Постанова
від 19.10.2021 по справі 300/1522/20
ВОСЬМИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ВОСЬМИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ПОСТАНОВА

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

19 жовтня 2021 рокуЛьвівСправа № 300/1522/20 пров. № А/857/13789/21

Колегія суддів Восьмого апеляційного адміністративного суду в складі:

головуючого судді: Улицького В.З.

суддів: Глушко І.В., Кузьмича С.М.

при секретарі судового засідання: Волошин М.М.

за участі позивача: ОСОБА_1

представника відповідача: Лаврук В.С.

розглянувши у відкритому судовому засіданні в м. Львові апеляційну скаргу Головного управління ДПС в Івано-Франківській області на рішення Івано-Франківського окружного адміністративного суду від 04.06.2021 року (рішення ухвалене у м. Івано-Франківську судом у складі головуючого судді Біньковської Н.В.) у справі за позовом товариства з обмеженою відповідальністю Івано-Франківська телерадіокомпанія Канал-402 до Головного управління ДПС в Івано-Франківській області про визнання протиправним та скасування рішення про відмову в реєстрації платником єдиного податку, зобов`язання зареєструвати платником єдиного податку,-

ВСТАНОВИЛА:

У липні 2020 року позивач звернувся до суду з адміністративним позовом до Головного управління ДПС в Івано-Франківській області, відповідно до змісту якого просить: визнати протиправним та скасувати рішення, викладене в листі від 13.03.2020 №916-10/09-19-55-04-19, про відмову в реєстрації ТОВ Івано-Франківська телерадіокомпанія Канал-402 платником єдиного податку; зобов`язати зареєструвати ТОВ Івано-Франківська телерадіокомпанія Канал-402 платником єдиного податку з 01.04.2020.

Позивач позовні вимоги мотивував тим, що Територіальним управлінням Державної судової адміністрації України в Івано-Франківській області надано позивачу довідку про суддівську винагороду від 12.03.2020 року, у якій протиправно не враховано до посадового окладу регіональний коефіцієнт - 1, відповідач, в порушення статті 291 Податкового кодексу України, Закону України Про телекомунікації , Закону України Про телебачення і радіомовлення , протиправно відмовив йому у реєстрації платником єдиного податку. Зауважує, що ТОВ Івано-Франківська телерадіокомпанія Канал-402 не є надавачем телекомунікаційних послуг, діяльність у сфері телекомунікацій віднесена до розділу 61 КВЕД ДК 009:2010, а коди КВЕД, вказані позивачем у заяві про перехід на спрощену систему оподаткування, містяться у розділах 59 та 60 КВЕД ДК 009:2010. Просив позов задоволити.

Рішенням Івано-Франківського окружного адміністративного суду від 04.06.2021 року адміністративний позов задоволено. Визнано протиправною відмову Головного управління ДПС в Івано-Франківській області у реєстрації товариства з обмеженою відповідальністю Івано-Франківська Телерадіокомпанія Канал-402 платником єдиного податку викладену в листі від 13.03.2020 №916-10/09-19-55-04-19. Зобов`язано Головне управління ДПС в Івано-Франківській області зареєструвати з 01.04.2020 товариство з обмеженою відповідальністю Івано-Франківська Телерадіокомпанія Канал-402 платником єдиного податку за поданою 12.03.2020 заявою.

Рішення суду першої інстанції оскаржило Головне управління ДПС в Івано-Франківській області. Вважає, що оскаржуване рішення прийняте з помилковим застосуванням норм матеріального та процесуального права та підлягає скасуванню з підстав викладених у апеляційній скарзі. Просить скасувати рішення суду першої інстанції та прийняти нову постанову, якою у задоволені адміністративного позову відмовити.

Заслухавши доповідача, перевіривши матеріали справи, колегія суддів приходить до висновку, що апеляційну скаргу апелянта слід залишити без задоволення з наступних підстав.

Згідно ч.1 ст.2 КАС України завданням адміністративного судочинства є справедливе, неупереджене та своєчасне вирішення судом спорів у сфері публічно-правових відносин з метою ефективного захисту прав, свобод та інтересів фізичних осіб, прав та інтересів юридичних осіб від порушень з боку суб`єктів владних повноважень.

Відповідно до ст.242 КАС України рішення суду повинно ґрунтуватися на засадах верховенства права, бути законним і обґрунтованим. Законним є рішення, ухвалене судом відповідно до норм матеріального права при дотриманні норм процесуального права. Обґрунтованим є рішення, ухвалене судом на підставі повно і всебічно з`ясованих обставин в адміністративній справі, підтверджених тими доказами, які були досліджені в судовому засіданні, з наданням оцінки всім аргументам учасників справи. Судове рішення має відповідати завданню адміністративного судочинства, визначеному цим Кодексом. При виборі і застосуванні норми права до спірних правовідносин суд враховує висновки щодо застосування норм права, викладені в постановах Верховного Суду. Якщо одна із сторін визнала пред`явлену до неї позовну вимогу під час судового розгляду повністю або частково, рішення щодо цієї сторони ухвалюється судом згідно з таким визнанням, якщо це не суперечить вимогам статті 189 цього Кодексу.

Згідно ст.316 КАС України суд апеляційної інстанції залишає апеляційну скаргу без задоволення, а рішення або ухвалу суду - без змін, якщо визнає, що суд першої інстанції правильно встановив обставини справи та ухвалив судове рішення з додержанням норм матеріального і процесуального права.

Судом першої інстанції встановлено, що ТОВ Івано-Франківська телерадіокомпанія Канал-402 зареєстровано як юридична особа, перебуває на обліку в контролюючому органі як платник податків та здійснює такі види діяльності: діяльність у сфері телевізійного мовлення (код КВЕД 60.20) - основний; організування конгресів і торговельних виставок (код КВЕД 82.30); надання інших допоміжних комерційних послуг, н.в.і.у. (код КВЕД 82.99); виробництво кіно- та відеофільмів, телевізійних програм (код КВЕД 59.11); компонування кіно- та відеофільмів, телевізійних програм (код КВЕД 59.12); розповсюдження кіно- та відеофільмів, телевізійних програм (код КВЕД 59.13); демонстрація кінофільмів (код КВЕД 59.14); діяльність у сфері права (код КВЕД 69.10).

Національною радою України з питань телебачення та радіомовлення ТОВ ТРК Канал-402 видано ліцензію на мовлення Серія НР №00382-м від 31.08.2018, в якій зазначено, вид мовлення - кабельне, строк дії ліцензії з 31.03.2018 по 31.03.2028, загальні характеристики каналу мовлення, мережі мовлення, багатоканальної мережі - згідно з додатком 3 до ліцензії.

У додатку 3 до вказаної ліцензії вказано, зокрема, що операторами телекомунікацій, які здійснюють обслуговування та експлуатацію телемережі є: ТОВ ТРК Діскавері , ТОВ Мережа Ланет , ДП Нетгруп-Телеком , ТОВ ІТ Люкс , ПП Телерадіокомпанія НТК , МПП Квант-ІІ , ПП Галицька інформаційна мережа .

Позивач 12.03.2020 звернувся до відповідача із заявою про застосування спрощеної системи оподаткування з 01.04.2020 за ставкою податку 5%, третя група.

Листом від 13.03.2020 за №916/10/09-19-55-04-19 повідомив позивача про відмову у реєстрації платника єдиного податку, зазначивши, що основним видом діяльності товариства згідно КВЕД (60.20) є діяльність у сфері телевізійного мовлення, а оскільки діяльність у сфері телебачення здійснюється на підставі ліцензії на мовлення вона не може здійснюватися платниками єдиного податку.

Згідно п.291.2 ст.291 Податкового кодексу України (надалі також - ПК України) спрощена система оподаткування, обліку та звітності - особливий механізм справляння податків і зборів, що встановлює заміну сплати окремих податків і зборів, встановлених пунктом 297.1 статті 297 цього Кодексу, на сплату єдиного податку в порядку та на умовах, визначених цією главою, з одночасним веденням спрощеного обліку та звітності.

Відповідно до п. 291.3 ст. 291 ПК України юридична особа чи фізична особа - підприємець може самостійно обрати спрощену систему оподаткування, якщо така особа відповідає вимогам, встановленим цією главою, та реєструється платником єдиного податку в порядку, визначеному цією главою.

Згідно пп.3 п.291.4 ст.291 ПК України (в редакції на час спірних правовідносин) суб`єкти господарювання, які застосовують спрощену систему оподаткування, обліку та звітності, поділяються на такі групи платників єдиного податку, зокрема, третя група - фізичні особи - підприємці, які не використовують працю найманих осіб або кількість осіб, які перебувають з ними у трудових відносинах, не обмежена та юридичні особи - суб`єкти господарювання будь-якої організаційно-правової форми, у яких протягом календарного року обсяг доходу не перевищує 5000000 гривень.

Відповідно до пункту 291.5 статті 291 ПК України визначені суб`єкти господарювання, які не можуть бути платниками єдиного податку першої - третьої груп. Зокрема, не можуть бути платниками єдиного податку першої - третьої груп суб`єкти господарювання (юридичні особи та фізичні особи - підприємці), які здійснюють діяльність з надання послуг пошти (крім кур`єрської діяльності), діяльність з надання послуг фіксованого телефонного зв`язку з правом технічного обслуговування та експлуатації телекомунікаційних мереж і надання в користування каналів електрозв`язку (місцевого, міжміського, міжнародного), діяльність з надання послуг фіксованого телефонного зв`язку з використанням безпроводового доступу до телекомунікаційної мережі з правом технічного обслуговування і надання в користування каналів електрозв`язку (місцевого, міжміського, міжнародного), діяльність з надання послуг рухомого (мобільного) телефонного зв`язку з правом технічного обслуговування та експлуатації телекомунікаційних мереж і надання в користування каналів електрозв`язку, діяльність з надання послуг з технічного обслуговування та експлуатації телекомунікаційних мереж, мереж ефірного теле- і радіомовлення, проводового радіомовлення та телемереж (пп.8 пп.291.5.1 п.291 ст.291 ПК України).

Правову основу діяльності у сфері телекомунікацій встановлює Закон України Про телекомунікації (надалі також - Закон №280-IV).

Статтею 5 цього Закону врегульовано його дія поширюється на відносини суб`єктів ринку телекомунікацій щодо надання та отримання телекомунікаційних послуг і використання телекомунікаційних мереж загального користування.

Відповідно до визначення термінів, наведених у статті 1 Закону №1280-IV телекомунікації (електрозв`язок) - це передавання, випромінювання та/або приймання знаків, сигналів, письмового тексту, зображень та звуків або повідомлень будь-якого роду по радіо, проводових, оптичних або інших електромагнітних системах. Телекомунікаційна послуга (послуга) - це продукт діяльності оператора та/або провайдера телекомунікацій, спрямований на задоволення потреб споживачів у сфері телекомунікацій. Телекомунікаційна мережа - це комплекс технічних засобів телекомунікацій та споруд, призначених для маршрутизації, комутації, передавання та/або приймання знаків, сигналів, письмового тексту, зображень та звуків або повідомлень будь-якого роду по радіо, проводових, оптичних чи інших електромагнітних системах між кінцевим обладнанням.

Згідно із пунктом 1 частини 1 статті 39 Закону №1280-IV оператори телекомунікацій зобов`язані здійснювати діяльність у сфері телекомунікацій відповідно до законодавства за умови включення до реєстру операторів, провайдерів телекомунікацій, а у визначених законом випадках також за наявності відповідних дозволів.

Оператор телекомунікацій - це суб`єкт господарювання, який має право на здійснення діяльності у сфері телекомунікацій із правом на технічне обслуговування та експлуатацію телекомунікаційних мереж. Провайдер телекомунікацій - це суб`єкт господарювання, який має право на здійснення діяльності у сфері телекомунікацій без права на технічне обслуговування та експлуатацію телекомунікаційних мереж і надання в користування каналів електрозв`язку (ст.1 Закону №1280-IV).

Згідно статті 42 Закону №1280-IV, право на здійснення діяльності у сфері телекомунікацій суб`єкт господарювання набуває шляхом подання до національної комісії, що здійснює державне регулювання у сфері зв`язку та інформатизації, повідомлення про початок здійснення діяльності у сфері телекомунікацій. Здійснення діяльності у сфері телекомунікацій без подання повідомлення про початок здійснення діяльності у сфері телекомунікацій забороняється. Діяльність у сфері телекомунікацій, що передбачає використання обмеженого (радіочастотного та/або номерного) ресурсу, здійснюється після отримання відповідних ліцензії та/або дозволу (ліцензій та/або дозволів), необхідність отримання яких визначена законом.

Відносини, що виникають у сфері телевізійного та радіомовлення на території України, визначає правові, економічні, соціальні, організаційні умови їх функціонування, спрямовані на реалізацію свободи слова, прав громадян на отримання повної, достовірної та оперативної інформації, на відкрите і вільне обговорення суспільних питань, регулює Закон України Про телебачення та радіомовлення (надалі також - Закон №3759-XII).

Згідно статті 1 Закону України Про телебачення та радіомовлення телерадіоорганізацією є зареєстрована у встановленому законодавством порядку юридична особа, яка на підставі виданої Національною радою України з питань телебачення і радіомовлення ліцензії на мовлення створює або комплектує та/чи пакетує телерадіопрограми і/або передачі та розповсюджує їх за допомогою технічних засобів мовлення. Ліцензія на мовлення - документ державного зразка, який видається Національною радою України з питань телебачення і радіомовлення та засвідчує право ліцензіата відповідно до умов ліцензії здійснювати мовлення, використовувати канали мовлення, мережі мовлення, канали багатоканальних телемереж. Мовлення (телерадіомовлення) - створення (комплектування та/або пакетування) і розповсюдження програм, пакетів програм, передач з використанням технічних засобів телекомунікацій для публічного приймання за допомогою побутових теле- та радіоприймачів у відкритий спосіб чи за абонентну плату на договірних засадах. Мережа мовлення - сукупність визначених ліцензією на мовлення каналів мовлення, телемереж, радіочастот, супутників, які використовуються мовником для розповсюдження теле- чи радіопрограм та передач. Багатоканальна телемережа (ефірна або кабельна) - телекомунікаційна мережа загального користування, призначена для передавання телерадіопрограм, а також надання інших телекомунікаційних і мультимедійних послуг, здатна забезпечити одночасну трансляцію більше ніж однієї телерадіопрограми і може інтегруватися з іншими телекомунікаційними мережами загального користування. Оператор багатоканальної телемережі - суб`єкт господарювання (юридична або фізична особа), який здійснює обслуговування та технічну експлуатацію багатоканальної телемережі відповідно до вимог Закону України Про телекомунікації , без права надання програмної (інформаційної) послуги.

Не можуть бути платниками єдиного податку першої-третьої груп суб`єкти господарювання (юридичні особи та фізичні особи - підприємці), які здійснюють діяльність не у всій сфері телекомунікацій, а саме діяльність з надання послуг технічного обслуговування та експлуатації телекомунікаційних мереж, мереж ефірного теле- і радіомовлення, проводового радіомовлення та телемереж. Такими особами є, зокрема, оператори телекомунікацій, оператори багатоканальної мережі. Ліцензія на мовлення засвідчує право ліцензіата відповідно до умов ліцензії здійснювати мовлення, використовувати канали мовлення, мережі мовлення, канали багатоканальних телемереж.

Видами діяльності позивача за КВЕД є, зокрема: 60.20 діяльність у сфері телевізійного мовлення, 59.11 виробництво кіно- та відеофільмів, телевізійних програм, 59.12 компонування кіно- та відеофільмів, телевізійних програм, 59.13 розповсюдження кіно- та відеофільмів, телевізійних програм, 59.14 демонстрація кінофільмів.

Положеннями розділу І Національного класифікатора України "Класифікація видів економічної діяльності ДК 009:2010", затвердженого Наказом Держспоживстандарту України №457 від 11.10.2010 передбачено, що класифікація видів економічної діяльності (КВЕД) є статистичним інструментом для впорядкування економічної інформації. Водночас Класифікація є механізмом спільної мови, що має використання в багатьох інших, нестатистичних сферах (соціальному та податковому регулюванні, ліцензуванні, системі тарифів тощо).

Відповідно з Національним класифікатором України "Класифікація видів економічної діяльності ДК 009:2010" клас 59.11 виробництво кіно- та відеофільмів, телевізійних програм, клас 59.12 компонування кіно- та відеофільмів, телевізійних програм, клас 59.13 розповсюдження кіно- та відеофільмів, телевізійних програм, клас 59.14 демонстрація кінофільмів відносяться до розділу 59 "Виробництво кіно- та відеофільмів, телевізійних програм, видання звукозаписів", клас 60.20 діяльність у сфері телевізійного мовлення відноситься до розділу 60 "Діяльність у сфері радіомовлення та телевізійного мовлення", а разом належать до секції J "Інформація та телекомунікації".

Згідно Методологічних основ та пояснень до позицій Класифікації видів економічної діяльності, затверджених наказом Державного комітету статистики України №396 від 23.12.2011, діяльність, пов`язана з виробництвом і поширенням телевізійних програм, охоплює розділи 59, 60 і 61, в яких описані різні етапи цього процесу. Виробництво кінофільмів, телесеріалів тощо здійснюють у рамках діяльності, яка описана в розділі 59. Розділ 59 також включає виробництво радіо- і телевізійних програм, у той час як трансляцію цих програм, а також новин у прямому ефірі відносять до розділу 60. Радіомовлення і трансляцію програм безпосередньо їх виробником також включені до розділу 60. Поширення пакетів телепрограм третіми особами без перетворення змісту віднесено до розділу 61. Воно може здійснюватися з використанням прямого радіо- і телевізійного мовлення, систем супутникового або проводового зв`язку.

Клас 59.11 виробництво кіно- та відеофільмів, телевізійних програм включає виробництво кіно-, відеофільмів і телевізійних програм (телесеріалів, документальних фільмів тощо) або телевізійної реклами. Клас 59.12 компонування кіно- та відеофільмів, телевізійних програм включає поствиробничу діяльність, тобто редагування, монтаж, перетворення з одного формату в інший, створення титрів, субтитрів, списків акторів, комп`ютерну графіку, анімацію та спецефекти, оброблення кінострічок, а також діяльність кінолабораторій і спеціалізованих лабораторій для мультиплікаційних фільмів, а також діяльність сховищ кіноматеріалів тощо. Клас 59.13 розповсюдження кіно- та відеофільмів, телевізійних програм включає розповсюдження (дистрибуцію) фільмів, відеоплівок, DVD-дисків та іншої подібної продукції в кінотеатрах, у телевізійних мережах і телевізійних каналах, придбання прав на поширення фільмів, відеоплівок та DVD-дисків. Клас 59.14 демонстрація кінофільмів включає демонстрацію кіно- та відеофільмів у кінотеатрах, на відкритому повітрі та в інших демонстраційних залах, діяльність кіноклубів.

Клас 60.20 діяльність у сфері телевізійного мовлення включає створення телевізійними каналами повного пакета програм на основі придбаних програмних компонентів (наприклад, художніх або документальних фільмів тощо), програмних компонентів власного виробництва (наприклад, місцеві новини, репортажі в прямому ефірі) або комбінування обох видів компонентів. Повний пакет телепрограм може або транслюватися їх виробником, або вироблятися з метою їх передавання іншим одиницям, таким як компанії, що надають послуги кабельного телебачення, або провайдерам супутникового телемовлення, для подальшого поширення глядачам. Програми можуть бути загального або спеціалізованого формату (наприклад, такі як новини, спортивні, навчальні або молодіжні передачі). Цей клас включає створення програм, вільно доступних користувачам, а також програм, доступних тільки на основі передплати. Сюди також відносять створення програм для каналів, що демонструють відео на запит. Цей клас також включає передавання даних за допомогою телемереж.

Таким чином, здійснювана позивачем діяльність згідно КВЕД не є діяльністю з надання послуг з технічного обслуговування та експлуатації телекомунікаційних мереж, мереж ефірного теле- і радіомовлення, проводового радіомовлення та телемереж.

Діяльність із надання телекомунікаційних та інших супутніх послуг включає розділ 61 Телекомунікації (електрозв`язок). При цьому, вказаний розділ 61 містить перелік класів, якими передбачена, в тому числі і експлуатація, технічне обслуговування або надання доступу до пристроїв, що передають голосові, текстові, звукові або відеодані (клас 61.10 діяльність у сфері проводового електрозв`язку, 61.20 діяльність у сфері безпроводового електрозв`язку, 61.30 діяльність у сфері супутникового електрозв`язку та інші).

Зі змісту додатку 3 до ліцензії на мовлення Серії НР №00382-м від 31.03.2018 вбачається, що виданої позивачу, для здійснення діяльності у сфері телевізійного мовлення позивач використовує мережі, технічне обслуговування та експлуатацію яких здійснюють такі оператори телекомунікацій як: ТОВ ТРК Діскавері , ТОВ Мережа Ланет , ТОВ ІТ Люкс , ПП Телерадіокомпанія НТК , МПП Квант-ІІ , ДП Нетгруп-Телеком , ПП Галицька інформаційна мережа , що підтверджується додатком 1-4 ліцензії на мовлення №00382-м від 31.03.2018.

ТОВ ТРК Канал 402 , що є суб`єктом інформаційної діяльності у сфері телебачення і отримало ліцензію на мовлення з використанням ресурсу багатоканальної телемережі, та ПП Галицька інформаційна мережа , що є оператором багатоканальної телемережі і здійснює обслуговування та технічну експлуатацію багатоканальної телемережі відповідно до вимог Закону України Про телекомунікацію , уклали договір №170403 від 03.04.2017, предметом якого є надання ПП Галицька інформаційна мережа телекомунікаційної послуги ТОВ ТРК Канал 402 , яка полягає в організації трансляції в реальному часі цілодобової програми наданої позивачем і яка включена провайдером програмної послуги у пакеті програм для багатоканальної аналогової мережі технічними засобами провайдера (а.с.26).

Аналогічні договори укладено з ТОВ ТРК Діскавері , ТОВ Мережа Ланет , ТОВ ІТ Люкс , ПП Телерадіокомпанія НТК , МПП Квант-ІІ , ДП Нетгруп-Телеком .

Оскільки діяльність ТОВ ТРК Канал 402 не є діяльністю з надання послуг технічного обслуговування та експлуатації телекомунікаційних мереж, мереж ефірного теле- і радіомовлення, проводового радіомовлення та телемереж, а види діяльності позивача надають йому право бути платником єдиного податку, так як не підпадають під виключення, наведені у пп.8 пп. 291.5.1 п. 291.5 ст.291 Податкового кодексу України, відповідач протиправно відмовив позивачу у реєстрації його платником єдиного податку, а тому, позовні вимоги є обґрунтованими і підлягають задоволенню.

Судова колегія апеляційного суду звертає увагу, що здійснення позивачем діяльності у сфері телевізійного мовлення на підставі ліцензії на мовлення згідно КВЕД 60.20 є єдиною підставою для відмови у реєстрації позивача платником єдиного податку. Доводи позивача про те, що діяльністю з надання послуг зв`язку в розумінні ПК України є діяльність, яка пов`язана з передачею, випромінюванням або прийманням знаків, сигналів, письмового тексту, зображень і звуку або будь-якої інформації за допомогою провідних, радіо-, оптичних чи інших електромагнітних систем, є неприйнятними у спірних правовідносинах, оскільки такий вид економічної діяльності як телекомунікації (електрозв`язок) включає розділ 61 секції J Національного класифікатором України "Класифікація видів економічної діяльності ДК 009:2010", однак видами діяльності позивача є діяльність визначена розділами 59, 60 секції J Національного класифікатором України "Класифікація видів економічної діяльності ДК 009:2010".

За таких обставин, апеляційний суд вважає, що відповідачем не наведено та не надано суду доказів здійснення ТОВ ТРК Канал 402 діяльності, визначеної розділом 61 секції J Національного класифікатором України "Класифікація видів економічної діяльності ДК 009:2010". Крім того, за змістом пп.8 пп. 291.5.1 п. 291.5 ст.291 ПК України, не можуть бути платниками єдиного податку першої-третьої груп суб`єкти господарювання, які здійснюють діяльність з надання послуг саме фіксованого телефонного зв`язку та рухомого (мобільного) телефонного зв`язку з певними умовами, а не послуг зв`язку як зазначає відповідач.

Відповідно до ч.ч. 1, 2 ст. 77 КАС України кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених статтею 78 цього Кодексу. В адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб`єкта владних повноважень обов`язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача.

Узагальнюючи наведене, суд апеляційної інстанції переконаний, що судом першої інстанції надано належну оцінку наявним у справі доказам, а їх достатня кількість та взаємний зв`язок у сукупності дали змогу суду першої інстанції зробити вірний висновок про наявність підстав для задоволення адміністративного позову.

Враховуючи викладене, колегія суддів не вбачає підстав для скасування рішення суду першої інстанції.

З наведеного вбачається, що доводи апеляційної скарги являються безпідставними та необґрунтованими та не спростовують висновків суду першої інстанції, правова оцінка доказів дана вірно, а відтак у задоволенні апеляційної скарги слід відмовити.

Керуючись ст. ст. 243 ч. 3, 308, 310, 315, 316, 321, 322, 325, 329 КАС України, колегія суддів,-

ПОСТАНОВИЛА:

Апеляційну скаргу Головного управління ДПС в Івано-Франківській області залишити без задоволення, а рішення Івано-Франківського окружного адміністративного суду від 04.06.2021 року у справі №300/1522/20 - без змін.

Постанова суду апеляційної інстанції набирає законної сили з дати її прийняття та касаційному оскарженню не підлягає, крім випадків, передбачених пунктом другим частини п`ятої статті 328 КАС України, шляхом подання касаційної скарги безпосередньо до Верховного Суду протягом тридцяти днів з дня складення повного судового рішення.

Головуючий суддя В. З. Улицький судді І. В. Глушко С. М. Кузьмич Повне судове рішення складено 20.10.2021

СудВосьмий апеляційний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення19.10.2021
Оприлюднено22.10.2021
Номер документу100470233
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —300/1522/20

Ухвала від 22.11.2021

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Ханова Р.Ф.

Постанова від 19.10.2021

Адміністративне

Восьмий апеляційний адміністративний суд

Улицький Василь Зіновійович

Ухвала від 18.10.2021

Адміністративне

Восьмий апеляційний адміністративний суд

Улицький Василь Зіновійович

Ухвала від 11.10.2021

Адміністративне

Восьмий апеляційний адміністративний суд

Улицький Василь Зіновійович

Ухвала від 27.08.2021

Адміністративне

Восьмий апеляційний адміністративний суд

Улицький Василь Зіновійович

Ухвала від 04.08.2021

Адміністративне

Восьмий апеляційний адміністративний суд

Улицький Василь Зіновійович

Рішення від 04.06.2021

Адміністративне

Івано-Франківський окружний адміністративний суд

Біньковська Н.В.

Ухвала від 07.07.2020

Адміністративне

Івано-Франківський окружний адміністративний суд

Біньковська Н.В.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні