Рішення
від 15.11.2021 по справі 905/1015/21
ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ДОНЕЦЬКОЇ ОБЛАСТІ

ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ДОНЕЦЬКОЇ ОБЛАСТІ

61022, м. Харків, пр. Науки, 5, тел.:(057) 702-07-99, факс: (057) 702-08-52,

гаряча лінія: (096) 068-16-02, E-mail: inbox@dn.arbitr.gov.ua,

код ЄДРПОУ: 03499901, UA628999980313141206083020002


Р І Ш Е Н Н Я

іменем України

15.11.2021 Справа №905/1015/21

Господарський суд Донецької області у складі судді Кротінової О.В.,

при секретарі судового засідання Галагузі М.П.,

за позовом Комунального некомерційного підприємства Маріупольської міської ради Центр первинної медико-санітарної допомоги №1 м.Маріуполя , м.Маріуполь Донецької області, ЄДРПОУ 37885262,

до відповідача, Товариства з обмеженою відповідальністю Кондор Логістик , м.Львів, ЄДРПОУ 39046990,

за участю третьої особи 1, яка не заявляє самостійних вимог щодо предмета спору, на стороні позивача, Товариства з обмеженою відповідальністю ВОГ КАРД , м.Луцьк Волинської області, ЄДРПОУ 42264086,

за участю третьої особи 2, яка не заявляє самостійних вимог щодо предмета спору, на стороні позивача, Товариства з обмеженою відповідальністю ВЕСТ ПЕТРОЛ МАРКЕТ , м.Луцьк Волинської області, ЄДРПОУ 42663493,

про спонукання до виконання зобов`язання, -

за участю представників:

від позивача: Прохоренко Г.В. - посадова інструкція, наказ, статут;

від відповідача: не з`явився;

від третьої особи 1, яка не заявляє самостійних вимог щодо предмета спору, на стороні позивача - не з`явився;

від третьої особи 2, яка не заявляє самостійних вимог щодо предмета спору, на стороні позивача - не з`явився,-

І. Короткий зміст позовної заяви, заперечень та інших заяв, клопотань учасників справи:

Комунальне некомерційне підприємство Маріупольської міської ради «Центр первинної медико-санітарної допомоги №1 м. Маріуполя» звернулось до господарського суду з позовом до Товариства з обмеженою відповідальністю «Кондор Логістик» про:

- зобов`язання відповідача відновити становище, яке існувало до припинення відпуску бензину А-95 за договором №1/2210 від 03.02.2020 про закупівлю товару та додаткової угоди №1 від 22.03.2021 до нього - а саме встановити залишок бензину марки А-95 на картці WOG № НОМЕР_1 в обсязі залишку поставленого, але не відпущеного пального;

- заборону відповідачу встановлювати ліміт на відпуск бензину марки А-95 за карткою WOG № НОМЕР_1 в обсязі, нижчому за залишок поставленого, але не відпущеного пального за договором №1/2210 від 03.02.2020 про закупівлю товару та додаткової угоди №1 від 22.03.2021 до нього;

- зобов`язання відповідача відпустити Комунальному некомерційному підприємству Маріупольської міської ради «Центр первинної медико-санітарної допомоги №1 м. Маріуполя» бензин марки А-95 у кількості 4 390 літрів (чотири тисячі триста дев`яносто літрів) вартістю за договором №1/2210 від 03.02.2020 про закупівлю товару - 96 404,40 грн. на підставі картки WOG № 7825 9900 0324 9554 відповідно до договору №1/2210 від 03.02.2020 про закупівлю товару та додаткової угоди №1 від 22.03.2021 до нього.

В обґрунтування своїх вимог позивач посилається на укладання із відповідачем договору №1/2210 від 03.02.2020 про закупівлю товару - бензину марки А-95 у кількості 27000л, повну оплату даної кількості пального. Відповідачем з метою відпуску товару позивачу видано картку WOG № НОМЕР_1 Товариства з обмеженою відповідальністю ВОГ КАРД , за якою здійснювалась заправка автомобілів протягом грудня 2020 та січня 2021. У лютому 2021 заправку автомобілів позивача на зазначеній у договорі АЗС припинено, у фіскальних чеках, наданих оператором АЗС - Товариство з обмеженою відповідальністю ВЕСТ ПЕТРОЛ МАРКЕТ , доступний обсяг пального зазначався меншим за залишок поставленого за договором пального, в подальшому обсяг доступного за карткою пального взагалі не зазначено. Одночасно, станом на 19.02.2021 за актом звірки взаєморозрахунків між сторонами за договором залишок невідпущеного пального складає 4390л, його вартість за договором - 96404,40грн. Між сторонами укладено додаткову угоду №1 від 22.03.2021 до означеного договору про закупівлю товару, відповідно до якої строк дії останнього продовжено до 31.12.2021, проте відпуск пального відповідно до умов договору не поновлено. За результатами листування із відповідачем, останній повідомляв про наявність технічних проблем та зобов`язався поновити відпуск пального після їх усунення, чого не здійснено. Тривання таких обставин до теперішнього часу порушує права позивача на володіння та користування майном, яке належить позивачу на праві оперативного управління та яке відповідач повинен йому надати шляхом відпуску пального згідно з умовами договору. Вважає порушене право позивача на відпуск залишку поставленого та сплаченого за договором пального та його захист можливим лише шляхом відновлення становища, яке існувало до порушення права, а саме встановлення залишку пального на картці в обсязі залишку поставленого, але не відпущеного пального, заборону вчинення дій - встановлення ліміту на відпуск поставленого за договором пального, нижчого за його залишок, та примусового виконання обов`язку в натурі. Саме виходячи з цього і заявлено позовні вимоги.

На підтвердження викладених обставин позивачем надано у копіях: договір про закупівлю товару №1/2210 від 03.02.2020 разом із специфікацією (додаток №1), переліком АЗС постачальника (додаток №2) та додатковою угодою №1 від 22.03.2021 до нього, видаткову накладну №180220/1 від 18.02.2020, платіжне доручення №77 від 04.03.2020, договір поставки партіями з використанням паливних карток №ПК-07055 від 17.12.2018, договір поставки нафтопродуктів оптовими партіями №ШК-07103 від 03.01.2019 з додатком №1 до нього, фіскальні чеки №486178 від 31.12.2020, №488275 від 04.01.2021, №488327 від 04.01.2021, №489076 від 05.01.2021, №495352 від 14.01.2021, №495353 від 14.01.2021, №495551 від 14.01.2021, №496121 від 15.01.2021, листи №01/20-1266 від 16.12.2020, №12177 від 17.12.2020, №01/20-104 від 09.02.2021, №1252 від 19.02.2021, №01/20-142 від 22.02.2021, №2246 від 23.04.2021, акт звірки взаєморозрахунків за період з 01.01.2021 по 18.02.2021, службовий документ №29577 від 15.02.2021, претензія №01/20-331 від 13.04.2021, службові документи №29577 від 15.02.2021, №30267 від 02.03.2021, №30610 від 10.03.2021, №30944 від 18.03.2021, акт фіксації факту відмови у відпуску пального №б/н від 09.04.2021 із службовим документом №32000 від 09.04.2021, акт фіксації факту відмови у відпуску пального №б/н від 12.04.2021 із службовим документом №32126 від 12.04.2021, акт фіксації факту відмови у відпуску пального №б/н від 13.04.2021 із службовими документами №32175 від 13.04.2021, №32176 від 13.04.2021 та №32177 від 13.04.2021, акт фіксації факту відмови у відпуску пального №б/н від 14.04.2021 із службовими документами №32224 від 14.04.2021, №32223 від 14.04.2021 та №32225 від 14.04.2021, акт фіксації факту відмови у відпуску пального №б/н від 15.04.2021 із службовим документом №32267 від 15.04.2021, акт фіксації факту відмови у відпуску пального №б/н від 16.04.2021 із службовим документом №32313 від 16.04.2021, акт фіксації факту відмови у відпуску пального №б/н від 20.04.2021 із службовим документом №32522 від 20.04.2021, акт фіксації факту відмови у відпуску пального №б/н від 21.04.2021 із службовим документом №32564 від 21.04.2021, акт фіксації факту відмови у відпуску пального №б/н від 22.04.2021 із службовим документом №32614 від 22.04.2021, акт фіксації факту відмови у відпуску пального №б/н від 29.04.2021 із службовим документом №32939 від 29.04.2021, акт фіксації факту відмови у відпуску пального №б/н від 05.05.2021 із службовими документами №33182 від 05.05.2021, №33183 від 05.05.2021 та №33179 від 05.05.2021, акт фіксації факту відмови у відпуску пального №б/н від 06.05.2021 із службовим документом №33241 від 06.05.2021, акт фіксації факту відмови у відпуску пального №б/н від 25.05.2021 із службовими документами №34103 від 25.05.2021 та №34104 від 25.05.2021, листи №85/19172 від 18.05.2021, №85/19175 від 18.05.2021, №17.2/19280 від 19.05.2021, рішення Маріупольської міської ради Донецької області №6/38-4273 від 28.03.2014, №7/4-39 від 28.01.2016 з додатком №1, №7/5-02 від 03.03.2016 з додатками, лист №55/19747 від 21.05.2021, рішення колегії Іллічівської районної адміністрації Маріупольської міської ради №262 від 29.08.2013, скріншоти з сервісу перевірки контрагентів YouControl станом на 21.05.2021, скріншоти з системи електронних закупівель Prozorro станом на 21.05.2021, протокольне рішення №129 від 26.04.2021 Про розгляд тендерної пропозиції , договір про закупівлю бензину А-95 №55 від 14.05.2021 із спеціфікацією та додаток №2 до нього, ксерокопію лицьової сторони картки WOG № НОМЕР_1 .

Нормативно свої вимоги позивач обґрунтовує посиланням на ст.ст.16, 526, ч.2 ст.386, ч.2 ст.631 Цивільного кодексу України, ч.1, ч.3 ст.137 Господарського кодексу України.

12.07.2021 від представника відповідача через електронну поштову скриньку суду отримано клопотання б/н від 09.07.2021 про відкладення судового засідання призначеного на 12.07.2021 на інший день у провадженні по справі №905/1015/21.

19.07.2021 від Товариства з обмеженою відповідальністю ВЕСТ ПЕТРОЛ МАРКЕТ отримано пояснення третьої особи за №705 від 12.07.2021, відповідно до яких зазначає основний вид діяльності товариства; вказує, що є орендарем автозаправної станції, що знаходиться за адресом: Донецька область, м.Маріуполь, вул.Мазая Макара, 45, майно автозаправної станції передано йому для зберігання та реалізації нафтопродуктів, роздрібного продажу продовольчих та непродовольчих товарів, ін.; відпуск пального для відповідача здійснювався на підставі окремих договірних відносин з третьою особою 1 (на підставі договору між третьою особою 1 та третьою особою 2); у третьої особи 2 відсутні будь-які відносини з позивачем, а також із відповідачем; товариство не є стороною договору №1/2210 від 03.02.2020 про закупівлю товару, відповідальність за порушення умов цього договору несе саме Товариство з обмеженою відповідальністю Кондор Логістик .

19.07.2021 від Товариства з обмеженою відповідальністю ВОГ КАРД надійшли пояснення третьої особи за №401 від 13.07.2021, у яких свідчить, що не є стороною договору №1/2210 від 03.02.2020 про закупівлю товару, між третьою осою 1 та позивачем відсутні договірні відносини з постачання пального та будь-які зобов`язання з постачання пального перед позивачем; вказує на отримання картки № НОМЕР_1 відповідачем на виконання договору №ПК-07055 від 17.12.2019 між третьою особою 1 та відповідачем, за умовами якого останній має право на отримання товарів (нафтопродуктів) виключно за умови 100% попередньої оплати і самостійно встановлює ліміти на паливних картках, які йому видані, грошові кошти отримані відповідачем від позивача перераховуються та розподіляються по конкретних картках виключно відповідачем; третя особа 1 не контролює розподіл коштів та не може впливати на покупця по таких питаннях, відтак саме Товариство з обмеженою відповідальністю Кондор Логістик зараховує кошти на картки, які використовуються позивачем, причини за яких відмовлено позивачу, залежать від волевиявлення відповідача; зауважено, що дія договору №ПК-07055 від 17.12.2019 закінчилась 31.01.202; зазначено, що Товариство з обмеженою відповідальністю ВОГ КАРД жодних правочинів про забезпечення виконання зобов`язань Товариством з обмеженою відповідальністю Кондор Логістик не укладало, не несе відповідальності за невиконання зобов`язань відповідачем та звернуто увагу, що останній, як самостійний суб`єкт господарювання, несе власну відповідальність за порушення взятих на себе зобов`язань, та не позбавлений права укласти договір з будь-яким іншим постачальником пального з метою належного виконання зобов`язань по договору №1/2210 від 03.02.2020 про закупівлю товару.

До пояснень додано у копіях: договір поставки партіями з використанням паливних карток №ПК-07055 від 17.12.2018 разом із додатковою угодою від 01.12.2020 до нього.

06.10.2021 від позивача через канцелярію Господарського суду Донецької області отримано клопотання №01/20-803 від 28.09.2021 про прийняття до розгляду доказів.

У клопотанні позивач посилається на активну участь відповідача у процедурах закупівель за допомогою електронної системи закупівель Prozorro станом на 09.09.2021, свідчить про укладання ним із постачальниками нафтопродуктів відповідних договорів; вважає наявною можливість виконати свої зобов`язання за спірним договором; станом на 28.09.2021 відпуск пального не поновлено, картка заблокована; звернуто увагу, що між сторонами погоджено залишок пального станом на 01.01.2021 в обсязі 5560л., цей залишок підтверджується і чеком №488275 від 04.01.2021, в якому після відпуску пального зазначено залишок 5510л.

Стосовно доданих до клопотання доказів, говорить про неможливість подання їх відповідно до ч.2 ст.80 Господарського процесуального кодексу України, оскільки отримано після подання позову та закриття провадження у справі, керуючись ч.8 ст.80 названого Кодексу просить просить прийняти до розгляду та долучити до справи зазначені в цьому клопотанні докази, копії яких додано до нього.

До клопотання долучено: докази надсилання іншим учасникам справи; скріншоти з системи електронних закупівель Prozorro станом на 28.08.2021, 09.09.2021, 14.09.2021; копії: договору поставки нафтопродуктів оптовими партіями №27-01/20 від 03.01.2020 із додатком №1 та додатковими угодами №3 від 15.07.2020, №4 від 28.07.2020 до нього, акту фіксації відмови у відпуску пального від 28.09.2021.

Відповідачем відзив суду не надано.

У судових засіданнях представник позивача наполягав на задоволенні позовних вимог, пояснив, що: поставка пального була здійснена відповідно до договору, у відпуску цього пального позивачу відмовляють; договір передбачає поставку та передачу пального позивачу; відпуск пального здійснює АЗС, з якою у відповідача укладено договір; відпуск пального, а саме передача його у фактичне володіння здійснюється на підставі картки; поставка здійснена у лютому місяці; визначено кінцеву мету, як фактична передача пального позивачу; в момент поставки пальне не переходить до фактичного володіння позивача, а зберігається на АЗС до його відпуску; звернуто увагу на акт фіксації факту відмови у відпуску пального від 05.05.2020; зазначено, що наразі картка є заблокованою; зауважено на можливості відповідачем виконати договір.

Представник відповідача у судові засідання не з`явився, про час та місце судового засідання повідомлений належним чином.

Представники третіх осіб у судові засідання не з`явились, про час та місце судового засідання повідомлені належним чином.

ІІ. Процесуальні дії суду:

З дотриманням приписів ст.32 Господарського процесуального кодексу України, відповідно до Положення про автоматизовану систему документообігу суду, за результатом розподілу автоматизованої системи документообігу Господарського суду Донецької області для розгляду справи №905/1015/21 визначено суддю Матюхіна В.І.

Ухвалою Господарського суду Донецької області від 22.06.2021 прийнято позовну заяву до розгляду та відкрито провадження у справі 905/1015/21; визначено здійснювати розгляд справи за правилами загального позовного провадження; підготовче засідання призначено на 12.07.2021; встановлено відповідачу строк для надання (суду і позивачеві) відзиву на позовну заяву, всіх письмових та електронних доказів, висновків експертів і заяв свідків, що підтверджують заперечення проти позову - протягом (не пізніше) п`ятнадцяти днів з дня вручення ухвали про відкриття провадження у справі; із урахуванням вимог ст.ст.166, 167 ГПК України встановлено: позивачу строк для подання відповіді на відзив - протягом 3-х робочих днів з дня отримання відзиву; відповідачу строк для подання заперечення на відповідь - протягом 3-х робочих днів з дня отримання відповіді; задоволено клопотання позивача про залучення до участі у справі третіх осіб; залучено Товариство з обмеженою відповідальністю «ВОТ КАРД» (43010, Волинська область, місто Луцьк, вулиця Кременецька, будинок 38, ідентифікаційний код 42264086) до участі у справі як третю особу, яка не заявляє самостійних вимог на предмет спору, на стороні позивача; залучено Товариство з обмеженою відповідальністю «ВЕСТ ПЕТРОЛ МАРКЕТ» (43010, Волинська область, місто Луцьк, вулиця Кременецька, будинок 38, ідентифікаційний код 42663493) до участі у справі як третю особу, яка не заявляє самостійних вимог на предмет спору, на стороні позивача; встановлено третім особам строк для подання пояснень щодо позову (суті спору) - протягом 15 днів з дня вручення даної ухвали; визнано явку у перше засідання представників сторін (позивача, відповідача) і 3-х осіб не обов`язковою.

З дотриманням приписів ст.32 Господарського процесуального кодексу України, відповідно до Положення про автоматизовану систему документообігу суду, Засад використання автоматизованої системи документообігу суду в Господарському суді Донецької області, затверджених протоколом зборів суддів №4 від 14.09.2016 (зі змінами та доповненнями), у зв`язку з відрахуванням судді Матюхіна В.І. зі штату суддів Господарського суду Донецької області, для розгляду справи №905/851/21 визначено суддю Кротінову О.В. (розпорядження керівника апарату Господарського суду Донецької області №02-01/247 від 11.08.2021, протокол повторного автоматизованого розподілу судової справи між суддями від 11.08.2021).

Ухвалою суду від 17.08.2021 прийнято справу №905/1015/21 до свого провадження; визначено дату розгляду справи спочатку 11.08.2021; підготовче засідання призначено на 07.09.2021.

За результатами підготовчого засідання 07.09.2021 закрито підготовче провадження по справі №905/1015/21; справу №905/1015/21 визначено призначити до судового розгляду по суті; встановлено проведення судового засідання 06.10.2021 для розгляду справи по суті.

06.10.2021 у судовому засіданні оголошувалась перерва по 03.11.2021, про що позивач повідомлений у судовому засіданні під розписку, відповідач та треті особи відповідною ухвалою суду.

Викладені позивачем причини у клопотанні №01/20-803 від 28.09.2021 про прийняття до розгляду доказів визнано судом поважними.

Представлені учасниками справи документи прийнято судом та враховано під час розгляду справи по суті.

Відкладення розгляду справи є правом та прерогативою суду, основною умовою для якого є неможливість вирішення спору у відповідному судовому засіданні.

Враховуючи положення Господарського процесуального кодексу України, суть спору, загальну тривалість розгляду справи, те, що судом створено сторонам необхідні умови для встановлення фактичних обставин справи і правильного застосування законодавства, було надано достатньо часу та створено відповідні можливості для реалізації кожним учасником своїх процесуальних прав, передбачених ст.42 Господарського процесуального кодексу України, в тому числі шляхом направлення поштою (іншим належним засобом зв`язку) відповідних доказів до суду, суд дійшов висновку про відсутність підстав для відкладення розгляду справи, як і для оголошення перерви у справі, та існуючою можливість розглянути спір за наявними в справі матеріалами, у цьому судовому засіданні.

ІІІ. Фактичні обставини справи, встановлені судом:

17.12.2018 між Товариством з обмеженою відповідальністю ВОГ КАРД , як постачальником, та Товариством з обмеженою відповідальністю Кондор Логістик , як покупцем, укладено договір поставки партіями з використанням паливних карток №ПК-07055.

Відповідно до умов договору №ПК-07055 від 17.12.2018 Товариство з обмеженою відповідальністю ВОГ КАРД (третя особа 1) зобов`язалось передавати у власність відповідача (поставляти) товари, (надавати послуги), а відповідач зобов`язався приймати у власність товари (послуги) та оплачувати їх вартість на умовах, передбачених договором.

Товари (послуги) згідно даного договору постачаються покупцю (відповідачу) для подальшого перепродажу третім особам, а також для виробничого споживання покупцем (п.2.2 договору №ПК-07055 від 17.12.2018).

Передача товарів (надання послуг) покупцю здійснюється з використанням паливних карток (п.2.4 договору №ПК-07055 від 17.12.2018).

Як то визначено п.2.5 договору №ПК-07055 від 17.12.2018, на виконання його умов третя особа 1 передає відповідачу паливні картки, про що сторони підписують відповідний акт приймання-передачі.

З пункту 2.6 договору №ПК-07055 від 17.12.2018 договору, з урахуванням визначень розділу договору Терміни і поняття , слідує, що з метою належного виконання своїх зобов`язань щодо передачі товарів (надання послуг) відповідачу третя особа 1 самостійно залучає необхідну кількість Користувачів ТО (Користувач ТО - підприємство, яке має відповідні права на експлуатацію ТО і на виконання договірних відносин з постачальником (третіми особами), забезпечує передачу товарів (надання послуг) покупцю. Товари (послуги), отримані покупцем з використанням паливних карток від користувача ТО, що підтверджується Чеком, вважаються поставленими (наданими) згідно умов даного договору. Чек підтверджує виключно факт передачі товарів (надання послуг) покупцю, який оплачено попередньо або підлягає наступній оплаті, згідно умов даного договору). Сторони погодили, що товари вважаються поставленими (послуги - наданими) по цьому договору в тих випадках, коли передачу товарів (надання послуг) з використанням паливних карток було здійснено Користувачем ТО, інформація про якого може визначатись в Чеках (Чек - письмовий обліковий документ, який засвідчує факт здійснення транзакції з використанням конкретної паливної картки. Чек містить інформацію про ідентифікаційний номер паливної картки, кількість переданих товарів (послуг), ідентифікатор ТО. Сторони вважають Чек достатнім та належним доказом факту фактичної передачі покупцеві товарів (надання послуг), які вказані в чеку).

Постачання товарів (надання послуг) відповідачу здійснюється третьою особою 1 (Користувачем ТО) цілодобово (за винятком технічних перерв) на ТО (ТО - місце передачі товарів (надання послуг) покупцю, зі спеціально встановленим обладнанням (автозаправна станція/комплекс, мийка, шиномонтаж, кафе, тощо)), шляхом використання встановленого на ТО обладнання, при умові: пред`явлення паливної картки відповідачем (довіреною особою - будь-яка особа, якій покупець передав паливну картку і тим самим уповноважив її на вчинення дій по отриманню товарів (послуг) з використанням паливної картки від імені та за рахунок покупця. Сторони погоджуються вважати, що кожен, хто пред`являє паливну картку є уповноваженим представником (повіреним) покупця на отримання товарів (послуг) за цим договором, отримання Чеків. Дії пред`явника паливних карток в цілях даного договору визнаються діями покупця), правильного введення коду паливної картки та її авторизації. Передача товарів (надання послуг) відповідачу здійснюється лише за умови фактичної наявності товарів (можливості надання послуг) та ТО на момент проведення транзакції. Передача нафтопродуктів (скрапленого газу) здійснюється шляхом заправки транспортних засобів відповідача (довіреної особи) в кількості та асортименті, обраних відповідачем (довіреною особою) самостійно, в межах ліміту, встановленого на паливній картці та залишків ресурсів на індивідуальній картці, або особовому рахунку (п.3.1 договору).

Підтвердженням фактичного отримання відповідачем товарі (послуг) на ТО в асортименті, кількості та ціні є Чек, що видається покупцю (п.3.2 договору).

До обов`язків третьої особи 1 відносено, зокрема, протягом одного робочого дня з моменту звернення покупця до постачальника (офіс постачальника) змінювати розмір ліміту товарів (послуг), а також здійснювати відповідне перепрограмування паливної картки. У випадку здійснення зазначених змін покупцем через особистий кабінет, такі зміни вступають в силу з моменту виконання такої операції в Особистому кабінеті (п.5.3.5 договору); блокувати операції по паливній (-их) картці (-ах) у випадках: крадіжки, втрати, знищення, пошкодження паливних карток при умові виконання покупцем п.5.1.10 даного договору. Надання неправильного PIN - коду, після триразового неправильного введення PIN - коду паливна картка блокується автоматично. Закінчення ліміту товарів (послуг) (п.5.3.7 договору).

Третя особа 1 має право заблокувати операції по паливній (-их) картці (-ах) та припинити передачу товарів (надання послуг) покупцю у випадках: невиконання чи неналежного виконання покупцем умов оплати, передбачених розділом 4 даного договору; несвоєчасного повернення належним чином підписаних оригіналів актів приймання-передачі та/або видаткових накладних (п.5.1.11 даного договору); зниження додатного значення чи збільшення від`ємного значення Суми блокування; пред`явлення оператору ТО пошкодженої паливної картки, що не дозволяє здійснити по ній передачу товарів (надання послуг); порушення покупцем умов користування паливними картками та/або умов користування Особистим кабінетом; виникнення між сторонами спорів, неврегульованих між сторонами, або переданих на розгляд суду; припинення дії або дострокового розірвання даного Договору (п.5.4.1. даного договору); залучати третіх осіб для належного виконання своїх зобов`язань за даним договором (п. 5.4.4 даного договору).

Пункт 5.2.2 договору встановлює право відповідача самостійно визначати/змінювати розмір ліміту товарів (послуг) на паливній картці, здійснювати блокування (розблокування) операцій по паливній картці, визначати інші доступні параметри (умови) використання паливних карток, шляхом надіслання в Офіс постачальника відповідного письмового повідомлення, а також в Особистому Кабінеті. Покупець вправі розблокувати паливні картки виключно у випадках, коли таке блокування було здійснене покупцем.

Паливна картка дійсна протягом терміну дії, встановленого на паливній картці. Покупець зобов`язаний до закінчення останнього місяця терміну дії паливної картки звернутись в Офіс постачальника для отримання паливної картки з новим терміном дії. Невиконання цього обов`язку не звільняє покупця від виконання зобов`язань по даному договору. Паливні картки з новим терміном дії, видаються покупцю на умовах визначених п.2.5 даного договору, після письмового звернення покупця в Офіс постачальника (п.6.2 даного договору).

Покупець несе усю відповідальність та ризик негативних наслідків за користування паливною карткою з моменту отримання паливної картки (підписання акту приймання-передачі паливної картки. Покупець несе повну відповідальність за дотримання порядку та умов користування паливною карткою, нерозголошення встановлених покупцем PIN-кодів, а також за здійснення будь-яких Транзакцій з використанням отриманих паливних карток. Покупець самостійно врегульовує свої відносини з Довіреними особами, щодо використання паливних карток (п.6.12 даного договору).

Постачальник (Користувач ТО) звільняється від виконання своїх зобов`язань в частині передачі товарів (надання послуг) покупцю (Довіреній особі) на тій чи іншій ТО на строк реконструкції окремих ТО, планових та поточних ремонтів, перерв, зливу нафтопродуктів з бензовоза, виходу з ладу обладнання, що використовується на відповідній ТО, збоїв в роботі технічних та комп`ютерних систем, знеструмлення електромережі і інших причин, які впливають на роботу відповідної (-их) ТО (п.8.1 даного договору).

У випадку, якщо покупець купує товари (послуги) у постачальника згідно даного Договору для подальшого перепродажу третім особам, покупець гарантує та зобов`язується дотримуватись наступних умов співпраці Сторін: не здійснювати перепродаж товару (послуг) третім особам, шляхом використання мережі Інтернет, інших засобів масової інформації; здійснювати перепродаж товарів (послуг) третім особам, які не співпрацюють з постачальником на підставі окремих договорів поставки (купівлі-продажу); здійснювати перепродаж товарів (послуг) третім особам, як кінцевим споживачам (роздрібним покупцям, які здійснюють фактичну вибірку товарів (послуг); здійснювати перепродаж товару третім особам, виключно на підставі укладених з третіми особами окремих цивільно-правових угод у простій письмовій формі, за умови проведення третіми особами розрахунків за товар в безготівковому порядку; при здійсненні перепродажу товару третім особам, покупець несе усю відповідальність за використання третіми особами паливних карток покупця, за виключенням випадку, коли покупець повідомив постачальника про втрату, крадіжку, знищення, пошкодження паливних карток у відповідності до п.5.1.10 даного договору (п.8.3 договору).

Даний договір набирає сили з моменту його підписання сторонами та діє протягом 1 року, але в будь-якому випадку, до повного виконання сторонами своїх зобов`язань по даному Договору (п.12.1 даного Договору).

У випадку, коли жодна із сторін протягом одного місяця до закінчення строку дії даного Договору не заявила про намір його розірвати та продовжує надалі виконувати умови даного Договору, то Договір вважається таким, що діє на кожен наступний рік на умовах передбачених даним Договором (п.12.2 даного Договору).

Договір підписано та скріплено печатками учасників правовідносин, третьою особою 1 визнається його укладання.

01.12.2020 між Товариством з обмеженою відповідальністю ВОГ КАРД та Товариством з обмеженою відповідальністю Кондор Логістик підписано додаткову угоду до договору поставки партіями з використанням паливних карток №ПК-07055 від 17.12.2018, відповідно до якої сторони дійшли взаємної згоди внести зміни в частині строку дії договору, визначивши його дію до 31.01.2021, але в будь-якому випадку до повного виконання сторонами своїх зобов`язань за договором. Закінчення строку дії цього договору не звільняє сторони від виконання тих зобов`язань, які виникли за договором протягом строку його дії та залишились невиконаними.

03.01.2019 між Товариством з обмеженою відповідальністю ВОГ КАРД , як постачальником, та Товариством з обмеженою відповідальністю Кондор Логістик , як покупцем, укладено договір поставки нафтопродуктів оптовими партіями №ШК-07103 від 03.01.2019.

Відповідно до умов договору №ШК-07103 від 03.01.2019 постачальник зобов`язується постачати партіями нафтопродукти в асортименті, скраплений газ, в подальшому іменовані товар, а покупець зобов`язується прийняти товар від постачальника та оплатити його вартість на умовах даного договору (п.1.1 даного Договору).

Відповідно до умов даного Договору постачальник зобов`язується зберігати придбаний покупцем у постачальника товар протягом строку та на умовах, передбачених даним договором (п.1.2 даного договору).

Товар згідно даного Договору постачається покупцю для подальшого перепродажу третім особам, а також для виробничого споживання покупцем (п.1.4 даного договору).

Постачальник має право залучати третіх осіб для належного виконання своїх зобов`язань за даним договором (п.1.7 даного Договору).

Після погодження сторонами асортименту, кількості та ціни товару (товарної партії) постачальник надає за видатковою накладною покупцю картку(и) на пальне WOG встановленої форми відповідного номіналу (далі по тексту - картка(и) на пальне або картка(и)). Картка на пальне виготовляється на паперовому носії, глянцевому паперовому носії, заламінованого плівкою; пластиковому носії. Містить емблему торгової марки WOG , вказівку на вид (марку) товару та номінал. На картку нанесено штрих-код, голографічне зображення та інші ступені захисту. Передача покупцю карток на пальне WOG здійснюється по місцезнаходженню офісу постачальника уповноваженій особі покупця. Факт передачі карток на пальне від постачальника покупцю підтверджується підписанням сторонами видаткової накладної на Товар. Право власності на Товар переходить до покупця з моменту підписання сторонами відповідної видаткової накладної на Товар. (п.3.1 даного договору).

Товар вважається переданим на зберігання покупцем постачальнику з дати підписання сторонами відповідної видаткової накладної на Товар. Товар повертається (видається) покупцю зі зберігання лише на підставі та в обмін на картку на пальне, видану постачальником покупцеві на умовах, передбачених п.3.1 даного Договору. Картка на пальне є товарно-розпорядчим документом на Товар, на підставі якого здійснюється видача (повернення) Товару за місцем його зберігання (АЗС). Картка на пальне не є розрахунковим чи платіжним засобом. Для отримання Товару зі зберігання (заправки пальним транспортного засобу на АЗС) водій пред`являє оператору АЗС картку на пальне. Оператор АЗС здійснює відповідну ідентифікацію картки на пальне, і, на підставі цього, здійснює фактичну передачу (видачу) Товару відповідної марки та кількості. При видачі Товару, картка на пальне залишається у оператора, що є підтвердженням факту отримання покупцем товару зі зберігання відповідного асортименту та кількості (п.3.2 даного договору).

З метою належного виконання своїх зобов`язань щодо фактичної передачі (видачі) Товару покупцю зі зберігання, постачальник має право залучати необхідну кількість третії осіб - підприємств, які мають відповідні права на експлуатацію АЗС (необхідних площ АЗС) і на виконання договірних відносин з постачальником, забезпечують фактичну передачу (видачу) товару покупцю при пред`явленні останнім картки на пальне (надалі - Користувач(і) АЗС). Товари, отримані покупцем від користувача АЗС, що підтверджується чеком касового апарату (РРО), вважаються повернутими зі зберігання постачальником покупцю згідно умов цього Договору (п.3.3 даного договору).

Покупець зобов`язаний отримати Товар зі зберігання в межах терміну (строку) дії карток на пальне. Термін (строк) дії карток на пальне вказується у видатковій накладній і погоджується сторонами шляхом підписання видаткової накладної на Товар. У випадку, якщо термін дії карток не вказаний у видатковій накладній, то термін дії карток на пальне становить 1 календарний рік від дати видаткової накладної (п.3.5 даного договору).

Зберігання та видача (передача) Товару зі зберігання здійснюється на автозаправних станціях (АЗС) користувача(ів) АЗС, перелік яких узгоджується сторонами у Додадтку №1 до цього договору. Перелік АЗС може змінюватися постачальником в односторонньому порядку. Повідомлення про такі зміни можуть надсилатися покупцю засобами електронного або факсимільного зв`язку, а також шляхом розміщення інформації на веб-сайті постачальника: www.wog.ua (п.3.7 даного договору).

Товар покупця видається постачальником (Користувачем АЗС) тільки пред`явнику картки на пальне. Покупець запевняє, що кожен, хто пред`являє картку на пальне, є його уповноваженим представником на отримання товару від постачальника (п.3.9 даного договору).

У випадку, якщо покупець купує товар у постачальника згідно даного Договору для подальшого перепродажу третім особам, покупець гарантує та зобов`язується дотримуватись наступних умов співпраці сторін: не здійснювати перепродаж Товару третім особам, шляхом використання мережі Інтернет, інших засобів масової інформації; здійснювати перепродаж Товару третім особам, які не співпрацюють з постачальником на підставі окремих договорів поставки (купівлі-продажу) нафтопродуктів; здійснювати перепродаж Товару третім особам, як кінцевим споживачам (роздрібним покупцям, які здійснять фактичну вибірку Товару); здійснювати перепродаж Товару третім особам, виключно на підставі укладених з третіми особами окремих цивільно-правових угод у простій письмовій формі за умови проведення третіми особами розрахунків за товар в безготівковому порядку (п.6.6 даного договору).

Даний договір набирає сили з моменту його підписання сторонами та діє протягом 1 року, але в будь-якому випадку до повного виконання сторонами своїх зобов`язань по даному Договору. У випадку, коли жодна сторона із сторін протягом одного місяця до закінчення строку дії даного Договору не заявила про намір його розірвати та продовжує надалі виконувати умови даного Договору, то Договір вважається таким, що діє на кожен наступний рік на умовах передбачених даним Договором. Постачальник вправі розірвати даний договір в односторонньому порядку, повідомивши про це покупця за 10 (десять) календарних днів до бажаної дати розірвання Договору (п.10.9 даного договору).

У додатку №1 від 03.01.2019 до договору поставки нафтопродуктів №ШК-07103 від 03.01.2019 наведено перелік АЗС, на яких здійснюється повернення товару зі зберігання згідно пред`явлених покупцем карток на пальне, зокрема, АЗС Макара Мазая : Донецька область, м.Маріуполь, вул.Макара Мазая, 37.

Договір із додатком до нього підписано та скріплено печатками учасників правовідносин.

Доказів припинення дії даного договору суду не надано.

03.02.2020 між Комунальним некомерційним підприємством Маріупольської міської ради Центр первинної медико-санітарної допомоги №1 м.Маріуполя (покупець) та Товариством з обмеженою відповідальністю Кондор Логістик (постачальник) укладено договір №1/2210 про закупівлю товару.

Відповідно до п.1.1 договору постачальник взяв на себе зобов`язання здійснити у 2020 році поставку та передачу покупцю товару у кількості та за цінами, які зазначено у специфікації, що є невід`ємною частиною договору, а покупець - прийняти і оплатити постачальнику його вартість у строки та порядку, передбаченими цим договором.

За визначенням п.1.2 договору, найменування (номенклатура, асортимент) товару ДК 021:2015 - 09130000-9 Нафта і дистиляти - Бензин марки А-95.

Одиницею виміру кількості товару сторони визначили літри (п.1.3 договору).

Пунктом 1.4 договору передбачено, що обсяги закупівлі товару можуть бути зменшені залежно від реального функціонування та/або фактичного обсягу видатків покупця.

Згідно п.2.1 договору постачальник повинен поставити покупцеві товар, передбачений цим договором, якість якого підтверджується наявністю сертифіката якості або паспортом виробника, та відповідає Держстандартам, технічним або іншим умовам, які пред`являються до товару даного виду.

Умови щодо ціни договору застережені у його розділі 3 Ціна договору та полягають у такому: загальна ціна договору складає 592920,00грн., ціна за одиницю визначається у специфікації (п.3.1 договору); усі витрати, що постачальник передбачає нести, виконуючи усі умови дійсного договору, враховано в ціні договору (п.3.2 договору); передбачено можливість зміни ціни, при цьому ціна одиниці товару може змінюватись не більше ніж на 10% (п.3.3 договору); ціна на товар встановлюється в національній валюті України - гривні (п.3.4 договору).

Розрахунки проводяться шляхом оплати покупцем після пред`явлення продавцем рахунку на оплату товару та підписання сторонами видаткової накладної. Покупець зобов`язався повністю оплатити вартість (ціну) переданої у його власність (поставленої) партії товару протягом 30 календарних днів з моменту підписання сторонами накладної (видаткової накладної) на переданий у власність (поставлений) товар, шляхом перерахування грошових коштів на банківський поточний рахунок продавця, вказаний у цьому договорі. Але у разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за поставлений товар здійснюється протягом 5 банківських днів з дати отримання замовником бюджетного призначення на свій реєстраційний рахунок (п.4.1 договору).

Поставку товарів врегулювано р.5 договору та передбачено в такому: товар поставляються за цим договором з дати його підписання до 31.12.2020 (п.5.1 договору); поставка товару здійснюється партіями відповідно до заявок замовника. Об`єми поставок кожної окремої партії зазначаються замовником у заявці. Місце поставки: Автозаправні станції м.Маріуполя Донецької області в радіусі до 5км від місцезнаходження автотранспорту (Україна, Донецька область, м.Маріуполь, вул.Радіна М.В., 2, 87504) та наявність мережі автозаправних станцій у межах Донецької та Запоріжської області (п.5.2 договору); після погодження сторонами асортименту, кількості та ціни товару (партії товару) постачальник надає за видатковою накладною покупцю картку (и) на пальне - Бензин А-95 встановленої форми відповідного номіналу. Право власності на товар переходить до покупця з моменту підписання сторонами видаткової накладної на товар (п.5.3 договору).

У розумінні п.5.4 договору картка на пальне є товаро-розпорядчим документом на товар, на підставі якого здійснюється відпуск товару на АЗС. Картка на пальне не є розрахунковим чи платіжним засобом. Для отримання товару (заправки пальним транспортного засобу на АЗС) водій пред`являє оператору АЗС картку на пальне. Оператор АЗС здійснює відповідну ідентифікацію картки на пальне і, на підставі цього, здійснює відпуск товару відповідної марки та кількості. При відпуску товару, картка на пальне залишається у оператора, що є підтвердженням факту отримання покупцем товару відповідного асортименту та кількості.

Товар постачається покупцю по частково (товарними партіями) на умовах FCA (Інкотермс 2010) - завантажується в автомобільний транспорт покупця з резервуарів автозаправних станцій (АЗС) постачальника (п.5.5 договору).

Датою відпуску товару є дата отримання оператором АЗС картки на пальне від клієнта (п.5.6 договору).

Розділ 6 договору містить права та обов`язки сторін, зокрема, п.п.6.3.1 та 6.3.2 п.6.3 договору визначає обов`язок постачальника передати (поставити) у замовлені строки покупцеві товар з відповідними технічними вимогами та забезпечити поставку товару, якість якого відповідає умовам, установленим р.2 цього договору, а кількість - заявці.

Розділом 7-14 договору обумовлено відповідальність сторін, обставини непереборної сили, вирішення спорів, строк дії договору, інші умови, антикорупційне застереження, додатки до договору та місцезнаходження і банківські реквізити сторін.

Так, п.10.1 договору встановлено строк його дії з дня підписання і до 31.12.2020.

Продовження строку дії договору та виконання зобов`язання щодо передачі товару можливе у разі виникнення документально підтверджених об`єктивних обставин, що спричинили таке продовження (у тому числі форс-мажорних), затримки фінансування витрат покупця, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі (п.10.2 договору).

У специфікації (додаток №1) від 03.02.2020 до означеного договору сторони погодили поставку бензин - А-95 у кількості 27000л, ціна за одиницю 21.96грн. з урахуванням податку на додану вартість, загальна вартість 592920,00грн.

У додатку №2 до договору наведено перелік АЗС Постачальника, відповідно до якого постачальником надано інформацію про тре, що покупець може обслуговуватись за талонами/картками по всій мережі партнерських АЗС WOG по всій території України цілодобово, вказано адреси розміщення АЗС у Донецькій та Запорізькій областях, зокрема, відстань від адреси замовника - 1,8км - Донецька область, Маріупольський район, м.Маріуполь, вул.Макара Мазая, 37.

22.03.2021 складено додаткову угоду №1 до договору №1/2210 від 03.02.2020, відповідно до якої строк дії договору визначено до 31.12.2021. Інші умови договору визначено такими, що залишились незмінними та обов`язковими для виконання сторонами.

Відповідно до п.4 даної додаткової угоди вона набуває чинності з моменту її підписання сторонами та відповідно до ч.3 ст.631 Цивільного кодексу України застосовується до відносин між ними, які виникли до її укладання.

Означені договір, додаткову угоду та специфікацію підписано сторонами і скріплено печатками підприємств без зауважень, доказів їх припинення, визнання недійсним суду не представлено, з матеріалів справи не слідує.

Відповідно до видаткової накладної №180220/1 від 18.02.2020 відображено здійснення господарської операції з поставки Товариством з обмеженою відповідальністю Кондор Логістик бензину автомобільного А-95-Євро 5-Е5 Комунальному некомерційному підприємству Маріупольської міської ради Центр первинної медико-санітарної допомоги №1 м.Маріуполя у кількості 27000л загальною вартістю 592920,00грн. на підставі договору №1/2210 від 03.02.2020.

Видаткову накладну підписано представниками підприємств.

Згідно платіжного доручення №77 від 04.03.2020 Комунальним некомерційним підприємством Маріупольської міської ради Центр первинної медико-санітарної допомоги №1 м.Маріуполя праведно оплату за бензин автомобільний А-95-Євро 5-Е5 видаткова накладна №180220/1 від 18.02.2020 договір №1/2210 від 03.02.2020 у сумі 592920,00грн.

Листом №01/20-1266 від 16.12.2020 відбулось звернення позивача до відповідача з вимогою невідкладного відновлення заправки автомобілів КНП ЦПМСД №1 м.Маріуполя відповідно до умов договору та повідомлено, що з 12.12.2020 підприємству знову відмовляють у заправці його автомобілів на АЗС за адресом: м.Маріуполь, вул.Мазая Макара, 37, при цьому відмовляють вже при пред`явленні талонів, наданих 30.11.2020.

Листом №12177 від 17.12.2020 відповідач відповів позивачу на означене звернення та у зв`язку з технічним призупиненням відпуску пального по талонах бренду ІНТЕР КАРД запропонував здійснити заміну на аналогічний еквівалент, а саме на паливні картки бренду WOG , що є підставою для видачі пального на АЗС WOG . Паливні картки WOG діють на усіх АЗС ВОГ по Україні відповідно до договору з ТОВ ВОГ КАРД №ПК-07055 від 17.12.2018 та додаткової угоди від 28.12.2019 до цього договору. При цьому зобов`язались замінити залишок пального у повному обсязі.

Як свідчать матеріали справи позивачу надано картку на пальне WOG № НОМЕР_1 .

Позивачем пред`явлено означену картку операторам АЗС ТОВ ВЕСТ ПЕТРОЛ МАРКЕТ за адресом Донецька область, м.Маріуполь, вул.Мазая Макара, 45.

За даними фіскальних чеків здійснено позивачу відпуск бензину автомобільного А-95-Євро 5-Е5 за ціною 28.99грн.:

№486178 від 31.12.2020 - о 10:15 50л, доступно ще 5650л,

№488275 від 04.01.2021 - о 09:07 50 л, доступно ще 5510л,

№488327 від 04.01.2021 - о 10:30 60л, доступно ще 5450л,

№489076 від 05.01.2021 - о 10:02 40л, доступно ще 5410л,

№495352 від 14.01.2021 - о 09:06 40л, доступно ще 1190,09л,

№495353 від 14.01.2021 - о 09:07 40л, доступно ще 1150,09л,

№495551 від 14.01.2021 - о 12:44 70л, доступно ще 1375,42л,

№496121 від 15.01.2021 - о 08:59 40л, доступно ще 3201,35л.

Листом №01/20-104 від 09.02.2021 позивач повідомив відповідача, що з 02.02.2021 йому відмовляють у заправці його автомобілів на АЗС ТОВ ВЕСТ ПЕТРОЛ МАРКЕТ за адресом Донецька область, м.Маріуполь, вул.Мазая Макара, 37, при цьому відмовляють вже при пред`явленні картки WOG, наданої підприємству у грудні 2020, зазначено про залишок бензину за договором №1/2210 від 03.02.2020 у кількості 4420л на суму 97063,20грн., висловлено вимогу негайно вжити заходи щодо відновлення заправки автомобілів підприємства відповідно до умов договору та додатково запропоновано оцінити можливості подальшого виконання зобов`язань за договором і в разі неможливості цього - повернути зайво сплачені в зазначеній у листі сумі.

На даний лист відповідач надав відповідь №1252 від 19.02.2021, у якій вказав на технічний збій в системі, що здійснює комунікацію, облік та видачу пального, що в свою чергу спричинив відмову у здійсненні заправки. Тому для відновлення цілісності системи приводились технічні роботи та частково проводяться на даний час. При відновленні роботи системи буде повідомлено та буде можливість здійснення заправки автомобілів. Зазначено про вжиття усіх необхідних заходів для виконання договірних зобов`язань та зобов`язався здійснити відпуск товару.

За даними акта звірки взаєморозрахунків за період з 01.10.2021 по 18.02.2021 між Товариством з обмеженою відповідальністю Кондор Логістик і Комунальним некомерційним підприємством Маріупольської міської ради Центр первинної медико-санітарної допомоги №1 м.Маріуполя за договором №1/2210 від 03.02.2020, підписаного та скріпленого печатками обох сторін, вбачається наявність сальдо кінцевого станом на 19.02.2021 у розмірі 4390л за даними відповідача та за даними позивача 4420л., сальдо початкове станом на 01.01.2021: за даними відповідача 5560л, за даними позивача - 5580л..

Позивач вказує, що листом №01/20-142 від 22.02.2021 він звернувся до Товариства з обмеженою відповідальністю ВЕСТ ПЕТРОЛ МАРКЕТ , у якому просив пояснити причини відмови у заправці автомобілів за карткою та суму залишку коштів на ній.

Доказів направлення даного листа матеріали справи не містять, як і відповіді на дане звернення.

До даного листа, у якості додатка, долучено службовий документ №29577 від 15.02.2021 10:15, виданий третьою особою 2, відповідно до якого зафіксовано за карткою НОМЕР_2 , активна, залишки: гривневий гаманець - 0,10грн.

Матеріали справи містять претензію №01/20-331 від 13.04.2021 позивача на адресу відповідача, відповідно до якої, з огляду на відмову у відпуску товару, невідповідності даних операцій за карткою дійсним обставинам, те, що відпуск бензину не поновлено, висунуто вимоги негайно відновити відпуск товару відповідно до умов договору або повернення 97063,20грн. (вартість палива у обсязі 4420л.) протягом семи днів з дня отримання цієї претензій.

До претензії позивачем додано:

службовий документ №29577 від 15.02.2021 10:15, виданий третьою особою 2, відповідно до якого зафіксовано за карткою НОМЕР_2 , активна, залишки: гривневий гаманець - 0,10грн;

службовий документ №30267 від 02.03.2021 08:56, виданий третьою особою 2, відповідно до якого зафіксовано за карткою НОМЕР_2 , активна, залишки: гривневий гаманець - 0,30грн;

службовий документ №30610 від 10.03.2021 09:13, виданий третьою особою 2, відповідно до якого зафіксовано за карткою НОМЕР_2 , активна, залишки: гривневий гаманець - 0,67грн;

службовий документ №30944 від 18.03.2021 12:20, виданий третьою особою 2, відповідно до якого зафіксовано за карткою НОМЕР_2 , активна, залишки відсутні;

акт фіксації факту відмови у відпуску пального від 09.04.2021 з причин відсутності коштів на картці, за підписом представників позивача та оператора АЗС за адресою: Донецька область, м.Маріуполь, вул.Макара Мазая, 45 із службовим документом №32000 від 09.04.2021 12:01, виданий третьою особою 2, відповідно до якого зафіксовано за карткою НОМЕР_2 , активна, залишки відсутні;

акт фіксації факту відмови у відпуску пального від 12.04.2021 з причин відсутності коштів на картці, за підписом представників позивача та оператора АЗС за адресою: Донецька область, м.Маріуполь, вул.Макара Мазая, 45 із службовим документом №32126 від 12.04.2021 11:03, виданий третьою особою 2, відповідно до якого зафіксовано за карткою НОМЕР_2 , активна, залишки відсутні;

акт фіксації факту відмови у відпуску пального від 13.04.2021 з причин вичерпання ліміту по картці при сумі залишку 427,00грн. до та після відмови, за підписом представників позивача, на АЗС за адресою: Донецька область, м.Маріуполь, вул.Макара Мазая, 45 із службовими документами виданими третьою особою 2: №32175 від 13.04.2021 10:32 за карткою НОМЕР_2 , активна, залишки 427,00грн., №32176 від 13.04.2021 10:34 подія: перевірка лімітів, ліміт по карті вичерпано, №32177 від 13.04.2021 10:37 за карткою НОМЕР_2 , активна, залишки 427,00грн..

Відповідач у відповіді №2246 від 23.04.2021 на адресу позивача, за результатами розгляду претензій останнього, гарантує виконання своїх договірних зобов`язань в повному обсязі на протязі 2021, про можливість отримання пального на АЗС буде повідомлено у телефонному режимі, звергнуто увагу на наявність технічних проблем та картинні обмеження, що не дають змоги відновити поставку палива в повному обсязі, прикладаються максимальні зусилля для того щоб вирішити питання із можливістю отримання палива на АЗС, гарантує виконання умов договору у повному обсязі та відпуск палива на АЗС. Також перепрошують за незручності, що спричинено.

Матеріали справи містять:

акт фіксації факту відмови у відпуску пального від 14.04.2021 з причин перевищення ліміту при сумі залишку коштів на картці WOG № 7825 9900 0324 9554 1220,00грн. до та після відмови, за підписом представників позивача та касира АЗС за адресою: Донецька область, м.Маріуполь, вул.Макара Мазая, 45 із службовими документами виданими третьою особою 2: №32223 від 14.04.2021 09:58 за карткою НОМЕР_2 , активна, гривневий гаманець 1 220,00грн., №32224 від 14.04.2021 10:01 подія: перевірка лімітів, перевищено, №32225 від 14.04.2021 10:01 за карткою НОМЕР_2 , активна, гривневий гаманець 1 220,00грн.;

акт фіксації факту відмови у відпуску пального від 15.04.2021 з причин відсутності коштів на картці WOG № НОМЕР_1 , за підписом представників позивача, АЗС за адресою: Донецька область, м.Маріуполь, вул.Макара Мазая, 45 із службовим документом виданим третьою особою 2: №32267 від 15.04.2021 08:42 за карткою НОМЕР_2 , активна, залишки відсутні;

акт фіксації факту відмови у відпуску пального від 16.04.2021 з причин відсутності коштів на картці WOG № НОМЕР_1 , за підписом представників позивача, АЗС за адресою: Донецька область, м.Маріуполь, вул.Макара Мазая, 45 із службовим документом виданим третьою особою 2: №32313 від 16.04.2021 09:21 за карткою НОМЕР_2 , активна, залишки відсутні;

акт фіксації факту відмови у відпуску пального від 20.04.2021 з причин відсутності коштів на картці WOG № НОМЕР_1 , за підписом представників позивача, АЗС за адресою: Донецька область, м.Маріуполь, вул.Макара Мазая, 45 із службовим документом виданим третьою особою 2: №32522 від 20.04.2021 10:07 за карткою НОМЕР_2 , активна, залишки відсутні;

акт фіксації факту відмови у відпуску пального від 21.04.2021 з причин відсутності коштів на картці WOG № НОМЕР_1 , за підписом представників позивача, АЗС за адресою: Донецька область, м.Маріуполь, вул.Макара Мазая, 45 із службовим документом виданим третьою особою 2: №32564 від 21.04.2021 11:26 за карткою НОМЕР_2 , активна, гривневий гаманець 0,41грн.;

акт фіксації факту відмови у відпуску пального від 22.04.2021 з причин відсутності коштів на картці WOG № НОМЕР_1 , за підписом представників позивача, АЗС за адресою: Донецька область, м.Маріуполь, вул.Макара Мазая, 45 із службовим документом виданим третьою особою 2: №32614 від 22.04.2021 12:45 за карткою НОМЕР_2 , активна, залишки відсутні;

акт фіксації факту відмови у відпуску пального від 29.04.2021 з причин відсутності коштів на картці WOG № НОМЕР_1 , за підписом представників позивача, АЗС за адресою: Донецька область, м.Маріуполь, вул.Макара Мазая, 45 із службовим документом виданим третьою особою 2: №32939 від 29.04.2021 09:24 за карткою НОМЕР_2 , активна, залишки відсутні;

акт фіксації факту відмови у відпуску пального від 05.05.2021 з причин перевищення ліміту при сумі залишку коштів на картці WOG № НОМЕР_1 в сумі 50 000,00грн. до та після відмови, за підписом представників позивача та касира АЗС за адресою: Донецька область, м.Маріуполь, вул.Макара Мазая, 45 із службовими документами виданими третьою особою 2: №33179 від 05.05.2021 09:19 за карткою НОМЕР_2 , активна, гривневий гаманець 50 000,00грн., №33182 від 05.05.2021 10:06 подія: перевірка лімітів, перевищено, №33183 від 05.05.2021 10:07 за карткою НОМЕР_2 , активна, гривневий гаманець 50 000,00грн.;

акт фіксації факту відмови у відпуску пального від 06.05.2021 з причин відсутності коштів на картці WOG № НОМЕР_1 , за підписом представників позивача, АЗС за адресою: Донецька область, м.Маріуполь, вул.Макара Мазая, 45 із службовим документом виданим третьою особою 2: №33241 від 06.05.2021 09:42 за карткою НОМЕР_2 , активна, залишки відсутні;

акт фіксації факту відмови у відпуску пального від 25.05.2021 з причин перевищення ліміту при сумі залишку коштів на картці WOG № НОМЕР_1 в сумі 1 320,23грн., за підписом представників позивача, АЗС за адресою: Донецька область, м.Маріуполь, вул.Макара Мазая, 45 із службовими документами виданими третьою особою 2: №34103 від 25.05.2021 09:02 за карткою НОМЕР_2 , активна, гривневий гаманець 1 320,23грн., №34104 від 25.05.2021 09:03 замовлення: 40л - 1 193,60грн., подія: перевірка лімітів, перевищено;

акт фіксації факту відмови у відпуску пального від 28.09.2021 з причин блокування картки WOG № 7825 9900 0324 9554, за підписом представників позивача та оператора АЗС за адресою: Донецька область, м.Маріуполь, вул.Макара Мазая, 45, у зв`язку з простроченням платежу.

Згідно рішення колегії Іллічівської районної адміністрації Маріупольської міської ради від 29.08.2013 №262 об`єкту нерухомості, автозаправній станції, розташованій на перехресті вул.Макара Мазая та пр.Ілліча, присвоєно адресу: вул.Макара Мазая, 45.

Оскільки відпуск пального відповідно до умов договору не поновлено, бездіяльністю та діями відповідача, зазначеними вище, порушуються права позивача на володіння та користування майном, яке йому належить. Виходячи з викладених фактичних обставин справи та з посиланням на ст.16 Цивільного кодексу України, ст.137 Господарського кодексу Ураїни, ст.386 Цивільного кодексу України, вважає, що порушене відповідачем право позивача на відпуск залишку поставленого та сплаченого за договором пального, можливо лише шляхом відновлення становища, яке існувало до порушення права у визначеній спосіб, та примусового виконання обов`язку в натурі, у зв`язку з чим позивач звернувся до суду за захистом своїх прав та охоронюваних законом інтересів з даним позовом.

ІV. Мотиви з яких виходить суд та застосовані ним положення законодавства:

За приписами статті 7 Господарського процесуального кодексу України, правосуддя в господарських судах здійснюється на засадах рівності всіх юридичних осіб незалежно від організаційно-правової форми, форми власності, підпорядкування, місцезнаходження, місця створення та реєстрації, законодавства, відповідно до якого створена юридична особа, та інших обставин; рівності всіх фізичних осіб незалежно від раси, кольору шкіри, політичних, релігійних та інших переконань, статі, етнічного і соціального походження, майнового стану, місця проживання, мовних або інших ознак; рівності фізичних та юридичних осіб незалежно від будь-яких ознак чи обставин.

Згідно з ч.1-4 ст.13 Господарського процесуального кодексу України судочинство у господарських судах здійснюється на засадах змагальності сторін. Учасники справи мають рівні права щодо здійснення всіх процесуальних прав та обов`язків, передбачених цим Кодексом. Кожна сторона повинна довести обставини, які мають значення для справи і на які вона посилається як на підставу своїх вимог або заперечень, крім випадків, встановлених законом. Кожна сторона несе ризик настання наслідків, пов`язаних з вчиненням чи не вчиненням нею процесуальних дій.

Відповідно до ч.1 ст.73 Господарського процесуального кодексу України доказами є будь-які дані, на підставі яких суд встановлює наявність або відсутність обставин (фактів), що обґрунтовують вимоги і заперечення учасників справи, та інших обставин, які мають значення для вирішення справи.

У відповідності до ч.1 ст.712 Цивільного кодексу України, за договором поставки продавець (постачальник), який здійснює підприємницьку діяльність, зобов`язується передати у встановлений строк (строки) товар у власність покупця для використання його у підприємницькій діяльності або в інших цілях, не пов`язаних з особистим, сімейним, домашнім або іншим подібним використанням, а покупець зобов`язується прийняти товар і сплатити за нього певну грошову суму.

За договором зберігання одна сторона (зберігач) зобов`язується зберігати річ, яка передана їй другою стороною (поклажодавцем), і повернути її поклажодавцеві у схоронності (ст.936 Цивільного кодексу України).

Прийняття речі на зберігання може підтверджуватись видачею поклажодавцеві номерного жетона, іншого знака, що посвідчує прийняття речі на зберігання, якщо це встановлено законом, іншими актами цивільного законодавства або є звичним для цього виду зберігання (ч.3 ст.937 Цивільного кодексу України).

Частиною 3 ст.6 Цивільного кодексу України передбачено, що сторони в договорі можуть відступити від положень актів цивільного законодавства і врегулювати свої відносини на власний розсуд.

Частиною 2 ст.628 Цивільного кодексу України встановлено, що сторони мають право укласти договір, в якому містяться елементи різних договорів (змішаний договір). До відносин сторін у змішаному договорі застосовуються у відповідних частинах положення актів цивільного законодавства про договори, елементи яких містяться у змішаному договорі, якщо інше не встановлено договором або не випливає із суті змішаного договору.

Надаючи оцінку умовам договору про закупівлю товару №1/2210 від 03.02.2020, укладеному між позивачем та відповідачем, суд дійшов висновку, що останній є змішаним договором та містить елементи договору поставки та договору зберігання, із залученням третіх осіб для забезпечення його виконання відповідачем.

Внаслідок укладення сторонами договору між сторонами згідно з п.1 ч.2 ст.11 Цивільного кодексу України, виникли цивільні права та обов`язки.

Відповідно до ст.629 Цивільного кодексу України, договір є обов`язковим для виконання сторонами.

Одностороння відмова від зобов`язання або одностороння зміна його умов не допускається, якщо інше не встановлено договором або законом (ст.525 Цивільного кодексу України).

Згідно зі ст.526 Цивільного кодексу України зобов`язання має виконуватись належним чином відповідно до умов договору та вимог Цивільного кодексу України, інших актів цивільного законодавства, а за відсутності таких умов та вимог - відповідно до звичаїв ділового обороту або інших вимог, що звичайно ставляться.

Частиною першою ст.193 Господарського кодексу України встановлено, що суб`єкти господарювання та інші учасники господарських відносин повинні виконувати господарські зобов`язання належним чином відповідно до закону, інших правових актів, договору, а за відсутності конкретних вимог щодо виконання зобов`язання - відповідно до вимог, що у певних умовах звичайно ставляться.

Не допускаються одностороння відмова від виконання зобов`язань, крім випадків, передбачених законом, а також відмова від виконання або відстрочка виконання з мотиву, що зобов`язання другої сторони за іншим договором не було виконано належним чином (ч.7 ст.193 Господарського кодексу України).

Як вбачається з матеріалів справи, 18.02.2020 відповідач поставив позивачу 27 000 літрів бензину автомобільного А-95-Євро5-Е5 на суму 592 920,00 грн з ПДВ, про що оформлено видаткову накладну №180220/1 від 18.02.2020 .

Позивач здійснив оплату товару на загальну суму 592 920,00 грн, що підтверджується платіжним дорученням №77 від 04.03.2020.

За умовами договору право власності на товар є таким, що перейшло до покупця (п.5.3 договору).

На виконання умов договору №1/2210 від 03.02.2020 відповідачем передано позивачу картку на пальне WOG № НОМЕР_1 .

Згідно з умовами про закупівлю товару №1/2210 від 03.02.2020 відповідач зобов`язався передавати позивачу товари по частково (товарними партіями) на умовах FCA (Інкотермс 2010) завантажуючи в автомобільний транспорт позивача з резервуарів автозаправних станцій (АЗС) відповідача на умовах договору (п.5.5 Договору).

Відпуск товару здійснюється відповідно до заявок позивача на автозаправних станціях м.Маріуполя Донецької області в радіусі до 5км від місцезнаходження автотранспорту (Україна, Донецька область, м.Маріуполь, вул.Радіна М.В., 2, 87504) та наявність мережі автозаправних станцій у межах Донецької та Запоріжської області (п.5.2 договору).

Відповідно до додатку №2 до договору №1/2210 від 03.02.2020 такою автозаправною станцією є АЗС за адресою: Донецька область, м.Маріуполь, вул.Макара Мазая, 37. Номер будинку на теперішній час - 45.

Відповідно до ч.1 ст.612 Цивільного кодексу України боржник вважається таким, що прострочив, якщо він не приступив до виконання зобов`язання або не виконав його у строк, встановлений договором або законом.

Невиконання зобов`язання або виконання з порушенням умов, визначених змістом зобов`язання (неналежне виконання) ст.610 Цивільного кодексу України кваліфікує як порушення зобов`язання.

Як встановлено судом, договір про закупівлю №1/2210 від 03.02.2020 за своєю правовою природою є змішаним договором та містить елементи договору поставки та договору зберігання.

Отримання товарів зі зберігання позивачем відбувається в момент передачі товарів (заправки в автотранспортні засоби) позивачу (його довіреній особі) в місцях поставки - АЗС відповідача.

За визначенням ч.2 ст.938 Цивільного кодексу України якщо строк зберігання не встановлений і не може бути визначений виходячи з його умов, зберігач зобов`язаний зберігати річ до пред`явлення вимоги про її повернення.

Позивач зазначає, що відповідачем було відмовлено у заправці транспортних засобів позивача, на підтвердження чого позивачем долучено означені вище акти фіксації факту відмови у відпуску пального та службові документи.

Залишок непереданого товару, прийнятий за даними відповідача, становить 4390 літрів.

Підстав для відмови у відпуску спірного обсягу пального позивачу не встановлено.

Всупереч обов`язку з доказування, відповідачем належних та допустимих у розумінні ст.ст.76, 77 Господарського процесуального кодексу України доказів, що спростовують означене, не надано, як і передачі товару позивачу у обсязі більшому ніж доводить позивач, до матеріалів справи представлено не було.

Відповідно до частини першої ст.2 Господарського процесуального кодексу України завданням господарського судочинства є справедливе, неупереджене та своєчасне вирішення судом спорів, пов`язаних із здійсненням господарської діяльності, та розгляд інших справ, віднесених до юрисдикції господарського суду, з метою ефективного захисту порушених, невизнаних або оспорюваних прав і законних інтересів фізичних та юридичних осіб, держави.

Згідно із ч.2 ст.4 Господарського процесуального кодексу України юридичні особи та фізичні особи - підприємці, фізичні особи, які не є підприємцями, державні органи, органи місцевого самоврядування мають право на звернення до господарського суду за захистом своїх порушених, невизнаних або оспорюваних прав та законних інтересів у справах, віднесених законом до юрисдикції господарського суду, а також для вжиття передбачених законом заходів, спрямованих на запобігання правопорушенням.

Порушенням вважається такий стан суб`єктивного права, за якого воно зазнало протиправного впливу з боку правопорушника, порушення права пов`язано з позбавленням можливості здійснити, реалізувати своє право повністю або частково.

Водночас Велика Палата Верховного Суду неодноразово звертала увагу на те, що застосування конкретного способу захисту права або інтересу залежить як від змісту права чи інтересу, за захистом якого звернулася особа, так і від характеру його порушення, невизнання або оспорення. Такі право чи інтерес мають бути захищені судом у спосіб, який є ефективним, тобто таким, що відповідає змісту відповідного права чи інтересу, характеру його порушення, невизнання або оспорення та спричиненим цими діяннями наслідкам.

З цією метою суд повинен з`ясувати характер спірних правовідносин сторін (предмет та підставу позову), характер порушеного права позивача та можливість його захисту в обраний ним спосіб.

Відтак застосування судом того чи іншого способу захисту має приводити до відновлення порушеного права позивача без необхідності повторного звернення до суду (принцип процесуальної економії).

Стаття 16 Цивільного кодексу України, поряд із ст.20 Господарського кодексу України, способами захисту визначає:

визнання наявності або відсутності прав;

визнання повністю або частково недійсними актів органів державної влади та органів місцевого самоврядування, актів інших суб`єктів, що суперечать законодавству, ущемлюють права та законні інтереси суб`єкта господарювання або споживачів; визнання недійсними господарських угод з підстав, передбачених законом;

відновлення становища, яке існувало до порушення прав та законних інтересів суб`єктів господарювання;

припинення дій, що порушують право або створюють загрозу його порушення;

присудження до виконання обов`язку в натурі;

відшкодування збитків;

застосування штрафних санкцій;

застосування оперативно-господарських санкцій;

застосування адміністративно-господарських санкцій;

установлення, зміни і припинення господарських правовідносин;

іншими способами, передбаченими законом.

Відновлення становища, яке існувало до порушення, як спосіб захисту порушеного права та інтересу, застосовується у тому разі, якщо покладення обов`язку на особу, яка його порушила, припинити дії не відновлює повністю суб`єктивне право, а цього можна досягти вчиненням інших, передбачених законом, заходів. Відновлення становища, яке існувало до порушення, може бути поєднано в позовних вимогах з припиненням дії, яка порушує право.

Поряд з цим, примусове виконання обов`язку в натурі - спосіб захисту застосовується в зобов`язальних правовідносинах у випадках, коли особа зобов`язана вчинити певні дії щодо позивача, але відмовляється від виконання цього обов`язку чи уникає його. Стосується він, зокрема, невиконання обов`язку сплатити кошти за виконану роботу, надані послуги, передати річ кредитору (за договорами купівлі-продажу, міни, дарування з обов`язком передати річ у майбутньому), виконати роботи чи надати послугу за відповідним договором.

V. Висновки суду:

Беручи до уваги встановлені обставини справи та мотиви, з яких виходить суд та застосовані ним положення законодавства, вбачається, що у позивача наявний спір з відповідачем, порушення прав убачається в невиконанні останнім забезпечення та фактичної передачі придбаного позивачем товару зі зберігання, що у розумінні умов договору є відпуском товару, тобто примусове виконання обов`язку в натурі.

Отже, зважаючи на характер спірних відносин, належному способу захисту інтересу позивача відповідає позовна вимога про зобов`язання відповідача відпустити Комунальному некомерційному підприємству Маріупольської міської ради «Центр первинної медико-санітарної допомоги №1 м. Маріуполя» бензин марки А-95 у кількості 4 390 літрів (чотири тисячі триста дев`яносто літрів) вартістю за договором №1/2210 від 03.02.2020 про закупівлю товару - 96 404,40 грн. на підставі картки WOG № 7825 9900 0324 9554 відповідно до договору №1/2210 від 03.02.2020 про закупівлю товару та додаткової угоди №1 від 22.03.2021 до нього.

Одночасно, обов`язок відповідача передати в натурі товар умовами договору не пов`язано із вартістю товару та номером, логотипом (брендом) паливної карки.

Відтак, задоволення означеної вимоги у заявленій спосіб може спричинити перепони у подальшому виконанні судового рішення.

Отже, оскільки, спір полягає у нездійсненні відповідачем виконання обов`язку в натурі, а саме, на вимогу позивача не передано товар на умовах договору про закупівлю товару №1/2210 від 03.02.2020, та наразі відновлення порушеного права не відбулось, суд доходить до висновку, що позовні вимоги у цій частині підлягають задоволенню шляхом зобов`яння Товариства з обмеженою відповідальністю Кондор Логістик передати Комунальному некомерційному підприємству Маріупольської міської ради Центр первинної медико-санітарної допомоги №1 м.Маріуполя бензин марки А-95 у кількості 4 390 літрів (чотири тисячі триста дев`яносто літрів), і застосування судом способу захисту у такому виразі не є його зміною та призведе до відновлення порушеного права позивача без необхідності повторного звернення до суду (принцип процесуальної економії).

Заявлені позивачем вимоги про зобов`язання відповідача відновити становище, яке існувало до припинення відпуску бензину А-95 за договором №1/2210 від 03.02.2020 про закупівлю товару та додаткової угоди №1 від 22.03.2021 до нього - а саме встановити залишок бензину марки А-95 на картці WOG № НОМЕР_1 в обсязі залишку поставленого, але не відпущеного пального; про заборону відповідачу встановлювати ліміт на відпуск бензину марки А-95 за карткою WOG № НОМЕР_1 в обсязі, нижчому за залишок поставленого, але не відпущеного пального за договором №1/2210 від 03.02.2020 про закупівлю товару та додаткової угоди №1 від 22.03.2021 до нього, не відповідають змісту розглядуваного у межах даної справи праву та інтересу, характеру його порушення, невизнання або оспорення та спричиненим цими діяннями наслідкам.

Обрання позивачем неналежного способу захисту своїх прав є самостійною підставою для відмови в позові (п.52 постанови Великої Палати Верховного Суду від 02.02.2021 у справі №925/642/19).

З огляду на таке, позовні вимоги підлягають задоволенню частково.

Судовий збір підлягає розподілу з урахуванням норм ст.129 Господарського процесуального кодексу України та покладається на відповідача пропорційно розміру задоволених позовних вимог.

Керуючись ст.ст.4, 7, 13, 42, 73-80, 86, 129, ч.2 ст.178, ч.9 ст.165, 233, 236-238, 240-241 Господарського процесуального кодексу України, господарський суд, -

ВИРІШИВ:

1.Позовні вимоги Комунального некомерційного підприємства Маріупольської міської ради Центр первинної медико-санітарної допомоги №1 м.Маріуполя до Товариства з обмеженою відповідальністю Кондор Логістик про:

- зобов`язання відповідача відновити становище, яке існувало до припинення відпуску бензину А-95 за договором №1/2210 від 03.02.2020 про закупівлю товару та додаткової угоди №1 від 22.03.2021 до нього - а саме встановити залишок бензину марки А-95 на картці WOG № НОМЕР_1 в обсязі залишку поставленого, але не відпущеного пального;

- заборону відповідачу встановлювати ліміт на відпуск бензину марки А-95 за карткою WOG № НОМЕР_1 в обсязі, нижчому за залишок поставленого, але не відпущеного пального за договором №1/2210 від 03.02.2020 про закупівлю товару та додаткової угоди №1 від 22.03.2021 до нього;

- зобов`язання відповідача відпустити Комунальному некомерційному підприємству Маріупольської міської ради Центр первинної медико-санітарної допомоги №1 м. Маріуполя бензин марки А-95 у кількості 4 390 літрів (чотири тисячі триста дев`яносто літрів) вартістю за договором №1/2210 від 03.02.2020 про закупівлю товару - 96 404,40 грн. на підставі картки WOG № 7825 9900 0324 9554 відповідно до договору №1/2210 від 03.02.2020 про закупівлю товару та додаткової угоди №1 від 22.03.2021 до нього, задовольнити частково.

2.Зобов`язати Товариство з обмеженою відповідальністю Кондор Логістик (79044, м.Львів, вул.Єфремова, буд.84, кв.1б, ЄДРПОУ 39046990, банківські реквізити не зазначено) передати Комунальному некомерційному підприємству Маріупольської міської ради Центр первинної медико-санітарної допомоги №1 м.Маріуполя (87504, Донецька область, м.Маріуполь, вул.Радіна М.В., буд.2, ЄДРПОУ 37885262, банківські реквізити не зазначено) бензин марки А-95 у кількості 4 390 літрів (чотири тисячі триста дев`яносто літрів).

3.У задоволенні решти позовних вимог відмовити.

4.Стягнути з Товариства з обмеженою відповідальністю Кондор Логістик (79044, м.Львів, вул.Єфремова, буд.84, кв.1б, ЄДРПОУ 39046990, банківські реквізити не зазначено) на користь Комунального некомерційного підприємства Маріупольської міської ради Центр первинної медико-санітарної допомоги №1 м.Маріуполя (87504, Донецька область, м.Маріуполь, вул.Радіна М.В., буд.2, ЄДРПОУ 37885262, банківські реквізити не зазначено) відшкодування сплаченого судового збору у розмірі 2 270,00 грн.

5.Видати наказ після набрання рішенням законної сили.

6.У судовому засіданні 03.11.2021 оголошено вступну та резолютивну частини рішення.

7.Згідно з ст.241 Господарського процесуального кодексу України рішення господарського суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги, якщо апеляційну скаргу не було подано. У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови суду апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.

Апеляційна скарга відповідно до ст.256 Господарського процесуального кодексу України на рішення суду подається протягом двадцяти днів з дня складання повного судового рішення.

8.Повний текст судового рішення складено 15.11.2021.

Суддя О.В. Кротінова

Дата ухвалення рішення15.11.2021
Оприлюднено17.11.2021
Номер документу101098727
СудочинствоГосподарське

Судовий реєстр по справі —905/1015/21

Ухвала від 08.12.2022

Господарське

Східний апеляційний господарський суд

Геза Таісія Дмитрівна

Ухвала від 29.05.2022

Господарське

Східний апеляційний господарський суд

Геза Таісія Дмитрівна

Ухвала від 04.02.2022

Господарське

Господарський суд Донецької області

Кротінова Олена Вікторівна

Ухвала від 04.02.2022

Господарське

Господарський суд Донецької області

Кротінова Олена Вікторівна

Ухвала від 26.01.2022

Господарське

Господарський суд Донецької області

Кротінова Олена Вікторівна

Ухвала від 13.12.2021

Господарське

Господарський суд Донецької області

Кротінова Олена Вікторівна

Судовий наказ від 13.12.2021

Господарське

Господарський суд Донецької області

Кротінова Олена Вікторівна

Судовий наказ від 13.12.2021

Господарське

Господарський суд Донецької області

Кротінова Олена Вікторівна

Рішення від 15.11.2021

Господарське

Господарський суд Донецької області

Кротінова Олена Вікторівна

Рішення від 03.11.2021

Господарське

Господарський суд Донецької області

Кротінова Олена Вікторівна

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні