Постанова
від 28.10.2021 по справі 420/12601/20
П'ЯТИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

П`ЯТИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД


П О С Т А Н О В А

І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И

28 жовтня 2021 р.м.ОдесаСправа № 420/12601/20 Головуючий в 1 інстанції: Вовченко О.А.

П`ятий апеляційний адміністративний суд у складі колегії:

судді - доповідача - Стас Л.В.

суддів - Турецької І.О., Шеметенко Л.П.,

розглянувши у письмовому провадженні апеляційну скаргу Головного управління Держпродспоживслужби в Одеській області на рішення Одеського окружного адміністративного суду від 24 травня 2021 року у справі за позовом Головного управління Держпродспоживслужби в Одеській області до Товариства з обмеженою відповідальністю ВІА-ФАРМ про стягнення штрафу, -

ВСТАНОВИВ:

Позивач, Головне управління Держпродспоживслужби в Одеській області, звернувся з позовом до Товариства з обмеженою відповідальністю ВІА-ФАРМ (далі - відповідач, ТОВ ВІА-ФАРМ ), в якому просив:

- стягнути з ТОВ ВІА-ФАРМ штраф у розмірі 5083,00 грн. до Державного бюджету України УК у м.Чорном./м.Чорноморськ/21081100, код ЄДРПОУ: 37914041, Казначейство України (ел. адм. подат.), р/р UА298999980314070542000015015, код класифікації доходів бюджету: 21081100;

- стягнути з ТОВ ВІА-ФАРМ штраф у розмірі 5083,00 грн. до Державного бюджету України УК у м.Чорном./м.Чорноморськ/21081100, код ЄДРПОУ: 37914041, Казначейство України (ел. адм. подат.), р/р UА298999980314070542000015015, код класифікації доходів бюджету: 21081100;

- стягнути з ТОВ ВІА-ФАРМ штраф у розмірі 1700,00 грн. до Державного бюджету України УК у м.Чорном./м.Чорноморськ/21081100, код ЄДРПОУ: 37914041, Казначейство України (ел. адм. подат.), р/р UА298999980314070542000015015, код класифікації доходів бюджету: 21081100.

- стягнути з ТОВ ВІА-ФАРМ штраф у розмірі 1700,00 грн. до Державного бюджету України УК у м.Чорном./м.Чорноморськ/21081100, код ЄДРПОУ: 37914041, Казначейство України (ел. адм. подат.), р/р UА298999980314070542000015015, код класифікації доходів бюджету: 21081100.

В обґрунтування заявлених позовних вимог позивач зазначив, що під час виконання повноважень щодо здійснення контролю за дотриманням законодавства про рекламу, посадовими особами Головного управління Держпродспоживслужби в Одеській області було виявлено розповсюдження зовнішньої реклами за адресою: м. Білгород-Дністровський, вул. Свято-Георгіївська, буд. 51/1, з наявними порушеннями ч.4ст.21 Закону України Про рекламу та відносно ТОВ ВІА-ФАРМ було складено: протокол про порушення законодавства про рекламу № 1 від 24.02.2020 року про наявні ознаки порушення ч. 1 ст.6, ч.4 та 4.7 ст. 21 Закону України Про рекламу , а саме: зовнішня реклама, послуг лабораторії Invivo розміщена та розповсюджена не державною мовою; реклама лікарських засобів, медичних виробів, методів профілактики, діагностики, лікування і реабілітації не містить: текст попередження такого змісту: «Самолікування може бути шкідливим для вашого здоров`я» , що займає не менше 15 відсотків площі (тривалості) всієї реклами та містить зображення осіб, зовнішній вигляд яких імітує зовнішній вигляд лікарів на зовнішньому рекламному носії за адресою: м. Білгород-Дністровський, вул. Ізмаїльська, б. 54; протокол про порушення законодавства про рекламу №2 від 24.02.2020 року про наявні ознаки порушення ч.4 ст. 21 Закону України «Про рекламу» на рекламному носії за адресою: м. Білгород-Дністровський, вул. Свято-Георгіївська, буд. 51/1; протокол №3 від 30.03.2020 р., про наявні порушення ч.2 ст.26 Закону України «Про рекламу» : ненадання необхідних для розгляду справи документів, які містять інформацію про вартість розповсюдженої реклами на зовнішньому рекламному носії за адресою: м. Білгород-Дністровський, вул. Ізмаїльська, б. 54; протокол №4 від 30.03.2020 р., про наявні порушення ч.2 ст.26 Закону України Про рекламу : ненадання необхідних для розгляду справи документів, які містять інформацію про вартість розповсюдженої реклами на зовнішньому рекламному носії за адресою м. Білгород-Дністровський,-вул. Свято-Георгіївська, буд. 51/1.

Рішеннями про накладення штрафу за порушення законодавства про рекламу: №3 від 24.04.2020 р. за недотримання вимог ч. 1 ст.6, ч.4 та ч.7 ст. 21 Закону України Про рекламу щодо змісту реклами на підставі ч.7 ст.27 Закону України Про рекламу на ТОВ "ВІА-ФАРМ" накладено штраф у розмірі 5083,00 грн.; №4 від 24.04.2020 р. за недотримання вимог ч.4 ст. 21 Закону України Про рекламу на підставі ч.7 ст.27 Закону України Про рекламу на ТОВ "ВІА-ФАРМ" накладено штраф у розмірі 5083,00 грн.; №5 від 24.04.2020 р. за порушення ч.2 ст.26 Закону України Про рекламу на підставі ч.6 ст.27 Закону України Про рекламу на ТОВ "ВІА-ФАРМ" накладено штраф у розмірі 1700,00 грн.; №6 від 24.04.2020 р. за порушення ч.2 ст.26 Закону України Про рекламу на підставі ч.6 ст.27 Закону України Про рекламу на ТОВ "ВІА-ФАРМ" накладено штраф у розмірі 1700,00 грн.

Оскільки суб`єктом господарювання не виконаний у добровільному порядоку обов`язок щодо оплати штрафу, позивач звернувся до суду із позовом щодо стягнення сум штрафу у судовому порядку.

Рішенням Одеського окружного адміністративного суду від 24 травня 2021 року позов Головного управління Держпродспоживслужби в Одеській області - задоволено частково.

Стягнуто з товариства з обмеженою відповідальністю ВІА-ФАРМ штраф у розмірі 3400,00 грн., накладений згідно рішень про накладення штрафу за порушення законодавства про рекламу від 24.04.2020 року №5 та №6, на користь Головного управління Держпродспоживслужби в Одеській області до Державного бюджету України УК у м.Чорном./м.Чорноморськ/21081100, код ЄДРПОУ: 37914041, Казначейство України (ел. адм. подат.), р/р UА298999980314070542000015015, код класифікації доходів бюджету: 21081100.

В задоволенні решти позовних вимог - відмовлено.

В апеляційній скарзі, Головне управління Держпродспоживслужби в Одеській області, посилаючись на порушення судом першої інстанції норм матеріального права, просить рішення Одеського окружного адміністративного суду від 24 травня 2021 року в частині відмови у задоволенні частини вимог скасувати та прийняти нове про задоволення позову в повному обсязі.

В апеляційній скарзі апелянт наголошував на тому, що ухвалюючи оскаржуване рішення суд першої інстанції безпідставно та необґрунтовано вийшов за межі предмету спору. Так, предметом даного спору є невиконання суб`єктом господарювання обов`язку щодо сплати у 15 - денний строк застосованих до нього адміністративно-господарських санкцій. Зазначений обов`язок встановлений ч. 3 ст. 12 Закону України Про основні засади державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності .

Згідно ст.7 Закону України Про основні засади державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності суб`єкт господарювання зобов`язаний виконати вимоги рішення про накладення штрафу за порушення законодавства про рекламу, а саме сплатити адміністративно-господарські санкції.

Абзацом 6 п.9 ст. 7 Закону України Про основні засади державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності визначено, що розпорядчі документи щодо усунення порушень вимог законодавства можуть бути оскаржені до відповідного центрального органу виконавчої влади або суду в установленому законом порядку.

Втім, відповідач не скористався своїм правом на оскарження рішень Головного управління Держпродспоживслужби в Одеській області про накладення штрафу за порушення законодавства про рекламу, строк на оскарження яких, зокрема, закінчився, а правомірність вказаних рішень не є предметом даного спору.

Отже, на думку апелянта, судом першої інстанції при вирішенні справи не було враховано, що предметом адміністративного позову, який був заявлений Головним управлінням Держпродспоживслужби в Одеській області, є стягнення штрафу за порушення законодавства про рекламу, а правомірність рішень про стягнення адміністративно-господарських санкцій не є предметом даного спору.

Відповідач, Товариство з обмеженою відповідальністю ВІА-ФАРМ , своїм процесуальним правом подання відзиву на апеляційну скаргу не скористався.

Колегія суддів, заслухавши доповідача, вивчивши матеріали справи, перевіривши законність і обґрунтованість рішення суду в межах доводів апеляційної скарги, вважає, що апеляційна скарга підлягає частковому задоволенню, з таких підстав.

Судом першої інстанції встановлено, що 24.01.2020 року до Головного управління Держпродспоживслужби в Одеській області надійшла заява ОСОБА_1 , зареєстрована за вх.№П.-86 (а.с.42-43) з додатком - фотографією рекламного щита (а.с.44), в якій просить здійснити перевірку рекламного щита з рекламою медичних послуг лабораторії « INVIVO» ТОВ «МАЛІКС-МЄД» , розташованого за адресою: м. Білгород-Дністровський, вул. Ізмаїльська, б. 54 (район автостанції) на відповідність вимогам Закону України «Про рекламу» .

Також судом встановлено, що під час виконання повноважень щодо здійснення контролю за дотриманням законодавства про рекламу, посадовими особами Головного управління Держпродспоживслужби в Одеській області було виявлено розповсюдження зовнішньої реклами за адресою: АДРЕСА_1 , з наявними порушеннями ч.4 ст.21 Закону України «Про рекламу» .

06 лютого 2020 року позивачем на адресу ТОВ ВІА-ФАРМ було направлено вимоги про надання документів вих.№925/05.3/18-20 та №926/05.3/18-20 від 04.02.2020 року (а.с.37-39).

Судом першої інстанції встановлено, що відповідачем доказів надання витребуваних документів на адресу позивача не надано.

Також, позивачем було подано до Білгород-Дністровської міської ради запит від 05.02.2020 року №975/05.3/22-20 (а.с.36), в якому позивач просив надати до Головного управління Держпродспожипслужби в Одеській області в найкоротший термін інформацію про суб`єктів господарювання, яким належать конструкції за адресами вказаними у запиті та наявність дозволів на розміщення і розповсюдження зовнішньої реклами за вищезазначеними адресами.

Головним спеціалістом Відділу контролю за рекламою та дотриманням антитютюнового законодавства Вронською-Проць М.В. відносно ТОВ «ВІА-ФАРМ» 24.02.2020 року було складено протоколи про порушення законодавства про рекламу:

- № 1 (а.с.34) про наявні ознаки порушення ч. 1 ст.6, ч.4 та 7 ст. 21 Закону України «Про рекламу» , а саме: зовнішня реклама послуг лабораторії Invivo розміщена та розповсюджена не державною мовою; реклама лікарських засобів, медичних виробів, методів профілактики, діагностики, лікування і реабілітації не містить текст попередження такого змісту: «Самолікування може бути шкідливим для вашого здоров`я» , що займає не менше 15 відсотків площі (тривалості) всієї реклами та містить зображення осіб, зовнішній вигляд яких імітує зовнішній вигляд лікарів на зовнішньому рекламному носії, за адресою: м. Білгород-Дністровський, вул. Ізмаїльська, б. 54;

- №2 (а.с.35) про наявні ознаки порушення ч.4 ст. 21 Закону України «Про рекламу» на рекламному носії за адресою: м. Білгород-Дністровський, вул. Свято-Георгіївська, буд. 51/1, а саме: зовнішня реклама лікарських засобів, медичних виробів, методів профілактики, діагностики, лікування і реабілітації лабораторії Invivo за вищевказаною адресою не містить текст попередження такого змісту: «Самолікування може бути шкідливим для вашого здоров`я» , що має займати не менше 15 відсотків площі (тривалості) всієї реклами.

02 березня 2020 року до відповідача від Білгород-Дністровської міської ради за вх. №Вх-2060/22-20 (а.с.29-30) надійшла відповідь з переліком власників рекламних засобів, відповідно до якого власником рекламного засобу за адресою: АДРЕСА_2 (поблизу автостанції) є ФОП ОСОБА_2 , дозвіл №158 від 10.03.2009 року строком до 01.03.2020 року.

24 березня 2020 року Головним управлінням Держпродспоживслужби в Одеській області на підставі протоколу №1 та протоколу №2 від 24.02.2020 року були прийняті рішення №1 та рішення №2 про початок розгляду справи (а.с.27, 28).

На адресу ТОВ «ВІА-ФАРМ» направлено повідомлення про розгляд справи щодо порушення законодавства про рекламу №Вих-2407/05.3/18-20 від 25 березня 2020 року (а.с.20) про те, що засідання у справі щодо порушення ТОВ «ВІА-ФАРМ» законодавства про рекламу відбудеться 21 квітня 2020 року о 10 год. за адресою: м.Одеса, вул.Старопортофранківська, 8, яке отримано відповідачем 14.04.2020 року (а.с.21-22).

Також, Головним спеціалістом Відділу контролю за рекламою та дотриманням антитютюнового законодавства ОСОБА_3 відносно ТОВ «ВІА-ФАРМ» 30 березня 2020 року було складено протоколи:

- №3 (а.с.26) про наявні порушення ч.2 ст.26 Закону України «Про рекламу» : ненадання необхідних для розгляду справи документів, які містять інформацію про вартість розповсюдженої реклами на зовнішньому рекламному носії послуг лабораторії Invivo , розташованому за адресою: м. Білгород-Дністровський, вул. Ізмаїльська, б. 54 (поблизу автостанції);

- №4 (а.с.25) про наявні порушення ч.2 ст.26 Закону України «Про рекламу» , а саме: ненадання необхідних для розгляду справи документів, які містять інформацію про вартість розповсюдженої реклами на зовнішньому рекламному носії послуг лабораторії Invivo , розташованому за адресою АДРЕСА_1 (фасад лабораторії Invivo ).

16 квітня 2020 року Головним управлінням Держпродспоживслужби в Одеській області на підставі протоколу №3 та протоколу №4 від 30.03.2020 року були прийняті рішення №3 та рішення №4 про початок розгляду справи (а.с.23, 24).

21 квітня 2020 року позивачем було складено протоколи засідання у справі про порушення законодавства про рекламу №№1/1, 2/1, 3/1 та 4/1 (а.с.16-19) та 24 квітня 2020 року прийнято рішення про накладення штрафу за порушення законодавства про рекламу:

- № 3 (а.с.14-15), яким на підставі матеріалів справи та протоколу засідання №1/1 встановлено недотримання ТОВ «ВІА-ФАРМ» вимог законодавства України про рекламу щодо змісту реклами на рекламному носії, розташованому за адресою: м. Білгород-Дністровський, вул. Ізмаїльська, б. 54 (поблизу автостанції), а саме: зовнішня реклама послуг лабораторії Invivo розміщена та розповсюджена не державною мовою; реклама лікарських засобів, медичних виробів, методів профілактики, діагностики, лікування і реабілітації не містить текст попередження такого змісту: «Самолікування може бути шкідливим для вашого здоров`я» , що займає не менше 15 відсотків площі (тривалості) всієї реклами та містить зображення осіб, зовнішній вигляд яких імітує зовнішній вигляд лікарів на зовнішньому рекламному носії, що є порушенням вимог ч. 1 ст.6, ч.4, 7 ст. 21 Закону України «Про рекламу» , та вирішено на підставі ч.7 ст.27 Закону України «Про рекламу» на ТОВ "ВІА-ФАРМ" накладено штраф у розмірі 5083,00 грн.;

- № 4 (а.с.12-13), яким на підставі матеріалів справи та протоколу засідання №2/1 встановлено недотримання ТОВ «ВІА-ФАРМ» вимог законодавства України про рекламу щодо змісту реклами на рекламному носії, розташованому за адресою м. Білгород-Дністровський, вул. Свято-Георгіївська, буд. 51/1, а саме: зовнішня реклама лікарських засобів, медичних виробів, методів профілактики, діагностики, лікування і реабілітації лабораторії Invivo за вищевказаною адресою не містить текст попередження такого змісту: «Самолікування може бути шкідливим для вашого здоров`я» , що має займати не менше 15 відсотків площі (тривалості) всієї реклами, що є порушенням вимог ч.4 ст. 21 Закону України «Про рекламу» , та вирішено на підставі ч.7 ст.27 Закону України «Про рекламу» накласти на ТОВ «ВІА-ФАРМ» штраф у розмірі 5083,00 грн.;

- № 5 (а.с.11), яким на підставі матеріалів справи та протоколу засідання №3/1 від 21.04.2020 року встановлено недотримання ТОВ «ВІА-ФАРМ» вимог ч.2 ст.26 Закону України «Про рекламу» , а саме: ненадання необхідних для розгляду справи документів, які містять інформацію про вартість розповсюдженої реклами на зовнішньому рекламному носії послуг лабораторії Invivo , розташованому за адресою: м. Білгород-Дністровський, вул. Ізмаїльська, б. 54 (поблизу автостанції), та вирішено на підставі ч.6 ст.27 Закону України «Про рекламу» накласти на ТОВ «ВІА-ФАРМ» штраф у розмірі 1700,00 грн.;

- № 6 (а.с.10), яким на підставі матеріалів справи та протоколу засідання №4/1 від 21.04.2020 року встановлено недотримання ТОВ «ВІА-ФАРМ» вимог ч.2 ст.26 Закону України «Про рекламу» , а саме: ненадання необхідних для розгляду справи документів, які містять інформацію про вартість розповсюдженої реклами на зовнішньому рекламному носії послуг лабораторії Invivo , розташованому за адресою м. Білгород-Дністровський, вул. Свято-Георгіївська, буд. 51/1 (фасад лабораторії Invivo ), та вирішено на підставі ч.6 ст.27 Закону України «Про рекламу» накласти на ТОВ «ВІА-ФАРМ» штраф у розмірі 1700,00 грн.

Вищевказані рішення направлені листом від 29.04.2020 року №Вих-3313/05.3/25-20 за адресою місцезнаходження відповідача та отримані товариством 16.05.2020 року (а.с.7-9).

Внаслідок невиконання суб`єктом господарювання обов`язку щодо сплати штрафу за порушення законодавства про рекламу, позивач звернувся до суду з даним позовом.

Задовольняючи частково позовні вимоги, суд першої інстанції виходив з того, що позовні вимоги є обґрунтованими лише в частині стягнення штрафу за рішеннями про накладення штрафу за порушення законодавства про рекламу № 5 та № 6, з огляду на те, що ТОВ «ВІА-ФАРМ» , відповідно до ч. 2 ст. 26 Закону України Про рекламу , не надано відповідачу на запит запитувану інформацію щодо вартості розповсюдженої реклами.

В задоволенні іншої частини позовних вимог суд відмовив, з огляду на те, що позивачем не доведено того факту, що саме ТОВ ВІА-ФАРМ є рекламодавцем та розповсюджувачем реклами за відповідною адресою, оскільки згідно наданої органом місцевого самоуправління інформації власниками рекламного засобу, розміщеного за вказаною адресою є інші особи .

Між тим, поза увагою суду залишилось дослідження питання щодо наявності у позивача права на звернення до суду із позовом про стягнення штрафів.

Так, згідно ч. 1 ст. 2 КАС, завданням адміністративного судочинства є справедливе, неупереджене та своєчасне вирішення судом спорів у сфері публічно-правових відносин з метою ефективного захисту прав, свобод та інтересів фізичних осіб, прав та інтересів юридичних осіб від порушень з боку суб`єктів владних повноважень.

Відповідно до ч. 4 ст. 5 цього Кодексу суб`єкти владних повноважень мають право звернутися до адміністративного суду виключно у випадках, визначених Конституцією та законами України.

Згідно ч. 4 ст. 46 КАС України громадяни України, іноземці чи особи без громадянства, громадські об`єднання, юридичні особи, які не є суб`єктами владних повноважень, можуть бути відповідачами лише за адміністративним позовом суб`єкта владних повноважень: 1) про тимчасову заборону (зупинення) окремих видів або всієї діяльності громадського об`єднання; 2) про примусовий розпуск (ліквідацію) громадського об`єднання; 3) про затримання іноземця або особи без громадянства чи примусове видворення за межі території України; 4) про встановлення обмежень щодо реалізації права на свободу мирних зібрань (збори, мітинги, походи, демонстрації тощо); 5) в інших випадках, коли право звернення до суду надано суб`єкту владних повноважень законом.

Відповідно до абз. 1, 2 ч.1 ст. 26, ч. 9 ст.27 Закону України Про рекламу від 03.07.1996 №270/96-ВР, контроль за дотриманням законодавства України про рекламу здійснюють у межах своїх повноважень: центральний орган виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері державного контролю за додержанням законодавства про захист прав споживачів - щодо захисту прав споживачів реклами. Центральний орган виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері державного контролю за додержанням законодавства про захист прав споживачів, може вимагати від рекламодавців публікації відомостей, що уточнюють, доповнюють рекламу, та звертатися з позовом до суду щодо протиправних дій рекламодавців, виробників та розповсюджувачів реклами.

Проте, права на звернення до суду з позовом про стягнення штрафів за порушення законодавства про рекламу, центральний орган виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері державного контролю за додержанням законодавства про захист прав споживачів відповідно до вказаного Закону, не має.

За таких обставин, колегія суддів зазначає, що звернення суб`єкта владних повноважень до адміністративного суду з позовом є способом здійснення таким суб`єктом визначених законами повноважень, під час якого суд здійснює попередній судовий контроль, перевіряючи наявність законних підстав для втручання суб`єкта владних повноважень (позивача) у господарські відносини, а отже запобігаючи можливим порушенням прав, свобод або законних інтересів фізичних або юридичних осіб. Звернення суб`єкта владних повноважень до суду не є способом захисту його прав чи інтересів, оскільки адміністративне судочинство має інше завдання.

Тому, суд може відкрити провадження в адміністративній справі за позовом суб`єкта владних повноважень і вирішувати її по суті у разі встановлення судом відповідних правових підстав для звернення до суду, прямо визначених у Конституції або законах України.

Судовий розгляд у справі за позовом суб`єкта владних повноважень, який подано до суду за відсутності необхідних передумов, не може призвести до виконання завдання адміністративного судочинства - захисту прав фізичних та юридичних осіб від порушень з боку суб`єктів владних повноважень.

Відповідно, якщо суб`єкт владних повноважень звернувся до суду без передбачених законом підстав, і це з`ясовано судом на стадії відкриття провадження, то суд відмовляє у відкритті провадження, оскільки спір не може розглядатися в порядку адміністративного судочинства. Якщо такі обставини були з`ясовані судом після відкриття провадження, суд закриває провадження у справі. Розгляд таких спорів перебуває поза межами не лише адміністративної юрисдикції адміністративних судів. а не належить до юрисдикції жодного іншого суду.

Аналогічний правовий висновок висловлений Верховним Судом у постанові від 26.09.2018 по справі №826/853/17 та у постанові від 23.09.2021 року по справі № 816/259/18.

З урахуванням викладеного, Головне управління Держпродспоживслужби в Одеській області не має правових підстав для звернення до суду з позовом про стягнення штрафних санкцій.

Судом першої інстанцій зазначені вимоги КАС України, у їх взаємозв`язку з вимогами Закону України Про рекламу не враховано, у зв`язку з чим висновок суду про часткове задоволення позовних вимог, є помилковим.

За правилами п. 3 ч. 1 ст. 315 КАС України суд апеляційної інстанції за наслідками розгляду апеляційної скарги на судове рішення суду першої інстанції має право скасувати судове рішення повністю або частково і у відповідній частині закриває провадження у справі повністю або частково або залишає позовну заяву без розгляду повністю або частково.

Відповідно до ч. 1 ст. 319 КАС України судове рішення першої інстанції, яким закінчено розгляд справи, підлягає скасуванню повністю або частково в апеляційному порядку і позовна заява залишається без розгляду або провадження у справі закривається у відповідній частині з підстав, встановлених відповідно ст.ст. 238, 240 цього Кодексу.

Приписами п. 1 ч. 1 ст. 238 КАС України визначено, що суд закриває провадження у справі якщо справу не належить розглядати за правилами адміністративного судочинства.

Враховуючи наведене, апеляційну скаргу Головного управління Держпродспоживслужби в Одеській області слід задовольнити частково, судове рішення суду першої інстанції скасувати та закрити провадження в адміністративній справі.

Відповідно до п.5 ч.1 ст. 7 Закону України «Про судовий збір» сплачена сума судового збору повертається за клопотанням особи, яка його сплатила у разі закриття (припинення) провадження у справі (крім випадків, якщо провадження у справі закрито у зв`язку з відмовою позивача від позову і така відмова визнана судом), у тому числі в апеляційній та касаційній інстанції.

Керуючись ст. ст. 238, 308, 311, 315, 319, 321, 322, 325, 328 КАС України, суд -

ПОСТАНОВИВ:

Апеляційну скаргу Головного управління Держпродспоживслужби в Одеській області - задовольнити частково.

Рішення Одеського окружного адміністративного суду від 24 травня 2021 року у справі за позовом Головного управління Держпродспоживслужби в Одеській області до Товариства з обмеженою відповідальністю ВІА-ФАРМ про стягнення штрафу - скасувати.

Прийняти нову постанову, якою провадження у справі - закрити.

Повернути Головному управлінню Держпродспоживслужби в Одеській області (код ЄДРПОУ 40342996) сплачений судовий збір за подання апеляційної скарги, згідно платіжного доручення № 882 від 20.07.2021 року у розмірі 3153,00 грн.( три тисячі сто п`ятдесят три гривні, 00 коп.).

Постанова апеляційного суду набирає законної сили з дати її прийняття, та може бути оскаржена в касаційному порядку до Верховного Суду протягом тридцяти днів з дня складення повного судового рішення.

Дата складення повного тексту судового рішення 28.10.2021р.

Головуючий суддя Стас Л.В. Судді Шеметенко Л.П. Турецька І.О.

СудП'ятий апеляційний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення28.10.2021
Оприлюднено29.10.2021
Номер документу100652852
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —420/12601/20

Ухвала від 27.06.2024

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Стрелець Т.Г.

Ухвала від 29.05.2023

Адміністративне

П'ятий апеляційний адміністративний суд

Ступакова І.Г.

Ухвала від 14.02.2022

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Стрелець Т.Г.

Ухвала від 23.12.2021

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Стрелець Т.Г.

Ухвала від 13.12.2021

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Кравчук В.М.

Постанова від 28.10.2021

Адміністративне

П'ятий апеляційний адміністративний суд

Стас Л.В.

Ухвала від 05.08.2021

Адміністративне

П'ятий апеляційний адміністративний суд

Стас Л.В.

Ухвала від 29.07.2021

Адміністративне

П'ятий апеляційний адміністративний суд

Стас Л.В.

Ухвала від 19.07.2021

Адміністративне

П'ятий апеляційний адміністративний суд

Стас Л.В.

Ухвала від 02.07.2021

Адміністративне

П'ятий апеляційний адміністративний суд

Стас Л.В.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні