Постанова
від 23.06.2010 по справі 2а-4420/10/1270
ЛУГАНСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

Категорія №6.19

ПОСТАНОВА

Іменем України

23 червня 2010 року Справа № 2а-4420/10/1270

Луганський окружн ий адміністративний суд у ск ладі:

судді Ірметової О.В.,

при секретарі судового зас ідання Ліпко Т.М.,

За участю сторін:

Прокурор-заявник: не з' яви вся .,

представник позивача: Се лезньова О.О.,

представник відповідача: Ткаченко Н.М.,

розглянувши у відкритому с удовому засіданні матеріали за адміністративним позовом прокурора Слов' яносербськ ого району Луганської област і в інтересах держави в особі інспекції держенергонагляд у в Луганській області «Наці ональна енергетична компані я» «Укренерго» Міністерст ва Палива та енергетики Укр аїни до Відділу освіти Слов' яносербської районної держа вної адміністрації Луганськ ої області про стягнення штр афних санкцій,-

В С Т А Н О В И В:

07 червня 2010 року до суду надій шов адміністративний позов п рокурора Слов' яносербсько го району Луганської області в інтересах держави в особі і нспекції держенергонагляду в Луганській області «Націо нальна енергетична компанія » «Укренерго» Міністерств а Палива та енергетики Укра їни до Відділу освіти Слов' яносербської районної держа вної адміністрації Луганськ ої області про стягнення штр афних санкцій.

В обґрунтування свого позо ву позивач зазначив, що 5 лютог о 2009 року позивачем обстежено підприємство відділу освіти Слов'яносербської районної державної адміністрації Лу ганської області, за резуль татами якого встановлено не виконання Припису від 27.12.2007 рок у ЛЦ 179 № 685 та надано повторний Припис № 02/21-0018 від 5.02.2009 року, яким п риписується усунути порушен ня п. п. 5.2.5.; 5.2.4; 5.1.3; 5.2.3; 5.5.1; 5.5.4; 5.4.18; 7.7.4 ПТЕ ТУ і М. Термін виконання - лют ий - квітень 2009 року.

21 травня 2009 року інспектором Державної інспекції з енерг етичного нагляду перевірено виконання відповідачем вимо г припису Інспекції від 05.02.2009 ро ку № 02/21-0018 про усунення порушень законодавства про електроен ергетику та встановлено неви конання п. п. 1,2,4,5 Припису від 05.02.200 9 року № 02/21-0018, чим порушені вимог и ст. 24 Закону України «Про теп лопостачання».

На підставі зазначеної пер евірки постановою від 10 червн я 2009 року №02/21 - 0052 на відповідача н акладено штраф за порушення законодавства про електроен ергетику у розмірі 5100 грн.

Копію постанови відділом о світи Слов'яносербської райо нної державної адміністраці ї Луганської області, отрима но 07.07.2009 р., що підтверджується п овідомлення про вручення пош тового відправлення.

Пунктом 10 Положення про пор ядок накладення на суб'єктів господарської діяльності шт рафів за порушення законодав ства про електроенергетику, затвердженого постановою Ка бінету Міністрів України від 21.07.1999 р. № 1312, передбачено, що суб'є кт господарської діяльності повинен сплатити штраф прот ягом 30 днів з дня винесення по станови, а у разі несплати штр афу у зазначений термін він с тягується в судовому порядку .

До теперішнього часу штраф відповідачем не сплачено. У з в' язку з чим позивач зверну вся до суду з вимогою про стяг нення з відповідача штрафних санкцій у розмірі 5100 грн.

Прокурор у судове зас ідання не з' явився, про дату , час та місце судового розгля ду справи був повідомлений н алежним чином.

Представник позивача в суд овому засіданні підтримав по зовні вимоги, дав пояснення щ одо суті позовних вимог, прос ив суд стягнути з відповідач а суму штрафних санкцій у роз мірі 5100,00 грн.

Представник відповід ача в судовому засіданні адм іністративний позов не визна в, посилаючись на те, що про на явність припису від 05.02.2009 року д ізналася лише 25.05.2009 року. Та заз начив, що у відділу не має кошт ів щодо сплати штрафних санк цій.

Заслухавши пояснення представника позивача, пред ставника відповідача, вивчив ши матеріали справи, суд вваж ає, що позов підлягає задовол енню з наступних підстав.

Судом встановлено, що 05.02.2009 ро ку позивачем було здійснено перевірку Відділу освіти Сло в' яносербської районної де ржавної адміністрації Луган ської області з питань викон ання вимог Припису від 27.12.2007 рок у ЛЦ 179 №685.

Під час перевірки було вста новлено, що Припису від 27.12.2007 ро ку ЛЦ 179 №685 в частині пунктів 1, 2, 3 , 4, 7.

За результатами перевірки позивачем було видано припи с 02/21-0018 від 05.02.2009 року та встановле но термін про повідомлення п ро виконання Припису в цілом у до 21.04.2009 року.

21 травня 2009 року Державною ін спекцією з енергетичного наг ляду за режимами споживання електричної та теплової ене ргії в Луганській області ск ладено протокол 02/21-0052, в якому у становлено не виконання відп овідачем пунктів 1, 2, 3, 4, 5 Припис у від 05.02.2009 року.

10.06.2009 р. на підставі протоколу Державною інспекцією з енер гетичного нагляду за режимам и споживання електричної та теплової енергії в Луганськ ій області від 21.05.2009 року прийн ято постанову №02/21-0052 про наклад ення штрафу на відповідача з а порушення законодавства пр о електроенергетику на суму 5100,00 грн.

З матеріалів справи вбачає ться, що постанову про наклад ення штрафу №02/21-0052 від 10.06.2009 року н адіслано відповідачеві, та о тримано відповідачем 07.07.2009 р., п ро, що свідчить копія повідом лення про вручення поштового відправлення з відміткою пр о вручення.

Відповідно до ст. 27 Закону Ук раїни „Про електроенергетик у" та Положення про порядок на кладення на суб'єктів господ арської діяльності штрафів з а порушення законодавства пр о електроенергетику, затверд женим постановою Кабінету Мі ністрів України від 21.07.1999р. №1312, п ункт 10 якого передбачає, що су б'єкт господарської діяльнос ті повинен сплатити штраф пр отягом 30 днів з дня винесення постанови, а у разі несплати ш трафу у зазначений термін ві н стягується в судовому поря дку.

Відповідно до ч.1 ст. 60 КАС Укр аїни, у випадках, встановлени х законом, Уповноважений Вер ховної Ради України з прав лю дини, прокурор, органи держав ної влади, органи місцевого с амоврядування, фізичні та юр идичні особи можуть звертати ся до адміністративного суду із адміністративними позова ми про захист прав, свобод та і нтересів інших осіб і брати у часть у цих справах.

Відповідно до ч.2 ст. 60 КАС Укр аїни прокурор здійснює в суд і представництво інтересів г ромадянина або держави в пор ядку, встановленому цим Коде ксом та іншими законами, і мож е здійснювати представництв о на будь-якій стадії адмініс тративного процесу.

Центральним органом держа вної виконавчої влади, на яки й покладено здійснення держа вної політики в галузі палив но-енергетичного комплексу в ідповідно з Указом Президент а України „Про зміни в структ урі центральних органів вико навчої влади" від 15.12.1999р. №1573/99, є Міністерство палива та ене ргетики України. Державна пі дприємство «Національна ене ргетична компанія» "Укренерг о" підпорядковано Міністер ству палива та енергетики У країни і засновано на держав ній власності.

Державний енергетичний на гляд за режимами споживання електричної та теплової енер гії відповідно до Закону Укр аїни „Про електроенергетику " здійснює Державна інспекці я з енергетичного нагляду за режимами споживання електри чної та теплової енергії, яка підпорядкована безпосередн ьо Міністерству палива т а енергетики в частині викон ання функцій, покладених на Д ерженергонагляд Положенням про державний енергетичний нагляд за режимами споживанн я електричної та теплової ен ергії, затвердженим постанов ою Кабінету Міністрів Україн и № 929 від 07.08.1996г, та діє у складі „ Національна енергетична ком панія „Укренерго" та його стр уктурних підрозділів.

Аналізуючи норми ст. 60 КАС Ук раїни прокурор, звертаючись до адміністративного суду із адміністративним позовом пр о захист прав, свобод та інтер есів інших осіб, здійснює в су ді представництво інтересів громадянина або держави в по рядку, встановленому цим Код ексом та іншими законами, так им чином позивачем по справі є інспекція держенергонагля ду в Луганській області відо кремленого підрозділу «Держ енергонагляд у Донбаському р егіоні» «Національного під приємства «Національна енер гетична компанія» «Укренерг о» а прокурор виступає її пре дставником.

До пояснень представ ника відповідача на те, що про наявність припису від 05.02.2009 рок у дізналася лише 25.05.2009 року, суд ставиться критично, у зв' яз ку з тим, що припис 02/21-0018 від 05.02.2009 р оку був складений у присутно сті керівника Відділу освіти Слов' яносербської районно ї державної адміністрації Лу ганської області ОСОБА_5 Т акож з Припису вбачається, що копію припису отримав керів ник Відділу ОСОБА_5 та її п ідпис скріплено печаткою суб ' єкта господарювання.

За таких підстав, з ур ахуванням того, що матеріала ми справи доведено правомірн ість та обґрунтованість заст осування штрафних санкцій до Відділу освіти Слов' яносер бської районної державної ад міністрації Луганської обла сті, суд дійшов до висновку пр обґрунтованість позовних ви мог.

Відповідно до ч.2 ст. 94 КАС Укр аїни, якщо судове рішення ухв алене на користь сторони - с уб' єкта владних повноважен ь, суд присуджує з іншої сторо ни всі здійснені нею докумен тально підтверджені судові в итрати, пов' язані із залуче нням свідків та проведенням судових експертиз. Оскільки позивачем не були здійснені документально підтверджені судові витрати, питання про р озподіл судових витратах не вирішується.

На підставі викладеного, ке руючись ст.ст. 2, 17, 87, 94, 98, 158 - 163 Кодекс у адміністративного судочин ства України, суд -

П О С Т А Н О В И В:

Позовні вимоги прокурора С лов' яносербського району Л уганської області в інтереса х держави в особі інспекції д ерженергонагляду в Луганськ ій області «Національна ене ргетична компанія» «Укренер го» Міністерства Палива та енергетики України до Від ділу освіти Слов' яносербсь кої районної державної адмін істрації Луганської області про стягнення штрафних санк цій задовольнити.

Стягнути з Відділу ос віти Слов' яносербської рай онної державної адміністрац ії Луганської області (вул. Га гаріна, 36, смт. Слов' яносербс ьк, Луганська обл., 93700, р/р 35415001001722 в С лов' яносербській філії Оща дбанку, МФО 804013, і.к. 02141785) на корист ь Державного бюджету Україн и (код бюджетної класифікаці ї 21081100, поточний рахунок 31116106700005, МФ О 804013, код 24046582) суму штрафу у розмі рі 5100 грн. (п' ять тисяч сто гри вень).

Постанова суду першо ї інстанції набирає законної сили після закінчення строк у подання заяви про апеляцій не оскарження, встановленого Кодексом адміністративного судочинства України, якщо та ку заяву не було подано. Якщо б уло подано заяву про апеляці йне оскарження, але апеляцій на скарга не була подана в стр ок, встановлений цим Кодексо м, постанова суду першої інст анції набирає законної сили після закінчення цього строк у.

Постанова суду може бути ос каржена до Донецького апеляц ійного адміністративного су ду. Заява про апеляційне оск арження постанови суду першо ї інстанції подається протяг ом десяти днів з дня її прогол ошення, а в разі складення пос танови у повному обсязі відп овідно до статті 160 цього Коде ксу - з дня складення в повно му обсязі. Якщо постанову бул о проголошено у відсутності особи, яка бере участь у справ і, то строк подання заяви про а пеляційне оскарження обчисл юється з дня отримання нею ко пії постанови. Апеляційна ск арга на постанову суду першо ї інстанції подається протяг ом двадцяти днів після подан ня заяви про апеляційне оска рження.

Суддя Ірметова О.В.

Дата ухвалення рішення23.06.2010
Оприлюднено21.07.2010
Номер документу10084201
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —2а-4420/10/1270

Постанова від 23.06.2010

Адміністративне

Луганський окружний адміністративний суд

Ірметова О.В.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні