3/441/1261/2021 441/2471/21
П О С Т А Н О В А
Іменем України
08.11.2021 суддя Городоцького районного суду Львівської області Ференц О.І., розглянувши матеріали, які надійшли із ВП № 1 Львівського РУП № 2 ГУНП у Львівській області, відносно ОСОБА_1 , ІНФОРМАЦІЯ_1 , жителя АДРЕСА_1 , працюючого водієм маршрутки Самбірського АТП, -
за ч.1 ст. 44-3 КУпАП,
в с т а н о в и в :
Згідно протоколу про адміністративне правопорушення серії ВАБ № 105094 від 03.11.2021 ОСОБА_1 03.11.2021 біля 10 год. 00 хв. на вулиці Передмістя в с. Дубаневичі Львівського району Львівської області, здійснював регулярне перевезення пасажирів автобусом марки БАЗ А 079.09 , д.н.з. НОМЕР_1 , без сертифікату про вакцинацію, маршрут № 648 Львів-Вишня . Дії ОСОБА_1 кваліфіковано за ч.1 ст.44-3 КУпАП.
Вивчивши протокол про адміністративне правопорушення та додані до нього матеріали, приходжу до наступного висновку.
За положенням ст.245 КУпАП головним завданням провадження у справах про адміністративні правопорушення є всебічне, повне і об`єктивне з`ясування обставин кожної справи, вирішення її в точній відповідності з законодавством.
Згідно з ст.251 КУпАП, доказами в справі про адміністративне правопорушення, є будь-які фактичні дані, на основі яких у визначеному законом порядку орган (посадова особа) встановлює наявність чи відсутність адміністративного правопорушення, винність даної особи в його вчиненні та інші обставини, що мають значення для правильного вирішення справи. Обов`язок щодо збирання доказів покладається на осіб, уповноважених складати протокол про адміністративне правопорушення.
Частина 1 статті 44-3 КУпАП передбачає адміністративну відповідальність за порушення правил щодо карантину людей, санітарно-гігієнічних, санітарно-протиепідемічних правил і норм, передбачених Законом України Про захист населення від інфекційних хвороб , іншими актами законодавства, а також рішень органів місцевого самоврядування з питань боротьби з інфекційними хворобами.
Диспозиція ч.1 ст.44-3 КУпАП носить бланкетний характер, а тому серед ознак суті такого адміністративного правопорушення обов`язково повинно бути посилання на конкретний нормативно-правовий акт (підпункт, пункт, частину та статтю), яким встановлюються відповідні правила та якого не дотрималась особа, яка притягається до адміністративної відповідальності, порушивши тим самим законодавчі приписи.
Із змісту протоколу про адміністративне правопорушення серії ВАБ № 105094 від 03.11.2021 взагалі не вбачається, порушення вимог якого нормативно-правового акта щодо карантину людей, санітарно-гігієнічних, санітарно-протиепідемічних правил і норм тощо ставиться у вину ОСОБА_1 ..
У своїх рішеннях в справах Malofeyeva v. Russia та Karelin v. Russia ЄСПЛ зазначив, якщо в протоколі про адміністративне правопорушення фабула відображена неповно, суд не може самостійно її доповнювати чи уточнювати.
Таким чином, наявність в матеріалах справи порушень вимог КУпАП при складанні протоколу позбавляє можливості суд всебічно, повно й об`єктивно досліджувати обставини справи і винести постанову в точній відповідності з законом, а тому вказана справа про адміністративне правопорушення підлягає поверненню для усунення недоліків та перевірки зазначених порушень при складанні протоколу.
Керуючись ст.ст.7, 245, 256, 276, 283 КУпАП, суддя, -
у х в а л и л а:
Протокол про адміністративне правопорушення серії ВАБ № 105094 від 03.11.2021, складений відносно ОСОБА_1 за ч.1 ст.44-3 КУпАП, направити начальнику ВП № 2 Львівського РУП № 2 ГУНП у Львівській області для належного оформлення.
Постанова оскарженню не підлягає.
Суддя Ференц О.І.
Суд | Городоцький районний суд Львівської області |
Дата ухвалення рішення | 08.11.2021 |
Оприлюднено | 09.11.2021 |
Номер документу | 100909192 |
Судочинство | Адмінправопорушення |
Адмінправопорушення
Городоцький районний суд Львівської області
Ференц О. І.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні