Рішення
від 09.11.2021 по справі 140/12796/21
ВОЛИНСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ВОЛИНСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

РІШЕННЯ

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

09 листопада 2021 року ЛуцькСправа № 140/12796/21

Волинський окружний адміністративний суд у складі головуючого судді Мачульського В.В., розглянувши адміністративну справу за заявою Головного управління ДПС у Волинській області до Товариства з обмеженою відповідальністю Вестроуд про підтвердження обґрунтованості умовного адміністративного арешту майна платника податків,

ВСТАНОВИВ:

05.11.2021 в 15:45 Головне управління ДПС у Волинській області (далі - ГУ ДПС у Волинській області) звернулося до суду із заявою до Товариства з обмеженою відповідальністю Вестроуд (далі - ТзОВ Вестроуд ) про підтвердження обґрунтованості умовного адміністративного арешту майна платника податків.

Заява обґрунтована тим, що ГУ ДПС у Волинській області видано наказ від 02.11.2021 № 3160 Про проведення відповідно до п. п. 78.1.8 п. 78.1 ст. 78 Податкового кодексу України документальної позапланової виїзної перевірки ТзОВ Вестроуд (код ЄДРПОУ 42461801) щодо дотримання податкового законодавства при декларуванні за вересень 2021 року від`ємного значення з податку на додану вартість (далі - ПДВ), яке визначене з урахуванням від`ємного значення з ПДВ, задекларованого у попередніх періодах з серпня 2019 року, з 03.11.2021, тривалістю 5 робочих днів.

В телефонному режимі 02.11.2021 керівник товариства зазначив, що перебуває у відрядженні у м. Одеса. При цьому, наказ на відрядження до м. Одеса та інформацію про дату повернення надавати відмовився. Разом з тим, не повідомив інформацію про можливий час та місце проведення документальної планової виїзної перевірки ТзОВ Вестроуд . 03.11.2021 було здійснено чергові спроби зателефонувати керівнику товариства (+380634506868) з метою встановлення часу та місця ознайомлення з направленнями посадових осіб ТзОВ Вестроуд або їх законних представників та проведення документальної планової виїзної перевірки. Проте, ОСОБА_1 на дзвінки не відповідав. Разом з тим, 03.11.2021 ОСОБА_1 перетелефонував ( НОМЕР_1 ) та повідомив, що перебуває не в м. Луцьку та не має можливості ознайомитись з направленнями на перевірку. При цьому, інформацію про можливий час ознайомлення з направленнями та проведення документальної планової виїзної перевірки ТзОВ Вестроуд повідомляти відмовився, не надав наказ на відрядження. Одночасно, керівник ТзОВ Вестроуд зауважив, що інформацію про можливий час ознайомлення з направленнями на проведення документальної планової виїзної перевірки ТзОВ Вестроуд в телефонному режимі не надасть. Лист із зазначенням вказаних даних надсилати на адресу ТУ ДПС у Волинській області відмовився.

Крім того, на ім`я Голови комісії з реорганізації, в.о. начальнику ГУ ДФС у Волинській області та Голови комісії з реорганізації, в.о. начальника ГУ ДФС у Рівненській області направлено запити на встановлення місцезнаходження платника податків та його посадових осіб або інших законних представників підприємства та встановлення дати і місця, коли можливе вручення документів на перевірку посадовим особам підприємства №11245/5/03-20-07-01-05 від 27.10.2021 та №11312/5/03-20-07-01-05 від 28.20.2021 та скеровано запит на розшук посадових осіб ТзОВ Вестроуд на адресу ГУ Національної поліції у Волинській області №11246/5/03-20- 07-01-05 від 27.10.2021.

Враховуючи вищевикладене, станом на 04.11.2021 неможливо ознайомити з направленнями посадових осіб ТзОВ Вестроуд або їх законних представників та розпочати і провести документальну планову виїзну перевірку ТзОВ Вестроуд .

05.11.2021 в 09:00 начальник ГУ ДПС у Волинській області прийняла рішення про застосування умовного адміністративного арешту майна платника податків ТзОВ Вестроуд .

Відповідно до пункту 94.10 статті 94 Податкового кодексу України (далі - ПК України) арешт на майно може бути накладено рішенням керівника (його заступника або уповноваженої особи) контролюючого органу, обґрунтованість якого протягом 96 годин має бути перевірена судом.

Заявник просить підтвердити обґрунтованість умовного адміністративного арешту на підставі рішення про застосування адміністративного арешту майна платника податків від 05.11.2021.

Ухвалою Волинського окружного адміністративного суду від 08.11.2021 прийнято заяву до розгляду та відкрито провадження у справі, постановлено розгляд заяви здійснювати за правилами спрощеного позовного провадження у судовому засіданні за участю податкового органу, що її виніс, та платника податків, стосовно якого її внесено, з урахуванням § 2 глави 11 розділу ІІ Кодексу адміністративного судочинства України (далі - КАС України), у справі призначено судове засідання на 12:00 09.11.2021 (а.с.59).

У відзиві на позовну заяву, який надійшов на електронну адресу суду 08.11.2021 за вх. № 52558 (а. с. 65-71) відповідач заперечує проти позову та просить в задоволенні позову відмовити повністю, оскільки наданий суду заявником - ГУ ДПС у Волинській області акт про відмову в допуску до проведення документальної позапланової виїзної перевірки оформлений без дотримання передбачених пунктом 81.1 статті 81 ПК України умов допуску до проведення перевірки в частині пред`явлення (вручення) під розписку відповідних документів; інформація щодо дати та часу відмови у допуску/відмови від проведення перевірки; прізвище, ім`я, по батькові посадових осіб платника податку (його представників), які заявили про відмову у допуску до перевірки та/або відмовились від її проведення, і заявлених ними причин відмови. Дзвінки які посадові особи здійснювала за невідомими номерами, не свідчать про відмову платника податку у допуску до проведення перевірки, оскільки невідомо з якими особами вони спілкувалися та чи взагалі належним чином було встановлено їхніх співрозмовників. Відтак відсутні підстави для задоволення судом заяви про підтвердження обґрунтованості адміністративного арешту майна платника податків.

В судовому засіданні 09.11.2021 представник заявника Гаврилова Н.В. заяву підтримала з підстав, викладених у ній, просить її задовольнити.

Представник відповідача Осадовський Р.Е. у тому ж судовому засіданні заяву заперечив у зв`язку із відсутністю правових та фактичних підстав для її задоволення.

В подальшому, після оголошення перерви в судовому засіданні, на підставі частини третьої статті 268 Кодексу адміністративного судочинства України (далі - КАС України), суд ухвалив розгляд справи проводити в порядку письмового провадження, відповідну ухвалу занесено до протоколу судового засідання.

Заслухавши вступне слово представника заявника Гаврилової Н.В. та представника відповідача Осадовський Р.Е., дослідивши письмові докази, суд дійшов висновку про відсутність правових та фактичних підстав для задоволення заяви про підтвердження обґрунтованості умовного адміністративного арешту майна платника податків, з огляду на таке.

Судом встановлено, що ГУ ДПС у Волинській області видано наказ від 02.11.2021 № 3160 Про проведення відповідно до п. п. 78.1.8 п. 78.1 ст. 78 Податкового кодексу України документальної позапланової виїзної перевірки ТзОВ Вестроуд (код ЄДРПОУ 42461801) щодо дотримання податкового законодавства при декларуванні за вересень 2021 року від`ємного значення з ПДВ, яке визначене з урахуванням від`ємного значення з ПДВ, задекларованого у попередніх періодах з серпня 2019 року, з 03.11.2021, тривалістю 5 робочих днів (а.с.5). Крім того, 03.11.2021 головним державним інспекторам І. Романюк та М. Берест були видані направлення на перевірку за № 3329, № 3330 (а.с.6-7).

З акту про відмову в допуску до проведення документальної позапланової виїзної перевірки ТзОВ Вестроуд від 04.11.2021 № 1454/07-01/42461801 вбачається, що головними державними ревізорами-інспекторами Романюк І., Берест М. був здійснений виїзд за юридичною адресою платника, проте посадових осіб встановлено не було, контролюючий орган не має змоги вручити копію наказу та ознайомити з направленнями посадових осіб, про що складено даний акт, вказане унеможливлює станом на 26.10.2021 розпочати проведення перевірки (а. с. 11-12).

05.11.2021 в 09:00 начальником ГУ ДПС у Волинській області прийнято рішення про застосування адміністративного арешту майна платника податків, згідно з яким, у зв`язку із з`ясуванням обставин, передбачених пунктом 94.2.3 статті 94 ПК України (платник податків ТзОВ Вестроуд відмовляється від проведення документальної або фактичної перевірки за наявності законних підстав для її проведення або від допуску посадових осіб контролюючого органу), вирішено застосувати умовний адміністративний арешт майна платника податків ТзОВ Вестроуд , яке надіслано відповідачу з вимогою заборони відчуження (здійснення будь-яких інших операцій) майна без попередньої згоди відповідного органу ДПС (а.с.4).

При вирішенні заяви про підтвердження обґрунтованості умовного адміністративного арешту майна платника податків суд застосовує такі нормативно-правові акти.

Відповідно до пункту 94.1 статті 94 ПК України адміністративний арешт майна платника податків (далі - арешт майна) є винятковим способом забезпечення виконання платником податків його обов`язків, визначених законом.

Підпунктом 94.2.3 пункту 94.2 статті 94 ПК України передбачено, що арешт майна може бути застосовано, якщо з`ясовується одна з таких обставин: платник податків відмовляється від проведення документальної або фактичної перевірки за наявності законних підстав для її проведення або від допуску посадових осіб контролюючого органу.

За приписами пункту 94.5 статті 94 ПК України арешт майна може бути повним або умовним. Повним арештом майна визнається заборона платнику податків на реалізацію прав розпорядження або користування його майном. У цьому випадку ризик, пов`язаний із втратою функціональних чи споживчих якостей такого майна, покладається на орган, який прийняв рішення про таку заборону. Умовним арештом майна визнається обмеження платника податків щодо реалізації прав власності на таке майно, який полягає в обов`язковому попередньому отриманні дозволу керівника (його заступника або уповноваженої особи) контролюючого органу на здійснення платником податків будь-якої операції з таким майном. Зазначений дозвіл може бути виданий керівником (його заступником або уповноваженою особою) контролюючого органу, якщо за висновком податкового керуючого здійснення платником податків окремої операції не призведе до збільшення його податкового боргу або до зменшення ймовірності його погашення.

Згідно із абзацами першим, третім пункту 94.10 статті 94 ПК України арешт на майно може бути накладено рішенням керівника (його заступника або уповноваженої особи) контролюючого органу, обґрунтованість якого протягом 96 годин має бути перевірена судом. Строк, визначений цим пунктом, не включає добові години, що припадають на вихідні та святкові дні.

Відповідно до пункту 2 частини першої статті 283 КАС України провадження у справах за зверненням податкових та митних органів при здійсненні ними визначених законом повноважень здійснюється на підставі заяви таких органів щодо: підтвердження обґрунтованості адміністративного арешту майна платника податків.

Згідно із частиною сьомою статті 283 КАС України у разі постановлення судом ухвали про відкриття провадження у справі суд приймає рішення по суті заявлених вимог не пізніше 96 годин з моменту встановлення обставин, що зумовлюють звернення заявника до суду.

Пунктами 1 - 3 розділу IV Порядку застосування адміністративного арешту майна платника податків, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 14.07.2017 № 632, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 02.08.2017 за № 948/30816, передбачено, що керівник (його заступник або уповноважена особа) податкового органу за наявності однієї з обставин, визначених розділом ІІІ цього Порядку, та на підставі звернення про застосування адміністративного арешту майна платника податків (додаток 1) відповідного підрозділу, який у межах своїх повноважень встановлює такі обставини, приймає рішення про застосування адміністративного арешту майна платника податків (додаток 2). Обґрунтованість арешту, накладеного на майно платника податків рішенням керівника (його заступника або уповноваженої особи) податкового органу, має бути перевірена судом протягом 96 годин. У такому разі рішення керівника (його заступника або уповноваженої особи) податкового органу подається до суду протягом 24 годин з моменту встановлення обставин, що зумовлюють таке звернення до суду. Строк, визначений цим пунктом, не включає добові години, що припадають на вихідні та святкові дні. Рішення про застосування адміністративного арешту майна платника податків надсилається рекомендованим листом з повідомленням про вручення або вручається особисто під підпис: 1) платнику податків з вимогою тимчасово зупинити відчуження його майна; 2) іншим особам, у володінні, розпорядженні або користуванні яких перебуває майно такого платника податків, з вимогою тимчасово зупинити його відчуження.

З матеріалів справи вбачається, що рішення про застосування умовного адміністративного арешту майна платника податків ТзОВ Вестроуд від 05.11.2021 прийняте на підставі підпункту 94.2.3 пункту 94.2 статті 94 ПК України (платник податків ТзОВ Вестроуд відмовляється від проведення документальної або фактичної перевірки за наявності законних підстав для її проведення або від допуску посадових осіб контролюючого органу). При цьому, за змістом акту про відмову в допуску до проведення документальної позапланової виїзної перевірки, на підтвердження передбаченої підпунктом 94.2.3 пункту 94.2 статті 94 ПК України обставини, є неможливість ознайомити з наказом та направленнями на проведення документальної позапланової виїзної перевірки ТзОВ Вестроуд .

На думку суду, заявник не надав доказів наявності обставини, передбаченої підпунктом 94.2.3 пункту 94.2 статті 94 ПК України, для застосування адміністративного арешту майна платника податків ТзОВ Вестроуд , з огляду на такі положення нормативно-правових актів.

Згідно із абзацами першим - третім пункту 81.2 статті 81 ПК України у разі відмови платника податків та/або посадових (службових) осіб платника податків (його представників або осіб, які фактично проводять розрахункові операції) у допуску посадових (службових) осіб контролюючого органу до проведення перевірки посадовими (службовими) особами контролюючого органу за місцем проведення перевірки, невідкладно складається та реєструється в контролюючому органі не пізніше наступного робочого дня у двох примірниках акт, що засвідчує факт відмови, із зазначенням заявлених причин відмови, один примірник якого вручається під підпис, відразу після його складання, платнику податків та/або уповноваженій особі платника податків. Посадова (службова) особа платника податків (його представник або особа, яка фактично проводить розрахункові операції) має право надати свої письмові пояснення до складеного контролюючим органом акта. У разі відмови платника податків та/або його посадових (службових) осіб (представників або осіб, які фактично проводять розрахункові операції) підписати акт, що засвідчує факт відмови у допуску до проведення перевірки, та/або у разі відмови отримати примірник цього акта чи надати письмові пояснення до нього, посадовими (службовими) особами контролюючого органу складається акт, що засвідчує такий факт, та реєструється в контролюючому органі не пізніше наступного робочого дня.

Відповідно до абзацу четвертого пункту 81.2 статті 81 ПК України у разі якщо при організації документальної планової та позапланової виїзної або фактичної перевірки встановлено неможливість її проведення, посадовими (службовими) особами контролюючого органу невідкладно складається та підписується акт про неможливість проведення перевірки, який не пізніше наступного робочого дня реєструється в контролюючому органі. До такого акта додаються матеріали, що підтверджують факти, наведені в такому акті. Зазначений акт та матеріали надсилаються контролюючим органом платнику податку в порядку, визначеному статтею 42 цього Кодексу.

За приписами підпункту 1.4.5 пункту 1.4 (Організація роботи у разі неможливості проведення перевірки у зв`язку з відсутністю платника податків за місцезнаходженням) Методичних рекомендацій щодо порядку взаємодії між підрозділами органів державної податкової служби при організації, проведенні та реалізації матеріалів перевірок платників податків, затверджених наказом Державної податкової служби України від 04.09.2020 № 470 (далі - Методичні рекомендації № 470), у разі коли при організації документальної планової та позапланової виїзної або фактичної перевірки встановлено неможливість її проведення (у тому числі у зв`язку з відсутністю платника податків (посадових осіб платника податків або його законних (уповноважених) представників) за місцезнаходженням) посадовими (службовими) особами органу ДПС, невідкладно складається у двох примірниках у довільній формі та підписується акт про неможливість проведення перевірки, що засвідчує цей факт.

Підпунктом 1.4.6 пункту 1.4 (Організація роботи у разі відмови в допуску платником податків до проведення перевірки або відмови від її проведення) Методичних рекомендацій № 470 передбачено, що у разі відмови платника податків та/або посадових (службових) осіб платника податків (його представників або осіб, які фактично проводять розрахункові операції) у допуску посадових (службових) осіб органу ДПС до проведення перевірки або відмови від її проведення такими посадовими особами за місцем проведення перевірки невідкладно складається акт у двох примірниках, що засвідчує факт відмови, який реєструється у контролюючому органі не пізніше наступного робочого дня.

Такий акт складається у довільній формі з обов`язковим наведенням у ньому: підстав для перевірки (документів (наказів, направлень), оформлених для її проведення); П.І.Б. посадових (службових) осіб органів ДПС, які прибули для проведення перевірки та у допуску для проведення перевірки яким було відмовлено та/або яким було відмовлено у проведенні такої перевірки; інформації щодо дотримання передбачених пунктом 77.4 статті 77 та пунктом 78.4 статті 78 Кодексу вимог щодо надіслання (вручення) наказів (та повідомлень при проведенні планових документальних перевірок) для надання права на проведення таких перевірок; інформації щодо дотримання передбачених пунктом 81.1 статті 81 Кодексу умов допуску до проведення перевірки в частині пред`явлення (вручення) під розписку відповідних документів; дати та часу відмови у допуску/відмови від проведення перевірки; П.І.Б. платника податку (посадових (службових) осіб платника податків (його представників або осіб, які фактично проводять розрахункові операції), які заявили про відмову у допуску до перевірки та/або відмовились від її проведення, і заявлених ними причин відмови; інформації щодо надання платником податку (посадовими (службовими) особами платника податків (його представниками або особами, які фактично проводять розрахункові операції)) письмових пояснень до складеного посадовими особами органу ДПС акта; наводяться інші обставини, що засвідчують зазначені у цьому акті факти (у разі необхідності). Зразок форми акта про відмову в допуску до проведення/відмови від проведення документальної планової/позапланової виїзної перевірки, фактичної перевірки наведено у додатку 9 до Методичних рекомендацій.

Отже, адміністративний арешт майна платника податків, як винятковий спосіб забезпечення виконання платником податків його обов`язків, може бути застосований на підставі підпункту 94.2.3 пункту 94.2 статті 94 ПК України, якщо платник податків відмовляється від проведення документальної або фактичної перевірки за наявності законних підстав для її проведення або від допуску посадових осіб контролюючого органу. При цьому, згідно із абзацом першим пункту 81.2 статті 81 ПК України факт відмови має бути засвідчений відповідним актом, який складається у двох примірниках, із зазначенням заявлених причин відмови, один примірник якого вручається під підпис, відразу після його складання, платнику податків та/або уповноваженій особі платника податків, такий акт невідкладно складається та реєструється в контролюючому органі не пізніше наступного робочого дня.

Проте, заявник ГУ ДПС у Волинській області не надав суду акт про відмову в допуску до проведення/відмову від проведення документальної позапланової виїзної перевірки, що засвідчує сам факт наявності обставини відмови платника податків в допуску до проведення/відмову від проведення такої перевірки.

Суд відхиляє покликання заявника на акт про відмову в допуску до проведення документальної позапланової виїзної перевірки ТзОВ Вестроуд за № 1454/07-01/42461801, складений 04.11.2021 в 16 год. 45 хв. (а.с.11-12), оскільки за змістом вказаний акт не є в розумінні абзацу першого пункту 81.2 статті 81 ПК України, підпункту 1.4.6 Методичних рекомендацій № 470 актом про відмову в допуску до проведення/відмову від проведення документальної позапланової виїзної перевірки.

Так, зокрема, у вищевказаному акті відсутня: інформація щодо дотримання передбачених пунктом 81.1 статті 81 ПК України умов допуску до проведення перевірки в частині пред`явлення (вручення) під розписку відповідних документів; інформація щодо дати та часу відмови у допуску/відмови від проведення перевірки; прізвище, ім`я, по батькові посадових осіб платника податку (його представників), які заявили про відмову у допуску до перевірки та/або відмовились від її проведення, і заявлених ними причин відмови.

При цьому, суд враховує, що в судовому засіданні представник платника податків ТзОВ Вестроуд Осадовський Р.Е. заперечив факт відмови платника податків в допуску до проведення/відмову від проведення документальної позапланової виїзної перевірки. Суд також звертає увагу на акт про відмову в допуску до проведення документальної позапланової перевірки ТзОВ Вестроуд від 04.11.2021 № 1454/07-01/42461801 (а.с.11-12), з якого вбачається, що станом на 16:45 04.11.2021 контролюючий орган у встановленому порядку зафіксував факт неможливості ознайомити з наказом та направленнями на перевірку посадових осіб, або їх законних представників підприємства та провести вищевказану перевірку.

Також, суд відхиляє доводи представника заявника про те, що своїми діями та бездіяльністю платник податків фактично відмовляється від проведення перевірки, позаяк у будь-якому випадку відповідно до абзацу першого пункту 81.2 статті 81 ПК України, а також підпункту 1.4.6 Методичних рекомендацій № 470, у разі відмови платника податків та/або посадових (службових) осіб (його представників) у допуску посадових (службових) осіб органу ДПС до проведення перевірки або відмови від її проведення такими посадовими особами за місцем проведення перевірки невідкладно має бути складено акт у двох примірниках, що засвідчує факт відмови, який реєструється у контролюючому органі не пізніше наступного робочого дня.

Суд також звертає увагу, що пунктом 81.2 статті 81 ПК України, підпунктами 1.4.5, 1.4.6 пункту 1.4 Методичних рекомендацій № 470 чітко диференціюються два види актів, а саме про відмову в допуску до проведення/відмову від проведення перевірки та про неможливість проведення перевірки, вказані акти мають самостійні підстави для їх складення та вимоги щодо їх змісту.

При цьому, на думку суду, адміністративний арешт майна платника податків, як винятковий спосіб забезпечення виконання платником податків його обов`язків, не може бути застосований на підставі підпункту 94.2.3 пункту 94.2 статті 94 ПК України у випадку складання акту про неможливість проведення перевірки.

З урахуванням встановлених обставин справи та наведених норм чинного законодавства, суд дійшов висновку про те, що заявник не довів наявність обставин, передбачених підпунктом 94.2.3 пункту 94.2 статті 94 ПК України, для застосування умовного адміністративного арешту майна платника податків ТзОВ Вестроуд згідно із рішенням від 05.11.2021, що унеможливлює підтвердити обґрунтованість адміністративного арешту майна платника податків, у зв`язку із чим у задоволенні заяви ГУ ДПС у Волинській області про підтвердження обґрунтованості умовного адміністративного арешту майна платника податків належить відмовити.

Керуючись статтями 243-246, 283 КАС України, суд

ВИРІШИВ:

В задоволенні заяви Головного управління ДПС у Волинській області до Товариства з обмеженою відповідальністю Вестроуд про підтвердження обґрунтованості умовного адміністративного арешту майна платника податків, відмовити.

Рішення набирає законної сили після закінчення строку апеляційного оскарження, а у разі його апеляційного оскарження - з моменту проголошення судового рішення суду апеляційної інстанції.

Рішення може бути оскаржене в апеляційному порядку шляхом подання апеляційної скарги до Восьмого апеляційного адміністративного суду протягом десяти днів з дня його проголошення.

Суддя В.В. Мачульський

СудВолинський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення09.11.2021
Оприлюднено10.11.2021
Номер документу100924104
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —140/12796/21

Ухвала від 26.04.2022

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Шишов О.О.

Постанова від 13.03.2022

Адміністративне

Восьмий апеляційний адміністративний суд

Коваль Роман Йосипович

Ухвала від 30.12.2021

Адміністративне

Восьмий апеляційний адміністративний суд

Коваль Роман Йосипович

Ухвала від 30.12.2021

Адміністративне

Восьмий апеляційний адміністративний суд

Коваль Роман Йосипович

Ухвала від 30.12.2021

Адміністративне

Восьмий апеляційний адміністративний суд

Коваль Роман Йосипович

Ухвала від 30.12.2021

Адміністративне

Восьмий апеляційний адміністративний суд

Коваль Роман Йосипович

Ухвала від 13.12.2021

Адміністративне

Восьмий апеляційний адміністративний суд

Коваль Роман Йосипович

Рішення від 09.11.2021

Адміністративне

Волинський окружний адміністративний суд

Мачульський Віктор Володимирович

Ухвала від 08.11.2021

Адміністративне

Волинський окружний адміністративний суд

Мачульський Віктор Володимирович

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні