Ухвала
від 25.10.2021 по справі 911/1223/20
ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

вул. Симона Петлюри, 16/108, м. Київ, 01032, тел. (044) 235-95-51, е-mail: inbox@ko.arbitr.gov.ua

УХВАЛА

"25" жовтня 2021 р. м. Київ Справа № 911/1223/20

Суддя Конюх О.В., розглянувши скаргу від 07.10.2021 № 39/10-6530-21 акціонерного товариства «Національна акціонерна компанія «Нафтогаз України» , м. Київ, на дії органу державної виконавчої служби по справі № 911/1223/20

за позовом акціонерного товариства «Національна акціонерна компанія «Нафтогаз України» , м. Київ,

до відповідача комунального підприємства Броварської міської ради Київської області «Броваритепловодоенергія» , Бровари Київської області,

про стягнення 624 003,47 грн.,

за участю представників:

від позивача (стягувач/скаржник): Майданевич Г.А. , адвокат, довіреність від 15.01.2021 №14-33;

від відповідача (боржник): Мазуренко Т.С., адвокат, ордер від 18.10.2021 серія ВА № 1021245;

від відділу ДВС: не з`явився;

ВСТАНОВИВ:

рішенням господарського суду Київської області від 20.07.2020 у справі №911/1223/20 позов АТ «Національна акціонерна компанія «Нафтогаз України» задоволено частково, стягнуто з комунального підприємства Броварської міської ради Київської області «Броваритепловодоенергія» на користь акціонерного товариства «Національна акціонерна компанія «Нафтогаз України» 97944,05 грн. пені, 72 981,85 грн. 3% річних, 224 541,46 грн. інфляційних втрат, 9 360,05 грн. судового збору.

На виконання вказаного рішення від 20.07.2020 у справі № 911/1223/20 02.02.2021 господарським судом Київської області видано відповідний наказ.

07.10.2021 від АТ «Національна акціонерна компанія «Нафтогаз України» до господарського суду Київської області надійшла скарга № 39/10-6530-21 на дії органу державної виконавчої служби, в якій скаржник просить суд:

- прийняти до розгляду скаргу АТ «Національна акціонерна компанія «Нафтогаз України» на дії та рішення в.о. начальника Броварського міськрайонного відділу державної виконавчої служби Центрального міжрегіонального управління Міністерства юстиції (м. Київ) Шкред І.Ю. щодо винесення 14.09.2021 постанови про зупинення виконавчих дій в межах виконавчого провадження ВП № 64660321;

- визнати неправомірними дії та рішення в.о. начальника Броварського міськрайонного відділу державної виконавчої служби Центрального міжрегіонального управління Міністерства юстиції (м. Київ) Шкред І.Ю. щодо винесення 14.09.2021 постанови про зупинення виконавчих дій в межах виконавчого провадження ВП №64660321;

- зобов`язати посадову особу (начальника органу ДВС) усунути порушення (поновити порушене право), скасувати постанову про зупинення виконавчих дій в межах виконавчого провадження від 14.09.2021 ВП № 64660321 та відновити виконавче провадження ВП №64660321.

Скарга обґрунтована тим, що відповідно до постанови Броварського міськрайонного відділу державної виконавчої служби Центрального міжрегіонального управління Міністерства юстиції (м. Київ) від 01.03.2021 відкрито виконавче провадження № 64660321 щодо примусового виконання наказу господарського суду Київської області від 02.02.2021 по справі № 911/1223/20.

Скаржник вказує, що 27.09.2021 на адресу АТ «Національна акціонерна компанія «Нафтогаз України» надійшла постанова в.о. начальника Броварського міськрайонного відділу державної виконавчої служби Центрального міжрегіонального управління Міністерства юстиції (м. Київ) Шкреда І.Ю. про зупинення вчинення виконавчих дій від 14.09.2021 у виконавчому провадженні № 64660321.

Не погоджуючись з вказаною постановою, скаржник посилається на те, що при винесені оскаржуваної постанови порушено норми п. 10 ч. 1, ст. 34 Закону України "Про виконавче провадження" та норми Закону України "Про заходи, спрямовані на врегулювання заборгованості теплопостачальних та теплогенеруючих організацій та підприємств централізованого водопостачання і водовідведення за спожиті енергоносії" від 03.11.2016 № 1730-VIII.

Зокрема скаржник твердить, що включення боржника 10.07.2017 року до Реєстру підприємств, що беруть участь у процедурі врегулювання заборгованості відповідно до Закону України «Про заходи, спрямовані на врегулювання заборгованості теплопостачальних та теплогенеруючих організацій та підприємств централізованого водопостачання та водовідведення» не є підставою для зупинення із посиланням на зміни, які внесені Законом України від 14.07.2021 №1639-ІХ, які набрали чинності 29.08.2021, оскільки останні передбачають внесення до реєстру не взагалі, а за кожним кредитором окремо. Оскільки у Реєстрі відсутні відомості про те, що боржник включений до реєстру щодо врегулювання заборгованості перед НАК «Нафтогаз УКраїни» (стягувачем за ВП №64660321), зупинення виконавчих дій із посиланням на вказаний закон є неправомірним.

Відповідно до статті 339 Господарського процесуального кодексу України сторони виконавчого провадження мають право звернутися до суду із скаргою, якщо вважають, що рішенням, дією або бездіяльністю державного виконавця чи іншої посадової особи органу державної виконавчої служби або приватного виконавця під час виконання судового рішення, ухваленого відповідно до цього Кодексу, порушено їхні права.

Відповідно до частини 1 статті 342 Господарського процесуального кодексу Україна скарга розглядається у десятиденний строк у судовому засіданні за участю стягувача, боржника і державного виконавця або іншої посадової особи органу державної виконавчої служби чи приватного виконавця, рішення, дія чи бездіяльність яких оскаржуються.

Ухвалою господарського суду Київської області від 08.10.2021 розгляд АТ НАК Нафтогаз України від 07.10.2021 № 39/10-6530-21 у справі № 911/1223/20 призначено на 18.10.2021.

В судове засідання 18.10.2021 з`явилась представник боржника, яка просила суд надати час для підготовки відзиву на скаргу. У судовому засіданні оголошено перерву до 25.10.2021, про що присутній представник боржника була повідомлена особисто під розпис, а відсутні стягувач та Броварський міськрайонний відділ ДВС Центрального міжрегіонального управління Міністерства юстиції (м. Київ) - шляхом надіслання ухвал про повідомлення у порядку ст.ст. 120-121 ГПК України.

22.10.2021 до господарського суду надійшли пояснення на скаргу представника боржника КП Броваритепловодоенергія . У поясненнях представник боржника просить суд відмовити у задоволенні скарги. Заперечення мотивовані тим, що оскаржуваною постановою виконавче провадження №64660321 було зупинене на підставі пункту 10 частини 1 ст. 34 Закону України Про виконавче провадження до виключення боржника з реєстру підприємств, що беруть участь у процедурі врегулювання заборгованості відповідно до Закону України Про заходи, спрямовані на врегулювання заборгованості теплопостачальних та теплогенеруючих організацій та підприємств централізованого водопостачання і водовідведення за спожиті енергоносії (далі Закон 1730).

До вказаного закону було внесено зміни Законом України Про заходи, спрямовані на подолання кризових явищ та забезпечення фінансової стабільності на ринку природного газу від 14.07.2021 №1639-ІХ (далі Закон 1639), який набрав чинності 29.08.2021.

Також законом 1639 було внесено зміни до Закону України Про виконавче провадження , зокрема частину 1 ст. 34 доповнено пунктом 10, відповідно до якого виконавець зупиняє вчинення виконавчих дій у разі включення підприємств, що виробляють, транспортують та постачають теплову енергію до реєстру підприємств, що беруть участь у процедурі врегулювання заборгованості відповідно до Закону України Про заходи, спрямовані на врегулювання заборгованості теплопостачальних та теплогенеруючих організацій та підприємств централізованого водопостачання і водовідведення за спожиті енергоносії з виконавчих проваджень, стягувачами за якими є НАК Нафтогаз України , її дочірня компанія Газ України , ПАТ Укртрансгаз , постачальники електричної енергії, а боржниками - підприємства, що виробляють теплову енергію, транспортують та постачають теплову енергію, надають послуги з централізованого опалення та централізованого постачання гарячої води, послуги з постачання теплової енергії та постачання гарячої води, та підприємства централізованого водопостачання та водовідведення, що надають послуги з централізованого постачання холодної води та водовідведення (з використанням внутрішньобудинкових систем), послуги з централізованого водопостачання та централізованого водовідведення.

Боржник - КП Броваритепловодоенергія включено до реєстру підприємств у частині врегулювання заборгованості відповідно до повідомлення Мінрегіону від 10.07.2017 №8/10-1245-17. Крім того, після внесення змін до Закону 1730 протоколом №3 засідання територіальної комісії з узгодження обсягу заборгованості з різниці в тарифах від 28.09.2021 узгоджено надані КП Броваритепловодоенергія розрахунки заборгованості.

Стягувачем за виконавчим провадженням №64660321 є НАК Нафтогаз України .

Боржник вважає дії органу ДВС щодо зупинення провадження такими, що відповідають закону; вважає, що на момент розгляду скарги законні підстави для зупинення виконавчих дій не усунуті, підстави для поновлення виконавчого провадження скаржником не доведені.

25.10.2021 від органу ДВС Броварського міськрайонного відділу ДВС Центрального міжрегіонального управління Міністерства юстиції (м. Київ) до господарського суду надійшов відзив від 20.10.2021 №66464 на скаргу, у якому орган ДВС просить суд у задоволенні скарги відмовити. До відзиву додані копії матеріалів виконавчого провадження №64660321.

У судове засідання 25.10.221 з`явились представники стягувача та боржника. Відповідно до частини 2 статті 342 ГПК України неявка стягувача, боржника, державного виконавця або іншої посадової особи органу державної виконавчої служби, приватного виконавця, які належним чином повідомлені про дату, час і місце розгляду скарги, не перешкоджають її розгляду.

Розглянувши скаргу акціонерного товариства Національна акціонерна компанія Нафтогаз України від 07.10.2021 № 39/10-6530-21 на дії органу державної виконавчої служби суд встановив таке.

За змістом статей 1, 5 Закону України Про виконавче провадження виконавче провадження як завершальна стадія судового провадження і примусове виконання судових рішень та рішень інших органів (посадових осіб) - це сукупність дій визначених органів і осіб, що спрямовані на примусове виконання рішень і проводяться на підставах, у межах повноважень та у спосіб, що визначені Конституцією України, законами та нормативно-правовими актами, прийнятими відповідно до цього Закону, а також рішеннями, які відповідно до цього Закону підлягають примусовому виконанню. Примусове виконання рішень покладається на органи державної виконавчої служби (державних виконавців) та у передбачених цим Законом випадках на приватних виконавців, правовий статус та організація діяльності яких установлюються Законом України Про органи та осіб, які здійснюють примусове виконання судових рішень і рішень інших органів .

Відповідно до частини 1 статті 18 Закону України Про виконавче провадження виконавець зобов`язаний вживати передбачених цим Законом заходів щодо примусового виконання рішень, неупереджено, ефективно, своєчасно і в повному обсязі вчиняти виконавчі дії.

Постановою заступника начальника Броварського міськрайонного відділу ДВС Центрального міжрегіонального управління Міністерства юстиції (м. Київ) Шкред І.Ю. від 01.03.2021 відкрито виконавче провадження №64660321 з примусового виконання наказу господарського суду Київської області від 10.02.2021 у справі № 911/1223/20.

Також 01.03.2021 винесено постанови про розмір мінімальних витрат виконавчого провадження, про стягнення судового збору, а також про приєднання виконавчого провадження до зведеного виконавчого провадження №63916165.

31.08.2021 до відділу ДВС надійшла заява КП Броваритепловодоенергія від 30.08.2021 №01-1935 про зупинення виконавчих проваджень, у тому числі з виконання наказу господарського суду Київської області від 10.02.2021 у справі № 911/1223/20.

До заяви було додано зокрема копію повідомлення Мінрегіону про те, що станом на 10.07.2017 КП Броваритепловодоенергія внесено до Реєстру підприємств, що беруть участь у процедурі врегулювання заборгованості за спожиті енергоносії відповідно до Закону України Про заходи, спрямовані на врегулювання заборгованості теплопостачальних та теплогенеруючих організацій та підприємств централізованого водопостачання і водовідведення за спожиті енергоносії , номер особового запису у реєстрі 77.

14.09.2021 в.о. начальника Броварського відділу ДВС у Броварському районі Київської області Центрального міжрегіонального управління Міністерства юстиції (м. Київ) Шкред І.Ю. винесено постанову про зупинення вчинення виконавчих дій ВП №64660321 із посиланням на пункт 10 частини першої статті 34, статтю 35 Закону України Про виконавче провадження , якою вчинення виконавчих дій зупинено до виключення боржника з реєстру підприємств, що беруть участь у процедурі врегулювання заборгованості відповідно до Закону України Про заходи, спрямовані на врегулювання заборгованості теплопостачальних та теплогенеруючих організацій та підприємств централізованого водопостачання і водовідведення за спожиті енергоносії .

Як свідчить роздруківка трекінгу відстеження пересилання поштового відправлення з офіційного сайту "Укрпошта", рекомендований лист №0740028966486 із копією сказаної постанови був надісланий стягувачу 23.09.2021 та ним отриманий 27.09.2021.

Дії виконавця є неправомірними, а постанову належить скасувати з огляду на таке.

Законом України Про заходи, спрямовані на врегулювання заборгованості теплопостачальних та теплогенеруючих організацій та підприємств централізованого водопостачання і водовідведення за спожиті енергоносії (Закон 1730) в редакції, яка набрала чинності 30.11.2016, частину першу статті 34 Закону України Про виконавче провадження , яка регламентувала випадки зупинення виконавцем вчинення виконавчих дій, було доповнено пунктом 10, відповідно до якого виконавець зупиняє вчинення виконавчих дій у разі включення підприємств, що виробляють, транспортують та постачають теплову енергію, надають послуги з централізованого опалення та постачання гарячої води, підприємств централізованого водопостачання та водовідведення, що надають послуги з централізованого водопостачання та водовідведення, послуги з постачання холодної води та послуги з водовідведення (з використанням внутрішньобудинкових систем), до реєстру підприємств, що беруть участь у процедурі врегулювання заборгованості відповідно до Закону України "Про заходи, спрямовані на врегулювання заборгованості теплопостачальних та теплогенеруючих організацій та підприємств централізованого водопостачання і водовідведення за спожиті енергоносії", з виконавчих проваджень, стягувачами за якими є Національна акціонерна компанія "Нафтогаз України", її дочірня компанія "Газ України", Публічне акціонерне товариство "Укртрансгаз", постачальники електричної енергії, а боржниками - підприємства, що виробляють теплову енергію, транспортують та постачають теплову енергію, надають послуги з централізованого опалення та постачання гарячої води, та підприємства централізованого водопостачання та водовідведення, що надають послуги з централізованого водопостачання та водовідведення, послуги з постачання холодної води та послуги з водовідведення (з використанням внутрішньобудинкових систем)".

Відповідно до статті 5 вказаного Закону, реструктуризації підлягала кредиторська заборгованість теплопостачальних та теплогенеруючих організацій за спожитий природний газ, використаний станом на 1 липня 2016 року для виробництва теплової та електричної енергії, послуг з опалення та постачання гарячої води (без урахування суми неустойки (штрафів, пені), інфляційних нарахувань, процентів річних, нарахованих на заборгованість за спожитий природний газ), не погашена станом на 31 грудня 2016 року.

Як вбачається з матеріалів справи, наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 10.07.2017 №168 було включено до Реєстру теплопостачальних та теплогенеруючих організацій, підприємств централізованого водопостачання та водовідведення, що беруть участь у процедурі врегулювання заборгованості за спожиті енергоносії, суб`єктів господарювання згідно із додатком.

Згідно додатку до Наказу Мінрегіону від 10.07.2017 №168, КП Броваритепловодоенергія було включено до реєстру із обсягом кредиторської заборгованості, що підлягає врегулюванню згідно Закону - 0,00 грн.; із обсягом нарахувань із сплати неустойки (штрафу, пені), інших штрафних, фінансових санкцій, а також інфляційних нарахувань і процентів річних, що підлягають стягненню на підставі рішення суду, на заборгованість за природний газ, електричну енергію, централізоване водопостачання і водовідведення, що утворилася у період до 01.07.2016 - 817 672,28 грн.

Рішенням господарського суду Київської області від 20.07.2020 у справі №911/1223/20, стягнуто з комунального підприємства Броварської міської ради Київської області «Броваритепловодоенергія» на користь акціонерного товариства «Національна акціонерна компанія «Нафтогаз України» пеню, проценти річних, інфляційні втрати, нараховані у зв`язку із простроченням оплати за природний газ, отриманий у жовтні-грудні 2016 та січні-вересні 2017 та за Договором від 14.09.2019 постачання природного газу №1629/1617-БО-17 для виробництва теплової енергії, яка споживається бюджетними установами/організаціями та іншими споживачами , яка не підлягала врегулюванню та реструктуризації відповідно до наведеної редакції Закону №1730.

29.08.2021 набрав чинності Закон України Про заходи, спрямовані на подолання кризових явищ та забезпечення фінансової стабільності на ринку природного газу від 14.07.2021 №1639-ХІ (Закон 1639), яким зокрема було внесено зміни до Закону України Про заходи, спрямовані на врегулювання заборгованості теплопостачальних та теплогенеруючих організацій та підприємств централізованого водопостачання і водовідведення за спожиті енергоносії (Закон 1730).

Відповідно до вказаних змін, дія цього Закону поширюється на відносини із врегулювання заборгованості теплопостачальних та теплогенеруючих організацій за спожитий природний газ та послуги з його розподілу і транспортування, за теплову енергію, а також підприємств централізованого водопостачання і водовідведення за спожиту електричну енергію (стаття 2 Закону 1730 у редакції від 29.08.2021).

Відповідно до частини 1 ст. 5 вказаної редакції Закону 1730, реструктуризації підлягають кредиторська заборгованість теплопостачальних та теплогенеруючих організацій за спожитий природний газ , використаний станом на 1 червня 2021 року для виробництва теплової та електричної енергії (у тому числі за договорами купівлі-продажу природного газу для власних потреб, що був використаний виключно для виробництва теплової та електричної енергії), надання послуг з централізованого опалення та централізованого постачання гарячої води, послуг з постачання теплової енергії та постачання гарячої води , а також заборгованість за послуги з розподілу і транспортування природного газу та кредиторська заборгованість теплопостачальних організацій перед теплогенеруючими організаціями за теплову енергію, отриману для її подальшого постачання споживачам та/або надання відповідних комунальних послуг споживачам, які утворилися станом на 1 червня 2021 року (без урахування суми неустойки (штрафів, пені), інфляційних нарахувань, процентів річних, нарахованих на таку заборгованість).

Статтею 3 редакції Закону 1730 від 29.08.2021 встановлено, що для участі у процедурі врегулювання заборгованості теплопостачальні та теплогенеруючі організації, підприємства централізованого водопостачання та водовідведення включаються до реєстру, який веде центральний орган виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну політику у сфері житлово-комунального господарства.

Участь у процедурі врегулювання заборгованості відповідно до статті 4 цього Закону не потребує обов`язкового включення до реєстру.

Однак, стаття 4 вказаної редакції Закону 1730 передбачає здійснення взаєморозрахунків щодо врегулювання заборгованості з різниці в тарифах.

Відповідно до частин 2, 3, 4 ст.3 Закону 1730 для включення до реєстру підприємства централізованого водопостачання і водовідведення, теплопостачальні і теплогенеруючі організації подають центральному органу виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну політику у сфері житлово-комунального господарства, заяву, до якої додаються:

копії установчих документів;

копії ліцензій (за наявності) або рішень про видачу ліцензій, прийнятих органами ліцензування, на провадження видів господарської діяльності, що діяли на момент виникнення заборгованості, або виписка з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань із записом про рішення органу ліцензування щодо видачі ліцензії суб`єкту господарювання (для підприємств та організацій, діяльність яких підлягає ліцензуванню згідно із законодавством);

довідки, складені підприємством (організацією) у довільній формі, про обсяги та структуру дебіторської заборгованості (із зазначенням категорії споживачів) станом на 1 червня 2021 року та кредиторської заборгованості, що підлягає врегулюванню відповідно до вимог цього Закону (у тому числі за договорами купівлі-продажу природного газу для власних потреб, що був використаний виключно для виробництва теплової та електричної енергії), із зазначенням кредиторів, величини заборгованості, розміру неустойки (штрафів, пені), інфляційних нарахувань, процентів річних, нарахованих на заборгованість, що підлягає врегулюванню, станом на 1 червня 2021 року , а також обсягів заборгованості, реструктуризованої станом на 1 червня 2021 року в порядку та на умовах, визначених цим Законом;

копія акта звіряння взаєморозрахунків станом на 1 червня 2021 року із зазначенням договорів, заборгованість за якими реструктуризована станом на 1 червня 2021 року в порядку та на умовах, визначених цим Законом;

розрахунки обсягів заборгованості з різниці в тарифах та копії протоколів територіальних комісій з питань узгодження заборгованості з різниці в тарифах або довідки про відсутність такої заборгованості, підписані керівником.

Відповідальність за повноту та достовірність даних, наведених у поданих документах, несуть учасники процедури врегулювання заборгованості.

Рішення про включення або про відмову у включенні до реєстру приймається керівником центрального органу виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну політику у сфері житлово-комунального господарства, або уповноваженою ним посадовою особою протягом 10 робочих днів з дня надходження заяви та розміщується на офіційному веб-сайті цього органу.

Включення до реєстру здійснюється безоплатно та за кожним кредитором окремо.

Порядок ведення та користування реєстром затверджується Кабінетом Міністрів України.

Також Законом 1639 викладено у новій редакції пункт 10 частини першої ст. 34 Закону України Про виконавче провадження , а саме встановлено, що виконавець зупиняє вчинення виконавчих дій у разі включення (за кожним кредитором, який є стягувачем у відповідному виконавчому провадженні ) підприємств, що виробляють, транспортують та постачають теплову енергію, надають послуги з централізованого опалення та постачання гарячої води, підприємств централізованого водопостачання та водовідведення, що надають послуги з централізованого водопостачання та водовідведення, послуги з постачання холодної води та послуги з водовідведення (з використанням внутрішньобудинкових систем), до реєстру підприємств, що беруть участь у процедурі врегулювання заборгованості відповідно до Закону України "Про заходи, спрямовані на врегулювання заборгованості теплопостачальних та теплогенеруючих організацій та підприємств централізованого водопостачання і водовідведення", з виконавчих проваджень, стягувачами за якими є Національна акціонерна компанія "Нафтогаз України", її дочірня компанія "Газ України", публічне акціонерне товариство "Укртрансгаз", оператор газотранспортної системи, оператори газорозподільних систем, електропостачальники, оператори системи розподілу (як правонаступники в частині прав та обов`язків за договорами на постачання електричної енергії та про користування електричною енергією), у тому числі їхні правонаступники у разі заміни стягувача у виконавчому провадженні, а також теплогенеруючі організації, а боржниками - підприємства, що виробляють теплову енергію, транспортують та постачають теплову енергію, надають послуги з централізованого опалення та централізованого постачання гарячої води, послуги з постачання теплової енергії та постачання гарячої води, та підприємства централізованого водопостачання та водовідведення, що надають послуги з централізованого постачання холодної води та водовідведення (з використанням внутрішньобудинкових систем), послуги з централізованого водопостачання та централізованого водовідведення".

Відповідно до пунктів 4, 5 затвердженого постановою КМ України від 21.02.2017 № 93 Порядку ведення реєстру теплопостачальних та теплогенеруючих організацій, підприємств централізованого водопостачання та водовідведення, що беруть участь у процедурі врегулювання заборгованості, та користування зазначеним реєстром, формування та ведення реєстру здійснюється Мінрегіоном шляхом:

збирання та оброблення інформації про підприємства;

внесення даних до реєстру та змін до них , а також виключення таких даних з реєстру.

Рішення про включення підприємства до реєстру або про відмову в його включенні приймається керівником Мінрегіону або уповноваженою ним посадовою особою протягом 10 робочих днів з дня надходження заяви про включення підприємства до реєстру та розміщується на офіційному веб-сайті Мінрегіону.

Доказів того, що боржник подав до Мінрегіону документи у порядку, встановленому статтею 3 Закону 1730 у редакції від 29.08.2021 щодо заборгованості за кожним кредитором окремо за станом на 1 червня 2021, доказів того, що Мінрегіону прийнято рішення про включення підприємства-боржника (або внесення змін до реєстру відносно боржника) у відповідності до редакції Закону 1730 від 29.08.2021 до Реєстру за кожним кредитором окремо ані до матеріалів виконавчого провадження, ані до матеріалів справи боржником не подано.

З огляду на викладене, оскаржувана постанова від 14.09.2021 про зупинення вчинення виконавчих дій ВП №64660321 із посиланням на пункт 10 частини першої ст. 34 Закону України Про виконавче провадження в редакції Закон України Про заходи, спрямовані на подолання кризових явищ та забезпечення фінансової стабільності на ринку природного газу від 14.07.2021 №1639-ХІ (яка прямо передбачає включення до реєстру за кожним кредитором, який є стягувачем у виконавчому провадженні), є протиправною та незаконною.

Подана боржником копія протоколу №3 засідання територіальної комісії з узгодження обсягу заборгованості з різниці у тарифах від 28.09.2021 датована пізніше оскаржуваної постанови від 14.09.2021 про зупинення вчинення виконавчих дій та жодним чином вищенаведеного висновку не спростовує.

Відповідно до частин 1 та 2 ст. 343 ГПК України за результатами розгляду скарги суд постановляє ухвалу. У разі встановлення обґрунтованості скарги суд визнає оскаржувані рішення, дії чи бездіяльність неправомірними і зобов`язує державного виконавця або іншу посадову особу органу державної виконавчої служби, приватного виконавця усунути порушення (поновити порушене право заявника).

Враховуючи викладене, постанова від 14.09.2021 про зупинення вчинення виконавчих дій у виконавчому провадженні №64660321 є неправомірною та належить до скасування.

Відповідно до частини 5 ст. 35 Закону України Про виконавче провадження після усунення обставин, що стали підставою для зупинення вчинення виконавчих дій, виконавець не пізніше наступного робочого дня з моменту, коли йому стало про це відомо, зобов`язаний продовжити примусове виконання рішення у порядку, встановленому цим Законом, про що виносить відповідну постанову.

Враховуючи наведене, суд дійшов висновку, що АТ НАК Нафтогаз України від 07.10.2021 № 39/10-6530-21 є обґрунтована та належить до задоволення повністю.

Керуючись ст.ст. 234, 339, 342, 343 Господарського процесуального кодексу України, суд УХВАЛИВ

1. Скаргу АТ НАК Нафтогаз України від 07.10.2021 № 39/10-6530-21 на дії органу державної виконавчої служби задовольнити повністю .

2. Визнати неправомірними дії та рішення в.о. начальника Броварського міськрайонного відділу державної виконавчої служби Центрального міжрегіонального управління Міністерства юстиції (м. Київ) Шкред І.Ю. щодо винесення 14.09.2021 постанови про зупинення виконавчих дій у межах виконавчого провадження ВП №64660321.

3. Зобов`язати посадову особу (начальника органу ДВС) або іншу посадову особу Броварського міськрайонного відділу державної виконавчої служби Центрального міжрегіонального управління Міністерства юстиції (м. Київ) усунути допущене порушення (поновити порушене право) шляхом скасування постанови від 14.09.2021 про зупинення виконавчих дій у межах виконавчого провадження ВП №64660321 та відновлення примусового виконання ВП №64660321.

Копію ухвали надіслати стягувачу, боржнику та Броварському міськрайонному відділу державної виконавчої служби Центрального міжрегіонального управління Міністерства юстиції (м. Київ) (07400, Київська область, м. Бровари, бульвар Незалежності 39).

Ухвала набирає законної сили негайно з моменту її оголошення та може бути оскаржена в апеляційному порядку відповідно до пункту 25 частини першої ст. 255 ГПК України протягом строків, встановлених статтею 256 ГПК України.

Повний текст ухвали підписано 28.10.2021.

Суддя О.В. Конюх

Дата ухвалення рішення25.10.2021
Оприлюднено29.10.2021

Судовий реєстр по справі —911/1223/20

Ухвала від 24.01.2022

Господарське

Господарський суд Київської області

Конюх О.В.

Ухвала від 17.01.2022

Господарське

Господарський суд Київської області

Конюх О.В.

Постанова від 22.12.2021

Господарське

Північний апеляційний господарський суд

Коротун О.М.

Ухвала від 13.12.2021

Господарське

Господарський суд Київської області

Конюх О.В.

Ухвала від 06.12.2021

Господарське

Північний апеляційний господарський суд

Коротун О.М.

Ухвала від 17.11.2021

Господарське

Північний апеляційний господарський суд

Коротун О.М.

Ухвала від 15.11.2021

Господарське

Північний апеляційний господарський суд

Коротун О.М.

Ухвала від 25.10.2021

Господарське

Господарський суд Київської області

Конюх О.В.

Ухвала від 18.10.2021

Господарське

Господарський суд Київської області

Конюх О.В.

Ухвала від 18.10.2021

Господарське

Господарський суд Київської області

Конюх О.В.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні