Ухвала
від 26.10.2021 по справі 752/14052/20
ГОЛОСІЇВСЬКИЙ РАЙОННИЙ СУД МІСТА КИЄВА

Справа № 752/14052/20

Провадження №1-кс/752/8801/21

У Х В А Л А

про проведення огляду

26.10.2021 року слідчий суддя Голосіївського районного суду м. Києва ОСОБА_1 з участю секретаря ОСОБА_2 , розглянувши внесене в рамках кримінального провадження № 42020100000000078 від 10.03.2020 року старшим слідчим СУ ГУ НП в м. Києві ОСОБА_3 , погоджене прокурором у кримінальному провадженні - прокурором відділу Київської міської прокуратури ОСОБА_4 , клопотання про проведення огляду, -

в с т а н о в и в:

старший слідчий СУ ГУ НП в м. Києві ОСОБА_3 звернулась до суду з клопотанням про проведення огляду двох комплектів «Плоскопанельний детектор рентгенівського випромінювання FXRD-1417WB» та трьох комплектів «Система для цифрової рентгенографії (комплект обладнання для базової модернізації рентгенапаратів) «DR 14eG Детектор комплект»» поставлених на адресу КНП «Київська міська клінічна лікарня № 8» .

В обгрунтуванняклопотання слідчийзазначає,що упровадженні слідчогоуправління ГУ НПв м.Києві перебуваєкримінальне провадження№ 42020100000000078 від10.03.2020 за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч. 2 ст. 364 КК України, відносно службових осіб Департаменту охорони здоров`я виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації), які зловживаючи своїм службовим становищем, за попередньою змовою з посадовими особами юридичних осіб приватного права, запровадили протиправні механізми виведення в «тіньовий» сектор економіки державних коштів, виділених на закупівлю медичного обладнання, чим спричинили тяжкі наслідки.

Досудовим розслідуванням встановлено, що ТОВ «Медгарант» (ЄДРПОУ 32157279), відповідно до договору № 163 від 13.11.2019, реалізував на Департамент охорони здоров`я виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) 37 комплектів «Плоскопанельний детектор рентгенівського випромінювання FXRD-1417WB», Республіка Корея (Vieworks Co., ltd), а саме 30 комплектів, загальною вартістю 53970000,00 грн. (1 799 000,00 грн. за 1 комплект) та 7 комплектів, загальною вартістю 15386000,00 грн. (2 198 000,00 грн. за 1 комплект), разом 69356000,00 грн. Вказане обладнання використовується для модернізації аналогових рентген апаратів з метою переведення їх на цифрову технологію.

Один комплект вказаного обладнання складався з наступних комплектуючих:

1.Плоскопанельний детектор «FXRD-1417WB».

2.2 робочі станції (2 персональні комп`ютери).

3.Медичний принтер «Agfa Drystar 5302».

4.Вертикальна стійка для знімків (у 7-ми комплектах), виробництва General Medical Meratе S.p.A, Італія (ексклюзивний дистриб`ютор -ТОВ «Медгарант»).

Різниця між двома видами комплектів в одній комплектуючій: «Вертикальна стійка для знімків». Відповідно постачальник оцінив вказану комплектуючу у 399000,00 грн. (за наявними даними її вартість не перевищує 100000,00 грн.).

Крім того, в ході виконання доручення в порядку ст. 40 КПК України, оперативним підрозділом, з метою встановлення реальної вартості «Плоскопанельний детектор рентгенівського випромінювання FXRD-1417WB», розіслано легендовані листи із проханням надати комерційні пропозиції на вказане обладнання, включаючи нерезидентів. Так, на вказане прохання відгукнулась Іспанська фірма «ProLife», яка надіслала комерційну пропозицію на «Плоспоканельний детектор рентгенівського випромінювання FXRD-1417WB». Вартість зазначеного обладнання за 1 шт. складала 21 876,87 доларів США (курс на грудень 2019 складав 23,56 грн. за 1 долар США), тобто 515419,00 грн. за 1 шт.

Встановлено, що вартість медичного принтеру «Agfa Drystar 5302» не перевищує 10000 тис. доларів США, а вартість робочих станцій із спеціальним програмним забезпеченням не перевищує 4 тис. доларів США.

Крім того, на адресу ГО «Всеукраїнської асоціації рентгенологів» надісланий лист із проханням надати інформацію щодо вартості (точну та/або середньоринкову) переведення на цифрову технологію аналогового рентген апарату за допомогою продукту вітчизняного та, окремо, іноземного виробництва із врахуванням додаткових послуг (встановлення, налаштування, навчання персоналу та ін.), необхідних для повноцінного функціонування обладнання. У відповідь повідомлено вартість вітчизняного обладнання (у максимальній комплектації та з розширеним функціоналом (передбачено всі можливі дослідження)), яка не перевищує 600 тис. грн. В свою чергу обладнання іноземного виробництва з робочою станцією оператора знаходиться в межах 350-600 тис. грн. Крім того, згідно вказаної відповіді підтверджена інформація щодо вартості вертикальної стійка для знімків, яка не перевищує 100 тис. грн., а також медичного принтера «Agfa Drystar 5302», яка складає близько 250-300 тис. грн. Також, Громадською організацією наголошено про недоцільність придбання медичних принтерів «Agfa Drystar 5302» на користь комунальних медичних закладів у зв`язку із дорогою вартістю роздрукування рентгенівського зображення, яка становить 60 грн. Разом з тим, необхідно звернути увагу, що викладена інформація у листі ГО «Всеукраїнської асоціації рентгенологів» стосується вартості за одну одиницю комплекту або товару (роздрібна), вартість обладнання з урахуванням її кількості (37 комплектів) відрізняється в сторону зменшення. Різниця: на одному комплекті складає 810148,00 грн. (34386,32 доларів США). Разом на всьому об`ємі закупівлі (37 комплектів) різниця складає 29975476,00 грн. (1272293,84 доларів США).

Також, в ході виконання доручення в порядку ст. 40 КПК України, оперативним підрозділом, витребувано з лікувально-профілактичних закладів міста Києва листи-потреби, що надсилались на адресу ДОЗ ВО КМР (КМДА) протягом 2019 року, із переліком необхідного для їх потреб медичного обладнання. В ході аналізу вищевказаних листів-потреб, було виявлено невідповідність із потребою у придбанні та фактично придбаним рентген обладнанням ДОЗ ВО КМР (КМДА) у 2019 році. Так, встановлено, що жоден із медичних закладів міста Києва не визначав необхідність у придбанні протягом 2019 року «Плоскопанельний детектор рентгенівського випромінювання FXRD-1417WB» (Обладнання для оцифрування аналогових рентген апаратів).

Лише після підписання вищевказаного договору, в усній формі, співробітники ДОЗ ВО КМР (КМДА) надали вказівку підготувати окремі листи лікувально-профілактичним закладам міста Києва із підтвердженням необхідності у поставці вказаного обладнання. Варто звернути увагу, що вказані листи лікувально-профілактичних закладів міста Києва із підтвердженням необхідності у поставці «Плоскопанельний детектор рентгенівського випромінювання FXRD-1417WB» виготовлені вже після підписання вищевказаного договору між ДОЗ ВО КМР (КМДА) та ТОВ «Медгарант» (наприклад листи КМКЛ № 12 від 25.11.2019, КЛ № 15 Подільського району від 03.12.2019, Олександрівська клінічна лікарня міста Києва від 26.11.2019 та інші).

При цьому, окремі лікувально-профілактичні заклади міста Києва взагалі не підтверджували необхідність у придбанні вищевказаного обладнання (наприклад «КДЦ Подільського район у м. Києва», КМКЛ № 8 та «КДЦ Дніпровського району м. Києва) та все рівно його отримали відповідно до наказів ДОЗ ВО КМР (КМДА) або підтверджували його в кількості меншій ніж отримали фактично (наприклад КМКЛ № 12 надала підтвердження у придбанні зазначеного обладнання в кількості 1 шт., а отримали фактично 3 шт., КМКЛ № 3 надала підтвердження у придбанні зазначеного обладнання в кількості 1 шт., а фактично отримала 2 шт.).

Також, за результатами проведеного тимчасово доступу до документації ДОЗ ВО КМР (КМДА) 08.09.2020, вилучено оригінали документів щодо проведення вищевказаних закупівель разом з листами-потребами лікувально-профілактичних закладів м. Києва, які також підтверджують вищевказані невідповідності. При цьому, співробітники Департаменту охорони здоров`я виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) самостійно відзначали відношення конкретного лита-потреби до конкретної державної закупівлі, чим підтвердили вищевказані невідповідності.

Таким чином, службові особи Департаменту охорони здоров`я виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації), які зловживаючи своїм службовим становищем, за попередньою змовою з посадовими особами юридичних осіб приватного права, налагодили схему привласнення і розтрати бюджетних коштів, чим заподіяли збитків бюджету.

Слідчий зазначає, що підтвердити чи спростувати зазначені відомості щодо зловживання своїм службовим становищем, за попередньою змовою з посадовими особами юридичних осіб приватного права можливо лише шляхом проведення огляду двох комплектів «Плоскопанельний детектор рентгенівського випромінювання FXRD-1417WB» та трьох комплектів «Система для цифрової рентгенографії (комплект обладнання для базової модернізації рентгенапаратів) «DR 14eG Детектор комплект»» поставлених на адресу КНП «Київська міська клінічна лікарня № 8» .

Відповідно до ст. 237 КПК України огляд проводиться з метою виявлення та фіксації відомостей щодо обставин вчинення кримінального правопорушення.

Приймаючи до уваги, що в КНП «Київськаміська клінічналікарня №8», можуть знаходитися речі та документи, що містять на собі сліди кримінального правопорушення та мають доказове значення для досудового розслідування, вважаю, що клопотання підлягає задоволенню як обгрунтоване.

Керуючись ст.ст. 110, 234, 235, 236 та 237 КПК України, слідчий суддя -

у х в а л и в:

Клопотання, внесене старшим слідчим СУ ГУ НП в м. Києві ОСОБА_3 , про проведення огляду - задовольнити.

Надати старшому слідчому СУ ГУ НП в м. Києві ОСОБА_3 дозвіл на проведення огляду двох комплектів «Плоскопанельний детектор рентгенівського випромінювання FXRD-1417WB» та трьох комплектів «Система для цифрової рентгенографії (комплект обладнання для базової модернізації рентгенапаратів) «DR 14eG Детектор комплект», поставлених на адресу КНП «Київська міська клінічна лікарня № 8» .

Визначити строк дії ухвали тривалістю один місяць, який обраховувати з дня постановлення ухвали слідчим суддею.

Ухвала оскарженню не підлягає, заперечення проти неї може бути подане під час підготовчого провадження в суді.

Слідчий суддя:

СудГолосіївський районний суд міста Києва
Дата ухвалення рішення26.10.2021
Оприлюднено22.12.2022
Номер документу101117093
СудочинствоКримінальне
КатегоріяПровадження за поданням правоохоронних органів, за клопотанням слідчого, прокурора та інших осіб про огляд житла чи іншого володіння особи

Судовий реєстр по справі —752/14052/20

Ухвала від 26.10.2021

Кримінальне

Голосіївський районний суд міста Києва

Шевченко Т. М.

Ухвала від 26.10.2021

Кримінальне

Голосіївський районний суд міста Києва

Шевченко Т. М.

Ухвала від 26.10.2021

Кримінальне

Голосіївський районний суд міста Києва

Шевченко Т. М.

Ухвала від 07.09.2021

Кримінальне

Голосіївський районний суд міста Києва

Шевченко Т. М.

Ухвала від 23.02.2021

Кримінальне

Голосіївський районний суд міста Києва

Шевченко Т. М.

Ухвала від 16.02.2021

Кримінальне

Голосіївський районний суд міста Києва

Шевченко Т. М.

Ухвала від 16.02.2021

Кримінальне

Голосіївський районний суд міста Києва

Шевченко Т. М.

Ухвала від 16.02.2021

Кримінальне

Голосіївський районний суд міста Києва

Шевченко Т. М.

Ухвала від 23.07.2020

Кримінальне

Голосіївський районний суд міста Києва

Шевченко Т. М.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні