Рішення
від 30.11.2021 по справі 640/4014/21
ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД МІСТА КИЄВА

ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД міста КИЄВА 01051, м. Київ, вул. Болбочана Петра 8, корпус 1 Р І Ш Е Н Н Я

І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И

30 листопада 2021 року м. Київ № 640/4014/21

Окружний адміністративний суд міста Києва у складі судді Добрянської Я.І., розглянувши за правилами спрощеного позовного провадження адміністративну справу

за позовом Товариства з обмеженою відповідальністю "НАШ 365" (01135, м. Київ, вул. Жилянська, буд.101а, код ЄДРПОУ 42590855)

до Національної ради України з питань телебачення і радіомовлення (01601, м. Київ, вул. Прорізна, буд.2, код ЄДРПОУ 00063928)

про визнання протиправним та скасування рішення,

В С Т А Н О В И В:

До Окружного адміністративного суду міста Києва звернулося Товариство з обмеженою відповідальністю "НАШ 365" (далі - позивач) з позовом до Національної ради України з питань телебачення і радіомовлення (далі - відповідач), в якому позивач просить суд:

- визнати протиправним та скасувати рішення відповідача №66 від 28.01.2021 Про призначення позапланової безвиїзної перевірки ТОВ НАШ 365 м. Київ (НР №01544-м від 08.11.2019, супутникове ТБ, логотип: НАШ )

Ухвалою Окружного адміністративного суду міста Києва від 02.03.2021 відкрито спрощене позовне провадження у справі без повідомлення сторін.

В обґрунтування позовних вимог позивачем зазначено про протиправність оскаржуваного рішення, прийнятого з грубим порушенням норм чинного законодавства України, без належних на те правових підстав та за відсутності допустимих доказів. Просить позов задовольнити.

Аргументуючи правомірність оскаржуваного рішення, відповідач вказав, що підставою його винесення стали лист Служби безпеки України (вх.№10/27 від 18.01.2021), а також належним чином оформлений акт моніторингу телерадіопрограми ТОВ НАШ 365 від 18.01.2021, яким зафіксовано висловлювання, що мають ознаки порушення Законів України Про телебачення і радіомовлення , Про інформацію , під час транслювання ТОВ НАШ-365 передачі Марафон . Просить у задоволенні позову відмовити у повному обсязі.

Розглянувши подані сторонами документи, всебічно і повно з`ясувавши всі фактичні обставини, на яких ґрунтується позов, об`єктивно оцінивши докази, які мають юридичне значення для розгляду справи і вирішення спору по суті, суд встановив наступне.

Товариство з обмеженою відповідальністю НАШ 365 є юридичною особою, зареєстрованою згідно законодавства України, видом діяльності якого є діяльність у сфері телевізійного мовлення. Діяльність у сфері телевізійного мовлення здійснюється позивачем на підставі ліцензії НР № 01544-м, виданої Національною радою України з питань телебачення і радіомовлення 08.11.2019, на вид мовлення: супутникове (телебачення).

28.01.2021 Національна рада прийняла рішення № 66 про призначення позапланової безвиїзної перевірки ТОВ НАШ 365 м. Київ.

Рішенням Національної ради від 28.01.2021 № 66 призначено позапланову безвиїзну перевірку діяльності ТОВ НАШ 365 , м. Київ (ліцензія на мовлення НР 01544-м від 08.11.2019), супутникове ТБ, логотип НАШ , з метою перевірки дотримання вимог: абзацу 4 ч.2 ст.6 Закону України Про телебачення і радіомовлення ; п. а) та в) ч.1 ст.59 Закону України Про телебачення і радіомовлення ; ч.1 ст. 28 Закону України Про інформацію .

Вважаючи, що оскаржуване рішення відповідача є протиправним, прийнятим з грубим порушенням норм законодавства України, без належних на те правових підстав та за відсутності допустимих доказів, позивач звернувся з даним позовом до суду.

Всебічно і повно з`ясувавши фактичні обставини справи, на яких ґрунтується позов, дослідивши надані позивачем та відповідачем докази, суд приходить до наступних висновків.

Правові засади діяльності Національної ради України з питань телебачення і радіомовлення (далі - Національна рада) як конституційного, постійно діючого, колегіального, наглядового та регулюючого державного органу в галузі телерадіомовлення визначено Законом України Про Національну раду України з питань телебачення і радіомовлення від 23.09.1997 №538/97-ВР (далі - Закон №538/97-ВР).

Національна рада є юридичною особою, має печатку із своїм найменуванням та зображенням Державного Герба України.

Діяльність Національної ради ґрунтується на принципах законності, незалежності, об`єктивності, прозорості, доступності для громадськості, врахування культурної, ідеологічної та політичної багатоманітності в суспільстві, врахування загальновизнаних міжнародних норм та стандартів у галузі телерадіомовлення, повноти і всебічного розгляду питань та обґрунтованості прийнятих рішень (ч. 1 ст. 3 Закону №538/97-ВР).

При цьому, Національна рада не може делегувати свої повноваження третім особам. Член Національної ради не може одноосібно здійснювати функції, покладені на Національну раду (ч. 2 ст. 3 Закону №538/97-ВР).

Між тим, відносини, що виникають у сфері телевізійного та радіомовлення на території України, визначає правові, економічні, соціальні, організаційні умови їх функціонування, спрямовані на реалізацію свободи слова, прав громадян на отримання повної, достовірної та оперативної інформації, на відкрите і вільне обговорення суспільних питань відповідно до Конституції України та Закону України Про інформацію регулює Закон України Про телебачення і радіомовлення від 21.12.1993 №3759-XII (далі - Закон №3759-XII).

Дія цього Закону поширюється на відносини між суб`єктами діяльності в галузі телебачення і радіомовлення незалежно від їхньої форми власності, мети створення, виду статутної діяльності, а також від способу розповсюдження телерадіопрограм та передач, розрахованих на масове приймання споживачами (ч. 1 ст. 2 Закону №3759-XII).

Відповідно до положень ч.1 ст. 3 Закону №3759-XII законодавство України про телебачення і радіомовлення складається з Конституції України, Закону України "Про інформацію", цього Закону, законів України "Про Суспільне телебачення і радіомовлення України", "Про Національну раду України з питань телебачення і радіомовлення", "Про телекомунікації", "Про радіочастотний ресурс України", міжнародних договорів, згода на обов`язковість яких надана Верховною Радою України.

Положеннями ч. 3 та 4 ст. 7 Закону №3759-XII встановлено, що забезпечення формування та реалізація державної політики у сфері телебачення і радіомовлення покладаються на центральний орган виконавчої влади.

Єдиним органом державного регулювання діяльності у сфері телебачення і радіомовлення незалежно від способу розповсюдження телерадіопрограм і передач є Національна рада України з питань телебачення і радіомовлення (далі - Національна рада).

Згідно з ч.1 ст. 70 Закону №3759-XII Національна рада здійснює контроль за дотриманням та забезпечує виконання вимог: законодавства України у сфері телебачення і радіомовлення; Закону України "Про рекламу" щодо спонсорства і порядку розповсюдження реклами на телебаченні і радіомовленні; законодавства про захист суспільної моралі; законодавства про кінематографію щодо квоти демонстрування національних фільмів та щодо розповсюдження чи демонстрування телерадіоорганізаціями творів, розповсюдження і демонстрування яких заборонено законодавством про кінематографію; законодавства про вибори.

Відповідно до ч.1 ст.17 Закону №538/97-ВР Національна рада в межах своїх повноважень приймає регуляторні акти, у тому числі нормативно-правові, а також інші акти індивідуальної дії.

Положеннями ст. 13 Закону №538/97-ВР передбачено, що Національна рада здійснює: нагляд за дотриманням телерадіоорганізаціями та провайдерами програмної послуги вимог законодавства у галузі телерадіомовлення; нагляд за дотриманням ліцензіатами вимог законодавства України щодо реклами та спонсорства у сфері телерадіомовлення; нагляд за дотриманням ліцензіатами ліцензійних умов та умов ліцензій; нагляд за дотриманням ліцензіатами визначеного законодавством порядку мовлення під час проведення виборчих кампаній та референдумів; нагляд за дотриманням стандартів та норм технічної якості телерадіопрограм; нагляд за дотриманням телерадіоорганізаціями законодавства України у сфері кінематографії; нагляд за дотриманням телерадіоорганізаціями вимог законодавства України щодо частки національного аудіовізуального продукту; нагляд за дотриманням телерадіоорганізаціями, які здійснюють радіомовлення, вимог законодавства України щодо часток пісень (словесно-музичних творів) державною мовою та офіційними мовами Європейського Союзу в обсязі пісень, поширених протягом доби, а також протягом часових проміжків, визначених законом; нагляд за дотриманням телерадіоорганізаціями, які здійснюють радіомовлення, вимог законодавства України щодо обсягу ведення передач державною мовою; нагляд за дотриманням телерадіоорганізаціями законодавства у сфері захисту суспільної моралі; нагляд за дотриманням телерадіоорганізаціями вимог законодавства щодо складу їх засновників (власників), а також частки іноземних інвестицій у їх статутному капіталі; застосування в межах своїх повноважень санкцій відповідно до закону; офіційний моніторинг телерадіопрограм; контроль та нагляд за дотриманням телерадіоорганізаціями та провайдерами програмної послуги вимог щодо розкриття інформації про кінцевих бенефіціарних власників (контролерів), а за їх відсутності - про всіх власників та учасників телерадіоорганізації або провайдера програмної послуги і всіх фізичних осіб та власників і учасників юридичних осіб на всіх рівнях ланцюга володіння корпоративними правами телерадіоорганізації або провайдера програмної послуги, про пов`язаних осіб та про структуру власності телерадіоорганізації або провайдера програмної послуги. Контроль здійснюється шляхом подання Національною радою запитів про надання інформації до органів державної влади та органів місцевого самоврядування, фізичних і юридичних осіб, запитів на отримання інформації з державних реєстрів, а також запитів про надання інформації до компетентних органів іноземних держав відповідно до міжнародних нормативно-правових актів, ратифікованих Верховною Радою України; нагляд за дотриманням телерадіоорганізаціями вимог щодо надання звітної інформації (звітів) про використання об`єктів авторського права і (або) суміжних прав, а саме музичних творів, аудіовізуальних творів, фонограм (відеограм) та зафіксованих у них виконань, у телерадіоефірі телерадіоорганізацій.

Аналіз наведених положень дає суду підстави дійти до висновку, що Національна рада є конституційним, постійно діючим колегіальним органом, метою діяльності якого є нагляд за дотриманням законів України у сфері телерадіомовлення, а також здійснення регуляторних повноважень, зокрема, нагляд за дотриманням телерадіоорганізаціями та провайдерами програмної послуги вимогам законодавства у галузі телерадіомовлення.

Відповідно до ст. 11, 13 та 17 Закону №538/97-ВР, ст. 1, 37, 71, 73 та 74 Закону України "Про телебачення і радіомовлення" рішенням Національної ради України з питань телебачення і радіомовлення від 08.02.2012 №115, яке зареєстровано в Міністерстві юстиції України 24.02.2012 №313/20626 затверджено Інструкцію про порядок здійснення перевірок телерадіоорганізацій та провайдерів програмної послуги, оформлення матеріалів про адміністративні правопорушення та про порушення законодавства про рекламу, яка визначає порядок здійснення моніторингу телерадіопрограм, організації та проведення перевірок, оформлення результатів перевірок ліцензіатів уповноваженими особами Національної ради України з питань телебачення і радіомовлення (далі - Інструкція).

Суд звертає увагу, що Інструкція зареєстрована в Міністерстві юстиції України, станом на час вирішення спору по суті в судовому порядку нечинною не визнавалась.

Відповідно до п. 2 розділу І Інструкції, акт моніторингу - службовий документ, складений уповноваженою особою Національної ради, в якому відображаються результати моніторингу;

моніторинг - комплекс заходів, спрямованих на фіксацію і аналіз мовлення або програмної послуги, який здійснюється шляхом запису, перегляду (прослуховування) телерадіопрограм, що розповсюджуються ліцензіатами.

Пунктом 1 розділу II Інструкції передбачено, що об`єктами моніторингу є телерадіопрограми, які транслюються (ретранслюються) на території України, та телерадіопрограми, що надаються у складі програмної послуги.

Уповноваженими особами, які здійснюють моніторинг, є: представники Національної ради в Автономній Республіці Крим, областях, містах Києві та Севастополі, працівники секретаріатів представників Національної ради, а також працівники відповідних структурних підрозділів Національної ради, до посадових обов`язків яких належить здійснення моніторингу (п. 2 розділу II Інструкції).

Відповідно до пункту 3 Розділу III Інструкції одними із підстав для призначення позапланових перевірок є: виявлення Національною радою під час проведення моніторингу телерадіопрограм, а також програм, що надаються у складі програмної послуги, ознак порушення ліцензіатом вимог законодавства та/або умов ліцензії;

обгрунтоване звернення фізичних і юридичних осіб, органів державної влади та місцевого самоврядування, що свідчить про наявність ознак порушень ліцензіатом вимог законодавства та/або умов ліцензії.

Згідно з п. 4 розділу II Інструкції моніторинг телерадіопрограм телерадіоорганізацій передбачає:

запис та збереження телерадіопрограм спеціалізованим технологічним обладнанням для приймання, запису і зберігання телерадіопрограм;

перегляд (прослуховування) записаних телерадіопрограм;

аналіз отриманих результатів і складання акта моніторингу;

зберігання записів телерадіопрограм (за необхідності).

Тобто, п. 4 розділу II Інструкції передбачає складові елементи моніторингу, у тому числі аналіз отриманих даних, однак не містить вимоги щодо зазначення такого аналізу безпосередньо в акті моніторингу. Між тим, пунктом 7 розділу II Інструкції визначено, що в акті моніторингу телерадіопрограм телерадіоорганізації зазначають: найменування телерадіоорганізації; номер ліцензії; технічні параметри мовлення; вихідні дані (логотип, позивні); дату мовлення ліцензіата, що є предметом моніторингу; час початку програм (передач) (за необхідності); елементи програмного наповнення (за необхідності); назву програм (передач) (за необхідності); мову програм (передач) (за необхідності); жанр (тип) програм (передач) (за необхідності); програми (передачі) власного виробництва (за необхідності); національний/іноземний аудіовізуальний продукт (за необхідності); хронометраж програм (передач) (за необхідності); посаду, прізвище та ініціали уповноваженої особи, яка здійснила моніторинг; дату складання акта моніторингу; іншу інформацію залежно від предмета та виду моніторингу.

З вказаного слідує, що обов`язково в акті моніторингу має бути вказано: найменування телерадіоорганізації; номер ліцензії; технічні параметри мовлення; вихідні дані (логотип, позивні); дату мовлення ліцензіата, що є предметом моніторингу посаду, прізвище та ініціали уповноваженої особи, яка здійснила моніторинг; дату складання акта моніторингу.

Судом встановлено, що приймаючи оскаржуване рішення, Національною радою було взято до уваги лист Служби безпеки України (вх. № 10/27 від 18.01.2021), а також належним чином оформлений акт моніторингу телерадіопрограми ТОВ НАШ 365 від 18.01.2021, який зафіксував висловлювання, що мають ознаки порушення Законів України Про телебачення і радіомовлення , Про інформацію , під час транслювання ТОВ НАШ 365 передачі Марафон .

Судом досліджено лист Департаменту захисту національної державності Служби безпеки України від 18.01.2021 №5/4/1-463 щодо проведення моніторингу. Вказаним листом зазначено про отриману Департаментом інформацію про те, що 15.01.2021 в ході трансляції передачі Марафон в ефірі ТК НАШ (ТОВ НАШ 365 , ЄДРПОУ - 42590855, м. Київ, вул. Жилянська. 101-а) відбулася демонстрація матеріалів, що містять окремі ознаки прихованого заклику екс-депутаткою ВР України ОСОБА_1 до агресивних дій, елементи пропаганди розпалювання національної ворожнечі та ненависті, яка в умовах активного застосування Російською Федерацією технологій гібридної війни проти України може завдати шкоди національній безпеці нашої держави. З метою недопущення порушень вимог ч.2 ст. 6, ч.5 ст.28 Закону України Про телебачення і радіомовлення , відповідача запрошено провести вивчення зазначеного факту та, у разі виявлення порушень чинного законодавства, розглянути питання щодо вжиття заходів правового реагування в межах визначеної нормативно-правовими актами компетенції.

Також, в матеріалах справи наявна копія акту моніторингу телерадіопрограми ТОВ НАШ 365 від 18.01.2021, складена т.в.о. начальника відділу моніторингу Ложечніковим А.В., що спростовує сумніви позивача щодо його наявності та врахування під час винесення оскаржуваного рішення.

Суд також звертає увагу, що наявний в матеріалах акт моніторингу відповідає вимогам п.7 розділу II Інструкції.

Крім цього, згідно п. 1 розділу III Інструкції Національна рада здійснює наглядові повноваження, зокрема шляхом здійснення моніторингу телерадіопрограм, а також проведення перевірок (планових або позапланових, виїзних або безвиїзних).

Плановою перевіркою телерадіоорганізації вважається перевірка діяльності телерадіоорганізації, яка проводиться через рік з дати видачі ліцензії на мовлення або у зв`язку із закінченням строку дії ліцензії та передбачена планом проведення перевірок.

Виїзна перевірка - планова або позапланова перевірка ліцензіата уповноваженими особами Національної ради, що передбачає проведення перевірки за місцезнаходженням ліцензіата.

Відповідно до п. 3 розділу III Інструкції підставами для призначення позапланових перевірок є, зокрема, виявлення Національною радою під час проведення моніторингу телерадіопрограм, а також програм, що надаються у складі програмної послуги, ознак порушення ліцензіатом вимог законодавства та/або умов ліцензії.

Пунктами 5, 6 розділу III Інструкції встановлено, що планові та позапланові перевірки проводяться на підставі рішення Національної ради. У рішенні Національної ради про призначення позапланової перевірки зазначають найменування або прізвище, ім`я, по батькові ліцензіата, щодо якого буде проводитися перевірка, підстава для призначення перевірки та предмет перевірки.

На підставі рішення Національної ради про призначення перевірки видається наказ про призначення перевірки, в якому зазначають найменування або прізвище, ім`я, по батькові ліцензіата, щодо якого буде проводитися перевірка, підстави для призначення перевірки та предмет перевірки. Наказ підписує голова Національної ради (особа, яка виконує його обов`язки).

Аналіз наведеного дає суду підстави дійти до висновку, що виявлення Національною радою під час проведення моніторингу телерадіопрограм, а також програм, що надаються у складі програмної послуги, ознак порушення ліцензіатом вимог законодавства та/або умов ліцензії є підставою для призначення позапланових перевірок.

Отже, інформація, отримана під час моніторингу, яка фіксується в акті моніторингу, може бути використана для проведення перевірок ліцензіатів.

В той же час, судом в ході розгляду справи встановлено, що моніторинг телепередачі Товариства з обмеженою відповідальністю НАШ 365 за 18.01.2021 здійснено т.в.о. начальника відділу моніторингу та Ложечніковим А.В .

Приписами ч. 6 ст.12 Закону №538/97-ВР передбачено, що працівники апарату Національної ради є державними службовцями, категорії посад яких прирівнюються до відповідних категорій посад працівників апарату Кабінету Міністрів України.

Відповідно до ч. 1 ст.8 Закону України Про державну службу державні службовці виконують також інші обов`язки, визначені у положеннях про структурні підрозділи державних органів та посадових інструкціях.

Рішенням Національної ради №1791 від 05.10.2017 затверджено положення про структурні підрозділи Національної ради, зокрема, Положення про відділ моніторингу та аналізу телерадіомовлення управління контролю та аналізу телерадіомовлення (далі - Положення), основним із завдань якого є здійснення офіційного моніторингу телерадіопрограм телерадіоорганізацій та телерадіопрограм, які надаються у складі програмної послуги.

В пункті 4 Положення вказується, що відділ моніторингу та аналізу телерадіомовлення: здійснює моніторинг телерадіопрограм телерадіоорганізацій та телерадіопрограм, які надаються у складі програмної послуги, на предмет дотримання вимог чинного законодавства та умов ліцензії, забезпечує роботу моніторингового центру Національної ради; аналізує стан дотримання телерадіоорганізаціями чинного законодавства України, зокрема щодо реклами, виборчого законодавства, авторського права та суміжних прав, кінематографії, спонсорської діяльності, законодавства про мови; аналізує забезпечення свободи слова і масової інформації, прав і законних інтересів телеглядачів і радіослухачів, виробників звукової та візуальної інформації; аналізує результати моніторингу мовлення телерадіоорганізацій; готує аналітичні матеріали, систематизує інформацію щодо суб`єктів телерадіомовлення, які діють на території України;... .

Таким чином, зважаючи на наведене суд приходить до висновку, що акт моніторингу ефіру Товариства з обмеженою відповідальністю НАШ 365 за 18.01.2021 року складено уповноваженою особою Національної ради у передбачений законом спосіб.

Посилання позивача на те, що винесення відповідачем оскаржуваного рішення про призначення позапланової безвиїзної перевірки свідчить про дискримінацію, втручання у право свободи вираження поглядів, неправильне відображення суті та змісту передачі, а також цензуру, судом не приймаються.

Суд зазначає, що дослідження та надання оцінки висловлювань осіб, що пролунали в етері ТОВ НАШ 365 , а саме 15.01.2021 у передачі Марафон виходить за межі даного спору.

Крім того, актом здійснення моніторингу виявлено саме ознаки порушення, а не встановлено факту самого порушення, підтвердити чи спростувати які буде можливо безпосередньо проведенням перевірки.

В свою чергу, дотримання відповідачем норм законодавства при винесення оскаржуваного рішення свідчить про необґрунтованість доводів ТОВ НАШ в частині незаконності призначення відповідачем позапланової безвиїзної перевірки.

Враховуючи викладені обставини суд вважає, що наведені обставини свідчать про відсутність підстав для задоволення позовних вимог.

Принцип заснованості на законі дістав свого закріплення у ч.2 ст.19 Конституції України, в якій зазначається, що органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов`язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України. Інакше кажучи, межі діяльності суб`єктів публічної адміністрації обмежені положеннями законодавчих актів. Наведене конституційне положення є способом розширеного викладення принципу "дозволено тільки те, що прямо передбачено законом".

Статтею 90 Кодексу адміністративного судочинства України (далі - КАС України) передбачено, що суд оцінює докази, які є у справі, за своїм внутрішнім переконанням, що ґрунтується на їх безпосередньому, всебічному, повному та об`єктивному дослідженні. Жодні докази не мають для суду наперед встановленої сили. Суд оцінює належність, допустимість, достовірність кожного доказу окремо, а також достатність і взаємний зв`язок доказів у їх сукупності. Суд надає оцінку як зібраним у справі доказам в цілому, так і кожному доказу (групі однотипних доказів), що міститься у справі, мотивує відхилення або врахування кожного доказу (групи доказів).

Надаючи оцінку кожному окремому специфічному доводу всіх учасників справи, що мають значення для правильного вирішення адміністративної справи, суд застосовує позицію ЄСПЛ (в аспекті оцінки аргументів учасників справи у касаційному провадженні), сформовану в пункті 58 рішення у справі "Серявін та інші проти України" (№ 4909/04): згідно з його усталеною практикою, яка відображає принцип, пов`язаний з належним здійсненням правосуддя, у рішеннях судів та інших органів з вирішення спорів мають бути належним чином зазначені підстави, на яких вони ґрунтуються; хоча пункт 1 статті 6 Конвенції зобов`язує суди обґрунтовувати свої рішення, його не можна тлумачити як такий, що вимагає детальної відповіді на кожен аргумент; міра, до якої суд має виконати обов`язок щодо обґрунтування рішення, може бути різною в залежності від характеру рішення (рішення у справі "Руїс Торіха проти Іспанії" (Ruiz Torija v. Spain) № 303-A, пункт 29).

Наведена позиція ЄСПЛ також застосовується у практиці Верховним Судом, що, як приклад, відображено у постанові від 28.08.2018 (справа № 802/2236/17-а).

Беручи до уваги наведене, виходячи з меж заявлених позовних вимог, системного аналізу положень чинного законодавства України, оцінки поданих сторонами доказів за своїм внутрішнім переконанням, що ґрунтується на всебічному, повному і об`єктивному розгляді всіх обставин справи в їх сукупності, виходячи з наведених висновків в цілому, суд дійшов висновку про відсутність підстав для задоволення позову.

Питання розподілу судових витрат, відповідно до норм статті 139 КАС України, судом не вирішується з огляду на відмову у задоволенні позовних вимог ТОВ НАШ 365 .

Керуючись статтями 6, 72-77,241-246, 250, 255 КАС України, суд

В И Р І Ш И В :

У задоволенні адміністративного позову Товариства з обмеженою відповідальністю "НАШ 365" (01135, м. Київ, вул. Жилянська, буд.101а, код ЄДРПОУ 42590855) до Національної ради України з питань телебачення і радіомовлення (01601, м. Київ, вул. Прорізна, буд.2, код ЄДРПОУ 00063928) про визнання протиправним та скасування рішення, - відмовити.

Рішення набирає законної сили відповідно до ст.255 КАС України та може бути оскаржене до суду апеляційної інстанції за правилами, встановленими ст. 293, 295, 296 КАС України.

Суддя Я.І. Добрянська

Дата ухвалення рішення30.11.2021
Оприлюднено02.12.2021

Судовий реєстр по справі —640/4014/21

Рішення від 30.11.2021

Адміністративне

Окружний адміністративний суд міста Києва

Добрянська Я.І.

Ухвала від 23.11.2021

Адміністративне

Окружний адміністративний суд міста Києва

Добрянська Я.І.

Ухвала від 02.03.2021

Адміністративне

Окружний адміністративний суд міста Києва

Добрянська Я.І.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмТелеграмВайберВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні