Рішення
від 21.10.2021 по справі 464/1082/21
ЛЬВІВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ЛЬВІВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

справа№464/1082/21

Р І Ш Е Н Н Я

І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И

21 жовтня 2021 року м. Львів

Львівський окружний адміністративний суд у складі головуючого - судді Карп`як О.О., розглянувши в порядку спрощеного позовного провадження адміністративну справу за позовом ОСОБА_1 до Виконавчого комітету Львівської міської ради за участю третіх осіб, які не заявляють самостійних вимог щодо предмету спору на стороні відповідача Житлово - будівельного кооперативу №172, ОСОБА_2 , ОСОБА_3 про визнання протиправною бездіяльності, зобов`язання вчинити дії, -

встановив:

ОСОБА_1 звернувся до Сихівського районного суду м. Львова з позовною заявою до виконавчого комітету Львівської міської ради, у якій просить:

- визнати протиправною бездіяльність Виконавчого комітету Львівської міської ради в питанні не скасування рішення загальних зборів Житлово - будівельного кооперативу 3172, оформлене протоколом №16 від 21.02.1992;

- зобов`язати Виконавчий комітет Львівської міської ради скасувати рішення загальних зборів Житлово - будівельного кооперативу 3172 про прийом у члени ЖБК №172 ОСОБА_2 та закріплення за ним 2-х кімнатної квартири АДРЕСА_1 із всіма вигодами на першому поверсі житлова площа 21,69 кв.м., загальна площа 43,88 кв.м. і передачі йому всього паю, який належав його матері ОСОБА_4 , та взяття від ОСОБА_2 зобов`язання на погашення залишкової позики, оформлене протоколом №16 від 21.02.1992 року.

Ухвалою Сихівського районного суду м. Львова передано адміністративну справу №464/1082/21 за підсудністю до Львівського окружного адміністративного суду.

Ухвалою Львівського окружного адміністративного суду від 09.03.2021 позовну заяву залишено без руху.

01.04.2021 позивачем подано заяву про усунення недоліків, просить поновити строк та прийняти заяву про усунення недоліків та відкрити провадження у справі.

Ухвалою від 05.04.2021 прийнято позовну заяву до розгляд та відкрито провадження у справ в порядку спрощеного позовного провадження без повідомлення сторін; залучено до участі у справі в якості третіх осіб, які не заявляють самостійних вимог щодо предмета спору на стороні відповідача: Житлово - будівельного кооперативу № 172 (Голову комісії з припинення/ліквідатор/керівник/представник) (79070, м. Львів, вул. Г.Хоткевича, № 56/36); ОСОБА_2 ( АДРЕСА_1 ); ОСОБА_3 ( АДРЕСА_3 ); зобов`язано позивача протягом двох днів з моменту отримання ухвали про відкриття провадження у справі скерувати третім особам копію позовної заяви з додатками, докази чого подати суду; роз`яснено третім особам право на подання пояснень протягом п`яти днів з моменту отримання ухвали про відкриття провадження у справі; запропоновано відповідачу подати відзив на позовну заяву та докази, якщо такі є у п`ятнадцятиденний строк з дня отримання даної ухвали.

Ухвалою від 31.05.2021 у задоволенні клопотання позивача та заяви представника відповідача про розгляд справи за правилами загального позовного провадження з викликом сторін у справі № 464/1082/21 за позовом ОСОБА_1 до Виконавчого комітету Львівської міської ради за участю третіх осіб, які не заявляють самостійних вимог щодо предмета спору на стороні відповідача: Житлово - будівельного кооперативу № 172 (Голову комісії з припинення/ліквідатор/керівник/представник) Петришина Зіновія Григоровича; ОСОБА_3 про зобов`язання вчинити дії - відмовлено.

Ухвалою від 21.10.2021 у задоволенні клопотання позивача про витребування доказів - відмовлено повністю.

Позовні вимоги обґрунтовані тим, що 02.11.2020 позивач звертався до Виконавчого комітету Львівської міської ради з заявою про скасування рішення ЖБК №172, але його заява була проігнорована. Вказує, що в п.8 ст.15 ЖК Української РСР чітко визначено, що Виконавчі комітети районних, міських, районних у містах Рад народних депутатів в межах і в порядку, встановленому законодавством Союзу РСР, цим Кодексом та іншими актами законодавства Української РСР, на території району, міста, району в місті здійснюють контроль за діяльністю житлово - будівельних кооперативів, за експлуатацією та ремонтом належних їм будинків, скасовують рішення загальних зборів або правління житлово будівельного кооперативу, що суперечить законодавству (ст.138). Тому вважає, що відповідно до ст.138 ЖК Української РСР Виконавчий комітет районної , міської, районної в місті Ради народних депутатів вправі скасовувати рішення загальних зборів чи правління кооперативу, якщо воно суперечить законодавству. При цьому зазначає про протиправність рішення загальних зборів Житлово - будівельного кооперативу 3172, оформлене протоколом №16 від 21.02.1992. Тому просить позов задоволити.

Від відповідача відзиву на позовну заяву у встановлені строки не подано.

14.05.2021 на адресу суду надійшли пояснення третьої особи ОСОБА_3 , просить позовні вимоги задоволити у повному обсязі. Звертає увагу на пояснення Львівської міської ради від 22.06.2015 у справі №464/1273/15-ц, пайові внески ОСОБА_2 ніколи не вносив, не є членом ЖБК №172.

24.05.2021 на адресу суду надійшли письмові пояснення представника третьої особи Петришин З.Г., просить відмовити у задоволенні позову з наступних підстав. Вказує, що відповідно до постанови Верховного Суду від 15.08.2018 року у справі №2-486/11 встановлено, що ОСОБА_2 є членом кооперативу та повністю вніс пайовий внесок на вказану квартиру у жовтні 1992 року в розмірі 8220 крб. Також встановлено, що за результатами розгляду заяви ОСОБА_4 ( матері ОСОБА_2 ) про передачу паю і квартири її сину, рішенням загальних зборів ЖБК №172 від 21.02.1992 ОСОБА_2 прийнято в члени кооперативу, закріплено за ним квартиру АДРЕСА_1 , передано весь пай, який належав його матері ОСОБА_4 , як члену кооперативу. Також повідомлено, що в провадженні Сихівського районного суду м. Львова перебуває цивільна справа №464/6513/19 за позовом ОСОБА_5 (дружина позивача) до Житлово - будівельного кооперативу №172, Львівської міської ради, треті особи: ОСОБА_2 , ОСОБА_3 , ОСОБА_1 про визнання недійсним рішення загальних зборів ЖБК №172. Зазначає, що предмет позову та його обґрунтування, який перебуває на розгляді Сихівського районного суду м. Львова є ідентичними адміністративному позову, який подав ОСОБА_1 до Сихівського районного суду м. Львова, який надалі був скерований до Львівського окружного адміністративного суду та перебуває в провадженні суду.

Суд, з`ясувавши обставини, на які учасники справи посилаються як на підставу своїх вимог та заперечень, дослідивши докази, якими вони обґрунтовуються, встановив наступне.

02.11.2020 до Виконавчого комітету Львівської міської ради звернувся ОСОБА_1 з заявою, у якій просив:

- прийняти рішення яким визнати недійсним (відмінити та/або скасувати) рішення загальних зборів Житлово - будівельного кооперативу №172 (адреса: м. Львів, вул. Гната Хоткевича, буд 56, ідентифікаційний код юридичної особи 36152254), оформлене протоколом №16 від 21.02.1992 року;

- про прийняте рішення інформувати письмово за зазначеною вище адресою.

До заяви ним долучено копію рішення Сихівського районного суду м. Львова від 24.04.2019 у справі №464/5526/18, та витягу з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно про реєстрацію права власності від 28.11.2019; копію відповіді Львівської міської ради від 20.01.2020, копію протоколу №16 ЖБК №172 від 21.02.1992 року.

На підтвердження надсилання вказаної заяви долучено накладну №7907006462635.

Не погоджуючись з бездіяльністю відповідача в питанні не скасування рішення загальних зборів Житлово - будівельного кооперативу №172, оформлене протоколом №16 від 21.02.1992, позивач звернувся до суду із захистом порушеного права.

Вирішуючи справу суд виходив з наступного.

Завданням адміністративного судочинства відповідно до ч. 1 ст. 2 Кодексу адміністративного судочинства України (далі - КАС України) є справедливе, неупереджене та своєчасне вирішення судом спорів у сфері публічно-правових відносин з метою ефективного захисту прав, свобод та інтересів фізичних осіб, прав та інтересів юридичних осіб від порушень з боку суб`єктів владних повноважень.

Статтею 19 Конституції України встановлено, що органи державної влади, їх посадові особи повинні діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.

Питання практичної реалізації громадянами України наданого їм Конституцією України права вносити в органи державної влади, об`єднання громадян відповідно до їх статуту пропозиції про поліпшення їх діяльності, викривати недоліки в роботі, оскаржувати дії посадових осіб, державних і громадських органів регулює Закону України Про звернення громадян (далі Закон- №393) Закон забезпечує громадянам України можливості для участі в управлінні державними і громадськими справами, для впливу на поліпшення роботи органів державної влади і місцевого самоврядування, підприємств, установ, організацій незалежно від форм власності, для відстоювання своїх прав і законних інтересів та відновлення їх у разі порушення.

Відповідно до ст.1 вказаного Закону, громадяни України мають право звернутися до органів державної влади, місцевого самоврядування, об`єднань громадян, підприємств, установ, організацій незалежно від форм власності, засобів масової інформації, посадових осіб відповідно до їх функціональних обов`язків із зауваженнями, скаргами та пропозиціями, що стосуються їх статутної діяльності, заявою або клопотанням щодо реалізації своїх соціально-економічних, політичних та особистих прав і законних інтересів та скаргою про їх порушення.

Відповідно до ст.3 Закону №393, під зверненнями громадян слід розуміти викладені в письмовій або усній формі пропозиції (зауваження), заяви (клопотання) і скарги. Заява (клопотання) - звернення громадян із проханням про сприяння реалізації закріплених Конституцією та чинним законодавством їх прав та інтересів або повідомлення про порушення чинного законодавства чи недоліки в діяльності підприємств, установ, організацій незалежно від форм власності, народних депутатів України, депутатів місцевих рад, посадових осіб, а також висловлення думки щодо поліпшення їх діяльності. Клопотання - письмове звернення з проханням про визнання за особою відповідного статусу, прав чи свобод тощо. Скарга - звернення з вимогою про поновлення прав і захист законних інтересів громадян, порушених діями (бездіяльністю), рішеннями державних органів, органів місцевого самоврядування, підприємств, установ, організацій, об`єднань громадян, посадових осіб.

Згідно ст.4 Закону №393, до рішень, дій (бездіяльності), які можуть бути оскаржені, належать такі у сфері управлінської діяльності, внаслідок яких: порушено права і законні інтереси чи свободи громадянина (групи громадян); створено перешкоди для здійснення громадянином його прав і законних інтересів чи свобод; незаконно покладено на громадянина які-небудь обов`язки або його незаконно притягнуто до відповідальності.

Відповідно до ст.5 вказаного Закону, письмове звернення надсилається поштою або передається громадянином до відповідного органу, установи особисто чи через уповноважену ним особу, повноваження якої оформлені відповідно до законодавства. Письмове звернення також може бути надіслане з використанням мережі Інтернет, засобів електронного зв`язку (електронне звернення). У зверненні має бути зазначено прізвище, ім`я, по батькові, місце проживання громадянина, викладено суть порушеного питання, зауваження, пропозиції, заяви чи скарги, прохання чи вимоги. Письмове звернення повинно бути підписано заявником (заявниками) із зазначенням дати. В електронному зверненні також має бути зазначено електронну поштову адресу, на яку заявнику може бути надіслано відповідь, або відомості про інші засоби зв`язку з ним. Застосування електронного цифрового підпису при надсиланні електронного звернення не вимагається. Звернення, оформлене без дотримання зазначених вимог, повертається заявнику з відповідними роз`ясненнями не пізніш як через десять днів від дня його надходження, крім випадків, передбачених частиною першою статті 7 цього Закону.

Відповідно до ст.7 Закону №393, звернення, оформлені належним чином і подані у встановленому порядку, підлягають обов`язковому прийняттю та розгляду. Забороняється відмова в прийнятті та розгляді звернення з посиланням на політичні погляди, партійну належність, стать, вік, віросповідання, національність громадянина, незнання мови звернення. Якщо питання, порушені в одержаному органом державної влади, місцевого самоврядування, підприємствами, установами, організаціями незалежно від форм власності, об`єднаннями громадян або посадовими особами зверненні, не входять до їх повноважень, воно в термін не більше п`яти днів пересилається ними за належністю відповідному органу чи посадовій особі, про що повідомляється громадянину, який подав звернення. У разі якщо звернення не містить даних, необхідних для прийняття обґрунтованого рішення органом чи посадовою особою, воно в той же термін повертається громадянину з відповідними роз`ясненнями.

Відповідно до ст.14 Закону №393, органи державної влади і місцевого самоврядування, підприємства, установи, організації незалежно від форм власності, об`єднання громадян, посадові особи зобов`язані розглянути пропозиції (зауваження) та повідомити громадянина про результати розгляду.

Згідно ст.16 Закону №393, скарга на дії чи рішення органу державної влади, органу місцевого самоврядування, підприємства, установи, організації, об`єднання громадян, засобів масової інформації, посадової особи подається у порядку підлеглості вищому органу або посадовій особі, що не позбавляє громадянина права звернутися до суду відповідно до чинного законодавства, а в разі відсутності такого органу або незгоди громадянина з прийнятим за скаргою рішенням - безпосередньо до суду. Скарги на рішення загальних зборів членів колективних сільськогосподарських підприємств, акціонерних товариств, юридичних осіб, створених на основі колективної власності, а також на рішення вищих державних органів вирішуються в судовому порядку.

Відповідно до положень ст.17 Закону №393, скарга на рішення, що оскаржувалось, може бути подана до органу або посадовій особі вищого рівня протягом одного року з моменту його прийняття, але не пізніше одного місяця з часу ознайомлення громадянина з прийнятим рішенням. Скарги, подані з порушенням зазначеного терміну, не розглядаються. Пропущений з поважної причини термін може бути поновлений органом чи посадовою особою, що розглядає скаргу. Рішення вищого державного органу, який розглядав скаргу, в разі незгоди з ним громадянина може бути оскаржено до суду в термін, передбачений законодавством України.

Права громадянина при розгляді заяви чи скарги визначені у ст.18 Закону №393. Громадянин, який звернувся із заявою чи скаргою до органів державної влади, місцевого самоврядування, підприємств, установ, організацій незалежно від форм власності, об`єднань громадян, засобів масової інформації, посадових осіб, має право: особисто викласти аргументи особі, що перевіряла заяву чи скаргу, та брати участь у перевірці поданої скарги чи заяви; знайомитися з матеріалами перевірки; подавати додаткові матеріали або наполягати на їх запиті органом, який розглядає заяву чи скаргу; бути присутнім при розгляді заяви чи скарги; користуватися послугами адвоката або представника трудового колективу, організації, яка здійснює правозахисну функцію, оформивши це уповноваження у встановленому законом порядку; одержати письмову відповідь про результати розгляду заяви чи скарги; висловлювати усно або письмово вимогу щодо дотримання таємниці розгляду заяви чи скарги; вимагати відшкодування збитків, якщо вони стали результатом порушень встановленого порядку розгляду звернень.

Обов`язки органів державної влади, місцевого самоврядування, підприємств, установ, організацій незалежно від форм власності, об`єднань громадян, засобів масової інформації, їх керівників та інших посадових осіб щодо розгляду заяв чи скарг визначені у ст.19 Закону №393. Органи державної влади і місцевого самоврядування, підприємства, установи, організації незалежно від форм власності, об`єднання громадян, засоби масової інформації, їх керівники та інші посадові особи в межах своїх повноважень зобов`язані: об`єктивно, всебічно і вчасно перевіряти заяви чи скарги; у разі прийняття рішення про обмеження доступу громадянина до відповідної інформації при розгляді заяви чи скарги скласти про це мотивовану постанову; на прохання громадянина запрошувати його на засідання відповідного органу, що розглядає його заяву чи скаргу; скасовувати або змінювати оскаржувані рішення у випадках, передбачених законодавством України, якщо вони не відповідають закону або іншим нормативним актам, невідкладно вживати заходів до припинення неправомірних дій, виявляти, усувати причини та умови, які сприяли порушенням; забезпечувати поновлення порушених прав, реальне виконання прийнятих у зв`язку з заявою чи скаргою рішень; письмово повідомляти громадянина про результати перевірки заяви чи скарги і суть прийнятого рішення; вживати заходів щодо відшкодування у встановленому законом порядку матеріальних збитків, якщо їх було завдано громадянину в результаті ущемлення його прав чи законних інтересів, вирішувати питання про відповідальність осіб, з вини яких було допущено порушення, а також на прохання громадянина не пізніш як у місячний термін довести прийняте рішення до відома органу місцевого самоврядування, трудового колективу чи об`єднання громадян за місцем проживання громадянина; у разі визнання заяви чи скарги необгрунтованою роз`яснити порядок оскарження прийнятого за нею рішення; не допускати безпідставної передачі розгляду заяв чи скарг іншим органам; особисто організовувати та перевіряти стан розгляду заяв чи скарг громадян, вживати заходів до усунення причин, що їх породжують, систематично аналізувати та інформувати населення про хід цієї роботи. У разі необхідності та за наявності можливостей розгляд звернень громадян покладається на посадову особу чи підрозділ службового апарату, спеціально уповноважені здійснювати цю роботу, в межах бюджетних асигнувань. Це положення не скасовує вимоги абзацу дев`ятого частини першої цієї статті.

Звернення розглядаються і вирішуються у термін не більше одного місяця від дня їх надходження, а ті, які не потребують додаткового вивчення, - невідкладно, але не пізніше п`ятнадцяти днів від дня їх отримання. Якщо в місячний термін вирішити порушені у зверненні питання неможливо, керівник відповідного органу, підприємства, установи, організації або його заступник встановлюють необхідний термін для його розгляду, про що повідомляється особі, яка подала звернення. При цьому загальний термін вирішення питань, порушених у зверненні, не може перевищувати сорока п`яти днів. На обґрунтовану письмову вимогу громадянина термін розгляду може бути скорочено від встановленого цією статтею терміну. Звернення громадян, які мають встановлені законодавством пільги, розглядаються у першочерговому порядку. (ст.20 Закону №393).

Систему та гарантії місцевого самоврядування в Україні, засади організації та діяльності, правового статусу і відповідальності органів та посадових осіб місцевого самоврядування врегульовано Законом України Про місцеве самоврядування в Україні (далі - Закон №280/97).

Відповідно до ст.51 Закону №280/97, виконавчим органом сільської, селищної, міської, районної у місті (у разі її створення) ради є виконавчий комітет ради, який утворюється відповідною радою на строк її повноважень.

Відповідно до ст.52 Закону №280/97, виконавчий комітет сільської, селищної, міської, районної у місті (у разі її створення) ради може розглядати і вирішувати питання, віднесені цим Законом до відання виконавчих органів ради. Виконавчий комітет ради: 1) попередньо розглядає та схвалює проекти місцевих програм соціально-економічного і культурного розвитку, цільових програм з інших питань, прогноз місцевого бюджету, проект місцевого бюджету, проекти рішень з інших питань, що вносяться на розгляд відповідної ради; 2) координує діяльність відділів, управлінь та інших виконавчих органів ради, підприємств, установ та організацій, що належать до комунальної власності відповідної територіальної громади, заслуховує звіти про роботу їх керівників; 3) має право змінювати або скасовувати акти підпорядкованих йому відділів, управлінь, інших виконавчих органів ради, а також їх посадових осіб. Сільська, селищна, міська рада може прийняти рішення про розмежування повноважень між її виконавчим комітетом, відділами, управліннями, іншими виконавчими органами ради та сільським, селищним, міським головою (у тому числі з метою забезпечення надання адміністративних послуг у строк, визначений законом) в межах повноважень, наданих цим Законом виконавчим органам сільських, селищних, міських рад.

Судом встановлено з матеріалів справи, що 02.11.2020 позивачем подано заяву до Виконавчого комітету Львівської міської про прийняття рішення, яким просив визнати недійсним (відмінити та/або скасувати) рішення загальних зборів Житлово - будівельного кооперативу №172, оформлене протоколом №16 від 21.02.1992 року.

Однак, всупереч ст. 20 Закону України "Про звернення громадян", відповідачем не надано відповіді про стан розгляду заяви у визначені законом строки.

Відповідно до ст. 4 Закону України "Про звернення громадян" до рішень, дій (бездіяльності), які можуть бути оскаржені, належать такі у сфері управлінської діяльності, внаслідок яких: порушено права і законні інтереси чи свободи громадянина (групи громадян); створено перешкоди для здійснення громадянином його прав і законних інтересів чи свобод; незаконно покладено на громадянина які-небудь обов`язки або його незаконно притягнуто до відповідальності.

Відповідач відзиву на позов не позов, як і доказів розгляду звернення позивача від 02.11.2020.

Згідно з частиною 2 статті 2 Кодексу адміністративного судочинства України, у справах щодо оскарження рішень, дій чи бездіяльності суб`єктів владних повноважень адміністративні суди перевіряють, чи прийняті (вчинені) вони: 1) на підставі, у межах повноважень та у спосіб, що визначені Конституцією та законами України; 2) з використанням повноваження з метою, з якою це повноваження надано; 3) обґрунтовано, тобто з урахуванням усіх обставин, що мають значення для прийняття рішення (вчинення дії); 4) безсторонньо (неупереджено); 5) добросовісно; 6) розсудливо; 7) з дотриманням принципу рівності перед законом, запобігаючи всім формам дискримінації; 8) пропорційно, зокрема з дотриманням необхідного балансу між будь-якими несприятливими наслідками для прав, свобод та інтересів особи і цілями, на досягнення яких спрямоване це рішення (дія); 9) з урахуванням права особи на участь у процесі прийняття рішення; 10) своєчасно, тобто протягом розумного строку.

У відповідності з частиною 1 статті 77 Кодексу адміністративного судочинства України, кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених статтею 78 цього Кодексу.

Відповідно до частини 2 статті 77 Кодексу адміністративного судочинства України, в адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб`єкта владних повноважень обов`язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача.

Відповідач належними та допустими доказами не довів правомірності вчиненої ним бездіяльності щодо розгляду звернення позивача від 02.11.2020.

З огляду на викладене, Виконавчим комітетом Львівської міської ради, всупереч вимогам статей 15, 18, 19 Закону України "Про звернення громадян", отримавши та прийнявши до розгляду заяву позивача, не було об`єктивно та вчасно її розглянуто, не перевірено викладені в ній факти, не прийнято рішення відповідно до законодавства, не повідомлено його про наслідки такого розгляду.

Суд наголошує, що особливе місце в системі засобів захисту прав, свобод та законних інтересів громадян посідає реалізація їх права на звернення. У статті 40 Конституції України зазначено, що громадяни України мають право звертатися до органів державної влади і місцевого самоврядування та встановлено обов`язок органів влади та посадових осіб розглядати звернення й надавати обґрунтовані відповіді.

Право на звернення є важливим конституційно-правовим засобом захисту та однією з організаційно-правових гарантій дотримання прав і свобод громадян. Це право включає дві складові. По-перше, звернення громадян є однією з форм участі населення в державному управлінні, у вирішенні державних і суспільних справ, можливістю активного впливу громадянина на діяльність органів державної влади та місцевого самоврядування. По-друге, це спосіб відновлення порушеного права громадянина через подання до органів державної влади скарг, заяв і клопотань. У такому розумінні - це механізм виконання соціальних обов`язків публічної влади.

Від правильного функціонування адміністративно-правових механізмів реалізації прав громадян, від чіткого й ефективного реагування влади на їхні звернення залежить здатність держави забезпечувати належний захист законних інтересів громадян.

Щодо доводів позивача про незаконність, протиправність рішення загальних зборів Житлово - будівельного кооперативу №172, оформлене протоколом №16 від 21.02.1992, суд не надає таким оцінки, оскільки не є предметом оскарження у даній справі і відповідачем жодних рішень за результатами розгляду заяви позивача про скасування такого рішення не приймалось.

З огляду на вищенаведене, суд дійшов до висновку про протиправність бездіяльності відповідача щодо розгляду звернення позивача від 02.11.2020.

Адміністративний суд не обмежений у виборі способів відновлення права особи, порушеного владними суб`єктами, і вправі обрати найбільш ефективний спосіб відновлення порушеного права.

Оскільки відповідачем не подано доказів розгляду звернення позивача від 02.11.2020, суд визнав таку бездіяльність протиправною, відтак належним способом захисту порушеного права є зобов`язання відповідача розглянути звернення позивача від 02.11.2020.

З огляду на вищенаведене, суд дійшов до висновку про наявність підстав для задоволення позову частково.

Відповідно до ст.139 КАС України, при частковому задоволенні позову судові витрати покладаються на обидві сторони пропорційно до розміру задоволених позовних вимог.

Керуючись ст.ст. 2, 19, 22, 25, 72-77, 90, 139, 241-246, 250, 263, 294-295 КАС України, суд -

в и р і ш и в :

Позов задовольнити частково.

Визнати протиправною бездіяльність Виконавчого комітету Львівської міської ради щодо розгляду звернення ОСОБА_1 від 02.11.2020.

Зобов`язати Виконавчий комітет Львівської міської ради (ЄДРПОУ 26256622, адреса:79008, м. Львів, пл.Ринок,1) розглянути звернення ОСОБА_1 (РНОКПП НОМЕР_1 , адреса: АДРЕСА_4 ) від 02.11.2020.

У задоволенні іншої частини позовних вимог відмовити.

Стягнути з Виконавчого комітету Львівської міської ради (ЄДРПОУ 26256622, адреса:79008, м. Львів, пл.Ринок,1) за рахунок бюджетних асигнувань на користь ОСОБА_1 (РНОКПП НОМЕР_1 , адреса: АДРЕСА_4 ) 454 грн. сплаченого судового збору.

Рішення набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо скаргу не було подано. У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті апеляційного провадження чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови судом апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.

Апеляційна скарга на рішення суду подається до Восьмого апеляційного адміністративного суду протягом тридцяти днів з дня складення повного судового рішення.

Суддя Карп`як Оксана Орестівна

Дата ухвалення рішення21.10.2021
Оприлюднено22.10.2021

Судовий реєстр по справі —464/1082/21

Рішення від 21.10.2021

Адміністративне

Львівський окружний адміністративний суд

Карп'як Оксана Орестівна

Ухвала від 21.10.2021

Адміністративне

Львівський окружний адміністративний суд

Карп'як Оксана Орестівна

Ухвала від 31.05.2021

Адміністративне

Львівський окружний адміністративний суд

Карп'як Оксана Орестівна

Ухвала від 05.04.2021

Адміністративне

Сихівський районний суд м.Львова

Теслюк Д. Ю.

Ухвала від 05.04.2021

Адміністративне

Львівський окружний адміністративний суд

Карп'як Оксана Орестівна

Ухвала від 09.03.2021

Адміністративне

Львівський окружний адміністративний суд

Карп'як Оксана Орестівна

Ухвала від 15.02.2021

Адміністративне

Сихівський районний суд м.Львова

Теслюк Д. Ю.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні