ПЕРШИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД
ПОСТАНОВА
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
22 листопада 2021 року справа №200/9577/20-а
приміщення суду за адресою: 84301, м. Краматорськ вул. Марата, 15
Перший апеляційний адміністративний суд у складі колегії:
головуючого судді Компанієць І.Д. (суддя-доповідач),
суддів Гайдара А.В., Геращенка І.В.,
розглянув у порядку письмового провадження апеляційну скаргу Державної податкової служби України на рішення Донецького окружного адміністративного суду від 11 травня 2021 року по справі №200/9577/20-а (суддя 1-ї інстанції Чекменьов Г.А.) за позовом товариства з обмеженою відповідальністю Союз-2М до Державної податкової служби України, Головного управління ДПС у Донецькій області про визнання протиправними дій та зобов`язання вчинити певні дії, -
В С Т А Н О В И В:
Позивач звернувся до суду з позовом, в якому просив:
- визнати протиправними дії ДПС України щодо відображення в інтегрованій картці платника податків ТОВ Союз-2М показників про наявність залишку несплаченої пені;
- зобов`язати відповідача внести коригування до інтегрованої картки платника податку ТОВ Союз-2М шляхом виключення з інтегрованої картки платника податків заборгованості пені:
у сумі 8 044,51 грн., нараховану в інтегрованій картці платника податків по орендній платі за земельні ділянки на підставі уточнюючої податкової декларації № 9277014296 від 19.02.2018 року за 2015 рік та уточнюючої податкової декларації № 33644536 від 04.09.2020 року за 2014 рік;
у сумі 9 223,44 грн. нараховану в інтегрованій картці платника податків по орендній платі за земельні ділянки на підставі уточнюючої податкової декларації № 9277014295 від 19.02.2018 року за 2015 рік та уточнюючої податкової декларації № 33818024 від 07.09.2020 за 2014 рік.
В обґрунтування позову зазначив, що підприємство є орендарем земельних ділянок, розташованих на лінії зіткнення та на непідконтрольних територіях.
В лютому 2018 року позивач подав уточнюючі податкові декларації № 9277014296 та № 9277014295 зі плати за землю (земельний податок та/або орендна плата за земельні ділянки державної або комунальної власності), якими нарахувало до зменшення податкове зобов`язання за 2014 та 2015 роки.
Проте, в електронному кабінеті товариства станом на 08.09.2020 року в податку орендна плата з юридичних осіб (код платежу 5018010600 01) та (код платежу 50 18010600 04) нарахований залишок несплаченої пені.
Позивач є звільненим від сплати за користування земельними ділянками починаючи з 14 квітня 2014 року, оскільки земельні ділянки, розташовані на непідконтрольній території, та на лінії зіткнення, у зв`язку з чим заборгованість по вказаному виду податку у ТОВ Союз-2М відсутня.
Рішенням Донецького окружного адміністративного суду від 11 травня 2021 року позов задоволено.
Визнано протиправними дії Головного управління ДПС у Донецькій області щодо відображення в інтегрованій картці платника податків ТОВ СОЮЗ-2М (ЄДРПОУ 30349098) показників про наявність залишку несплаченої пені:
у сумі 8 044 грн. 51 коп. по орендній платі за земельні ділянки на підставі уточнюючої податкової декларації № 9277014296 від 19.02.2018 року за 2015 рік та уточнюючої податкової декларації № 33644536 від 04.09.2020 року за 2014 рік;
у сумі 9 223 гривні 44 копійки по орендній платі за земельні ділянки на підставі уточнюючої податкової декларації № 9277014295 від 19.02.2018 року за 2015 рік та уточнюючої податкової декларації № 33818024 від 07.09.2020 за 2014 рік.
Зобов`язано Державну податкову службу України внести коригування до інтегрованої картки платника податку ТОВ СОЮЗ-2М (ЄДРПОУ 30349098) шляхом виключення з інтегрованої картки платника показників пені:
у сумі 8 044 грн. 51 коп. по орендній платі за земельні ділянки на підставі уточнюючої податкової декларації № 9277014296 від 19.02.2018 року за 2015 рік та уточнюючої податкової декларації № 33644536 від 04.09.2020 року за 2014 рік;
у сумі 9 223 гривні 44 копійки по орендній платі за земельні ділянки на підставі уточнюючої податкової декларації № 9277014295 від 19.02.2018 року за 2015 рік та уточнюючої податкової декларації № 33818024 від 07.09.2020 за 2014 рік.
Не погодившись з судовим рішенням, відповідач ДПС України звернувся з апеляційною скаргою, в якій посилається на порушення судом першої інстанції норм матеріального та процесуального права, просить скасувати рішення суду першої інстанції та прийняти постанову, якою відмовити в задоволенні позову у повному обсязі.
Обґрунтування апеляційної скарги.
Суд першої інстанції дійшов до помилкового висновку про зобов`язання Державну податкову службу України внести коригування до інтегрованої картки платника податку ТОВ Союз-2М .
Судом не враховано, що у відповідності до вимог Податкового кодексу України, Порядку ведення податковими органами оперативного обліку податків, зборів, платежів та єдиного внеску на загальнообов`язкове державне соціальне страхування, Державна податкова служба України безпосередньо не відкриває ІКП та не вносить відповідної інформації, оскільки не здійснює функції з обліку платників податків.
Відповідальними за достовірність відображення в інформаційній системі органів ДФС первинних показників є працівники структурних підрозділів органів ДФС за напрямами роботи. Загальний контроль за достовірністю відображення в ІКП облікових показників забезпечується підрозділом, який здійснює облік платежів та інших надходжень. Тобто, належним відповідачем у даній справі є Головне управління ДПС у Донецькій області, а не ДПС України.
Сторони про дату та місце апеляційного розгляду справи повідомлені належним чином, відповідно до ч. 1 ст. 311 КАС України суд апеляційної інстанції розглядає заяву у порядку письмового провадження.
Суд, заслухавши доповідь судді-доповідача, перевіривши матеріали справи, обговоривши доводи апеляційної скарги, встановив наступне.
Фактичні обставини справи.
Товариство з обмеженою відповідальністю Союз-2М (ЄДРПОУ 30349098) зареєстровано та фактично знаходиться за юридичною адресою: 85600, Донецька область, м. Мар`їнка, вул. Каштанова (колишня Артема), 3, перебуває на податковому обліку в ГУ ДПС у Донецькій області (а.с.13-18).
12.11.2012 року між Мар`їнською міською радою та ТОВ Союз-2М укладено договір №142330004003359 оренди земельної ділянки, що розташована за адресою: місто Мар`їнка, вул. Орджонікідзе, 52-а, загальною площею 0,0138 га, кадастровий номер 1423310100:01:004:0488 (а.с.40-41). До договору додано акт приймання-передачі земельної ділянки, план (схема) меж земельної ділянки, додаткова угода про пролонгацію договору від 07.02.2020 року (а.с.42, 43, 44).
12.11.2012 року між Мар`їнською міською радою та ТОВ Союз-2М укладено договір №142330004003360 оренди земельної ділянки, що розташована за адресою: місто Мар`їнка, вул. Леніна, 181, загальною площею 0,0588 га, кадастровий номер 1423310100:01:005:0208 (а.с.45-46). До договору додано акт приймання-передачі земельної ділянки, план (схема) меж земельної ділянки, додаткова угода про пролонгацію договору від 07.02.2020 року (а.с.47, 48, 49).
12.11.2012 року між Мар`їнською міською радою та ТОВ Союз-2М укладено договір №142330004003358 оренди земельної ділянки, що розташована за адресою: місто Мар`їнка, вул. Заводська, 4-а, загальною площею 0,0200 га, кадастровий номер 1423310100:01:004:0465 (а.с.50-51). До договору додано акт приймання-передачі земельної ділянки, план (схема) меж земельної ділянки, додаткова угода про пролонгацію договору від 07.02.2020 року (а.с.52, 53, 54).
24.12.2010 року між Олександрівською селищною радою та ТОВ Союз-2М укладено договір оренди земельної ділянки, що розташована за адресою: смт. Олександрівка, Мар`їнський район, вул. Леніна, 95, загальною площею 0,0290 га, кадастровий номер 1423355300:01:001:0307 (а.с.55-56). До договору додано акт приймання-передачі земельної ділянки, план (схема) меж земельної ділянки, акт встановлення меж земельної ділянки в натурі (а.с.57-60).
24.12.2010 року між Олександрівською селищною радою та ТОВ Союз-2М укладено договір оренди земельної ділянки, що розташована за адресою: смт. Олександрівка, Мар`їнський район, вул. Леніна, 172, загальною площею 0,1129 га, кадастровий номер 1423355300:01:001:0308 (а.с.61-62). До договору додано акт приймання-передачі земельної ділянки, план (схема) меж земельної ділянки, акт встановлення меж земельної ділянки в натурі (а.с.63-66).
В додаткових угодах від 07.02.2020 року про пролонгацію договорів оренди від 12.11.2012 року зазначається про не нарахування та несплату плати за землю з 14 квітня 2014 року по 29 лютого 2020 року включно.
Донецька торгово-промислова палата листом № 817/12.12-03 від 08.06.2015 року засвідчує форс-мажорні обставини розглянувши заяву ТОВ Союз-2М та роз`яснює, що статті 6, 7 Закону України №1669 Про тимчасові заходи на період, проведення антитерористичної операції є нормами прямої дії і не потребують додаткового засвідчення (а.с.67).
19.02.2018 року ТОВ Союз-2М подало уточнюючу податкову декларацію № 9277014296 за 2015 рік на уточнюючу податкову декларацію № 33644536 від 04.09.2020 року за 2014 рік, зі плати за землю (земельний податок та/або орендна плата за земельні ділянки державної або комунальної власності), якими нарахувало до зменшення податкове зобов`язання, річну суму якого за 2014 рік визначило 7319,43 грн. з зазначенням щомісячних виплат з квітня по грудень включно; річну суму якого за 2015 рік визначило 12 196,56 грн. з зазначенням щомісячних виплат з січня по грудень включно.
19.02.2018 року ТОВ Союз-2М подало уточнюючу податкову декларацію за 2015 рік на уточнюючу податкову декларацію № 33818024 від 07.09.2020 за 2014 рік, зі плати за землю (земельний податок та/або орендна плата за земельні ділянки державної або комунальної власності), якими нарахувало до зменшення податкове зобов`язання, річну суму якого за 2014 рік визначило 9213,41 грн. з зазначенням щомісячних виплат з квітня по грудень включно; річну суму якого за 2015 рік визначило 12 905,96 грн. з зазначенням щомісячних виплат з січня по грудень включно.
Згідно з отриманою квитанцією податкові декларації прийняті податковим органом.
Листом від 23.09.2020 року вих. № 74079/10/05-99-04-23 Головне управління ДПС у Донецькій області надало ТОВ Союз-2М роз`яснення щодо нарахування пені у сумі 8 044,51 грн. та 9223,44 грн. по земельному податку з юридичних осіб по ВЦА м. Мар`їнки та с. Победа та Олександрівській селищній раді засобами програмного забезпечення ІТС Податковий блок на центральному рівні (ДПС України) (а.с.21).
Суд першої інстанції задовольняючи позов, виходив з того, що у позивача відсутній обов`язок щодо сплати основного податкового зобов`язання, отже відсутні підстави для нарахування пені. Враховуючи функціональні повноваження відповідачів саме ДПС України зобов`язана внести відповідні коригування до інтегрованої картки товариства.
Оцінка суду.
Відповідно до частини другої статті 19 Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов`язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та Законами України.
Підпунктом 16.1.4 статті 16 Податкового кодексу України визначено, що платник податків зобов`язаний сплачувати податки та збори в строки та у розмірах, встановлених цим Кодексом та законами з питань митної справи.
Відповідно до пункту 38.1 статті 38 Податкового кодексу України виконанням податкового обов`язку визнається сплата в повному обсязі платником відповідних сум податкових зобов`язань у встановлений податковим законодавством строк.
Згідно пункту 57.1 статті 57 Податкового кодексу України платник податків зобов`язаний самостійно сплатити суму податкового зобов`язання, зазначену у поданій ним податковій декларації, протягом 10 календарних днів, що настають за останнім днем відповідного граничного строку, передбаченого цим Кодексом для подання податкової декларації, крім випадків, встановлених цим Кодексом.
Нормою пункту 287.3 статті 287 Податкового кодексу України передбачено, що податкове зобов`язання щодо плати за землю, визначене у податковій декларації на поточний рік, сплачується рівними частками власниками та землекористувачами земельних ділянок за місцезнаходженням земельної ділянки за податковий період, який дорівнює календарному місяцю, щомісяця протягом 30 календарних днів, що настають за останнім календарним днем податкового (звітного) місяця.
Указом Президента України № 405/2014 від 14 квітня 2014 року введено в дію рішення РНБО України від 13 квітня 2014 року Про невідкладні заходи щодо боротьби з терористичною загрозою і збереження територіальної цілісності України та розпочато проведення Антитерористичної операції (далі - АТО) на території Донецької і Луганської областей.
Відповідно до ст. 1 Закону України Про тимчасові заходи на період проведення антитерористичної операції від 02 вересня 2014 року № 1669-VII (надалі Закон №1669) період проведення антитерористичної операції це час між датою набрання чинності Указом Президента України Про рішення Ради національної безпеки і оборони України від 13 квітня 2014 року Про невідкладні заходи щодо подолання терористичної загрози і збереження територіальної цілісності України від 14 квітня 2014 року № 405/2014 та датою набрання чинності Указом Президента України про завершення проведення антитерористичної операції або військових дій на території України.
Виходячи з наведених приписів, датою початку періоду проведення антитерористичної операції є 14.04.2014 року. На час вирішення справи Президентом України Указ про завершення проведення антитерористичної операції або військових дій на території України не приймався, тобто, період проведення АТО триває.
На виконання Закону №1669 розпорядженнями Кабінету Міністрів України № 1053-р від 30 жовтня 2014 року та від 02.12.2015р. №1275-р затверджено перелік населених пунктів, на території яких здійснювалась антитерористична операція, до якого включено, зокрема, м. Мар`їнка та смт. Олександрівка Мар`їнського району Донецької області.
Статтею 6 Закону№1669 (в редакції, чинної до 08.06.2016р.) встановлено, що під час проведення антитерористичної операції звільнено суб`єктів господарювання, які здійснюють діяльність на території проведення антитерористичної операції, від сплати за користування земельними ділянками державної та комунальної власності.
Таким чином, суб`єкти господарювання, які здійснюють діяльність на території проведення антитерористичної операції, в силу норм ст. 6 Закону №1669 (чинної до 08.06.2016р.) були звільнені безпосередньо від сплати за користування земельними ділянками державної та комунальної власності.
З 08.06.2016р. статтею 6 Закону№1669 (з урахуванням змін, внесених Законом № 1365-VIII від 17.05.2016) передбачено звільнення суб`єктів господарювання від плати за користування земельними ділянками державної та комунальної власності в населених пунктах згідно з переліками, передбаченими частиною четвертою статті 4 цього Закону, а саме - перелік населених пунктів, на території яких органи державної влади тимчасово не здійснюють свої повноваження, та перелік населених пунктів, що розташовані на лінії зіткнення, затверджені Кабінетом Міністрів України.
Розпорядженням Кабінету Міністрів України від 07.11.2014 №1085-р (в редакції розпорядження Кабінету Міністрів України від 2 грудня 2015 р. №1276-р) затверджено Перелік населених пунктів, на території яких органи державної влади тимчасово не здійснюють свої повноваження, та перелік населених пунктів, що розташовані на лінії зіткнення.
Місто м. Мар`їнка також міститься в переліку населених пунктів, що розташовані на лінії зіткнення.
Пунктом 38.7 підрозділу 10 Інші перехідні положення Податкового кодексу України також передбачено, що не нараховується та не сплачується у період з 14 квітня 2014 року по 31 грудня року, в якому завершено проведення антитерористичної операції та/або операції Об`єднаних сил (ООС), плата за землю (земельний податок та орендна плата за земельні ділянки державної та комунальної власності) за земельні ділянки, що розташовані на тимчасово окупованій території та перебувають у власності або користуванні, у тому числі на умовах оренди, фізичних або юридичних осіб.
Не нараховується та не сплачується у період з 14 квітня 2014 року до 29 лютого 2020 року включно плата за землю (земельний податок та орендна плата за земельні ділянки державної та комунальної власності) за земельні ділянки (крім земель сільськогосподарського призначення), що розташовані на території населених пунктів на лінії зіткнення та перебувають у власності або користуванні, у тому числі на умовах оренди, фізичних або юридичних осіб.
Згідно пункту 50.1 статті 50 Податкового кодексу України у разі якщо у майбутніх податкових періодах (з урахуванням строків давності, визначених статтею 102 цього Кодексу) платник податків самостійно (у тому числі за результатами електронної перевірки) виявляє помилки, що містяться у раніше поданій ним податковій декларації (крім обмежень, визначених цією статтею), він зобов`язаний надіслати уточнюючий розрахунок до такої податкової декларації за формою чинного на час подання уточнюючого розрахунку.
Пунктом 38.2 підрозділу 10 Інші перехідні положення Податкового кодексу України передбачено, що на період проведення антитерористичної операції та/або здійснення заходів із забезпечення проведення операції Об`єднаних сил (ООС) для платників податків, місцезнаходженням (місцем проживання) яких станом на 14 квітня 2014 року була тимчасово окупована територія та/або територія населених пунктів на лінії зіткнення і які станом на 1 січня 2017 року не змінили своє місцезнаходження (місце проживання) із зазначених територій на іншу територію України: 1)зупиняється нарахування штрафних (фінансових) санкцій (штрафів) та/або пені за несвоєчасне погашення визначених станом на 14 квітня 2014 року грошових зобов`язань; 2) зупиняється застосування норм статей 59, 60 (в частині податкових вимог), 87 - 101 цього Кодексу. Відлік строку давності, визначений статтею 102 цього Кодексу, зупиняється на період, протягом якого до платників податків, зазначених у цьому підпункті, не застосовувалися заходи стягнення, передбачені статтями 59, 60, 87 - 101 цього Кодексу.
Відповідно до пункту 74.1 статті 74 Податкового кодексу України податкова інформація, зібрана відповідно до цього Кодексу, зберігається в базах даних Інформаційних, телекомунікаційних та інформаційно-телекомунікаційних систем (далі - Інформаційні системи) центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну податкову та митну політику.
Внесення інформації до баз даних Інформаційних систем та її опрацювання здійснюються контролюючими органами.
Наказом Міністерства фінансів України Наказ Міністерства фінансів України від 12 січня 2021 року № 5 затверджено Порядок ведення податковими органами оперативного обліку податків, зборів, платежів та єдиного внеску на загальнообов`язкове державне соціальне страхування (далі - Порядок №5).
У відповідності до вимог пункті 4-6 розділу 1 Порядку №5 відображення/занесення первинних показників у підсистемах інформаційної системи здійснюється працівниками структурних підрозділів територіальних органів ДПС за напрямами роботи.
Моніторинг повноти та своєчасності внесення первинних показників у підсистеми інформаційної системи забезпечується керівниками структурних підрозділів територіального органу ДПС за напрямами роботи.
Загальний контроль за достовірністю відображення в ІКП облікових показників забезпечується підрозділом, що здійснює облік платежів.
Дії працівників територіальних органів ДПС під час відображення в інформаційній системі первинних показників фіксуються із зазначенням ідентифікатора користувача, дати та часу дії.
Згідно пункту 1 глави розділу 2 Порядку №5 з метою обліку нарахованих і сплачених, повернутих та відшкодованих сум платежів територіальними органами ДПС відкриваються ІКП за кожним платником та кожним видом платежу, які мають сплачуватися такими платниками на рахунки, відкриті в розрізі адміністративно-територіальних одиниць.
ІКП містить інформацію про облікові операції та облікові показники, які характеризують стан розрахунків платника з бюджетами та фондами загальнообов`язкового державного соціального і пенсійного страхування за відповідним видом платежу та відповідною адміністративно-територіальною одиницею.
Облікові показники, які відображаються в ІКП, залежать від форми обліку, яка передбачена умовами адміністрування відповідного платежу, що відкриваються для юридичних та фізичних осіб (далі - Перелік форм ІКП).
Податковому органу, в якому перебуває платник за основним місцем обліку, надається доступ до ІКП, відкритих за основним місцем обліку, для внесення відповідної інформації, а за неосновним місцем обліку - в режимі перегляду.
За приписами пункту 7 глави 2 розділу 3 Порядку №5 в інформаційній системі щодекадно формується Журнал сум помилково та/або надміру сплачених грошових зобов`язань, що обліковуються більше 1095 календарних днів без руху.
Журнал сум помилково та/або надміру сплачених грошових зобов`язань, що обліковуються більше 1095 календарних днів без руху, є доступним підрозділам, що здійснюють облік платежів, адміністрування платежів, контрольно-перевірочні заходи, погашення боргу, адміністративне та судове оскарження.
Підрозділи, які здійснюють облік платежів, адміністрування платежів, погашення боргу, контрольно-перевірочні заходи, судове оскарження не пізніше двох робочих днів після формування Журналу сум помилково та/або надміру сплачених грошових зобов`язань, що обліковуються більше 1095 календарних днів без руху, підтверджують повноту відображення в інформаційній системі первинних показників за напрямами роботи шляхом встановлення відповідної відмітки.
Аналогічні положення щодо відкриття та коригування ІКП за кожним платником та кожним видом платежу безпосередньо територіальними органами ДПС містив і Порядок ведення органами Державної фіскальної служби України оперативного обліку податків і зборів, митних та інших платежів до бюджетів, єдиного внеску на загальнообов`язкове державне соціальне страхування, затверджений наказом Міністерства фінансів України від 07.04.2016 року №422, який був чинним до 05.04.2021 року.
Суд апеляційної інстанції погоджується з доводами апеляційної скарги про те, що системний аналіз зазначених норм дає підстави вважати, що ІКП за кожним платником та кожним видом платежу відкриваються безпосередньо територіальними органами ДПС , які і вносять відповідну інформацію про облікові операції та облікові показники, які характеризують стан розрахунків платника з бюджетом.
Державна податкова служба України безпосередньо не відкриває ІКП та не вносить відповідної інформації, оскільки не здійснює функції з обліку платників податків.
Отже, Державна податкова служба України не є учасником спірних правовідносин, а тому відсутні правові підстави для задоволення позову стосовно цього відповідача.
За таких обставин, суд вважає, що судом першої інстанції помилково було зобов`язано Державну податкову службу України внести коригування до інтегрованої картки платника податку ТОВ Союз 2М .
Відповідно до пунктів 3,4 частини першої статті 317 КАС України підставами для скасування судового рішення суду першої інстанції повністю або частково та ухвалення нового рішення у відповідній частині або зміни рішення є неправильне застосування норм матеріального права або порушення норм процесуального права, невідповідність висновків, викладених в рішенні суду першої інстанції, обставинам справи.
Оскільки судом першої інстанції неправильно застосовані норми матеріального та процесуального права в частині визначення податкового органу, до повноважень якого віднесено питання коригування даних інтегрованої картки платника податків, тому в цій частині рішення підлягає зміні з визначенням належного контролюючого органу - Головного управління ДПС у Донецькій області, що обумовлює часткове задоволення апеляційної скарги.
В зв`язку з тим, що дії ГУ ДПС у Донецькій області є протиправними, та ГУ ДПС у Донецькій області зобов`язано здійснити коригування даних інтегрованої картки позивача, тому відповідно до ст.139 КАС України витрати по сплаті судового збору підлягають стягненню на користь позивача у повному обсязі за рахунок бюджетних асигнувань ГУ ДПС у Донецькій області в розмірі 2102 гривень
Керуючись статтями 139, 308, 311, 315, 316, 317, 321, 322, 325, 327, 328, 329 Кодексу адміністративного судочинства України, суд, -
ПОСТАНОВИВ:
Апеляційну скаргу Державної податкової служби України на рішення Донецького окружного адміністративного суду від 11 травня 2021 року по справі №200/9577/20-а - задовольнити частково.
Рішення Донецького окружного адміністративного суду від 11 травня 2021 року по справі №200/9577/20-а - змінити.
Змінити абзац п`ятий резолютивної частини рішення Донецького окружного адміністративного суду від 11 травня 2021 року по справі №200/9577/20-а, виклавши його в наступній редакції:
Зобов`язати Головне управління ДПС у Донецькій області внести коригування до інтегрованої картки платника податку ТОВ СОЮЗ-2М (ЄДРПОУ 30349098) шляхом виключення з інтегрованої картки платника показників пені:
у сумі 8 044 грн. 51 коп. по орендній платі за земельні ділянки на підставі уточнюючої податкової декларації № 9277014296 від 19.02.2018 року за 2015 рік та уточнюючої податкової декларації № 33644536 від 04.09.2020 року за 2014 рік;
у сумі 9 223 гривні 44 копійки по орендній платі за земельні ділянки на підставі уточнюючої податкової декларації № 9277014295 від 19.02.2018 року за 2015 рік та уточнюючої податкової декларації № 33818024 від 07.09.2020 за 2014 рік
Змінити абзац восьмий резолютивної частини рішення Донецького окружного адміністративного суду від 11 травня 2021 року по справі №200/9577/20-а, виклавши його в наступній редакції:
"Стягнути за рахунок бюджетних асигнувань Головного управління Державної податкової служби у Донецькій області (87515, Донецька область, м. Маріуполь, вул. Італійська, буд. 59, ЄДРПОУ 43142826) на користь товариства з обмеженою відповідальністю Союз 2М (85600, Донецька область, м. Мар`їнка, вул. Каштанова, 3, код ЄДРПОУ 30349098) судовий збір в сумі 2102 (дві тисячі сто дві) гривні."
Абзац дев`ятий резолютивної частини рішення Донецького окружного адміністративного суду від 11 травня 2021 року по справі №200/9577/20-а - виключити.
В іншій частині рішення Донецького окружного адміністративного суду від 11 травня 2021 року по справі №200/9577/20-а - залишити без змін.
Постанова суду апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду набирає законної сили з дати її прийняття 22 листопада 2021 року.
Касаційна скарга на судове рішення подається протягом тридцяти днів до Верховного Суду з дня складання повного судового рішення в порядку, визначеному ст.328 КАС України
Повне судове рішення складено 22 листопада 2021 року.
Головуючий суддя І.Д. Компанієць
А.В. Гайдар
І.В. Геращенко
Суд | Перший апеляційний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 22.11.2021 |
Оприлюднено | 24.11.2021 |
Номер документу | 101256236 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Перший апеляційний адміністративний суд
Компанієць Ірина Дмитрівна
Адміністративне
Перший апеляційний адміністративний суд
Компанієць Ірина Дмитрівна
Адміністративне
Перший апеляційний адміністративний суд
Компанієць Ірина Дмитрівна
Адміністративне
Перший апеляційний адміністративний суд
Компанієць Ірина Дмитрівна
Адміністративне
Перший апеляційний адміністративний суд
Компанієць Ірина Дмитрівна
Адміністративне
Перший апеляційний адміністративний суд
Компанієць Ірина Дмитрівна
Адміністративне
Перший апеляційний адміністративний суд
Компанієць Ірина Дмитрівна
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні