Ухвала
від 19.10.2021 по справі 120/4110/20-а
ВІННИЦЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

УХВАЛА

про заміну боржника у виконавчому листі

м. Вінниця

19 жовтня 2021 р. Справа № 120/4110/20-а

Вінницький окружний адміністративний суд у складі головуючої судді Бошкової Юлії Миколаївни, розглянувши у письмовому провадженні заяву про заміну сторони виконавчого провадження в адміністративній справі за позовом ОСОБА_1 до Управління праці та соціального захисту населення Теплицької районної державної адміністрації про визнання дій протиправними та зобов`язання вчинити дії,

ВСТАНОВИВ:

У провадженні Вінницького окружного адміністративного суду перебувала адміністративна справа за позовом ОСОБА_1 до Управління праці та соціального захисту населення Теплицької районної державної адміністрації про визнання дій протиправними та зобов`язання вчинити дії.

Рішенням Вінницького окружного адміністративного суду від 01.07.2021 року адміністративний позов задоволено частково. Визнано протиправними дії Управління праці та соціального захисту населення Теплицької районної державної адміністрації щодо відмови у виплаті ОСОБА_1 щорічної разової грошової допомоги до 5 травня у 2020 році, як особі з інвалідністю внаслідок війни ІІІ групи, відповідно до ст. 13 Закону України "Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту". Зобов`язано Управління праці та соціального захисту населення Теплицької районної державної адміністрації нарахувати та виплатити ОСОБА_1 недоплачену грошову допомогу до 5 травня за 2020 рік, як особі з інвалідністю внаслідок війни 3 групи, відповідно до ст. 13 Закону України "Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту" у розмірі семи мінімальних пенсій за віком, із урахуванням попередньо виплаченої суми такої допомоги. У задоволенні решти позовних вимог відмовлено.

17.09.2021 року Вінницьким окружним адміністративним судом видано виконавчий лист.

07.10.2021 року до суду надійшла заява позивача про заміну сторони виконавчого провадження. Так, заявник просить замінити боржника, а саме: Управління праці та соціального захисту населення Теплицької районної державної адміністрації на Управління соціального захисту населення Гайсинської районної державної адміністрації Вінницької області.

Мотивуючи подану заяву, ОСОБА_1 вказує, що пункту 12 Порядку здійснення заходів щодо утворення та реорганізації районних державних адміністрацій, а також правонаступництва щодо майна, прав та обов`язків районних державних адміністрацій, що припиняються, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 16.12.2020 року №1321, розпорядження Кабінету Міністрів України від 16.12.2020 року №1635-р "Про реорганізацію та утворення районних державних адміністрацій" діяльність Управління праці та соціального захисту населення Теплицької районної державної адміністрації припинено у результаті реорганізації шляхом приєднання до Управління соціального захисту населення Гайсинської районної державної адміністрації Вінницької області.

Таким чином, Управління соціального захисту населення Гайсинської районної державної адміністрації є правонаступником всіх прав та обов`язків Управління праці та соціального захисту населення Теплицької районної державної адміністрації, відтак, позивач вважає, що наявні підстави для заміни боржника у виконавчому провадженні.

Ухвалою суду від 08.10.2021 року вищезазначену заяву призначено до розгляду у судовому засіданні на 19.10.2021 року. Сторони та заінтересована особа у судове засідання не з`явились, будучи належним чином повідомлення про час, дату та місце розгляду заяви.

Відповідно до ч. 2 ст. 379 КАС України, неприбуття у судове засідання осіб, які були належним чином повідомлені про дату, час і місце розгляду справи, не перешкоджає судовому розгляду, суд розглядає заяву без участі сторін.

За приписами ч. 4 ст. 229 КАС України у разі неявки у судове засідання всіх учасників справи або якщо відповідно до положень цього Кодексу розгляд справи здійснюється за відсутності учасників справи (у тому числі при розгляді справи в порядку письмового провадження), фіксування судового засідання за допомогою звукозаписувального технічного засобу не здійснюється.

За таких обставин суд вважає за можливе розглянути заяву про заміну сторони виконавчого провадження за наявними у справі матеріалами в порядку письмового провадження.

Визначаючись щодо поданої заяви, суд виходить з такого.

За приписами ст. 129-1 Конституції України судове рішення є обов`язковим до виконання. Держава забезпечує виконання судового рішення у визначеному законом порядку. Контроль за виконанням судового рішення здійснює суд.

Відповідно до ст. 1 Закону України "Про виконавче провадження" від 02.06.2016 року № 1404-VIII (далі - Закон № 1404-VIII) виконавче провадження як завершальна стадія судового провадження і примусове виконання судових рішень та рішень інших органів (посадових осіб) (далі - рішення) - сукупність дій визначених у цьому Законі органів і осіб, що спрямовані на примусове виконання рішень і проводяться на підставах, у межах повноважень та у спосіб, що визначені Конституцією України, цим Законом, іншими законами та нормативно-правовими актами, прийнятими відповідно до цього Закону, а також рішеннями, які відповідно до цього Закону підлягають примусовому виконанню.

Згідно з ч. 1, 2, 5 ст. 15 Закону № 1404-VIII сторонами виконавчого провадження є стягувач і боржник.

Стягувачем є фізична або юридична особа чи держава, на користь чи в інтересах яких видано виконавчий документ.

Боржником є визначена виконавчим документом фізична або юридична особа, держава, на яких покладається обов`язок щодо виконання рішення.

У разі вибуття однієї із сторін виконавець за заявою сторони, а також заінтересована особа мають право звернутися до суду із заявою про заміну сторони її правонаступником. Для правонаступника усі дії, вчинені до його вступу у виконавче провадження, є обов`язковими тією мірою, якою вони були б обов`язковими для сторони, яку правонаступник замінив.

Відповідно до ч. 1 ст. 379 КАС України у разі вибуття однієї із сторін виконавчого провадження за поданням державного виконавця або за заявою заінтересованої особи суд, який розглядав справу як суд першої інстанції, замінює сторону виконавчого провадження її правонаступником.

Аналізуючи наведені норми, суд доходить до висновку, що необхідною умовою для заміни сторони виконавчого провадження є наявність відкритого виконавчого провадження.

Разом з тим заявник не надав жодних доказів на підтвердження факту відкриття виконавчого провадження з виконання рішення суду у цій справі.

Результати пошуку виконавчих проваджень в Єдиному державному реєстрі виконавчих проваджень, у яких стягувачем є позивач ОСОБА_1 , додатково свідчать про відсутність відповідного виконавчого провадження. Більш того, до заяви про заміну боржника виконавчого провадження долучено оригінал виконавчого листа, виданого Вінницьким окружним адміністративним судом 17.09.2021 року у справі №120/4110/20-а, що також свідчить про те, що на даний час виконавче провадження не відкрите.

Водночас, суд звертає увагу, що положеннями КАС України передбачена процедура заміни стягувача у виконавчому листі. Так, згідно з приписами ч. 4 ст. 379 КАС України положення цієї статті застосовуються також у випадку необхідності заміни боржника або стягувача у виконавчому листі до відкриття виконавчого провадження.

Відтак, підстави та порядок заміни сторони виконавчого провадження та сторони у виконавчому листі тотожні.

Судом встановлено, що відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 16.12.2020 року № 1321 "Про затвердження Порядку здійснення заходів щодо утворення та реорганізації районних державних адміністрацій, а також правонаступництва щодо майна, прав та обов`язків районних державних адміністрацій, що припиняються" вирішено, що перехід повноважень, прав та обов`язків (публічно-владне правонаступництво) райдержадміністрацій, що припиняються, до райдержадміністрацій новоутворених районів здійснюється: у разі існування райдержадміністрації в адміністративному центрі новоутвореного району та приєднання до неї райдержадміністрацій, що припиняються, ліквідованих районів з моменту утворення комісії з реорганізації райдержадміністрації, що припиняється (далі комісія з реорганізації).

Згідно з розпорядження Кабінету Міністрів України від 16.12.2020 року №1635-р "Про реорганізацію та утворення районних державних адміністрацій" вирішено здійснити реорганізацію районних державних адміністрацій районів, ліквідованих зазначеною постановою, шляхом їх приєднання до районних державних адміністрацій згідно з додатком. Зокрема до Гайсинської райдержадміністрації приєднано Теплицьку райдержадміністрацію.

Відповідно до п. 1 розпорядження Теплицької районної державної адміністрації Вінницької області від 16.01.2021 року № 3 "При припинення структурних підрозділів Теплицької районної державної адміністрації" припинено Управління праці та соціального захисту населення Теплицької районної державної адміністрації (код ЄДРПОУ 03191696) шляхом приєднання до Управління соціального захисту населення Гайсинської районної державної адміністрації (код ЄДРПОУ 03191934).

Отже, Управління соціального захисту населення Гайсинської районної державної адміністрації (ЄДРПОУ 03191934) є правонаступником Управління праці та соціального захисту населення Теплицької районної державної адміністрації (ЄДРПОУ 03191696).

Положень ст. 104 Цивільного кодексу України визначено, що юридична особа припиняється в результаті реорганізації (злиття, приєднання, поділу, перетворення) або ліквідації. У разі реорганізації юридичних осіб майно, права та обов`язки переходять до правонаступників. Юридична особа є такою, що припинилася, з дня внесення до єдиного державного реєстру запису про її припинення.

З огляду на зазначене, суд дійшов висновку про наявність підстав для заміни стягувача у виконавчому листі від 19.09.2021 року у справі №120/4110/20-а з Управління праці та соціального захисту населення Теплицької районної державної адміністрації на його правонаступника - Управління соціального захисту населення Гайсинської районної державної адміністрації.

Відтак, заяви ОСОБА_1 про заміну сторони виконавчого провадження підлягає задоволенню.

Керуючись ст.ст. 229, 248, 374, 379 КАС України, -

УХВАЛИВ:

Заяву ОСОБА_1 про заміну сторони виконавчого провадження - задовольнити.

Замінити боржника у виконавчому листі від 17.09.2021 року у справі №120/4110/20-а, а саме Управління праці та соціального захисту населення Теплицької районної державної адміністрації на його правонаступника - Управління соціального захисту населення Гайсинської районної державної адміністрації (вул. 1-го Травня, 40, м. Гайсин, Гайсинський район, Вінницька область, 23700; код ЄДРПОУ 03191934).

Ухвала суду першої інстанції набирає законної сили в порядку, визначеному ст. 256 КАС України.

Відповідно до ст. 295 КАС України, апеляційна скарга на ухвалу суду подається протягом п`ятнадцяти днів з дня її проголошення.

Якщо в судовому засіданні було оголошено лише вступну та резолютивну частини ухвали суду, або розгляду справи в порядку письмового провадження, зазначений строк обчислюється з дня складення повного судового рішення.

Учасник справи, якому повне рішення або ухвала суду не були вручені у день його (її) проголошення або складення, має право на поновлення пропущеного строку на апеляційне оскарження ухвали суду - якщо апеляційна скарга подана протягом п`ятнадцяти днів з дня вручення йому відповідної ухвали суду.

Суддя Бошкова Юлія Миколаївна

СудВінницький окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення19.10.2021
Оприлюднено26.10.2021
Номер документу100549199
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —120/4110/20-а

Ухвала від 19.10.2021

Адміністративне

Вінницький окружний адміністративний суд

Бошкова Юлія Миколаївна

Ухвала від 08.10.2021

Адміністративне

Вінницький окружний адміністративний суд

Бошкова Юлія Миколаївна

Рішення від 01.07.2021

Адміністративне

Вінницький окружний адміністративний суд

Бошкова Юлія Миколаївна

Ухвала від 01.07.2021

Адміністративне

Вінницький окружний адміністративний суд

Бошкова Юлія Миколаївна

Ухвала від 26.08.2020

Адміністративне

Вінницький окружний адміністративний суд

Бошкова Юлія Миколаївна

Ухвала від 17.08.2020

Адміністративне

Вінницький окружний адміністративний суд

Бошкова Юлія Миколаївна

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні