18.10.2021 Справа № 490/4340/21
н\п 1-кс/490/2563/2021
Центральний районний суд м. Миколаєва
У Х В А Л А
18 жовтня 2021 року м. Миколаїв
Слідчий суддя Центрального районного суду м. Миколаєва ОСОБА_1 , при секретарі ОСОБА_2 , розглянувши клопотання слідчого СУ ГУНП в Миколаївській області ОСОБА_3 погоджене з прокурором Миколаївської обласної прокуратури ОСОБА_4 про надання тимчасового доступу до документів, які містять охоронювану законом таємницю, -
В С Т А Н О В И В:
Слідчий СУГУНП вМиколаївській області ОСОБА_3 звернулася дослідчого суддіЦентрального районногосуду м.Миколаєва ізпогодженим зпрокурором Миколаївськоїобласної прокуратури ОСОБА_4 про наданнятимчасового доступудо документів,що знаходяться у володінні ПП " ОСОБА_5 ", що розташований за адресою: АДРЕСА_1 .
В судове засідання слідчий не з`явилася надав заяву в якій просив розглянути справу в його відсутності.
Враховуючи наведене, дослідивши матеріали справи, слідчий суддя приходить до наступних висновків.
Дослідивши матеріали справи, слідчий суддя приходить до наступних висновків.
Відповідно до вимог ст. 159 КПК України, тимчасовий доступ до речей і документів полягає у наданні стороні кримінального провадження особою, у володінні якої знаходяться такі речі і документи, можливості ознайомитися з ними, зробити їх копії та вилучити їх (здійснити їх виїмку). Тимчасовий доступ до електронних інформаційних систем або їх частин, мобільних терміналів систем зв`язку здійснюється шляхом зняття копії інформації, що міститься в таких електронних інформаційних системах або їх частинах, мобільних терміналах систем зв`язку, без їх вилучення.
Статтею 163 КПК України, встановлено, що слідчий суддя, суд постановляє ухвалу про надання тимчасового доступу до речей і документів, якщо сторона кримінального провадження у своєму клопотанні доведе наявність достатніх підстав вважати, що ці речі або документи: 1) перебувають або можуть перебувати у володінні відповідної фізичної або юридичної особи; 2) самі по собі або в сукупності з іншими речами і документами кримінального провадження, у зв`язку з яким подається клопотання, мають суттєве значення для встановлення важливих обставин у кримінальному провадженні; 3) не становлять собою або не включають речей і документів, які містять охоронювану законом таємницю.
Слідчий суддя, суд постановляє ухвалу про надання тимчасового доступу до речей і документів, які містять охоронювану законом таємницю, якщо сторона кримінального провадження, крім обставин, передбаченихчастиною п`ятоюцієї статті, доведе можливість використання як доказів відомостей, що містяться в цих речах і документах, та неможливість іншими способами довести обставини, які передбачається довести за допомогою цих речей і документів.
Доступ особи до речей і документів, які містять охоронювану законом таємницю, здійснюється в порядку, визначеному законом. Доступ до речей і документів, що містять відомості, які становлять державну таємницю, не може надаватися особі, що не має до неї допуску відповідно до вимог закону.
Так, судом було встановлено, що слідчим відділом СУ ГУНП в Миколаївській області здійснюється досудове розслідування у кримінальному провадженні №42021150000000028 від 23.04.2021, за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч. 3 ст. 191КК України.
Відділом УСР в Миколаївській області ДСР НП України, в ході проведення перевірки за матеріалами аналітичного дослідження фінансово-господарської діяльності ПАТ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » ІНФОРМАЦІЯ_2 , зареєстрованими в УСР в Миколаївській області ДСР НП України за №263 від 16.03.2021 року, встановлено щодо 10 квітня 2019 року ПАТ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » стало переможцем конкурсу аукціону, проведеного ВП « ІНФОРМАЦІЯ_3 » ДП « ІНФОРМАЦІЯ_4 » на проведення робіт по реконструкції систем АПС в приміщеннях систем нормальної експлуатації РВ, ДВ, ЕЕТП, СК. Реєстраційний номер в електронній системі закупівель UA-2019-03-22-000097-b.
17 квітня 2019 року між ВП " ІНФОРМАЦІЯ_3 " ДП " ІНФОРМАЦІЯ_4 " та ПАТ " ІНФОРМАЦІЯ_1 " укладений Договір №02/04-2019 про закупівлю робіт за темою: «ДСТУ Б Д.1.1-1: 2013 (ДК 021:2015 45454000-4 Реконструкція) Енергоблок №3. Роботи по реконструкції систем АПС в приміщеннях систем нормальної експлуатації РВ, ДВ, ЕЕТП, СК.
Згідно п.2 Договору Договірна ціна робіт складає 25101015,60 грн., у т.ч. ПДВ 20% -4183502,60 грн. Джерело фінансування власні кошти ДП " ІНФОРМАЦІЯ_4 ".
Згідно п.7 Договору Залучення для виконання робіт робочої сили в достатній кількості і з відповідною кваліфікацією є обов`язком Підрядника. За узгодженням із з Замовником допускається залучати до виконання робіт субпідрядні організації, що мають відповідні ліцензії.Підрядник має право, за узгодженням із з Замовником, залучати до виконання робіт субпідрядні організації при наявності у них допусків до особливих робіт, ліцензій на право виконання цих робіт на охоронної території АЕС, а персонал атестований згідно правил і норм пожежної, охорони праці для робіт на АЕС. Вся відповідальність за персонал субпідрядних організацій, що діють в рамках даного Договору, покладається на підрядника.
13.11.2019 між ВП " ІНФОРМАЦІЯ_3 " ДП " ІНФОРМАЦІЯ_4 " та ПАТ " ІНФОРМАЦІЯ_1 " укладено Додаткову угоду №1, згідно якої термін дії Договору продовжено до 31.12.2021 та долучено новий Графік виконання робіт.
21.05.2020 між ВП " ІНФОРМАЦІЯ_3 " ДП " ІНФОРМАЦІЯ_4 " та ПАТ " ІНФОРМАЦІЯ_1 " укладено Додаткову угоду №1, згідно якої Договірна ціна робіт зменшена та складає 25096214,75 грн., у т.ч. ПДВ 20% - 4182702,46 грн.
Згідно технічних вимог (додаток 4 до Тендерної документації), Виконавець робіт повинен мати:
1)Ліцензію (підрядника та/або субпідрядника в залежності від видів робіт, які вони будуть виконувати власними силами) на провадження господарської діяльності з будівництва об`єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об`єктів із значними наслідками (ССЗ) на:
a)будівельні та монтажні роботи загального призначення:
-зведення металевих конструкцій;
-монтаж технологічного устаткування;
-виконання пусконаладжувальних робіт;
-електротехнічних пристроїв;
-автоматизованих систем управління.
б) будівництво об`єктів інженерної інфраструктури:
- монтаж внутрішніх інженерних мереж, систем, приладів і засобів вимірювання, іншого обладнання;
- електропостачання і електроосвітлення;
- засобів автоматизації і контрольно-вимірювальних приладів, зв`язку, сигналізації, інформаційних мереж.
2) ліцензію (підрядника та/або субпідрядника в залежності від видів робіт, які вони будуть виконувати власними силами) на виконання робіт протипожежного призначення:
- вогнезахист (вогнезахисне просочування глибоке чи поверхневе, вогнезахисне обробляння (фарбування, штукатурення, обмотування, обліцування), вогнезахисне заповнення;
- монтаж, підтримання експлуатаційної придатності (технічне обслуговування) систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, устаткування для передачі тривожних сповіщень.
3) Дозвіл та/або декларацію відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці (учасника та/або субпідрядника в залежності від видів робіт, які вони будуть виконувати власними силами), які оформлені згідно вимог чинного законодавства України на виконання робіт підвищеної небезпеки, а саме:
- зварювальні роботи та газополум`яні роботи;
- зберігання балонів із стисненим та зрідженими газами.
4) Рішення про затвердження постачальника ДП " ІНФОРМАЦІЯ_4 " (у тому числі для субпідрядних організацій, які планується залучати до виконання робіт для СВБ). У разі відсутності Рішення про затвердження постачальника ДП " ІНФОРМАЦІЯ_4 " надати лист/листи, складений у довільній формі і підписаний уповноваженою особою Учасника (для учасника) та уповноваженою особою субпідрядника (для субпідрядника) про готовність пройти оцінку підприємства замовником після підписання договору на виконання робіт, до початку виконання робіт.
Згідно даних Єдиного реєстру податкових накладних ІНФОРМАЦІЯ_5 за період квітень 2019 лютий 2021 встановлено:
Підприємством ПАТ " ІНФОРМАЦІЯ_1 " (код ЄДРПОУ НОМЕР_1 ) зареєстровано податкові накладні, виписані в адресу ДП " ІНФОРМАЦІЯ_4 " (код ЄДРПОУ НОМЕР_2 ) та номенклатуру товарів яких можливо ідентифікувати як пов`язану з виконанням умов договору від 17.04.2019 №02/04-2019.
Серед постачальників ПАТ " ІНФОРМАЦІЯ_1 " (код ЄДРПОУ НОМЕР_1 ) встановлено підприємство субпідрядник ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_6 " (код ЄДРПОУ НОМЕР_3 ), яким зареєстровано податкові накладні, виписані в адресу ПАТ " ІНФОРМАЦІЯ_1 " та номенклатуру товарів яких можливо ідентифікувати як пов`язану з виконанням умов договору від 17.04.2019 №02/04-2019 на загальну суму 11 618341 грн..
Серед постачальників ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_6 " (код ЄДРПОУ НОМЕР_3 ) встановлено підприємство субпідрядник ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_7 " (код ЄДРПОУ НОМЕР_4 ), яким зареєстровано податкові накладні, виписані в адресу ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_6 " та номенклатуру товарів яких можливо ідентифікувати як пов`язану з виконанням умов договору від 17.04.2019 №02/04-2019 на загальну суму 9 317 880 грн.
Серед постачальників ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_7 " (код ЄДРПОУ НОМЕР_4 ) встановлено підприємства субпідрядники ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_8 " (код ЄДРПОУ НОМЕР_5 ), ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_9 " (код ЄДРПОУ НОМЕР_6 ), якими зареєстровано податкові накладні, виписані в адресу ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_6 " та номенклатуру товарів яких можливо ідентифікувати як пов`язану з виконанням умов договору від 17.04.2019 №02/04-2019 на загальну суму 739 551,3 грн. і 8 472762 грн. відповідно.
Серед постачальників ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_8 " (код ЄДРПОУ НОМЕР_5 ) встановлено підприємство субпідрядник ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_10 " (код ЄДРПОУ НОМЕР_7 ), яким зареєстровано податкові накладні, виписані в адресу ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_8 " та номенклатуру товарів яких можливо ідентифікувати як пов`язану з виконанням умов договору від 17.04.2019 №02/04-2019 на загальну суму 739 551,3 грн..
При тому номенклатура товарів податкового кредиту (придбання) ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_10 " (код ЄДРПОУ НОМЕР_7 ) у відповідний період складається з одягу (в т.ч. б/у), взуття (в т.ч. б/у), тютюнових виробів, кормів для тварин. Придбання робіт по реконструкції систем автоматичної пожежної сигналізації не встановлено.
Серед постачальників ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_9 " (код ЄДРПОУ НОМЕР_6 ) встановлено підприємство субпідрядник ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_11 " (код ЄДРПОУ НОМЕР_8 ), яким зареєстровано податкові накладні, виписані в адресу ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_9 " та номенклатуру товарів яких можливо ідентифікувати як пов`язану з виконанням умов договору від 17.04.2019 №02/04-2019 на загальну суму 7 444 762 грн..
При тому номенклатура товарів податкового кредиту (придбання) ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_11 " (код ЄДРПОУ НОМЕР_8 ) у відповідний період складається з одягу (в т.ч. б/у), взуття (в т.ч. б/у), тютюнових виробів, алкогольних напоїв, продуктів харчування, робіт. Придбання робіт по реконструкції систем автоматичної пожежної сигналізації не встановлено.
Таким чином, враховуючи зазначене вище, вбачається, що підприємства субпідрядники ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_7 " (код ЄДРПОУ НОМЕР_4 ), ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_9 " (код ЄДРПОУ НОМЕР_6 ), ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_8 " (код ЄДРПОУ НОМЕР_5 ), ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_11 " (код ЄДРПОУ НОМЕР_8 ), ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_10 " (код ЄДРПОУ НОМЕР_7 ) фактично не виконували субпідрядні роботи по реконструкції системи автоматичної пожежної сигналізації Енергоблока №3 Южно-Української АЕС, про що свідчить відсутність необхідних ліцензій, дозволів, кваліфікованих трудових ресурсів, виробничих активів, невідповідність номенклатури придбаних та реалізованих товарів (робіт, послуг), а посадовими особами ПАТ " ІНФОРМАЦІЯ_1 " (код ЄДРПОУ НОМЕР_1 ) внесено до актів виконаних робіт на виконання договору від 17.04.2019 №02/04-2019 недостовірні відомості про нібитопонесені витратина суму 9317880грн.,пов`язаніз виконаннямсубпідрядних робітпідприємствами ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_7 " (код ЄДРПОУ НОМЕР_4 ), ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_9 " (код ЄДРПОУ НОМЕР_6 ), ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_8 " (код ЄДРПОУ НОМЕР_5 ), ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_11 " (код ЄДРПОУ НОМЕР_8 ), ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_10 " (код ЄДРПОУ НОМЕР_7 ).
Таким чином службові особи ПАТ " ІНФОРМАЦІЯ_1 " (код ЄДРПОУ НОМЕР_1 ) в порушення норм статей 1, 9 статті 1 Закону України від 16.07.99 №996-ХІV "Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні", п.2.4 Положення про документальне забезпечення записів у бухгалтерському обліку, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 24.05.1995 №88, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 05.06.1995 за №168/704, використовуючи підроблені документи щодо виконання підприємствами - субпідрядниками ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_7 " (код ЄДРПОУ НОМЕР_4 ), ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_9 " (код ЄДРПОУ НОМЕР_6 ), ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_8 " (код ЄДРПОУ НОМЕР_5 ), ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_11 " (код ЄДРПОУ НОМЕР_8 ), ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_10 " (код ЄДРПОУ НОМЕР_7 ) субпідрядних робіт по реконструкції системи автоматичної пожежної сигналізації ІНФОРМАЦІЯ_12 , склали завідомо неправдиві офіційні документи, якими є акти приймання виконаних робіт форми КБ-2в на виконання умов договору від 17.04.2019 №02/04-2019 на загальну суму 9317880грн.
Приймаючи до уваги вищевикладене та враховуючи, що в матеріалах кримінального провадження вбачається наявність достатніх підстав вважати, що документи, які стали підставою для укладання обумовленого договору підряду та склались і підписувались під час/після виконання будівельних робіт до зазначеного договору мають суттєве значення для встановлення всіх обставин у кримінальному провадженні, зокрема з метою проведення ряду експертиз, для яких необхідні саме оригінали документів, необхідно отримати тимчасовий доступ до документів, щодо ПП " ОСОБА_5 ".
Зазначені документи необхідно дослідити з метою вирішення питання про їх долучення до матеріалів кримінального провадження та надання на дослідження у ході проведення почеркознавчих, криміналістичних, економічних та інших судових експертиз, ревізій тощо.
Також у органу досудового розслідування є підстави вважати, що вказані документи, до яких необхідно здійснити тимчасовий доступ, можуть бути прямими доказами причетності службових осіб ПАТ " ІНФОРМАЦІЯ_1 " (код ЄДРПОУ НОМЕР_1 ), ПП " ОСОБА_5 " (код ЄДРПОУ НОМЕР_3 ) до вчинення вищевказаного кримінального правопорушення.
Зазначені докази в сукупності з іншими доказами можуть мати суттєве значення для з`ясування обставин злочину або встановлення осіб, які їх вчинили.
Таким чином, слідчим під час судового розгляду клопотання, крім обставин встановлених ч. 5 ст. 163 КПК України, було доведено можливість використання як доказів відомостей, що містяться в цих речах і документах, та неможливість іншими способами довести обставини, які передбачається довести за допомогою цих речей і документів, а також доведено наявність достатніх підстав вважати, що без вилучення вказаних речей і документів існує реальна загроза зміни або знищення речей чи документів, а таке вилучення необхідне для досягнення мети отримання доступу до речей і документів.
На підставі вищевикладеного, дослідивши надані матеріали досудового розслідування та клопотання слідчого, вислухавши його доводи та пояснення, слідчий суддя приходить до висновку, що подане клопотання підлягає задоволенню на підставі ч. 5 ст. 163 КПК України, оскільки вивчення вказаних документів має суттєве значення для встановлення важливих обставин справи, які є предметом зазначеного вище досудового розслідування.
На підставі вищевикладеного, керуючись ст. ст. 163 - 166 КПК України, -
П О С Т А Н О В И В:
Надати слідчимгрупі слідчиху кримінальномупровадженні №42021150000000028від 23.04.2021року,а саме: ОСОБА_6 , заступнику начальника відділу СУ ГУ НП в Миколаївській області ОСОБА_7 , старшому слідчому в ОВС СУ ГУ НП в Миколаївській області ОСОБА_8 , старшому слідчому в ОВС СУ ГУ НП в Миколаївській області ОСОБА_9 , слідчому СУ ГУ НП в Миколаївській області ОСОБА_3 , старшому слідчому СУ ГУ НП в Миколаївській області ОСОБА_10 , старшому слідчому СУ ГУ НП в Миколаївській області ОСОБА_11 , слідчому СУ ГУ НП в Миколаївській області ОСОБА_12 , слідчому СУ ГУ НП в Миколаївській області ОСОБА_13 , слідчому СУ ГУ НП в Миколаївській області ОСОБА_14
дозвіл натимчасовий доступз можливістювилучення донаступних речейі документів,які перебуваютьу володінні ПП " ОСОБА_5 ", що розташований за адресою: АДРЕСА_1 , а саме:
Договір з ПАТ " ІНФОРМАЦІЯ_1 "на проведення робіт по реконструкції систем АПС в приміщеннях систем нормальної експлуатації РВ, ДВ, ЕЕТП, СК., та додатки до нього, додаткові угоди; журнали загальних робіт; акти приймання виконаних будівельних робіт по реконструкції систем АПС в приміщеннях систем нормальної експлуатації РВ, ДВ, ЕЕТП, СК., та відомостей до них; відомість по необоротним активам ПП " ОСОБА_5 " на 2019-2021рр.; штатний розклад за 2019-2021рр..; документи на підставі яких працівниками ПП " ОСОБА_5 " виконувались роботи по реконструкції систем АПС в приміщеннях систем нормальної експлуатації РВ, ДВ, ЕЕТП, СК. (накази, наряди на роботи, командировочні документи та ін.);табелі обліку робочого часу працівників ПП " ОСОБА_5 ", які виконували роботи по реконструкції систем АПС в приміщеннях систем нормальної експлуатації РВ, ДВ, ЕЕТП, СК.;відомості нарахування та виплати заробітної плати працівникам ПП " ОСОБА_5 ", які виконували роботи по реконструкції систем АПС в приміщеннях систем нормальної експлуатації РВ, ДВ, ЕЕТП, СК. на замовлення ПАТ " ІНФОРМАЦІЯ_1 "; документи, щодо закупівлі, транспортування, та отримання ТМЦ, інших послуг, які використовувались ПП " ОСОБА_5 " при проведенні робіт по реконструкції систем АПС в приміщеннях систем нормальної експлуатації РВ, ДВ, ЕЕТП, СК. на замовлення ПАТ " ІНФОРМАЦІЯ_1 " ( договори, накладні, акти прийому передачі, довіреності на отримання ТМЦ, платіжні доручення, квитанції до приходних ордерів, подорожні листи та ін.); документи, щодо залучення підрядних та субпідрядних організацій для проведення робі по реконструкції систем АПС в приміщеннях систем нормальної експлуатації РВ, ДВ, ЕЕТП, СК.; письмової згоди замовника робіт на залучення субпідрядних організацій для проведення робі по реконструкції систем АПС в приміщеннях систем нормальної експлуатації РВ, ДВ, ЕЕТП, СК., та іншої вхідної та вихідної кореспонденції; документів, на підставі яких ПП " ОСОБА_5 " використовує приміщення та необоротні активи; документи, на право користування машинами та механізмами, які використовувались ПП " ОСОБА_5 " під час виконання робіт по реконструкції систем АПС в приміщеннях систем нормальної експлуатації РВ, ДВ, ЕЕТП, СК. на замовлення ПАТ " ІНФОРМАЦІЯ_1 "(технічні документи, договори оренди, та ін.); документи, щодо взаємовідносин з ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_7 " (код ЄДРПОУ НОМЕР_4 ) при проведені робіт по реконструкції систем АПС в приміщеннях систем нормальної експлуатації РВ, ДВ, ЕЕТП, СК.(договори, накладні, платіжні доручення та ін. ).
Ухвала діє до 18.11.2021р., оскарженню не підлягає та набирає законної сили негайно після її оголошення.
Слідчий суддя ОСОБА_1
Суд | Центральний районний суд м. Миколаєва |
Дата ухвалення рішення | 18.10.2021 |
Оприлюднено | 21.05.2024 |
Номер документу | 101122709 |
Судочинство | Кримінальне |
Категорія | Провадження за поданням правоохоронних органів, за клопотанням слідчого, прокурора та інших осіб про тимчасовий доступ до речей і документів |
Кримінальне
Центральний районний суд м. Миколаєва
Тішко Д. А.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні