Харківський окружний адміністративний суд 61022, м. Харків, майдан Свободи, 6, inbox@adm.hr.court.gov.ua, ЄДРПОУ: 34390710 Р І Ш Е Н Н Я
І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И
м. Харків
18 листопада 2021 р. справа № 520/17740/21
Суддя Харківського окружного адміністративного суду Біленський О.О., розглянувши матеріали адміністративного позову Харківської міської ради (м-н. Конституції, 7, м. Харків, 61003, код ЄДРПОУ 04059243) до Головного управління Держгеокадастру у Полтавській області (вул.Уютна, 23, м.Полтава, 36039, код ЄДРПОУ 39767930) та Державного кадастрового реєстратора Відділу у Семенівському районі Головного управління Держгеокадастру у Полтавській області (пров. Шкільний, 5, Полтавська обл., смт. Семенівка, 38200), третя особа, яка не заявляє самостійних вимог щодо предмета спору, на стороні відповідача: Товариство з обмеженою відповідальністю ДОМІНАНТ-ПРОМ (вул. Римарська, 23, м. Харків, 61057, код ЄДРПОУ 40822789) про визнання незаконними дій та скасування рішення ,-
В С Т А Н О В И В:
Харківська міська рада звернулась до Харківського окружного адміністративного суду з позовом до Головного управління Держгеокадастру у Полтавській області та Державного кадастрового реєстратора Відділу у Семенівському районі Головного управління Держгеокадастру у Полтавській області, третя особа, яка не заявляє самостійних вимог щодо предмета спору, на стороні відповідача: Товариство з обмеженою відповідальністю ДОМІНАНТ-ПРОМ , в якому просить суд:
- визнати дії Головного управління Держгеокадастру у Полтавській області щодо державної реєстрації земельної ділянки по вул. Спартака, 17 у м. Харкові загальною площею 0,4148 газ кадастровим номером 6310137500:01:011:0034 незаконними;
- скасувати рішення Головного управління Держгеокадастру у Полтавській області щодо державної реєстрації земельної ділянки по вул. Спартака, 17 у м. Харкові загальною площею 0,4148 га з кадастровим номером 6310137500:01:011:0034 шляхом скасування даного кадастрового номера та перенесення відомостей до архівного шару даних геоінформаційної системи.
Ухвалою Харківського окружного адміністративного суду від 20.09.2021 року відкрито спрощене провадження у вказаний адміністративній справі. У вказаній ухвалі зазначено, що відповідно до положень п.10 ч.6 ст.12, ч.1 ст.257 КАС України, справа належить до справ незначної складності, у зв`язку з чим підлягає розгляду в порядку адміністративного судочинства за правилами спрощеного позовного провадження.
Згідно з положеннями ч.4 ст.229 КАС України, у разі неявки у судове засідання всіх учасників справи або якщо відповідно до положень цього Кодексу розгляд справи здійснюється за відсутності учасників справи (у тому числі при розгляді справи в порядку письмового провадження), фіксування судового засідання за допомогою звукозаписувального технічного засобу не здійснюється.
Відповідно до положень ст.258 КАС України, суд розглядає справи за правилами спрощеного позовного провадження протягом розумного строку, але не більше шістдесяти днів із дня відкриття провадження у справі.
Згідно з положеннями ч.2,3,4,5 ст.262 КАС України, розгляд справи по суті за правилами спрощеного позовного провадження починається з відкриття першого судового засідання. Якщо судове засідання не проводиться, розгляд справи по суті розпочинається через тридцять днів, а у випадках, визначених статтею 263 цього Кодексу, - через п`ятнадцять днів з дня відкриття провадження у справі. Підготовче засідання при розгляді справи за правилами спрощеного позовного провадження не проводиться. Якщо для розгляду справи у порядку спрощеного позовного провадження відповідно до цього Кодексу судове засідання не проводиться, процесуальні дії, строк вчинення яких відповідно до цього Кодексу обмежений першим судовим засіданням у справі, можуть вчинятися протягом тридцяти днів, а у випадках, визначених статтею 263 цього Кодексу, - протягом п`ятнадцяти днів з дня відкриття провадження у справі. Перше судове засідання у справі проводиться не пізніше тридцяти днів із дня відкриття провадження у справі. За клопотанням сторони суд може відкласти розгляд справи з метою надання додаткового часу для подання відповіді на відзив та (або) заперечення, якщо вони не подані до першого судового засідання з поважних причин. Суд розглядає справу в порядку спрощеного позовного провадження без повідомлення сторін за наявними у справі матеріалами, за відсутності клопотання будь-якої зі сторін про інше. За клопотанням однієї із сторін або з власної ініціативи суду розгляд справи проводиться в судовому засіданні з повідомленням (викликом) сторін.
В обґрунтування позовних вимог позивачем зазначено, що Харківською міською радою при здійсненні заходів самоврядного контролю у порядку ст.189 ЗК України виявлено факт невідповідності інформації у витязі з Державного земельного кадастру про земельну ділянку від 18.01.2021 №НВ-6314569722021 та Технічною документацією із землеустрою щодо інвентаризації земель комунальної власності для експлуатації та обслуговування нежитлових будівель літ. Н-1 , літ. 0-1 , літ. П-3 , літ. С-1 , літ. Т-1 , літ. Р-1 та літ. М-1 по вул. Спартака, 17 у м. Харкові. Державна реєстрація земельної ділянки з кадастровим номером 6310137500:01:011:0034 по вул. Спартака, 17 у м. Харкові здійснена на підставі технічної документації із землеустрою щодо встановлення (відновлення) меж земельної ділянки в натурі (на місцевості) від 05.09.2020 розробленої ТОВ ГК Геопром . Цільове призначення вищезазначеної земельної ділянки 11.02. - для розміщення та експлуатації основних, підсобних і допоміжних будівель та споруд підприємств переробної, машинобудівної та іншої техніки. Рішенням Харківської міської ради від 16.10.2019 №1769/19 територіальній громаді м. Харкова надано дозвіл на розробку технічної документації із землеустрою щодо інвентаризації земельної ділянки по вул. Спартака, 17 у м, Харкові. Висновком Департаменту містобудування та архітектури Харківської міської ради від 03.12.2020 №7521/0/605-20 по матеріалам Технічної документації замовник Харківська міська рада, яка була розроблена ТОВ Інститут планування територій , погоджено та встановлено: площа земельної ділянки становить 0,4148 га; категорія, цільове та функціональне призначення земельної ділянки за результатами Технічної інвентаризації - 03.10; згідно з Генеральним планом м. Харкова, затвердженим рішенням Харківської міської ради від 18.12.2019 № 1902/19 земельна ділянка розташована на території житлової багатоквартирної забудови, в зоні земель історико-культурного призначення, в зоні пам`яток археології місцевого значення. Отже, категорія земель - 03.10. землі житлової та громадської забудови, цільове призначення: для будівництва та обслуговування будівель ринкової інфраструктури (адміністративних будинків, офісних приміщень та інших будівель громадської забудови, які використовуються для здійснення підприємницької та іншої діяльності, пов`язаної з отриманням прибутку). Позивач вважає, що допустимі види використання земель за матеріалами інвентаризації земель комунальної власності дана категорія земель відноситься до земель житлової та громадської забудови. Наведене слугувало підставою для звернення до суду з даним адміністративним позовом.
Відповідач - Головне управління Держгеокадастру у Полтавській області (далі - відповідач 1), надав до суду відзив, в якому вказав, що реєстрація земельної ділянки здійснювалась на підставі технічної документації із землеустрою щодо встановлення (відновлення) меж земельної ділянки в натурі. Відповідно до даної технічної документації земельна ділянки представлена категорією земель промисловості, транспорту, зв`язку, енергетики, оборони та іншого призначення. Технічна документація із землеустрою щодо встановлення (відновлення) меж земельної ділянки в натурі, була розроблена раніше, ніж технічна документація із землеустрою щодо інвентаризації земель, а тому саме в технічній документації щодо інвентаризації земель були допущені помилки у визначені категорії спірної ділянки. Також, державна реєстрація земельної ділянки здійснювалась кадастровим реєстратором, а не Головним управлінням. Такими повноваженнями наділені лише Державні кадастрові реєстратори. З огляду на вищевказане, просив відмовити у задоволені позову.
Відповідач - Державний кадастровий реєстратор Відділу у Семенівському районі Головного управління Держгеокадастру у Полтавській області (далі - відповідач 2), надав до суду відзив, в якому вказав, що технічна документація із землеустрою щодо інвентаризації земель не була затверджена відповідно до ч.13 чт.186 Земельного кодексу України на момент реєстрації, відомості про неї не були відомі державному кадастровому реєстратору, а тому підстав для відмови у державній реєстрації земельної ділянки не було. З огляду на викладене вище, просив відмовити у задоволені позову.
Третя особа - Товариство з обмеженою відповідальністю ДОМІНАНТ-ПРОМ підтримало позицію відповідачів та вважає поданий адміністративний позов безпідставним та необґрунтованим.
Дослідивши матеріали справи, оцінивши належність, допустимість, достовірність кожного доказу окремо, а також достатність і взаємний зв`язок наявних у справі доказів у їх сукупності, суд зазначає наступне.
31.10.2017 ТОВ Домінант-Пром для унормування правовідносин із належного та цільового використання земельної ділянки, звернулось до Харківської міської ради на ім`я Харківського міського голови Г.А. Кернеса із відповідною заявою щодо надання дозволу на розробку технічної документації із землеустрою щодо відновлення меж земельної ділянки, площею 0,4148 га, яка розташована за адресою м. Харків, вул. Спартака, 17, для експлуатації та обслуговування виробничих приміщень.
08.11.2017 Харківською міською радою рішенням 16 сесії 7 скликання за №807/17 Про надання юридичним та фізичним особам дозволу на розробку документації із землеустрою для експлуатації та обслуговування будівель і споруд , ТОВ Домінант- ПРОМ було надано дозвіл на розроблення технічної документації із землеустрою щодо встановлення (відновлення) меж та згоду на відновлення меж земельної ділянки площею 0,4148 га для експлуатації і обслуговування господарських, виробничих і допоміжних будівель і споруд по вул. Спартака, 17.
У відповідності до отриманої від позивача згоди на розроблення технічної документації із землеустрою щодо встановлення (відновлення) меж земельної ділянки, ТОВ ГК Геопром у 2017 році на замовлення ТОВ Домінант-ПРОМ було розроблено Технічну документацію із землеустрою щодо встановлення (відновлення) меж земельної ділянки в натурі (на місцевості) для експлуатації і обслуговування господарських, виробничих і допоміжних будівель і споруд по вул. Спартака, 17, у Московському районі м. Харкова, яку погоджено та затверджено ТОВ Домінант-ПРОМ 14.12.2017.
З наявних матеріалів справи вбачається, що земельна ділянка площею 0,4148 га з кадастровим номером 6310137500:01:011:0034 по вул. Спартака, 17 у м. Харкові сформована як об`єкт цивільних прав (дата державної реєстрації земельної ділянки у Державному земельному кадастрі) 21.12.2020, що підтверджується витягом з Державного земельного кадастру про земельну ділянку від 18.01.2021 № НВ-6314569722021.
Державна реєстрація земельної ділянки з кадастровим номером 6310137500:01:011:0034 по вул. Спартака, Пум. Харкові здійснена на підставі технічної документації із землеустрою щодо встановлення (відновлення) меж земельної ділянки в натурі (на місцевості) від 14.12.2017 розробленої ТОВ ГК Геопром , за онлайн заявою ТОВ "Домінант - ПРОМ".
Цільове призначення вищезазначеної земельної ділянки 11.02. - для розміщення та експлуатації основних, підсобних і допоміжних будівель та споруд підприємств переробної, машинобудівної та іншої техніки.
Рішенням Харківської міської ради від 16.10.2019 № 1769/19 територіальній громаді м. Харкова надано дозвіл на розробку технічної документації із землеустрою щодо інвентаризації земельної ділянки по вул. Спартака, 17 у м, Харкові.
Висновком Департаменту містобудування та архітектури Харківської міської ради від 03.12.2020 №7521/0/605-20 по матеріалам Технічної документації замовник Харківська міська рада, яка була розроблена ТОВ Інститут планування територій , погоджено та встановлено: площа земельної ділянки становить 0,4148 га; категорія, цільове та функціональне призначення земельної ділянки за результатами Технічної інвентаризації - 03.10; згідно з Генеральним планом м. Харкова, затвердженим рішенням Харківської міської ради від 18.12.2019 № 1902/19 земельна ділянка розташована на території житлової багатоквартирної забудови, в зоні земель історико-культурного призначення, в зоні пам`яток археології місцевого значення.
Висновком експерта державної експертизи Чмульової Л.В. Головного управління Держеокадастру у Луганській області від 03.12.2020 № 19599/82-20 погоджена Технічна документація. Згідно зазначеного висновку основні характеристики земельної ділянки: адреса: вул. Спартака, 17 у м. Харкові; загальна площа: 0,4148 га; категорія земель: землі житлової та громадської забудови; цільове призначення земельної ділянки 03.10; склад угідь: землі під соціально-культурними об`єктами; форма власності: комунальна.
Об`єктом інвентаризації земель зокрема є земельна ділянка розташована по вул. Спартака, 17 у м. Харкові, яка формується за рахунок земель житлової та громадської забудови комунальної форми власності.
В межах об`єкту інвентаризації відсутні промислові складські та комунальні об`єкти, що можуть здійснювати негативний вплив на загальний екологічний стан навколишнього середовища.
Відповідно до генерального плану м. Харкова зі змінами, затвердженого рішенням сесії Харківської міської ради від 18.12.2019 № 1902/19, земельна ділянка по вул. Спартака, 17 у м. Харкові розміщена на території багатоквартирної житлової забудови, в зоні пам`яток археології місцевого значення та поза межами червоних ліній.
Згідно з приписами статті 9 Закону України "Про Державний земельний кадастр", саме до повноважень державного кадастрового реєстратора належить внесення відомостей до Державного земельного кадастру або надання відмови у їх внесенні.
Державний кадастровий реєстратор: здійснює реєстрацію заяв про внесення відомостей до Державного земельного кадастру, надання таких відомостей; перевіряє відповідність поданих документів вимогам законодавства; формує поземельні книги на земельні ділянки, вносить записи до них, забезпечує зберігання таких книг; здійснює внесення відомостей до Державного земельного кадастру або надає відмову у їх внесенні; присвоює кадастрові номери земельним ділянкам; надає відомості з Державного земельного кадастру та відмову у їх наданні; здійснює виправлення помилок у Державному земельному кадастрі; передає органам державної реєстрації речових прав на нерухоме майно відомості про земельні ділянки.
Державний кадастровий реєстратор має посвідчення Державного кадастрового реєстратора та власну печатку. Державний кадастровий реєстратор має доступ до всіх відомостей Державного земельного кадастру, самостійно приймає рішення про внесення відомостей до нього, надання таких відомостей, про відмову у здійсненні таких дій.
Втручання будь-яких органів, посадових і службових осіб, громадян чи їх об`єднань у діяльність Державного кадастрового реєстратора, пов`язану із здійсненням державної реєстрації земельних ділянок, забороняється.
Частиною четвертою статті 24 Закону України "Про Державний земельний кадастр" зазначено перелік документів, що подається Державному кадастровому реєстратору, який здійснює реєстрацію земельних ділянок.
Згідно частини 5статті 24 Закону України "Про Державний земельний кадастр" державний кадастровий реєстратор, який здійснює державну реєстрацію земельних ділянок, протягом чотирнадцяти днів з дня реєстрації заяви: перевіряє відповідність документів вимогам законодавства; за результатами перевірки здійснює державну реєстрацію земельної ділянки або надає заявнику мотивовану відмову у державній реєстрації.
Відповідно до частини 6 статті 24 Закону України "Про Державний земельний кадастр" підставою для відмови у здійсненні державної реєстрації земельної ділянки є: розташування земельної ділянки на території дії повноважень іншого Державного кадастрового реєстратора; подання заявником документів, передбачених частиною четвертою цієї статті, не в повному обсязі; невідповідність поданих документів вимогам законодавства; знаходження в межах земельної ділянки, яку передбачається зареєструвати, іншої земельної ділянки або її частини. Зміна найменування акціонерного товариства у зв`язку із зміною типу акціонерного товариства або перетворенням акціонерного товариства в інше господарське товариство не є підставою для відмови у державній реєстрації земельної ділянки.
Отже, законодавець встановив вичерпний перелік підстав, за яких Державний кадастровий реєстратор відмовляє у здійснені державної реєстрації земельної ділянки.
Суд відмічає, що розташування в межах земельної ділянки, яку передбачалось зареєструвати, іншої земельної ділянки або її частини, на момент здійснення державної реєстрації земельної ділянки з кадастровим номером 6310137500:01:011:0034 матеріали справи не містять та позивачем жодного доказу який підтверджував вказані факти до суду не надано.
Як встановлено судом, у Технічному завданні на встановлення меж земельних ділянок в натурі (на місцевості), яку погоджено та затверджено ТОВ Домінант-ПРОМ 14.12.2017 та відповідно до Пояснювальної записки до вказаної Технічної документації із землеустрою, підготовленої сертифікованими інженерами землевпорядниками ТОВ ГК Геопром , земельна ділянка представлена категорією земель промисловості, транспорту, зв`язку, енергетики, оборони та іншого призначення - угіддя - Землі під будівлями та спорудами промислових підприємств та Землі під промисловою забудовою, відповідно до Класифікатора видів цільового призначення земель віднесена до земель промисловості, транспорту, зв`язку, енергетики, оборони та іншого призначення, код - 11.02 - Для розміщення та експлуатації основних, підсобних і допоміжних будівель та споруд підприємств переробної, машинобудівної та іншої промисловості.
Вказана технічна документація, також була скерована розробником - ТОВ ГК Геопром у відповідних примірниках до Відділу у м. Харкові Головного Управління Держгеокадастру у Харківській області та Державному фонду документації із землеустрою у м. Харкові.
Відповідно до ч. 14 ст.186 ЗК України (у відповідній редакції), технічна документація із землеустрою щодо встановлення (відновлення) меж земельної ділянки в натурі (на місцевості) погодженню не підлягає і затверджується: Верховною Радою Автономної Республіки Крим, Радою міністрів Автономної Республіки Крим, органами виконавчої влади або органами місцевого самоврядування відповідно до повноважень, визначених статтею 122 цього Кодексу, у разі якщо земельна ділянка перебуває у державній або комунальній власності; власником земельної ділянки, у разі якщо земельна ділянка перебуває у приватній власності.
Статтею 122 ЗК України передбачено, що сільські, селищні, міські ради передають земельні ділянки у власність або у користування із земель комунальної власності відповідних територіальних громад для всіх потреб.
Таким чином, орган місцевого самоврядування для розпорядження земельною ділянкою комунальної власності, як об`єктом цивільних прав, в тому числі для її передання у користування на умовах оренди особі, яка отримала дозвіл щодо розроблення технічна документація із землеустрою щодо встановлення (відновлення) меж земельної ділянки в натурі (на місцевості) - передує її першочергове формування у встановленому законодавством порядку та внесення відповідних відомостей про неї до Державного земельного кадастру України.
Виходячи із положень ст.5 ЗУ Про державний земельний кадастр ведення Державного земельного кадастру здійснюється, у тому числі, шляхом внесення відомостей про об`єкти Державного земельного кадастру.
Згідно з ч. 1.4. 7. 8 ст. 9 ЗУ Про державний земельний кадастр внесення відомостей до Державного земельного кадастру і надання таких відомостей здійснюються державними кадастровими реєстраторами центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері земельних відносин.
Державний кадастровий реєстратор: здійснює реєстрацію заяв про внесення відомостей до Державного земельного кадастру, надання таких відомостей; перевіряє відповідність поданих документів вимогам законодавства; формує поземельні книги на земельні ділянки, вносить записи до них, забезпечує зберігання таких книг; здійснює внесення відомостей до Державного земельного кадастру або надає відмову у їх внесенні; присвоює кадастрові номери земельним ділянкам; надає відомості з Державного земельного кадастру та відмову у їх наданні; здійснює виправлення помилок у Державному земельному кадастрі; передає органам державної реєстрації речових прав на нерухоме майно відомості про земельні ділянки.
Втручання будь-яких органів, посадових і службових осіб, громадян чи їх об`єднань у діяльність Державного кадастрового реєстратора забороняється, крім випадків, встановлених цим Законом.
Статтею 11 ЗУ Про Державний земельний кадастр передбачено, що відомості про об`єкти Державного земельного кадастру під час внесення їх до Державного земельного кадастру мають відповідати існуючим характеристикам об`єктів у натурі (на місцевості), визначеним з точністю відповідно до державних стандартів, норм та правил, технічних регламентів.
Відповідно до ст.16 ЗУ Про державний земельний кадастр земельній ділянці, відомості про яку внесені до Державного земельного кадастру, присвоюється кадастровий номер. Кадастровий номер земельної ділянки є її ідентифікатором у Державному земельному кадастрі.
Система кадастрової нумерації земельних ділянок є єдиною на всій території України. Структура кадастрових номерів земельної ділянки визначається Кабінетом Міністрів України.
Кадастровий номер скасовується лише у разі скасування державної реєстрації земельної ділянки. Зміна власника чи користувача земельної ділянки, зміна відомостей про неї не є підставою для скасування кадастрового номера.
З урахуванням викладеного, суд приходить до висновку, що у відповідача не було підстав для прийняття рішення про відмову у державній реєстрації земельної ділянки по вул. Спартака, 17 у м. Харкові загальною площею 0,4148 га., оскільки в Державного кадастрового реєстратора під час проведення реєстрації земельної ділянки, були відсутні відповідно до частини 6 статті 24 Закону України "Про Державний земельний кадастр" підстави для відмови у здійсненні державної реєстрації земельної ділянки.
Решта доводів та заперечень сторін висновків суду по суті заявлених позовних вимог не спростовують. Слід зазначити, що згідно практики Європейського суду з прав людини та зокрема, рішення у справі Серявін та інші проти України від 10 лютого 2010 року, заява №4909/04, відповідно до п. 58 якого Суд повторює, що згідно з його усталеною практикою, яка відображає принцип, пов`язаний з належним здійсненням правосуддя, у рішеннях судів та інших органів з вирішення спорів мають бути належним чином зазначені підстави, на яких вони ґрунтуються. Хоча пункт 1 ст. 6 Конвенції зобов`язує суди обґрунтовувати свої рішення, його не можна тлумачити як такий, що вимагає детальної відповіді на кожен аргумент. Міра, до якої суд має виконати обов`язок щодо обґрунтування рішення, може бути різною в залежності від характеру рішення (див. рішення у справі "Руїс Торіха проти Іспанії" (Ruiz Torijav.Spain) від 09.12.1994 року, серія A, № 303-A, п.29).
Статтею 19 Конституції України передбачено, що правовий порядок в Україні ґрунтується на засадах, відповідно до яких ніхто не може бути примушений робити те, що не передбачено законодавством. Органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов`язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
Відповідно до ч.1 та ч.2 ст.2 Кодексу адміністративного судочинства України, завданням адміністративного судочинства є справедливе, неупереджене та своєчасне вирішення судом спорів у сфері публічно-правових відносин з метою ефективного захисту прав, свобод та інтересів фізичних осіб, прав та інтересів юридичних осіб від порушень з боку суб`єктів владних повноважень. У справах щодо оскарження рішень, дій чи бездіяльності суб`єктів владних повноважень адміністративні суди перевіряють, чи прийняті (вчинені) вони:1) на підставі, у межах повноважень та у спосіб, що визначені Конституцією та законами України; 2) з використанням повноваження з метою, з якою це повноваження надано; 3) обґрунтовано, тобто з урахуванням усіх обставин, що мають значення для прийняття рішення (вчинення дії); 4) безсторонньо (неупереджено); 5) добросовісно; 6) розсудливо; 7) з дотриманням принципу рівності перед законом, запобігаючи всім формам дискримінації; 8) пропорційно, зокрема з дотриманням необхідного балансу між будь-якими несприятливими наслідками для прав, свобод та інтересів особи і цілями, на досягнення яких спрямоване це рішення (дія); 9) з урахуванням права особи на участь у процесі прийняття рішення; 10) своєчасно, тобто протягом розумного строку.
Зважаючи на встановлені у справі обставини, з огляду на приписи норм чинного законодавства, які регулюють спірні правовідносини, суд дійшов висновку про відмову у задоволенні адміністративного позову.
Судові витрати підлягають розподілу відповідно до приписів ст.139 Кодексу адміністративного судочинства України.
Керуючись ст.ст. 19, 139, 205, 229, 241-247, 250, 255, 293, 295, 297 Кодексу адміністративного судочинства України, суд, -
В И Р І Ш И В:
В задоволенні адміністративного позову Харківської міської ради (м-н. Конституції, 7, м. Харків, 61003, код ЄДРПОУ 04059243) до Головного управління Держгеокадастру у Полтавській області (вул.Уютна, 23, м.Полтава, 36039, код ЄДРПОУ 39767930) та Державного кадастрового реєстратора Відділу у Семенівському районі Головного управління Держгеокадастру у Полтавській області (пров. Шкільний, 5, Полтавська обл., смт. Семенівка, 38200), третя особа, яка не заявляє самостійних вимог щодо предмета спору, на стороні відповідача: Товариство з обмеженою відповідальністю ДОМІНАНТ-ПРОМ (вул. Римарська, 23, м. Харків, 61057, код ЄДРПОУ 40822789) про визнання незаконними дій та скасування рішення - відмовити.
Апеляційна скарга на рішення суду подається протягом тридцяти днів з дня його проголошення, з урахуванням приписів п.3 Прикінцевих положень КАС України.
Якщо в судовому засіданні було оголошено лише вступну та резолютивну частини рішення (ухвали) суду, або розгляду справи в порядку письмового провадження, зазначений строк обчислюється з дня складення повного судового рішення.
Рішення суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо апеляційну скаргу не було подано.
У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови судом апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.
Повне судове рішення складено 18.11.2021 року.
Суддя Біленський О.О.
Суд | Харківський окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 18.11.2021 |
Оприлюднено | 22.11.2021 |
Номер документу | 101184751 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Харківський окружний адміністративний суд
Біленський О.О.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні