МИКОЛАЇВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД
Р І Ш Е Н Н Я
І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И
19 жовтня 2021 р. Справа № 400/5734/21 м. Миколаїв
Миколаївський окружний адміністративний суд, у складі головуючого судді Малих О.В., розглянувши в письмовому провадженні за правилами спрощеного позовного провадження адміністративну справу
адміністративним позовом 1. ОСОБА_1 , АДРЕСА_1 ; АДРЕСА_2 2. ОСОБА_2 , АДРЕСА_1 ; АДРЕСА_3 3. ОСОБА_3 , АДРЕСА_1 ; АДРЕСА_4 до відповідачаСинюхино-Брідської сільської ради Первомайського району Миколаївської област, вул. Центральна, 14, с. Синюхин Брід, Первомайський район, Миколаївська область, 55243, третя особаОСОБА_4 , АДРЕСА_5 , провизнання бездіяльності протиправною, зобов`язання вчинити певні дії, про:визнання бездіяльності протиправною, зобов`язання вчинити певні дії, ВСТАНОВИВ:
ОСОБА_1 (далі - позивач №1), ОСОБА_2 (далі - позивач №2), ОСОБА_3 (далі - позивач №3) звернулись до суду з адміністративним позовомдо Синюхино-Брідської сільської ради Первомайського району Миколаївської області (далі - відповідач), за у частю третьої особи - ОСОБА_4 , в якому просили суд:
- визнати протиправною бездіяльність Синюхино-Брідської сільської ради Первомайського району Миколаївської області про відмову у затвердженні проекту землеустрою щодо відведення земельних ділянок, оформлену листами від 06.05.2021 року № ББК-52 та від 01.07.2021 року № ББК-151, площею 2,00 га, у власність громадянам України: ОСОБА_1 , ОСОБА_2 , ОСОБА_3 для ведення особистого селянського господарства в межах території Синюхино-Брідської сільської ради Первомайського району Миколаївської області (колишня Тарасівська рада);
- зобов`язати Синюхино-Брідську сільську раду Первомайського району Миколаївської області затвердити ОСОБА_1 проект землеустрою щодо відведення земельної ділянки площею 2,00 га, кадастровий номер 4825487600:06:000:0421, та передати у власність для ведення особистого селянського господарства в межах території Синюхино-Брідської сільської ради Первомайського району Миколаївської області (колишня Тарасівська рада);
- зобов`язати Синюхино-Брідську сільську раду Первомайського району Миколаївської області затвердити ОСОБА_2 проект землеустрою щодо відведення земельної ділянки площею 2,00 га, кадастровий номер 4825487600:06:000:0419, та передати у власність для ведення особистого селянського господарства в межах території Синюхино-Брідської сільської ради Первомайського району Миколаївської області (колишня Тарасівська рада);
- зобов`язати Синюхино-Брідську сільську раду Первомайського району Миколаївської області затвердити ОСОБА_3 проект землеустрою щодо відведення земельної ділянки площею 2,00 га, кадастровий номер 4825487600:06:000:0422, та передати у власність для ведення особистого селянського господарства в межах території Синюхино-Брідської сільської ради Первомайського району Миколаївської області (колишня Тарасівська рада).
Позовні вимоги обґрунтовані наступним:
Рішенням Миколаївського окружного адміністративного суду від 05.11.2020 року у справі № 400/2491/20 дії Головного управління Держгеокадастру у Миколаївській області про визнання протиправними та скасування наказів від 12.06.2020 року №№ 9516-СГ, 9520-СГ, 9526-СГ про відмову у наданні дозволів на розробку проекту землеустрою визнано протиправними, скасовано накази про відмову у наданні дозволу на розроблення проекту землеустрою та зобов`язано ГУ Держгеокадастру у Миколаївській області надати позтвачам по справі дозволи на розробку проектів землеустрою земельних ділянок орієнтовною площею 2,00 га, у власність для ведення особистого селянського господарства в межах території Тарасівської сільської ради Первомайського району Миколаївської області, за рахунок земельної ділянки, яка перебуває в оренді громадянина ОСОБА_4 згідно договору оренди від 04.10.2007 року № 040702200366.
На виконання вказаного рішення Миколаївського окружного адміністративного суду від 05.11.2020 року по справі 400/2491/20 ГУ Держгеокадастру у Миколаївській області було винесено наказ від 25.01.2021 року № 321-СГ про надання дозволу на розроблення документації із землеустрою щодо відведення земельних ділянок у власність позивачам, на підставі чого за замовленням позивачів було виготовлено проект землеустрою, що відповідно до вимог ст. 186-1 Земельного кодексу України (надалі - ЗК України) пройшов обов`язкове погодження з територіальним органом центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері земельних відносин. Земельним ділянкам присвоєно кадастрові номери - 4825487600:06:000:0421, 4825487600:06:000:0419, 4825487600:06:000:0422.
Враховуючи передачу з державної в комунальну власності земель сільськогосподарського призначення територіальним громадам відповідно до Указу президента України від 15.10.2020 року № 449 та постанови Кабінету міністрів України від 16.11.2020 року № 1113, розпорядником зазначених земельних ділянок на момент звернення позивачів по справі до відповідача стала об`єднана територіальна громада в особі Синюхино-Брідської сільської ради Первомайського району Миколаївської області.
20.04.2021 року позивачі звернулись до відповідача із заявами розглянути і затвердити проект землеустрою щодо відведення земельних ділянок у власність за відповідними кадастровими номерами. За наслідком розгляду заяв позивачам надана відповідь від 06.05.2021 року № ББК-52 про неможливість затвердження проекту щодо відведення земельних ділянок у власність позивачам на підставі ч. 5 ст. 116 ЗК України, оскільки за даними державного земельного кадастру та реєстру речових прав на нерухоме майно договір оренди, укладений між Первомайською районною державною адміністрацією та третьою особою ОСОБА_4 , зареєстрованим в книзі записів договорів оренди землі по Тарасівській сільській раді Первомайського району Миколаївської області за №040702200366 терміном на 15 років , на даний час є дійсним, а тому до моменту реєстрації припинення права оренди земельна ділянка не може бути передана у приватну власність.
21.05.2021 року позивачі повторно звернулись до відповідача із заявами розглянути і затвердити проект землеустрою щодо відведення земельних ділянок у власність за відповідними кадастровими номерами. Відповіддю від 01.07.2021 року №ББК-151 позивачам повідомлено про неможливість затвердження проекту щодо відведення земельних ділянок у власність позивачам на підставі ч. 5 ст. 116 ЗК України з аналогічних вищезазначеним підстав. Рішенням позачергової V сесії 8 скликання Синюхино-Брідської сільської ради Первомайського району Миколаївської області від 29.04.2021 року №18 вирішено питання припинення договору оренди земельної ділянки площею 6,61 га, що перебуває в оренді ОСОБА_4 на підставі договору від 10.10.2007 року №040702200366, за взаємною згодою сторін на підставі його заяви. Проте підписання додаткової угоди про розірвання договору оренди і акту приймання-передачі земельної ділянки та державної реєстрації припинення права оренди на земельну ділянку не здійснено, внаслідок чого передача у власність земельної ділянки, обтяженої правом користування на умовах оренди, неможливе.
Враховуючи зазначене, позивач вказує на порушення його права відповідачем, передбачене ст. 14 Конституції України, ст. 116, 118, 122 ЗК України, вважає, що відповідач діяв у спосіб та порядок не передбаченими діючим законодавством, що свідчить про протиправну бездіяльність відповідача.
Ухвалою від 26.07.2021 року Миколаївський окружний адміністративний суд відкрив провадження у справі та ухвалив розглядати справу за правилами спрощеного позовного провадження.
Відповідач відзив на адміністративний позов у встановлений ухвалою про відкриття строк не надав.
Згідно ч. 6 ст. 162 КАС України, у разі ненадання відповідачем відзиву у встановлений судом строк без поважних причин суд вирішує справу за наявними матеріалами.
Третя особа письмових пояснень по суті спору не надала, заявила клопотання про розгляд справи за її відсутністю, позовні вимоги підтримала у повному обсязі.
Суд розглянув справу в порядку письмового провадження за наявними у справі матеріалами.
З`ясувавши усі фактичні обставини, на яких ґрунтуються позовні вимоги, оцінивши докази у їх сукупності, які мають значення для розгляду справи і вирішення спору по суті, дослідивши матеріали, що містяться у справі, суд встановив наступне:
Позивачам наказом Головного управління Держгеокадастру у Миколаївській області від 25.01.2021 року № 321-СГ надано дозвіл на розроблення документації із землеустрою щодо відведення земельних ділянок у власність позивачам.
За замовленням позивача № 2 ТОВ Геоземпівдень була виготовлена документація із землеустрою Проект землеустрою щодо відведення земельної ділянки громадянам ОСОБА_1 , ОСОБА_2 , ОСОБА_3 із земель державної власності сільськогосподарського призначення відповідно до класифікації видів цільового призначення земель (КВЦПЗ): А.01.03 - для ведення особистого селянського господарства, яка розташована за адресою: Миколаївська область, Первомайський район, Тарасівська сільська рада .
Розроблений проект землеустрою був погоджений експертом державної експертизи Головного управління Держгеокадастру у Одеській області Щіпковською Т.М. (висновок про розгляд документації із землеустрою від 16.02.2021 року № 4023/82-21).
Згідно витягів з Державного земельного кадастру про земельну ділянку від 24.02.2021 р. № НВ-4811145692021, від 24.02.2021 року № НВ-4811145722021, від 24.02.2021 року № НВ-4811145712021 відомості про відведені земельні ділянки внесені до Державного земельного кадастру з присвоєнням земельним ділянкам кадастрових номерів відповідно 4825487600:06:000:0419, 4825487600:06:000:0422, 4825487600:06:000:0421.
24.05.2021 року позивачі звернулися до відповідача із заявою від 21.05.2021 року, якою просили затвердити проект землеустрою щодо відведення земельних ділянок та передачу іх безоплатно у власність громадянам України: позивачу №1 (кадастровий номер - 4825487600:06:000:0421) площею 2,00га, позивачу №2 (кадастровий номер - 4825487600:06:000:0419) площею 2,00га, позивачу №3 (кадастровий номер - 4825487600:06:000:0422) площею 2,00га; для ведення особистого селянського господарства із земель комунальної власності сільськогосподарського призначення в межах ОТГ Синюхино-Брідської сільської ради Первомайського району Миколаївської області. До заяви були додані проект землеустрою, а також витяги з Державного земельного кадастру стосовно цих земельних ділянок.
Листом від 01.07.2021 року № ББК-151 відповідач повідомив, що про неможливість затвердження проекту щодо відведення земельних ділянок у власність позивачам оскільки за даними державного земельного кадастру та реєстру речових прав на нерухоме майно договір оренди, укладений між Первомайською районною державною адміністрацією та третьою особою ОСОБА_4 , зареєстрованим в книзі записів договорів оренди землі по Тарасівській сільській раді Первомайського району Миколаївської області за № 040702200366 терміном на 15 років , є дійсним, а тому до моменту реєстрації припинення права оренди земельна ділянка не може бути передана у приватну власність. Рішенням позачергової V сесії 8 скликання Синюхино-Брідської сільської ради Первомайського району Миколаївської області від 29.04.2021 року № 18 вирішено припинити право оренди земельною ділянкою площею 6,61 га для ведення товарного сільськогосподарського виробництва, що перебуває в оренді ОСОБА_4 на підставі договору від 10.10.2007 року № 040702200366, за взаємною згодою сторін на підставі його заяви. Проте, пункти 3 та 4 цього рішення не були виконані, а саме підписання додаткової угоди про розірвання договору оренди і акту приймання-передачі земельної ділянки та державної реєстрації припинення права оренди на земельну ділянку згідно вимогам чинного законодавства, а тому передача у власність земельної ділянки, обтяженої правом користування на умовах оренди не представляється можливим.
Не погоджуючись з вищевказаним, позивач звернувся до суду із цим позовом за захистом своїх прав та інтересів.
Приймаючи рішення у справі, суд виходить з наступного:
Спірні правовідносини, що виникли між сторонами, врегульовані Конституцією України, Земельним кодексом України (далі та раніше за текстом - ЗК України, в редакції чинній на момент виникнення спірних правовідносин).
Статтею 116 надалі ЗК України встановлено, що громадяни та юридичні особи набувають права власності та права користування земельними ділянками із земель державної або комунальної власності за рішенням органів виконавчої влади або органів місцевого самоврядування в межах їх повноважень, визначених цим Кодексом або за результатами аукціону. Набуття права на землю громадянами та юридичними особами здійснюється шляхом передачі земельних ділянок у власність або надання їх у користування.
Частиною 6 ст. 118 ЗК України передбачено, що громадяни, які зацікавлені в одержанні безоплатно у власність земельної ділянки із земель державної або комунальної власності для ведення фермерського господарства, ведення особистого селянського господарства, ведення садівництва, будівництва та обслуговування жилого будинку, господарських будівель і споруд (присадибної ділянки), індивідуального дачного будівництва, будівництва індивідуальних гаражів у межах норм безоплатної приватизації, подають клопотання до відповідного органу виконавчої влади або органу місцевого самоврядування, який передає земельні ділянки державної чи комунальної власності у власність відповідно до повноважень, визначених статтею 122 цього Кодексу.
Згідно з ч. 7 ст. 118 ЗК України відповідний орган виконавчої влади або орган місцевого самоврядування, який передає земельні ділянки державної чи комунальної власності у власність відповідно до повноважень, визначених статтею 122 цього Кодексу розглядає клопотання у місячний строк і дає дозвіл на розроблення проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки або надає мотивовану відмову у його наданні.
Відповідно до ч. 8 ст. 118 ЗК України (у редакції, чинній на час виникнення спірних правовідносин) проект землеустрою щодо відведення земельної ділянки погоджується в порядку, встановленому ст. 186-1 цього кодексу.
Частина 9 ст. 118 ЗК України передбачає, що відповідний орган виконавчої влади або орган місцевого самоврядування, який передає земельні ділянки державної чи комунальної власності у власність відповідно до повноважень, визначених статтею 122 цього Кодексу, у двотижневий строк з дня отримання погодженого проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки (а в разі необхідності здійснення обов`язкової державної експертизи землевпорядної документації згідно із законом - після отримання позитивного висновку такої експертизи) приймає рішення про затвердження проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки та надання її у власність.
З аналізу положень 186 ЗК України слідує, що підставами для відмови у погодженні та затвердженні документації із землеустрою може бути лише невідповідність її положень вимогам законів та прийнятих відповідно до них нормативно-правових актів, документації із землеустрою або містобудівної документації.
Відмова органу виконавчої влади чи органу місцевого самоврядування у передачі земельної ділянки у власність або залишення клопотання без розгляду можуть бути оскаржені до суду. У разі відмови органу виконавчої влади чи органу місцевого самоврядування у передачі земельної ділянки у власність або залишення заяви без розгляду питання вирішується в судовому порядку (ч. 10-11 ст. 118 ЗК України).
За приписами ст. 12 ЗК України, до повноважень сільських, селищних, міських рад у галузі земельних відносин на території сіл, селищ, міст належить розпорядження землями територіальних громад, передача земельних ділянок комунальної власності у власність громадян та юридичних осіб відповідно до цього Кодексу.
Згідно з п. 34 ст. 26 Закону України Про місцеве самоврядування в Україні , питання регулювання земельних відносин вирішуються виключно на пленарних засіданнях сільської, селищної, міської ради.
Згідно з ч. 1, 2 статті 59 Закону України Про місцеве самоврядування в Україні , рада в межах своїх повноважень приймає нормативні та інші акти у формі рішень. Рішення ради приймається на її пленарному засіданні після обговорення більшістю депутатів від загального складу ради, крім випадків, передбачених цим Законом.
Виходячи з наведених правових норм, рішення про затвердження або відмову у затвердженні проекту землеустрою належить до виключних повноважень сільської ради шляхом прийняття відповідних рішень на пленарному засіданні. Рішення, дії або бездіяльність сільської ради про затвердження або відмову у затвердженні проекту землеустрою, надання земельних ділянок, залишення клопотання без розгляду можуть бути оскаржені до суду.
Як вже зазначалось судом, 24.05.2021 року позивачі звернулися до відповідача із заявою від 21.05.2021 року, якою просили затвердити проект землеустрою щодо відведення земельних ділянок та передачу їх безоплатно у власність.
При цьому суд зауважує, що спірним рішенням, оформленим листом від 01.07.2021 року № ББК-151, всупереч вказаним нормам за результатами розгляду заяви позивачів про затвердження проекту землеустрою на бажані земельні ділянки на засіданні Синюхино-Брідської сільської ради Первомайського району Миколаївської області не було прийнято рішення в розумінні статті 59 Закону України Про місцеве самоврядування в Україні .
Водночас відповіді відповідача від 06.05.2021 року № ББК-52 та від 01.07.2021 року № ББК-151 про відмову в затвердженні проекту землеустрою щодо відведення земельних ділянок у власність позивачам мотивовані тим, що вказані у проекті земельні ділянки перебувають в оренді третьої особи.
Відповідно до ч. 5 ст. 116 ЗК України, земельні ділянки, які перебувають у власності чи користуванні громадян або юридичних осіб, передаються у власність чи користування за рішенням органів виконавчої влади чи органів місцевого самоврядування лише після припинення права власності чи користування ними в порядку, визначеному законом.
Як встановлено судом з матеріалів справи, рішенням позачергової V сесії 8 скликання Синюхино-Брідської сільської ради Первомайського району Миколаївської області від 29.04.2021 року № 18 припинено право оренди земельною ділянкою третьою особою по справі шляхом розірвання договору оренди від 10.10.2007 року за реєстраційним номером 040702200366 за взаємною згодою сторін, а земельну ділянку площею 6,61 га в межах території відповідача зараховано до земель запасу комунальної власності сільськогосподарського призначення.
Таким чином, відсутність належним чином оформленого рішення про затвердження проекту землеустрою щодо відведення земельних ділянок позивачам вказує на те, що орган не прийняв жодного рішення з числа тих, які він повинен ухвалити за законом.
Відтак, відсутність належним чином оформленого за результатами пленарного засідання рішення відповідача про затвердження чи про відмову затвердження проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки, прийняття відповідачем рішення про припинення право оренди земельною ділянкою третьою особою по справі шляхом розірвання договору оренди на підставі заяви третьої особи за взаємною згодою свідчить про допущення відповідачем протиправної бездіяльності.
На підставі вищевикладеного, суд доходить висновку, що належним способом захисту прав позивачів у спірних правовідносинах є визнання протиправною бездіяльності відповідача про відмову у затвердженні проекту землеустрою щодо відведення земельних ділянок, оформлену листами від 06.05.2021 року № ББК-52 та від 01.07.2021 року № ББК-151, площею 2,00 га, у власність позивачам для ведення особистого селянського господарства в межах території Синюхино-Брідської сільської ради Первомайського району Миколаївської області (колишня Тарасівська рада).
Частина 2 ст. 19 Конституції України передбачає, що органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов`язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
Згідно ч. 1 та 2 ст. 77 КАС України, Кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених статтею 78 цього Кодексу. В адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб`єкта владних повноважень обов`язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача.
Відповідно до ч. 3 ст. 245 КАС України у разі скасування нормативно-правового або індивідуального акта суд може зобов`язати суб`єкта владних повноважень вчинити необхідні дії з метою відновлення прав, свобод чи інтересів позивача, за захистом яких він звернувся до суду.
Враховуючи викладене, позовні вимоги підлягають задоволенню.
Одночасно з цим суд звертає увагу, що відмова у затвердженні проекту землеустрою з боку відповідача є за своєю суттю діями, а не бездіяльністю.
У відповідності до ч. 1 ст. 139 КАС України, при задоволенні позову сторони, яка не є суб`єктом владних повноважень, всі судові витрати, які підлягають відшкодуванню або оплаті відповідно до положень цього Кодексу, стягуються за рахунок бюджетних асигнувань суб`єкта владних повноважень, що виступав відповідачем у справі, або якщо відповідачем у справі виступала його посадова чи службова особа.
Керуючись ст.ст. 2, 9, 19, 77, 139, 241 - 246, 260 Кодексу адміністративного судочинства України, суд -
ВИРІШИВ:
1. Позов ОСОБА_1 ( АДРЕСА_1 ; АДРЕСА_2 , реєстраційний номер облікової картки платника податків НОМЕР_1 ), ОСОБА_2 ( АДРЕСА_1 ; АДРЕСА_3 , реєстраційний номер облікової картки платника податків НОМЕР_2 ), ОСОБА_3 ( АДРЕСА_1 ; АДРЕСА_4 , реєстраційний номер облікової картки платника податків НОМЕР_3 ) до Синюхино-Брідської сільської ради Первомайського району Миколаївської області (вул. Центральна, 14, с. Синюхин Брід, Первомайський район, Миколаївська область, 55243, код ЄДРПОУ 04376951), за участю третьої особи - ОСОБА_4 ( АДРЕСА_6 , реєстраційний номер облікової картки платника НОМЕР_4 ) - задовольнити.
2. Визнати протиправними дії Синюхино-Брідської сільської ради Первомайського району Миколаївської області щодо відмови у затвердженні проекту землеустрою щодо відведення земельних ділянок, оформлені листами від 06.05.2021 року № ББК-52 та від 01.07.2021 року № ББК-151, площею 2,00 га, у власність громадянам України: ОСОБА_1 , ОСОБА_2 , ОСОБА_3 для ведення особистого селянського господарства в межах території Синюхино-Брідської сільської ради Первомайського району Миколаївської області (колишня Тарасівська рада).
3. Зобов`язати Синюхино-Брідської сільську раду Первомайського району Миколаївської області (вул. Центральна, 14, с. Синюхин Брід, Первомайський район, Миколаївська область, 55243, код ЄДРПОУ 04376951) затвердити ОСОБА_1 ( АДРЕСА_1 ; АДРЕСА_2 , реєстраційний номер облікової картки платника податків НОМЕР_1 ) проект землеустрою щодо відведення земельної ділянки площею 2,00 га, кадастровий номер 4825487600:06:000:0421, та передати у власність для ведення особистого селянського господарства в межах території Синюхино-Брідської сільської ради Первомайського району Миколаївської області (колишня Тарасівська рада).
4. Зобов`язати Синюхино-Брідської сільську раду Первомайського району Миколаївської області (вул. Центральна, 14, с. Синюхин Брід, Первомайський район, Миколаївська область, 55243, код ЄДРПОУ 04376951) затвердити ОСОБА_2 ( АДРЕСА_1 ; АДРЕСА_3 , реєстраційний номер облікової картки платника податків НОМЕР_2 ) проект землеустрою щодо відведення земельної ділянки площею 2,00 га, кадастровий номер 4825487600:06:000:0419, та передати у власність для ведення особистого селянського господарства в межах території Синюхино-Брідської сільської ради Первомайського району Миколаївської області (колишня Тарасівська рада).
5. Зобов`язати Синюхино-Брідської сільську раду Первомайського району Миколаївської області (вул. Центральна, 14, с. Синюхин Брід, Первомайський район, Миколаївська область, 55243, код ЄДРПОУ 04376951) затвердити ОСОБА_3 ( АДРЕСА_1 ; АДРЕСА_4 , реєстраційний номер облікової картки платника податків НОМЕР_3 ) проект землеустрою щодо відведення земельної ділянки площею 2,00 га, кадастровий номер 4825487600:06:000:0422, та передати у власність для ведення особистого селянського господарства в межах території Синюхино-Брідської сільської ради Первомайського району Миколаївської області (колишня Тарасівська рада).
6. Стягнути за рахунок бюджетних асигнувань Синюхино-Брідської сільської ради Первомайського району Миколаївської області (вул. Центральна, 14, с. Синюхин Брід, Первомайський район, Миколаївська область, 55243, код ЄДРПОУ 04376951) на користь ОСОБА_1 ( АДРЕСА_1 ; АДРЕСА_2 , реєстраційний номер облікової картки платника податків НОМЕР_1 ) судові витрати у сумі 908,00 грн. (дев`ятсот вісім гривень 00 коп.).
7. Стягнути за рахунок бюджетних асигнувань Синюхино-Брідської сільської ради Первомайського району Миколаївської області (вул. Центральна, 14, с. Синюхин Брід, Первомайський район, Миколаївська область, 55243, код ЄДРПОУ 04376951) на користь ОСОБА_2 ( АДРЕСА_1 ; АДРЕСА_3 , реєстраційний номер облікової картки платника податків НОМЕР_2 ) судові витрати у сумі 908,00 грн. (дев`ятсот вісім гривень 00 коп.).
8. Стягнути за рахунок бюджетних асигнувань Синюхино-Брідської сільської ради Первомайського району Миколаївської області (вул. Центральна, 14, с. Синюхин Брід, Первомайський район, Миколаївська область, 55243, код ЄДРПОУ 04376951) на користь ОСОБА_3 ( АДРЕСА_1 ; АДРЕСА_4 , реєстраційний номер облікової картки платника податків НОМЕР_3 ) судові витрати у сумі 908,00 грн. (дев`ятсот вісім гривень 00 коп.).
Рішення суду першої інстанції набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи в порядку, визначеному ст. 255 КАС України. Апеляційна скарга може бути подана до П`ятого апеляційного адміністративного суду протягом тридцяти днів з дня його проголошення.
Датою ухвалення судового рішення в порядку письмового провадження є дата складення повного судового рішення.
Повний текст рішення складено 19.10.2021 року.
Суддя О.В. Малих
Суд | Миколаївський окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 19.10.2021 |
Оприлюднено | 21.10.2021 |
Номер документу | 100443764 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Миколаївський окружний адміністративний суд
Малих О.В.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні