Рішення
від 17.11.2021 по справі 200/10695/21
ДОНЕЦЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

Україна

Донецький окружний адміністративний суд

Р І Ш Е Н Н Я

І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И

17 листопада 2021 р. Справа№200/10695/21

приміщення суду за адресою: 84122, м.Слов`янськ, вул. Добровольського, 1

Донецький окружний адміністративний суд у складі головуючого судді Кошкош О.О., розглянувши у письмовому провадженні адміністративну справу за позовом Головного управління ДПС у Донецькій області до Комунального підприємства Миколаївської міської ради Сервіскомуненерго про стягнення податкового боргу,

ВСТАНОВИВ:

Головне управління ДПС у Донецькій області (код ЄДРПОУ ВП 44070187, вул. Італійська, 59, м. Маріуполь, Донецька область, 87515) звернулося до Донецького окружного адміністративного суду з позовом (з урахуванням заяви про зменшення позовних вимог від 05.11.2021) до Комунального підприємства Миколаївської міської ради Сервіскомуненерго (код ЄДРПОУ 36209174, Україна, 84182, Донецька обл., Слов`янський р-н, місто Миколаївка(пн), вулиця 50-річчя Слов`янської ТЕС, будинок 22) про стягнення коштів з рахунків у банківських установах, які обслуговують КП Сервіскомуненерго в рахунок погашення податкового боргу на загальну суму 1011095,16 грн. В обґрунтування, з урахуванням заяви про зменшення позовних вимог, зазначено, що за відповідачем обліковується податковий борг в розмірі 1011095,16 грн., який виник у зв`язку з несплатою відповідачем самостійно визначених грошових зобов`язань

з податку на додану вартість (код класифікації доходів бюджету 14010100) на суму 897895 грн., в т.ч. за податковою декларацією з податку на додану вартість №9056501587 від 19.03.2021 року за лютий 2021 року (термін сплати 30.03.2021) у сумі 357775 грн., за податковою декларацією з податку на додану вартість №9087931690 від 15.04.2021 року за березень 2021 року (термін сплати 30.04.2021) у сумі 227972 грн., за податковою декларацією з податку на додану вартість №9129334413 від 17.05.2021 року за квітень 2021 року (термін сплати 31.05.2021) у сумі 312148 грн.;

з надходження від скидів забруднюючих речовин безпосередньо у водні об`єкти (код класифікації доходів бюджету 19010200) на суму 27377,57 грн., в т.ч. розрахунок за скиди забруднюючих речовин безпосередньо у водні об`єкти, Додаток №2 до податкової декларації екологічного податку №9371176039 від 02.02.2021 (термін сплати 19.02.2021) у сумі 24850,85 грн. (часткова сплата у розмірі 22830,31 грн.); розрахунок за скиди забруднюючих речовин безпосередньо у водні об`єкти, Додаток №2 до податкової декларації екологічного податку №9090399044 від 19.04.2021 (термін сплати 20.05.2021) у сумі 25357,03 грн.;

з податку на прибуток підприємств та фінуст. комун. власн. (код класифікації доходів бюджету 11020202) на суму 85822,59 грн., в т.ч за податковою декларацією з податку на прибуток підприємства №9372319669 від 17.02.2021 року (термін сплати 11.03.2021) у сумі 136219,00 грн. (часткова сплата 50396,41 грн. платіжними дорученнями від 26.08.2021 №1437, від 24.09.2021 №1629). Надсилання податкової вимоги форми Ю №466-25 від 31.03.2014 року не призвело до погашення податкового боргу. Податкова вимога не оскаржувалась та не відкликалась. У зв`язку з чим, посилаючись на вимоги підпункту 20.1.34 пункту 20.1 статті 20 Податкового кодексу України позивач просив стягнути з розрахункових рахунків відповідача податковий борг у сумі 1068035,16 грн., з урахуванням заяви про зменшення позовних вимог.

Ухвалою суду від 25 серпня 2021 року відкрито провадження у адміністративній справі №200/10695/21 за правилами спрощеного позовного провадження без повідомлення учасників справи (у письмовому провадженні).

09 вересня 2021 року відповідачем надано відзив на позовну заяву, в якій позовні вимоги податкової служби визнає частково, в сумі 1068035,16 грн. Щодо податкового боргу з податку на прибуток підприємств та фінуст. комун. власн. (код класифікації доходів бюджету 11020202) в сумі 136219,00 грн. за декларацією №9372319669 від 17.02.2021р. зазначає, що визнає дану заборгованість частково, а саме у сумі 126342,59 грн., оскільки відповідачем був перерахований податок на прибуток в сумі 20260,00 грн., що підтверджується платіжним дорученням № 1437 від 26.08.2021 року. Частково, в сумі 9876,41 грн. дані кошти зараховані в рахунок погашення недоїмки за податковою декларацією з податку на прибуток № 9372319669, що підтверджується даними особового кабінету платника податку, запис під № 13, дата операції - 26.08.2021р. Щодо податкового боргу у розмірі 50207,88 грн. з надходження від скидів забруднюючих речовин безпосередньо у водні об`єкти (код класифікації доходів бюджету 19010200) відповідач зазначає, що визнає дану заборгованість частково, а саме у сумі 43797,57 грн., у зв`язку з тим, що КП Сервіскомуненерго було перераховано в рахунок оплати за скиди забруднюючих речовин (екологічний податок) 26420,00 грн., що підтверджується платіжними дорученнями №1526 від 07.09.2021р., №1527 від 07.09.2021р., №1528 від 08.09.2021р., частково, в сумі 6410,31 грн. дані кошти були зараховані в рахунок погашення недоїмки за податкового декларацією екологічного податку № 9371176039 від 02.02.2021р.

18 жовтня 2021 року ухвалою суду постановлено здійснювати розгляд справи в порядку загального позовного провадження, призначено підготовче засідання.

05 листопада 2021 року позивачем надано до суду заяву про зменшення позовних вимог, відповідно до якої залишок до стягнення становить 1011095,16 грн.

10 листопада 2021 року ухвалою суду закрито підготовче провадження та призначено розгляд справи по суті.

У судове засідання призначене на листопада 17 листопада 2021 року представник позивача з`явився, надав клопотання про розгляд справи без його участі, представник відповідача до суду не з`явився, надав клопотання про розгляд справи без його участі. У заяві від 08.11.2021 №2095 відповідач визнав позовні вимоги у сумі 1011095,16 грн. За таких обставин, суд визнав за можливе розглянути справу на підставі наявних матеріалів в порядку письмового провадження.

Розглянувши матеріали справи та всебічно і повно з`ясувавши всі фактичні обставини, об`єктивно оцінивши докази, які мають юридичне значення для розгляду справи і вирішення спору по суті, суд встановив наступне.

Позивач, Головне управління ДПС у Донецькій області є суб`єктом владних повноважень, яке реалізує владні управлінські функції у сфері оподаткування, визначені Податковим кодексом України та законами України в сфері оподаткування, включений до Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань за номером відокремленого підрозділу юридичної особи 44070187.

Відповідач, Комунальне підприємство Миколаївської міської ради Сервіскомуненерго зареєстровано в якості юридичної особи 26.11.2008 року за №12771020000001786, включено до ЄДРПОУ за № 36209174, перебуває на обліку у Головному управлінні ДПС у Донецької області, Слов`янська ДПІ (Слов`янський район), як платник податків за основним місцем обліку з 27.11.2008 року за №8287.

За Комунальним підприємством Миколаївської міської ради Сервіскомуненерго обліковується податковий борг, що раніше не був заявлений до суду, у розмірі 1011095,16 грн.

Відповідно до матеріалів справи податковий борг складається із наступного.

З податку на додану вартість із вироблених в Україні товарів (робіт, послуг) (код класифікації доходів бюджету 14010100), який виник з причини несплати поточних нарахувань грошових зобов`язань самостійно задекларованих відповідачем у податкових деклараціях з податку на додану вартість у розмірі 897895 грн.:

податкова декларація з податку на додану вартість №9056501587 від 19.03.2021 року за лютий 2021 року (термін сплати 30.03.2021) у сумі 357775 грн.,

податкова декларація з податку на додану вартість №9087931690 від 15.04.2021 року за березень 2021 року (термін сплати 30.04.2021) у сумі 227972 грн.,

податкова декларація з податку на додану вартість №9129334413 від 17.05.2021 року за квітень 2021 року (термін сплати 31.05.2021) у сумі 312148 грн.;

З надходження від скидів забруднюючих речовин безпосередньо у водні об`єкти (код класифікації доходів бюджету 19010200), який виник з причини несплати поточних нарахувань грошових зобов`язань самостійно задекларованих відповідачем у податкових деклараціях екологічного податку за скиди забруднюючих речовин безпосередньо у водні об`єкти у розмірі 27377,57 грн.:

розрахунок за скиди забруднюючих речовин безпосередньо у водні об`єкти, Додаток №2 до податкової декларації екологічного податку №9371176039 від 02.02.2021 (термін сплати 19.02.2021) у сумі 2020,54 грн. з урахуванням часткової сплати 22830,31 грн. (залік сплаченої суми згідно платіжних доручень №1526 від 07.09.2021р., №1527 від 07.09.2021р., №1528 від 08.09.2021р. в сумі 6410,31 грн., було зараховано в рахунок погашення наявного податкового боргу за декларацією екологічного податку № 9371176039 від 02.02.2021р. згідно п.87.9 ст. 87 Податкового кодексу України та відображено в ІКП з платежу екологічний податок (код класифікації доходів бюджету 19010200); погашення недоїмки платіжним дорученням від 22.10.2021 №1796 на суму 16420 грн.).

розрахунок за скиди забруднюючих речовин безпосередньо у водні об`єкти, Додаток №2 до податкової декларації екологічного податку №9090399044 від 19.04.2021 (термін сплати 20.05.2021) у сумі 25357,03 грн.

З податку на прибуток підприємств та фінуст. комун. власн. (код класифікації доходів бюджету 11020202) у розмірі 85822,59 грн.:

за податковою декларацією з податку на прибуток підприємства №9372319669 від 17.02.2021 року (термін сплати 11.03.2021) у сумі 85822,59 грн. (залік сплаченої суми згідно платіжного доручення № 1437 від 26.08.2021 в сумі 9876,41 грн. було зараховано в рахунок погашення наявного податкового боргу за декларацією з податку на прибуток підприємства №9372319669 від 17.02.2021 року згідно п.87.9 ст. 87 Податкового кодексу України та відображено в ІКП з платежу податку на прибуток підприємств та фінуст. комун. власн. (код класифікації доходів бюджету 11020202)), погашення недоїмки платіжними дорученнями від 26.08.2021 №1437 на суму 9876,41 грн., від 24.09.2021 №1629 на суму 20260 грн., від 22.10.2021 №1797 на суму 20260 грн.).

Здійснивши оцінку обставин справи та надавши їм юридичної кваліфікації, суд прийшов до висновку про задоволення позову, виходячи з наступного.

Податковий кодекс України регулює відносини, що виникають у сфері справляння податків і зборів, зокрема, визначає вичерпний перелік податків та зборів, що справляються в Україні, та порядок їх адміністрування, платників податків та зборів, їх права та обов`язки, компетенцію контролюючих органів, повноваження і обов`язки їх посадових осіб під час здійснення податкового контролю, а також відповідальність за порушення податкового законодавства.

Підпунктом 16.1.4 п. 16.1 статті 16 Податкового кодексу України (далі - ПК України) передбачено обов`язок платників податків сплачувати податки та збори в строки та у розмірах, встановлених цим Кодексом та законами з питань митної справи.

Грошове зобов`язання платника податків відповідно до п.п. 14.1.39 п. 14.1 ст. 14 ПК України - сума коштів, яку платник податків повинен сплатити до відповідного бюджету або на єдиний рахунок як податкове зобов`язання та/або інше зобов`язання, контроль за сплатою якого покладено на контролюючі органи, та/або штрафну (фінансову) санкцію, що справляється з платника податків у зв`язку з порушенням ним вимог податкового законодавства та іншого законодавства, контроль за дотриманням якого покладено на контролюючі органи, а також санкції за порушення законодавства у сфері зовнішньоекономічної діяльності та пеня.

За приписами п. 46.1. ст. 46 Податкового кодексу України, податкова декларація, розрахунок, звіт (далі - податкова декларація) - документ, що подається платником податків (у тому числі відокремленим підрозділом у випадках, визначених цим Кодексом) контролюючому органу у строки, встановлені законом, на підставі якого здійснюється нарахування та/або сплата податкового зобов`язання або відображаються обсяги операції (операцій), доходів (прибутків), щодо яких податковим та митним законодавством передбачено звільнення платника податку від обов`язку нарахування і сплати податку і збору, чи документ, що свідчить про суми доходу, нарахованого (виплаченого) на користь платників податків - фізичних осіб, суми утриманого та/або сплаченого податку.

Згідно п. 49.1. ст. 49 Податкового кодексу України податкова декларація подається за звітний період в установлені цим Кодексом строки контролюючому органу, в якому перебуває на обліку платник податків.

Пунктом 54.1 статті 54 Податкового кодексу України передбачено, що крім випадків, передбачених податковим законодавством, платник податків самостійно обчислює суму податкового та/або грошового зобов`язання та/або пені, яку зазначає у податковій (митній) декларації або уточнюючому розрахунку, що подається контролюючому органу у строки, встановлені цим Кодексом. Така сума грошового зобов`язання та/або пені вважається узгодженою.

Згідно з пунктом 57.1 статті 57 Податкового кодексу України платник податків зобов`язаний самостійно сплатити суму податкового зобов`язання, зазначену у поданій ним податковій декларації, протягом 10 календарних днів, що настають за останнім днем відповідного граничного строку, передбаченого цим Кодексом для подання податкової декларації, крім випадків, встановлених цим Кодексом.

Згідно з п. 87.9. ст. 87 Податкового кодексу України у разі наявності у платника податків податкового боргу контролюючі органи зобов`язані зарахувати кошти, що сплачує такий платник податків, в рахунок погашення податкового боргу згідно з черговістю його виникнення незалежно від напряму сплати, визначеного платником податків. У такому ж порядку відбувається зарахування коштів, що надійдуть у рахунок погашення податкового боргу платника податків відповідно до статті 95 цього Кодексу або за рішенням суду у випадках, передбачених законом.

Стаття 137 Податкового кодексу України визначає порядок обчислення податку на прибуток підприємств та його сплати. Так відповідно до п. 137.1. статті 137 ПК України податок нараховується платником самостійно за ставкою, визначеною статтею 136 цього Кодексу, від бази оподаткування, визначеної згідно зі статтею 135 цього Кодексу.

Стаття 200 Податкового кодексу України передбачає порядок визначення суми податку на додану вартість, що підлягає сплаті (перерахуванню) до Державного бюджету України або відшкодуванню з Державного бюджету України (бюджетному відшкодуванню), та строки проведення розрахунків.

Згідно п. 200.1. ст. 200 ПК України сума податку, що підлягає сплаті (перерахуванню) до Державного бюджету України або бюджетному відшкодуванню, визначається як різниця між сумою податкового зобов`язання звітного (податкового) періоду та сумою податкового кредиту такого звітного (податкового) періоду.

Відповідно до п. 200.2. ст. 200 ПК України при позитивному значенні суми, розрахованої згідно з пунктом 200.1 цієї статті, така сума підлягає сплаті (перерахуванню) до бюджету у строки, встановлені цим розділом.

Для перерахування податку до бюджету центральний орган виконавчої влади, що реалізує державну податкову та митну політику, надсилає центральному органу виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері казначейського обслуговування бюджетних коштів, в якому відкриті рахунки платників у системі електронного адміністрування податку на додану вартість, реєстр платників, в якому зазначаються назва платника, податковий номер та індивідуальний податковий номер платника, звітний період та сума податку, що підлягає перерахуванню до бюджету. На підставі такого реєстру центральний орган виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері казначейського обслуговування бюджетних коштів, в якому відкриті рахунки платників у системі електронного адміністрування податку на додану вартість, не пізніше останнього дня строку, встановленого цим Кодексом для самостійної сплати податкових зобов`язань, перераховує суми податку до бюджету.

Приписами статті 250 Податкового кодексу України визначено порядок подання податкової звітності та сплати екологічного податку.

Згідно п. 250.1. статті 250 Податкового кодексу України базовий податковий (звітний) період дорівнює календарному кварталу.

Відповідно до п. 250.2. статті 250 Податкового кодексу України платники податку складають податкові декларації за формою, встановленою у порядку, передбаченому статтею 46 цього Кодексу, подають їх протягом 40 календарних днів, що настають за останнім календарним днем податкового (звітного) кварталу, до контролюючих органів та сплачують податок протягом 10 календарних днів, що настають за останнім днем граничного строку подання податкової декларації.

Відповідно до п. 14.1.175 ст. 14 ПК України податковий борг - сума узгодженого грошового зобов`язання, не сплаченого платником податків у встановлений цим Кодексом строк, та непогашеної пені, нарахованої у порядку, визначеному цим Кодексом.

Оцінивши наявні у справі докази в їх сукупності за правилами статті 90 КАС України, суд дійшов висновку, що у спірних правовідносинах закінчився перебіг визначеного кодексом строку виконання податкового обов`язку по сплаті грошового зобов`язання, але фактичних даних, які б засвідчували припинення податкового обов`язку внаслідок самостійного та добровільного перерахування платником податків коштів до бюджету, а також з інших підстав відповідно до положень Податкового кодексу України матеріали справи не містять.

Суд вважає, що заявлена позивачем до стягнення сума 1011095,16 грн. відповідає визначенню податкового боргу, наведеному у підпункті14.1.175 пункту14.1 статті14 ПК України.

Судом встановлено, що у зв`язку із несплатою поточних нарахувань виник податковий борг у розмірі 1011095,16 грн.

Відповідно до ст.59 Податкового кодексу України, у випадку, коли платник податків не сплачує узгоджену суму податкового зобов`язання у встановлені строки, контролюючий орган направляє такому платнику податків податкові вимоги.

Судом встановлено, що позивачем з метою погашення податкового боргу на адресу відповідача було направлено податкову вимогу форми Ю № 466-25 від 31.03.2014 року на суму 12190,91 грн., яка отримана відповідачем 04.04.2014 року.

Станом на день розгляду справи суду не надано доказів погашення відповідачем в добровільному порядку суми заборгованості, термін сплати - сплинув.

Доказів оскарження податкової вимоги в судовому або адміністративному порядку до суду сторонами не надано, як і не надано доказів її відкликання. Податковий борг є безперервним.

Відповідно до п. 59.5. ст. 59 ПК України у разі якщо у платника податків, якому надіслано (вручено) податкову вимогу, сума податкового боргу збільшується (зменшується), погашенню підлягає вся сума податкового боргу такого платника податку, що існує на день погашення. У разі якщо після направлення (вручення) податкової вимоги сума податкового боргу змінилася, але податковий борг не був погашений в повному обсязі, податкова вимога додатково не надсилається (не вручається).

Наявність у відповідача даного боргу також підтверджується витягом з облікової картки платника податку.

Відповідно до п. 95.1 ст. 95 Податкового кодексу України контролюючий орган здійснює за платника податків і на користь держави заходи щодо погашення податкового боргу такого платника податків шляхом стягнення коштів, які перебувають у його власності, а в разі їх недостатності - шляхом продажу майна такого платника податків, яке перебуває у податковій заставі.

Пунктом 95.3 ст.95 Податкового кодексу України встановлено, що стягнення коштів з рахунків платника податків у банках, обслуговуючих такого платника податків, та з рахунків платників податків у системі електронного адміністрування податку на додану вартість, відкритих в центральному органі виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері казначейського обслуговування бюджетних коштів, здійснюється за рішенням суду, яке направляється до виконання контролюючим органам, у розмірі суми податкового боргу або його частини.

Підпунктом 20.1.34 п.20.1 ст.20 Податкового кодексу України передбачено, що контролюючі органи мають право звертатися до суду щодо стягнення коштів платника податків, який має податковий борг, з рахунків у банках, що обслуговують такого платника податків, на суму податкового боргу або його частини.

Відповідно до ст. 67 Конституції України кожен зобов`язаний сплачувати податки і збори в порядку і розмірах, встановлених законом.

Враховуючи те, що на момент розгляду справи відповідачем не надано до суду доказів сплати самостійно визначених грошових зобов`язань з податку на додану вартість (код класифікації доходів бюджету 14010100) в сумі 897895 грн., з надходження від скидів забруднюючих речовин безпосередньо у водні об`єкти (код класифікації доходів бюджету 19010200) у сумі 27377,57 грн., з податку на прибуток підприємств та фінуст. комун. власн. (код класифікації доходів бюджету 11020202) у розмірі 85822,59 грн. суд приходить до висновку про задоволення позовних вимог Головного управління ДПС у Донецькій області до Комунального підприємства Миколаївської міської ради Сервіскомуненерго шляхом стягнення коштів з рахунків у банківських установах, які обслуговують Комунальне підприємство Миколаївської міської ради Сервіскомуненерго в рахунок погашення податкового боргу на загальну суму 1011095,16 грн.

Враховуючи вимоги ч. 2 ст. 139 КАС України судові витрати у цій справі стягненню з відповідача не підлягають.

Керуючись ст. ст. 73, 74, 75, 76, 77, 90, 94, 139, 241, 245, 246, 250, 255, 295 КАС України, суд -

ВИРІШИВ:

Адміністративний позов Головного управління ДПС у Донецькій області до Комунального підприємства Миколаївської міської ради Сервіскомуненерго про стягнення коштів в рахунок погашення податкового боргу задовольнити.

Стягнути з рахунків у банках, що обслуговують Комунальне підприємство Миколаївської міської ради Сервіскомуненерго (код ЄДРПОУ 36209174, Україна, 84182, Донецька обл., Слов`янський р-н, місто Миколаївка(пн), вулиця 50-річчя Слов`янської ТЕС, будинок 22) в рахунок погашення податкового боргу кошти у розмірі 1011095 (один мільйон одинадцять тисяч дев`яносто п`ять) грн. 16 коп.

Рішення може бути оскаржено протягом тридцяти днів з дня складення повного судового рішення шляхом подання апеляційної скарги безпосередньо до Першого апеляційного адміністративного суду.

Рішення набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо апеляційну скаргу не було подано. У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови судом апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.

Суддя О.О. Кошкош

СудДонецький окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення17.11.2021
Оприлюднено19.11.2021
Номер документу101139666
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —200/10695/21

Ухвала від 08.08.2023

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Блажівська Н.Є.

Постанова від 02.08.2023

Адміністративне

Перший апеляційний адміністративний суд

Геращенко Ігор Володимирович

Ухвала від 09.08.2022

Адміністративне

Перший апеляційний адміністративний суд

Геращенко Ігор Володимирович

Ухвала від 12.06.2022

Адміністративне

Перший апеляційний адміністративний суд

Геращенко Ігор Володимирович

Ухвала від 12.06.2022

Адміністративне

Перший апеляційний адміністративний суд

Геращенко Ігор Володимирович

Ухвала від 26.01.2022

Адміністративне

Донецький окружний адміністративний суд

Кошкош О.О.

Ухвала від 22.11.2021

Адміністративне

Донецький окружний адміністративний суд

Кошкош О.О.

Рішення від 17.11.2021

Адміністративне

Донецький окружний адміністративний суд

Кошкош О.О.

Ухвала від 10.11.2021

Адміністративне

Донецький окружний адміністративний суд

Кошкош О.О.

Ухвала від 18.10.2021

Адміністративне

Донецький окружний адміністративний суд

Кошкош О.О.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні