Ухвала
від 19.10.2021 по справі 640/26250/21
ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД МІСТА КИЄВА

ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД міста КИЄВА 01051, м. Київ, вул. Болбочана Петра 8, корпус 1 УХВАЛА

19 жовтня 2021 року м. Київ № 640/26250/21

Окружний адміністративний суд міста Києва у складі головуючого судді Аблова Є.В., розглянувши у спрощеному позовному провадженні матеріали адміністративної справи та клопотання представника позивача про зупинення провадження у адміністративній справі

за позовомТовариства з обмеженою відповідальністю НАШ 365 доНаціональної ради України з питань телебачення і радіомовлення провизнання протиправним та скасування рішення, зобов`язання вчинити дії,- УСТАНОВИВ:

До Окружного адміністративного суду міста Києва звернулося Товариство з обмеженою відповідальністю НАШ 365 (далі по тексту - позивач) з адміністративним позовом до Національної ради України з питань телебачення і радіомовлення (далі по тексту - відповідач), в якому позивач просить суд:

- визнати протиправним та скасувати рішення Національної ради України з питань телебачення і радіомовлення від 02 вересня 2021 року №1195 Про результати позапланової безвиїзної перевірки ТОВ НАШ 365 , м. Київ (НР №01544-м від 08 листопада 2019 року, супутникове мовлення, логотип: НАШ , Акт №140 від 09 липня 2021 року) .

Підставами позову позивач вказує порушення суб`єктом владних повноважень його прав внаслідок прийняття оскаржуваного рішення.

Ухвалою Окружного адміністративного суду міста Києва від 20 вересня 2021 року відкрито провадження у справі та вирішено здійснити розгляд справи за правилами спрощеного позовного провадження без повідомлення (виклику) учасників справи.

11 жовтня 2021 року на адресу суду надійшло клопотання представника позивача про зупинення провадження у даній справі до набрання законної сили рішеннями суду у справах №640/18808/21, №640/13914/21, №640/13919/21 за позовом Товариства з обмеженою відповідальністю Наш 365 до Національної ради України з питань телебачення та радіомовлення про визнання протиправним та скасування рішення.

В обґрунтування поданого клопотання представник позивача послався на те, що у справах №640/13914/21, №640/13919/21, №640/18808/21 може бути встановлено незаконність результатів проведення перевірок, за результатами яких винесене оскаржуване в даній справі рішення; може бути встановлено відсутність правових наслідків рішень про результати перевірок, а отже, на думку представника позивача, відсутність наслідків у виді невиконання.

На переконання представника відповідача, в даному випадку існує об`єктивна неможливість розгляду цієї справи без попереднього розгляду справ №640/18808/21, №640/13914/21, №640/13919/21, оскільки наявні у справі докази не дозволяють встановити та оцінити обставини (факти), які є предметом даного судового збору.

Розглянувши клопотання про зупинення провадження у справі, дослідивши матеріали справи, з`ясувавши фактичні обставини, на яких ґрунтується клопотання про зупинення провадження у справі, об`єктивно оцінивши докази, які мають значення для його розгляду та вирішення по суті, суд виходить з такого.

З матеріалів справи вбачається, що підставою для звернення позивача до Окружного адміністративного суду міста Києва стала незгода позивача з рішенням Національної ради України з питань телебачення і радіомовлення від 02 вересня 2021 року №1195 Про результати позапланової безвиїзної перевірки ТОВ НАШ 365 , м. Київ (НР №01544-м від 08 листопада 2019 року, супутникове мовлення, логотип: НАШ , Акт №140 від 09 липня 2021 року) .

В свою чергу, представником позивача додано до клопотання про зупинення провадження у справі копії позовних заяв у справах №640/18808/21, №640/13914/21, №640/13919/21, з яких вбачається, що підставою для звернення Товариства з обмеженою відповідальністю Наш 365 до суду з позовом є незгода останнього з рішенням Національної ради України з питань телебачення і радіомовлення №483 Про результати позапланової безвиїзної перевірки ТОВ Наш 365 та Розпорядження Національної ради України з питань телебачення і радіомовлення №17/760 Про усунення порушень законодавства та сплату штрафу (провадження у справі відкрито на підставі ухвали суду від 25 травня 2021 року), з рішенням Національної ради України з питань телебачення і радіомовлення №484 Про результати позапланової безвиїзної перевірки ТОВ Наш 365 та Розпорядження Національної ради України з питань телебачення і радіомовлення №17/759 Про усунення порушень законодавства та сплату штрафу (провадження у справі відкрито на підставі ухвали суду від 25 травня 2021 року), з рішенням Національної ради України з питань телебачення і радіомовлення №718 Про призначення позапланової безвиїзної перевірки ТОВ Наш 365 (провадження у справі відкрито на підставі ухвали суду від 09 липня 2021 року).

Так, у відповідності до пункту 3 частини 1 статті 236 Кодексу адміністративного судочинства України суд зупиняє провадження у справі в разі об`єктивної неможливості розгляду цієї справи до вирішення іншої справи, що розглядається в порядку конституційного провадження, адміністративного, цивільного, господарського чи кримінального судочинства, - до набрання законної сили судовим рішенням в іншій справі; суд не може посилатися на об`єктивну неможливість розгляду справи у випадку, коли зібрані докази дозволяють встановити та оцінити обставини (факти), які є предметом судового розгляду.

З урахуванням викладеного, суд дійшов висновку про наявність правових підстав для задоволення клопотання представника позивача, відповідно, про наявність правових підстав для зупинення провадження у справі.

Керуючись статтями 236, 241, 248, 256 Кодексу адміністративного судочинства України, суд -

УХВАЛИВ:

1. Клопотання представника Товариства з обмеженою відповідальністю Наш 365 про зупинення провадження у справі - задовольнити.

2. Зупинити провадження у справі №640/26250/21 до набрання законної сили судовими рішеннями у адміністративних справах №640/18808/21, №640/13914/21, №640/13919/21.

3. Зобов`язати сторін негайно повідомити суд про сплив обставин, що стали підставою для зупинення провадження у справі.

Ухвала набирає законної сили згідно статті 256 Кодексу адміністративного судочинства України.

Ухвала може бути оскаржена до суду апеляційної інстанції за правилами, встановленими статтями 293-297 Кодексу адміністративного судочинства України, протягом п`ятнадцяти днів, з дня складання повного тексту ухвали.

Суддя Є.В. Аблов

СудОкружний адміністративний суд міста Києва
Дата ухвалення рішення19.10.2021
Оприлюднено22.10.2021
Номер документу100440287
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —640/26250/21

Ухвала від 13.02.2024

Адміністративне

Київський окружний адміністративний суд

Василенко Г.Ю.

Ухвала від 06.02.2022

Адміністративне

Окружний адміністративний суд міста Києва

Аблов Є.В.

Постанова від 17.01.2022

Адміністративне

Шостий апеляційний адміністративний суд

Сорочко Євген Олександрович

Ухвала від 14.01.2022

Адміністративне

Шостий апеляційний адміністративний суд

Сорочко Євген Олександрович

Ухвала від 06.12.2021

Адміністративне

Шостий апеляційний адміністративний суд

Сорочко Євген Олександрович

Ухвала від 06.12.2021

Адміністративне

Шостий апеляційний адміністративний суд

Сорочко Євген Олександрович

Ухвала від 12.11.2021

Адміністративне

Шостий апеляційний адміністративний суд

Сорочко Євген Олександрович

Ухвала від 19.10.2021

Адміністративне

Окружний адміністративний суд міста Києва

Аблов Є.В.

Ухвала від 20.09.2021

Адміністративне

Окружний адміністративний суд міста Києва

Аблов Є.В.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні