ТРЕТІЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД
П О С Т А Н О В А
і м е н е м У к р а ї н и
26 жовтня 2021 року м. Дніпросправа № 160/9238/21
Третій апеляційний адміністративний суд
у складі колегії суддів: головуючого - судді Семененка Я.В. (доповідач),
суддів: Бишевської Н.А., Добродняк І.Ю.,
за участю секретаря судового засідання Волкової К.В.
розглянувши у відкритому судовому засіданні в м.Дніпрі апеляційну скаргу Товариства з обмеженою відповідальністю Оазіс-Клімат Плюс
на рішення Дніпропетровського окружного адміністративного суду від 21 липня 2021 року (суддя Рябчук О.С.) у справі №160/9238/21 за позовом Товариства з обмеженою відповідальністю Оазіс-Клімат Плюс до Головного управління ДПС у Дніпропетровській області, Державної податкової служби України про визнання протиправним та скасування рішення, зобов`язання вчинити певні дії,-
в с т а н о в и В :
ТОВ Оазіс-Клімат Плюс звернулося до суду з позовом, в якому просило:
- визнати протиправними та скасувати повністю Рішення Комісії, яка приймає рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних або відмову в такій реєстрації Головного управління Державної податкової служби у Дніпропетровській області про відмову в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних від 06.05.2021 року № 2631483/39921092;
- зобов`язати Державну податкову службу України зареєструвати податкову накладну № 1 від 09.04.2021 року, складену Товариством з обмеженою відповідальністю «ОАЗІС-КЛІМАТ ПЛЮС» (код ЄДРПОУ 39921092) в Єдиному державному реєстрі податкових накладних датою їх фактичного отримання.
В обґрунтування заявлених вимог позивач посилався на те, що за результатами господарської операцій підприємством складено податкову накладну №1 та направлено її для реєстрації в Єдиному реєстрі податкових накладних. Згідно отриманої квитанції податкову накладну прийнято, але її реєстрацію зупинено, та зазначено: відповідно до п.201.16 ст.201 ПКУ реєстрація ПН/РК зупинена. Коди УКТЗЕД/ДКПП товару/послуг 43.22, відсутні в таблиці даних платника податку на додану вартість, як товари/послуги, що на постійній основі постачаються (виготовляються), та їх обсяг постачання дорівнює або перевищує величину залишку обсягу придбання такого товару/послуги та обсягу його постачання, що відповідає п. 1 Критеріїв ризиковості здійснення операцій. Запропоновано надати пояснення та копії документів щодо підтвердження інформації, зазначеної в ПН/РК для розгляду питання прийняття рішення про реєстрацію/відмову в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних» . Позивачем направлено до контролюючого органу письмові пояснення та копії документів щодо здійснення господарської операцій за наслідками якої складено податкову накладну, однак рішеннями комісії Головного управління ДПС у Дніпропетровській області відмовлено у реєстрації податкової накладної. Вказуючи на відсутність підстав для зупинення реєстрації податкової накладної, а також на те, що підприємством було надано до контролюючого органу первинні документи, що підтверджують факт здійснення господарської операції стосовно якої складено податкову накладну, втім яким Комісією не надано належної оцінки, позивач просив суд визнати протиправним та скасувати рішення Комісії та зобов`язати ДПС України зареєструвати в Єдиному реєстрі податкових накладних зазначену податкову накладну.
Рішенням Дніпропетровського окружного адміністративного суду від 21 липня 2021 року у задоволенні адміністративного позову відмовлено.
Відмовляючи в задоволенні позову, суд першої інстанції фактично виходив із правомірності та обґрунтованості рішення Комісії про відмову у реєстрації податкової накладної з огляду на не надання позивачем документів щодо підтвердження інформації, зазначеної в податковій накладній. Такі висновки суд першої інстанції обґрунтував тим, що позивачем не було надано контролюючому органу акту приймання-передачі робіт за формою КБ-2в, який є обов`язковим для складення у господарських операціях щодо виконання договору підряду.
Не погодившись з рішенням суду, позивач подав апеляційну скаргу, в якій посилаючись на порушення норм матеріального та процесуального права, неповне з`ясування обставин справи, просить скасувати рішення суду першої інстанції та прийняти нову постанову про задоволення позову в повному обсязі. Обгрунтовуючи вимоги апеляційної скарги, позивач вказує на те, що зупиняючи реєстрацію податкової накладної, контролюючий орган не визначив перелік документів, який необхідний для вирішення питання щодо реєстрації податкової накладної. У свою чергу, як зазначає позивач, контролюючому органу були надані усі наявні у позивача документи щодо господарської операції з приводу виконання договору підряду. При цьому, позивач вказує на те, що на час складення податкової накладної та направлення її для реєстрації в ЄРПН між сторонами договору підряду не було складено акту приймання-передачі робіт за формою КБ-2в, оскільки фактично на той час роботи, обумовлені договором підряду, виконані не були, а податкового накладну складено за фактом здійснення на адресу позивача попередньої оплати, що передбачено умовами договору. Вказуючи на те, що судом першої інстанції зазначені обставини враховані не були, позивач просить апеляційну скаргу задовольнити.
Перевіривши законність і обґрунтованість постанови суду першої інстанції, в межах доводів апеляційної скарги та заявлених вимог, суд апеляційної інстанції вважає, що апеляційна скарга підлягає задоволенню з огляду на таке.
Встановлені судом першої інстанції обставини справи свідчать про те, що Товариство з обмеженою відповідальністю «Оазіс-клімат плюс» зареєстровано 30.07.2015 року як юридична особа та має код ЄДРПОУ 39921092.
Згідно з відомостями Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців основний вид економічної діяльності підприємства - монтаж водопровідних мереж, систем опалення та кондиціонування (КВЕД 43.22), клас професійного ризику виробництва платника єдиного внеску за основним видом його економічної діяльності - 52.
Відповідно до договору підряду №01 ПО від 11 січня 2021р. укладеного між ТОВ «Грінінвестбуд» (Підрядник) та ТОВ «Оазіс-клімат плюс» (Замовник) підрядник мав виконати роботи по монтажу та пуско-налаштуванню систем вентиляції, кондиціонування, опаленню на об`єкті «Нове будівництво магазину продовольчих та непродовольчих товарів в межах вулиць Тарасовська, Н. Яремчука і Крушельницька в м. Буча Київської обл.). За умовами договору підряду має бути сплачено аванс в розмірі 1 036 000,00грн. з урахуванням ПДВ - 172 666, 66грн.
Товариством з обмеженою відповідальністю «Оазіс-клімат плюс» 09.04.2021 року сформовано податкову накладну № 1 на загальну суму 1 036 000, 00грн., з них загальна сума податку на додану вартість за основною ставкою становить 172 666,67грн.
27.04.2021 р. вказану податкову накладну було надіслано позивачем для реєстрації до Єдиного реєстру податкових накладних.
27.04.2021 р. податкова накладна № 1 від 09.04.2021 р. прийнята, проте реєстрацію зупинено.
В квитанції про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування кількісних і вартісних показників до податкової накладної в ЄРПН від 27.04.2021 зазначено наступні підстави для зупинення реєстрації податкової накладної № 1 від 09.04.2021 р.:
- відповідно до пункту 201.16 статті 201 ПК України, оскільки коди УКТЗЕД/ДКПП товару/послуг 43.22, відсутні в таблиці даних платника податку на додану вартість, як товари/послуги, що на постійній основі постачаються (виготовляються), та їх обсяг постачання дорівнює або перевищує величину залишку обсягу придбання такого товару/послуги та обсягу його постачання, що відповідає п. 1 Критеріїв ризиковості здійснення операцій, у зв`язку з чим запропоновано надати пояснення та копії документів на підтвердження інформації, зазначеної в ЄРПН.
30.04.2021 року Товариством з обмеженою відповідальністю «Оазіс-клімат плюс» за вих. №30/04 засобами електронного зв`язку направлено до податкового органу пояснювальну записку з первинними бухгалтерськими документами, що підтверджують реальність здійснення господарської операції.
Так, позивачем разом із поясненнями було надано:
- платіжне доручення № 3487 від 09.04.2021р.;
- договір № 01 ПО від 11.01.2021р.;
- штатний розклад ТОВ «Оазіс-клімат плюс» на 01.04.2021р.;
- актуальні журнали-ордери по рахунках 106 «Інструменти, прилади та інвентар» , 105 «Транспортні засоби» за період 01.21-02.21;
- ліцензія на право здійснення будівельної діяльності;
- відомості з єдиного державного реєстру ( держстат);
- договір оренди складського приміщення;
- договір оренди офісу;
- виписка банку за 09.04.2021р.;
- журнал-ордер по бух. Рахунку по контрагенту ТОВ «БФ «Грінінвестбуд» за період 01.01.2021-30.04.2021р.;
- дипломи спеціалістів, які числяться у штаті;
- пояснювальна записка з реєстром вищевказаних документів у вигляді листа.
Однак, рішеннями комісії з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних Головного управління ДПС у Дніпропетровській області № 2631483/39921092 від 06.05.2021 року було відмовлено в реєстрації податкової накладної № 1 від 09.04.2021 року у зв`язку з ненаданням платником податку копій документів:
- договорів, зокрема зовнішьноекономічних контрактів, з додатками до них;
- первинних документів щодо постачання/прибання товарів/послуг, зберігання і транспортування, навантаження, розвантаження продукції, складських документів (інвентаризаційні описи), у тому числі рахунків-фактури/ інвойсів, актів приймання-передачі товарів (робіт, послуг) з урахуванням наявності певних типових форм та галузевої специфіки, накладних.
У графі додаткова інформація зазначено, відсутні додатки до договору з деталізацією характеру робіт та переліком необхідних матеріалів, товарів, документи щодо придбання матеріалів та товарів, підтвердження їх наявності для монтажу систем вентиляції та інше .
Не погоджуючись із рішенням відповідача про відмову у реєстрації податкової накладної, позивач звернувся до суду з даним позовом.
За наслідками перегляду справи суд апеляційної інстанції не погоджується з висновками суду першої інстанції щодо відсутності підстав для задоволення позову, з огляду на таке.
Відповідно до приписів пункту 201.16 статті 201 ПК України реєстрація податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних може бути зупинена в порядку та на підставах, визначених Кабінетом Міністрів України.
Постановою Кабінету Міністрів України від 11 грудня 2019 року №1165 затверджено Порядок зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних (далі - Порядок).
Підпунктом 2 пункту 3 Порядку встановлено, що податкові накладні/розрахунки коригування (крім розрахунків коригування, складених у разі зменшення суми компенсації вартості товарів/послуг їх постачальнику, та розрахунків коригування, складених на неплатника податку), що подаються для реєстрації в Реєстрі, перевіряються щодо відповідності такій ознаці безумовної реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування (далі - ознаки безумовної реєстрації): обсяг постачання, зазначений платником податку в податкових накладних/розрахунках коригування (крім розрахунків коригування, поданих для реєстрації в іншому місяці, ніж місяць, в якому вони складені), зареєстрованих у Реєстрі в поточному місяці, з урахуванням поданої для реєстрації в Реєстрі податкової накладної/розрахунку коригування, становить менше 500 тис. гривень за умови, що обсяг постачання товарів/послуг, зазначений у них у поточному місяці за операціями з одним отримувачем - платником податку, не перевищує 50 тис. гривень, сума податку на додану вартість з вироблених в Україні товарів (робіт, послуг), сплачена у попередньому місяці, становить більше 20 тис. гривень, та керівник - посадова особа такого платника податку є особою, яка займає аналогічну посаду не більше ніж у трьох (включно) платників податку.
Приписами пунктів 5 та 7 Порядку передбачено, що податкова накладна/розрахунок коригування, що не відповідають жодній з ознак безумовної реєстрації, перевіряються щодо відповідності відображених у них операцій критеріям ризиковості здійснення операцій.
У разі коли за результатами автоматизованого моніторингу податкової накладної/розрахунку коригування встановлено, що відображена в них операція відповідає хоча б одному критерію ризиковості здійснення операції, крім податкової накладної/розрахунку коригування, складених платником податку, який відповідає хоча б одному показнику, за яким визначається позитивна податкова історія, реєстрація таких податкової накладної/розрахунку коригування зупиняється.
Отже, обов`язковою умовою зупинення реєстрації податкової накладної є встановлення критерію ризикованості здійснення операцій.
У свою чергу, постановою КМУ від 11 грудня 2019 року №1165 Критерії ризиковості здійснення операцій (далі - Критерії).
Відповідно до пункту 1 Критеріїв одним з критеріїв ризиковості здійснення операцій є відсутність товару/послуги, зазначеного/зазначеної в податковій накладній, поданій для реєстрації в Єдиному реєстрі податкових накладних (далі - Реєстр), у таблиці даних платника податку на додану вартість (далі - платник податку) як товару/послуги, що на постійній основі постачається, та обсяг постачання товару/послуги, зазначений у податковій накладній/розрахунку коригування до податкової накладної на збільшення суми податкових зобов`язань, яку/який подано для реєстрації в Реєстрі, дорівнює або перевищує величину залишку, що визначається як різниця між обсягом придбання на митній території України такого/такої товару/послуги (крім обсягу придбання товарів/послуг за операціями, які звільнені від оподаткування та підлягають оподаткуванню за нульовою ставкою) та/або ввезення на митну територію України такого товару, зазначеного з 01 січня 2017 року в отриманих податкових накладних/розрахунках коригування, зареєстрованих у Реєстрі, і митних деклараціях, збільшеного у 1,5 раза, та обсягом постачання відповідного товару/послуги, зазначеного/зазначеної в податкових накладних/розрахунках коригування, зареєстрованих з 01 січня 2017 року у Реєстрі, і переважання в такому залишку (більше 50 відсотків) груп товарів (продукції), визначених ДПС та затверджених відповідним наказом, оприлюдненим на офіційному веб-сайті ДПС.
Як зазначено вище, підставою для зупинення реєстрації податкових накладних контролюючим органом визначено п.1 Критеріїв ризиковості та запропонував позивачу надати пояснення та копії документів щодо підтвердження інформації, визначеної в податкових накладних.
Суд першої інстанції не звернув увагу на те, що зупиняючи реєстрацію податкової накладної, контролюючий орган не визначив того, які саме документи слід надати платнику для реєстрації ПН.
У свою чергу, вживання податковим органом загального посилання на пункт Критеріїв ризиковості здійснення операцій чи Критерію ризиковості платника податку, при цьому не зазначення такого критерію(їв) ризиковості платника податку та/або критерію(їв) ризиковості здійснення операцій, та без зазначення переліку документів, які пропонується надати контролюючому органу для прийняття рішення про реєстрацію податкової накладної, є неконкретизованим та призводить до необґрунтованого обмеження права платника податків бути повідомленим про необхідність надання документів за вичерпним переліком, а не будь-яких на власний розсуд.
Отже, суд апеляційної інстанції не може погодитися із висновками суду першої інстанції щодо правомірності та обґрунтованості підстав зупинення контролюючим органом реєстрації податкової накладної.
Встановлені обставини справи також свідчать про те, що позивачем на адресу контролюючого органу направлялося повідомлення, із наданням пояснень та копій первинних документів по господарській операції, і вказане повідомлення було отримано відповідачем.
На час прийняття рішень про відмову у реєстрації податкової накладної діяв Порядок прийняття рішень про реєстрацію/відмову в реєстрації податкових накладних/розрахунків коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, затверджений наказом Міністерства фінансів України 12 грудня 2019 року №520 (зареєстрований в Мінюсті України 13.12.2019р. за №1245/34216).
Відповідно до п.2, 3, 4-7, 11 Порядку №520 прийняття рішень про реєстрацію / відмову в реєстрації податкових накладних / розрахунків коригування в Реєстрі, реєстрацію яких зупинено, здійснюють комісії з питань зупинення реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування в Реєстрі головних управлінь Державної податкової служби України в областях, м. Києві та Офісу великих платників податків ДПС (далі - комісія регіонального рівня).
Комісія регіонального рівня протягом п`яти робочих днів, що настають за днем отримання пояснень та копій документів, поданих відповідно до пункту 4 цього Порядку, приймає рішення про реєстрацію або відмову в реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування в Реєстрі та надсилає його платнику податку в порядку, встановленому статтею 42 Кодексу .
У разі зупинення реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування в Реєстрі платник податку має право подати копії документів та письмові пояснення стосовно підтвердження інформації, зазначеної у податковій накладній / розрахунку коригування, для розгляду питання прийняття комісією регіонального рівня рішення про реєстрацію / відмову в реєстрації податкової накладної/ розрахунку коригування в Реєстрі.
Перелік документів, необхідних для розгляду питання прийняття комісією регіонального рівня рішення про реєстрацію / відмову в реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування в Реєстрі, реєстрацію яких зупинено в Реєстрі, може включати:
договори, зокрема зовнішньоекономічні контракти, з додатками до них;
договори, довіреності, акти керівного органу платника податку, якими оформлено повноваження осіб, які одержують продукцію в інтересах платника податку для здійснення операції;
первинні документи щодо постачання/придбання товарів/послуг, зберігання і транспортування, навантаження, розвантаження продукції, складські документи (інвентаризаційні описи), у тому числі рахунки-фактури/інвойси, акти приймання-передачі товарів (робіт, послуг) з урахуванням наявності певних типових форм і галузевої специфіки, накладні;
розрахункові документи та/або банківські виписки з особових рахунків;
документи щодо підтвердження відповідності продукції (декларації про відповідність, паспорти якості, сертифікати відповідності), наявність яких передбачено договором та/або законодавством.
Письмові пояснення та копії документів, зазначених у пункті 5 цього Порядку, платник податку має право подати до контролюючого органу протягом 365 календарних днів, що настають за датою виникнення податкового зобов`язання, відображеного в податковій накладній / розрахунку коригування.
Платник податку має право подати письмові пояснення та копії документів до декількох податкових накладних / розрахунків коригування, якщо такі податкові накладні / розрахунки коригування складено на одного отримувача - платника податку за одним і тим самим договором або якщо в таких податкових накладних / розрахунках коригування відображено однотипні операції (з однаковими кодами товарів згідно з Українською класифікацією товарів зовнішньоекономічної діяльності ( УКТ ЗЕД) або кодами послуг згідно з Державним класифікатором продукції та послуг (ДКПП)).
Письмові пояснення та копії документів, зазначених у пункті 5 цього Порядку, платник податку подає до ДПС в електронній формі за допомогою засобів електронного зв`язку з урахуванням вимог Законів України "Про електронні документи та електронний документообіг", "Про електронні довірчі послуги" та Порядку обміну електронними документами з контролюючими органами, затвердженого в установленому порядку.
Комісія регіонального рівня приймає рішення про відмову в реєстрації податкової накладної/ розрахунку коригування в Реєстрі в разі:
ненадання платником податку письмових пояснень стосовно підтвердження інформації, зазначеної у податковій накладній / розрахунку коригування, реєстрацію яких зупинено в Реєстрі;
та/або ненадання платником податку копій документів відповідно до пункту 5 цього Порядку;
та/або надання платником податку копій документів, складених/оформлених із порушенням законодавства.
Форма рішення про реєстрацію або відмову в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних визначена Порядком №520 (додаток до вказаного Порядку).
Форма такого рішення передбачає, що в разі відмови в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних через ненадання платником податку копій документів, документи, які не надано повинні бути конкретно вказані.
В оскаржуваному рішенні зазначено загальне твердження: ненадання платником копій документів .
У графі «Додаткова інформація» зазначено: відсутні додатки до договору з деталізацією характеру робіт та переліком необхідних матеріалів, товарів, документи щодо придбання матеріалів та товарів, підтвердження їх наявності для монтажу систем вентиляції та інше .
В той же час, як вбачається з повідомлення позивачем надано ґрунтовні пояснення щодо господарської операції, у тому числі, долучені документи по цій господарській операції.
При цьому, у своїх поясненнях позивач зазначив, що податкова накладна, реєстрацію якої зупинено, виписана за фактом передоплати.
У свою чергу, пп.2.2 Договору підряду, який надавався позивачем контролюючому органу, передбачено, що замовник вносить аванс у розмірі 1 036 000,0грн (у т.ч. ПДВ 172 666,66грн.).
Тобто, податкову накладну виписано на суму авансу (передоплати) до фактичного виконання робіт, що передбачені Договором підряду.
Поданим позивачем поясненням та документам контролюючим органом оцінки надано не було.
З приводу мотивів прийняття оскаржуваного рішення, слід зазначити те, що саме лише зазначення про відсутність документів не є достатньою підставою для відмови в реєстрації податкової накладної, оскільки контролюючим органом повинно бути зазначено об`єктивні обставини, які перешкоджають реєстрації податкової накладної з урахуванням відсутності таких документів, при цьому, обов`язково повинна бути надана оцінка тим документам, що фактично подано платником податку.
В даному випадку, відповідачем ґрунтовних недоліків щодо поданих позивачем документів не встановлено та не вказано у відповідному рішенні.
При цьому, суд враховує і те, що контролюючий орган не пропонував позивачу надати документи, про відсутність яких зазначено в оскаржуваному рішенні.
Не може суд апеляційної інстанції визнати обґрунтованими і висновки суду першої інстанції, в частині не надання позивачем акту приймання-передачі робіт за формою КБ-2в, який є обов`язковим для складення у господарських операціях щодо виконання договору підряду, оскільки, як зазначено вище, податкову накладну №1 від 09.04.2021 позивачем складено за фактом передоплати, а не за фактом фактичного виконання робіт, що передбачені Договором підряду.
Отже наведене свідчить про необґрунтованість оскаржуваного рішення про відмову у реєстрації податкової накладної в ЄРПН.
З огляду на викладене, враховуючи встановлені обставини справи, які свідчать про необґрунтованість підстав зупинення реєстрації податкової накладної, рішення про відмову у реєстрації податкової накладної в ЄРПН, суд апеляційної інстанції приходить до висновку про протиправність рішення Комісії ГУ ДПС у Дніпропетровській області про відмову в реєстрації податкової накладної.
Визначаючи спосіб захисту (відновлення) порушеного права позивача, суд апеляційної інстанції виходить з того, що належним способом захисту порушеного права платника податку є зобов`язання ДПС України зареєструвати в ЄРПН подану податкову накладну, оскільки це є дотриманням судом гарантій того, що спір між сторонами буде остаточно вирішений і такий спосіб захисту права не можливо визнати втручанням у дискреційні повноваження відповідача, оскільки ним такі повноваження були самостійно реалізовані шляхом прийняття оскарженого рішення, яке були предметом судового контролю у межах цієї справи.
Ураховуючи викладене, суд апеляційної інстанції приходить висновку про те, що судом першої інстанції ухвалено рішення з порушенням норм матеріального права, при неповному з`ясуванні обставин справи, що призвело до неправильного вирішення справи і є підставою для скасування рішення суду першої інстанції з прийняттям нової постанови про задоволення позову.
На підставі викладеного, керуючись п.2 ч.1 ст.315, ст.ст. 317, 321, 322, 325 КАС України, суд, -
ПОСТАНОВИВ:
Апеляційну скаргу Товариства з обмеженою відповідальністю Оазіс-Клімат Плюс - задовольнити.
Рішення Дніпропетровського окружного адміністративного суду від 21 липня 2021 року у справі №160/9238/21 - скасувати та прийняти нову постанову про задоволення позову.
Рішення Комісії, яка приймає рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних або відмову в такій реєстрації Головного управління Державної податкової служби у Дніпропетровській області про відмову в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних від 06.05.2021 року № 2631483/39921092 - визнати протиправним та скасувати.
Зобов`язати Державну податкову службу України зареєструвати податкову накладну № 1 від 09.04.2021 року, складену Товариством з обмеженою відповідальністю «ОАЗІС-КЛІМАТ ПЛЮС» (код ЄДРПОУ 39921092) в Єдиному державному реєстрі податкових накладних датою їх фактичного отримання.
Постанова набирає законної сили з дати прийняття та може бути оскаржена в касаційному порядку у випадках та строки, визначені ст.ст.328, 329 КАС України.
Вступну та резолютивну частину проголошено 26.10.2021
Повне судове рішення складено 27.10.2021
Головуючий - суддя Я.В. Семененко
суддя Н.А. Бишевська
суддя І.Ю. Добродняк
Суд | Третій апеляційний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 26.10.2021 |
Оприлюднено | 29.10.2021 |
Номер документу | 100622108 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Третій апеляційний адміністративний суд
Семененко Я.В.
Адміністративне
Дніпропетровський окружний адміністративний суд
Рябчук Олена Сергіївна
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні