Постанова
від 08.06.2010 по справі 2-а-2394/10/2270/13
ХМЕЛЬНИЦЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

Копія

Справа № 2-а-2394/10/2270/13

П О С Т А Н О В А

І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И

08 червня 2010 року м. Хмельницький

Хмельницький окружний ад міністративний суд

в складі: головуючого-судді Салюка П.І.

при секретарі Красовській С.А.

за участі:

представників позивача:

представника відповідача: Заблоцького О.В., Повх В.В .

Подлевського О.М.

розглянувши у відкритом у судовому засіданні в залі с уду м. Хмельницького адмініс тративну справу за позовом < в особі > < в чиїх інтересах > Х мельницької міської ДЮСШ "Сп артак" < 3-тя особа > до Хмельни цького обласного відділення Фонду соціального страхуван ня з тимчасової втрати праце здатності < 3-тя особа > про ви знання нечинними та скасуван ня рішення № 5-Ц від 09.02.2010 р. та нак азу № 25 від 26.02.2010 р., -

В С Т А Н О В И В:

Хмельницька міська ДЮ СШ "Спартак" звернулася до суд у з адміністративним позовом до Хмельницького обласного відділення Фонду соціальног о страхування з тимчасовою в тратою працездатності про ви знання нечинним та скасуванн я рішення №5_Ц від 09.02.2010 року та на казу №25 від 26.02.2010 року.

Свої позовні вимоги позива ч обґрунтовує тим, що нормати вний документ, який регламен тує умови роботи та оплати пр аці сумісників - Постанова КМ У від 03.04.1993 року №245, визначена дл я керування у роботі підприє мств державної та комунально ї форм власності, а відповідн о Хмельницька міська ДЮСШ "Сп артак" є позашкільним навчал ьним закладом приватної форм и власності є самостійною юр идичною особою, тому сумісни цтво взагалі не регламентуєт ься жодним нормативно-правов им актом. Оскільки оплата пра ці сумісників провадиться за фактично використану роботу , розмір заробітної плати сум ісників, які працюють на підп риємствах недержавної форми власності, чинним законодав ством не обмежено, то всі висн овки, щодо недоцільного вико ристання коштів у зв'язку із п орушенням законодавства, що стосується оплати праці за с умісництвом є протиправним.

Представники позивача в су довому засіданні позов підтр имали повністю та просили ви знати нечинним та скасувати рішення №5-Ц від 09.02.2010 року та нак аз №25 від 26.02.2010 року.

Представник відповідача п озов не визнав та надав письм ове заперечення, в якому прос ить відмовити Хмельницькій м іській ДЮСШ "Спартак" в задов оленні позовної заяви.

Судом встановлено, що Хмель ницька міська ДЮСШ створена 26.03.1996 року, Свідоцтво про держав ну реєстрацію серії АОО №833336 ві д 12.02.2009 року, довідка про включе ння до ЄДРПОУ № 173162 від 04.03.2009 року, код 34088952.

На підставі доручення Фонд у соціального страхування з тимчасової втрати працездат ності №3 від 11.01.2010 року заступни ком завідувача контрольно-ре візійного відділу Матейко О.М. у Хмельницькій міській ДЮСШ була проведена перевір ка з 01.07.2009 року по 31.12.2009 року цільов ого використання коштів Фонд у за період за період з 01.07.2009 рок у по 31.12.2009 року.

За результатами перевірки було складено акт від 24.01.2010 рок у та заступником директора в иконавчої дирекції обласног о відділення Фонду було вине сено рішення №5-Ц від 09.02.2010 року п ро зменшення планових асигну вань та повернення коштів ФС С з ТВП, використаних не за ціл ьовим призначенням в сумі 27963,38 грн. Вказане рішення не було в иконане, тому було видано нак аз №25 від 26.02.2010 року, яким було пр ипинено фінансування Хмельн ицької міської ДЮСШ.

Згідно ст. 48 Закону України "П ро загальнообов'язкове держа вне соціальне страхування з тимчасової втрати працездат ності та витрат зумовленими похованням" від 18.01.2001 року №2240 за рахунок коштів загальнообов 'язкового державного соціаль ного страхування у зв'язку з т имчасовою втратою працездат ності та витратами, зумовлен ими похованням, у межах асигн увань, що визначаються щоріч но при затвердженні бюджету Фонду на наступний фінансови й рік, здійснюється часткове фінансування санаторіїв-про філакторіїв підприємств, уст анов, навчальних закладів та організацій, утримання дитя чо-юнацьких спортивних шкіл, дитячих оздоровчих таборів і позашкільного обслуговува ння, у тому числі придбання ди тячих новорічних подарунків , в порядку, визначеному правл інням Фонду. Так, виконавчою д ирекцією ХОВ ФСС з ТВП було пе рераховано в другому піврічч і 2009 року на рахунок Хмельниць кої міської ДЮСШ "Спартак" кош ти на часткове утримання спо ртивної школи в розмірі 95000 грн ., з яких 84900 грн. - на оплату праці , 100 грн. - на послуги банку, 10000 грн . - на проведення навчально-тре нувальних зборів та змагань у межах України.

Однак, під час перевірки бул о зафіксовано ряд порушень, п ов'язаних з оплатою праці тре нерів-викладачів та адмініст ративного персоналу міської школи. При нарахуванні зароб ітної плати адмінпрацівника м, які працюють за сумісництв ом переплата становить 6818,54 грн ., а заробітна плата тренерам-в ихователям нарахована за год ини, проставлені в табелях об ліку робочого часу і в розкла дах занять, при цьому їх кільк ість відпрацьованих годин, п роставленої тренерами в журн алах обліку роботи.

Оскільки при обчисленні за робітної плати працівників Д ЮСШ, які утримуються за рахун ок коштів Фонду, застосовуют ься умови оплати праці, для пр ацівників бюджетних установ , закладів та організацій гал узі фізичної культури і спор ту, затвердженими Наказом Мі ністерства сім'ї, молоді та сп орту від 23.09.2005 року №2097 "Про впоря дкування умов оплати праці п рацівників бюджетних устано в, закладів та організацій га лузі культури та спорту", та вр аховуючи, що кошти, які перера ховувалися на оплату праці п рацівникам Хмельницької міс ької ДЮСШ "Спартак" є державни ми, то і умови розміру оплати п раці таких працівників визна чається КМУ. Зокрема, при обчи сленні заробітної плати прац івників, які працюють за сумі сництвом в Хмельницькій місь кій ДЮСШ "Спартак" слід врахов увати вимоги Постанови КМУ в ід 03.04.1993 року №245 "Про роботу за су місництвом працівників держ авних підприємств, установ, о рганізацій". Відповідно до п.2 даної Постанови - тривалість роботи за сумісництвом не по винна перевищувати чотирьох годин на день і повного робоч ого дня у вихідний день. Загал ьна тривалість роботи за сум ісництвом протягом місяця не повинна перевищувати полови ни місячної норми робочого ч асу.

Під час перевірки виявлено , що працівники, які прийняті п о сумісництву табелювалися т а проводилася оплата їх заро бітної плати, виходячи з 8-годи нного робочого дня, що є суттє вим порушенням законодавст ва. Враховуючи, що відповідно до п.2. додатку №6 Наказу №2097, нор ма годин на одну тарифну став ку тренера-викладача спортив ної школи становить 24 академі чні години безпосередньої на вчально-тренувальної роботи на тиждень (4 академічні годин и на день при 6-денному режимі роботи, академічна година - 45 х в.), то тренер-викладач, який пр ацює за сумісництвом, може пр ацювати з тижневим навантаже нням не більше 12 годин, а, як слі дує з табеля роботи працівни ків Хмельницької міської ДЮС Ш "Спартак", тренерам-викладач ам, які працюють за сумісницт вом було встановлено тижневе навантаження більше, ніж 12 го дин на тиждень.

Крім того, навчальний проце с у спортивній школі розпоча вся з 1 вересня 2009 року протягом двох попередніх місяців (лип ень, серпень) працівники були звільнені та табель робочог о часу не заповнювався. Тому о блік робочого часу та оплата праці проводилася з вересня 2009 року. отже, з вересня 2009 року б уло штучно збільшено наванта ження на працівників спортив ної школи.

Представники позивача на з апитання суду пояснили, що су місники працювали на додатко вому місці роботи по 10 годин н а день, але згідно п. 17 Положенн я про ДЮСШ тривалість навчал ьної години в спортивній шко лі становить 45 хвилин, а не 60 хв илин, тобто робочий час трене рів-вихователів становив не 10 годин, а 7,5 годин на добу.

Але представник позивача н е врахував, що між уроками є пе рерви, під час яких тренери зн аходяться з учнями і не можут ь розпочати наступне тренува ння без перерви.

Також судом прийнято до ува ги той факт, що згідно чинного законодавства робочий день складається з 8 робочих годин , а в позивача працівники прац ювали по 10 робочих годин без н аказу про позанормову роботу , а деякі тренера працювали по 10 робочих годин перебуваючи н а роботі по сумісництву.

Оцінивши докази, які є у спр аві за своїм внутрішнім пере конанням, що ґрунтується на ї х безпосередньому, всебічном у, повному та об'єктивному дос лідженні, суд прийшов до висн овку, що доводи позивача необ ґрунтовані, а тому позовні ви моги не підлягають задоволен ню.

Керуючись ст.ст. 71, 86, 94, 158-16 3, 167, 254-259 КАС України, суд, -

П О С Т А Н О В И В:

В задоволенні адмініс тративного позову Хмельниць кої міської ДЮСШ "Спартак" до Х мельницького обласного відд ілення Фонду соціального стр ахування з тимчасової втрати працездатності про визнання нечинними та скасування ріш ення № 5-Ц від 09.02.2010 р. та наказу № 25 від 26.02.2010 р. - відмовити.

Постанова відповідно до ч. 1 ст. 254 КАС України набирає за конної сили після закінчення строку подання заяви про апе ляційне оскарження, встановл еного цим Кодексом, якщо таку заяву не було подано.

Постанова суду може бути ос каржена до Львівського апеля ційного адміністративного с уду шляхом подання заяви про апеляційне оскарження поста нови суду та апеляційної ска рги. Заява про апеляційне оск арження постанови суду першо ї інстанції подається протяг ом десяти днів з дня складенн я постанови в повному обсязі . Апеляційна скарга на постан ову суду подається протягом двадцяти днів після подання заяви про апеляційне оскарже ння.

Повний текст постанови виготовлено 11 червня 2010 року

< чи набрала законної сили > < Дата набрання законної сил и >

Суддя < для копії > < Суддя >

"Згідно з оригіналом" Суддя П.І. Салюк

СудХмельницький окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення08.06.2010
Оприлюднено21.07.2010
Номер документу10085087
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —2-а-2394/10/2270/13

Ухвала від 25.03.2010

Адміністративне

Хмельницький окружний адміністративний суд

Салюк П.І.

Постанова від 08.06.2010

Адміністративне

Хмельницький окружний адміністративний суд

Салюк П.І.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні