Ухвала
від 18.11.2021 по справі 755/18664/21
ДНІПРОВСЬКИЙ РАЙОННИЙ СУД МІСТА КИЄВА

Справа № 755/18664/21

1-кс/755/5330/21

УХВАЛА

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

"18" листопада 2021 р. слідчий суддя Дніпровського районного суду м. Києва ОСОБА_1 , при секретарі ОСОБА_2 , за участю слідчого СВ Дніпровського УП ГУ НП у м. Києві ОСОБА_3 , розглянувши у закритому судовому засіданні клопотання про проведення обшуку в рамках кримінального провадження, внесеного до Єдиного реєстру досудових розслідувань за № 4202110204000024 від 06.05.2021 року за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч. 3 ст. 191 КК України,

В С Т А Н О В И В:

Слідча Дніпровського УП ГУ НП у м. Києві ОСОБА_4 звернулася до суду з клопотанням про проведення обшуку в рамках кримінального провадження, внесеного до Єдиного реєстру досудових розслідувань за № 4202110204000024 від 06.05.2021 року за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч. 3 ст. 191 КК України.

Клопотання мотивоване тим, що слідчим відділом Дніпровським УП ГУ НП у м. Києві здійснюється досудове розслідування у кримінальному провадженні, внесеному до Єдиного реєстру досудових розслідувань за № 4202110204000024 від 06.05.2021 року за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч. 3 ст. 191 КК України.

Досудовим розслідування встановлено, що до Дніпровської окружної прокуратури міста Києва надійшов рапорт Головного управління контррозвідувального захисту інтересів держави у сфері економічної безпеки Служби безпеки України щодо виявлення ознак функціонування протиправних схем розтрати та привласнення бюджетних коштів з їх подальшим обготівкуванням та легалізацією в особливо великих розмірах.

Так, встановлено, що протягом 2019-2021 років державними та комунальними установами Чернігівської області проведено низку публічних закупівель товарів, робіт та послуг. При цьому, роботи виконувались не у повному обсязі, послуги не надавались, а вартість товарів була істотно завищена.

Так, 06 липня 2021 року прокурором Дніпровської окружної прокуратури міста Києва була винесена постанова про визначення підслідності за слідчим відділом Головного управління Національної поліції в Чернігівській області.

28 серпня 2021 року заступником Генерального прокурора ОСОБА_5 винесена постанова про доручення здійснення досудового розслідування за Дніпровським УП ГУ НП у м. Києві у зв`язку з неналежним проведенням досудового розслідування.

Досудовим розслідування встановлено, що за результатами проведення публічних закупівель UA-2019-04-03-001639-b, UA-2019-08-23-000392-c службовими особами Управління житлово-комунального господарства Чернігівської міської ради (далі - УЖКГ ЧМР) укладено договори від 08.05.2019 № 7461_34 та від 03.09.2019 № 7461_72 з ТОВ «УТБ-ІНЖИГІРИНГ» (ЄДРПОУ 40627275), щодо реконструкції мощення Красної площі у м. Чернігів вартістю 26963 476,75 грн. та 23 173 039,1 грн., відповідно.

Крім того, з`ясовано, що ТОВ «УТБ-ІНЖИНІРИНГ» уклало договір підряду на виконання будівельних робіт з пов`язаним підприємством ТОВ «Сівертехбуд» (ЄДРПОУ 42492562).

За отриманими даними, вищезазначені підприємства здійснювали закупівлю товарів, робіт та послуг за безпідставно завищеними цінами з метою виведення частини бюджетних коштів у «тіньовий» сектором економіки, переведення їх у готівку з подальшим розподілом між учасниками протиправної схеми.

При цьому, ТОВ «УТБ-ІНЖИНІРИНГ» і ТОВ «Сівертехбуд» проводили фінансово-господарські операції з підприємствами, що мають ознаки фіктивності та зареєстровані на території м. Києва, а саме ТОВ «Райтпарк» (ЄДРПОУ 42682097), ТОВ «Компанія «Спорт-Ін» (ЄДРПОУ 41831286), ТОВ «Інжбетон» (ЄДРПОУ 42498082).

Так, відповідно до висновку аналітичного дослідження Державної податкової служби України Головного управління ДПС у Чернігівській області від 03 червня 2021 року № 30/25-01-08-13/40627275, було проведено дослідження фінансово-господарської діяльності ТОВ «УТБ-Інжиніринг» щодо наявності ознак правопорушень, пов`язаних з легалізацією (відмиванням) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансування тероризму та/або інших правопорушень за період з 01.01.2019 року до 31.12.2019 року.

Також, згідно даних ЄРПН встановлено оформлення протягом травня-грудня 2019 року податкових накладних від імені ТОВ «Сівертехбуд» на адресу ТОВ «УТБ-Інжиніринг» щодо виконання будівельних робіт на загальну суму 13890402,95 грн. з ПДВ.

Виходячи з даного дослідження можливо дійти висновку, що у разі встановлення використання під час будівельних робіт субпідрядниками ТОВ «УТБ-Інжиніринг», ТОВ «Сівертехбуд» та ТОВ «Праймкон» (ЄДРПОУ41660910) будівельних матеріалів, придбаних від ТОВ «Зернотранс2016» (ЄДРПОУ 40694053), ТОВ «Танак» (ЄДРПОУ 30449503), ТОВ «Чернігівторг» Торгівельний комплекс «Вена» (ЄДРПОУ 35687180), ТОВ «Праймкон», фінансування робіт, яких здійснювалося за рахунок бюджетних коштів, то можливо вважати, що службовими особами ТОВ «УТБ-Інжиніринг» було здійснено незаконне перерахування бюджетних коштів субпідрядниками та постачальниками будівельних матеріалів в розмірі 2401468,71 грн., що може свідчити про проведення протягом 2019 року операцій, які суперечать вимогам законодавства та ведуть до завдання збитків державі на загальну суму 2401468,71 грн. під час публічних закупівель.

Також, наведене може свідчити про те, що посадовими особами ТОВ «УТБ-Інжиніринг», можливо здійснюється внесення недостовірних даних в офіційні документи бухгалтерського, податкового обліку та звітності, маніпулювання податковими документами в Єдиному реєстрі податкових накладних, шляхом маніпулювання цінами на будівельні матеріали, у тому числі проведення фінансових операцій, які можуть бути пов`язані з легалізацією (відмиванням) доходів, одержаних злочинним шляхом.

Крім цього, за результатами публічних закупівель UA-2019-02-19-002413-b, UA-2019-12-13-005081-bта UA-2021-04-15-011508-bУЖКГ ЧМР укладено договори від 26.03.2019 № 6030_31, від 24.12.2019 № 6030_280, 23.06.2021 № 6030_52 з ТОВ «УТБ-Інжиніринг» на виконання робіт з капітального ремонту парку ім. Коцюбинського в м. Чернігові, вартістю 65709060,12 грн., 21819532,48 грн. та 288165300 грн. відповідно.

Так, згідно висновку аналітичного дослідження Державної податкової служби України Головного управління ДПС у Чернігівській області від 04 червня 2021 року № 31/25-01-08-13/40627274, було проведено дослідження фінансово-господарської діяльності ТОВ «УТБ-Інжиніринг» щодо наявності ознак правопорушень, пов`язаних з легалізацією (відмиванням) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансування тероризму та/або інших правопорушень за період з 01.01.2019 року до 31.12.2019 року.

За наявними даними, ТОВ «УТБ-Інжиніринг» з метою виконання вищезазначених робіт та послуг здійснювало закупівлю товарів у наступних суб`єктів підприємницької діяльності, а саме:

1) ТОВ «Танак» (ЄДРПОУ 30449503): щебеню фракції 5/10 у кількості 157,72 тон по ціні 562,5 грн. на загальну суму 106461 грн.; щебенюфракції 5/20 у кількості 453,31 тони по ціні 537,5 грн. на загальну суму 292384,96 грн.; щебеню фракції 40/70 по ціні 500 грн. на загальну суму 1091556 грн.

По ланцюгу ТОВ «Танак» здійснило придбання у ТОВ «Коростенський щебзавод» (ЄДРПОУ 01374567): щебеню фракції 5/10 по ціні 333,35 грн. за тону; щебеню фракції 5/20 по ціні 316,7 грн. за тону; щебеню фракції 40/70 по ціні 283,35 за тону.

При цьому, ТОВ «Коростенський щебзавод» здійснило придбання у ТОВ «РКДЗ» (ЄДРПОУ 37066465): щебеню фракції 5/10 по ціні 147,5 грн. за тону; щебеню фракції 5/20 по ціні 500 грн. за тону; щебіньфракції 40/70 не купувався.

2)ТОВ «ВКФ Промкомплект» (ЄДРПОУ 24213675) річкового піску у кількості 26353 тони за середньою ціною 199 грн. на загальну суму 6307120 грн.

По ланцюгу ТОВ «ВКФ Промкомплект» здійснило придбання річкового піску у ТОВ «Авто-сіті-бас» (ЄДРПОУ 36110979) у кількості 684313,648 тон по ціні 4,25 грн. за тону.

При цьому, отримана інформація свідчить, що ТОВ «Авто-сіті-бас» оформлено реалізацію піску в обсягах, що більш ніж у 2 рази перевищує обсяги придбання.

3)ТОВ «КлінкернЮкрейн» (ЄДРПОУ 40461600) клінкерну бруківку різної колористики в кількості 914762 штуки на загальну суму 17319634,27 грн.

По ланцюгу ТОВ «КлінкернЮкрейн» здійснило придбання клінкерної бруківки різної колористики у ТОВ «Керамейя» (ЄДРПОУ 34327895).

При цьому, отримана інформація свідчить, що вартість бруківки від виробника до ТОВ «УТБ-Інжиніринг» зросла на суму 4840260,39 грн.

4)ТОВ «Посейдон КСС» (ЄДРПОУ 37094838) щебеню різних фракцій в кількості 3118,53 тони на загальну суму 2227458,61 грн. Встановлено, що вартість щебеню від виробника до ТОВ «УТБ-Інжиніринг» зросла на 1358573,36 грн.

Таким чином, ТОВ «УТБ-Інжиніринг» можливо завищено вартість придбаних будівельних матеріалів на 13455206 грн.

Крім того, під час виконання робіт з «Реконструкції мощення Красної площі у м. Чернігів» ТОВ «УТБ-Інжиніринг» залучало субпідрядну організацію ТОВ «Сівертехбуд».

ТОВ «Сівертехбуд» здійснювало закупівлю товарів у наступних суб`єктів підприємницької діяльності, а саме:

1)ТОВ «Зернотранс 2016» (ЄДРПОУ 40694053): щебеню фракції 20/40 у кількості 2329,41 тон за ціною 516,67 грн.; щебеню фракції 5/20 у кількості 170,56 тон за ціною 556,16 грн. на загальну суму 1558679,93 грн.

По ланцюгу ТОВ «Зернотранс 2016» здійснило придбання товарів у суб`єктів господарської діяльності, а саме: ТОВ «Група Гранд-Інвест» (ЄДРПОУ 35166313) щебеню фракції 20/40 у кількості 799,1 тон по ціні 216,67 грн.; ТОВ «Граніт Мобіл переробка плюс» (ЄДРПОУ 38866518) щебеню фракції 20/40 у кількості 3311,786 по ціні 216,7 грн.; щебеню фракції 5/10 у кількості 24,6 тон по ціні 229,17 грн.; щебеню фракції 5/20 у кількості 3658,592 тон по ціні 216,67 грн. на загальну суму 324410,56 грн.

2)ТОВ «Танак»: щебеню фракції 20/40 у кількості 479,29 тон по ціні 512,5 грн.; щебеню фракції 5/20 у кількості 44,92 тон по ціні 550 грн.

По ланцюгу ТОВ «Танак» здійснило придбання у ТОВ «Коростенський щебзавод» щебеню фракції 20/40 у кількості 1157,3 тон по ціні 283,35 грн., у кількості 1388,9 тон по ціні 300 грн., у кількості 279,9 тон по ціні 275 грн. та у ТОВ «Максігран» (ЄДРПОУ 38684795) у кількості 206 тон по ціні 300 грн.

3)ТОВ «Чернігівторг» (торговий комплекс «Вена») (ЄДРПОУ 35687180) плитки тротуарної «Кирпич» у кількості 5037,368 квадратних метрів по ціні 316,95 грн. на загальну суму 1915886,12 грн.

По ланцюгу ТОВ «Чернігівторг» здійснило придбання у ТОВ «Золотий мандарин квадра» (ЄДРПОУ 32931937) бруківки-кирпіча у кількості 3919,8 квадратних метрів по ціні 181,3 грн.

Крім цього, ТОВ «Сівертехбуд» залучав ТОВ «Праймкон» (ЄДРПОУ 41660910) до виконання різних видів робіт, послуг, продажу товарів на загальну суму 10756865,98 грн. ТОВ «Праймкон» виконувало роботи, послуги для інших СГД, у тому числі, для ТОВ «УТБ-Інжиніринг» на загальну суму 1206272,55 грн.

ТОВ «Праймкон» здійснило придбання у ТОВ «Стоун граніт» (ЄДРПОУ 42740148) піску з відсіву у кількості 876,239 тон по ціні 700 грн. на загальну суму 736040,78 гривень.

По ланцюгу ТОВ «Стоун граніт» здійснило придбання піску у ТОВ «Максігран» (ЄДРПОУ 38684795) у кількості 885,102 тон по ціні 512,5 грн. ТОВ «Максігран» здійснило придбання піску у ТОВ «Коростенський щебзавод» по ціні 92 грн.

Враховуючи викладене, ТОВ «УТБ-Інжиніринг» під час виконання робіт здійснило документальне оформлення господарських операцій, що спричинило можливу розтрату коштів місцевого бюджету на загальну суму 2401468 грн.

Під час виконання робіт з капітального ремонту парку ім. Коцюбинського в м. Чернігів ТОВ «УТБ-Інжиніринг» здійснило придбання 67 опор паркових ОДОФ-4 за ціною 30,7 тис. грн. без ПДВ на суму 2055 987,5 грн. У свою чергу, ТОВ «Розумне будівництво» (ЄДРПОУ 39815993) здійснило придбання опор паркових у підприємства виробника ТОВ «Терно-Лайт» (ЄДРПОУ 35642621) за ціною 17,8 тис. грн. без ПДВ на загальну суму 1184 236,85 грн.

Таким чином, посадовим особам ТОВ «УТБ-Інжиніринг» під час закупівлі паркових опор з метою завищення вартості здійснили документальне оформлення господарських операцій з ТОВ «Розумне будівництво», що спричинило можливу розтрату коштів місцевого бюджету на загальну суму 871751 грн.

При цьому, з метою виведення вказаних коштів у «тіньовий» сектор економіки, переведення їх у готівку з подальшим розподілом між учасниками протиправної схеми, вказані суб`єкти господарювання користувались послугами підприємств, ризикової групи (зареєстровані в місцях масової реєстрації, відсутні за місцем знаходження, не мають в наявності матеріальної технічної бази, персоналу для надання вказаних послуг та робіт, анульовані свідоцтва платника ПДВ тощо).

За отриманою інформацією, фінансово-господарські операції вищезазначених суб`єктів господарювання, ймовірно, не мали реального товарного характеру у повному обсязі, а роботи не могли виконуватись, у зв`язку із відсутністю трудових ресурсів, виробничого, транспортного та торгівельного обладнання, сировини, матеріалів, дозвільних документів для здійснення діяльності, яка їх потребує.

Також, відповідно за результатами ревізії Управлінням північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області Північного офісу Держаудитслужби Державної аудиторської служби України була проведена ревізія від 23.07.2021 № 07-30/09 фінансово-господарської діяльності Управління житлово-комунального господарства Чернігівської міської ради за період з 01.01.2020 року до 31.03.2021 року.

Так, за результатами ревізії встановлено, щодо демонтажу будівлі готельно-туристичного комплексу «Дворянське зібрання», було проведено закупівлю UA-2020-03-23-001806-b УЖКГ ЧМР З ТОВ «Фірма Добробуд» та укладеного договір підряду від 25.05.2020 № 6030_175.

Перевіркою фактичного виконання договору, в ході ревізії, з метою документального та фактичного підтвердження виду, обсягу і якості операцій та розрахунків для з`ясування їх реальності та повноти відображення в обліку УЖКГ ЧМР проведено зустрічну звірку ТОВ «Фірма Добробуд» за період з 01.01.2020 року до 31.03.2021 року, про що складено довідку зустрічної звірки від 22.06.2021 № 07-31/08-з.

Зустрічною звіркою встановлено, що ТОВ «Фірма Добробуд» здійснювало взаємовідносини з УЖКГ ЧМР згідно з договором від 25.05.2020 №6030_175 з ціною договору 5299777,89 грн. Термін дії договору до 31.12.2020 року.

Предметом даного договору є надання послуг відповідно до предмета закупівлі 45110000-1 «Руйнування та знесення будівель і земляні роботи (Проект підготовчих робіт по приведенню земельної ділянки площею) 5447 га., розташованою за адресою: Чернігівська область, м. Чернігів, вул. Музейна 6а (між будинками №6 та АДРЕСА_1 ), у придатний для використання стан шляхом знесення будівництва готельно-туристичного комплексу «Дворянське зібрання».

Згідно з довідками про вартість виконаних будівельних робіт та витрати №1-7 за липень грудень 2020 року та актів приймання виконаних будівельних робіт за липень-грудень 2020 року товариством надано послуги за договором №6030_175 від 25.05.2020 на загальну суму 5286895,46 грн., зокрема сума загальновиробничих витрат 836474,98 грн., використання будівельних механізмів на загальну суму 194466,38 грн.

Під час зустрічної звірки директором ТОВ «Добробуд» надані завірені копії документів, що стосуються взаємовідносин ТОВ «Фірма Добробуд» з УЖКГ ЧМР, зокрема, установчі документи, договори на виконання робіт, довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрати, акти приймання виконаних будівельних робіт.

Крім цього, надані незавірені копії документів, що стосуються взаємовідносин ТОВ «Фірма Добробуд» з ПП «Відалбуд», а саме договір від 12.06.2020 №12, довідка про вартість виконаних робіт та витрат № 1 за липень 2020 року, акт №1 приймання виконаних будівельних робіт за липень 2020 року, що може свідчити про ймовірність виконання робіт субпідрядною організацією ПП «Відалбуд».

До зустрічної звірки Товариством оборотно-сальдові відомості за бухгалтерськими рахунками 104 «Машини та обладнання», 105 «Транспортні засоби», 106 «Інструменти, прилади, інвентар» не надано.

Не надано первинних бухгалтерських документів, що підтверджують здійснені фактичні витрати Товариством за зазначеним об`єктом.

Згідно з поясненнями директора ТОВ «Фірма Добробуд» відповідно до пункту 6.4.3. ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 за твердої договірної ціни взаєморозрахунків з Виконавцем провадяться на підставі виконаних робіт та їх вартості, визначеної в договірній ціні.

Для з`ясування питання щодо достовірності обсягу та вартості виконаних робіт Управлінням надано запити Так, згідно уніфікованої автоматизованої електронно-облікової системи за ТОВ «Фірма Добробуд» та ПП «Відалбуд» техніка не зареєстрована.

До ТОВ «Папернянський кар`єр скляних пісків» і ТОВ «Танак», щодо цін піску природного (рядового) піску річкового, бутового каміння, щебеню в розрізі фракцій на підприємствах, які реалізовували у 2020 році будматеріали. Листом від 29.06.20201 №652 ТОВ «Папернянський кар`єр скляних пісків» повідомило, що підприємство проводить видобуток, збагачення та реалізацію пісків кварцових для скляної продукції.

За результатами перевірки виконання договору №6030_175 від 25.05.2020 року встановлено, що згідно з розрахунком загальновиробничих витрат до активів форми КБ-2в за об`єктом «Демонтаж будівлі готельно-туристичного комплексу «Дворянське зібрання» за період липень-грудень 2020 року єдиний внесок на загальнообов`язкове страхування складав 554361,34 грн.

Згідно листа Головного управління Державної податкової служби в Чернігівській області від 05.07.2021 №2407/5/25-01-18-04 з 01.07.2020 року до 31.12.2020 року, ТОВ «Фірма Добробуд» сплачено соціальний внесок в розмірі 18874,10 грн.

Зважаючи на наведене, перевіркою наданих до ревізії активів приймання виконаних будівельних робіт (форми КБ-2в), складених ТОВ «Фірма «Добробуд», установлено зайве нарахування єдиного соціального внеску на суму 535487,24 грн. без ПДВ.

Крім цього, встановлено безпідставне включення до ІІІ блоку розрахунку загальновиробничих витрат до акта «Коштів на покриття решти статей загальновиробничих витрат» за об`єктом «Демонтаж будівлі готельно-туристичного комплексу «Дворянське зібрання» на суму 92246,88 грн. без ПДВ., під час зустрічної звірки не підтверджено здійснення витрат Товариством, які належать до ІІІ блоку.

Отже, загальна сума безпідставно включеної до актів форми КБ-2в за об`єктом «Демонтаж будівлі готельно-туристичного комплексу «Дворянське зібрання» за період липень-грудень 2020 року вартості робіт на суму 753280,94 грн. з ПДВ.

Під час зустрічної звірки в ТОВ «Фірма Добробуд» не підтверджено фактичне здійснення витрат, які призвели до проведення зайвих видатків УЖКГ ЧМР через завищення вартості виконаних ремонтно-будівельних робіт за договором №6030_175 від 25.05.2020 за липень-грудень 2020 року.

Через зазначене завищено вартість виконаних ремонтно-будівельних робіт за об`єктом «Демонтаж будівлі готельно-туристичного комплексу «Дворянське зібрання», що призвело до здійснення УЖКГ ЧМР у 2020 році зайвих видатків бюджетних коштів на загальну суму 753280,94 грн., чим порушено частину першу статті 49 Бюджетного кодексу України від 08.07.2010 №2456-VI та задано втрат місцевому бюджету на відповідну суму.

Отже, за результатами перевірки виконання вищезазначеного договору, встановлено завищення вартості робіт, що призвело до втрат (збитків) на загальну суму 753,28 тис. гривень. Порушення не усунуто.

За договором від 24.12.2019 № 6030-280 всі документи вилучені 28.04.2021 СВ Чернігівського РУП ГУ НП в Чернігівській області (в перші дні проведення ревізії).

Управлінням Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області надіслано лист до СВ Чернігівського РУП ГУ НП в Чернігівській області та отримано відповідь про те, що під час проведення досудового розслідування у кримінальному провадженні призначено судово-будівельну експертизу, проведення якої доручено експертам Чернігівського НДЕКЦ МВС України.

Наразі висновок експерта з вилученими документами до СВ Чернігівського РУП ГУ НП в Чернігівській області не надійшов.

При надходженні документів та висновку експерта буде надано доступ для ознайомлення з вилученими документами та експертним висновком у приміщенні СВ Чернігівського РУП ГУ НП в Чернігівській області, станом на 01.09.2021 року, відповідь не надано.

З метою документального та фактичного підтвердження виду, обсягу і якості операцій та розрахунків для з`ясування їх реальності та повноти відображення в обліку УЖКГ ЧМР, зокрема дослідження питань, викладених у листі проведена зустрічна звірка з ТОВ «УТБ-Інжиніринг».

Під час проведення зустрічної звірки, керівництву товариства неодноразово надсилались запити про надання підтверджуючих документів, про те, керівництвом надано лише установчі документи, оригінали договорів, укладених з УЖКГ ЧМР (з додатками та доповненнями), підсумкові відомості ресурсів, довідки форми КБ-3, акти форми КБ-2в, ліцензії, дозволи та платіжні доручення.

Відповідно до наявних в УЖКГ ЧМР документів, перевірити інформацію, щодо можливих порушень чинного законодавства неможливо без документального підтвердження ТОВ «УТБ-Інжиніринг».

Окрім цього, 20.09.2021 року слідчим Дніпровського УП ГУ НП у м. Києві, відповідно до ст. 93 КПК України були направленні вимоги на вищезазначені товариства, щодо отримання копій документів, які підтверджують виконання ремонтних робіт по вищезазначеним об`єктам, а також фінансово-господарську документацію товариств.

Станом на сьогодення, слідчим відділом Дніпровського УП ГУ НП у м. Києві відповіді не отримано, запитувані документи не надіслані.

У досудового слідства виникають підстави вважати, щослужбові особи зазначених підприємств, навмисно приховують документи, які мають значення для кримінального провадження, даний факт підтверджується тим, що СВ Чернігівським РУП ГУ НП в Чернігівській області відкрите кримінальне провадження та призначено судово-будівельну експертизу, проведення якої доручено експертам Чернігівського НДЕКЦ МВС України, документи були вилучені в перші дні проведення ревізії, слідство приходить до висновку, що службові особи ТОВ «УТБ-Інжиніринг»намагаються таким способом ввести слідство в оману та приховати документи.

З огляду на викладене, виникла необхідність дослідити документи щодо фінансово-господарської діяльності:

- між Управлінням житлово-комунального господарства Чернігівської міської ради (ЄДРПОУ 03366374) та ТОВ «УТБ-Інжиніринг» (ЄДРПОУ 40627275), а саме, договори від 08.05.2019 № 7461_34 та від 03.09.2019 № 7461_72 щодо реконструкції мощення Красної площі у м. Чернігів;

- між Управлінням житлово-комунального господарства Чернігівської міської ради (ЄДРПОУ 03366374) та ТОВ «УТБ-Інжиніринг» (ЄДРПОУ 40627275), а саме, договори від 26.03.2019 № 6030_31, від 24.12.2019 № 6030_280, 23.06.2021 № 6030_52 на виконання робіт з капітального ремонту парку ім. Коцюбинського в м. Чернігові;

- між Управлінням житлово-комунального господарства Чернігівської міської ради (ЄДРПОУ 03366374) та ТОВ «Фірма Добробуд» (ЄДРПОУ 42610792), а саме, договір від 25.05.2020№6030_175 щодо демонтажу будівлі готельно-туристичного комплексу «Дворянське зібрання»;

- між ТОВ «УТБ-Інжиніринг» (ЄДРПОУ 40627275), ТОВ «Сівертехбуд» (ЄДРПОУ 42492562), ТОВ «Фірма Добробуд» (ЄДРПОУ 42610792), ТОВ «КлінкернЮкрейн» (ЄДРПОУ 40461600), ТОВ «Зернотранс2016» (ЄДРПОУ 40694053), ТОВ «Танак» (ЄДРПОУ 30449503), ТОВ «ВКФ Промкомплект» (ЄДРПОУ 24213675), ТОВ «Керамейя» (ЄДРПОУ 34227895), ТОВ «Посейдон КСС» (ЄДРПОУ 37094838), ПП «Орбіта-СЛ» (ЄДРПОУ 36793367), ТОВ «Коростенський щебзавод» (ЄДРПОУ 01374567), ТОВ «РКДЗ» (ЄДРПОУ 37066465), ТОВ «Група Гранд-Інвест» (ЄДРПОУ 35166313), ТОВ «Граніт Мобіл переробка плюс» (ЄДРПОУ 38866518), ТОВ «Чернігівторг» (торговий комплекс «Вена») (ЄДРПОУ 35687180), ТОВ «Золотий мандарин квадра» (ЄДРПОУ 32931937), ТОВ «Стоун граніт» (ЄДРПОУ 42740148), ТОВ «Проско 2000» (ЄДРПОУ 42621261), ТОВ «Бантон 32» (ЄДРПОУ 38299343), ФОП « ОСОБА_6 » (РНОКПП НОМЕР_1 ), ФОП « ОСОБА_7 » (РНОКПП НОМЕР_2 ), ФОП « ОСОБА_8 » (РНОКПП НОМЕР_3 ), ФОП « ОСОБА_9 » (РНОКПП НОМЕР_4 ), ФОП « ОСОБА_10 » (РНОКПП НОМЕР_5 ), ТОВ «Манті» (ЄДРПОУ 42804997), ТОВ «Старбайт Юніон» (ЄДРПОУ 43279685), ТОВ «Райтпарк» (ЄДРПОУ 42682097), ТОВ «Компанія Спорт-ін» (ЄДРПОУ 41831286), ТОВ «Інжбетон» (ЄДРПОУ 42498082) та іншими суб`єктами господарської діяльності, які були задіяні як субпідрядники або товариствами, які здійснювали поставки товару та можуть у подальшому бути використані як доказ, оскільки нададуть можливість достовірно встановити осіб причетних до вчинення кримінального правопорушення, а також отримати відомості, щодо осіб уповноважених на підписання вищезазначених документів.

Водночас, під час досудового розслідування встановлено, що заступник директора ТОВ «Клінкерн Юкрейн» (ЄДРПОУ 40461600) ОСОБА_11 , ІНФОРМАЦІЯ_1 , проживає за адресою: АДРЕСА_2 , координує фінансово-господарську діяльність ТОВ «Клінкерн Юкрейн», яке є постачальником товарів, робіт та послуг.

Згідно Інформації з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно та реєстру прав власності на нерухоме майно, державного реєстру Іпотек, Єдиного реєстру заборон відчуження об`єктів нерухомого майна, власник квартириза адресою: АДРЕСА_2 ,відсутній.

Таким чином, з метою встановлення та одержання доказів, які можуть забезпечити швидке, повне і неупереджене розслідування всіх обставин у кримінальному провадженні, є достатні підстави вважати, що за фактичною адресою: АДРЕСА_2 де проживає ОСОБА_11 , ІНФОРМАЦІЯ_1 зберігаються документи, які мають суттєве значення для кримінального провадження та які стосуються злочину, інші предмети та документи, які окремо, або в сукупності будуть підтверджувати чи спростовувати причетність до вчинення кримінального правопорушення.

Дані речі та документи мають доказове значення для встановлення істини у кримінальному провадженні та які, при подальшому досудовому розслідуванні кримінального провадження, в сукупності з іншими речами і документами кримінального провадження, будуть мати суттєве значення для встановлення та доведення важливих обставин у кримінальному провадженні, мають значення речових доказів та можуть бути використані як докази факту та обставин, вчинення кримінального правопорушення, а також, необхідні для призначення судових експертиз, та які неможливо достовірно довести іншими способами.

Вказані предмети, речі і документи мають значення для досудового розслідування, оскільки містять інформацію про: час, місце, обставини вчинення злочинів, осіб, які причетні до їх вчинення, їх адреси та засоби зв`язку; обставини інших пов`язаних із вчиненими злочинами та тих, які готуються та вчиненню яких необхідно запобігти.

Наведені вище обставини, які можуть бути встановлені у разі проведення обшуку, підлягають доказуванню у кримінальному провадженні згідно із ст. 91 КПК України, що покладається на сторону обвинувачення. Водночас, в силу вимог статей 98-99 КПК України зазначені у клопотанні речі, предмети і документи, які сторона обвинувачення планує відшукати в ході обшуку, є джерелами доказів у кримінальному провадженні та можуть бути доказами під час судового розгляду.

Проведення обшуку обумовлено тим, що особи, які можуть бути причетними до вчинення злочину діють конспіративно, а у подальшому без результативне проведення обшуків та знищення документів, які мають доказове значення у цьому кримінальному провадженні.

Доступ до речей, документів або відомостей, які можуть у них міститися, неможливо отримати органом досудового розслідування у добровільному порядку шляхом витребування речей, документів, відомостей відповідно до частини другої статті 93 цього Кодексу, або за допомогою інших слідчих дій, передбачених цим Кодексом, окрім як проведення обшуку.

З метою виявлення та фіксації відомостей про обставини вчинення кримінальних правопорушень, які розслідуються у кримінальному провадженні, відшукання знарядь кримінальних правопорушень, а також, виявлення предметів та документів, що мають значення для всебічного, об`єктивного та неупередженого розслідування, необхідно провести обшук у квартирі за адресою: АДРЕСА_2

Слідчий у судовому засіданні заявлене клопотання підтримав у повному обсязі, просив задовольнити з підстав, викладених у ньому.

Заслухавши думку слідчого, дослідивши матеріали клопотання, слідчий суддя дійшов до наступного.

Так, у провадженні СВ Дніпровського УП ГУ НП у м. Києві перебувають матеріали кримінального провадження, внесеного 06.05.2021 року до Єдиного реєстру досудових розслідувань за № 4202110204000024 за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч. 3 ст. 191 КК України, та у ході досудового розслідування встановлено, що протягом 2019-2021 років державними та комунальними установами Чернігівської області проведено низку публічних закупівель товарів, робіт та послуг. При цьому, роботи виконувались не у повному обсязі, послуги не надавались, а вартість товарів була істотно завищена. За результатами проведення публічних закупівель UA-2019-04-03-001639-b, UA-2019-08-23-000392-c службовими особами Управління житлово-комунального господарства Чернігівської міської ради (далі - УЖКГ ЧМР) укладено договори від 08.05.2019 № 7461_34 та від 03.09.2019 № 7461_72 з ТОВ «УТБ-ІНЖИГІРИНГ» (ЄДРПОУ 40627275), щодо реконструкції мощення Красної площі у м. Чернігів, вартістю 26963476,75 грн. та 23173039,1 грн., відповідно. За наявними даними, ТОВ «УТБ-Інжиніринг» з метою виконання вищезазначених робіт та послуг здійснювало закупівлю товарів у ТОВ «Клінкерн Юкрейн», заступником директора якого є ОСОБА_11 , ІНФОРМАЦІЯ_1 , який проживає за адресою: АДРЕСА_2 та який координує фінансово-господарську діяльність ТОВ «Клінкерн Юкрейн».

Згідно Інформації з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно та реєстру прав власності на нерухоме майно, державного реєстру Іпотек, Єдиного реєстру заборон відчуження об`єктів нерухомого майна, власник квартириза адресою: АДРЕСА_2 ,відсутній.

Згідно зі ст. 233 КПК України, ніхто не має права проникнути до житла чи іншого володіння особи з будь - якою метою, інакше як лише за добровільною згодою особи, яка ними володіє, або на підставі ухвали слідчого судді.

Відповідно до ч. 1 ст. 234 КПК України, обшук проводиться з метою виявлення та фіксації відомостей про обставини вчинення кримінального правопорушення, відшукання знаряддя кримінального правопорушення або майна, яке було здобуте у результаті його вчинення, а також встановлення місцезнаходження розшукуваних осіб.

Згідно зі ч. 2 ст. 234 КПК України, обшук проводиться на підставі ухвали слідчого судді.

Враховуючи обставини вчинення ймовірного кримінального правопорушення, так як воно викладено в клопотанні, його правове обґрунтування, слідчий суддя приходить до висновку, що є достатні підстави вважати, що у вказаному житловому приміщенні можуть знаходитись відшукувані речі, предмети, які мають значення для досудового розслідування, а також те, що відомості, які містяться у відшукуваних речах, предметах, можуть бути доказами під час судового розгляду.

На підставі викладеного та керуючись ст. ст. 1-2, 7-29, 166, 223, 233-236, 309 КПК України, слідчий суддя,-

П О С Т А Н О В И В:

Клопотання слідчої СВ Дніпровського УП ГУ НП в м. Києві ОСОБА_4 про проведення обшуку в рамках кримінального провадження, внесеного до Єдиного реєстру досудових розслідувань за № 4202110204000024 від 06.05.2021 року за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч. 3 ст. 191 КК України задовольнити.

Надати групі слідчих Дніпровського УП ГУ НП в м. Києві, які здійснюють досудове розслідування у кримінальному провадження № 42021102040000024 від 06.05.2021 року, ОСОБА_4 , ОСОБА_3 , ОСОБА_12 , ОСОБА_13 , ОСОБА_14 , ОСОБА_15 , ОСОБА_16 , ОСОБА_17 , ОСОБА_18 , ОСОБА_19 , ОСОБА_20 , ОСОБА_21 , ОСОБА_22 , ОСОБА_23 , ОСОБА_24 , ОСОБА_25 , ОСОБА_26 , ОСОБА_27 , ОСОБА_28 , ОСОБА_29 , ОСОБА_30 , ОСОБА_31 та прокурорам Дніпровської окружної прокуратури міста Києва ОСОБА_32 , ОСОБА_33 , ОСОБА_34 , ОСОБА_35 , ОСОБА_36 , ОСОБА_37 , ОСОБА_38 , ОСОБА_39 , ОСОБА_40 , ОСОБА_41 , ОСОБА_42 , ОСОБА_43 , ОСОБА_44 , ОСОБА_45 дозвіл на проведення обшуку у квартирі за адресою: АДРЕСА_2 , де проживає ОСОБА_11 , ІНФОРМАЦІЯ_1 , власник якої відсутній, з метою відшуканнята вилученняпредметів тадокументів,які мають важливе значення для досудового розслідування, а саме: документів щодо фінансово-господарської діяльності: між Управлінням житлово-комунального господарства Чернігівської міської ради (ЄДРПОУ 03366374) та ТОВ «УТБ-Інжиніринг» (ЄДРПОУ 40627275) щодо реконструкції мощення Красної площі у м. Чернігів, щодо виконання робіт з капітального ремонту парку ім. Коцюбинського в м. Чернігові; між ТОВ «УТБ-Інжиніринг» (ЄДРПОУ 40627275), ТОВ «Сівертехбуд» (ЄДРПОУ 42492562), ТОВ «Танак» (ЄДРПОУ 30449503), ТОВ «Зернотранс2016» та іншими суб`єктами господарської діяльності, які були задіяні як субпідрядники або товариствами, які здійснювали поставки товарів, робіт та послуг;

- проектно-кошторисної документації з усіма додатками та змінами в повному обсязі, технічної документації (паспорта) на об`єкт дослідження, виконавчих схем на проведені будівельні роботи на об`єктів дослідження;

- актів огляду прихованих робіт проведених на об`єктах дослідження;

- актів списання використаних будівельних матеріалів при будівництві об`єкта дослідження (форма М29);

- загального журналу робіт при будівництві об`єктів дослідження;

- журналу авторського нагляду на будівництво об`єктів дослідження;

- проектної та виконавчої кошторисної документації (локального кошторису та актів приймання виконаних будівельних робіт) в електронному вигляді у програмному комплексі АВК;

- банківських виписок, по рахункам в яких відображено перерахування\зарахування грошових коштів, які відповідають вимогам п.61 Постанови правління НБУ від 04.07.2018 №75 «Про затвердження Положення про організацію бухгалтерського обліку, бухгалтерського контролю під час здійснення операційної діяльності в банках України»;

- оборотно-сальдових відомостей (в розгорнутому вигляді) та карток по рахункам бухгалтерського обліку;

- оригіналів договорів підрядіввід 08.05.2019 № 7461_34, від 03.09.2019 № 7461_72, від 26.03.2019 № 6030_31, від 24.12.2019 № 6030_280, від 23.06.2021 № 6030_52, від 25.05.2020 №6030_175, додаткових угод та додаткових до вказаних договорів, оригіналів документів, що подавалися Замовнику для проведення розрахунків (довідок про вартість виконаних будівельних робіт та витрат (примірна форма КБ-3); актів приймання виконаних будівельних робіт (примірна форма КБ-2в); підсумкових відомостей ресурсів; актів витрат на проведення експертизи кошторисної документації; копій платіжних доручень з відміткою банку про сплату за енергоресурси (вода, електроенергія, опалення) при передачі Підряднику об`єкта для проведення капітального ремонту; завірених копій видаткових накладних на продукцію та матеріали; сертифікатів відповідності продукції; паспортів на продукцію та устаткування; загального журналу робіт, заповнений згідно ДБН А.3.1-5:2016 (надається після завершення будівельних робіт з актом приймання виконаних будівельних робіт (примірна форма КБ_2в)); виконавчих схем (надаються після завершення будівельних робіт з актом приймання виконаних будівельних робіт (примірна форма КБ_2в)); актів на закриття прихованих робіт; фотофіксації об`єкту капітального ремонту до початку, в період проведення та кінцевий результат будівельних робіт (надається щомісяця під час надання Замовнику актів приймання виконаних будівельних робіт (примірна форма КБ_2в)); рахунків на суму попередньої оплати, платіжних доручень, рахунків-фактур, товарно-транспортних накладних, виписок з банківських рахунків, актів приймання-передачі, тощо);оригіналів договорів по здійсненню технічного нагляду за проведенням будівельних робіт за договорами вищевказаних договорів підряду та документів про проведення технічного нагляду на виконання вказаних договорів (акти, документи про сплату, тощо);

- копій документів, що стосуються працівників (найманих працівників), завірених копій документів особових справ та посадові інструкціїТОВ «Сівертехбуд», (трудових договорів, документів, що підтверджують спеціальність та кваліфікацію працівника; документів, що стосуються проходження інструктажів з техніки безпеки та допуску до робіт з підвищеною небезпекою, тощо.), статут ТОВ «Сівертехбуд»;

- всіх наявних договорів, щодо оренди техніки ТОВ «Сівертехбуд», які були задіяні для виконання договорів підряду;

- оригіналів робочих проектів та проектно-кошторисної документації на будівництво по договорах підрядувід 08.05.2019 № 7461_34, від 03.09.2019 № 7461_72, від 26.03.2019 № 6030_31, від 24.12.2019 № 6030_280, від 23.06.2021 № 6030_52, від 25.05.2020 №6030_175.

- оригіналів виконавчої документації (загальних журналів робіт, спеціальних журналів з окремих видів робіт, перелік яких встановлюється в проектній організації будівництва в залежності від видів робіт, журналу авторського нагляду та звітної документації, щодо виконання робіт з науково-технічного супроводу (у разі наявності такого супроводу), актів на закриття прихованих робіт, актів проміжного прийняття відповідальних конструкцій, виконавчих схем, документів щодо випробувань та лабораторного контролю матеріалів та конструкцій, актів випробування устаткування, інженерних схем, мереж та обладнання);

- оригіналів робочої документації (робочих креслень, паспорта опоряджувальних робіт (у разі наявності), кошторисної документації, специфікації обладнання, виробів і матеріалів, опитувальних аркушів та габаритних креслень, робочої документації на будівельні вироби, ескізних креслень загальних видів нетипових робіт) та інших документів;

- документів, що стосуються проведення експертизи кошторисної документації по договорах підрядувід 08.05.2019 № 7461_34, від 03.09.2019 № 7461_72, від 26.03.2019 № 6030_31, від 24.12.2019 № 6030_280, від 23.06.2021 № 6030_52, від 25.05.2020 №6030_175, з усіма додатками та змінами в повному обсязі;

- проектної та виконавчої кошторисної документації (локального кошторису та актів приймання виконаних будівельних робіт) за вказаними об`єктами в електронному вигляді у програмному комплексі АВК;

- всіх наявних оригіналів договорів субпідряду по вищезазначеним об`єктах;

- комп`ютерної техніки, магнітних та електронних інформаційних систем або їх частини, цифрових носіїв інформації, планшетів, засобів телефонного зв`язку, електронно-обчислювальної техніки, техніки для виготовлення бланків, довідок та інших документів, що підтверджують протиправну діяльність;

-банківських виписок,платіжних доручень,квитанцій таін.,кредитних карток,чекових книжок,договорів орендибанківських скриньок,печаток,штампів,довідок,записних книг,усіх чорновихжурналів обліку,чорнових записів(зошитів,блокнотів,окремих аркушівпаперу),документів чорновоїбухгалтерії,носіїв збереженняінформації,матеріальних цінностей(дискет,дисків,жорстких дисків,флеш-накопичувачів,планшетів,телефонів таінше),на якихв електронномувигляді містятьсявідповідні відомості,що підтверджуютьпротиправну діяльність, посвідчень або інших документів, які видаються чи посвічуються підприємством, установою, організацією, громадянином-підприємцем, приватним нотаріусом, аудитором чи іншою особою, яка має право видавати чи посвідчувати такі документи, і який надає права або звільняє від обов`язків, з метою використання їх як підроблювачем, так і іншою особою, або збут таких документів, а також печаток, штампів чи бланків підприємств, установ чи організацій незалежно від форми власності, а так само, інших офіційних печаток, штампів чи бланків, чорнових записів, які стосуються злочину, інших предметів та документів, які окремо, або в сукупності будуть підтверджувати чи спростовувати причетність до вчинення кримінального правопорушення.

Визначити строк дії ухвали, який не може перевищувати одного місяця з дня постановлення ухвали.

Ухвала слідчого судді про дозвіл на обшук житла чи іншого володіння особи з підстав, зазначених у клопотанні слідчого, надає право проникнути до житла чи іншого володіння особи лише один раз.

Ухвала про дозвіл на обшук житла чи іншого володіння особи може бути виконана слідчим чи прокурором. Для участі в проведенні обшуку може бути запрошений потерпілий, підозрюваний, захисник, представник та інші учасники кримінального провадження. З метою одержання допомоги з питань, що потребують спеціальних знань, слідчий, прокурор для участі в обшуку має право запросити спеціалістів. Слідчий, прокурор вживає належних заходів для забезпечення присутності під час проведення обшуку осіб, чиї права та законні інтереси можуть бути обмежені або порушені. Незалежно від стадії цієї слідчої дії слідчий, прокурор, інша службова особа, яка бере участь у проведенні обшуку, зобов`язані допустити на місце його проведення захисника чи адвоката, повноваження якого підтверджуються згідно з положеннямистатті 50цього Кодексу.

Обшук житла чи іншого володіння особи на підставі ухвали слідчого судді повинен відбуватися в час, коли заподіюється найменша шкода звичайним заняттям особи, яка ними володіє, якщо тільки слідчий, прокурор не вважатиме, що виконання такої умови може істотно зашкодити меті обшуку.

Перед початком виконання ухвали слідчого судді особі, яка володіє житлом чи іншим володінням, а за її відсутності - іншій присутній особі повинна бути пред`явлена ухвала і надана її копія.

Слідчий, прокурор має право заборонити будь-якій особі залишити місце обшуку до його закінчення та вчиняти будь-які дії, що заважають проведенню обшуку. Невиконання цих вимог тягне за собою передбачену законом відповідальність.

Слідчий, прокурор не має права заборонити учасникам обшуку користуватися правовою допомогою адвоката або представника. Слідчий, прокурор зобов`язаний допустити такого адвоката або представника до обшуку на будь-якому етапі його проведення.

У разі відсутності осіб у житлі чи іншому володінні копія ухвали повинна бути залишена на видному місці у житлі чи іншому володінні особи. При цьому слідчий, прокурор зобов`язаний забезпечити схоронність майна, що знаходиться у житлі чи іншому володінні особи, та неможливість доступу до нього сторонніх осіб.

Обшук на підставі ухвали слідчого судді повинен проводитися в обсязі, необхідному для досягнення мети обшуку. За рішенням слідчого чи прокурора може бути проведено обшук осіб, які перебувають в житлі чи іншому володінні, якщо є достатні підстави вважати, що вони переховують при собі предмети або документи, які мають значення для кримінального провадження.

Обшук особи здійснюється особами тієї самої статі у присутності адвоката, представника на вимогу такої особи. Неявка адвоката, представника для участі у проведенні обшуку особи протягом трьох годин не перешкоджає проведенню обшуку. Хід і результати особистого обшуку підлягають обов`язковій фіксації у відповідному протоколі.

Слідчий, прокурор під час проведення обшуку має право відкривати закриті приміщення, сховища, речі, якщо особа, присутня при обшуку, відмовляється їх відкрити або обшук здійснюється за відсутності осіб, зазначених у частині третій цієї статті.

При обшуку слідчий, прокурор має право проводити вимірювання, фотографування, звуко- чи відеозапис, складати плани і схеми, виготовляти графічні зображення обшуканого житла чи іншого володіння особи чи окремих речей, виготовляти відбитки та зліпки, оглядати і вилучати документи, тимчасово вилучати речі, які мають значення для кримінального провадження. Предмети, які вилучені законом з обігу, підлягають вилученню незалежно від їх відношення до кримінального провадження. Вилучені речі та документи, які не входять до переліку, щодо якого прямо надано дозвіл на відшукання в ухвалі про дозвіл на проведення обшуку, та не відносяться до предметів, які вилучені законом з обігу, вважаються тимчасово вилученим майном.

Особи, у присутності яких здійснюється обшук, при проведенні цієї слідчої (розшукової) дії мають право робити заяви, що підлягають занесенню до протоколу обшуку.

Другий примірник протоколу обшуку разом із доданим до нього описом вилучених документів та тимчасово вилучених речей (за наявності) вручається особі, у якої проведено обшук, а в разі її відсутності - повнолітньому членові її сім`ї або його представникові.

При проведенні обшуку на підприємстві, в установі або організації другий примірник протоколу вручається керівнику або представникові підприємства, установи або організації.

Обшук житла чи іншого володіння особи на підставі ухвали слідчого судді в обов`язковому порядку фіксується за допомогою аудіо- та відеозапису.

Ухвала оскарженню не підлягає, є обов`язковою і підлягає безумовному виконанню на всій території України.

Слідчий суддя

Дата ухвалення рішення18.11.2021
Оприлюднено22.12.2022
Номер документу101411854
СудочинствоКримінальне
Сутьпроведення обшуку в рамках кримінального провадження, внесеного до Єдиного реєстру досудових розслідувань за № 4202110204000024 від 06.05.2021 року за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч. 3 ст. 191 КК України

Судовий реєстр по справі —755/18664/21

Ухвала від 06.04.2023

Кримінальне

Дніпровський районний суд міста Києва

Галига І. О.

Ухвала від 09.11.2022

Кримінальне

Дніпровський районний суд міста Києва

Бірса О. В.

Ухвала від 09.11.2022

Кримінальне

Дніпровський районний суд міста Києва

Бірса О. В.

Ухвала від 26.01.2022

Кримінальне

Дніпровський районний суд міста Києва

Іваніна Ю. В.

Ухвала від 30.06.2022

Кримінальне

Київський апеляційний суд

Тютюн Тетяна Миколаївна

Ухвала від 31.01.2022

Кримінальне

Дніпровський районний суд міста Києва

Козачук О. М.

Ухвала від 27.01.2022

Кримінальне

Дніпровський районний суд міста Києва

Бірса О. В.

Ухвала від 27.01.2022

Кримінальне

Дніпровський районний суд міста Києва

Бірса О. В.

Ухвала від 27.01.2022

Кримінальне

Дніпровський районний суд міста Києва

Бірса О. В.

Ухвала від 27.01.2022

Кримінальне

Дніпровський районний суд міста Києва

Бірса О. В.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні