Постанова
від 29.11.2021 по справі 580/962/21
ШОСТИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ШОСТИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД Справа № 580/962/21 Суддя (судді) першої інстанції: В.А. Гайдаш

ПОСТАНОВА

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

29 листопада 2021 року м. Київ

Шостий апеляційний адміністративний суд у складі:

головуючого - судді Федотова І.В.,

суддів: Єгорової Н.М. та Чаку Є.В.,

розглянувши в порядку письмового провадження апеляційну скаргу Головного управління Державної податкової служби України у Черкаській області, Державної податкової служби України на рішення Черкаського окружного адміністративного суду від 15 червня 2021 року у справі за адміністративним позовом товариства з обмеженою відповідальністю "ЧЕРКАСИЕНЕРГОСЕРВІС" до Головного управління Державної податкової служби України у Черкаській області, Державної податкової служби України про визнання протиправними і скасування рішень та зобов`язання вчинити дії,, -

ВСТАНОВИВ:

Товариство з обмеженою відповідальністю Черкасиенергосервіс (далі - позивач) звернувся до суду з позовом до Головного управління ДПС у Черкаській області (далі - відповідач 1), Державної податкової служби України (далі - відповідач 2), в якому просило:

- визнати протиправними та скасувати рішення відповідача 1 від 23.12.2020 №2259647/42310556, №2259648/42310556, від 05.06.2020 №1618064/42310556, від 30.04.2020 №1547410/42310556, №1547409/42310556;

- зобов`язати відповідача 2 зареєструвати в Єдиному реєстрі податкових накладних складені та подані позивачем податкові накладні від 20.11.2020 №3 на загальну суму 580000 грн., від 05.11.2020 №2 на загальну суму 651079 грн. 20 коп., від 29.04.2020 №6 на загальну суму 126072 грн., від 19.03.2020 №2 на загальну суму 114000 грн., від 27.03.2020 №5 на загальну суму 244302 грн., датою їх фактичного подання на реєстрацію.

Рішенням Черкаського окружного адміністративного суду від 15 червня 2021 року позов було задоволено.

Не погоджуючись із зазначеним судовим рішенням, відповідачами подано апеляційну скаргу, в якій, вказуючи на порушення норм матеріального та процесуального права та невідповідність висновків суду першої інстанції обставинам справи, просять його скасувати та прийняти нове, яким у задоволенні позову відмовити.

Крім того, позивач та відповідач 1 просять здійснити заміну відповідача 1 - Головного управління Державної податкової служби України у Черкаській області (код ЄДРПОУ 43142920) на Головне управління Державної податкової служби у Черкаській області (код ЄДРПОУ ВП 44131663).

Постановою Кабінету Міністрів України від 30.09.2020 №893 (далі - Постанова №893) вирішено: ліквідувати як юридичні особи публічного права територіальні органи Державної податкової служби за переліком згідно з додатком, до якого у тому числі, включено Головне управління ДПС у Черкаській області.

Абзацом 3 п. 2 Постанови №893 установлено, що територіальні органи ДПС України, що ліквідуються відповідно до пункту 1 цієї постанови, продовжують здійснювати свої повноваження та функції до утворення ДПС України територіальних органів згідно з абзацом 4 пункту 3 цієї постанови та прийняття рішення про можливість забезпечення здійснення такими органами повноважень та функцій територіальних органів, що ліквідуються. Таке рішення приймається ДПС України після здійснення заходів, пов`язаних із внесенням до Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань даних про територіальні органи ДПС України, що будуть утворені згідно з абзацом 4 пункту 3 цієї постанови, як відокремлені підрозділи юридичної особи публічного права, затвердженням положень про них, структур, штатних розписів, та заповненням 30 % вакансій.

В абзаці 4 п. 2 Постанови №893 закріплено, що права та обов`язки територіальних органів ДПС України, що ліквідуються відповідно до пункту 1 цієї постанови, переходять ДПС України та її територіальним органам.

Наказом ДПС України від 30.09.2020 №529 утворено як відокремлені підрозділи ДПС України територіальні органи за переліком згідно з додатком, до якого, зокрема, включено Головне управління ДПС у Черкаській області.

У грудні 2020 року проведено державну реєстрацію створення Головного управління ДПС у Черкаській області як відокремленого підрозділу юридичної особи - ДПС України, про що до Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань внесено запис.

Наказом ДПС України від 24.12.2020 №755 розпочато з 01.01.2021 здійснення територіальними органами ДПС України, утвореними як її відокремлені підрозділи повноважень і функцій територіальних органів ДПС України, що ліквідуються відповідно пункту 1 Постанови №893.

Відповідно до п. 6 Порядку здійснення заходів, пов`язаних з утворенням реорганізацією або ліквідацією міністерств, інших центральних органів виконавчої влади затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 20.10.2011, дія якого поширюється в тому числі, і на територіальні органи міністерств та інших центральних органів виконавчої влади, права та обов`язки органів виконавчої влади переходять у разі приєднання одного чи кількох органів виконавчої влади до іншого органу виконавчої влади - до органу виконавчої влади, до якого приєднано один або кілька органів виконавчої влади.

З огляду на викладене всі права та обов`язки Головного управління ДПС у Черкаські області (код ЄДРПОУ 43142920) під час повної ліквідації переходять до його правонаступника - Головного управління ДПС у Черкаській області, утвореного на правах відокремленого підрозділу Державної податкової служби України (код ЄДРПОУ ВП 44131663).

У відповідності до ст. 52 КАС України у разі вибуття або зміни сторони чи третьої особи у відносинах, щодо яких виник спір, суд допускає на будь-якій стадії судового процесу заміну відповідної сторони чи третьої особи її правонаступником. Усі дії, вчинені в адміністративному процесі до вступу правонаступника, обов`язкові для нього в такій самій мірі, у якій вони були б обов`язкові для особи, яку він замінив.

За таких обставин, колегія суддів приходить до висновку про наявність підстав заміни відповідача його правонаступником.

Апеляційним судом розглянуто справу в порядку письмового провадження відповідно до п. 3 ч. 1 ст. 311 Кодексу адміністративного судочинства України.

Заслухавши суддю-доповідача, дослідивши доводи апеляційної скарги та перевіривши матеріали справи, колегія суддів вважає, що апеляційна скарга не підлягає задоволенню з наступних підстав.

Згідно ст. 308 КАС України справа переглядається колегією суддів в межах доводів та вимог апеляційної скарги.

Відповідно до ст. 316 КАС України, суд апеляційної інстанції залишає апеляційну скаргу без задоволення, а рішення або ухвалу суду - без змін, якщо визнає, що суд першої інстанції правильно встановив обставини справи та ухвалив судове рішення з додержанням норм матеріального і процесуального права.

Як вбачається з матеріалів справи, між ТОВ ІК Призма і позивачем було укладено договір поставки №02/03- 20-П від 11.03.2020 р. (далі - Договір), відповідно до умов якого Постачальник (ТОВ Черкасиенергосервіс ) зобов`язувалось поставити в передбачені даним договором строки Покупцю (ТОВ ІК Призма ) продукцію - гранатовий абразив MESH 80 у кількості 20 т. на суму 358 302,00 грн., а Покупець зобов`язується прийняти та оплатити вказану продукцію (п. 1.1. Договору). ,

Згідно п. 3.1 Договору, загальна сума договору складає 358302,00 грн., в т.ч. ПДВ 59717,00 грн. ,

Відповідно до п. 4.1. Договору оплата здійснюється шляхом перерахування грошових коштів на поточний рахунок Постачальника, зазначений в даному договорі.

Згідно п.п.5.1-5.2 Договору, поставка продукції за цим договором здійснюється до 31.08.2020 р. партіями відповідно до заявок Покупця.

Покупець сплачує кошти за транспортування продукції зі складу Постачальника, зручними способами і обирає сам перевізника.

У відповідності до п.п. 5.5-5.6 Договору Постачальник зобов`язується здійснити поставку продукції, вказаної в п. 1.1. цього Договору, протягом 30 днів з моменту передоплати.

Відвантаження здійснюється протягом 30 днів від моменту зарахування коштів на рахунок.

Так, на виконання умов вказаного Договору від Покупця (ТОВ ІК Призма ) було отримано передоплату в розмірі 114 000,00 грн., що підтверджується платіжним дорученням №51 від 19.03.2020 р.

За фактом сплати передоплати позивачем було складено податкову накладну №2 від 19.03.2020 р. на суму 114 000,00 грн.

Відвантаження продукції за вказаним Договором відбулося 27.03.2020 р., що підтверджується видатковою накладною.

Транспортування вказаної продукції від Постачальника до Покупця підтверджується ТТН №Р2 від 27.03.2020 р.

При цьому, згідно вказаної ТТН транспортування вказаної продукції відбулося від ТОВ Інтер Ресурс Груп (м. Дніпро) як продавця ТОВ Черкасиенергосервіс до ВП Атоменергомаш ДП НАЕК Енергоатом (м. Южноукраїнськ) як покупця вже ТОВ ІК Призма .

За фактом відвантаження вказаної продукції, позивачем 27.03.2020 р. було складено податкову накладну №5.

Проведення розрахунків за поставку товару за вказаною податковою накладною підтверджується платіжними дорученнями №86 від 15.06.2020 р., №91 від 25.06.2020 р., №98 від 14.07.2020 р., №104 від 30.08.2020 р, №115 від 08.09.2020 р, №128 від 29.09.2020 р., №150 від 09.11.2020 р., №155 від 10.11.2020 р.

Також, між ТОВ Інноваційна компанія Призма та ТОВ Черкасиенергосервіс було укладено договір поставки №03/04-20-П від 02.04.2020 р. (далі - Договір), відповідно до умов якого Постачальник (ТОВ Черкасиенергосервіс ) зобов`язувалось поставити в передбачені даним договором строки Покупцю (ТОВ ІК Призма ) продукцію - пісок гранатовий MESH 80 у кількості 8,5 т. на суму 126 072,00 грн., а Покупець зобов`язується прийняти та оплатити вказану продукцію (п.1.1. Договору).

Згідно п. 3.1 Договору, загальна сума договору складає 126 072,00 грн., в т.ч. ПДВ 21 012,00 грн.;

Відповідно до п. 4.1. Договору оплата здійснюється шляхом перерахування грошових коштів на поточний рахунок Постачальника, зазначений в даному договорі, по частковій передоплаті Покупцем партії продукції.

На виконання умов вказаного Договору 29.04.2020 р. було вчинено господарську операцію з поставки продукції на загальну суму 126 072,00 грн., що підтверджується видатковою накладною №14. Транспортування вказаної продукції і її отримання підтверджується ттн №Р14 від 29.04.2020 р. та довіреністю №3 від 29.04.2020 р. Транспортування вказаної продукції здійснювалось за рахунок Покупця.

За фактом відвантаження вказаної продукції, Позивачем 29.04.2020 р. було складено податкову накладну №6.

Проведення розрахунків за поставку товару за вказаною податковою накладною підтверджується платіжними дорученнями №156 від 10.11.2020 р., №157 від 11.11.2020 р., №160 від 12.11.2020 р., №167 від 17.11.2020 р.

Також, між ТОВ НВК Зеніт+ і позивачем було укладено договір поставки №52 від 01.11.2020 р., відповідно до умов якого Постачальник (ТОВ Черкасиенергосервіс ) зобов`язується передати Покупцеві (ТОВ НВК Зеніт+ ) прилади, а Покупець зобов`язується прийняти та оплатити поставлені прилади, а саме: пересувний механічний самоочищувальний фільтр Origo VC2 у кількості 4 шт. на загальну суму 651 079,20 грн. (п. 1.1. даного Договору).

Згідно п. 2.1 Договору, вартість продукції за цим договором складає 651 079,20 грн., в т.ч. ПДВ 108 513,20 грн.

Відповідно до п. 3.1. Договору розрахунки проводяться шляхом безготівкового перерахування коштів на поточний рахунок Постачальника після отримання Товару (робіт, послуг). Днем отримання Товару (робіт, послуг) вважається день підписання видаткової накладної. Допускається дострокова поставка Постачальником обладнання Покупцеві без оплати.

Так, на виконання умов вказаного Договору 05.11.2020 р. було вчинено господарську операцію з поставки продукції на загальну суму 651079,20 грн., що підтверджується видатковою накладною №49. Транспортування вказаної продукції і її отримання підтверджується експрес-накладною №59000580825899.

За фактом відвантаження вказаної продукції, Позивачем 05.11.2020 р. було складено податкову накладну №2.

Проведення розрахунків за поставку товару за вказаною податковою накладною підтверджується платіжними дорученнями №148 від 26.11.2020 р., №159 від 21.12.2020 р.

Також, між ТОВ НВК Зеніт+ і Позивачем було укладено договір поставки №69 від 03.11.2020 р. (далі - Договір),, відповідно до умов якого Постачальник (ТОВ Черкасиенергосервіс ) зобов`язується передати Покупцеві (ТОВ НВК Зеніт+ ) товар, а Покупець зобов`язується прийняти та оплатити поставлений товар, згідно специфікації №1 (п. 1.1. даного Договору).

Згідно п. 2.1 Договору, вартість продукції за цим договором складає 696 568,73 грн., в т.ч. ПДВ 116 094,79 грн.

Відповідно до п. 3.1. Договору розрахунки проводяться шляхом безготівкового перерахування коштів на поточний рахунок Постачальника після отримання Товару (робіт, послуг). Днем отримання Товару (робіт, послуг) вважається день підписання видаткової накладної. Допускається дострокова поставка Постачальником обладнання Покупцеві без оплати.

У відповідності до п. 3.2 даного Договору, оплата здійснюється лише за фактично поставлені Товари (робіт, послуг) після прийняття їх на підприємстві Покупця, не пізніше 80 календарних днів, після отримання видаткової накладної.

Так, на виконання умов вказаного Договору від Покупця (ТОВ НВК Зеніт+ ) було отримано передоплату в розмірі 580 000,00 грн., що підтверджується платіжним дорученням №145 від 20.11.2020 р.

За фактом сплати передоплати Позивачем було складено податкову накладну №3 від 20.11.2020 р. на суму 580 000,00 грн.

Відвантаження продукції за вказаним Договором підтверджується видатковими накладними №87 від 26.11.2020 р., №88 від 01.12.2020 р., №89 від 09.12.2020 р., транспортування і отримання вказаної продукції від Постачальника до Покупця підтверджується ттн (експрес-накладна) №59000578363636, №59000616342707 і №59000606088524 і довіреністю №16 від 01.12.2020 р.

Проведення розрахунків (частково) за поставку товару за вказаною видатковою накладною підтверджується платіжним дорученням №157 від 11.12.2020 р.

Таким чином, в загальному, позивачем засобами електронного зв`язку направлено податкові накладні від 19.03.2020 №2 на загальну суму 114000 грн., від 27.03.2020 №5 на загальну суму 244302 грн., від 29.04.2020 №6 на загальну суму 126072 грн., від 05.11.2020 №2 на загальну суму 651079 грн. 20 коп., від 20.11.2020 №3 на загальну суму 580000 грн.

Однак квитанцією від 15.04.2020 реєстрацію в ЄРПН податкової накладної від 19.03.2020 №2 та від 27.03.2020 №5, квитанцією від 29.04.2020 реєстрацію в ЄРПН податкової накладної від 29.04.2020 №6, квитанцією від 15.12.2020 реєстрацію в ЄРПН податкової накладної від 05.11.2020 №2, квитанцією від 15.12.2020 реєстрацію в ЄРПН податкової накладної від 20.11.2020 №3, - було зупинено. Коди УКТЗЕД/ДКПП товару/послуг 2513, відсутні в таблиці платника податку на додану вартість, як товари/послуги, що на постійній основі постачаються (виготовляються), та їх обсяг постачання дорівнює або перевищує величину залишку обсягу придбання такого товару/послуги та обсягу його постачання, що відповідає п.1 Критеріїв ризиковості здійснення операцій.

Запропоновано надати пояснення та копії документів щодо підтвердження інформації, зазначеної в ПН/РК для розгляду питання прийняття рішення про реєстрацію/відмову в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних.

Позивачем 24.04.2020, 29.05.2020, 17.12.2020, 18.12.2020 до податкового органу направлено повідомлення про надання пояснень та документів за настанням першої події щодо податкових накладних від 20.11.2020 №3, від 05.11.2020 №2, від 29.04.2020 №6, від 19.03.2020 №2, від 27.03.2020 №5, реєстрації яких зупинено.

Рішеннями комісії Головного управління ДПС у Черкаській області, яка приймає рішення про реєстрацію ПН/РК в ЄРПН або відмову в такій реєстрації від 23.12.2020 №2259647/42310556, №2259648/42310556, від 05.06.2020 №1618064/42310556, від 30.04.2020 №1547410/42310556, №1547409/42310556 відмовлено позивачу в реєстрації зазначених податкових накладних з підстав: ненадання платником податку копій документів - договорів, зокрема зовнішньоекономічних контрактів, з додатками до них, первинних документів щодо постачання/придбання товарів/послуг, зберігання і транспортування, навантаження, розвантаження продукції, складських документів, у тому числі рахунків-фактури/інвойсів, актів приймання-передачі товарів (робіт, послуг) з урахуванням наявності певних типових форм та галузевої специфіки, накладних. Додаткова інформація - договір, ттн, первинні документи щодо зберігання .

Не погоджуючись із вказаними рішеннями позивач звертався до уповноваженого органу з відповідними скаргами, за результатом розгляду яких вищевказані рішення залишено без змін, а скарги без задоволення.

В результаті неможливості досудового врегулювання спору, вважаючи, що вказані рішення контролюючого органу порушують права позивача, останній звернувся до суду з даним позовом.

Розглянувши доводи апеляційної скарги, перевіривши матеріали справи та дослідивши докази, колегія суддів вважає, що апеляційна скарга не підлягає задоволенню з наступних підстав.

В силу вимог ч.2 ст.19 Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов`язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.

Відповідно до п. 201.10 ст. 201 Податкового кодексу України при здійсненні операцій з постачання товарів/послуг платник податку - продавець товарів/послуг зобов`язаний в установлені терміни скласти податкову накладну, зареєструвати її в Єдиному реєстрі податкових накладних та надати покупцю за його вимогою.

Податкова накладна, складена та зареєстрована в Єдиному реєстрі податкових накладних платником податку, який здійснює операції з постачання товарів/послуг, є для покупця таких товарів/послуг підставою для нарахування сум податку, що відносяться до податкового кредиту.

Податкова накладна та/або розрахунок коригування до неї, складені та зареєстровані після 1 липня 2017 року в Єдиному реєстрі податкових накладних платником податку, який здійснює операції з постачання товарів/послуг, є для покупця таких товарів/послуг достатньою підставою для нарахування сум податку, що відносяться до податкового кредиту, та не потребує будь-якого іншого додаткового підтвердження.

Підтвердженням продавцю про прийняття його податкової накладної та/або розрахунку коригування до Єдиного реєстру податкових накладних є квитанція в електронному вигляді у текстовому форматі, яка надсилається протягом операційного дня.

Датою та часом надання податкової накладної та/або розрахунку коригування в електронному вигляді до центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну податкову і митну політику, є дата та час, зафіксовані у квитанції.

Якщо надіслані податкові накладні/розрахунки коригування сформовано з порушенням вимог, передбачених пунктом 201.1 цієї статті та/або пунктом 192.1 статті 192 цього Кодексу, а також у разі зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування відповідно до пункту 201.16 цієї статті, протягом операційного дня продавцю/покупцю надсилається квитанція в електронному вигляді у текстовому форматі про неприйняття їх в електронному вигляді або зупинення їх реєстрації із зазначенням причин.

Помилки в реквізитах, визначених пунктом 201.1 цієї статті (крім коду товару згідно з УКТ ЗЕД), які не заважають ідентифікувати здійснену операцію, її зміст (товар/послугу, що постачаються), період, сторони та суму податкових зобов`язань, не можуть бути причиною неприйняття податкових накладних у електронному вигляді.

Квитанція про зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування надсилається одночасно продавцю та покупцю платнику податку.

Порядок ведення Єдиного реєстру податкових накладних встановлюється Кабінетом Міністрів України. Покупець має право звіряти дані отриманої податкової накладної на відповідність із даними Єдиного реєстру податкових накладних.

Так, постановою Кабінету Міністрів України від 29 грудня 2010 року №1246 затверджено Порядок ведення Єдиного реєстру податкових накладних, яким визначено механізм внесення відомостей, що містяться у податковій накладній та/або розрахунку коригування кількісних і вартісних показників до неї, до Єдиного реєстру податкових накладних.

Відповідно до п. 2 Порядку №1246 податкова накладна - електронний документ, який складається платником податку на додану вартість (далі - платник податку) відповідно до вимог Податкового кодексу України (далі - Кодекс) в електронній формі у затвердженому в установленому порядку форматі (стандарті) та надсилається для реєстрації.

Згідно п. 12 Порядку № 1246 після надходження податкової накладної та/або розрахунку коригування до ДФС в автоматизованому режимі здійснюється їх розшифрування та проводяться перевірки: відповідності податкової накладної та/або розрахунку коригування затвердженому формату (стандарту); чинності електронного цифрового підпису, порядку його накладення та наявності права підписання посадовою особою платника податку таких податкової накладної та/або розрахунку коригування; реєстрації особи, що надіслала на реєстрацію податкову накладну та/або розрахунок коригування, платником податку на момент складення та реєстрації таких податкової накладної та/або розрахунку коригування; дотримання вимог, установлених п. 192.1 ст. 192 та п. 201.10 ст. 201 Кодексу; наявності помилок під час заповнення обов`язкових реквізитів відповідно до п. 201.1 ст. 201 Кодексу; наявності суми податку на додану вартість відповідно до пунктів 200-1.3 і 200-1.9 ст. 200-1 Кодексу (для податкових накладних та/або розрахунків коригування, що реєструються після 01.07.2015); наявності в Реєстрі відомостей, що містяться у податковій накладній, яка коригується; факту реєстрації/зупинення реєстрації/відмови в реєстрації податкової накладної та/або розрахунку коригування з такими ж реквізитами; наявності підстав для зупинення реєстрації податкових накладних та/або розрахунків коригування; дотримання вимог Законів України Про електронний цифровий підпис , Про електронні документи та електронний документообіг та Порядку обміну електронними документами з контролюючими органами, затвердженого в установленому порядку.

Пунктом 13 Порядку № 1246 передбачено, що за результатами перевірок, визначених пунктом 12 цього Порядку, формується квитанція про прийняття або неприйняття, або зупинення реєстрації податкової накладної та/або розрахунку коригування (далі - квитанція).

Пунктом 14 Порядку №1246 визначено, що квитанція в електронній формі надсилається платнику податку протягом операційного дня та є підтвердженням прийняття або неприйняття, або зупинення реєстрації податкової накладної та/або розрахунку коригування. Примірник квитанції в електронній формі зберігається в ДФС.

Згідно пункту 201.16 статті 201 ПК України реєстрація податкової накладної / розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних може бути зупинена в порядку та на підставах, визначених Кабінетом Міністрів України.

Як свідчать матеріали справи, згідно квитанцій, реєстрація спірних податкових накладних була зупинена через те, що коди УКТЗЕД/ДКПП товару/послуг 2513, відсутні в таблиці даних платника податку на додану вартість, як товари/послуги, що на постійній основі постачаються (виготовляються), та їх обсяг постачання дорівнює або перевищує величину залишку обсягу придбання такого товару/послуги та обсягу його постачання, що відповідає п.1 Критеріїв ризиковості здійснення операцій.

З 01.02.2020 набрала чинності постанова Кабінету Міністрів України від 11.12.2019 № 1165 Про затвердження порядків з питань зупинення реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних , яка визначає механізм зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, організаційні та процедурні засади діяльності комісій з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі (далі - комісії контролюючих органів), права та обов`язки їх членів.

Відповідно до п. 2 Порядку № 1165 автоматизований моніторинг відповідності податкової накладної/розрахунку коригування критеріям оцінки ступеня ризиків - сукупність заходів та методів, що застосовуються контролюючим органом для виявлення ознак наявності ризиків порушення норм податкового законодавства за результатами проведення автоматизованого аналізу наявної в інформаційних системах контролюючих органів податкової інформації.

Критерій оцінки ступеня ризиків, достатній для зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі, - визначений показник автоматизованого моніторингу, що характеризує ризик.

Ризик порушення норм податкового законодавства - ймовірність складення та надання податкової накладної/розрахунку коригування для реєстрації в Реєстрі з порушенням норм пп. а або б п. 185.1 ст. 185, пп. а або б п. 187.1 ст. 187, абзацу 1 п. 201.1, 201.7, 201.10 ст. 201 ПК за наявності об`єктивних ознак неможливості здійснення операції з постачання товарів/послуг, дані про яку зазначено в такій податковій накладній/розрахунку коригування, та/або ймовірності уникнення платником податку на додану вартість (далі - платник податку) виконання свого податкового обов`язку.

Відповідно до п. 3 Порядку № 1165, податкові накладні/розрахунки коригування (крім розрахунків коригування, складених у разі зменшення суми компенсації вартості товарів/послуг їх постачальнику, та розрахунків коригування, складених на неплатника податку), що подаються для реєстрації в Реєстрі, перевіряються щодо відповідності таким ознакам безумовної реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування (далі - ознаки безумовної реєстрації):

1) податкова накладна, яка не підлягає наданню отримувачу (покупцю) та/або складена за операцією, звільненою від оподаткування;

2) обсяг постачання, зазначений платником податку в податкових накладних/розрахунках коригування (крім розрахунків коригування, поданих для реєстрації в іншому місяці, ніж місяць, в якому вони складені), зареєстрованих у Реєстрі в поточному місяці, з урахуванням поданої для реєстрації в Реєстрі податкової накладної/розрахунку коригування, становить менше 500 тис. гривень за умови, що обсяг постачання товарів/послуг, зазначений у них у поточному місяці за операціями з одним отримувачем - платником податку, не перевищує 50 тис. гривень, сума податку на додану вартість з вироблених в Україні товарів (робіт, послуг), сплачена у попередньому місяці, становить більше 20 тис. гривень, та керівник - посадова особа такого платника податку є особою, яка займає аналогічну посаду не більше ніж у трьох (включно) платників податку;

3) одночасно виконуються такі умови: загальна сума податку на додану вартість з вироблених в Україні товарів (робіт, послуг), сплачена за останні 12 календарних місяців, що передують місяцю, в якому складено податкову накладну/розрахунок коригування, платником податку та його відокремленими підрозділами, якими подано податкову накладну/розрахунок коригування на реєстрацію в Реєстрі, становить більше 1 млн. гривень; значення показника D, розрахованого згідно з цим підпунктом, становить більше 0,05. Показник D розраховується за такою формулою: D= S/T, де S - загальна сума сплачених за останні 12 календарних місяців, що передують місяцю, в якому складено податкову накладну/розрахунок коригування, сум єдиного внеску на загальнообов`язкове державне соціальне страхування та податків і зборів, контроль за справлянням яких покладено на ДПС, платником податку та його відокремленими підрозділами; T - загальна сума постачання товарів/послуг на митній території України, що оподатковуються за ставками 0, 20 і 7 відсотків, зазначеними платником податку в податкових накладних/розрахунках коригування, зареєстрованих у Реєстрі за останні 12 календарних місяців, що передують місяцю, в якому складено податкову накладну/розрахунок коригування; значення показника P є меншим, ніж значення, розраховане за такою формулою: P = Pм х 1,4, де P - сума податку на додану вартість, зазначена платником податку в податкових накладних/розрахунках коригування, зареєстрованих у Реєстрі у звітному (податковому) періоді, з урахуванням поданої на реєстрацію в Реєстрі податкової накладної/розрахунку коригування; Pм - найбільша місячна сума податку на додану вартість, зазначена у податкових накладних/розрахунках коригування, зареєстрованих платником податку в Реєстрі за останні 12 календарних місяців, що передують місяцю, в якому складено податкову накладну/розрахунок коригування. Значення показників D та P відображаються в електронному кабінеті платнику податку;

4) у податковій накладній/розрахунку коригування відображена операція з товаром за кодом згідно з УКТЗЕД та/або послугою за кодом згідно з Державним класифікатором продукції та послуг, які зазначені у таблиці даних платника податку, врахованій контролюючим органом.

Відповідно до п. 4 Порядку № 1165, у разі коли за результатами перевірки податкової накладної/розрахунку коригування визначено, що податкова накладна/розрахунок коригування відповідають одній з ознак безумовної реєстрації, визначених у пункті 3 цього Порядку, реєстрація таких податкової накладної/розрахунку коригування не зупиняється в Реєстрі.

У той же час, п. 5 Порядку № 1165 визначено, що платник податку, яким складено та/або подано для реєстрації в Реєстрі податкову накладну/розрахунок коригування, що не відповідають жодній з ознак безумовної реєстрації, перевіряється щодо відповідності критеріям ризиковості платника податку (додаток 1), показникам, за якими визначається позитивна податкова історія платника податку (додаток 2).

Податкова накладна/розрахунок коригування, що не відповідають жодній з ознак безумовної реєстрації, перевіряються щодо відповідності відображених у них операцій критеріям ризиковості здійснення операцій (додаток 3).

Згідно з приписами п. 6 Порядку № 1165, у разі коли за результатами автоматизованого моніторингу платник податку, яким складено податкову накладну/розрахунок коригування, відповідає хоча б одному критерію ризиковості платника податку, реєстрація таких податкової накладної/розрахунку коригування зупиняється.

Відповідно до п. 7 Порядку № 1165, у разі коли за результатами автоматизованого моніторингу податкової накладної/розрахунку коригування встановлено, що відображена в них операція відповідає хоча б одному критерію ризиковості здійснення операції, крім податкової накладної/розрахунку коригування, складених платником податку, який відповідає хоча б одному показнику, за яким визначається позитивна податкова історія, реєстрація таких податкової накладної/розрахунку коригування зупиняється.

Так, у разі зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі контролюючий орган протягом операційного дня надсилає (в електронній формі у текстовому форматі) в автоматичному режимі платнику податку квитанцію про зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування, яка є підтвердженням зупинення такої реєстрації.

У квитанції про зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування зазначаються: 1) номер та дата складення податкової накладної/розрахунку коригування; 2) критерій (критерії) ризиковості платника податку та/або ризиковості здійснення операцій, на підставі якого (яких) зупинено реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі, з розрахованим показником за кожним критерієм, якому відповідає платник податку; 3) пропозиція щодо надання платником податку пояснень та копій документів, необхідних для розгляду питання прийняття контролюючим органом рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі або відмову в такій реєстрації (п.п. 10-11 Порядку № 1165).

З системного аналізу наведених вище норм вбачається, що законодавцем встановлена певна послідовність прийняття рішення про реєстрацію/відмову в реєстрації ПН/РК в Реєстрі.

Так, реєстрації/відмови в реєстрації ПН/РК передує складання та направлення платником податку ПН/РК для реєстрації в ЄРПН, потім їх перевірка комісією регіонального рівня щодо відповідності ознакам безумовної реєстрації, надалі у разі невідповідності ПН/РК жодній з ознак безумовної реєстрації перевіряється безпосередньо сам платник податку, яким подано ПН/РК для реєстрації в ЄРПН, щодо відповідності критеріям ризиковості платника податку та показникам, за якими визначається позитивна податкова історія платника податку, тобто здійснюється моніторинг платника податку, а також моніторинг ПН/РК - шляхом їх перевірки щодо відповідності відображених у них операцій критеріям ризиковості здійснення операцій.

Як вбачається з матеріалів справи, контролюючим органом за результатом обробки спірних податкових накладних позивача надіслано квитанцію, згідно з якою документ прийнято, однак реєстрація зупинена у зв`язку із відповідністю операцій пункту 1 Критеріїв ризиковості здійснення операцій.

Одночасно, фіскальним органом запропоновано платнику податків надати пояснення та копії документів щодо підтвердження інформації, зазначеної в ПН/РК, для розгляду питання прийняття рішення про реєстрацію/відмову в реєстрації ПН/РК в ЄРПН.

Колегія суддів звертає увагу, що отримані позивачем квитанції про зупинення реєстрації податкових накладних містять виключно формальне посилання про необхідність надання пояснень та копій документів щодо підтвердження інформації, зазначеної в ПН/РК для розгляду питання прийняття рішення про реєстрацію/відмову в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в ЄРПН.

При цьому, пропозиція надання документів вказана без конкретизації їх переліку (тобто, не наведено переліку документів, які необхідні для розгляду питання щодо реєстрації податкових накладних) та без вказівки на норму права, котра такий містить.

Загальними вимогами, які висуваються до актів індивідуальної дії, як акта правозастосування, є його обґрунтованість та вмотивованість, тобто наведення податковим органом конкретних підстав його прийняття (фактичних і юридичних), а також переконливих і зрозумілих мотивів його прийняття.

Не конкретизування податковим органом переліку документів, які необхідно надати позивачу, призвело до необґрунтованого обмеження права платника податків бути повідомленим про необхідність надання документів за вичерпним переліком, відповідно до критерію зупинення реєстрації податкової накладної, а не будь-яких на власний розсуд.

Аналогічного висновку дійшов Верховний Суд у постановах від 23.10.2018 у справі №822/1817/18 та від 04.12.2018 у справі №821/1173/17.

Наказом Міністерства фінансів України № 520 від 12.12.2019 затверджено Порядок прийняття рішень про реєстрацію/ відмову в реєстрації податкових накладних/ розрахунків коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних (далі - Порядок №520), яким визначено механізм прийняття рішень про реєстрацію / відмову в реєстрації податкових накладних / розрахунків коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, реєстрацію яких відповідно до пункту 201.16 статті 201 ПК зупинено в порядку та на підставах, визначених Кабінетом Міністрів України.

Так, п. 4 Порядку № 520 визначено, що у разі зупинення реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування в Реєстрі платник податку має право подати копії документів та письмові пояснення стосовно підтвердження інформації, зазначеної у податковій накладній / розрахунку коригування, для розгляду питання прийняття комісією регіонального рівня рішення про реєстрацію / відмову в реєстрації податкової накладної/ розрахунку коригування в Реєстрі.

За приписами п.5 Порядку № 520 перелік документів, необхідних для розгляду питання прийняття комісією регіонального рівня рішення про реєстрацію / відмову в реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування в Реєстрі, реєстрацію яких зупинено в Реєстрі, може включати: договори, зокрема зовнішньоекономічні контракти, з додатками до них; договори, довіреності, акти керівного органу платника податку, якими оформлено повноваження осіб, які одержують продукцію в інтересах платника податку для здійснення операції; первинні документи щодо постачання/придбання товарів/послуг, зберігання і транспортування, навантаження, розвантаження продукції, складські документи (інвентаризаційні описи), у тому числі рахунки-фактури/інвойси, акти приймання-передачі товарів (робіт, послуг) з урахуванням наявності певних типових форм і галузевої специфіки, накладні; розрахункові документи та/або банківські виписки з особових рахунків; документи щодо підтвердження відповідності продукції (декларації про відповідність, паспорти якості, сертифікати відповідності), наявність яких передбачено договором та/або законодавством.

Згідно з п.6 Порядку № 520, письмові пояснення та копії документів, зазначених у пункті 5 цього Порядку, платник податку має право подати до контролюючого органу протягом 365 календарних днів, що настають за датою виникнення податкового зобов`язання, відображеного в податковій накладній / розрахунку коригування. Платник податку має право подати письмові пояснення та копії документів до декількох податкових накладних / розрахунків коригування, якщо такі податкові накладні / розрахунки коригування складено на одного отримувача - платника податку за одним і тим самим договором або якщо в таких податкових накладних / розрахунках коригування відображено однотипні операції (з однаковими кодами товарів згідно з Українською класифікацією товарів зовнішньоекономічної діяльності (УКТ ЗЕД) або кодами послуг згідно з Державним класифікатором продукції та послуг (ДКПП)).

Пунктом 7 Порядку №520 визначено, що письмові пояснення та копії документів, зазначених у пункті 5 цього Порядку, платник податку подає до ДПС в електронній формі за допомогою засобів електронного зв`язку з урахуванням вимог Законів України Про електронні документи та електронний документообіг , Про електронні довірчі послуги та Порядку обміну електронними документами з контролюючими органами, затвердженого в установленому порядку.

Відповідно до п. 9 Порядку №520, письмові пояснення та копії документів, подані платником податку до контролюючого органу відповідно до пункту 4 цього Порядку, розглядає комісія регіонального рівня.

Відповідно до п.2 Порядку № 520, прийняття рішень про реєстрацію / відмову в реєстрації податкових накладних / розрахунків коригування в Реєстрі, реєстрацію яких зупинено, здійснюють комісії з питань зупинення реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування в Реєстрі головних управлінь Державної податкової служби України в областях, м. Києві та Офісу великих платників податків ДПС (далі - комісія регіонального рівня).

Пунктом 3 Порядку № 520 визначено, що комісія регіонального рівня протягом п`яти робочих днів, що настають за днем отримання пояснень та копій документів, поданих відповідно до пункту 4 цього Порядку, приймає рішення про реєстрацію або відмову в реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування в Реєстрі та надсилає його платнику податку в порядку, встановленому статтею 42 Кодексу.

За приписами п. 11 Порядку № 520, прийняття рішень про реєстрацію/ відмову в реєстрації податкових накладних/ розрахунків коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, затвердженого наказом Мінфіна від 12.12.2019 № 520, комісія регіонального рівня приймає рішення про відмову в реєстрації податкової накладної/ розрахунку коригування в Реєстрі в разі:

- ненадання платником податку письмових пояснень стосовно підтвердження інформації, зазначеної у податковій накладній / розрахунку коригування, реєстрацію яких зупинено в Реєстрі;

- та/або ненадання платником податку копій документів відповідно до пункту 5 цього Порядку;

- та/або надання платником податку копій документів, складених/оформлених із порушенням законодавства.

Таким чином, можливість надання платником податків достатніх документів на підтвердження правомірності формування та подання податкової накладної прямо залежить від чіткого визначення податковим органом конкретного переліку необхідних документів для прийняття рішення щодо реєстрації податкової накладної. Необґрунтоване обмеження права платника податків бути повідомленим про необхідність надання документів за вичерпним переліком, відповідно до критерію зупинення реєстрації податкової накладної, а не будь-яких на власний розсуд, призводить до правової невизначеності, що не відповідає критерію обґрунтованості та пропорційності акта індивідуальної дії.

Однак, рішення про зупинення реєстрації податкової накладної не містять в собі мотивації підстав та причин віднесення операцій позивача до пункту 1 Критеріїв ризиковості здійснення операцій, як і не містять доказів наявності податкової інформації, що свідчила б про наявність ознак здійснення ризикових операцій платником з посиланням на відповідні документи.

У той же час, можливість надання платником податків вичерпного переліку документів на підтвердження правомірності формування та подання податкової накладної прямо залежить від чіткого визначення фіскальним органом конкретного виду критерію оцінки ступеня ризиків. Відтак, невиконання податковим органом законодавчо встановлених вимог щодо змісту, форми, обґрунтованості та вмотивованості акта індивідуальної дії призводить до його протиправності.

Тобто, рішення фіскального органу не відповідає наведеним вище вимогам щодо чіткості та зрозумілості, та породжують їх неоднозначне трактування, що, у свою чергу, впливає на можливість реалізації права або виконання обов`язку платником податків виконати волевиявлення суб`єкта владних повноважень.

Судом першої інстанції вірно встановлено, що позивачем було подано до контролюючого органу пояснення до податкових накладних, реєстрацію яких зупинено, та копії документів, що підтверджують здійснення господарської операції.

Так, на підтвердження факту здійснення господарських операцій за якими було сформовано спірні податкові накладні позивачем було надано:

- повідомлення з поясненнями щодо суті господарських операцій;

- документи щодо придбання реалізованого товару (видаткова накладна №19 від 23.08.2019 р., ттн №Р35 від 23.08,2019 р., зареєстровану податкову накладну №2 від 23.08.2019 р., рахунок на оплату №13 від 23.08.2019 р., договір постачання №1843-65- 19-П від 28.03.2019 р. із специфікацією №97088-65, платіжне доручення №303 від 20.11.2020 р., зареєстрована податкова накладна №152 від 20.11.2020 р., договір постачання №1843-65- 19-П від 28.03.2019 р. із специфікацією №97737-65, платіжне доручення №270 від 08.10.2020 р., зареєстрована податкова накладна №93 від 08.10.2020 р., накладна №81 від 27.03.2020 р., платіжне доручення №185 від 19.03.2020 р., зареєстрована податкова накладна №82 від 19.03.2020 р.);

- документи щодо отримання передоплати за товар (рахунок на оплату №39 від 20.11.2020 р., платіжне доручення №145 від 20.11.2020 р.);

- технічні документи на товар (паспорт, джерело живлення, сертифікати, декларація);

- документи щодо відвантаження товару (договір поставки №03/04-20-П від 02.04.2020 р., видаткова накладна №14 від 29.04.2020 р., рахунок на оплату №3 від 29.04.2020 р., ттн №Р14 від 29.04.2020 р., довіреність на отримання товару, договір перевезення вантажу №15/4 від 15.01.2020 р., акт наданих послуг з перевезення №35 від 29.04.2020 р., рахунок на оплату №29 від 05.11.2020 р., видаткова накладна №49 від 05.11.2020 р., ттн (експрес - накладна) №59000578363685, договір поставки №02/03-20-П від 11.03.2020 р., рахунок на оплату №21 від Л9.03.2020 р., видаткова накладна №12 від 27.03.2020 р., ттн №Р2 від 27.03.2020 р., договір на перевезення вантажу №25032020, платіжне доручення №51 від 19.03.2020 р., а також зареєстрована податкова накладна №266 від 27.03.2020 р. на перевезення вантажу);

- документи щодо місцезнаходження позивача (договір оренди нежитлового приміщення №61/6-2019, №61/6-2020,).

Разом з тим, колегія суддів звертає увагу, що у даній справі суд не надає оцінку реальності здійснення господарських операцій між позивачем та його контрагентом, оскільки це питання повинно досліджуватись під час здійснення податкового контролю шляхом здійснення перевірок та звірок відповідно до вимог ПК, а тому не є предметом судового розгляду у справах щодо оскарження рішень про відмову в реєстрації податкових накладних, які стосуються наявності чи відсутності підстав для зупинення та відмови у реєстрації податкових накладних згідно виключних підстав для вчинення податковим органом таких дій та прийняття рішень, що передбачені податковим законодавством, до числа яких не відноситься встановлення ані контролюючим органом, ані судом реальності господарських операцій поза межами податкового контролю та прийнятими за такими заходами контролю рішеннями.

Аналогічна правова позиція викладена у постановах Верховного Суду від 28.11.2019 у справі №1640/2650/18 та від 27.04.2020 у справі №360/1050/19.

Здійснення моніторингу відповідності податкових накладних/розрахунків коригування критеріям оцінки ступеня ризиків є превентивним заходом, спрямованим на убезпечення від безпідставного формування податкового кредиту за операціями, що не підтверджені первинними документами або підтверджені платником податку копіями документів, які складені з порушенням законодавства. Здійснення моніторингу не повинне підміняти за своїм змістом проведення податкових перевірок як способу реалізації владних управлінських функцій податкового органу.

Недотримання податковим органом вимог законодавства на етапі зупинення реєстрації податкової накладної щодо оформлення квитанції прямо вказує на те, що рішення, які прийняті на наступному етапі, тобто рішення Комісії про відмову у реєстрації податкових накладних, теж не є законними.

Аналогічна правова позиція викладена в постанові Верховного Суду від 10.04.2020 у справі №819/330/18.

Колегія суддів звертає увагу, що контролюючим органом не вказаний вичерпний перелік копій документів, які позивачу необхідно було надати податковому органу для прийняття рішення про реєстрацію спірної податкової накладної.

Натомість, позивачем до контролюючого органу надано повідомлення про подання пояснень та копій документів щодо спірних податкових накладних.

Тобто, позивачем було надано пояснення та усі необхідні документи передбачені п.5 Порядку №520, що не дає підстав для прийняття рішення про відмову в реєстрації ПН.

Згідно пункту 28 Порядку зупинення реєстрації ПН/РК, реєстрацію яких зупинено, реєструється у день настання однієї з таких подій, зокрема, набрання рішенням суду законної сили про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі.

Аналогічні норми закріплені в пункті 19 Порядку ведення Єдиного реєстру податкових накладних, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України № 1246 від 29.10.2010, згідно якого податкова накладна та/або розрахунок коригування, реєстрацію яких зупинено, реєструється у день настання однієї з таких подій, зокрема набрання рішенням суду законної сили про реєстрацію податкової накладної та/або розрахунку коригування (у разі надходження до ДФС відповідного рішення).

Відповідно до пункту 20 вказаного Порядку у разі надходження до ДФС рішення суду про реєстрацію або скасування реєстрації податкових накладних та/або розрахунків коригування, яке набрало законної сили, такі податкові накладні та/або розрахунки коригування реєструються після проведення перевірок, визначених пунктом 12 цього Порядку (крім абзацу десятого), або їх реєстрація скасовується. При цьому датою реєстрації або скасування реєстрації вважається день, зазначений в такому рішенні, або день набрання законної сили рішенням суду.

Отже, реєстрація в ЄРПН податкової накладної/розрахунку коригування, реєстрацію якої попередньо було зупинено, є повноваженням ДПС.

Виходячи з того, що у контролюючого органу були відсутні достатні правові підстави для відмови у реєстрації податкових накладних, а тому задля належного захисту порушеного права позивача необхідним є зобов`язання зареєструвати в ЄРПН відповідні податкові накладні, що буде гарантією остаточного вирішення спору між сторонами та належним способом поновлення порушених прав позивача.

Аналогічну позицію у подібних правовідносинах висловив Верховний Суд у постановах від 23 жовтня 2018 року у справі №822/1817/18, від 21 травня 2019 року у справі №0940/1240/18, від 28 листопада 2019 року у справі № 1640/2650/18 та інших.

З огляду на наведені правові норми та фактичні обставини справи колегія суддів погоджується з висновком суду першої інстанції про протиправність прийняття спірних рішень та наявності підстав для задоволення позову.

Доводи апеляційної скарги зазначених вище висновків суду першої інстанції не спростовують і не дають підстав для висновку, що судом при розгляді справи неправильно застосовано норми матеріального права, які регулюють спірні правовідносини, чи порушено норми процесуального права.

Надаючи оцінку доводам апелянта, судова колегія також приймає до уваги рішення ЄСПЛ по справі Ґарсія Руіз проти Іспанії (Garcia Ruiz v. Spain), заява № 30544/96, п. 26, ECHR 1999-1, в якому Суд зазначив, що …хоча пункт 1 статті 6 Конвенції зобов`язує суди обґрунтовувати свої рішення, це не може розумітись як вимога детально відповідати на кожний довід… .

На підставі вищенаведеного, приймаючи до уваги, що суд першої інстанції правильно встановив обставини справи та ухвалив судове рішення з додержанням норм матеріального і процесуального права, висновки суду першої інстанції доводами апелянта не спростовані, колегія суддів приходить до висновку про відсутність підстав для його зміни або скасування.

Керуючись ст.ст. 242, 250, 308, 311, 315, 316, 321, 322, 325, 328, 329 КАС України, суд

ПОСТАНОВИВ:

Апеляційну скаргу Головного управління Державної податкової служби України у Черкаській області, Державної податкової служби України залишити без задоволення, а рішення Черкаського окружного адміністративного суду від 15 червня 2021 року - без змін.

Постанова набирає законної сили з дати її прийняття та може бути оскаржена шляхом подання касаційної скарги безпосередньо до Верховного Суду у порядку та строки, визначені ст.ст. 329-331 КАС України.

Головуючий суддя: І.В. Федотов

Судді: Н.М. Єгорова

Є.В. Чаку

СудШостий апеляційний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення29.11.2021
Оприлюднено02.12.2021
Номер документу101500563
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —580/962/21

Ухвала від 19.05.2023

Адміністративне

Черкаський окружний адміністративний суд

Віталіна ГАЙДАШ

Ухвала від 17.05.2023

Адміністративне

Черкаський окружний адміністративний суд

Віталіна ГАЙДАШ

Ухвала від 22.12.2022

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Олендер І.Я.

Ухвала від 21.10.2022

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Олендер І.Я.

Ухвала від 27.07.2022

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Блажівська Н.Є.

Ухвала від 12.04.2022

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Дашутін І.В.

Ухвала від 12.01.2022

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Блажівська Н.Є.

Постанова від 29.11.2021

Адміністративне

Шостий апеляційний адміністративний суд

Федотов Ігор В'ячеславович

Ухвала від 29.11.2021

Адміністративне

Шостий апеляційний адміністративний суд

Федотов Ігор В'ячеславович

Ухвала від 16.08.2021

Адміністративне

Шостий апеляційний адміністративний суд

Федотов Ігор В'ячеславович

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні