна ситуація" Проекту "Загальна пояснювальна записка (том 1, книга 1.1 до пояснень від 01.04.2021).

Таким чином будівництво багатофункціонального курортно-оздоровчого комплексу з об`єктами санаторної інфраструктури та благоустроєм прилеглої території за адресою: 54,54/6,54/16, 54/3, 54/4, 54/10, 54/19, 54/2, 54/5, 54/6, 564/12 відповідає цільовому, функціональному призначенню ділянки будівництва та містобудівній документації.

Посилання позивача на порушення Закону України "Про охорону культурної спадщини", відсутності погоджень та дозволів органу охорони культурної спадщини при видачі Дозволу на виконання будівельних робіт №ІУ 113201842607 від 02.07.2020 та не врахування обмеження поверховості, граничної висоти об`єкту будівництва та особливості будівництва, що зумовлені його розташуванням, також не знаходять свого підтвердження.

В цій частині колегія суддів виходить з положень статті 32 Закону України "Про охорону культурної спадщини", якою встановлено, що на охоронюваних археологічних територіях, у межах зон охорони пам`яток, історичних ареалів населених місць, занесених до Списку історичних населених місць України, забороняються містобудівні, архітектурні чи ландшафтні перетворення, будівельні, меліоративні, шляхові, земляні роботи без дозволу відповідного органу охорони культурної спадщини.

Згідно з пунктом 8 Постанови Кабінету Міністрів України від 21.02.2018 № 92 "Про внесення змін до Порядку визначення меж та режимів використання історичних ареалів населених місць, обмеження господарської діяльності на території історичних ареалів населених місць" проектна документація на нове будівництво, реконструкцію та капітальний ремонт (крім реконструкції та капітального ремонту квартир чи окремих приміщень, які здійснюються без зміни об`ємно-просторових характеристик) у межах історичних ареалів населених місць розробляється з урахуванням вимог затвердженого в установленому законом порядку історико-архітектурного опорного плану.

Згідно з пунктом 9 зазначеного Порядку у разі незатвердження історико-архітектурного опорного плану населеного місця, що внесене до Списку історичних населених місць України, проектна документація на нове будівництво, реконструкцію та капітальний ремонт (крім реконструкції та капітального ремонту квартир чи окремих приміщень, які здійснюються без зміни об`ємно-просторових характеристик) у межах історичного ареалу розробляється з урахуванням вимог історико-містобудівного обґрунтування, порядок розроблення якого визначається наказом Мінкультури та Мінрегіону.

Історико-архітектурний опорний план, проекту зон охорони, визначення границь історичних ареалів міста Одеса, затверджений наказом Міністерства культури та туризму України від 20.06.2008 р. № 728/0/16-08 є частиною Генерального плану м.Одеси, затвердженого Рішенням Одеської міської ради від 25.03.2015р. № 6489-VI "Про затвердження генерального плану м.Одеси".

Згідно з підпунктом 1.2.1 "Існуюча містобудівна ситуація" Проекту "Загальна пояснювальна записка (том 1, книга 1.1) зазначено, що згідно схеми "Межі охоронних зон та історичних ареалів" ділянка проектування знаходиться поза межами історичних ареалів. На ділянку не розповсюджуються планувальні обмеження.

Ділянка не потрапляє в зону впливу пам`яток архітектури. Об`єкти культурної спадщини на ділянці проектування відсутні.

Отже, об`єкт будівництва знаходиться поза межами історичних ареалів, зон впливу пам`яток архітектури, об`єктів культурної спадщини, що підтверджується Генпланом м. Одеса.

З приводу неврахування обмеження поверховості та граничної висоти об`єкту будівництва, то пунктом 1 Розділу "Містобудівні умови та обмеження" Містобудівних умов та обмежень для проектування об`єкта будівництва, затверджених наказом департаменту архітектури та містобудування Одеської міської ради від 02.08.2019 №01-06/114 об`єкту будівництва встановлено, що граничнодопустиму висотність будинків, будівель та споруд у метрах необхідно розрахувати з дотриманням нормативного часу інсоляції прилеглої забудови та вимог ДБН В. 1.1-12-2014 "Будівництво у сейсмічних районах України", ДБН В.2.2-8:2018 "Громадські будинки та споруди. Основні положення", ДБН Б.2.2-12:2018 "Планування і забудова територій", ДБН В.1.145:2017 "Будівлі і споруди в складних інженерно-геологічних умовах. Загальні вимоги" , ДБН В. 1.2-5:2007 "Система забезпечення надійності та безпеки будівельних об`єктів.

Генеральним проектувальником - ТОВ "Терра Проджект" розроблено Проектну документацію об`єкту будівництва "Будівництво багатофункціонального курортно-оздоровчого комплексу з об`єктами санаторної інфраструктури та благоустроєм прилеглої території за адресою: 54,54/6,54/16, 54/3, 54/4, 54/10, 54/19, 54/2, 54/5, 54/6, 564/12 (І черга будівництва).

На зазначену проектну документацію отримано Експертний звіт №38/19 від 27.02.2020 ТОВ "Укрспецекспертбудпроект" щодо розгляду проектної документації за проектом "Будівництво багатофункціонального курортно-оздоровчого комплексу з об`єктами санаторної інфраструктури та благоустроєм прилеглої території за адресою: 54,54/6,54/16, 54/3, 54/4, 54/10, 54/19, 54/2, 54/5, 54/6, 564/12 " (І черга будівництва), за замістом якого за результатами розгляду проектної документації і зняття зауважень, встановлено, що зазначена проектна документація розроблена відповідно до вихідних даних на проектування, з дотриманням вимог міцності, надійності та довговічності будинків і споруд, їх експлуатаційної безпеки та інженерного забезпечення, у тому числі щодо додержання нормативів з питань створення безперешкодного життєвого середовища для осіб з інвалідністю та інших маломобільних груп населення; санітарного і епідеміологічного благополуччя населення; охороні праці; екології; пожежної, техногенної, ядерної та радіаційної безпеки; енергозбереження і може бути затверджена в установленому порядку з техніко-економічними показниками, що додаються.

Також на підтвердження правомірності визначення граничнодопустимої висотності будинків ТОВ "Проперті Констракшн" надано ДБН В.1.2-5-2007 "Система забезпечення надійності та безпеки будівельних об`єктів. Науково-технічний супровід будівельних об`єктів", ДБН В.1.2-14:2018 "Система забезпечення надійності та безпеки будівельних об`єктів. Загальні принципи забезпечення надійності та конструктивної безпеки будівель і споруд", ДБН B.l.1-45:2017 "Будівлі і споруди в складних інженерно-геологічних умовах", ДБН Б.2.2-12:2018 "Планування і забудова територій", ДБН В.1.1.7.-2016 "Пожежна безпека об`єктів будівництва. Загальні вимоги", ДБН В.2.2-9-2018 "Громадські будинки та споруди. Основні положення", ДБН В.2.2-15:2019 "Житлові будинки", БН В.2.2-24:2009 "Будинки і споруди. Проектування висотних житлових і громадських будинків", ДБН В.1.1-12-2014 "Будівництво у сейсмічних районах України", з аналізу яких вбачається, що вони не містять обмежень висотності.

Виходячи з наведеного у сукупності, колегія суддів не знаходить правових підстав для висновку, що на зазначених земельних ділянках оздоровчого призначення планується будівництво інших об`єктів, ніж тих, що визначені у Дозволі від 02.07.2020 №ІУ113201842607.

Іншого апелянтом колегії суддів не доведено.

Колегія суддів погоджується з висновками суду першої інстанції, вважає їх ґрунтовними та правильними, достатніми для відмови у задоволенні позовних вимог позивача, у зв`язку з чим не вбачає підстав для скасування або зміни рішення суду від 30 липня 2021 року, як такого, що ухвалено з дотриманням норм матеріального та процесуального права.

Доводи апеляційної скарги висновків суду першої інстанції не спростовують, у скарзі відповідачем не наведено інших аргументів ніж ті, що вже були досліджені судом першої інстанції з наданням правової оцінки по кожному аргументу, при цьому судом першої інстанції при розгляді справи правильно застосовано норми матеріального права, які регулюють спірні правовідносини та дотримано норм процесуального права.

Відповідно до статті 316 Кодексу адміністративного судочинства України суд апеляційної інстанції залишає апеляційну скаргу без задоволення, а рішення або ухвалу суду - без змін, якщо визнає, що суд першої інстанції правильно встановив обставини справи та ухвалив судове рішення з додержанням норм матеріального і процесуального права.

Оскільки суд залишає рішення суду першої інстанції без змін, підстави для перерозподілу судових витрат відсутні.

Керуючись статтями 243, 244, 250, 310, 316, 321, 322, 325, 328, 329 Кодексу адміністративного судочинства України, Шостий апеляційний адміністративний суд у складі колегії суддів

ПОСТАНОВИВ:

Апеляційну скаргу Громадської організації Рух Справедлива Україна залишити без задоволення.

Рішення Окружного адміністративного суду міста Києва від 30 липня 2021 року у справі №640/5658/21 залишити без змін.

Постанова суду набирає законної сили з дати її прийняття та може бути оскаржена шляхом подачі касаційної скарги безпосередньо до Верховного Суду протягом тридцяти днів з дня складення повного судового рішення.

Головуючий суддя: О.М. Кузьмишина

Судді: Н.М. Єгорова

І.В. Федотов

СудШостий апеляційний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення13.10.2021
Оприлюднено14.10.2021
Номер документу100338964
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —640/5658/21

Постанова від 13.10.2021

Адміністративне

Шостий апеляційний адміністративний суд

Кузьмишина Олена Миколаївна

Ухвала від 18.08.2021

Адміністративне

Шостий апеляційний адміністративний суд

Кузьмишина Олена Миколаївна

Ухвала від 18.08.2021

Адміністративне

Шостий апеляційний адміністративний суд

Кузьмишина Олена Миколаївна

Рішення від 30.07.2021

Адміністративне

Окружний адміністративний суд міста Києва

Іщук І.О.

Ухвала від 01.07.2021

Адміністративне

Окружний адміністративний суд міста Києва

Іщук І.О.

Ухвала від 24.06.2021

Адміністративне

Окружний адміністративний суд міста Києва

Іщук І.О.

Ухвала від 31.05.2021

Адміністративне

Окружний адміністративний суд міста Києва

Іщук І.О.

Ухвала від 20.05.2021

Адміністративне

Окружний адміністративний суд міста Києва

Іщук І.О.

Ухвала від 12.05.2021

Адміністративне

Окружний адміністративний суд міста Києва

Іщук І.О.

Ухвала від 25.03.2021

Адміністративне

Окружний адміністративний суд міста Києва

Іщук І.О.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні