ІВАНО-ФРАНКІВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД
У Х В А Л А
"03" листопада 2021 р. справа № 300/6/20
м. Івано-Франківськ
Івано-Франківський окружний адміністративний суд у складі судді Могили А.Б., розглянувши в порядку письмового провадження заяву ОСОБА_1 про заміну боржника у виконавчих листах в адміністративній справі за його позовом до Копанківської сільської ради Калуського району Івано-Франківської області про визнання протиправною бездіяльність, зобов`язання вчинити певні дії,-
В С Т А Н О В И В:
ОСОБА_1 звернувся в суд із заявою про заміну боржника у виконавчих листах в адміністративній справі за його позовом до Копанківської сільської ради Калуського району Івано-Франківської області про визнання протиправною бездіяльність, зобов`язання вчинити певні дії.
Заява мотивована тим, що відповідно до рішення Калуської міської ради №15 Про початок реорганізації Копанківської сільської ради шляхом приєднання до Калуської міської ради процес реорганізації Копанківської сільської ради розпочався з 24.11.2020 шляхом приєднання до Калуської міської ради. Таким чином Калуська міська рада є правонаступником Копанківської сільської ради. У зв`язку з цим, виникла необхідність заміни боржника у виконавчих листах по даній справі.
ОСОБА_1 в судове засідання не з`явився, в заяві про заміну боржника просив розгляд такої проводити за його відсутності та відсутності його представника.
Представники Копанківської сільської ради та Калуської міської ради в судове засідання не з`явилися, хоча про дату, час та місце розгляду заяви повідомлені належним чином.
Згідно ч. 2 ст. 379 Кодексу адміністративного судочинства України неприбуття у судове засідання осіб, які були належним чином повідомлені про дату, час і місце розгляду справи, не перешкоджає судовому розгляду.
Враховуючи приписи ст.205 Кодексу адміністративного судочинства України суд ухвалив заяву ОСОБА_1 про заміну боржника у виконавчих листах, розглянути в письмовому провадженні.
Дослідивши матеріали адміністративної справи, суд зазначає наступне.
Рішенням Івано-Франківського окружного адміністративного суду від 05.03.2020 по справі №300/6/20 позов задоволено частково.
Зобов`язано Копанківську сільську раду Калуського району Івано-Франківської області розглянути на наступній сесії питання щодо можливості облаштування запроектованого проїзду дороги по АДРЕСА_1 до земельної ділянки ОСОБА_1 та вжити, в межах визначених повноважень суб`єкта владних повноважень та з урахуванням наданої у рішенні правової оцінки суду, відповідні заходи для облаштування запроектованого проїзду дороги до земельної ділянки ОСОБА_1 по АДРЕСА_1 згідно норм ДБН та генерального плану с. Копанки. В задоволенні решти позовних вимог відмовлено (а.с.124-131).
Постановою Восьмого апеляційного адміністративного суду від 14.05.2020 рішення Івано-Франківського окружного адміністративного суду від 05.03.2020 змінено в частині мотивів відмови в задоволенні адміністративного позову. У решті рішення залишено без змін (а.с.158-164).
Дана постанова набрала законної сили 14.05.2020.
Згідно поданої заяви, ОСОБА_1 03.07.2020 отримав два виконавчі листи по даній справі (а.с.170).
В свою чергу, Старшим державним виконавцем Калуського міськрайонного відділу державної виконавчої служби Південно-Західного міжрегіонального управління міністерства юстиції (м.Івано-Франківськ) постановою від 06.10.2020 виконавче провадження №63134070 з примусового виконання виконавчого листа від 18.06.2020 № 300/6/20 про зобов`язання Копанківську сільську раду Калуського району Івано-Франківської області розглянути на наступній сесії питання щодо можливості облаштування запроектованого проїзду дороги по АДРЕСА_1 до земельної ділянки ОСОБА_1 та вжити, в межах визначених повноважень суб`єкта владних повноважень та з урахуванням наданої у рішенні правової оцінки суду, відповідні заходи для облаштування запроектованого проїзду дороги до земельної ділянки ОСОБА_1 по вул. Івасюка в с. Копанки згідно норм ДБН та генерального плану с. Копанки, закінчив у зв`язку добровільним виконання (до відкриття виконавчого провадження) судового рішення (а.с.177).
Таким чином, відсутні підстави для заміни боржника у виконавчому листі від 18.06.2020 № 300/6/20 про зобов`язання Копанківську сільську раду Калуського району Івано-Франківської області розглянути на наступній сесії питання щодо можливості облаштування запроектованого проїзду дороги, а тому заява в цій частині не підлягає до задоволення.
Щодо вимог заяви в іншій частині (стосовно виданого виконавчого листа про стягнення сплаченого судового збору), суд зазначає наступне.
Судом з`ясовано, що згідно розпорядженням Кабінету Міністрів України від 22.04.2020 №483-р "Про затвердження перспективного плану формування територій громад Івано-Франківської області" до складу Калуської територіальної громади включено, зокрема Копанківську територіальну громаду.
Законом України "Про внесення змін до деяких законів України щодо впорядкування окремих питань організації та діяльності органів місцевого самоврядування і районних державних адміністрацій" №1009-IX від 17.11.2020 до Закону України "Про місцеве самоврядування в Україні" №280/97-ВР від 21.07.1997 внесено зміни (набрали чинності 06.12.2020), відповідно до яких Розділ V "Прикінцеві та перехідні положення" доповнено пунктом 6-1. Згідно з цим пунктом до прийняття закону про адміністративно-територіальний устрій України закінчення повноважень сільських, селищних, міських рад, їхніх виконавчих органів, а також реорганізація сільських, селищних, міських рад, їхніх виконавчих органів як юридичних осіб у зв`язку із змінами в адміністративно-територіальному устрої України здійснюються з урахуванням таких положень:
- у день набуття повноважень сільською, селищною, міською радою, обраною територіальною громадою, територія якої затверджена Кабінетом Міністрів України, припиняються повноваження сільських, селищних, міських рад, сільських, селищних, міських голів, обраних територіальними громадами, територія яких включена до території сформованої територіальної громади;
- сформована територіальна громада є правонаступником усього майна, прав та обов`язків розформованої територіальної громади з урахуванням особливостей, визначених підпунктами 5 і 6 цього пункту;
- не пізніше завершення другої сесії новообраної ради у порядку, визначеному цим пунктом, починається реорганізація відповідних юридичних осіб - сільських, селищних, міських рад, обраних розформованими територіальними громадами та розміщених поза адміністративним центром сформованої територіальної громади, шляхом їх приєднання до юридичної особи - сільської, селищної, міської ради, розміщеної в адміністративному центрі сформованої територіальної громади. Після завершення реорганізації відповідні сільські, селищні, міські ради припиняються як юридичні особи з урахуванням особливостей, визначених цим пунктом;
- юридична особа - сільська, селищна, міська рада, розміщена в адміністративному центрі сформованої територіальної громади, є правонаступником прав та обов`язків усіх юридичних осіб - сільських, селищних, міських рад, обраних розформованими територіальними громадами, з дня набуття повноважень новообраною радою;
- державна реєстрація припинення юридичних осіб - сільських, селищних, міських рад, їхніх виконавчих комітетів здійснюється на підставі заяви, поданої суб`єкту державної реєстрації сільським, селищним, міським головою, обраним сформованою територіальною громадою, або уповноваженою ним особою. Сільські, селищні, міські ради та їхні виконавчі органи розформованих територіальних громад припиняються як юридичні особи з дня внесення запису про їх припинення до Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань.
Відповідно до Рішення Калуської міської ради №15 від 24.11.2020 "Про реорганізацію Копанківської сільської ради, шляхом приєднання до Калуської міської ради", Копанківська сільська рада реорганізована шляхом приєднання до Калуської міської ради. Калуська міська територіальна громада в особі Калуської міської ради є правонаступником всього майна, прав та обов`язків Копанківської сільської територіальної громади в особі Копанківської сільської ради.
Згідно відомостей з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань державну реєстрацію юридичної особи Копанківської сільської ради 08.02.2021 припинено.
Відповідно ч. 1 ст. 379 Кодексу адміністративного судочинства України у разі вибуття однієї із сторін виконавчого провадження за поданням державного виконавця або за заявою заінтересованої особи суд, який розглядав справу як суд першої інстанції, замінює сторону виконавчого провадження її правонаступником.
Положення цієї статті застосовуються також у випадку необхідності заміни боржника або стягувача у виконавчому листі до відкриття виконавчого провадження (ч.4 ст.379 Кодексу адміністративного судочинства України).
На момент розгляду даної заяви в суду відсутні відомості про відкриття виконавчого провадження щодо виконання судового рішення в частині стягнення за рахунок бюджетних асигнувань Копанківської сільської ради Калуського району Івано-Франківської області на користь ОСОБА_1 сплаченого судового збору у розмірі 420, 40 грн.
Підсумовуючи наведене, суд приходить до висновку, що заява ОСОБА_1 про заміну боржника у виконавчих листах підлягає до часткового задоволення.
На підставі статті 129-1 Конституції України, керуючись статтями 241 - 246, 248, 379 Кодексу адміністративного судочинства України, суд, -
У Х В А Л И В:
Заяву задовольнити частково.
Замінити боржника у виконавчому листі № 300/6/20 від 18.06.2020 - Копанківську сільську раду Калуського району Івано-Франківської області (код ЄДРПОУ 04356567, вул.Івасюка,13, с.Копанки, Калуський район) на Калуську міську раду (код ЄДРПОУ 33578261, вул. І.Франка, 1, м. Калуш Івано-Франківської області) про стягнення за рахунок бюджетних асигнувань на користь ОСОБА_1 сплачений судовий збір у розмірі 420, 40 грн.
В задоволенні інших вимог заяви відмовити.
Ухвала суду може бути оскаржена в апеляційному порядку. Відповідно до статті 295 Кодексу адміністративного судочинства України, апеляційна скарга на ухвалу суду першої інстанції подається протягом п`ятнадцяти днів з дня складення повного судового рішення.
Учасник справи, якому ухвала суду не були вручені у день її складання в повному обсязі, має право на поновлення пропущеного строку на апеляційне оскарження, якщо апеляційна скарга подана протягом п`ятнадцяти днів з дня вручення йому відповідної ухвали суду.
Апеляційна скарга подається безпосередньо до Восьмого апеляційного адміністративного суду.
Ухвала суду набирає законної сили з моменту її підписання суддею.
Суддя /підпис/ Могила А.Б.
Суд | Івано-Франківський окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 03.11.2021 |
Оприлюднено | 04.11.2021 |
Номер документу | 100783399 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Івано-Франківський окружний адміністративний суд
Могила А.Б.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні