Рішення
від 20.10.2021 по справі 460/6756/21
РІВНЕНСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

РІВНЕНСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

Р І Ш Е Н Н Я

і м е н е м У к р а ї н и

20 жовтня 2021 року м. Рівне №460/6756/21

Рівненський окружний адміністративний суд у складі судді Дорошенко Н.О. розглянувши в порядку спрощеного позовного провадження без повідомлення (виклику) учасників справи адміністративну справу за позовом

ОСОБА_1 доГоловного управління ДПС у Рівненській області про визнання протиправним та скасування податкового повідомлення-рішення, - В С Т А Н О В И В:

ОСОБА_1 звернулася до Рівненського окружного адміністративного суду з позовом до Головного управління ДПС у Рівненській області, у якому просить визнати протиправним та скасувати податкове повідомлення-рішення від 21.10.2019 №165458-5205-1717.

В обґрунтування позовних вимог вказує про відсутність підстав для внесення орендної плати за землю, зазначає, що повідомляла Дубенську міську раду про те, що не буде здійснювати реєстрацію договору оренди землі від 25.06.2019 та, відповідно, просила анулювати результати торгів. Також вказує про те, що нею надсилався лист до відповідача, в якому вона просила не нараховувати земельний податок та штрафні санкції до вирішення справи в добровільному порядку з Дубенською міською радою (припинення договору оренди). Проте, у зв`язку з проведенням Дубенською міською радою реєстрації земельної ділянки їй було нараховано податковий борг за користування даною земельною ділянкою. Зазначає, що в Державному реєстрі прав власності право оренди виникло в період з 25.06.2019 по 30.09.2019. Натомість, податок за землю відповідачем нараховано за цілий рік. Враховуючи викладені обставини, просить суд позовні вимоги задовольнити.

Ухвалою суду від 11.06.2021 прийнято позовну заяву до розгляду, відкрито провадження у справі та вирішено розгляд справи проводити за правилами спрощеного позовного провадження без повідомлення (виклику) учасників справи.

26.07.2021 відповідачем подано до суду відзив на позовну заяву. В обґрунтування своїх заперечень зазначає, що оскаржуване податкове повідомлення - рішення та податкова вимога були надіслані у відповідності з чинним законодавством України. Вказує про те, що доказів розірвання Договору оренди землі станом на час винесення податкового повідомлення - рішення позивачем надано не було, а тому просить суд у задоволенні позовних вимог відмовити повністю (а.с.49-58).

Ухвалою суду від 26.07.2021 здійснено заміну відповідача у справі №460/6756/21 Головного управління ДПС у Рівненській області (код ЄДРПОУ 43142449) його правонаступником - Головним управлінням ДПС у Рівненській області (код ЄДРПОУ ВП 44070166).

Ухвалою суду від 26.07.2021 клопотання представника Головного управління ДПС у Рівненській області про продовження процесуального строку задоволено. Продовжено на 5 днів процесуальний строк для подання відзиву на позовну заяву, встановлений Головному управлінню ДПС у Рівненській області ухвалою від 11.06.2021.

Ухвалою суду від 17.08.2021 витребувано у Головного управління ДПС у Рівненській області належним чином засвідчену копію розрахунку податкового зобов`язання до податкового повідомлення-рішення №165458-5205-1717 від 21.10.2019 із зазначенням дати початку та закінчення періоду нарахування орендної плати за землю.

14.09.2021, 29.09.2021 та 19.10.2021, на виконання вимог ухвали суду від 17.08.2021, відповідачем подано до суду витребовувані докази.

Оскільки розгляд справи здійснюється в порядку спрощеного позовного провадження без повідомлення (виклику) учасників справи, то відповідно до ч.4 ст.229 Кодексу адміністративного судочинства України (далі - КАС України) фіксування судового засідання за допомогою звукозаписувального технічного засобу не здійснюється.

Дослідивши позовну заяву, відзив на позовну заяву, повно та всебічно з`ясувавши всі обставини справи в їх сукупності на підставі чинного законодавства, перевіривши їх дослідженими доказами, суд встановив та врахував таке.

Дубенська міська рада листом від 26.06.2019 №2468/05-02-25/19 надала Дубенській об`єднаній державній податковій інспекції Рівненської області перелік орендарів, з якими укладено договори оренди землі у травні - червні 2019 року. У поданому переліку орендарів зазначено, зокрема, орендаря ОСОБА_1 , кадастровий номер земельної ділянки 5610300000:02:001:2011, дата укладення договору оренди - 25.06.2019, дата державної реєстрації права оренди землі - 25.06.2019 (а.с.80, 84).

Дубенська міська рада, на виконання п.2 розпорядження голови облдержадміністрації від 28.01.2019 №48 "Про проведення обліку платників і нарахування плати за землю в 2019 році", листом від 25.09.2019 №3652/05-02-26/19 повідомила Дубенській ОДПІ про те, що рішенням Дубенської міської ради від 13.09.2019 №4011 з ОСОБА_1 розірвано договір оренди земельної ділянки (кадастровий номер 5610300000:02:001:2011), розташованої в АДРЕСА_1 , площею 0,343 га для будівництва та обслуговування будівель торгівлі за згодою сторін (а.с.82).

21.10.2019 Головним управлінням ДПС у Рівненській області винесено податкове повідомлення - рішення №165458-5205-1717, яким ОСОБА_1 визначено суму податкового зобов`язання з орендної плати з фізичних осіб в розмірі 88434,49 грн.

Вважаючи вказане податкове повідомлення - рішення протиправним, позивач звернулася до суду з даним позовом.

Надаючи правову оцінку спірним правовідносинам, суд зазначає наступне.

Статтею 67 Конституції України встановлено, що кожен зобов`язаний сплачувати податки і збори в порядку і розмірах, встановлених законом.

Відповідно до ст.19 Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов`язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.

Відносини, що виникають у сфері справляння податків і зборів, зокрема визначає вичерпний перелік податків та зборів, що справляються в Україні, та порядок їх адміністрування, платників податків та зборів, їх права та обов`язки, компетенцію контролюючих органів, повноваження і обов`язки їх посадових осіб під час адміністрування податків та зборів, а також відповідальність за порушення податкового законодавства регулює Податковий кодекс України від 02.12.2010 № 2755-VI (далі - ПК України).

За приписами пп.14.1.73 п.14.1 ст.14 ПК України землекористувачі - юридичні та фізичні особи (резиденти і нерезиденти), яким відповідно до закону надані у користування земельні ділянки державної та комунальної власності, у тому числі на умовах оренди.

Згідно з пп.14.1.72 п.14.1 ст.14 ПК України земельний податок - обов`язковий платіж, що справляється з власників земельних ділянок та земельних часток (паїв), а також постійних землекористувачів (далі - податок для цілей розділу XII цього Кодексу).

Відповідно до пп.14.1.136 п.14.1 ст.14 ПК України орендна плата за земельні ділянки державної і комунальної власності - обов`язковий платіж, який орендар вносить орендодавцеві за користування земельною ділянкою (далі у розділі XII - орендна плата).

Підпунктом 14.1.147 пункту 14.1 статті 14 ПК України визначено, що плата за землю - обов`язковий платіж у складі податку на майно, що справляється у формі земельного податку або орендної плати за земельні ділянки державної і комунальної власності.

Платниками податку є: власники земельних ділянок, земельних часток (паїв); землекористувачі (п.269.1 ст.269 ПК України).

Відповідно до п.270.1 ст.270 ПК України об`єктами оподаткування є: земельні ділянки, які перебувають у власності або користуванні; земельні частки (паї), які перебувають у власності.

Згідно з пп.271.1.1 п.271 ст.271 ПК України базою оподаткування є нормативна грошова оцінка земельних ділянок з урахуванням коефіцієнта індексації, визначеного відповідно до порядку, встановленого цим розділом.

Пунктом 287.1 статті 287 ПК України встановлено, що власники землі та землекористувачі сплачують плату за землю з дня виникнення права власності або права користування земельною ділянкою.

У разі припинення права власності або права користування земельною ділянкою плата за землю сплачується за фактичний період перебування землі у власності або користуванні у поточному році.

Підставою для нарахування орендної плати за земельну ділянку є договір оренди такої земельної ділянки.

Органи виконавчої влади та органи місцевого самоврядування, які укладають договори оренди землі, повинні до 1 лютого подавати контролюючому органу за місцезнаходженням земельної ділянки переліки орендарів, з якими укладено договори оренди землі на поточний рік, та інформувати відповідний контролюючий орган про укладення нових, внесення змін до існуючих договорів оренди землі та їх розірвання до 1 числа місяця, що настає за місяцем, у якому відбулися зазначені зміни (абз.1, 2 п.288.1 ст.288 ПК України).

Відповідно до п.288.2 - 288.4 ст.288 ПК України платником орендної плати є орендар земельної ділянки. Об`єктом оподаткування є земельна ділянка, надана в оренду. Розмір та умови внесення орендної плати встановлюються у договорі оренди між орендодавцем (власником) і орендарем.

Статтею 125 Земельного кодексу України встановлено, що право власності на земельну ділянку, а також право постійного користування та право оренди земельної ділянки виникають з моменту державної реєстрації цих прав.

Згідно з ч.20 ст.137 Земельного кодексу України право на земельну ділянку, набуте за результатами проведення земельних торгів, виникає з дня державної реєстрації такого права в порядку, встановленому законом.

Відповідно до ч.5 ст.138 Земельного кодексу України (у редакції, чинній на час виникнення спірних правовідносин) результати торгів анулюються організатором земельних торгів у разі відмови переможця від укладення договору купівлі-продажу або договору оренди, суперфіцію, емфітевзису земельної ділянки, а також у разі несплати переможцем в установлений строк належної суми за придбаний лот.

Підставою припинення права користування земельною ділянкою є, зокрема, добровільна відмова від права користування земельною ділянкою (п."а" ч.1 ст.141 Земельного кодексу України).

Відповідно до ст.17 Закону України "Про оренду землі" об`єкт за договором оренди землі вважається переданим орендодавцем орендареві з моменту державної реєстрації права оренди, якщо інше не встановлено законом.

З огляду на пріоритетність застосування норм ПК України перед нормами інших галузей права у регулюванні податкових правовідносин, недотримання норм земельного, цивільного законодавства щодо реєстрації права оренди земельних ділянок (припинення цього права) не впливає на права та обов`язки платників у сфері оподаткування.

Таким чином, платниками земельного податку є власники земельних ділянок, земельних часток (паїв) та землекористувачі, які зобов`язані сплачувати земельний податок за земельні ділянки, що перебувають у їх власності або користуванні. Обов`язок сплачувати земельний податок виникає у власників земельних ділянок, земельних часток (паїв) та землекористувачів з дня виникнення права власності або права користування земельною ділянкою.

Суд встановив, що рішенням Дубенського міськрайонного суду Рівненської області від 30.03.2020 у справі №559/2579/19, залишеним без змін постановою Рівненського апеляційного суду від 07.07.2020, встановлено, що між Дубенською міською радою (орендодавець) та ОСОБА_1 (орендар) було укладено договір оренди землі, згідно умов якого орендодавець надає, а орендар приймає в строкове платне користування земельну ділянку несільськогосподарського призначення (землі житлової та громадської забудови) для будівництва та обслуговування будівель торгівлі, яка розташована в АДРЕСА_1 (згідно викопіювання).

Згідно п.9 договору орендна плата вноситься орендарем виключно у грошовій формі і становить 79,7154% від нормативної грошової оцінки земельної ділянки, що встановлено за результатами земельних торгів, в розмірі 326046,36 грн/рік, яка щорічно уточнюється орендарем.

Орендна плата за земельні ділянки комунальної власності, набуті в оренду за результатами земельних торгів, вноситься у такі строки: за перший рік не пізніше трьох банківських днів з дня укладення договору оренди, починаючи з наступного року відповідно до Податкового кодексу України (п.11 договору).

Пунктом 13 договору оренди передбачено, що у разі невнесення орендної плати у строки, визначені цим договором, у 10-денннй строк сплачується штраф у розмірі 100% річної орендної плати, встановленої цим договором, стягується пеня у розмірі 0,1% несплаченої суми за кожний день прострочення.

Відповідно до ч.4 ст.78 КАС України обставини, встановлені рішенням суду у господарській, цивільній або адміністративній справі, що набрало законної сили, не доказуються при розгляді іншої справи, у якій беруть участь ті самі особи або особа, стосовно якої встановлено ці обставини, якщо інше не встановлено законом.

Таким чином, факт укладення 25.06.2019 договору оренди землі між позивачем та Дубенською міською радою та умови такого договору не потребують доказування при розгляді даної справи.

Дубенська міська рада, розглянувши витяг з протоколу засідання постійної комісії з питань будівництва, землекористування та земельної реформи Дубенської міської ради від 09.09.2019 про анулювання результатів земельних торгів (аукціону), що відбувся 25.06.2019, з продажу права оренди земельної ділянки, розташованої в АДРЕСА_1 та розірвання договору оренди зазначеної земельної ділянки, враховуючи рішення міської ради від 12.04.2019 №3691 "Про затвердження проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки на АДРЕСА_1 для продажу права оренди з аукціону", протокол земельних торгів (аукціону) № 18057 від 25.06.2019, прийняла рішення №4011 від 13.09.2019 "Про анулювання результатів земельних торгів (аукціону) з продажу права оренди земельної ділянки на

АДРЕСА_2 рішенням анульовано результати земельних торгів (аукціону) №18057 лот №34747 від 25.06.2019 з продажу права оренди терміном на 3 (три) роки земельної ділянки (кадастровий номер 5610300000:02:001:2011), розташованої в АДРЕСА_1 , площею 0,0343 га для будівництва та обслуговування будівель торгівлі (п.1) та розірвано договір оренди земельної ділянки (кадастровий номер 5610300000:02:001:2011), розташованої в АДРЕСА_1 , площею 0,0343 га для будівництва та обслуговування будівель торгівлі за згодою сторін (п.2) (а.с.31).

Відповідно до витягу з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно про реєстрацію іншого речового права 25.06.2019 була проведена державна реєстрація права оренди земельної ділянки прощею 0,0343 га, кадастровий номер 5610300000:02:001:2011, 01.10.2019 внесено запис про припинення державної реєстрації права оренди даної земельної ділянки (а.с.32).

Вказана інформація також підтверджується інформацією з Державного реєстру речових прав на нерухове майно та Реєстру власності на нерухоме майно, Державного реєстру Іпотек, Єдиного реєстру заборон відчуження об`єктів нерухомого майна щодо суб`єкта (а.с.54-57).

Отже, у період з 25.09.2019 по 01.10.2019 за позивачем було зареєстровано право оренди земельної ділянки.

Відповідно до розрахунку нарахованих сум по орендній платі з фізичних осіб ОСОБА_1 орендна плата за землю нарахована за період з 25.06.2019 по 01.10.2019.

Враховуючи викладене, суд дійшов висновку, що відповідачем правомірно нараховано ОСОБА_1 орендну плату за землю за період з 25.06.2019 по 01.10.2019.

При цьому, твердження представника позивача Іваницької Н.О., наведені у позовній заяві, про те, що позивач жодного дня не користувалася даною земельною ділянкою та вона їй передана не була, так як позивач в межах трьох робочих днів відмовилася від свого права та просила анулювати результати торгів та припинити договір оренди, судом до уваги не беруться, оскільки такі твердження суперечать дослідженим судом належним та допустимим доказам.

Крім того, суд зазначає, що обов`язок сплачувати земельний податок виникає у землекористувачів з дня виникнення права власності або права користування земельною ділянкою, а не з дня фактичного користування земельною ділянкою.

Покликання представника позивача Іваницької Н.О. у позовній заяві на рішення Рівненського окружного адміністративного суду від 16.12.2020 у справі №460/5421/20 та постанову Восьмого апеляційного адміністративного суду від 20.04.2021, якою вказане рішення Рівненського окружного адміністративного суду залишено без змін, зводяться фактично до незгоди з даними судовими рішеннями.

Також суд вважає за необхідне зазначити, що оскаржуване податкове повідомлення - рішення №165458-5205-1717 від 21.10.2019 було направлено позивачу за адресою АДРЕСА_3 .

Відповідно до п.58.3 ст.58 ПК України (у редакції, чинній на час виникнення спірних правовідносин) встановлено порядок надіслання податкового повідомлення-рішення, згідно з приписами якого, таке вважається надісланим (врученим) фізичній особі, якщо його вручено їй особисто чи її законному представникові або надіслано на адресу за місцем проживання або останнього відомого місцезнаходження фізичної особи з повідомленням про вручення. У такому самому порядку надсилаються податкові вимоги та рішення про результати розгляду скарг. У разі коли пошта не може вручити платнику податків податкове повідомлення-рішення або податкові вимоги, або рішення про результати розгляду скарги через відсутність за місцезнаходженням посадових осіб, їх відмову прийняти податкове повідомлення-рішення або податкову вимогу, або рішення про результати розгляду скарги, незнаходження фактичного місця розташування (місцезнаходження) платника податків або з інших причин, податкове повідомлення-рішення або податкова вимога, або рішення про результати розгляду скарги вважаються врученими платнику податків у день, зазначений поштовою службою в повідомленні про вручення із зазначенням причин невручення.

Згідно з п.70.7 ст.70 ПК України фізичні особи - платники податків зобов`язані подавати контролюючим органам відомості про зміну даних, які вносяться до облікової картки або повідомлення (для фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовляються від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків і мають відмітку у паспорті), протягом місяця з дня виникнення таких змін шляхом подання відповідної заяви за формою та у порядку, визначених центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну податкову і митну політику. Згідно з приписами ст. 45 ПК України податковою адресою платника податків - фізичної особи визнається місце її проживання, за яким вона береться на облік, як платник податків у контролюючому органі.

Отже, законом встановлено обов`язок платника податків повідомляти контролюючий орган про зміну податкової адреси протягом місяця з дня, коли така зміна відбулася.

Так, судом встановлено, що з 18.03.2010 (номер запису: 26050000000003428) позивач була зареєстрована як фізична особа - підприємець, за адресою: АДРЕСА_4 . 18.01.2011 внесено запис про припинення підприємницької діяльності, номер запису: 26050060002003428, підстава: власне рішення. Вказані обставини підтверджуються витягом з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань (а.с.91).

Відповідно до витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань 01.03.2021 позивач була зареєстрована як фізична особа - підприємець, за адресою: АДРЕСА_5 (а.с.92).

Зазначені обставини також підтверджуються реєстраційними даними платника податку (а.с.12, 53).

Таким чином, з 18.03.2010 у відповідача податковою адресою позивача була зазначена: - АДРЕСА_6 , а з 01.03.2021 - АДРЕСА_7 .

Доказів на підтвердження повідомлення позивачем контролюючого органу про зміну її податкової адреси протягом місяця з дня, коли така зміна відбулася, в матеріалах справи немає.

Отже, твердження представника позивача Іваницької Н.О. про те, що оскаржуване податкове повідомлення - рішення не вважається належним чином надісланим та врученим відхиляються судом, як безпідставні та необґрунтовані.

Представник позивача у позовній заяві зазначає, що відповідачу було відомо про зміну адреси проживання та реєстрації позивача, оскільки ОСОБА_1 неодноразово надсилала до Головного управління ДПС у Рівненській області листи - заяви з зазначенням її місця реєстрації (проживання), а саме заяви від 19.07.2019 та від 22.07.2020.

Судом встановлено, що 19.07.2019 позивач зверталася до відповідача з заявою, в якій просила не здійснювати ніяких нарахувань, в тому числі штрафних санкцій, по виплаті податкових зобов`язань по орендній платі на земельну ділянку до моменту прийняття відповідного рішення Дубенською міською радою або ж суду, з подальшим їх внесенням в якості правової підстави до Державного реєстру речових прав на нерухоме майно (а.с.13).

22.07.2020 позивач звернулася до Головного управління ДПС у Рівненській області з заявою про застосування процедури списання та / або погашення податкового боргу (а.с.14).

Суд зазначає, що вказані заяви не містять прохальної частини, зокрема, про зміну даних, які вносяться до облікової картки, а саме: про зміну податкової адреси. Крім того, заява від 22.07.2020 подана після винесення оскаржуваного податкового повідомлення - рішення.

У постанові Верховного Суду від 27.10.2020 у справі № 813/3922/17 суд дійшов висновку, що контролюючий орган, не маючи інших правових механізмів для отримання персональних даних про платника податків, вправі розраховувати на актуальність (відповідність) даних облікової картки та, відповідно, у випадку недотримання платником податків приписів закону та невиконання обов`язку інформувати податковий орган про зміну своїх персональних даних, має нести ризик настання негативних наслідків такої поведінки.

В силу положень ч.5 ст.242 КАС України вказаний висновок враховується судом при прийняті даного рішення.

Враховуючи викладене, суд дійшов висновку, що податкове повідомлення-рішення від 21.10.2019 №165458-5205-1717 направлено позивачу за наявною у відповідача податковою адресою.

У сукупності викладених обставин, суд дійшов висновку, що податкове повідомлення-рішення від 21.10.2019 №165458-5205-1717 прийнято правомірно та скасуванню не підлягає.

Відповідно до ч. 1, 2 ст.77 КАС України кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених ст. 78 цього Кодексу. В адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб`єкта владних повноважень обов`язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача.

Відповідач, як суб`єкт владних повноважень обґрунтував обставини, на яких ґрунтуються його заперечення, а позивач не довела ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги.

Отже, позовна заява до задоволення не підлягає.

Враховуючи, що позовні вимоги до задоволення не підлягають, то підстави для розподілу судових витрат відповідно до ст.139 КАС України відсутні.

Керуючись статтями 241-246, 255, 295 Кодексу адміністративного судочинства України, суд

В И Р І Ш И В :

У задоволенні позовних вимог ОСОБА_1 ( АДРЕСА_8 , РНОКПП НОМЕР_1 ) до Головного управління ДПС у Рівненській області (вул.Відінська, 12, м.Рівне, 33023, ідентифікаційний код 44070166) про визнання протиправним та скасування податкового повідомлення-рішення відмовити повністю.

Рішення суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо апеляційну скаргу не було подано. У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови судом апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.

Апеляційна скарга на рішення суду подається протягом тридцяти днів з дня його проголошення. Якщо в судовому засіданні було оголошено лише вступну та резолютивну частини рішення суду, або розгляду справи в порядку письмового провадження, зазначений строк обчислюється з дня складення повного судового рішення.

Апеляційна скарга подається безпосередньо до Восьмого апеляційного адміністративного суду.

Повний текст рішення складений 20 жовтня 2021 року

Суддя Н.О. Дорошенко

СудРівненський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення20.10.2021
Оприлюднено21.10.2021
Номер документу100444511
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —460/6756/21

Постанова від 08.02.2022

Адміністративне

Восьмий апеляційний адміністративний суд

Улицький Василь Зіновійович

Ухвала від 31.01.2022

Адміністративне

Восьмий апеляційний адміністративний суд

Улицький Василь Зіновійович

Ухвала від 10.01.2022

Адміністративне

Восьмий апеляційний адміністративний суд

Улицький Василь Зіновійович

Ухвала від 24.12.2021

Адміністративне

Восьмий апеляційний адміністративний суд

Улицький Василь Зіновійович

Ухвала від 09.12.2021

Адміністративне

Восьмий апеляційний адміністративний суд

Улицький Василь Зіновійович

Рішення від 20.10.2021

Адміністративне

Рівненський окружний адміністративний суд

Н.О. Дорошенко

Ухвала від 17.08.2021

Адміністративне

Рівненський окружний адміністративний суд

Н.О. Дорошенко

Ухвала від 26.07.2021

Адміністративне

Рівненський окружний адміністративний суд

Н.О. Дорошенко

Ухвала від 26.07.2021

Адміністративне

Рівненський окружний адміністративний суд

Н.О. Дорошенко

Ухвала від 11.06.2021

Адміністративне

Рівненський окружний адміністративний суд

Н.О. Дорошенко

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні