ЛУГАНСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД
РІШЕННЯ
Іменем України
18 листопада 2021 рокуСєвєродонецькСправа № 360/4502/21
Суддя Луганського окружного адміністративного суду Ірметова О. В., розглянувши у порядку письмового провадження адміністративну справу за позовом ОСОБА_1 до Рубіжанської міської ради Луганській області про визнання протиправною бездіяльність та зобов`язання вчинити певні дії,
ВСТАНОВИВ:
26 серпня 2021 року на адресу Луганського окружного адміністративного суду надійшли матеріали позовної заяви ОСОБА_1 до Рубіжанської міської ради Луганській області про визнання протиправною бездіяльність та зобов`язання вчинити певні дії.
Позовну заяву обґрунтовано тим, що позивач 23.04.2021 звернувся до Рубіжанської міської ради Луганської області з заявою від 22.04.2021 № б/н щодо надання дозволу на розробку проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки у власність для ведення особистого селянського господарства (Код КВЦПЗ 01.03) орієнтовною площею 2 га, яка розташована на території Рубіжанської міської ради Луганської області в районі села Булгаківка в районі земельної ділянки з кадастровим номером 4421680700:03:001:0077 з додатками, а саме: копією паспорту, копією довідки про присвоєння РНОКПП та графічними матеріалами з бажаним місцем розташування земельної ділянки.
Станом на 12.08.2021 рішення Рубіжанської міської ради Луганської області про надання дозволу на розробку проекту землеустрою так і не отримала.
З огляду на викладене вважає, що відповідачем умисно порушуються права та законні інтереси людини та громадянина України у сфері земельних відносин, вираженні у формі противоправної бездіяльності органів місцевого самоврядування, а саме у не розгляді на пленарному засіданні Рубіжанської міської ради Луганської області в місячний строк клопотання про надання дозволу на розробку проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки у приватну власність.
Отже, на підставі викладеного позивач просить суд:
- визнати противоправною бездіяльність Рубіжанської міської ради Луганської області виражену у не розгляді на пленарному засіданні Рубіжанської міської ради Луганської області в місячний строк клопотання про надання дозволу на розробку проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки у приватну власність та зобов`язати Рубіжанську міську раду Луганської області розглянути на найближчому пленарному засіданні Рубіжанської міської ради Луганської області питання щодо надання дозволу ОСОБА_1 на розробку проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки у власність для ведення особистого селянського господарства (Код КВЦПЗ 01.03) орієнтовною площею 2 га, яка розташована на території Рубіжанської міської ради Луганської області в районі села Булгаківка в районі земельної ділянки з кадастровим номером 4421680700:03:001:0077;
- стягнути на користь ОСОБА_1 за рахунок бюджетних асигнувань Рубіжанської міської ради Луганської області судові витрати зі сплати судового збору в розмірі 908,00 грн. (дев`ятсот вісім грн. 00 коп.) та витрати на правничу допомогу адвоката.11 жовтня 2021 року від представника відповідача надійшов відзив на позовну заяву (а. с. 37-41), в обґрунтування якого зазначено, що 23.04.2021 до Рубіжанської міської ради звернулася ОСОБА_1 із заявою про надання дозволу на розробку проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки площею 2,0000га для ведення особистого селянського господарства, в районі села Булгаківка, в районі земельної ділянки з кадастровим номером 4421680700:03:001:0077.
Під час розгляду клопотання ОСОБА_1 встановлено, що контур 518а, 526а загальною площею 22,1000 га, на якому позивачем було зазначено бажане місце розташування земельної ділянки, відповідно до Проекту роздержавлення та приватизації земель КСП імені III Інтернаціоналу Кремінського району Луганської області Булгаківської сільської ради народних депутатів, затвердженого розпорядженням голови Кремінської районної державної адміністрації від 6 березня 1996 року №154 та Державного акту на право колективної власності на землю від 04.04.1996 серія ЛГ №3050000014, виданого на підставі рішення Булгаківської сільської ради від 12 вересня 1996 року №1 передано у колективну власність КСП III Інтернаціонал .
Право на земельні частки (паї) у землі, яка перебуває у колективній власності, належало 319 (трьомстам дев`ятнадцяти) власникам земельних часток (паїв).
Відповідно до Указу Президента України Про порядок паювання земель, переданих у колективну власність сільськогосподарським підприємствам і організаціям від 8 серпня 1995 року №720/95, паюванню підлягають сільськогосподарські угіддя, передані у колективну власність колективним сільськогосподарським підприємствам. Право на земельну частку (пай) мають члени колективного сільськогосподарського підприємства, сільськогосподарського кооперативу, сільськогосподарського акціонерного товариства, в тому числі пенсіонери, які раніше працювали в ньому і залишаються членами зазначеного підприємства, кооперативу, товариства, відповідно до списку, що додається до державного акту на право колективної власності на землю, землі КСП III Інтернаціонал були розпайовані.
Таким чином, позивач зазначив на графічному матеріалі бажане місце розташування земельної ділянки із земель колективної власності, тобто із земель, які з 1996 року знаходяться у колективній власності КСП III Інтернаціонал , не належать на праві власності Рубіжанській міській територіальній громаді Сєвєродонецького району Луганської області, під час реорганізації Булгаківської сільської ради Кремінського району вказана земельна ділянка Рубіжанській міській раді не передавалася, та не є землями комунальної власності. А тому розпорядження цією земельною ділянкою не відноситься до виключної компетенції Рубіжанської міської ради.
Факт розташування земельної ділянки на території Рубіжанської територіальної громади Сєвєродонецького району Луганської області не означає наявність у Рубіжанської міської ради Луганської області повноважень щодо розпорядження земельною ділянкою, яка не є комунальною власністю.
Належність земельної ділянки, в якій зацікавлений позивач, до земель, які не відносяться до земель комунальної власності, не надає позивачу права на безоплатну передачу земельної ділянки для ведення особистого селянського господарства за рішенням Рубіжанської міської ради Луганської області у зв`язку відсутністю у останньої відповідних повноважень.
Частиною сьомою статті 118 Земельного кодексу України встановлено, що відповідний орган виконавчої влади або орган місцевого самоврядування, який передає земельні ділянки державної чи комунальної власності у власність відповідно до повноважень, визначених статтею 122 цього Кодексу, розглядає клопотання у місячний строк і дає дозвіл на розроблення проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки або надає мотивовану відмову у його наданні. Підставою відмови у наданні такого дозволу може бути лише невідповідність місця розташування об`єкта вимогам законів, прийнятих відповідно до них нормативно-правових актів, генеральних планів населених пунктів та іншої містобудівної документації, схем землеустрою і техніко-економічних обґрунтувань використання та охорони земель адміністративно-територіальних одиниць, проектів землеустрою щодо впорядкування територій населених пунктів, затверджених у встановленому законом порядку.
Тобто, перелік підстав відмови чітко визначений законом і альтернативи не передбачає.
Аналіз норм статті 118 Земельного кодексу України дає підстави заначити наступне:
- позивач повинен був звернутися з відповідним клопотанням до органу виконавчої влади або органу місцевого самоврядування, які відповідно до статті 122 Земельного кодексу України передають земельні ділянки у власність або у користування із земель державної власності або комунальної власності відповідних територіальних громад;
- форма власності на землю повинна бути державною або комунальною;
- орган місцевого самоврядування наділений повноваженнями щодо розгляду клопотань про надання дозволу на розроблення проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки стосовно земель комунальної власності;
- орган виконавчої влади наділений повноваженнями щодо розгляду клопотань про надання дозволу на розроблення проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки стосовно земель державної власності;
- орган місцевого самоврядування наділений повноваженнями щодо надання дозволу на розроблення проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки або надання мотивованої відмови у його наданні стосовно земель комунальної власності;
- орган виконавчої влади наділений повноваженнями щодо надання дозволу на розроблення проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки або надання мотивованої відмови у його наданні стосовно земель державної власності;
- розгляд клопотань про надання дозволу на розроблення проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки, надання дозволу на розроблення проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки або надання мотивованої відмови у його наданні стосовно земель іншої форми власності не входить до повноважень органів виконавчої влади та органів місцевого самоврядування.
Таким чином, позивач звернувся із клопотанням про надання дозволу на розроблення проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки не до того розпорядника землі, у Рубіжанської міської ради Луганської області відсутні повноваження щодо розгляду такого клопотання та надання дозволу на розроблення проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки або надання мотивованої відмови у його наданні та відповідно відсутні повноваження і на прийняття відповідних рішень.Ухвалою суду від 31.08.2021 позовну заяву залишено без руху (а. с. 16).
Ухвалою суду від 21.09.2021 після усунення недоліків прийнято позовну заяву до розгляду та вирішено здійснювати розгляд справи за правилами спрощеного провадження без повідомлення сторін за наявними у справі матеріалами (а. с.23-24).
Ухвалою суду від 09.11.2021 витребувано від Головного управління Держгеокадастру у Луганській області належним чином завіреної копії Державного акту на право колективної власності на землю серія ЛГ №3050000014 від 04.04.1996, що виданий відповідно до рішення Булгаківської сільської ради народних депутатів від 12.03.1996 №1 з усіма додатками, відомості щодо права власності на земельну ділянку з кадастровим номером 4421680700:03:001:0077, яка розташована на території Рубіжанської міської ради Луганської області в районі села Булгаківка (а. с. 117).
Дослідивши матеріали справи, розглянувши справу в межах заявлених позовних вимог і наданих доказів, оцінивши докази відповідно до вимог статей 72-79, 90 Кодексу адміністративного судочинства України (далі - КАС України), судом встановлено таке.
ОСОБА_1 ( ІНФОРМАЦІЯ_1 , реєстраційний номер облікової картки платника податків НОМЕР_1 , зареєстроване місце проживання: АДРЕСА_1 ) 23 квітня 2021 року звернувся до Рубіжанської міської ради Луганської області з клопотанням від 22 квітня 2021 року про надання дозволу на розробку проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки у власність для ведення особистого селянського господарства орієнтовною площею 2 га, розташованої на території Рубіжанської міської ради Луганської області в районі села Булгаківка в районі земельної ділянки з кадастровим номером 4421680700:03:001:0077 (а. с.8).Листом від 17.05.2021 №012-108/2912 Рубіжанською міською радою Луганської області, заяву позивача розглянуто та повідомлено, що земельна ділянка, яка зазначена на графічних матеріалах, які додані до заяви, відповідно до даних державного земельного кадастру враховується в спільній власності, співвласників земельних часток (паїв). Враховуючи вищевикладене, у Рубіжанської міської ради відсутні правові підстави надання дозволу на розробку проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки у власність з цільовим призначенням для ведення особистого селянського господарства, орієнтовною площею 2,0000 га, на території Рубіжанської міської територіальної громади поблизу с. Булгаківка (а. с. 35).
Відповідно до Проекту роздержавлення та приватизації земель КСП імені III Інтернаціоналу Кремінського району Луганської області Булгаківської сільської ради народних депутатів, затвердженого розпорядженням голови Кремінської районної державної адміністрації від 6 березня 1996 року №154 (а. с. 42-92) та Державного акту на право колективної власності на землю від 04.04.1996 серія ЛГ №3050000014 (а. с. 121-126), виданого на підставі рішення Булгаківської сільської ради від 12 березня 1996 року №1 передано у колективну власність КСП III Інтернаціонал (а. с. 93).
Надаючи правову оцінку спірним правовідносинам, суд виходить із такого.
Відповідно до статті 14 Конституції України земля є основним національним багатством, що перебуває під особливою охороною держави. Право власності на землю гарантується. Це право набувається і реалізується громадянами, юридичними особами та державою виключно відповідно до закону.
За приписами частини третьої статті 22 Земельного кодексу України (далі - ЗК України) землі сільськогосподарського призначення передаються у власність та надаються у користування громадянам, окрім іншого, для ведення особистого селянського господарства.
В розумінні вимог статей 81, 116 ЗК України громадяни України набувають права власності на земельні ділянки із земель державної і комунальної власності в межах норм безоплатної приватизації, визначених цим Кодексом.
Згідно зі статтею 78 ЗК України право власності на землю - це право володіти, користуватися і розпоряджатися земельними ділянками. Право власності на землю набувається та реалізується на підставі Конституції України, цього Кодексу, а також інших законів, що видаються відповідно до них. Земля в Україні може перебувати у приватній, комунальній та державній власності.
Відповідно до статті 79 ЗК України, земельна ділянка - це частина земної поверхні з установленими межами, певним місцем розташування, з визначеними щодо неї правами. Право власності на земельну ділянку поширюється в її межах на поверхневий (ґрунтовий) шар, а також на водні об`єкти, ліси і багаторічні насадження, які на ній знаходяться, якщо інше не встановлено законом та не порушує прав інших осіб. Право власності на земельну ділянку розповсюджується на простір, що знаходиться над та під поверхнею ділянки на висоту і на глибину, необхідні для зведення житлових, виробничих та інших будівель і споруд.
Статтею 116 ЗК України встановлено, що громадяни та юридичні особи набувають права власності та права користування земельними ділянками із земель державної або комунальної власності за рішенням органів виконавчої влади або органів місцевого самоврядування в межах їх повноважень, визначених цим Кодексом або за результатами аукціону. Набуття права на землю громадянами та юридичними особами здійснюється шляхом передачі земельних ділянок у власність або надання їх у користування. Безоплатна передача земельних ділянок у власність громадян провадиться у разі: а) приватизації земельних ділянок, які перебувають у користуванні громадян; б) одержання земельних ділянок внаслідок приватизації державних і комунальних сільськогосподарських підприємств, установ та організацій; в) одержання земельних ділянок із земель державної і комунальної власності в межах норм безоплатної приватизації, визначених цим Кодексом. Земельні ділянки, які перебувають у власності чи користуванні громадян або юридичних осіб, передаються у власність чи користування за рішенням органів виконавчої влади чи органів місцевого самоврядування лише після припинення права власності чи користування ними в порядку, визначеному законом.
За приписами частини першої статті 121 ЗК України громадяни України мають право на безоплатну передачу їм земельних ділянок із земель державної або комунальної власності для ведення особистого селянського господарства в розмірах, не більше 2,0 гектара.
Згідно з частиною четвертою статті 122 ЗК Україні центральний орган виконавчої влади з питань земельних ресурсів у галузі земельних відносин та його територіальні органи передають земельні ділянки сільськогосподарського призначення державної власності, крім випадків, визначених частиною восьмою цієї статті, у власність або у користування для всіх потреб.
Згідно з частиною шостою статті 118 ЗК України громадяни, зацікавлені в одержанні безоплатно у власність земельної ділянки із земель державної або комунальної власності для ведення фермерського господарства, ведення особистого селянського господарства, ведення садівництва, будівництва та обслуговування жилого будинку, господарських будівель і споруд (присадибної ділянки), індивідуального дачного будівництва, будівництва індивідуальних гаражів у межах норм безоплатної приватизації, подають клопотання до відповідного органу виконавчої влади або органу місцевого самоврядування, який передає земельні ділянки державної чи комунальної власності у власність відповідно до повноважень, визначених статтею 122 цього Кодексу. У клопотанні зазначаються цільове призначення земельної ділянки та її орієнтовні розміри. До клопотання додаються графічні матеріали, на яких зазначено бажане місце розташування земельної ділянки, погодження землекористувача (у разі вилучення земельної ділянки, що перебуває у користуванні інших осіб) та документи, що підтверджують досвід роботи у сільському господарстві або наявність освіти, здобутої в аграрному навчальному закладі (у разі надання земельної ділянки для ведення фермерського господарства). У разі якщо земельна ділянка державної власності розташована за межами населених пунктів і не входить до складу певного району, заява подається до Ради міністрів Автономної Республіки Крим. Верховній Раді Автономної Республіки Крим, Раді міністрів Автономної Республіки Крим, органам виконавчої влади або органам місцевого самоврядування, які передають земельні ділянки державної чи комунальної власності у власність відповідно до повноважень, визначених статтею 122 цього Кодексу, забороняється вимагати додаткові матеріали та документи, не передбачені цією статтею.
При цьому, частиною сьомою статті 118 ЗК України встановлено, що відповідний орган виконавчої влади або орган місцевого самоврядування, який передає земельні ділянки державної чи комунальної власності у власність відповідно до повноважень, визначених статтею 122 цього Кодексу, розглядає клопотання у місячний строк і дає дозвіл на розроблення проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки або надає мотивовану відмову у його наданні. Підставою відмови у наданні такого дозволу може бути лише невідповідність місця розташування об`єкта вимогам законів, прийнятих відповідно до них нормативно-правових актів, генеральних планів населених пунктів та іншої містобудівної документації, схем землеустрою і техніко-економічних обґрунтувань використання та охорони земель адміністративно-територіальних одиниць, проектів землеустрою щодо впорядкування територій населених пунктів, затверджених у встановленому законом порядку.
Таким чином, вказаною нормою передбачено два варіанти поведінки державного органу за результатами розгляду клопотання особи про надання дозволу на розроблення проекту землеустрою, а саме: 1) надати дозвіл або 2) надати мотивовану відмову у наданні дозволу.
При цьому підставою відмови у наданні дозволу на розроблення проекту землеустрою є лише невідповідність бажаного місця розташування земельної ділянки вимогам законів, прийнятих відповідно до них нормативно-правових актів, генеральних планів населених пунктів та іншої містобудівної документації, схем землеустрою і техніко-економічних обґрунтувань використання та охорони земель адміністративно-територіальних одиниць, проектів землеустрою щодо впорядкування територій населених пунктів, затверджених у встановленому законом порядку.
Отже, наведений у частині сьомій статті 118 ЗК України перелік підстав для відмови особі в наданні дозволу на розроблення проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки у власність є вичерпним.
Аналогічна правова позиція викладена в постанові Верховного Суду від 27 лютого 2018 року в справі № 545/808/17.
Як вбачається з матеріалів справи, за наслідками розгляду заяви ОСОБА_1 щодо надання дозвілу на розробку проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки у власність для ведення особистого селянського господарства, Рубіжанська міська рада Луганської області розглянула заяву, розгляд якої оформлено листом від 17.05.2021 №012-108/2912.
При цьому в порушення п. 34 ч. 1 ст. 26 Закону України "Про місцеве самоврядування в Україні" та ст. 118 ЗК України Рубіжанська міська рада Луганської області за результатами розгляду клопотання ОСОБА_1 про надання дозволу на розроблення проекту землеустрою не прийняла жодного рішення, а саме передбачено два види рішення: надати дозвіл або надати мотивовану відмову у наданні дозволу.
З огляду на зазначене, суд дійшов висновку, що відповідач з порушенням вимог чинного законодавства розглянуло заяву ОСОБА_1 про надання дозволу на розроблення проекту землеустрою.
З огляду на зазначене суд дійшов висновку, що порушення права позивача має бути поновлене шляхом визнання протиправною бездіяльність Рубіжанської міської ради щодо не розгляду на пленарному засіданні Рубіжанської міської ради Луганської області в місячний строк клопотання про надання дозволу на розробку проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки у приватну власність та зобов`язання відповідача розглянути та прийняти рішення за заявою від 22.04.2021 про надання дозволу ОСОБА_1 на розроблення проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки, яка розташована на території Рубіжанської міської ради Луганської області в районі села Булгаківка, орієнтовний площею 2 га, із цільовим призначенням - для ведення особистого селянського господарства, з урахуванням правової оцінки, наданої судом у рішенні.
З огляду на встановлене, доводи відповідача, що земельна ділянка, щодо якої позивачем данано заяву на розроблення проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки, перебуває у приватній власності, не можуть спростовувати порушення відповідачем встановленого законом порядку розгляду заяви позивача, а лише можу бути підставою для відмови у наданні відповідного дозволу, за наслідками розгляду на пленарному засіданні міської ради.
Частиною першою статті 6 КАС України передбачено, що суд при вирішенні справи керується принципом верховенства права, відповідно до якого, зокрема, людина, її права та свободи визнаються найвищими цінностями та визначають зміст і спрямованість діяльності держави.
В силу приписів ч. 2 ст. 77 КАС України в адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб`єкта владних повноважень обов`язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача.
Перевіривши доводи учасників справи, оцінивши докази суб`єкта владних повноважень на підтвердження правомірності свого рішення та докази, надані позивачем, суд приходить до переконання, що заявлений позов належить задовольнити повністю.
Вирішуючи питання про розподіл судових витрат, суд виходить з такого.
Відповідно до частини першої статті 139 КАС України при задоволенні позову сторони, яка не є суб`єктом владних повноважень, всі судові витрати, які підлягають відшкодуванню або оплаті відповідно до положень цього Кодексу, стягуються за рахунок бюджетних асигнувань суб`єкта владних повноважень, що виступав відповідачем у справі, або якщо відповідачем у справі виступала його посадова чи службова особа.
Позивачем при подачі позову був сплачений судовий збір у розмірі 908,00 грн, що підтверджується квитанцією від 13.08.2021 (а. с. 4).
Як вже вище вказано, позовні вимоги є обґрунтованими та підлягають задоволенню.
З огляду на те, що позовні вимоги підлягають задоволенню, суд вважає за необхідне судовий збір у розмірі 908,00 грн, стягнути на користь позивача за рахунок бюджетних асигнувань відповідача.
Керуючись статтями 2, 5, 77, 90, 139, 241-245, 255, 295 Кодексу адміністративного судочинства України, суд
ВИРІШИВ:
Позов ОСОБА_1 до Рубіжанської міської ради Луганській області про визнання протиправною бездіяльність та зобов`язання вчинити певні дії задовольнити.
Визнати протиправною бездіяльність Рубіжанської міської ради Луганської області щодо не розгляду на пленарному засіданні Рубіжанської міської ради Луганської області в місячний строк клопотання ОСОБА_1 від 22.04.2021 про надання дозволу на розробку проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки у приватну власність.
Зобов`язати Рубіжанську міську раду Луганської області розглянути та прийняти рішення за заявою від 22.04.2021 про надання дозволу ОСОБА_1 на розроблення проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки, яка розташована на території Рубіжанської міської ради Луганської області в районі села Булгаківка в межах та за рахунок земель запасу кадастровий номер 4421680700:03:001:0077, орієнтовний площею 2 га, із цільовим призначенням - для ведення особистого селянського господарства, включивши дане питання до поряду денного найближчого пленарного засідання ради.
Стягнути за рахунок бюджетних асигнувань Рубіжанської міської ради Луганської області (пл. Володимирська, 2, м. Рубіжне, Луганська область, 93000, код ЄДРПОУ 26023286) на користь ОСОБА_1 ( ІНФОРМАЦІЯ_1 , реєстраційний номер облікової картки платника податків НОМЕР_1 , зареєстроване місце проживання: АДРЕСА_1 ) судові витрати у вигляді судового збору у розмірі 908,00 грн (дев`ятсот вісім гривень 00 копійок).
Рішення може бути оскаржено в апеляційному порядку до Першого апеляційного адміністративного суду протягом тридцяти днів з дня його проголошення.
Якщо в судовому засіданні було оголошено лише вступну та резолютивну частини рішення суду, або справа розглянута в порядку письмового провадження, зазначений строк обчислюється з дня складення повного судового рішення.
Рішення суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо апеляційну скаргу не було подано.
У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови судом апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.
Суддя О.В. Ірметова
Суд | Луганський окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 18.11.2021 |
Оприлюднено | 22.11.2021 |
Номер документу | 101223834 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Луганський окружний адміністративний суд
О.В. Ірметова
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні