Рішення
від 12.11.2021 по справі 140/8570/21
ВОЛИНСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ВОЛИНСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

РІШЕННЯ

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

12 листопада 2021 року ЛуцькСправа № 140/8570/21

Волинський окружний адміністративний суд у складі:

головуючого-судді Ковальчука В.Д.,

розглянувши у порядку письмового провадження за правилами спрощеного позовного провадження адміністративну справу за позовом ОСОБА_1 до Вапнярської селищної ради про визнання протиправними та скасування рішень, зобов`язання вчинити дії,

ВСТАНОВИВ:

ОСОБА_1 звернувся з позовом до Вапнярської селищної ради про визнання протиправним та скасування рішення від 18.12.2020 № 99 в частині включення до переліку земельних ділянок, право оренди яких пропонується для продажу на земельних торгах земельну ділянку сільськогосподарського призначення, комунальної форми власності, для городництва, яка є сформована, має кадастровий номер 0523955400:03:002:0494 (загальна площа: 14,5334 га), яка розташована на території Вапнярської селищної ради; визнання протиправним та скасування рішення від 19.02.2021 № 224; зобов`язання відповідача надати позивачу дозвіл на розробку технічної документації із землеустрою щодо поділу та об`єднання земельних ділянок сільськогосподарського призначення, комунальної форми власності, для городництва, орієнтовною площею 2,0 га, яка є сформована, має кадастровий номер 0523955400:03:002:0494 (загальна площа: 14,5334 га), з метою подальшої передачі безоплатно у власність для ведення особистого селянського господарства, яка розташована на території Вапнярської селищної ради.

Позовні вимоги обґрунтовані тим, що 18 грудня 2020 року на засіданні 2 сесії Вапнярської селищної ради VIII скликання відповідачем прийнято рішення від 18.12.2020 № 99 «Про включення до переліку земельних ділянок, право оренди яких пропонується для продажу на земельних торгах (у формі аукціону)» , пунктом 1 якого, зокрема, включено до переліку земельних ділянок, право оренди яких пропонується для продажу на земельних торгах, земельну ділянку кадастровий номер 0523955400:03:002:0494. Представник позивача вважає таке рішення відповідача у частині включення цієї земельної ділянки до переліку земельних ділянок, право оренди яких пропонується для продажу на земельних торгах, протиправним, оскільки цільове призначення останньої визначено для городництва, що відповідно до частини 2 статті 134 Земельного кодексу України (далі - ЗК України) унеможливлює її реалізацію на земельних торгах.

Також представник позивача зазначає, що за результатами розгляду клопотання позивача про надання дозволу на розробку технічної документації із землеустрою щодо поділу та об`єднання земельних ділянок сільськогосподарського призначення, комунальної форми власності, для городництва, орієнтовною площею 2,0 га, яка є сформована, та має кадастровий номер 0523955400:03:002:0494 (загальна площа: 14,5334 га), яка розташована на території Вапнярської селищної ради, відповідач прийняв рішення від 19.02.2021 № 224, яким відмовив ОСОБА_1 у наданні дозволу на розробку технічної документації із землеустрою щодо поділу та об`єднання земельних ділянок, оскільки рішенням 2 сесії VIII скликання від 18.12.2020 № 99 дану земельну ділянку включено до переліку земельних ділянок, право оренди яких пропонується для продажу на земельних торгах.

На думку представника позивача, частина 5 статті 136 ЗК України може бути застосована як самостійна підстава для відмови у наданні особі дозволу на розробку проекту землеустрою лише у тому разі, якщо земельні ділянки/права на них включені до переліку земельних ділянок, які фактично вже виставлені на земельні торги, тобто знаходяться в активній стадії процедури земельних торгів/аукціону. Однак відповідно до офіційного веб-сайту Держгеокадастру по вказаній земельній ділянці станом на 09.08.2021 відповідач аукціону не проводив.

Таким чином, вважає, що оскаржувані рішення від 18.12.2020 № 99 та від 19.02.2021 № 224 підлягають скасування, оскільки прийняті з грубим порушенням Земельного кодексу України та Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» . А з метою ефективного захисту порушеного права позивача просить зобов`язати відповідача надати позивачу дозвіл на розробку технічної документації із землеустрою щодо поділу та об`єднання земельних ділянок сільськогосподарського призначення, комунальної форми власності, для городництва, орієнтовною площею 2,0 га, яка є сформована, має кадастровий номер 0523955400:03:002:0494 (загальна площа: 14,5334 га), з метою подальшої передачі безоплатно у власність для ведення особистого селянського господарства, яка розташована на території Вапнярської селищної ради.

Крім того, просить зобов`язати Вапнярську селищну раду подати у встановлений судом строк звіт про виконання судового рішення в частині зобов`язання відповідача надати дозвіл на розробку технічної документації із землеустрою щодо поділу та об`єднання земельних ділянок для відведення земельної ділянки у власність для ведення особистого селянського господарства.

Ухвалою суду від 16.08.2021 відкрито провадження у справі, розгляд якої ухвалено здійснювати за правилами спрощеного позовного провадження без повідомлення (виклику) сторін.

У відзиві на позовну заяву від 07.09.2021 відповідач позовні вимоги заперечив та зазначив, що 19.02.2021 Вапнярською селищною радою прийнято рішення №224 «Про відмову у наданні дозволу на розробку технічної документації із землеустрою щодо поділу та об`єднання земельних ділянок» , яким позивачу та іншим особам відмовлено у наданні дозволу на розробку технічної документації із землеустрою щодо поділу та об`єднання земельних ділянок сільськогосподарського призначення, комунальної форми власності, для городництва, орієнтовною площею по 2,00 га, яка є сформована, має кадастровий номер 0523955400:03:002:0494, з метою подальшої передачі безоплатно у власність для ведення особистого селянського господарства, яка розташована на території Вапнярської селищної ради згідно статті 136 ЗК України, оскільки рішенням 2 сесії VIII скликання № 99 від 18.12.2020 дану земельну ділянку включено до переліку земельних ділянок, право оренди яких пропонується для продажу на земельних торгах.

Щодо включення рішенням 2 сесії VIII скликання № 99 від 18.12.2020 даної земельної ділянки до переліку земельних ділянок, право оренди яких пропонується для продажу на земельних торгах, то відповідач зазначає, що на даний час рішенням 14 сесії VIII скликання Вапнярської селищної ради від 10.08.2021 №673 «Про виключення земельних ділянок з переліку земельних ділянок, право оренди яких пропонується для продажу на земельних торгах» було виключено з переліку земельних ділянок, право оренди яких пропонується для продажу на земельних торгах, зокрема, земельну ділянку площею 14,5334 га, кадастровий номер 0523955400:03:002:0494, що знаходиться на території Вапнярської селищної ради в межах смт. Вапнярка Томашпільського району Вінницької області.

Крім того, на думку відповідача, позивач навмисно невірно трактує статтю 134 ЗК України, оскільки в даній статті відсутня пряма заборона продажу на конкурентних засадах (земельних торгах) земельних ділянок державної чи комунальної власності або право на них із цільовим призначення для городництва.

На підставі наведеного просить відмовити у задоволенні позову в повному обсязі.

Інших заяв по суті спору від сторін не надходило.

Ухвалою суду від 12 листопада 2021 року закрито провадження у даній справі в частині позовних вимог про визнання протиправним та скасування рішення Вапнярської селищної ради від 18.12.2020 № 99 в частині включення до переліку земельних ділянок, право оренди яких пропонується для продажу на земельних торгах земельну ділянку сільськогосподарського призначення, комунальної форми власності, для городництва, яка є сформована, має кадастровий номер 0523955400:03:002:0494 (загальна площа: 14,5334 га), яка розташована на території Вапнярської селищної ради.

Дослідивши письмові докази та письмові пояснення, викладені у заявах по суті справи, суд встановив наступне.

ОСОБА_1 звернувся до Вапнярської селищної ради із клопотанням від 15.01.2021 про надання дозволу на розробку технічної документації із землеустрою щодо поділу та об`єднання земельних ділянок сільськогосподарського призначення, комунальної форми власності, для городництва, орієнтовною площею 2,00 га, яка є сформована, має кадастровий номер 0523955400:03:002:0494, з метою подальшої передачі безоплатно у власність для ведення особистого селянського господарства, яка розташована на території Вапнярської селищної ради. До вказаного клопотання позивач додав копії паспорта, реєстраційного номера облікової картки платника податків та графічний матеріал на бажану земельну ділянку із позначенням місця розташування.

Рішенням 6 сесії VIII скликання Вапнярської селищної ради від 19 лютого 2021 року № 224 «Про відмову в наданні дозволу на розробку технічної документації із землеустрою щодо поділу та об`єднання земельних ділянок» , яким відмовлено громадянам ОСОБА_1 , ОСОБА_2 , ОСОБА_3 , ОСОБА_4 , ОСОБА_5 у наданні дозволу на розробку технічної документації із землеустрою щодо поділу та об`єднання земельних ділянок сільськогосподарського призначення, комунальної форми власності, для городництва, орієнтовною площею по 2,00 га, яка є сформована, має кадастровий номер 0523955400:03:002:0494, з метою подальшої передачі безоплатно у власність для ведення особистого селянського господарства, яка розташована на території Вапнярської селищної ради згідно статті 136 Земельного кодексу України, оскільки рішенням 2 сесії VIII скликання № 99 від 18.12.2020 дану земельну ділянку включено до переліку земельних ділянок, право оренди яких пропонується для продажу на земельних торгах.

Відповідно до рішення 2 сесії VIII скликання Вапнярської селищної ради від 18.12.2020 № 99 «Про включення до переліку земельних ділянок, право оренди яких пропонується для продажу на земельних торгах (у формі аукціону)» , пунктом 1 якого, зокрема, включено до переліку земельних ділянок, право оренди яких пропонується для продажу на земельних торгах, земельну ділянку площею 14,5334 га, кадастровий номер 0523955400:03:002:0494.

Не погоджуючись з такими рішеннями відповідача, позивач звернувся з даним позовом до суду.

Надаючи правову оцінку спірним правовідносинам, що склалися між сторонами, суд зазначає наступне.

Відповідно до статті 118 ЗК України громадяни, зацікавлені в одержанні безоплатно у власність земельної ділянки із земель державної або комунальної власності для ведення, зокрема, особистого селянського господарства, у межах норм безоплатної приватизації подають клопотання до відповідного органу, який передає земельні ділянки у власність відповідно до повноважень, визначених статтею 122 цього Кодексу. Відповідний уповноважений орган розглядає клопотання у місячний строк і дає дозвіл на розроблення проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки або надає мотивовану відмову у його наданні.

Підставою відмови у наданні такого дозволу може бути невідповідність місця розташування об`єкта вимогам законів, прийнятих відповідно до них нормативно-правових актів, генеральних планів населених пунктів та іншої містобудівної документації, схем землеустрою і техніко-економічних обґрунтувань використання та охорони земель адміністративно-територіальних одиниць, проектів землеустрою щодо впорядкування територій населених пунктів, затверджених у встановленому законом порядку.

Відповідно до ч. 5 ст. 136 ЗК України земельні ділянки, включені до переліку земельних ділянок державної чи комунальної власності, або права на них, виставлені на земельні торги, не можуть відчужуватися, передаватися в заставу, надаватися в користування до завершення торгів.

Стаття 136 ЗК України визначає дві послідовні стадії процедури земельних торгів:

1) підготовка лотів до проведення земельних торгів,

2) проведення земельних торгів.

Як вбачається зі змісту ч. 1 цієї статті підготовку лотів до проведення земельних торгів забезпечує організатор земельних торгів. Підготовка лотів до проведення земельних торгів включає:

а) виготовлення та затвердження у встановленому законодавством порядку документації із землеустрою (у разі формування земельної ділянки, зміни цільового призначення земельної ділянки та в разі, якщо відомості про земельну ділянку не внесені до Державного земельного кадастру);

б) державну реєстрацію земельної ділянки;

в) державну реєстрацію речового права на земельну ділянку;

г) отримання витягу про нормативну грошову оцінку земельної ділянки відповідно до Закону України "Про оцінку земель" у разі продажу на земельних торгах права оренди на неї;

ґ) проведення експертної грошової оцінки земельної ділянки відповідно до Закону України "Про оцінку земель", крім випадків проведення земельних торгів щодо набуття права оренди земельної ділянки;

д) встановлення стартової ціни продажу земельної ділянки, яка щодо земель державної та комунальної власності не може бути нижчою за експертну грошову оцінку земельної ділянки;

е) встановлення стартового розміру річної орендної плати, який щодо земель державної та комунальної власності не може бути меншим, ніж розмір орендної плати, визначений Податковим кодексом України, а щодо земельних ділянок державної та комунальної власності сільськогосподарського призначення сільськогосподарських угідь - не може бути меншим 7 відсотків їх нормативної грошової оцінки;

є) встановлення стартової ціни продажу прав емфітевзису, суперфіцію земельної ділянки, яка щодо земель державної чи комунальної власності не може бути нижчою за вартість відповідного права, визначену шляхом проведення експертної грошової оцінки земельних ділянок;

ж) визначення дати проведення земельних торгів.

В свою чергу, проведення земельних торгів щодо земельних ділянок або прав на них регулюється частиною 4 статті 136, статтею 137 ЗК України та здійснюється за рішенням організатора земельних торгів. Відповідно до частини 1 статті 137 ЗК України організатор земельних торгів через особистий кабінет публікує в електронній торговій системі оголошення про проведення земельних торгів, до якого додаються документи та матеріали на лот (документація), що підтверджують виконання вимог, визначених частиною третьою статті 135 і частиною першою статті 136 цього Кодексу.

Логічне тлумачення вищезазначених норм дозволяє прийти до висновку про те, що частина 5 статті 136 ЗК України може бути застосована як самостійна підстава для відмови у наданні особі дозволу на розробку проекту землеустрою лише у тому разі, якщо земельні ділянки/права на них включені до переліку земельних ділянок, які фактично вже виставлені на земельні торги, тобто знаходяться в активній стадії процедури земельних торгів/аукціону.

Суд звертає увагу на відмінність понять "земельні ділянки/права на них, які виставлені на земельні торги" та "земельні ділянки/права на них, які виставляються на земельні торги". У першому випадку йдеться про доконаний факт, який свідчить про прийняте організатором торгів рішення запропонувати конкретну земельну ділянку, яка має індивідуальний кадастровий номер, місце розташування, площу, цільове призначення та інші суттєві характеристики для продажу/оренди. Натомість, у другому випадку йдеться про намір (декларацію) виставити певну земельну ділянку для продажу/оренди у майбутньому у разі оголошення відповідної конкурентної процедури.

З наданих відповідачем документів слідує, що Вапнярська селищна рада відповідно до рішення від 18.12.2020 №99 лише здійснила намір виставити у майбутньому певні земельні ділянки, у тому числі і земельну ділянку кадастровий номер 0523955400:03:002:0494, для продажу/оренди на земельних торгах. У той же час, суду не надано жодних доказів, які б свідчили про те, що спірна земельна ділянка виставлена на земельні торги (аукціону). Крім того, рішенням 14 сесії VIII скликання Вапнярської селищної ради від 10.08.2021 №673 «Про виключення земельних ділянок з переліку земельних ділянок, право оренди яких пропонується для продажу на земельних торгах» було виключено з переліку земельних ділянок, право оренди яких пропонується для продажу на земельних торгах, зокрема, земельну ділянку площею 14,5334 га, кадастровий номер 0523955400:03:002:0494, що знаходиться на території Вапнярської селищної ради в межах смт. Вапнярка Томашпільського району Вінницької області.

Зважаючи на це, включення земельної ділянки до переліку земельних ділянок, які пропонуються для продажу на земельних торгах або права на які виставляються для такого продажу, саме по собі не є підставою для обмеження права позивача на отримання відповідного дозволу на розробку технічної документації із землеустрою, оскільки не свідчить про те, що конкретно визначена земельна ділянка дійсно виставлена на земельні торги.

Суд не заперечує право органу місцевого самоврядування вирішувати питання, пов`язані з виведенням певних земель з-під процедури, передбаченої ст. 118 ЗК України, для їх подальшої передачі в оренду шляхом аукціону або земельних торгів. Разом з тим, буквальне та логічне тлумачення змісту частини 5 статті 136 ЗК України у її системному зв`язку з іншими нормами, про які суд зазначив вище, дозволяє вважати передчасним висновок відповідача про необґрунтованість вимог позивача.

Оскільки відповідач не надав належних доказів того, що земельна ділянка на час розгляду заяви позивача була фактично виставлена на земельні торги/аукціон, спірне рішення від 19.02.2021 № 224 не можна вважати обґрунтованим, а тому останнє підлягає визнанню протиправним та скасуванню в частині відмови ОСОБА_1 у наданні дозволу на розробку технічної документації із землеустрою щодо поділу та об`єднання земельних ділянок сільськогосподарського призначення, комунальної форми власності, для городництва, орієнтовною площею 2,00 га, яка є сформована, має кадастровий номер 0523955400:03:002:0494, з метою подальшої передачі безоплатно у власність для ведення особистого селянського господарства, яка розташована на території Вапнярської селищної ради.

Оцінюючи позовні вимоги щодо зобов`язання відповідача надати дозвіл на розроблення технічної документації із землеустрою, суд зазначає, що відповідний суб`єкт владних повноважень за наслідком розгляду клопотання та аналізуючи пакет доданих до нього документів, дає дозвіл на розроблення проекту землеустрою (технічної документації) щодо відведення земельної ділянки або надає мотивовану відмову у його наданні.

Отже, саме до повноважень відповідного органу виконавчої влади або органу місцевого самоврядування віднесено вирішення питання щодо надання дозволу. Відтак, такі повноваження є дискреційними, тобто такими, які дають можливість на власний розсуд суб`єкту владних повноважень визначити повністю або частково зміст рішення або вибрати один з кількох варіантів прийняття рішень, передбачених нормативно-правовим актом.

Дискреційні повноваження, насамперед, це сукупність прав і обов`язків державних органів чи органів місцевого самоврядування, їх посадових та службових осіб, що дають можливість на власний розсуд визначити повністю або частково зміст рішення або вибрати один з кількох варіантів прийняття рішень, передбачених проектом акта.

Обмежуючим фактором для рішень представників влади згідно з визначенням дискреційних повноважень є закон і справедливість.

За таких обставин, враховуючи, що законодавець чітко визначив порядок для отримання дозволу на розроблення проекту землеустрою (технічної документації) щодо відведення земельної ділянки, суд вважає, що відсутні підстави без дотримання такого, зобов`язувати суб`єкта владних повноважень приймати наперед визначене рішення та фактично підміняти державний орган.

При цьому суд враховує, що приймаючи оскаржуване рішення від 19.02.2021 № 224, відповідачем не надавалась оцінка дотриманню положень статті 118 ЗК України при зверненні позивача із клопотанням від 15.01.2021, а відмова мотивована лише хибними доводами відповідача, які наведені вище.

Згідно абзацу 2 ч.4 ст. 245 КАС України у випадку, якщо прийняття рішення на користь позивача передбачає право суб`єкта владних повноважень діяти на власний розсуд, суд зобов`язує суб`єкта владних повноважень вирішити питання, щодо якого звернувся позивач, з урахуванням його правової оцінки, наданої судом у рішенні.

Враховуючи вищевикладене, суд вважає за необхідне зобов`язати відповідача повторно розглянути клопотання ОСОБА_1 від 15.01.2021 про надання дозволу на розробку технічної документації із землеустрою щодо поділу та об`єднання земельних ділянок сільськогосподарського призначення, комунальної форми власності, для городництва, орієнтовною площею 2,0 га, яка є сформована, має кадастровий номер 0523955400:03:002:0494 (загальна площа: 14,5334 га), з метою подальшої передачі безоплатно у власність для ведення особистого селянського господарства, яка розташована на території Вапнярської селищної ради, з урахуванням правової оцінки, наданої судом у рішенні.

Оскільки суд відмовляє у задоволенні позовних вимог в частині зобов`язання відповідача надати позивачу дозвіл на розробку технічної документації із землеустрою щодо поділу та об`єднання земельних ділянок для відведення земельної ділянки у власність для ведення особистого селянського господарства, тому відсутні підстави для встановлення судового контролю у цій частині позовних вимог.

Відповідно до статті 90 КАС України суд оцінює докази, які є у справі, за своїм внутрішнім переконанням, що ґрунтується на їх безпосередньому, всебічному, повному та об`єктивному дослідженні. Жодні докази не мають для суду наперед встановленої сили. Суд оцінює належність, допустимість, достовірність кожного доказу окремо, а також достатність і взаємний зв`язок доказів у їх сукупності.

Частиною першою та другою статті 77 КАС України встановлено, що кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених статтею 78 цього Кодексу.

В адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб`єкта владних повноважень обов`язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача.

У таких справах суб`єкт владних повноважень не може посилатися на докази, які не були покладені в основу оскаржуваного рішення, за винятком випадків, коли він доведе, що ним було вжито всіх можливих заходів для їх отримання до прийняття оскаржуваного рішення, але вони не були отримані з незалежних від нього причин.

Враховуючи вищевикладене, перевіривши юридичну та фактичну обґрунтованість доводів сторін, оцінивши докази суб`єкта владних повноважень на підтвердження правомірності своїх дій та докази, надані позивачами, суд дійшов висновку, що позовні вимоги підлягають частковому задоволенню.

Відповідно до пункту 5 частини 1 статті 244 КАС України під час ухвалення рішення суд вирішує як розподілити між сторонами судові витрати.

З врахуванням того, що у позовній заяві представник позивача зазначає, що судові витрати, які позивач очікує понести у зв`язку з розглядом цієї справи відсутні та зважаючи на відсутність документально підтверджених судових витрат, пов`язаних із розглядом справи, питання про їх розподіл судом не вирішується.

Керуючись статтями 243, 245, 246, 250, 262, 295, 297 Кодексу адміністративного судочинства України, суд

ВИРІШИВ:

Позов задовольнити частково.

Визнати протиправним та скасувати рішення Вапнярської селищної ради від 19 лютого 2021 року № 224 «Про відмову в наданні дозволу на розробку технічної документації із землеустрою щодо поділу та об`єднання земельних ділянок» в частині відмови ОСОБА_1 у наданні дозволу на розробку технічної документації із землеустрою щодо поділу та об`єднання земельних ділянок сільськогосподарського призначення, комунальної форми власності, для городництва, орієнтовною площею 2,00 га, яка є сформована, має кадастровий номер 0523955400:03:002:0494, з метою подальшої передачі безоплатно у власність для ведення особистого селянського господарства, яка розташована на території Вапнярської селищної ради.

Зобов`язати Вапнярську селищну раду повторно розглянути клопотання ОСОБА_1 від 15 січня 2021 року про надання дозволу на розробку технічної документації із землеустрою щодо поділу та об`єднання земельних ділянок сільськогосподарського призначення, комунальної форми власності, для городництва, орієнтовною площею 2,0 га, яка є сформована, має кадастровий номер 0523955400:03:002:0494 (загальна площа: 14,5334 га), з метою подальшої передачі безоплатно у власність для ведення особистого селянського господарства, яка розташована на території Вапнярської селищної ради, з урахуванням правової оцінки, наданої судом у рішенні.

В задоволенні решти позовних вимог відмовити.

Рішення суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо таку апеляційну скаргу не було подано. У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови судом апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.

Рішення може бути оскаржене в апеляційному порядку повністю або частково шляхом подання апеляційної скарги до Восьмого апеляційного адміністративного суду. Апеляційна скарга на рішення суду подається протягом тридцяти днів з дня складення повного судового рішення.

Позивач: ОСОБА_1 ( АДРЕСА_1 , реєстраційний номер облікової картки платника податків НОМЕР_1 ).

Відповідач: Вапнярська селищна рада (24240, Вінницька область, Томашпільський район, селище міського типу Вапнярка, вулиця Незалежності, будинок 140, код ЄДРПОУ 04325911).

Суддя В.Д. Ковальчук

СудВолинський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення12.11.2021
Оприлюднено14.11.2021
Номер документу101029539
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —140/8570/21

Рішення від 12.11.2021

Адміністративне

Волинський окружний адміністративний суд

Ковальчук Володимир Дмитрович

Ухвала від 12.11.2021

Адміністративне

Волинський окружний адміністративний суд

Ковальчук Володимир Дмитрович

Ухвала від 16.08.2021

Адміністративне

Волинський окружний адміністративний суд

Ковальчук Володимир Дмитрович

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні