Ухвала
від 23.11.2021 по справі 761/41696/21
ШЕВЧЕНКІВСЬКИЙ РАЙОННИЙ СУД МІСТА КИЄВА

Справа № 761/41696/21

Провадження № 1-кс/761/22963/2021

УХВАЛА

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

23 листопада 2021 року слідчий суддя Шевченківського районного суду м. Києва ОСОБА_10, за участю секретаря судових засідань ОСОБА_11 та слідчого ОСОБА_12, розглянувши у закритому судовому засіданні клопотання старшого слідчого в ОВС 2 відділу 1 управління досудового розслідування Головного слідчого управління СБ України полковника юстиції ОСОБА_13 про надання дозволу на проведення обшуку у кримінальному провадженні № 42021000000001636 від 05.08.2021 за ознаками вчинення кримінальних правопорушень, передбачених ст. 113 та ч. 5 ст. 191 КК України, -

ВСТАНОВИВ:

Старший слідчий в ОВС 2 відділу 1 управління досудового розслідування Головного слідчого управління СБ України полковник юстиції ОСОБА_15, за погодженням з прокурором Офісу Генерального прокурора ОСОБА_14, у кримінальному провадженні № 42021000000001636 від 05.08.2021 за ознаками вчинення кримінальних правопорушень, передбачених ст. 113 та ч. 5 ст. 191 КК України, звернувся до слідчого судді Шевченківського районного суду м. Києва із клопотанням про проведення обшуку.

Клопотання мотивовано тим, що 2 відділом 1 управління досудового розслідування Головного слідчого управління СБ України здійснюється досудове розслідування у кримінальному провадженні внесеному 05.08.2021 до Єдиного реєстру досудових розслідувань за 42021000000001636 за ознаками вчинення кримінальних правопорушень, передбачених ст. 113 та ч. 5 ст. 191 КК України.

Досудовим розслідуванням встановлено, що дії керівництва Державного агентства резерву України (надалі за текстом - Держрезерв), УкрНДІ «Ресурс» Держрезерву та державних підприємств Держрезерву починаючи з 2020 року зводяться до навмисного заниження якісних показників зерна та зернопродуктів, подальшого заволодіння ними, чим фактично вчиняються дії направлені на ослаблення держави у сфері обороноздатності та економічної безпеки (диверсія).

Так, встановлено що т.в.о. керівника Держрезерву ОСОБА_1 діючи за попередньою змовою групою осіб із співробітниками Держрезерву, у тому числі з ОСОБА_2 та керівництвом УкрНДІ «Ресурс» ОСОБА_3 , ОСОБА_4 , ОСОБА_5 , з метою заволодіння чужим майном, ослаблення держави у сфері обороноздатності та економічної безпеки (диверсія), створив умови, щодо проведення інвентаризацій та відбір проб зерна, довіреними йому особами, які мали виконувати протиправні вказівки, та відображати у відповідній звітній документації про зниження якісних показників зерна на зерносховищах, що входять до системи Держрезерву.

Встановлено, що наказом Держрезерву №191 від 16.10.2020 року «Про внесення змін до Наказу Держрезерву від 08.09.2020 №169» на проведення інвентаризацій та відбору проб зерна уповноважувалися від УкрНДІ «Ресурс», перший заступник директора УкрНДІ «Ресурс» ОСОБА_4 та заступник директора УкрНДІ «Ресурс» ОСОБА_5 , які у змові із керівництвом ОСОБА_6 ( ОСОБА_1 та ОСОБА_2 й можливо іншими) починаючи з середини 2020 вчиняють дії спрямовані на заволодіння майном Держрезерву - зерном та зернопродуктами шляхом відібрання та направлення на аналіз зерна неналежної якості та відповідно внесення до звітних документів недостовірних даних щодо якості зерна та зернопродуктів, яке фактично зберігається на підприємствах системи Держрезерву, чим фактично вчинялися дії направлені ослаблення держави у сфері обороноздатності та економічної безпеки (диверсія).

Так, заступник директора УкрНДІ «Ресурс» ОСОБА_7 , який здійснював позапланову інвентаризацію товарно-матеріальних цінностей ДП «Стрийський КХП №1», за результатом інвентаризації надав до сектору дослідження якості та умов зберігання зерна та зернопродуктів відділу якості та умов зберігання зерна, зернопродуктів та продовольчої групи товарів УкрНДІ «Ресурс» Держрезерву, звіт про якісний стан (форма №6к) зерна Держрезерву станом на 20.11.2020 року. Проведеним аналізом звіту встановлено, що він не відповідає тим показникам зерна пшениці, яке фактично зберігається на ДП «Стрийський КХП №1», та що він створений виключно з метою, створення подальших передумов до розкрадання зерна, оскільки у ньому були значно занижені показники якості зерна. На зауваження, щодо недостовірної інформації відображеної у звіті ОСОБА_5 забрав звіт собі і у звітності УкрНДІ «Ресурс» він не фігурував.

Крім того, починаючи з грудня 2020 - січня 2021 року директор підприємства-зберігача ДП «Стрийський КХП № 1» спрямував до УкрНДІ «Ресурс» звернення щодо погіршення якості зерна та його не відповідності вимогам нормативно-технічної документації у зв`язку із технічним станом покрівлі елеватора та затоплення зерна. 15.01.2021 ДП «Стрийський КХП № 1» надіслав до до УкрНДІ «Ресурс» звіт про якісний стан зерна та зернопродуктів (щомісячну форму № 6к) згідно з яким якість усіх партій зерна не відповідала. Водночас, у звіті, який відповідає дійсності, про якісний стан зерна та зернопродуктів (формі № 6к) вказаного підприємства за 02.11.2020 якість зерна, яке зберігалось на ньому відповідав вимогам ДСТУ 3768-2010.

Також до УкрНДІ «Ресурс» надійшов Наказ Держрезерву від 02.12.2020 року №212 «Про проведення позапланової інвентаризації на ДП «Хлібна база №73» щодо проведення позапланової інвентаризації на одному із підприємств, що належить до сфери управління Держрезерву. Співробітником лабораторії разом з представниками Державного агентства резерву України на зазначеному підприємстві було відібрано 94 зразки пшениці, опломбовано та привезено до УкрНДІ «Ресурс» для лабораторних випробувань на відповідність нормативно-технічній документації. По невідомим причинам зразки пшениці Держрезерву не були направлені до незалежної акредитованої лабораторії і у подальшому зникли.

У вересні 2020 року відповідно до наказу Держрезерву №169 від 8 вересня 2020 року «Про проведення позапланової інвентаризації» на позапланову інвентаризацію ДП «Хлібна база № 76» Держрезерву від УкрНДІ «Ресурс» відряджався ОСОБА_8 , однак замість нього, з невідомих причин, поїхав на той час т.в.о. директора УкрНДІ «Ресурс» ОСОБА_4 , за участю якого здійснено відбір проб зерна пшениці врожаю 2010 року 2 та 3 класів, що підтверджується актом відбору проб (зразків) №23 від 15 вересня 2020 року. Відібрані зразки зерна, які були надані ОСОБА_4 до відділу якості та умов зберігання зерна, зернопродуктів та продовольчої групи товарів мали вигляд відходів І або II категорії, що викликало підозру у колективі сектору, та відмову здавати такі зразки до незалежної акредитованої лабораторії. Листом від 28.09.2020 року №476/0207 ОСОБА_4 повідомив Державне агентство резерву України про те, що супровідні документи були оформленні не належним чином і тому дослідження якості зерна не проводилось. При цьому, зразки зерна ОСОБА_4 забрав й у подальшому вони зникли.

З 20 по 23 жовтня 2020 року, згідно Наказу Держрезерву №191 від 16.10.2020 року повторно здійснювався комісійний виїзд у відрядження на ДП «Хлібна база №76» представників Держрезерву, УкрНДІ «Ресурс» із залученням представників ДП «Куліндорівський КХП» та ДП «Охтирський КХП», де проводився комісійний відбір згідно акту комісійного відбору проб (зразків) №27 від 22 жовтня, зразки опечатано та направлено до УкрНДІ «Ресурс», яке, 10.12.2020 скерувало їх для проведення лабораторних досліджень до ДП «Державний центр сертифікації і експертизи сільськогосподарської продукції». Однак, перший заступник директора УкрНДІ «Ресурс» ОСОБА_4 ввівши в оману співробітників лабораторії ДП «Державний центр сертифікації і експертизи сільськогосподарської продукції», забрав зразки зерна, при цьому сказавши, що дані зразки були надано помилково і їх необхідно замінити на інші.

В органу досудового розслідування є підстави вважати, що службові особи Держрезерву, ДП «Зерновий союз» та УкрНДІ «Ресурс» у 2021 році навмисно занизили якісні показники 11,7 тис. тонн зернових, які знаходились на відповідальному зберіганні на ДП «Златодар» для їх подальшої реалізації на користь підконтрольного приватного суб`єкта господарської діяльності.

Крім того, 13.04.2021 Держрезервом з ТОВ «Емі Он» (код ЄДРПОУ 40130226) укладено договір № Юр-2/122-2021 про закупівлю у ТОВ «Емі Он» товарів за державні кошти та закладення до державного резерву. При цьому, ціна предмету закупівлі за наявними у матеріалах кримінального провадження відомостями є завищеною.

Предметом договору є консерви м`ясні «М`ясо тушковане. Яловичина» вищого сорту, розфасовані у металеві банки позначки 12, масою нетто 525г, виготовлені згідно з ДСТУ 4450:2005, кількість 600 000, 00 фізичних банок. Пунктом 2.7 зазначеного вище договору встановлено, що при поставці та закладенні до державних організацій чи підприємств, що належать до сфери управління Держрезерву, постачальник повинен надати супровідні документи на кожну партію консервів м`ясних, а саме: декларацію виробника (посвідчення про якість), видаткову накладну (на кожну транспортну одиницю), експертний висновок або протокол випробувань акредитованої випробувальної лабораторії на кожну партію консервів м`ясних, що закладаються до державного резерву, товарно-транспортну накладну, висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи на споживчу тару, висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи на транспортну тару, якісне посвідчення на споживчу тару, якісне посвідчення на транспортну тару, експлуатаційний дозвіл (об`єктів) з виробництва, переробки або реалізації харчових продуктів. Пунктом 2.9.2 зазначеного вище договору встановлено, що організація та координація робіт з контролю якості продукції здійснюється фахівцями УкрНДІ «Ресурс», яке оформлюється актом проміжного огляду кожної партії консервів м`ясних, який складається за результатами здійснення аналізу супровідної документації, проведення візуального огляду санітарно-гігієнічного стану транспортної та споживчої тари та перевірки марковання. Також зазначеними пунктом договору встановлено, що фахівці УкрНДІ «Ресурс» здійснюють відбір та складають акти відбору зразків (проб) кожної партії консервів м`ясних для подальших лабораторних випробувань. Із пункту 3.3 договору вбачається, що приймальні акти форми № Р-11, рахунки-фактури та акти виконання договору від 13.04.2021 № Юр-2/122-2021 зберігаються у Державному агентстві резерву України.

За матеріалами провадження ціна закупленої за договором від 13.04.2021 № Юр-2/122-2021 продукції є завищеною на 15%-20%.

Відповідно до інформації з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань ДП «Зерновий резерв» Державного агентства резерву України (код ЄДРПОУ 44043090) зареєстроване за адресою: м. Київ, вул. Пестеля, 4.

Згідно з інформаційною довідкою № 285260593 від 17.11.2021 з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно та Реєстру прав власності на нерухоме майно, Державного реєстру іпотек, Єдиного реєстру заборон відчуження об`єктів нерухомого майна, нерухоме майно за адресою: м. Київ, вул. Пестеля, 4 належить Державі Україна в особі Державного агентства резерву (код ЄДРПОУ 37472392).

В органу досудового розслідування є достатні підстави вважати, що у ДП «Зерновий резерв» Державного агентства резерву України розташованого за адресою: м. Київ, вул. Пестеля, 4, можуть зберігатися та знаходитися речі, предмети та документи, які можуть мати значення для досудового розслідування, у тому числі лист Держрезерву датований липнем 2021 року щодо надання цін на матеріальні ресурси, що зберігаються на підприємствах системи Держрезерву, звіт про якісний стан зерна та зерна продуктів (форма №6к) Держрезерву станом на 20.11.2020, складений за результатами позапланової інвентаризації товарно-матеріальних цінностей ДП «Стрийський КХП №1», а також звіти про якісний та кількісний стан зерна та зернопродуктів (форми № 6к) та додатки до них, картки аналізу зерна, акти відбору зернопродуктів за період 01.09.2020 - 30.09.2021 по підприємствах Держрезерву - ДП «Хлібна база № 73», ДП «Хлібна база № 76», ДП «Златодар», ДП «Стрийський КХП № 1», службове листування УкрНДІ «Ресурс» (у тому числі в електронному вигляді) із зазначеними підприємствами - зберігачами зернових та Держрезервом щодо кількісного та якісного стану зерна Держрезерву, проведення інвентаризацій та реалізації зернових у період 01.09.2020-30.09.2021; - документи надані та/або складені на виконання умов договору від 13.04.2021 № Юр-2/122-2021, а саме: декларації виробника (посвідчення про якість), видаткові накладні (на кожну транспортну одиницю), експертні висновки або протокол випробувань акредитованої випробувальної лабораторії на кожну партію консервів м`ясних, що закладаються до державного резерву, товарно-транспортні накладні, висновки державних санітарно-епідеміологічних експертиз на споживчу тару, висновки державних санітарно-епідеміологічних експертиз на транспортну тару, якісні посвідчення на споживчу тару, якісні посвідчення на транспортну тару, експлуатаційні дозволи (об`єктів) з виробництва, переробки або реалізації харчових продуктів, акти проміжного огляду кожної партії консервів м`ясних, акти відбору зразків (проб) кожної партії консервів м`ясних, висновки лабораторних досліджень, у тому числі інформації, що зберігається в електронному вигляді на комп`ютерній техніці, ноутбуках, планшетах, накопичувачах флеш-пам`яті, жорстких дисках, переносних носіях інформації, телефонах можуть бути доказами у кримінальному провадженні та можуть сприяти розкриттю злочину і встановленню осіб, причетних до його вчинення та зважаючи на те, що доступ до вищезазначеного отримати у добровільному порядку шляхом витребування речей, предметів та документів або за допомогою інших слідчих (розшукових) дій неможливо, оскільки може бути знищено, пошкоджено або втрачено, вбачається за необхідне звернутися до Шевченківського районного суду міста Києва з клопотанням про проведення обшуку за вказаною адресою, що дозволить виявити та зафіксувати відомості про обставини вчинення вищевказаних кримінальних правопорушень, відшукати знаряддя кримінального правопорушення, а також відшукати інші предмети і документи, які можуть бути доказами під час судового розгляду.

В органу досудового розслідування виникла необхідність у проведенні обшуку за адресою: м. Київ, вул. Пестеля, 4.

Вивчивши клопотання та додані до нього матеріали, заслухавши пояснення слідчого, який підтримав клопотання, слідчий суддя прийшов до висновку, що клопотання підлягає частковому задоволенню, виходячи з наступного.

Згідно ч. 1, 2 ст. 233 КПК України, ніхто не має права проникнути до житла чи іншого володіння особи з будь-якою метою, інакше як лише за добровільною згодою особи, яка ними володіє, або на підставі ухвали слідчого судді, крім випадків, установлених частиною третьою цієї статті. Під житлом особи розуміється будь-яке приміщення, яке знаходиться у постійному чи тимчасовому володінні особи, незалежно від його призначення і правового статусу, та пристосоване для постійного або тимчасового проживання в ньому фізичних осіб, а також всі складові частини такого приміщення. Не є житлом приміщення, спеціально призначені для утримання осіб, права яких обмежені за законом. Під іншим володінням особи розуміються транспортний засіб, земельна ділянка, гараж, інші будівлі чи приміщення побутового, службового, господарського, виробничого та іншого призначення тощо, які знаходяться у володінні особи.

Відповідно до ч. 1 ст. 234 КПК України, обшук проводиться з метою виявлення та фіксації відомостей про обставини вчинення кримінального правопорушення, відшукання знаряддя кримінального правопорушення або майна, яке було здобуте у результаті його вчинення, а також встановлення місцезнаходження розшукуваних осіб.

За умовами ч. 2 ст. 234 КПК України, обшук проводиться на підставі ухвали слідчого судді місцевого суду, в межах територіальної юрисдикції якого знаходиться (зареєстрований) орган досудового розслідування як юридична особа.

Порушень вимог ст. 234 КПК України, Глави 20 КПК України - слідчі (розшукові) дії, та Глави 2 КПК України - засади кримінального провадження, у судовому засіданні, слідчим суддею не виявлено.

Крім того, заслухавши слідчого та оцінивши в сукупності доводи клопотання з долученими до нього документами, слідчий суддя вважає, що на даний час слідчим доведено наявність достатніх підстав вважати, що: 1) було вчинено кримінальне правопорушення; 2) відшукувані речі і документи мають значення для досудового розслідування; 3) відомості, які містяться у відшукуваних речах і документах, можуть бути доказами під час судового розгляду; 4) відшукувані речі, документи або особи знаходяться у зазначеному в клопотанні житлі чи іншому володінні особи; 5) за встановлених обставин обшук є найбільш доцільним та ефективним способом відшукання та вилучення речей і документів, які мають значення для досудового розслідування, а також встановлення місцезнаходження розшукуваних осіб, а також заходом, пропорційним втручанню в особисте і сімейне життя особи.

Як вбачається з матеріалів клопотання та встановлено слідчим суддею, 2 відділом 1 управління досудового розслідування Головного слідчого управління СБ України здійснюється досудове розслідування у кримінальному провадженні внесеному 05.08.2021 до Єдиного реєстру досудових розслідувань за 42021000000001636 за ознаками вчинення кримінальних правопорушень, передбачених ст. 113 та ч. 5 ст. 191 КК України.

Необхідність надання дозволу на проведення обшуку підтверджується заявою про вчинення кримінального правопорушення, протоколами допитів свідка ОСОБА_9 від 11.08.2021 р., від 10.09.2021 р., протоколами огляду від 28.09.2021 р., 08.10.2021 р., договором від 13.04.2021 № Юр-2/122-2021, додатковою угодою №1 від 25.06.2021 р. до договору від 13.04.2021, іншими матеріалами, доданими до клопотання.

Згідно з інформаційною довідкою № 285260593 від 17.11.2021 з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно та Реєстру прав власності на нерухоме майно, Державного реєстру іпотек, Єдиного реєстру заборон відчуження об`єктів нерухомого майна, нерухоме майно за адресою: м. Київ, вул. Пестеля, 4 належить Державі Україна в особі Державного агентства резерву (код ЄДРПОУ 37472392).

Відтак, слідчий суддя вважає, що доданими слідчим до клопотання документами, підтверджуються наявність підстав вважати, що було вчинено кримінальне правопорушення з обставин, внесених до ЄРДР, а відшукувані речі, про які вказано у клопотанні можуть знаходитись за місцем здійснення фінансово-господарської діяльності ДП «Зерновий резерв» Державного агентства резерву України (код ЄДРПОУ 44043090) за адресою: м. Київ, вул. Пестеля, 4, та можуть бути доказами під час судового розгляду, що в своїй сукупності свідчить про наявність підстав для надання дозволу на проведення обшуку.

Слідчий суддя приймає до уваги позицію Європейського суду з прав людини, а саме у справі «Ратушна проти України» (2010 р.) ЄСПЛ зазначив, що для санкціонування проведення обшуку житла чи іншої власності суд має бути переконаний у наявності достатніх підстав вважати, що речі, які розшукуються, можуть бути знайдені там. Коли держави вважають за необхідне вдаватись до таких заходів, як обшук житлових приміщень, з метою отримання доказів факту вчинення правопорушень, суд буде оцінювати, чи були підстави для виправдання таких заходів, відповідними та чи було дотримано принцип пропорційності. Суд також буде вивчати наявність у національному законодавстві ефективних гарантій від зловживань та свавілля та перевіряти, як ці гарантії працюють в окремому випадку, який розглядається. Критерії, які слід брати до уваги в цьому контексті - це спосіб та обставини, за яких було ухвалено постанову про проведення обшуку, інші докази, доступні на той час, а також зміст та обсяг постанови. При цьому особлива увага має приділятись гарантіям, застосованим з метою обмежити розумними рамками вплив цього заходу.

Відповідно до ч.2 ст. 168 КПК України тимчасове вилучення електронних інформаційних систем або їх частин, мобільних терміналів систем зв`язку для вивчення фізичних властивостей, які мають значення для кримінального провадження, здійснюється лише у разі, якщо вони безпосередньо зазначені в ухвалі суду. Забороняється тимчасове вилучення електронних інформаційних систем або їх частин, мобільних терміналів систем зв`язку, крім випадків, коли їх надання разом з інформацією, що на них міститься, є необхідною умовою проведення експертного дослідження, або якщо такі об`єкти отримані в результаті вчинення кримінального правопорушення чи є засобом або знаряддям його вчинення, а також якщо доступ до них обмежується їх власником, володільцем або утримувачем чи пов`язаний з подоланням системи логічного захисту.

Слідчим суддею, у судовому засіданні, не було встановлено відомостей, які б беззаперечно свідчили, що надання дозволу на обшук становитиме особистий та надмірний тягар, тобто апріорі таке втручання не є свавільним, оскільки отримання дозволу на його проведення здійснено з дотриманням принципу законності та воно є пропорційним до тяжкості вчиненого правопорушення та відповідає справжнім інтересам суспільства.

Керуючись ст.ст. 234, 235 КПК України, слідчий суддя, -

У Х В А Л И В:

клопотання старшого слідчого в ОВС 2 відділу 1 управління досудового розслідування Головного слідчого управління СБ України полковника юстиції ОСОБА_13 про надання дозволу на проведення обшуку у кримінальному провадженні № 42021000000001636 від 05.08.2021 за ознаками вчинення кримінальних правопорушень, передбачених ст. 113 та ч. 5 ст. 191 КК України, ,- задовольнити.

Надати дозвіл на проведення обшуку за місцем здійснення фінансово-господарської діяльності ДП «Зерновий резерв» Державного агентства резерву України (код ЄДРПОУ 44043090) за адресою: м. Київ, вул. Пестеля, 4, яка належить Державі Україна в особі Державного агентства резерву України , з метою відшукання та вилучення листа Держрезерву датованого липнем 2021 року щодо надання цін на матеріальні ресурси, що зберігаються на підприємствах системи Держрезерву, звіту про якісний стан зерна та зернопродуктів (форма №6к) Держрезерву станом на 20.11.2020, складеного за результатами позапланової інвентаризації товарно-матеріальних цінностей ДП «Стрийський КХП №1», а також звіти про якісний та кількісний стан зерна та зернопродуктів (форми № 6к) та додатки до них, картки аналізу зерна, акти відбору зернопродуктів за період 01.09.2020 - 30.09.2021 по підприємствах Держрезерву - ДП «Хлібна база № 73», ДП «Хлібна база № 76», ДП «Златодар», ДП «Стрийський КХП № 1», службове листування УкрНДІ «Ресурс» (у тому числі в електронному вигляді) із зазначеними підприємствами - зберігачами зернових та Держрезервом щодо кількісного та якісного стану зерна Держрезерву, яке на них зберігалось у період 01.09.2020-30.09.2021, проведення інвентаризацій та реалізації зернових, наказів про відрядження, документів, що стали підставою видання зазначених наказів та звітів про відрядження, аналізних карток зерна та зернопродуктів, протоколи досліджень зерна та зернопродуктів; - договорів, додатків до них щодо реалізації Держаним агентством резерву України протягом 01.09.2020 - 30.09.2021 зерна та зернопродуктів (класного та не класного) суб`єктам господарювання, актів приймання- передачі реалізованого Держрезервом зерна та зернопродуктів, рахунки-фактури, платіжні документи; - документів наданих та/або складених на виконання умов договору від 13.04.2021 № Юр-2/122-2021, а саме: декларацій виробника (посвідчення про якість), видаткових накладних (на кожну транспортну одиницю), експертних висновків або протоколів випробувань акредитованої випробувальної лабораторії на кожну партію консервів м`ясних, що закладаються до державного резерву, товарно-транспортних накладних, висновків державних санітарно-епідеміологічних експертиз на споживчу тару, висновків державних санітарно-епідеміологічних експертиз на транспортну тару, якісних посвідчень на споживчу тару, якісних посвідчень на транспортну тару, експлуатаційних дозволів (об`єктів) з виробництва, переробки або реалізації харчових продуктів, актів проміжного огляду кожної партії консервів м`ясних, актів відбору зразків (проб) кожної партії консервів м`ясних, висновків лабораторних досліджень, приймальні акти форми № Р-11, рахунки-фактури та акти виконання договору від 13.04.2021 № Юр-2/122-2021 у тому числі якщо вказана інформація зберігається в електронному вигляді на комп`ютерній техніці, ноутбуках, планшетах, накопичувачах флеш-пам`яті, жорстких дисках, переносних носіях інформації, мобільних терміналах.

Дана ухвала підлягає виконанню у строк, що не перевищує один місяць з дня її постановлення, тобто до 22 грудня 2021 року та надає право на проникнення до приміщення лише один раз.

Ухвала оскарженню не підлягає.

Слідчий суддя: ОСОБА_10

Дата ухвалення рішення23.11.2021
Оприлюднено28.11.2022
Номер документу101355221
СудочинствоКримінальне
Сутьнадання дозволу на проведення обшуку у кримінальному провадженні № 42021000000001636 від 05.08.2021 за ознаками вчинення кримінальних правопорушень, передбачених ст. 113 та ч. 5 ст. 191 КК України

Судовий реєстр по справі —761/41696/21

Ухвала від 23.11.2021

Кримінальне

Шевченківський районний суд міста Києва

Осаулов А. А.

Ухвала від 23.11.2021

Кримінальне

Шевченківський районний суд міста Києва

Осаулов А. А.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні