печерський районний суд міста києва
Справа № 757/32308/21-п
П О С Т А Н О В А
І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И
10.11.2021 року cуддя Печерського районного суду м. Києва Бортницька В.В., розглянувши матеріали, які надійшли з Головного управління ДПС у м. Києві, про притягнення до адміністративної відповідальності ОСОБА_1 , за ч. 1 ст. 163-1 Кодексу України про адміністративні правопорушення, -
В С Т А Н О В И В:
В провадження судді Печерського районного суду м. Києва Бортницької В.В. надійшов протокол №722/26-15-04-15-22 про притягнення до адміністративної відповідальності ОСОБА_1 .
Вивчивши матеріали адміністративної справи у порядку ст. 278 КУпАП, приходжу до наступного висновку.
Органи державної влади, їх посадові особи зобов`язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України (ст. 19 Конституції України). Відповідно до вимог ст. ст. 254, 256 Кодексу України про адміністративні правопорушення протокол про адміністративне правопорушення, у разі його оформлення, складається у двох екземплярах, один з яких під розписку вручається особі, яка притягається до адміністративної відповідальності. У протоколі про адміністративне правопорушення зазначаються: дата і місце його складення, посада, прізвище, ім`я, по батькові особи, яка склала протокол; відомості про особу, яка притягається до адміністративної відповідальності (у разі її виявлення); місце, час вчинення і суть адміністративного правопорушення; нормативний акт, який передбачає відповідальність за дане правопорушення; прізвища, адреси свідків і потерпілих, якщо вони є; пояснення особи, яка притягається до адміністративної відповідальності; інші відомості, необхідні для вирішення справи. Якщо правопорушенням заподіяно матеріальну шкоду, про це також зазначається в протоколі. Протокол підписується особою, яка його склала, і особою, яка притягається до адміністративної відповідальності; при наявності свідків і потерпілих протокол може бути підписано також і цими особами. У разі відмови особи, яка притягається до адміністративної відповідальності, від підписання протоколу, в ньому робиться запис про це. Особа, яка притягається до адміністративної відповідальності, має право подати пояснення і зауваження щодо змісту протоколу, які додаються до протоколу, а також викласти мотиви свого відмовлення від його підписання. При складенні протоколу особі, яка притягається до адміністративної відповідальності, роз`яснюються його права і обов`язки, передбачені статтею 268 цього Кодексу, про що робиться відмітка у протоколі.
Як вбачається з матеріалів адміністративної справи, протокол про адміністративне правопорушення складено з порушенням ст. 256 КУпАП, а саме: в протоколі про адміністративне правопорушення відсутнє зазначення суті вчиненого адміністративного правопорушення. Відсилка на норми Податкового кодексу України чи на акт перевірки, без зазначення суті адміністративного правопорушення не є неналежним виконанням вимог щодо змісту протоколу.
Враховуючи зазначене, вважаю за необхідне, протокол про адміністративне правопорушення, складений відносно ОСОБА_1 направити до Головного управління ДПС у м. Києві, для усунення вищезазначених порушень.
Керуючись ст. 251 КУпАП, суддя-,
П О С Т А Н О В И В:
Направити адміністративний матеріал відносно ОСОБА_1 до Головного управління ДПС у м. Києві, для дооформлення.
Постанова оскарженню не підлягає.
Суддя В. В. Бортницька
Суд | Печерський районний суд міста Києва |
Дата ухвалення рішення | 10.11.2021 |
Оприлюднено | 25.11.2021 |
Номер документу | 101354637 |
Судочинство | Адмінправопорушення |
Адмінправопорушення
Печерський районний суд міста Києва
Бортницька В. В.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні