Справа № 947/32963/21
Провадження № 1-кс/947/14830/21
УХВАЛА
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
01.11.2021 року
Слідчий суддя Київського районного суду міста Одеси ОСОБА_1 , при секретарі судового засідання ОСОБА_2 , розглянувши у судовому засіданні в місті Одесі клопотання слідчого СУ ГУНП в Одеській області ОСОБА_3 , яке погоджено прокурором відділу Одеської обласної прокуратури ОСОБА_4 про арешт майна в рамках кримінального провадження №32021160000000015 від 11.02.2021р. за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч. 3 ст. 212 КК України
ВСТАНОВИВ:
Як вбачається з клопотання сторони обвинувачення про арешт майна, Досудовим розслідуванням встановлено, що службові особи ряду підприємств, у тому числі ТОВ «Інтер Транс Лоджістікс» (код ЄДРПОУ 36553339), умисно, протягом 2019-2020 років, при ввезенні до митної території України транспортних засобів, шляхом заниження їх митної вартості за рахунок не відображення повної вартості послуг щодо транспортування, ухилились від сплати податків та митних платежів на загальну суму понад 10 млн.грн., що є коштами в особливо великих розмірах.
Так, відповідно до проведених в ході досудового розслідування оперативно (розшукових) заходів встановлено, що службові особи вищезазначеного підприємства з метою мінімізації митних платежів під час митного оформлення транспортних засобів та отримання прибутку надають до митних органів документи рахунки (INVOICE), щодо вартості транспортних засобів та вартості послуг з доставки та придбання транспортних засобів у США в яких сума доставки вказувалась 400 доларів США. Однак, реальна вартість доставки транспортного засобу з аукціону на території США до порту м. Одеси становила від 850 до 1350 доларів США за кожен транспортний засіб, що підтверджується зібраними матеріалами кримінального провадження.
Таким чином загальна вартість автомобіля навмисно зменшувалась на суму від 400 до 950 доларів США (в середньому на 625 доларів США, що за середнім курсом складає 17568,75 грн.) та призвела до несплати митних платежів та податку на додану вартість до державного бюджету.
Так встановлено, що співробітники ТОВ «Інтер Транс Лоджістікс» надають послуги митного оформлення транспортних засобів придбаних на аукціонах США (COPART, IAAI). Разом з тим, вказане підприємство має права на зареєстровану торгівельну марку «ITLAUTO». Під вказаною торгівельною маркою також здійснює свою діяльність ПП «ІТЛ АВТО» (код ЄДРПОУ 42797566); основний вид діяльності: надання інших інформаційних послуг), яке надає послуги з придбання та доставки транспортних засобів придбаних на аукціонах США (COPART, IAAI).
Вищезазначені підприємства є пов`язаними між собою суб`єктами, які створені з метою розділення обов`язків під час надання послуг. Фактичне придбання транспортних засобів здійснюють співробітники ПП «ІТЛ АВТО» перебуваючи в офісах «ITLAUTO». В подальшому «Інтер Транс Лоджістікс», організовує доставку та митне оформлення транспортних засобів під час якого, до митного органу надаються документи, в яких зазначені некоректні відомості щодо вартості доставки транспортного засобу, в результаті чого занижується база оподаткування під час проведення митних формальностей.
Так, 25.10.2021 старшим слідчим СУ ГУНП в Одеській області на підставі ухвали слідчого судді Київського районного суду м. Одеси проведено обшук у офісному приміщені ПП «ІТЛ АВТО» та ТОВ «ІТЛ» за адресою: м. Одеса, вул. Маразліївська, 1/20 в ході якого виявлено та вилучено майно відповідно до переліку, зазначеному у протоколі обшуку.
Вилучені речі та документи містять відомості, які можуть бути використані як доказ факту чи обставин, що встановлюються під час кримінального провадження та згідно ст. 98 КПК України мають значення речових доказів по кримінальному провадженню.
Зокрема, оригінали договорів укладених між ПП «ІТЛ АВТО» та фізичними особами громадянами України за період з 2019 по 2020 рік, містять відомості про осіб, на ім`я яких завозились на митну територію України транспортні засоби, та вказана інформація може бути використана під час проведення досудового розслідування, а саме за допомогою вказаних договорів орган досудового розслідування фактично має можливість ідентифікувати кожен з транспортних засобів який завозився на митну територію України на виконання умов договору з ПП «ІТЛ АВТО».
Окрім цього, флеш накопичувач з інформацією з комп`ютерної техніки має в собі відомості щодо «ІНВОЙСІВ», їх бланки, тощо, що також може бути використано в ході проведення досудового розслідування.
На даний час, з метою забезпечення досягнення дієвості кримінального провадження, виникла необхідність застосувати такий вид заходу забезпечення кримінального провадження як арешт майна. Потреби досудового розслідування виправдовують такий ступінь втручання у права і свободи володільця речей та документів.
До суду надійшла заява про розгляд клопотання у відсутність слідчого.
Відповідно до рапорту слідчого представник власника майна повідомлений належним чином про дату та розгляд клопотання.
Дослідивши клопотання та додані до нього матеріали, слідчий суддя приходить до наступного переконання.
Відповідно до п.п.1, 2 ст.131 КПК України заходи забезпечення кримінального провадження застосовуються з метою досягнення дієвості цього провадження. Заходом забезпечення кримінального провадження є, зокрема, арешт майна.
Згідно з ч.1 ст.170 КПК України, арештом майна є тимчасове, до скасування у встановленому цим Кодексом порядку, позбавлення за ухвалою слідчого судді або суду права на відчуження, розпорядження та/або користування майном, щодо якого існує сукупність підстав чи розумних підозр вважати, що воно є доказом злочину, підлягає спеціальній конфіскації у підозрюваного, обвинуваченого, засудженого, третіх осіб, конфіскації у юридичної особи.
При цьому, у відповідності до ч.2 ст.170 КПК України, арешт майна допускається з метою забезпечення: 1) збереження речових доказів; 2) спеціальної конфіскації; 3) конфіскації майна як виду покарання або заходу кримінально-правового характеру щодо юридичної особи; 4) відшкодування шкоди, завданої внаслідок кримінального правопорушення (цивільний позов), чи стягнення з юридичної особи отриманої неправомірної вигоди.
Відповідно до ч.5 ст.171 КПК України, клопотання слідчого, прокурора про арешт тимчасово вилученого майна повинно бути подано не пізніше наступного робочого дня після вилучення майна, інакше майно має бути негайно повернуто особі, у якої його було вилучено.
Згідно ч.1 ст.98 КПК України, речовими доказами є матеріальні об`єкти, які були знаряддям вчинення кримінального правопорушення, зберегли на собі його сліди або містять інші відомості, які можуть бути використані як доказ факту чи обставин, що встановлюються під час кримінального провадження, в тому числі предмети, що були об`єктом кримінально протиправних дій, гроші, цінності та інші речі, набуті кримінально протиправних шляхом або отримані юридичною особою внаслідок вчинення кримінального правопорушення.
Відповідно до ч.10 ст.170 КПК України, арешт може бути накладений у встановленому цим Кодексом порядку на рухоме чи нерухоме майно, гроші у будь-якій валюті готівкою або у безготівковій формі, в тому числі кошти та цінності, що знаходяться на банківських рахунках чи на зберіганні у банках або інших фінансових установах, видаткові операції, цінні папери, майнові, корпоративні права, щодо яких ухвалою чи рішенням слідчого судді, суду визначено необхідність арешту майна.
Не може бути арештовано майно, якщо воно перебуває у власності добросовісного набувача, крім арешту майна з метою забезпечення збереження речових доказів.
Розглянувши клопотання та долучені до нього матеріали, слідчий суддя приходить до переконання про наявність правових підстав для застосування заходу забезпечення кримінального провадження у вигляді арешту майна, оскільки існує необхідність в забезпечення збереження речових доказів. В свою чергу не накладення арешту на тимчасово вилучене майно може призвести до його знищення, приховання, що в свою чергу призведе до втрати доказів в рамках кримінального провадження та суттєво ускладнить процес встановлення істини по кримінальному провадженні.
Відповідно до матеріалів клопотання, постановою слідчого від 26.10.2021 року вищевказане майно визнано речовим доказом по даному кримінальному провадженню.
Таким чином, враховуючи наявність правових підстав для накладення арешту на тимчасово вилучене майно, оскільки існує необхідність в забезпеченні його збереження, запобігання можливості його приховування, пошкодження, псування, знищення, перетворення, відчуження, слідчий суддя приходить до переконання, що клопотання слідчого підлягає задоволенню, й, відповідно захід забезпечення кримінального провадження у вигляді арешту майна підлягає застосуванню.
Керуючись ст.ст.170, 171, 172, 173, 309, 395 КПК України, слідчий суддя
ПОСТАНОВИВ:
Клопотання слідчого СУ ГУНП в Одеській області ОСОБА_3 , яке погоджено прокурором відділу Одеської обласної прокуратури ОСОБА_4 про арешт майна в рамках кримінального провадження №32021160000000015 від 11.02.2021р. за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч.3 ст.212 КК України - задовольнити.
Накласти арештна речі та документи, що були вилучені 25.10.2021 в ході проведення обшуку в офісних приміщеннях ПП «ІТЛ АВТО», ТОВ «ІТЛ» за адресою: м. Одеса, вул. Маразліївська, 1/20, а саме на:
- копії фінансово-господарських документів та документи податкової звітності ТОВ «Інтер Транс Лоджістік» за 2019-2020 роки на 26 арк;
- копії установчих документів ТОВ «Інтер Транс Лоджістік» на 26 арк;
- копію виписки з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб підпримєців та громадських формувань ПП «ІТЛ АВТО» на 2 арк;
- копію статуту ПП «ІТЛ АВТО» в редакції станом на 05.02.2019 на 7 арк;
- теку з надписом «Квартальні звіти до податкових органів (Податкова декларація платника єдиного податку) за 2019 рік з документами на 21 арк;
- теку з надписом «Розрахункові відомості із виплати заробітної плати працівникам за 2020 рік» з документами на 74 арк;
- теку з надписом «Первині банківські документи за 2020 рік» з документами на 73 арк;
- теку з надписом «Видаткові накладні, акти наданих послуг постачальників за 2020 рік І-ІІ квартал 2020 року» з документами на 159 арк;
- теку з надписом «видаткові накладні, акти наданих послуг постачальників за 2020 рік 3-4 квартал 2020 року» з документами на 255 арк;
- теку з надписом «Розрахункові відомості із виплати заробітної плати працівникам 2019 рік» з документами на 193 арк;
- теку з надписом «Видаткові, акти постачальників за 2019 рік» з документами на 118 арк;
- теку з надписом «Видаткові, акти надання послуг, приймання передачі постачальників ІІІ року 2019 року» з документами на 181 арк;
- теку з надписом «Документи з інвентаризації матеріальних цінностей 2019 року» з документами на 10 арк;
- теку з надписом «Оборотні відомості (визначення фінансових результатів) 2019 рік» з документами на 22 арк;
- теку з надписом «Видаткові, акти надання послуг, приймання передачі постачальників І півріччя 2019 року» з документами на 209 арк;
- Папку скорошивач під назвою «Документи щодо списання матеріалів 2019 року» 06.02.2019-28.12.2018, в якій міститься 60 арк;
- Папку скорошивач підназвою «Повідомлення про прийняття працівників на роботу до підприємства 2019 рік» 28.02.2019-28.10.2019, в якій міститься 16 арк.;
- Папку скорошивач під назвою «Квартальні звіти до податкових органів (Податковий розрахунок з доходу фізичних осіб) 2019 рік», 03.04.2019-31.01.2020, в якій міститься 28 арк.;
- Папку скорошивач під назвою «Щомісячні звіти з єдиного внеску на загальнообов`язкове державне страхування» 2019 рік, 12.03.2019-15.01.2020, в якій міститься 73 арк.;
- Папку скорошивач під назвою «Первинні касові документи та авнсові звіти 2019 рік» 13.02.2019-30.09.2019, в якій міститься 26 арк.;
- Папку скорошивач під назвою «Первинні банківські документи 2019 рік», 06.02.2019-31.12.2019 в якій міститься 55 арк.;
- Папку скорошивач під назвою «Табелі робочого часу 2019 рік» 28.02.2019-31.12.2019, в якій містяться 12 арк.;
- Папку скорошивач під назвою «Заяви на повернення коштів покупцям 2019 рік», 19,06.2019 -24.09.2019, в якій міститься 8 арк.;
- Папку скорошивач під назвою «Акти надання послуг покупцям 2019», 06.02.2019-28.12.2019, в якій міститься 106 арк,;
- Папку скорошивач під назвою «Табелі обліку робочого часу за 2020 рік», 31.01.2020-312.12.2020, в якій міститься 16 арк.;
- Папку скорошивач під назвою «Документи інвентаризації матеріальних цінностей 2020 рік» 01.12.2020-16.12.2020, в якій міститься 8 арк.;
- Папку скорошивач під назвою`Повідомлення про прийняття працівників на роботу на підприємство, Форма «20-ОПП 2020 рік» 10.07.2020-22.12.2020, в якій міститься 11 арк.;
- Папку скорошивач під назвою «Щомісячні Звіти про суми нарахованої заробітньої плати(доходу, грошового забезпечення, допомоги,компенсації) загальнообов`язкове державне соціальне страхування до органів доходів і зборів (дод.4) 2020 рік», 01.2020-12.2020, в якій міститься 121 арк.;
- Папку скорошивач під назвою «Заяви на звернення коштів покупцям 2020 рік» 16.03.2020-31.12.2020, в якій міститься 44 арк.;
- Папку скорошивач під назвою «Документи щодо списання матеріалів 2020 рік», 31.01.2020-31.12.2020, в якій міститься 28 арк.;
- Папку скорошивач під назвою «Оборотньо-сальдові відомості (визанчення фінансових результатів) 2020 рік», в якій міститься 25 арк.;
- Папку скорошивач під назвою «Квартальні звіти до податкових органів (Податковий розрахунок доходу фізичних осіб) 2020 рік», в якій міститься 28 арк.;
- Папку скорошивач під назвою «Квартальні звіти до податкових органів (Податкова декларація платника Єдиного податку») 2020 рік, в якій міститься 12 арк.;
- Папку скорошивач під назвою «Акти надання послуг покупцям 2020 рік», в якій міститься 97 арк.;
- Папку скорошивач під назвою «Договори з господарської діяльності з покупцями за період січня 2020 року по серпень 2020 року», в якій містяться наступні документи: реєстр договорів з покупцями на 2 арк.;
1) Договір №18082020/1 від 18 серпня 2020 «про надання послуг з пошуку інформації щодо придбання транспортних засобів» на 3 арк;
2) Договір №10082020/1 від 10 серпня 2020 «про надання послуг з пошуку інформації щодо придбання транспортних засобів» на 3 арк.;
3) Договір №06082020/1 від 06 серпня 2020 «про надання послуг з пошуку інформації щодо придбання транспортних засобів» на 3 арк;
4) Договір №05082020/1 від 05 серпня 2020 «про надання послуг з пошуку інформації щодо придбання транспортних засобів» на 3 арк.;
5) Договір №31072020/1 від 31 липня 2020 «про надання послуг з інформаційного супроводження клієнта» на 4 арк.;
6) Договір №31072020/1 від 31 липня 2020 «про надання послуг з інформаційного супроводження клієнта» на 4 арк.
7) Договір №30072020/1 від 30 липня 2020 «про надання послуг з пошуку інформації щодо придбання транспортних засобів» на 3 арк.;
8) Договір №23072020/1 від 23 липня 2020 «про надання послуг з пошуку інформації щодо придбання транспортних засобів» на 3 арк.;
9) Договір №20072020/2 від 20 липня 2020 «про надання послуг з пошуку інформації щодо придбання транспортних засобів» на 3 арк.;
10) Договір №10072020/1 від 10 липня 2020 «про надання послуг з пошуку інформації щодо придбання транспортних засобів» на 3 арк.;
11) Договір №07072020/1 від 07 липня 2020 «про надання послуг з пошуку інформації щодо придбання транспортних засобів» на 3 арк.;
12) Договір №06072020/1 від 6 липня 2020 «про надання послуг з пошуку інформації щодо придбання транспортних засобів» на 3 арк.;
13) Договір №29062020/1 від 29 червня 2020 «про надання послуг з пошуку інформації щодо придбання транспортних засобів» на 3 арк.;
14) Договір №25062020/1 від 25 червня 2020 «про надання послуг з пошуку інформації щодо придбання транспортних засобів» на 3 арк.;
15) Договір №24062020/2 від 24 червня 2020 «про надання послуг з пошуку інформації щодо придбання транспортних засобів» на 2 арк.;
16) Договір №24062020/2 від 24 червня 2020 «про надання послуг з пошуку інформації щодо придбання транспортних засобів» на 4 арк.;
17) Договір №23062020/2 від 23 червня 2020 «про надання послуг з пошуку інформації щодо придбання транспортних засобів» на 3 арк.;
18) Договір №24062020/1 від 24 червня 2020 «про надання послуг з пошуку інформації щодо придбання транспортних засобів» на 3 арк.;
19) Договір №23062020/1 від 23 червня 2020 «про надання послуг з пошуку інформації щодо придбання транспортних засобів» на 3 арк.;
20) Договір №220620.1 від 22 червня 2020 «про надання послуг з пошуку інформації щодо придбання транспортних засобів» на 3 арк.;
21) Договір №19062020/2 від 19 червня 2020 «про надання послуг з пошуку інформації щодо придбання транспортних засобів» на 3 арк.;
22) Договір №15062020/1 від 15 червня 2020 «про надання послуг з пошуку інформації щодо придбання транспортних засобів» на 3 арк.;
23) Договір №12.06.2020 від 12 червня 2020 «про надання послуг з пошуку інформації щодо придбання транспортних засобів» на 3 арк.;
24) Договір №0040620 від 04 червня 2020 «про надання послуг з пошуку інформації щодо придбання транспортних засобів» на 3 арк.;
25) Договір №04062020/1 від 04 червня 2020 «про надання послуг з пошуку інформації щодо придбання транспортних засобів» на 3 арк.;
26) Договір №28042020/1 від 28 06 2020 (не розбірливо) «про надання послуг з пошуку інформації щодо придбання транспортних засобів» на 4 арк.;
27) Договір №20052020/1 від 20 травня 2020 «про надання послуг з пошуку інформації щодо придбання транспортних засобів» на 3 арк.;
28) Договір №20052020/2 від 20 травня 2020 «про надання послуг з пошуку інформації щодо придбання транспортних засобів» на 3 арк.;
29) Договір №19052020/1 від 19 травня 2020 «про надання послуг з пошуку інформації щодо придбання транспортних засобів» на 3 арк.;
30) Договір №18052020/1 від 18 травня 2020 «про надання послуг з пошуку інформації щодо придбання транспортних засобів» на 3 арк.;
31) Договір №13052020/1 від 13 травня 2020 «про надання послуг з пошуку інформації щодо придбання транспортних засобів» на 3 арк.;
32) Договір №12.05.2020.8 від 12 травня 2020 «про надання послуг з пошуку інформації щодо придбання транспортних засобів» на 3 арк.;
33) Договір №080520 від 08 травня 2020 «про надання послуг з пошуку інформації щодо придбання транспортних засобів» на 3 арк.;
34) Договір №28042020/1 без дати укладання 2020р «про надання послуг з пошуку інформації щодо придбання транспортних засобів» на 4 арк.;
35) Договір №29.04.2020/1 від 29 квітня 2020 «про надання послуг з пошуку інформації щодо придбання транспортних засобів» на 3 арк.;
36) Договір №24042020/1 від 24 квітня 2020 «про надання послуг з пошуку інформації щодо придбання транспортних засобів» на 3 арк.;
37) Договір №22042020/1 від 22 квітня 2020 «про надання послуг з пошуку інформації щодо придбання транспортних засобів» на 3 арк.;
38) Договір №160420/1 від 16 квітня 2020 «про надання послуг з пошуку інформації щодо придбання транспортних засобів» на 3 арк.;
39) Договір №14042020/1 від 14 квітня 2020 «про надання послуг з пошуку інформації щодо придбання транспортних засобів» на 3 арк.;
40) Договір №13.04.2020 від 13 квітня 2020 «про надання послуг з пошуку інформації щодо придбання транспортних засобів» на 3 арк.;
41) Договір №0604020/1 від 06 квітня 2020 «про надання послуг з пошуку інформації щодо придбання транспортних засобів» на 3 арк.;
42) Договір №06042020/2 від 06 квітня 2020 «про надання послуг з пошуку інформації щодо придбання транспортних засобів» на 3 арк.;
43) Договір №300320/1 від 30 березня 2020 «про надання послуг з пошуку інформації щодо придбання транспортних засобів» на 3 арк.;
44) Договір №200320/1 від 20 березня 2020 «про надання послуг з пошуку інформації щодо придбання транспортних засобів» на 3 арк.;
45) Договір №18032020/1 від 18 березня 2020 «про надання послуг з пошуку інформації щодо придбання транспортних засобів» на 3 арк.;
46) Договір №17032020/1 від 17 березня 2020 «про надання послуг з пошуку інформації щодо придбання транспортних засобів» на 3 арк.;
47) Договір №06032020/1 від 06 березня 2020 «про надання послуг з пошуку інформації щодо придбання транспортних засобів» на 3 арк.;
48) Договір №03032020/1 від 03 березня 2020 «про надання послуг з пошуку інформації щодо придбання транспортних засобів» на 3 арк.;
49) Договір №280202020/1 від 28лютого 2020 «про надання послуг з пошуку інформації щодо придбання транспортних засобів» на 3 арк.;
50) Договір №28022020/1 від 28лютого 2020 «про надання послуг з пошуку інформації щодо придбання транспортних засобів» на 2арк.;
51) Договір №02032020/1 від 02 березня 2020 «про надання послуг з пошуку інформації щодо придбання транспортних засобів» на 3 арк.;
52) Договір №26022020/1 від 26лютого 2020 «про надання послуг з пошуку інформації щодо придбання транспортних засобів» на 3 арк.;
53) Договір №24022020/1 від 24лютого 2020 «про надання послуг з пошуку інформації щодо придбання транспортних засобів» на 3 арк.;
54) Договір №20022020/1 від 20лютого 2020 «про надання послуг з пошуку інформації щодо придбання транспортних засобів» на 3 арк.;
55) Договір №19022020/3 від 19 лютого 2020 «про надання послуг з пошуку інформації щодо придбання транспортних засобів» на 3 арк.;
56) Договір №1702020/1 від 17лютого 2020 «про надання послуг з пошуку інформації щодо придбання транспортних засобів» на 3 арк.;
57) Договір №07022020/1 від 07лютого 2020 «про надання послуг з пошуку інформації щодо придбання транспортних засобів» на 3 арк.;
58) Договір №270120/1 від 27 січня 2020 «про надання послуг з пошуку інформації щодо придбання транспортних засобів» на 2арк.;
59) Договір №21012020/1 від 21січня 2020 «про надання послуг з пошуку інформації щодо придбання транспортних засобів» на 3 арк.;
60) Договір №21012020/2 від 21січня 2020 «про надання послуг з пошуку інформації щодо придбання транспортних засобів» на 3 арк.;
61) Договір №15012020/1 від 15січня 2020 «про надання послуг з пошуку інформації щодо придбання транспортних засобів» на 3 арк.;
62) Договір №15012019/1 від 15січня 2020 «про надання послуг з пошуку інформації щодо придбання транспортних засобів» на 3 арк.;
63) Договір №13012020/1 від 13січня 2020 «про надання послуг з пошуку інформації щодо придбання транспортних засобів» на 2арк.;
64) Договір №23012020/1 від 23 січня 2020 «про надання послуг з пошуку інформації щодо придбання транспортних засобів» на 3 арк.;
65) Договір №14012020/1 від 14січня 2020 «про надання послуг з пошуку інформації щодо придбання транспортних засобів» на 3 арк.;
66) Договір №13012020/2 від 13січня 2020 «про надання послуг з пошуку інформації щодо придбання транспортних засобів» на 3 арк.;
67) Договір №02012020/2 від 02січня 2020 «про надання послуг з пошуку інформації щодо придбання транспортних засобів» на 2арк.;
68) Договір №29122019/2 від 29грудня 2019 «про надання послуг з пошуку інформації щодо придбання транспортних засобів» на 3 арк.;
69) Договір №29122019/1 від 29грудня 2019 «про надання послуг з пошуку інформації щодо придбання транспортних засобів» на 2арк.;
- Теку з надписом «Договори з господарської діяльності з покупцями 2019 рік» з наступними документами, а саме:
1)оригінал договору № 271219/2 від 27.12.2019 року у 2 прим. на 3 арк. кожен;
2)оригінал договору № 261219/1 від 26.12.2019 на 3 арк;
3)оригінал договору № 171219/1 від 17.12.2019 на 3 арк;
4)оригінал договору № 16122019/3 від 16.12.2019 на 3 арк;
5)оригінал договору № 13122019/1 від 13.12.2019 на 3 арк;
6)оригінал договору № 161219/1 від 16.12.2019 з додатками на 8 арк;
7)оригінал договору № 241219/2 від 24.12.2019 з додатками на 5 арк;
8)оригінал договору № 231219/1 від 23.12.2019 на 3 арк;
9)оригінал договору № 18112019/2 від 18.11.2019 на 3 арк;
10)оригінал договору № 05112019/1 від 05.10.2019 на 3 арк;
11)оригінал договору №231019/1 від 23.10.2019 з додатками на 5 арк;
12)оригінал договору № 221022019/3 від 22.10.2019 на 3 арк;
13)оригінал договору № 221019 від 22.10.2019 на 3 арк;
14)оригінал договору № 211019/2 від 21.10.2019 з додатками на 6 арк;
15)оригінал договору № 151022019/1 від 15.10.2019 на 3 арк;
16)оригінал договору № 081019/1 від 08.10.2019 з додатками на 5 арк;
17)оригінал договору № 01102019/1 від 01.10.2019 на 3 арк;
18)оригінал договору № 24092019/1 від 24.09.2019 на 3 арк;
19)оригінал договору № 23092019/1 від 23.09.2019 на 3 арк;
20)оригінал договору № 180919/4 від 18.09.2019 з додатками на 5 арк;
21)оригінал договору № 180919/3 від 18.09.2019 з додатками на 5 арк;
22)оригінал договору № 03092019/1 від 03.09.2019 на 3 арк;
23)оригінал договору № 29082019/2 від 29.08.2019 з додатками на 7 арк;
24)оригінал договору № 280819/1 від 28.08.2019 на 3 арк;
25)оригінал договору № 22082019/1 від 22.08.2019 на 3 арк;
26)оригінал договору № 16082019/1 від 16.08.2019 на 3 арк;
27)оригінал договору № 14082019/1 від 14.08.2019 на 3 арк;
28)оригінал договору № 09082019/1 від 09.08.2019 з додатками на 4 арк;
29)оригінал договору № 02082019/1 від 02.08.2019 з додатками на 5 арк;
30)оригінал договору № 30072019/2 від 30.07.2019 на 3 арк;
31)оригінал договору № 29072019-1 від 29.07.2019 на 3 арк;
32)оригінал договору № 23072019/1 від 23.07.2019 на 3 арк;
33)оригінал договору № 22072019/1 від 22.07.2019 з додатками на 5 арк;
34)оригінал договору № 19072019/1 від 19.07.2019 на 3 арк;
35)оригінал договору № 16072019/1 від 16.07.2019 на 3 арк;
36)оригінал договору № 12072019/1 від 12.07.2019 на 3 арк;
37)оригінал договору № 05072019 від 05.07.2019 на 3 арк;
38)оригінал договору № 04072019/1 від 04.07.2019 на 3 арк;
39)оригінал договору № 27062019/1 від 27.06.2019 на 3 арк;
40)оригінал договору № 24062019/1 від 24.06.2019 на 3 арк;
41)оригінал договору № 19062019 від 19.06.2019 на 3 арк;
42)оригінал договору № 19062019/2 від 19.06.2019 на 3 арк;
43)оригінал договору № 14062019/1 від 14.06.2019 з додатками на 6 арк;
44)оригінал договору № 13.06.2019/2 від 13.06.2019 на 3 арк;
45)оригінал договору № 05062019/1 від 05.06.2019 з додатками на 5 арк;
46)оригінал договору № 03062019 від 03.06.2019 на 3 арк;
47)оригінал договору № 27052019/1 від 27.05.2019 на 3 арк;
48)оригінал договору № 23052019/1 від 23.05.2019 на 3 арк;
49)оригінал договору № 22052019 від 22.05.2019 на 3 арк;
50)оригінал договору № 20052019/1 від 20.05.2019 з додатками на 5 арк;
51)оригінал договору № 16052019 від 16.05.2019 на 3 арк;
52)оригінал договору № 09052019 від 09.05.2019 на 3 арк;
53)оригінал договору № 180419/1 від 18.04.2019 на 3 арк;
54)оригінал договору № 170419/2 від 17.04.2019 на 3 арк;
55)оригінал договору №020419/1 від 02.04.2019 на 3 арк;
56)оригінал договору № 01042019/1 від 01.04.2019 на 3 арк;
57)оригінал договору № 290319/1 від 29.03.2019 з додатками на 6 арк;
58)оригінал договору № 101-03 від 26.03.2019 на 7 арк;
59)оригінал договору № 103/3 від 15.03.2019 на 3 арк;
60)оригінал договору № 150319/2 від 15.03.2019 на 3 арк;
61)оригінал договору № 050319/1 від 05.03.2019 на 3 арк;
62)оригінал договору № 220219/1 від 25.02.2019 на 3 арк;
- флеш носій у кількості 1 шт.
Виконання ухвалипро арештмайна покластина слідчого СУ ГУНП в Одеській області ОСОБА_3 .
Відповідно до ст.175 КПК України ухвала про арешт майна виконується негайно слідчим, прокурором.
Ухвала може бути оскаржена протягом п`яти діб з дня її проголошення до Одеського апеляційного суду.
Слідчий суддя ОСОБА_1
Суд | Київський районний суд м. Одеси |
Дата ухвалення рішення | 01.11.2021 |
Оприлюднено | 22.05.2024 |
Номер документу | 100754990 |
Судочинство | Кримінальне |
Категорія | Провадження за поданням правоохоронних органів, за клопотанням слідчого, прокурора та інших осіб про арешт майна |
Кримінальне
Київський районний суд м. Одеси
Чаплицький В. В.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні