Ухвала
від 18.10.2021 по справі 320/9547/21
КИЇВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

КИЇВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

У Х В А Л А

18 жовтня 2021 року м. Київ № 320/9547/21

Суддя Київського окружного адміністративного суду Панченко Н.Д., розглянувши клопотання представника ГУ ДПС у Київській області подані в межах адміністративного позову Товариства з обмеженою відповідальністю КЛАСИК-М до Головного управління Державної податкової служби у Київській області про визнання протиправним та скасування рішення

ВСТАНОВИВ:

до суду звернулося Товариство з обмеженою відповідальністю КЛАСИК-М (09601, Київська обл., Рокитнянський р-н, смт. Рокитне, вул. Зінича Ігоря, буд. 2, офіс 3, код ЄДРПОУ 38084820) до Головного управління Державної податкової служби у Київській області (03151, м. Київ, вул. Народного Ополчення, 5а, код ЄДРПОУ 43141377), в якому просить суд:

- визнати протиправним та скасувати Рішення комісії з питань зупинення реєстрації податкової накладеної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних Головного управління ДПС у Київській області від 02.06.2021 року №3850 про відповідність Товариства з обмеженою відповідальністю КЛАСИК-М (код ЄДРПОУ 38084820) критеріям ризиковості платника податку;

- зобов`язати Головне управління Державної податкової служби у Київській області виключити Товариство з обмеженою відповідальністю КЛАСИК-М (код ЄДРПОУ 38084820) з переліку ризикових платників податку.

Ухвалою суду від 10.08.2021 відкрито провадження в адміністративній справі та вирішено здійснити розгляд справи за правилами спрощеного позовного провадження без повідомлення (виклику) сторін та проведення судового засідання за наявними у справі матеріалами одноособово суддею Панченко Н.Д.

13.10.2021 судом отримано відзив на позовну заяву, поданий представником ГУ ДПС у Київській області, разом із заявленими клопотаннями про заміну ГУ ДПС у Київській області (код ЄДРПОУ: 43141377) на правонаступника - ГУ ДПС у Київській області (код ЄДРПОУ: 44096797) та про розгляд справи у судовому засіданні з повідомленням (викликом) сторін.

В обґрунтування даного клопотання заявником вказано, у тому числі, що постановою Кабінету Міністрів України №893 від 30.09.2020 ліквідовано як юридичні особи публічного права територіальні органи Державної податкової служби за переліком згідно з додатком, зокрема ГУ ДПС у Київській області.

Відповідно до абзацу 3 пункту 2 постанови №893 територіальні органи Державної податкової служби, що ліквідуються відповідно до пункту 1 цієї постанови, продовжують здійснювати свої повноваження та функції до утворення Державною податковою службою територіальних органів згідно з абзацом четвертим пункту 3 цієї постанови та прийняття рішення про можливість забезпечення здійснення такими органами повноважень та функцій територіальних органів, що ліквідуються.

За пунктом 3 Постанови №893 права та обов`язки територіальних органів Державної податкової служби, що ліквідуються відповідно до пункту 1 цієї постанови, переходять Державній податковій службі та її територіальним органам у межах, визначених положеннями про Державну податкову службу та її територіальні органи.

Державною податковою службою України видано наказ від 30.09.2020 №529, яким наказано утворити як відокремлені підрозділи Державної податкової служби територіальні органи за переліком згідно з додатком, а Департаменту правової роботи - подати державному реєстратору документи для внесення до Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань відповідної інформації про утворення територіальних органів Державної податкової служби як її відокремлених підрозділів.

Згідно наказу Державної податкової служби України від 24.12.2020 №755 розпочато з 01.01.2021 здійснення територіальними органами ДПС, утвореними як її відокремлені підрозділи згідно з наказом ДПС від 30.09.2020 №529, повноважень та функцій територіальних органів ДПС, що ліквідуються відповідно до пункту 1 постанови №893.

Так, у відповідності до положення про Головне управління ДПС у Київській області, затвердженого наказом ДПС України від 12.11.2020 №643, ГУ ДПС у Київській області утворене на правах відокремленого підрозділу ДПС України, забезпечує реалізацію повноважень Державної податкової служби України на території Київської області і є правонаступником майна, прав та обов`язків ГУ ДПС у Київській області (код ЄДРПОУ 43141377).

Відтак, враховуючи викладені обставини, а саме що з 01.01.2021 відбулось компетенційне адміністративне правонаступництво від ліквідованого ГУ ДПС у Київській області (код ЄДРПОУ 43141377) до правонаступника - Головного управління ДПС у Київській області (код ЄДРПОУ 44096797), суд вбачає наявність підстав для задоволення заявленого клопотання та заміни відповідача по справі - Головного управління Державної податкової служби у Київській області (код ЄДРПОУ 43141377) на Головне управління Державної податкової служби у Київській області (код ЄДРПОУ 44096797) в порядку процесуального правонаступництва.

Відповідно до статті 52 Кодексу адміністративного судочинства України у разі вибуття або заміни сторони чи третьої особи у відносинах, щодо яких виник спір, суд допускає на будь-якій стадії судового процесу заміну відповідної сторони чи третьої особи її правонаступником. Усі дії, вчинені в адміністративному процесі до вступу правонаступника, обов`язкові для нього в такій самій мірі, у якій вони були б обов`язкові для особи, яку він замінив.

В той же час, щодо заявленого клопотання про розгляд справи у судовому засіданні з повідомленням (викликом) сторін, суд зазначає наступне.

Згідно статті 12 Кодексу адміністративного судочинства України, адміністративне судочинство здійснюється за правилами, передбаченими цим Кодексом, у порядку позовного провадження (загального або спрощеного).

Спрощене позовне провадження призначене для розгляду справ незначної складності та інших справ, для яких пріоритетним є швидке вирішення справи.

Загальне позовне провадження призначене для розгляду справ, які через складність або інші обставини недоцільно розглядати у спрощеному позовному провадженні.

Відповідно до частин 2, 3 статті 257 Кодексу адміністративного судочинства України, за правилами спрощеного позовного провадження може бути розглянута будь-яка справа, віднесена до юрисдикції адміністративного суду, за винятком справ, зазначених у частині четвертій цієї статті.

Згідно з частиною 5 вказаної статті, суд розглядає справу в порядку спрощеного позовного провадження без повідомлення сторін за наявними у справі матеріалами, за відсутності клопотання будь-якої зі сторін про інше. За клопотанням однієї із сторін або з власної ініціативи суду розгляд справи проводиться в судовому засіданні з повідомленням (викликом) сторін.

Відповідно до частини 6 статті 262 Кодексу адміністративного судочинства України, суд може відмовити в задоволенні клопотання сторони про розгляд справи в судовому засіданні з повідомленням сторін: 1) у випадках, визначених статтею 263 цього Кодексу; 2) якщо характер спірних правовідносин та предмет доказування у справі незначної складності не вимагають проведення судового засідання з повідомленням сторін для повного та всебічного встановлення обставин справи.

Частиною 6 статті 12 Кодексу адміністративного судочинства України передбачено, що для цілей цього Кодексу справами незначної складності є, зокрема, інші справи, у яких суд дійде висновку про їх незначну складність, за винятком справ, які не можуть бути розглянуті за правилами спрощеного позовного провадження.

Предметом розгляду даного адміністративного спору є дослідження правомірності винесення рішення комісії з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних Головного управління ДПС у Київській області від 02.06.2021 №3850 про відповідність позивача критеріям ризиковості платника податку та, відповідно, наявності підстав для зобов`язання відповідача виключити позивача з переліку платників податку, які відповідають критеріям ризиковості, а отже, на думку суду, ця справа є незначної складності, оскільки з`ясування відповідних обставин по ній не потребує виклику сторін у судове засідання.

Суд звертає увагу, що відповідно до частини 1 статті 9 Кодексу адміністративного судочинства України розгляд і вирішення справ в адміністративних судах здійснюються на засадах змагальності сторін та свободи в наданні ними суду своїх доказів і у доведенні перед судом їх переконливості, а відтак відповідачем не зазначено встановлення яких саме обставин у справі є неможливим шляхом аналізу наявних та поданих сторонами письмових доказів і пояснень за правилами спрощеного позовного провадження без повідомлення учасників справи.

У зв`язку з цим, суд не вбачає підстав для задоволення клопотання представника відповідача про розгляд справи в судовому засіданні з повідомленням (викликом) сторін.

Керуючись статтями 12, 243, 248, 257, 262 Кодексу адміністративного судочинства України, суд

УХВАЛИВ:

Заяву представника Головного управління Державної податкової служби у Київській області про заміну відповідача по справі на правонаступника - задовольнити.

Замінити в адміністративній справі №320/9547/21 за позовом Товариства з обмеженою відповідальністю КЛАСИК-М до Головного управління Державної податкової служби у Київській області про визнання протиправним та скасування рішення - Головне управління Державної податкової служби у Київській області (код ЄДРПОУ: 43141377) на його правонаступника, яким є Головне управління Державної податкової служби у Київській області (код ЄДРПОУ: 44096797).

У задоволенні клопотання представника Головного управління Державної податкової служби у Київській області про розгляд справи у судовому засіданні з викликом сторін - відмовити.

Ухвала набирає законної сили з моменту її підписання суддею та не підлягає оскарженню.

Суддя Панченко Н.Д.

СудКиївський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення18.10.2021
Оприлюднено20.10.2021
Номер документу100365175
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —320/9547/21

Ухвала від 19.08.2024

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Дашутін І.В.

Постанова від 11.07.2024

Адміністративне

Шостий апеляційний адміністративний суд

Костюк Любов Олександрівна

Ухвала від 11.06.2024

Адміністративне

Шостий апеляційний адміністративний суд

Костюк Любов Олександрівна

Ухвала від 08.04.2024

Адміністративне

Шостий апеляційний адміністративний суд

Костюк Любов Олександрівна

Ухвала від 07.02.2024

Адміністративне

Шостий апеляційний адміністративний суд

Костюк Любов Олександрівна

Ухвала від 29.01.2024

Адміністративне

Шостий апеляційний адміністративний суд

Костюк Любов Олександрівна

Рішення від 26.12.2023

Адміністративне

Київський окружний адміністративний суд

Панченко Н.Д.

Ухвала від 18.10.2021

Адміністративне

Київський окружний адміністративний суд

Панченко Н.Д.

Ухвала від 10.08.2021

Адміністративне

Київський окружний адміністративний суд

Панченко Н.Д.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні