Постанова
від 26.05.2010 по справі 2а-3329/10/11/0170
ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД АВТОНОМНОЇ РЕСПУБЛІКИ КРИМ

ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВН ИЙ СУД

АВТОНОМНОЇ РЕСПУБЛІКИ КРИ М

вул. Київська, 150, м. Сімферо поль, Автономна Республіка К рим, Україна, 95493

ПОСТАНОВА

Іменем України

26.05.10 Справа №2а-3329/10/11/0170

о 09 годин 57 хвилин

Окружний адміністративний суд Автономної Республіки К рим у складі судді Москаленк а С.А., при секретарі Бурдейній Г.Ю., розглянувши за участю

представника позивача См аль І.М., довіреність від 28.01.2010 р.,

у відкритому судовому засі данні адміністративну справ у

за позовом Контрольно-реві зійного управління в АР Крим

до Лобанівської сільської ради

про стягнення помилково за рахованих адміністративних штрафів у сумі 2422,80грн.,

ВСТАНОВИВ:

Контрольно-ревізійне упра вління в АР Крим звернулося д о Окружного адміністративно го суду із адміністративним позовом до Лобанівської сіль ської ради про стягнення по милково зарахованих адмініс тративних штрафів у сумі 2422,80гр н.

Позовні вимоги мотивовані тим, що відповідачем порушен і вимоги Бюджетного кодексу України, а також не виконані в имоги позивача про усунення виявлених ревізією порушен ь.

У судовому засіданні предс тавник позивача на позовних вимогах наполягав з підстав, викладених у позовній зяві.

Відповідач у судове засіда ння явку представника не заб езпечив, про місце, дату та час розгляду адміністративної с прави повідомлявся належним чином - судовою повісткою, над ав клопотання про розгляд сп рави за відсутністю його пре дставника, позовні вимоги ви знав у повному обсязі.

За таких обставин, суд вважа є можливим розглянути справу на основі наявних в ній доказ ів за відсутністю не з' явив шегося представника відпові дача.

Заслухавши представника п озивача, дослідивши матеріал и справи та оцінивши докази, я кі є у справі за своїм внутріш нім переконанням, що ґрунтує ться на їх безпосередньому, в себічному, повному та об'єкти вному дослідженні, суд дійшо в висновку, що позовні вимоги підлягають задоволенню, з на ступних підстав.

Відповідно до п. 1.2.1.1 плану роб оти КРВ в м. Джанкої та Джанкой ському районі на 2 квартал 2009р., на підставі направлення КРВ від 28.04.2009р. № 60 посадовою особоюп озивача проведено планову ре візію фінансово-господарськ ої діяльності Лобанівської с ільської ради за період з 01.06.200 6р. по 01.04.2009р.

За результатами ревізії ск ладений акт № 31-21/55 від 27.05.2009р. (копі я є у матеріалах справи), яким зафіксовані порушення при з арахуванні адміністративни х штрафів, які поступили до бю джету сільської ради, зокрем а, по коду 21081100 за період з друго го півріччя 2006р. до першого ква рталу 2009р. При співставленні д аних звітів про виконання бю джетів із звітом за формою 412, в становлено, що у порушення п. 6 с. 64 Бюджетного кодексу Украї ни та Законів України про дер жавний бюджет на 2006-2009 роки, в до хід бюджету Лобанівської сіл ьської ради зайво зараховані надходження від оплати адмі ністративних штрафів, які на кладалися не адміністративн ою комісією Лобанівської сіл ьської ради у розмірі 2719,50грн. А дміністративною комісією ви конавчого комітету Лобанівс ької сільської ради складено адміністративних протоколі в на суму 238,00грн., проте, зарахов ані надходження у сумі 2957,50грн. , у т. ч. за друге півріччя 2006р.- 484,00г рн., 2007р.- 1385,50грн., 2008р.-272,00грн., перший квартал 2009р.- 578,00грн.

Акт підписаний та копія ак ту отримана посадовою особою відповідача без заперечень 03.06.2009р.

09.06.2009р. Контрольно-ревізійни м відділом в м. Джанкої та Джан койському районі оформлено в имогу № 31-12/593 про усунення поруш ень, виявлених ревізією фіна нсово-господарської діяльно сті в Лобанівський сільські й раді за період з 01.06.2006р. по 01.04.2009р ., зокрема, пунктом 1, відповіда ча зобов'язано провести пере рахування до Державного бюдж ету сум помилково зараховани х адміністративних штрафів у сумі 2719,50грн. (а.с.7).

Відповідачем вимога № 31-12/593 пр о проведення перерахування д о Державного бюджету сум пом илково зарахованих адмініст ративних штрафів у сумі 2719,50грн . виконана частково, у розмірі 296,70грн., таким чином, станом на д ень розгляду справи відповід ачем не перераховано 2422,80грн.

Відповідно до ст. 2 Закону Ук раїни “Про державну контроль но-ревізійну службу в Україн и” головним завданням держав ної контрольно-ревізійної сл ужби є здійснення державного фінансового контролю за вик ористанням і збереженням дер жавних фінансових ресурсів, необоротних та інших активів , правильністю визначення по треби в бюджетних коштах та в зяття зобов'язань, ефективни м використанням коштів і май на, станом і достовірністю бу хгалтерського обліку і фінан сової звітності в міністерст вах та інших органах виконав чої влади, в державних фондах , у бюджетних установах і у суб 'єктів господарювання держав ного сектору економіки, а так ож на підприємствах і в орган ізаціях, які отримують (отрим ували в періоді, який перевір яється) кошти з бюджетів усіх рівнів та державних фондів а бо використовують (використо вували у періоді, який переві ряється) державне чи комунал ьне майно (далі - підконтрольн і установи), виконанням місце вих бюджетів, розроблення пр опозицій щодо усунення виявл ених недоліків і порушень та запобігання їм у подальшому . Інспектування здійснюється у формі ревізії та полягає у д окументальній і фактичній пе ревірці певного комплексу аб о окремих питань фінансово-г осподарської діяльності під контрольної станови, яка пов инна забезпечувати виявленн я наявних фактів порушення з аконодавства, встановлення в инних у їх допущенні посадов их і матеріально відповідаль них осіб. Результати ревізії викладаються в акті.

Згідно з п. 2 ч. 1 ст. 8 Закону Укр аїни “Про державну контрольн о-ревізійну службу в України ” однією з функцій Головного контрольно-ревізійного упра вління України, Контрольно-р евізійних управлінь в АР Кри м, областях, містах Києві та Се вастополі є проведення у під контрольних установах ревіз ії фінансово-господарської д іяльності, використання і зб ереження фінансових ресурсі в, необоротних та інших актив ів, правильності визначення потреби в бюджетних коштах т а взяття зобов'язань, стану і д остовірності бухгалтерсько го обліку та фінансової звіт ності.

Пунктом 7 ст. 10 Закону України “Про державну контрольно-ре візійну службу в України” пе редбачено, що Головному конт рольно-ревізійному управлін ню України, Контрольно-ревіз ійним управлінням в АР Крим, о бластях, містах Києві та Сева стополі, контрольно-ревізійн им підрозділам у районах, міс тах, містах і районах у містах надається право пред'являти керівникам та іншим службов им особам підконтрольних уст анов, що ревізуються, вимоги щ одо усунення виявлених поруш ень законодавства з питань з береження і використання дер жавної власності та фінансів , вилучати в судовому порядку до бюджету виявлені ревізія ми приховані і занижені валю тні та інші платежі, ставити п еред відповідними органами п итання про припинення бюджет ного фінансування і кредитув ання, якщо отримані підприєм ствами, установами та органі заціями кошти і позички вико ристовуються з порушенням чи нного законодавства.

Згідно п. 10 ст. 10 Закону Україн и “Про державну контрольно-р евізійну службу в України” о рганам державної контрольно -ревізійної служби надається право звертатися до суду в ін тересах держави, якщо підкон трольною установою, не забез печено виконання вимог щодо усунення виявлених ревізією порушень законодавства.

Визначення підконтрольних установ наведено у частині 1 с татті 2 Закону, до яких належат ь міністерства та інші орган и виконавчої влади, державні фонди, бюджетні установи, суб 'єкти господарювання державн ого сектору економіки, а тако ж підприємства і організації , які отримують (отримували в п еріоді, який перевіряється) к ошти з бюджетів усіх рівнів т а державних фондів або викор истовують (використовували у періоді, який перевіряється ) державне чи комунальне майн о.

Відповідно до п. 6 ст. 1 Бюджет ного кодексу України бюджетн а установа - орган, установа чи організація, визначена Конс титуцією України, а також уст анова чи організація, створе на у встановленому порядку о рганами державної влади, орг анами влади Автономної респу бліки Крим чи органами місце вого самоврядування, яка пов ністю утримується за рахунок відповідно державного бюдже ту чи місцевих бюджетів.

Бюджетним кодексом Україн и п.6 ст. 64 “Склад доходів закрі плюваних за бюджетами місцев ого самоврядування що врахов уються при визначенні об'є мів міжбюджетніх трансфер тів”, визначено, що до дохо дів місцевих бюджетів від носяться надходження адміні стративних штрафів, що накла даються виконавськими орган ами відповідних рад або ство реними ними в установленому порядку адміністративними к омісіями.

Відповідно до п.2 ст.50 Бюджетн ого кодексу України надмірно зараховані до доходу бюджет у селищної ради надходження від оплати адміністративних штрафів підлягають повернен ню на реєстраційний рахунок № 31115106700087 Державного бюджету Укр аїни за кодом 21081100.

За таких обставин, суд вважа є, що позовні вимоги є обґрунт ованими та підлягають задово ленню у повному обсязі.

Вступну та резолютивну час тину постанови було проголош ено у судовому засіданні 26.05.2010р .

Повний текст постанови виг отовлено 31.05.2010р.

На підставі викладеного та керуючись ст.ст.158, 160-163, 167 КАС Укра їни, суд

ПОСТАНОВИВ:

1. Адміністративний позов за довольнити повністю.

2. Стягнути з Лобанівської с ільської ради (код ЄДРПОУ 04368642) до Державного бюджету Украї ни помилково зараховані адмі ністративні штрафи у сумі 2422 (д ві тисячі чотириста двадцять дві) гривні 80копійок.

Постанова може бути оскарж ена в Севастопольський апеля ційний адміністративний су д через Окружний адміністра тивний суд АР Крим шляхом под ачі заяви про апеляційне оск арження постанови суду в дес ятиденний строк з дня склада ння постанови у повному обся зі та поданням після цього пр отягом двадцяти днів апеляці йної скарги, або без попередн ього подання заяви про апеля ційне оскарження, якщо апеля ційна скарга подається у стр ок, встановлений для подання заяви про апеляційне оскарж ення. Якщо постанову було про голошено у відсутності особи , яка бере участь у справі, то с трок подання заяви про апеля ційне оскарження обчислюєть ся з дня отримання нею копії п останови.

Постанова набирає законно ї сили після закінчення стро ку подання заяви про апеляці йне оскарження, якщо таку зая ву не було подано. Якщо було по дано заяву про апеляційне ос карження, але апеляційна ска рга не була подана у встановл ений строк, постанова набира є законної сили після закінч ення цього строку. У разі пода ння апеляційної скарги поста нова, якщо її не скасовано, наб ирає законної сили після зак інчення апеляційного розгля ду справи.

Суддя Москаленко С.А.

СудОкружний адміністративний суд Автономної Республіки Крим
Дата ухвалення рішення26.05.2010
Оприлюднено17.07.2010
Номер документу10082381
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —2а-3329/10/11/0170

Постанова від 26.05.2010

Адміністративне

Окружний адміністративний суд Автономної Республіки Крим

Москаленко С.А.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні