Постанова
від 19.10.2021 по справі 521/19405/20
МАЛИНОВСЬКИЙ РАЙОННИЙ СУД М.ОДЕСИ

Справа №521/19405/20

Номер провадження 3/521/328/21

ПОСТАНОВА

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

19 жовтня 2021 року м. Одеса

Малиновський районний суд міста Одеси у складі:

головуючого судді - Кузьменко Н.Л.,

з секретарем - Юришинець С.В.,

за участю:

представника Одеської митниці Держмитслужби - Кептене Д.А.,

розглянувши у відкритому судовому засіданні в залі суду м. Одеси матеріали справи, що надійшли з Одеської митниці Держмитслужби відносно:

ОСОБА_1 , ІНФОРМАЦІЯ_1 , громадянки України, паспорт громадянина України серії НОМЕР_1 , виданий Ірпінським МВ ГУ МВС України в Київській області від 19.08.2009 року, РНОКПП НОМЕР_2 , зареєстрованої за адресою: АДРЕСА_1 ,

за ознаками порушення митних правил, передбачених ч. 1 ст. 483 МК України , -

В С Т А Н О В И В:

До Малиновського районного суду м. Одеси надійшов протокол №1078/50000/20 від 26.10.2020 року, про порушення митних правил з відповідними матеріалами, у відношенні гр. ОСОБА_1 , за ознаками порушення митних правил, передбачених ч. 1 ст. 483 МК України .

З вищезазначеного протоколу про порушення митних правил вбачається, що 05.09.2018 до митного поста Міжнародний аеропорт Одеса Одеської митниці ДФС декларантом ТОВ Твоя логістика ОСОБА_2 подано митну декларацію типу IМ40ДЕ , що прийнята та зареєстрована митним органом за номером UA500200/2018/007730. Вiдповiдно до вищезазначеної декларації автотранспортним засобом AC9194CA/AC2106XT Польщі за CMR №023285 від 02.09.2018, CARNET TIR JX.81964370 через митний кордон України в режимі імпорт переміщувався товар парфуми, засоби для гігієни, електричні та механiчнi пристрої, сковороди, походженням з ЄС та Китаю .

Разом митною декларацією, як підставу для переміщення товару через митний кордон України, митному органу серед інших надано наступні товаросупровідні документи: зовнішньоекономічний контракт №2018/2019/A08 від 01.08.2018; договір комiсiї №18.07/-1/2018 вiд 18.07.2018, iнвойс № 683205/1 від 05.09.2018, CMR №023285 вiд 02.09.2018, пакувальний лист № 683205/1 вiд 05.09.2018, CARNET TIR №JX.81964370 від 02.09.2018.

Відповідно до вищезазначених товаросупровідних документів товари переміщувалися від відправника - компанії SEA KEY, INC (50 th Street, Global Bank Tower, 18 th floor, 1801 office, Panama city, Panama (Aquilino De La Guardia Ave, 47th street, Ocean Business Plaza Building, floor is, PANAMA, PANAMA) на адресу компанії одержувача ТОВ ФОР РІТЕЙЛ (69063, м. Запоріжжя, вул. Базарна, 18, код ЄДРПОУ 41476927).

За змістом листа компанії - відправника SEA KEY, INC №076920-1 вiд 05.09.2018 у ході відвантаження товарів на адресу ТОВ ФОР РІТЕЙЛ була допущена помилка. У цьому ж листі надано інформацію про те, що товар погодилося отримати та оплатити ТОВ НК ПОСТ (м. Запоріжжя, вул. Кругова, 165, ЄДРПОУ 41428576).

З метою перевірки легітимності зазначеної поставки товарів та наданих до митного оформлення документів митним органом були направлені запити до митних органів Республіки Польщі, Федеративної Республіки Німеччина, Французької Республіки, Королівства Нідерланди та Російської Федерації.

Під час опрацювання матеріалів митних органів Республіки Польща та Федеративної Республіки Німеччина, були встановлені невідповідності між інформацією про відправника, одержувача, умови поставки та вартості товарів, які заявлялися Німеччині та в Україні. В результаті співставленням відомостей отриманих від митних органів Федеративної Республіки Німеччина та Королівства Нідерланди з наявними у документах, поданих Одеській митниці ДФС, встановлено, що вищезазначені товари, переміщені через митний кордон України з приховуванням від митного контролю шляхом подання органу доходів і зборів як підстави для переміщення товарів документів, що містять неправдиві відомості (митна декларація № UA500200/2018/007730 вiд 05.09.2018, інвойс № 683205/1 вiд 05.09.2018), зокрема, щодо відправника, одержувача, умови поставки та вартості цих товарів.

Відповідно до договору комісії №18.07/-1/2018 від 18.07.2018 комісіонер - TOB НК ПОСТ в особі директора ОСОБА_1 .

Тобто, перебуваючи на посаді керівника підприємства, гр. ОСОБА_1 відповідала за фінансово-господарську діяльність підприємства і зобов`язана забезпечити надання до митного контролю і оформлення документів з достовірною та правдивою інформацією.

Таким чином, на думку митного органу, в діях гр. України ОСОБА_1 наявні ознаки порушення митних правил, передбачених ч. 1 ст. 483 Митного кодексу України.

На підставі вищевказаних обставин, посадовою особою митного органу було складено протокол про порушення митних правил за ч. 1 ст. 483 МК України.

У судовому засіданні гр. ОСОБА_1 участі не приймала, про дату, час та місце розгляду справи була сповіщена у встановленому законом порядку. Також, відповідна інформація була розміщена на офіційному веб сайті Малиновського районного суду м. Одеси (веб - адреса сторінки: http://ml.od.court.gov.ua).

При цьому, суд враховує позицію Європейського суду з прав людини викладену в п. 41 рішення у справі Пономарьов проти України від 03 квітня 2008 року, яка полягає в тому, що сторона, яка задіяна в ході судового розгляду зобов`язана з розумним інтервалом часу сама цікавитись провадженням у її справі, добросовісно користуватись належними їй процесуальними правами та неухильно виконувати процесуальні обов`язки.

Представник митниці у судовому засіданні вважав, що особа, яка притягується до адміністративної відповідальності, винна у вчиненні адміністративного правопорушення зазначеного у протоколі про порушення митних правил, її вина підтверджується зібраними у справі доказами, і тому необхідно притягнути її до адміністративної відповідальності за ч. 1 ст. 483 МК України, та застосувати до неї адміністративне стягнення відповідно до санкції статті.

Дослідивши матеріали справи, вислухавши думку представника Одеської митниці, суд вважає, що в діях особи, яка притягується до адміністративної відповідальності, вбачається наявність складу порушення митних правил, передбаченого ч. 1 ст. 483 МК України, за кваліфікуючими ознаками переміщення або дії, спрямовані на переміщення товарів через митний кордон України з приховуванням від митного контролю, шляхом подання митному органу, як підстави для переміщення товарів, документів, які містять неправдиві відомості щодо відправника та/або одержувача, умови поставки та вартості цих товарів.

Судом встановлено, що 05.09.2018 до митного поста Міжнародний аеропорт Одеса Одеської митниці ДФС подано митну декларацію типу IМ40ДЕ , що прийнята та зареєстрована митним органом за номером UA500200/2018/007730. Вiдповiдно до вищезазначеної декларації автотранспортним засобом AC9194CA/AC2106XT Польщі за CMR №023285 від 02.09.2018, CARNET TIR JX.81964370 через митний кордон України в режимі імпорт переміщувався товар парфуми, засоби для гігієни, електричні та механiчнi пристрої, сковороди, походженням з ЄС та Китаю .

Разом митною декларацією, як підставу для переміщення товару через митний кордон України, митному органу серед інших надано наступні товаросупровідні документи: зовнішньоекономічний контракт №2018/2019/A08 вiд 01.08.2018; договір комiсiї №18.07/-1/2018 вiд 18.07.2018, iнвойс № 683205/1 від 05.09.2018, CMR №023285 вiд 02.09.2018, пакувальний лист № 683205/1 вiд 05.09.2018, CARNET TIR №JX.81964370 від 02.09.2018,.

Відповідно до вищезазначених товаросупровідних документів товари переміщувалися від відправника - компанії SEA KEY, INC (50 th Street, Global Bank Tower, 18 th floor, 1801 office, Panama city, Panama (Aquilino De La Guardia Ave, 47th street, Ocean Business Plaza Building, floor is, PANAMA, PANAMA) на адресу компанії одержувача ТОВ ФОР РІТЕЙЛ (69063, м. Запоріжжя, вул. Базарна, 18, код ЄДРПОУ 41476927).

За змістом листа компанії - відправника SEA KEY, INC №076920-1 вiд 05.09.2018 у ході відвантаження товарів на адресу ТОВ ФОР РІТЕЙЛ була допущена помилка. У цьому ж листі надано інформацію про те, що товар погодилося отримати та оплатити ТОВ НК ПОСТ (м. Запоріжжя, вул. Кругова, 165, ЄДРПОУ 41428576).

Для здійснення митного оформлення за митною декларацією № UA500200/2018/007730:

товар 1: Парфумерні засоби без вмісту озоноруйнуючих речовин туалетна вода в асортименті . Торговельна марка: немає даних. Країна виробництва: EU. Виробник: немає даних. Вага брутто 896 кг., вага нетто 851,2 кг., вартість 1702,4 доларів США (48 506,47 грн.);

товар 2: Парфуми (духи) розфасовані для роздрібної торгівлі . Торговельна марка: немає даних. Країна виробництва: CN. Виробник: немає даних . Вага брутто 2614 кг., вага нетто 2483,3 кг., вартість 9 436,54 доларів США (268875,27 грн);

товар 3: Статичні перетворювачі електричні випрямлячі для телекомунікаційної апаратури . Торговельна марка: немає даних. Країна виробництва: CN. Виробник: немає даних. Вага брутто 3,3 кг., вага нетто 3,1 кг.;

товар 4: Машини та механічні пристрої для перемішування . Торговельна марка: немає даних. Країна виробництва: CN. Виробник: немає даних. Вага брутто 81,5 кг., вага нетто 77,4 кг.;

товар 5: Засоби для гігієни порожнини рта . Торговельна марка: немає даних. Країна виробництва: CN. Виробник: немає даних. Вага брутто 3,5 кг., вага нетто 3,3 кг.;

товар 6: Пристрої для комутації - USB хаби . Торговельна марка: немає даних. Країна виробництва: CN. Виробник: немає даних. Вага брутто 73,7 кг., вага нетто 70 кг.;

товар 7: Вироби кухонні алюмінію - сковорідки . Торговельна марка: немає даних. Країна виробництва: CN. Виробник: немає даних. Вага брутто 20,982 кг., вага нетто 19,9 кг.;

Загальна фактурна вартість на умовах СIP Київ 12 063,90 доларів США, що згідно курсу НБУ складає 343 764,82 грн., був наданий контракт вiд 01.08.2018 №2018/2019/A08, укладений між ТОВ НК ПОСТ та компанією SEA KEY, INC .

ТОВ ОМЛІС (65045, м. Одеса, вул. Велика Арнаутська, 76, офіс 3, код ЄДРПОУ 42112209) виступало в якості отримувача імпортера вищевказаного товару на підставі договору комiсiї від 18.07.2018 №18.07/-1/2018, укладеного з ТОВ НК ПОСТ .

06.09.2018 товар парфуми, засоби для гігієни, електричні та механічні пристрої, сковороди, походженням з ЄС та Китаю оформлено Одеською митницею ДФС в режимі імпорт за митною декларацією № UA500200/2018/007730 на підставі наданих товаросупровідних документів та випущено у вільний обіг.

З метою перевірки легітимності зазначеної поставки товарів та наданих до митного оформлення документів Державною фіскальною службою України направлено запит № 19240/5/99-99-20-02-01-16 вiд 24.10.2018 до митних органів Польщі. У відповідь на зазначене звернення Палата фіскальної адміністрації у Вроцлаві листом №0201-ICP.541.2038.2018.ЈС вiд 07.11.2018 надала роздруківку з електронної митної системи транзиту, яка свідчить про транзитне переміщення за книжкою МДП JX81964370 товарів, раніше оформлених в митних органах Німеччини. У доданому до вiдповiдi польської сторони документі NOTA TRANZYTOWA NCTS TIR JX81964370 №18PL301010TU1X8T81 вiд 03.09.2018 вказано загальну вагу брутто товарiв 3 693 кг., вiдправником товарів заявлено панамську компанію SEA KEY, INC , а одержувачем - українського суб`єкта підприємництва LLC FOR RITEYL /ТОВ ФОР РІТЕЙЛ . Також у цьому документі наявні посилання про здійснення попередніх митних процедур щодо частини товарів за німецькими деклараціями 18DE460589181718E1 та 18DE460588955591E0, a частини - за польським документом 18PL445010NS1X0P08.

У наданій роздруківці документу NOTA TRANZYTOWA NCTS Т1 № 18PL445010NS1XOP08 від 02.09.2018 щодо товарів електрообладнання вагою 193 кг наявне посилання на попередню процедуру за документом DEKLARACJA SKROCONA DS вiд 23.08.2018 DSK/445010/00/ 013266/2018. У свою чергу у зазначеному документі міститься посилання на ще одну німецьку декларацію 18DE460550193313M2.

Наявність інформації про здійснення митних процедур щодо зазначених вище товарів у Німеччині стало підставою для направлення запиту Департаментом організації протидії митним правопорушенням та міжнародної взаємодії ДФС України до митних органів цієї держави.

Листом №Z 4663-2019.UA.800008 - DVIII.A.22 від 04.07.2019 митні органи Німеччини повідомили, що за наявними базами даних було встановлено здійснення книжкою МДП ЈХ 81964370 експорту товарів, які ввозилися в Україну за французькою та голландською компаніями. У додаток до вiдповiдi німецькою стороною надано роздруківки окремих переглядів експортних декларацій 18DE460589181718E1 та 18DE460588955591E0. Документи, які стосуються товарів, оформлених за митною декларацією 18DE460550193313M2, до відповіді німецької сторони долучені не були.

Згідно з роздруківкою митної декларації 18DE460588955591E0 товари за кодом 33030010 (парфуми) експортувалися французькою компанією SOCOS SERVICES (1223 Avenue SAINT JUST 77000 VAUX LE PENIL FR) на адресу російської компанії Luxury World Production LLC (8A Prospect Vernadskogo, 119311 Moskau, RU). Вартість товарiв вагою 2 140,502 кг була задекларована на умовах поставки EXW Hamburg на рівні 365 486,99 євро.

У вiдповiдностi до отриманої митноi роздруківки декларації 18DE460589181718E1 товари за кодом 33030090 (туалетна вода) експортувалися нідерландською компанією E - TRADING B.V. (DE COPE 5 3417 GV MONTFOORT NL) на адресу українського підприємства RIA-Group LLC (Kotyubinskogo 12 01030 Kiev UA). Вартість товарів вагою 750 кг була задекларована на умовах поставки EXW Hamburg на рівні 23 253,55 євро.

Враховуючи рекомендації, викладені у листі митних органів Німеччини, було iнiцiйовано проведення додаткової перевірки стосовно вказаної поставки товарів шляхом направлення звернень до митних органів Федеративної Республіки Німеччина, Французької Республіки, Королівства Нідерланди та Російської Федерації.

Листом Департаменту запобігання та протидії контрабандi та порушенням митних правил Держмитслужби України від 15.06.2020 №20/20-01-1/7.10/1338 до Одеської митниці Держмитслужби для опрацювання та проведення перевірки надано вiдповiдь митних органів Королівства Нідерланди стосовно частини товарів, оформлених за митною декларацією №UA500200/2018/007730.

Згідно з отриманими документами товари парфуми ANTONIO BANDERAS у ємностях з різними об`ємами загальною кількістю 2 712 одиниць вагою брутто 886 кг та вартістю 23 253,55 євро (зі знижкою) були продані нідерландською компанією E - TRADING B.V. (DE COPE 5 3417 GV MONTFOORT the Netherlands) українському підприємству RIA - Group LLC за інвойсом №1808054 від 02.08.2018 (у інвойсі адреса українського покупця наведена як: Krutyi uzviz 6/2A Kiev, 01104 ). Компанія Е- TRADING B.V. не змінювала одержувача товарів та не мала інших торгових зв`язків, крім RIA - Group LLC .

На звернення митниці з питань участі ТОВ РІА - ГРУПП (Крутий узвіз , 6/2 А, м. Київ, 01004, код ЄДРПОУ 32955544) у зовнішньоекономічних операціях з товарами, експортованими з Німеччини за митною декларацією 18DE460589181718E1 отримано лист гр. ОСОБА_3 (в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань України ця особа вказана як не ТОВ РІА - ГРУПП веде директор ТОВ РIА - ГРУПП ) про те, що зовнішньоекономічну діяльність та з 2014 року не займається торговими операціями.

Таким чином, в результаті співставленням відомостей отриманих від митних органів Федеративної Республіки Німеччина та Королівства Нідерланди з наявними у документах, поданих Одеській митниці ДФС, встановлено, що товари парфуми, туалетна вода загальною вагою нетто 2 890,502 кг., загальною вартістю 388 740,54 євро, що згідно курсу НБУ складає 12 806 512,47 грн., переміщені через митний кордон України з приховуванням від митного контролю шляхом подання органу доходів і зборів як підстави для переміщення товарів документів, що містять неправдиві відомості (митна декларація № UA500200/2018/007730 вiд 05.09.2018, інвойс № 683205/1 вiд 05.09.2018), зокрема, щодо відправника, одержувача, умови поставки та вартості цих товарів.

Відповідно до Постанови Пленуму Верховного Суду України Про судову практику у справах про контрабанду та порушення митних правил від 03.06.2005 року №8 (зі змінами) а саме:

- п. 5 - переміщення предметів із приховуванням від митного контролю - це їх переміщення через митний кордон України, у т.ч. шляхом поданням митному органу як підстави для переміщення товарів підроблених документів чи таких, що містять неправдиві дані .

- п. 6 - судам необхідно враховувати, що підставою для переміщення товарів через митний кордон є визначені нормативними актами документи, без яких неможливо одержати дозвіл митного органу на пропуск товарів через митний кордон. Це, зокрема, можуть бути митна декларація, контракт, коносамент, ліцензія, квота, товаросупровідні документи, дозвіл відповідних державних органів. При цьому, згідно з абз. 2 цього пункту Постанови: Підробленими треба вважати як фальшиві документи, так і справжні, до яких внесено неправдиві відомості чи окремі зміни, що перекручують зміст інформації щодо фактів, які ними посвідчуються . Абзацом 4 цього пункту Постанови встановлено: Документами, що містять неправдиві дані, є, зокрема, такі, в яких відомості щодо суті угоди, найменування, асортименту, ваги, кількості чи вартості товарів, а також їх відправника чи одержувача, держави, з якої вони вивезені чи в яку переміщуються, не відповідають дійсності .

Відповідно до ч. 2 ст. 459 МК України суб`єктами адміністративної митних правил можуть бути громадяни, які на момент відповідальності за порушення вчинення такого правопорушення досягли 16-річного віку, а при вчиненні порушень митних правил підприємствами - посадові особи цих підприємств.

Посадова особа підприємства - керівник та інші працівники підприємства (резиденти та нерезиденти), які в силу постійно або тимчасово виконуваних ними трудових (службових) обов`язків відповідають за виконання вимог, встановлених законами та іншими нормативно-правовими актами України, а також міжнародними договорами України з питань митної справи.

Відповідно до статті 65 Господарського кодексу України: пункт 3 - для керівництва господарською діяльністю підприємства власник (власники) або уповноважений ним орган призначає (обирає) керівника підприємства. пункт 5 - керівник підприємства без доручення дiє вiд iменi пiдприємства, представляє його інтереси в органах державної влади і органах місцевого самоврядування, інших організаціях, у відносинах з юридичними особами та громадянами, формує адміністрацію підприємства і вирішує питання діяльності підприємства в межах та порядку, визначених установчими документами.

Відповідно до договору комісії №18.07/-1/2018 від 18.07.2018 комісіонер - TOB НК ПОСТ в особі директора ОСОБА_1 зобов`язаний укладати договір купівлі-продажу із продавцем товару, підприємством - декларантом, i з власником митних складів та iншi подiбнi договори від свого імені, виконати всі необхідні митні та iншi формальності, пов`язані із ввезенням товару на митну територію України, здійснювати всі необхідні платежі для митного оформлення товару.

Тобто, перебуваючи на посаді керівника підприємства, гр. ОСОБА_1 відповідала, на момент митного оформлення вищезазначених товарів, за фінансово-господарську діяльність підприємства і зобов`язана була забезпечити надання до митного контролю і оформлення документів з достовірною та правдивою інформацією.

Таким чином, матеріалами справи доведено та судом встановлено, що особою, яка притягується до відповідальності, вчинено дії, спрямовані на переміщення товарів через митний кордон України з приховуванням від митного контролю шляхом подання органу доходів і зборів, як підстави для переміщення зазначених товарів через митний кордон України документів, які містили неправдиві дані.

Згідно з ст. 486 Митного кодексу України, завданням провадження у справах про порушення митних правил є своєчасне, всебічне, повне та об`єктивне з`ясування обставин кожної справи вирішення її з дотриманням вимог закону, забезпечення виконання винесеної постанови, а також виявлення причин та умов, що сприяють вчиненню порушень митних правил, та запобігання таким порушенням.

Провадження у справах про порушення митних правил, згідно ст. 487 МК України, здійснюється відповідно до цього Кодексу, а в частині, що не регулюється ним, - відповідно до законодавства України про адміністративні правопорушення.

Відповідно до ст. 23 КУпАП, адміністративне стягнення є мірою відповідальності і застосовується з метою виховання особи, яка вчинила адміністративне правопорушення, в дусі додержання законів України, поваги до правил співжиття, а також запобігання вчиненню нових правопорушень як самим правопорушником, так і іншими особами.

Загальна вартість предметів правопорушення, згідно матеріалів справи, становить 388 740,54 євро, що згідно курсу НБУ складає 12 806 512,47 грн., що підтверджується, експортними деклараціями MRN:18DE460589181718E1 та MRN:18DE460588955591Е0, наданими митними органами Федеративної республіки Німеччини.

З матеріалів справи вбачається, що предмет порушення митних правил не вилучався. Таким чином, оскільки товари не вилучалися, суд позбавлений можливості застосувати відносно ОСОБА_1 адміністративне стягнення, передбачене санкцією ч. 1 ст. 483 МК України, в частині конфіскації товарів. Відповідно до ч. 2 ст. 541 МК України у разі неможливості конфіскації товарів, транспортних засобів, зазначених у пункті 3 статті 461 МК України, з осіб, які вчинили порушення митних правил, державним виконавцем за рішенням суду в установленому законом порядку може стягуватися вартість цих товарів, транспортних засобів.

Враховуючи обставини скоєного правопорушення, дані про особу правопорушниці, ступінь її вини, положення ч. 2 ст. 541 МК України, суд застосовує ОСОБА_1 адміністративне стягнення у вигляді штрафу в розмірі 100 відсотків вартості безпосередніх предметів порушення митних правил зі стягненням їх вартості.

Відповідно до ст. 40-1 КУпАП, судовий збір у провадженні по справі про адміністративне правопорушення у разі винесення судом (суддею) постанови про накладення адміністративного стягнення сплачується особою, на яку накладено таке стягнення. Розмір і порядок сплати судового збору встановлюється законом.

Вимогами п. 5 ч. 2 ст. 4 ЗУ Про судовий збір`передбачено, що у разі ухвалення судом постанови про накладення адміністративного стягнення з правопорушника підлягає стягненню судовий збір за ставкою 0,2 розміру прожиткового мінімуму для працездатних осіб.

Керуючись ст.ст. 458, 459, 461, 483, 487 МК України, ст. ст. 23, 33, 252, 253, 280, 283, 284 КУпАП, ст. 4 ЗУ Про судовий збір , -

П О С Т А Н О В И В:

Визнати винною ОСОБА_1 , ІНФОРМАЦІЯ_1 у вчиненні адміністративного правопорушення, передбаченого ч. 1 ст. 483 МК України, та накласти стягнення у виді штрафу в розмірі 100 відсотків вартості товарів безпосередніх предметів порушення митних правил, а саме 12 806 512 (дванадцять мільйонів вісімсот шість тисяч п`ятсот дванадцять) гривень, 47 (сорок сім) копійок, згідно курсу НБУ на день переміщення товарів через митний кордон України.

На підставі ч. 2 ст. 541 МК України, стягнути з ОСОБА_1 , ІНФОРМАЦІЯ_1 , вартість предметів порушення митних правил, у розмірі розмірі 12 806 512 (дванадцять мільйонів вісімсот шість тисяч п`ятсот дванадцять) гривень, 47 (сорок сім) копійок, згідно курсу НБУ на день переміщення товарів через митний кордон України.

Стягнути з ОСОБА_1 , ІНФОРМАЦІЯ_1 на користь держави судовий збір у розмірі 454 (чотириста п`ятдесят чотири) гривні.

Постанова суду (судді) у справі про порушення митних правил може бути оскаржена особою, стосовно якої вона винесена, представником такої особи або митним органом, який здійснював провадження у цій справі. Порядок оскарження постанови суду (судді) у справі про порушення митних правил визначається Кодексом України про адміністративні правопорушення та іншими законами України.

Суддя Кузьменко Н.Л.

Дата ухвалення рішення19.10.2021
Оприлюднено22.10.2021

Судовий реєстр по справі —521/19405/20

Постанова від 19.10.2021

Адмінправопорушення

Малиновський районний суд м.Одеси

Кузьменко Н. Л.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні