Ухвала
від 11.11.2021 по справі 752/25649/21
ГОЛОСІЇВСЬКИЙ РАЙОННИЙ СУД МІСТА КИЄВА

Справа № 752/25649/21

Провадження № 1-кс/752/9053/21

У Х В А Л А

про тимчасовий доступ до речей та документів

11 листопада 2021 року слідчий суддяГолосіївського районногосуду м.Києва ОСОБА_1 ,при секретарі ОСОБА_2 , розглянувши вприміщенні Голосіївськогорайонного судум.Києва поданев рамкахкримінального провадження № 32020100000000399 від 06 серпня 2020 року, внесеного до Єдиного реєстру досудових розслідувань, за ознаками вчинення кримінального правопорушення, передбаченого ч. 3 ст. 212 КК України, клопотання слідчого відділу розслідування злочинів у сфері господарської та службової діяльності Головного управління Національної поліції у місті Києві ОСОБА_3 , погоджене прокурором відділу Київської міської прокуратури ОСОБА_4 , про тимчасовий доступ до речей та документів,-

встановив:

до слідчого судді Голосіївського районного суду м. Києва надійшло клопотання слідчого відділу розслідування злочинів у сфері господарської та службової діяльності Головного управління Національної поліції у місті Києві ОСОБА_3 , погоджене прокурором відділу Київської міської прокуратури ОСОБА_4 протимчасовий доступ до речей і документів, які перебувають у володінні ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » (код НОМЕР_1 ), що розташоване за адресою: АДРЕСА_1 та вилучити (здійснити виїмку) документів.

Слідчий в судове засідання не з`явився, подав заяву в якій просив розглядати клопотання за його відсутності, підтримав вимоги клопотання, просив його задовольнити.

Також, просив клопотання розглянути судом без виклику осіб, у володінні яких знаходяться вищевказані документи, на підставі ч. 2 ст. 163 КПК України.

Перевіривши клопотання та матеріали, якими воно обґрунтовується, приходжу до наступних висновків.

Слідчим суддею встановлено, що у провадженні відділу розслідування злочинів у сфері господарської та службової діяльності Головного управління Національної поліції у місті Києві перебувають матеріали кримінального провадження № 32020100000000399 від 06 серпня 2020 року, внесеного до Єдиного реєстру досудових розслідувань, за ознаками вчинення кримінального правопорушення, передбаченого ч. 3 ст. 212 КК України.

Відповідно до ст. 159 КПК України встановлено, що тимчасовий доступ до речей і документів полягає у наданні стороні кримінального провадження особою, у володінні якої знаходяться такі речі і документи, можливості ознайомитися з ними, зробити з них їх копії та, у разі прийняття відповідного рішення слідчим суддею, судом, вилучити їх (здійснити їх виїмку). Тимчасовий доступ до речей і документів здійснюється на підставі ухвали слідчого судді, суду.

Згідно з ч. 1 ст. 160 КПК України, слідчий має право звернутися до слідчого суді під час досудового розслідування із клопотанням про тимчасовий доступ до речей і документів за погодженням з прокурором.

Відповідно до ч. 2 ст. 163 КПК України якщо сторона кримінального провадження, яка звернулася з клопотанням, доведе наявність достатніх підстав вважати, що існує реальна загроза зміни або знищення речей чи документів, клопотання може бути розглянуто слідчим суддею, судом без виклику особи, у володінні якої вони знаходяться.

В обгрунтування клопотання слідчим зазначено, що досудовим розслідуванням встановлено, що ОСОБА_5 (РНОКПП НОМЕР_2 ), в період 2018 року, перебуваючи в місті Києві, будучи службовою особою ПП « ОСОБА_6 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_3 ) та ПП « ОСОБА_7 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_4 ), здійснила зняття грошових коштів з банківських рахунків указаних підприємств у загальному розмірі 10,09 млн. грн., пов`язаних, головним чином, із зарахуванням їх у якості оплати за металобрухт, товари народного споживання, запчастини, будівельні матеріали тощо, акумульовані внаслідок операцій з контрагентами: ПП « ОСОБА_8 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_5 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_6 ), ПП « ОСОБА_9 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_7 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_8 ), ПП « ОСОБА_10 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_9 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_4 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_10 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_5 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_11 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_6 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_12 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_7 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_13 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_8 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_14 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_9 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_15 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_10 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_16 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_11 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_17 ), ПП « ОСОБА_11 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_18 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_12 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_19 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_13 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_20 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_14 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_21 ), ПП « ОСОБА_12 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_22 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_15 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_23 ), ПП « ОСОБА_13 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_24 ), ПП « ОСОБА_14 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_25 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_16 (код ЄДРПОУ НОМЕР_26 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_17 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_27 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_18 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_28 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_19 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_29 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_20 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_30 ), ПП « ОСОБА_15 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_31 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_21 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_32 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_22 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_33 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_23 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_34 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_24 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_35 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_25 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_36 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_26 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_37 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_27 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_38 ) та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_28 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_39 ) на загальну суму понад 123 млн. грн., в результаті чого ОСОБА_5 не задекларувала вказані кошти, не нарахувала та сплатила податки, чим ухилилася від сплати податків в особливо великих розмірах.

Окрім того, в ході досудового розслідування встановлено інші факти діяльності групи осіб, яка направлена на ухилення від сплати податків в особливо великих розмірах під час надання послуг хімчистки та інших супутніх послуг під брендом « ІНФОРМАЦІЯ_29 » ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » (код НОМЕР_1 ).

Відповідно до проведеного висновку економічного дослідження № 27/05-21-2 від 27 травня 2021 року встановлено, що службові особи ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 », з метою заниження обєкту оподаткування у вигляді доходу отриманого від послуг прання та хімічної чистки текстильних виробів і виробів з хутра, використовують підконтрольних фізичних осіб, які фактично є співробітниками підконтрольних підприємств, дохід яких повинен декларуватися ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 ». Вказане підтверджується ІР-адресою з якої подається податкова звітність та реєструються податкові накладні, а також контрольною закупівлею.

Додатково встановлено, що службовими особами ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 », також підконтрольні підприємства: ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_30 », ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_31 », ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_32 », ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_33 », ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_34 », ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_35 », ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_36 », ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_37 », ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_38 », ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_39 », ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_40 », ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_41 », ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_42 », ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_43 » та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_44 ».

Враховуючи вищевикладене, службові особи ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » з метою заниження податкових зобов`язань з податку на додану вартість та об`єкту оподаткування податком на прибуток, а саме заниження доходу, отриманого від послуг прання та хімічної чистки текстильних виробів і виробів з хутра, використовують підконтрольних фізичних осіб-підприємців, дохід яких фактично повинен декларуватися вищевказаним підприємством.

По результатам проведеного економічного дослідження з метою дослідження проведення аналізу дотримання вимог податкового законодавства в частині нарахування та сплати податку на додану вартість та податку на доходи фізичних осіб за 2020 рік посадовими особами ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 », який є податковим агентом встановлено порушення податкового законодавства України.

Всього посадовими особами ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » за 2020 рік в результаті не відображення в податковому та бухгалтерському обліку отриманого від орендарів доходу не сплачено до державного бюджету України податків на суму 20018864 грн.

В результаті дій службових осіб ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 », привело до порушення фінансово-економічних інтересів держави, її бюджетної системи, тобто об`єктивно призводить до порушення інтересів Держави і суспільства в цілому.

Органом досудового розслідування, в порядку ст. 93 КПК України на адресу ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 », його підконтрольних підприємств та фізичних осіб підприємців, направлено запити щодо отримання необхідних копій документів, для встановлення об`єктивної істини у провадженні.

Однак, ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 », його підконтрольних підприємств та фізичних осіб підприємців на адресу органу досудового розслідування направлено відповіді щодо відмови у наданні запитуваних документів та необхідності отримання ухвали суду.

Слідчим в клопотанні доведено, що вказані документи мають суттєве значення для встановлення важливих обставин у кримінальному провадженні.

Дану інформацію неможливо отримати в інший спосіб та неможливо довести обставини, які передбачається довести за допомогою інформації, що перебуває у володінні ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 ».

Разом з тим, слідчим не обгрунтована та не доведена необхідність вилучення оригіналів документів, до клопотання про тимчасовий доступ не долучено клопотання експерта про надання оригіналів документів, тому клопотання слідчого підлягає частковому задоволенню, а саме з можливістю вилучення завірених належним чином копій зазначених у клопотанні документів, -

постановив:

клопотання задовольнити частково.

Надати слідчому слідчого управління Головного управління Національної поліції у місті Києві капітану поліції ОСОБА_3 , слідчим яких включено до складу групи слідчих у кримінальному провадженні №32020100000000399 від 06 серпня 2020 року, а саме: ОСОБА_16 тимчасовий доступ до речей і документів, які перебувають у володінні ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » (код НОМЕР_1 ), що розташоване за адресою: АДРЕСА_1 з можливістю вилучення належним чином завірених копій документів, якими підтверджується здійснення фінансово-господарських взаємовідносин ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » (код НОМЕР_1 ) із ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_30 » (код НОМЕР_40 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_31 » (код НОМЕР_41 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_32 » (код НОМЕР_42 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_33 » (код НОМЕР_43 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_34 » (код НОМЕР_44 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_35 » (код НОМЕР_45 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_36 » (код НОМЕР_46 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_37 » (код НОМЕР_47 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_38 » (код НОМЕР_48 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_39 » (код НОМЕР_49 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_40 » (код НОМЕР_50 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_41 » (код НОМЕР_51 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_42 » (код НОМЕР_52 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_43 » (код НОМЕР_53 ) та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_44 » (код НОМЕР_54 ), ФОП ОСОБА_17 (РНОКПП НОМЕР_55 ), ФОП ОСОБА_18 ( НОМЕР_56 ), ФОП ОСОБА_19 (РНОКПП НОМЕР_57 ), ФОП ОСОБА_20 (РНОКПП НОМЕР_58 ), ФОП ОСОБА_21 (РНОКПП НОМЕР_59 ), ФОП ОСОБА_22 (РНОКПП НОМЕР_60 ), ФОП ОСОБА_23 (РНОКПП НОМЕР_61 ), ФОП ОСОБА_24 (РНОКПП НОМЕР_62 ), ФОП ОСОБА_25 (РНОКПП НОМЕР_63 ), ФОП ОСОБА_26 (РНОКПП НОМЕР_64 ), ФОП ОСОБА_27 (РНОКПП НОМЕР_65 ), ФОП ОСОБА_28 (РНОКПП НОМЕР_66 ), ФОП ОСОБА_29 (РНОКПП НОМЕР_67 ), ФОП ОСОБА_30 (РНОКПП НОМЕР_68 ), ФОП ОСОБА_31 (РНОКПП НОМЕР_69 ), ФОП ОСОБА_32 (РНОКПП НОМЕР_70 ), ФОП ОСОБА_33 (РНОКПП НОМЕР_71 ), ФОП ОСОБА_34 (РНОКПП НОМЕР_72 ), ФОП ОСОБА_35 (РНОКПП НОМЕР_73 ), ФОП ОСОБА_36 (РНОКПП НОМЕР_74 ), ФОП ОСОБА_37 (РНОКПП НОМЕР_75 ), ФОП ОСОБА_38 (РНОКПП НОМЕР_76 ), ФОП ОСОБА_39 (РНОКПП НОМЕР_77 ), ФОП ОСОБА_40 (РНОКПП НОМЕР_78 ), ФОП ОСОБА_41 (РНОКПП НОМЕР_79 ), ФОП ОСОБА_42 (РНОКПП НОМЕР_80 ), ФОП ОСОБА_43 (РНОКПП НОМЕР_81 ), ФОП ОСОБА_44 (РНОКПП НОМЕР_82 ), ФОП ОСОБА_45 (РНОКПП НОМЕР_83 ), ФОП ОСОБА_46 (РНОКПП НОМЕР_84 ), ФОП ОСОБА_47 (РНОКПП НОМЕР_85 ), ФОП ОСОБА_48 (РНОКПП НОМЕР_86 ), ФОП ОСОБА_49 (РНОКПП НОМЕР_87 ), ФОП ОСОБА_50 (РНОКПП НОМЕР_88 ), ФОП ОСОБА_51 (РНОКПП НОМЕР_89 ), ФОП ОСОБА_52 (РНОКПП НОМЕР_90 ), ФОП ОСОБА_53 (РНОКПП НОМЕР_91 ), ФОП ОСОБА_54 (РНОКПП НОМЕР_92 ), ФОП ОСОБА_55 (РНОКПП НОМЕР_93 ), ФОП ОСОБА_56 (РНОКПП НОМЕР_94 ), ФОП ОСОБА_57 (РНОКПП НОМЕР_95 ), ОСОБА_58 (РНОКПП НОМЕР_96 ), ФОП ОСОБА_59 (РНОКПП НОМЕР_97 ), ФОП ОСОБА_60 (РНОКПП НОМЕР_98 ), ФОП ОСОБА_61 (РНОКПП НОМЕР_99 ), ФОП ОСОБА_62 (РНОКПП НОМЕР_100 ), ФОП ОСОБА_63 (РНОКПП НОМЕР_101 ) щодо надання послуг прання, хімічної чистки та інших супутніх послуг під брендом « ІНФОРМАЦІЯ_45 », за період з 01.01.2020 по день постановлення ухвали суду в тому числі:

-договорів (купівлі-продажу, постачання, виконання робіт, надання послуг, оренди та інших договорів), контрактів, рахунків-фактур, додаткових угод, специфікацій;

-договорів комісії, франчайзингу та додатків до них;

-звітів, актів виконаних робіт, актів надання послуг;

-товарно-транспортних накладних, податкових накладних, прибуткових та видаткових накладних, інших документів, що підтверджують завантаження/розвантаження та транспортування товарно-матеріальних цінностей, вантажно-митних декларацій (в тому числі міжнародних), інвойсів;

-сертифікатів якості та відповідності придбаних/реалізованих товарів (виконаних/замовлених робіт, наданих/отриманих послуг), паспортів якості;

-оборотно-сальдових відомостей по рахунку 631, карток по рахунку 631;

-платіжних доручень, рахунків-фактур, розрахунків кошторисної власності, актів списання матеріалів, банківських виписок з оплати відвантаженого/завантаженого, придбаного/реалізованого товару (наданих/отриманих послуг, виконаних/замовлених робіт), актів взаємних звірок в односторонньому порядку, складських карток;

-документів листування з представниками та посадовими особами підприємств-контрагентів (в тому числі роздруківками електронних документів);

-статут ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » (код НОМЕР_1 );

-особові справи директора, його заступників, головного бухгалтера, його заступників, інших службових осіб ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » (код НОМЕР_1 ) (в тому числі накази про призначення, накази про звільнення, контракти, посадові інструкції та інше);

-особові справи працівників ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » (код НОМЕР_1 ), які безпосередньо здійснювали переговори з вищевказаними підприємствами та фізичними особами-підприємцями щодо оформлення відповідних документів, підписували дані документи, а також приймали/відвантажували товарно-матеріальні цінності (в тому числі заяви, накази про призначення, накази про звільнення, контракти, посадові інструкції тощо).

Ухвала набирає законної сили з моменту її проголошення. Вона є обов`язковою для осіб, які беруть участь у кримінальному провадженні, а також для всіх фізичних та юридичних осіб, органів державної влади та місцевого самоврядування, їх службових осіб, і підлягає виконанню на всій території України.

У разі невиконання ухвали про тимчасовий доступ до речей і документів, слідчий суддя, суд за клопотанням сторони кримінального провадження, якій надано право на доступ до речей і документів, має право постановити ухвалу про дозвіл на проведення обшуку з метою відшукання та вилучення зазначених речей і документів.

Ухвала залишається в силі протягом двох місяців з дня її постановлення.

Ухвала оскарженню не підлягає, заперечення проти неї може бути подане під час підготовчого провадження в суді.

Слідчий суддя: ОСОБА_1

СудГолосіївський районний суд міста Києва
Дата ухвалення рішення11.11.2021
Оприлюднено21.05.2024
Номер документу101248004
СудочинствоКримінальне
КатегоріяПровадження за поданням правоохоронних органів, за клопотанням слідчого, прокурора та інших осіб про тимчасовий доступ до речей і документів

Судовий реєстр по справі —752/25649/21

Ухвала від 04.02.2022

Кримінальне

Голосіївський районний суд міста Києва

Плахотнюк К. Г.

Ухвала від 15.12.2021

Кримінальне

Голосіївський районний суд міста Києва

Плахотнюк К. Г.

Ухвала від 11.11.2021

Кримінальне

Голосіївський районний суд міста Києва

Хоменко В. С.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні