Рішення
від 30.11.2021 по справі 400/1827/21
МИКОЛАЇВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

МИКОЛАЇВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

Р І Ш Е Н Н Я

І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И

30 листопада 2021 р. № 400/1827/21 м. Миколаїв

Миколаївський окружний адміністративний суд, у складі судді Устинова І.А., розглянув у письмовому провадженні адміністративну справу

за позовом:Фермерського господарства "ЕЛІТА-АГРО", вул. Паркова, 22, с. Велика Солона, Єланецький район, Миколаївська область, 55534,

до відповідача:Державної податкової служби України, Львівська площа, 8, м. Київ 53, 04053, Головного управління ДПС у Миколаївській області, вул. Лягіна, 6, м. Миколаїв, 54001,

про:визнання протиправним та скасування рішення від 15.07.2020 № 1736327/36902716; зобов`язання зареєструвати податкову накладну від 28.06.2020 № 5 датою її подання,

ВСТАНОВИВ:

Фермерське господарство ЕЛІТА-АГРО (далі - позивач) звернулось до адміністративного суду з позовом до Головного управління ДПС у Миколаївській області (далі - відповідач-1) Державної податкової служби України (далі - відповідач-2 або ДПС) з вимогами:

визнати протиправним та скасувати рішення Комісії з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних від 15.07.2020 року №1736327/36902716 про відмову у реєстрації податкової накладної №5 від 28.06.2020р.;

зобов`язати Державну податкову службу України зареєструвати податкову накладну №5 від 28.06.2020р. складену ФГ ЕЛІТА-АГРО , в Єдиному реєстрі податкових накладних датою її фактичного подання.

Свої позовні вимоги позивач обґрунтував тим, що фермерським господарством 28.06.2020 року було складено податкову накладну №5 та відповідно до вимог п.201.10 ст.201 ПК України, позивач подав зазначену податкову накладну на реєстрацію до Єдиного реєстру податкових накладних. Рішенням відповідача реєстрація такої податкової накладної була зупинена з підстав ненадання позвичаем до контролюючого органу доказів здійснення господарських операцій, зазначених у поданій на реєстрацію податковій накладній. Запропоновано надати пояснення та копії документів щодо підтвердження інформації, зазначеної у податкових накладних. Позивачем на виконання пп.3 п.11 Порядку зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, були надані пояснення та копії документів. Незважаючи на це, відповідачем прийнято рішення про відмову у реєстрації податкових накладних з підстав ненадання платником податку: зовнішньоекономічних контрактів, договорів, довіреностей, актів керівного органу платника податку, якими оформлено повноваження осіб, які одержують продукцію в інтересах платника податку для здійснення операції, первинних документів щодо постачання/придбання товарів/послуг, зберігання і транспортування, навантаження, розвантаження продукції, складських документів, у тому числі рахунків-фактури/інвойси, актів приймання-передачі товарів з урахуванням певних типових форм та галузевої специфіки, накладних; розрахункових документів та/або банківських виписок з особових рахунків. Позивач з цим не погоджується, оскільки подавав до контролюючого органу пояснення та копії всіх наявних документів, проте відповідачем протиправно прийняті рішення про відмову в реєстрації податкової накладної.

Від уповноваженої особи на самопредставництво Державної податкової служби України та ГУ ДПС у Миколаївській області надійшов відзив на позов, в якому представник просив в задоволенні позову відмовити. Свою позицію аргументував тим, що зупинення реєстрації податкової накладної, так і відмова в її реєстрації, є окремими послідовними складовими частинами (етапами) загального процесу реєстрації податкових накладних, який є обов`язковою передумовою для віднесення покупцем сум податку на додану вартість до складу податкового кредиту та формування податкових зобов`язань. Рішенням комісії ГУ ДПС відмовлено в реєстрації податкової накладної з підстав ненадання платником відповідних документів,. Наслідки для податкового обліку створює лише фактичний рух активів, що є обов`язковою умовою для формування податкових вигод, то контролюючий орган на вимогу приписів Порядку прийняття рішень про реєстрацію/відмову в реєстрації податкових накладних/розрахунків коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних відмовив у реєстрації податкової накладної, що спрямовано на попередження податкового законодавства позивачем та його контрагентами. Податкова вигода може бути визнана необґрунтованою, зокрема, у випадках, якщо для цілей оподаткування операції обліковані не у відповідності з їх дійсним економічним змістом або враховані операції, що не обумовлені розумним економічними або іншими причинами. Відповідач вважає, що позивач не надав обґрунтованих доводів щодо порушення його прав та законних інтересів з боку відповідачів, що свідчить про недоведеність позовних вимог.

У відповіді на відзив позивач підтримав позовні вимоги та просив їх задовольнити повністю.

Ухвалою 12.04.2021 року провадження у справі відкрито за правилами спрощеного позовного провадження відповідно до вимог ст.260 КАС України (без виклику сторін у судове засідання).

Ухвалою від 30.11.2021р. суд замінив у справі відповідача Головне управління ДПС у Миколаївській області (код ЄДРПОУ 43144729) на його правонаступника - Головне управління ДПС у Миколаївській області (код ЄДРПОУ 44104027).

Відповідно до ст. 262 КАС України справа розглядається в порядку письмового провадження. Датою ухвалення судового рішення в порядку письмового провадження є дата складання повного судового рішення (ч. 5 ст. 250 КАС України).

З`ясувавши фактичні обставини, на яких ґрунтуються позовні вимоги, оцінивши докази, які мають значення для розгляду справи і вирішення спору по суті, дослідивши матеріали, що містяться у справі, суд встановив наступне.

Фермерське господарство ЕЛІТА-АГРО зареєстровано в якості юридичної особи в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців 31.05.2011 року за номером запису 151210200000000485.

Основним видом діяльності фермерського господарства є вирощування зернових культур (крім рису), бобових культур і насіння олійних культур.

Платником податку на додану вартість позивача зареєстровано з 01.06.2011р.

Для забезпечення можливості здійснення основного виду діяльності ФГ ЕЛІТА- АГРО укладено договори оренди землі, що підтверджується довідками з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно, Реєстру прав на нерухоме майно, Державного реєстру іпотек, Єдиного реєстру відчуження об`єктів нерухомого майна (а.с.27-29, 35-37, 45-46, 51-52).

В рамках здійснення господарської діяльності, 09 вересня 2019 року на підставі договору поставки №897/19/МР від 04.03.2019р. та специфікації №7 від 04.03.2019р., Позивач придбав суспензійну емульсію для обробки Авіценна кількістю 15 л, про що свідчать: видаткова накладна № /09/00215 від 09.09.2019р., рахунок-фактура №7007 від 03.09.2019р. та платіжне доручення №126 від 26.09.2019р.

20 та 23 вересня 2019 року, на підставі договору купівлі-продажу №1 від 8.01.2019р., позивач придбав паливо дизельне ЛП-Л-ЄВР05-В0(27 10 19 43 00) кількістю 570 л, про що свідчать: видаткові накладні №238 від 20.09.2019р., №242 від 23.09.2019р. та платіжне доручення №124 від 20.09.2019р.

16.10.2019 року на підставі договору поставки №МВ-57/19 від 13.05.2019р. та специфікацїї №2 від 25.09.2019р., позивач придбав добрива Амофос 10:46 б/б кількістю 20 т, про що свідчать: видаткова накладна №2755 від 16.10.2019р., рахунок на оплату №2570 від 5.09.2019р., платіжне доручення №128 від 27.09.2019р.

03.07.2019р. ФГ ЕЛІТА-АГРО (Постачальник) уклало з ТОВ СП НІБУЛОН (Покупець) договір поставки №1226/2019, відповідно до умов якого Постачальник зобов`язався поставити і передати у власність Покупцю сільськогосподарську продукції власного виробництва в асортименті, за ціною, якістю, кількістю та на умовах, узгоджених з покупцем і вказаних у Договорі та в Додатках до Договору, а покупець зобов`язується здійснити приймання та оплату Товару.

Згідно п.2.3 Договору, Постачальник зобов`язується здійснити поставку Товару на термінал в місці призначення за Базисом поставки та у строк, що вказані у Додатках до Договору.

Умовами п. 3.1. Договору, сторони погодили, що ціна Товару визначається згідно з Додатками до Договору і дійсна протягом строку поставки, вказаного у Додатках до Договору.

28.06.2020р. позивачем укладено Додаток №ВЗ_11 до Договору поставки №1226/2019 від 03.07.2019 р. з ТОВ СП Нібулон про поставку 26,500 тонн ячменю 3-го класу, який відповідає вимогам ДСТУ 3769-98, українського походження, врожаю 2020р. на загальну суму 131 280,90 грн. з ПДВ.

Відповідно до п. 4 Додатка №ВЗ_11 до Договору поставки №1226/2019 від 03.07.2019, 28.06.2020р. зазначений товар був поставлений Покупцю в Філія Вознесенська ТОВ СП НІБУЛОН , про що свідчать: товаро-транспортна накладна №454608 від 28.06.2020р., довіреність №335/1 від 28.06.2020р. на отримання товару та видаткова накладна №5 від 28.06.2020р.

По факту поставки товару та підписання видаткових накладних, позивачем складено та направлено для реєстрації в Єдиному реєстрі податкових накладних податкову накладну №5 від 28.06.2020р. на суму 131 280,90 грн., в тому числі ПДВ 21880,15 грн

Згідно квитанції від 03.07.2020р. №9153971310 податкову накладну №5 від 28.06.2020р. доставлено до ДПС України, документ прийнято, реєстрація зупинена.

Підставами для зупинення реєстрації податкової накладної вказано: коди УКТЗЕД/ДКПП товару/послуг 1003, відсутні в таблиці даних платника податку на додану вартість, як товар и/послуги, що на постійній основі постачаються (виготовляються), та їх обсяг постачання дорівнює або перевищує величину залишку обсягу придбання такого товару/послуги та обсягу його постачання, що відповідає п.1 Критеріїв ризиковості здійснення операцій .

Позивачу запропоновано надати пояснення та копії документів щодо підтвердження інформації, зазначеної в ПН/PK для розгляду питання прийняття рішення про реєстрацію/відмову в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в ЄРПН.

У зв`язку з чим, позивач 10.07.2020 року сформував та подав в електронному вигляді повідомлення №1 про подання пояснень та копій документів щодо податкових -накладних/розрахунків коригувань, реєстрацію яких зупинено та додав документ №1 від 10.07.2020р. форми 4-сг (річна) Звіт про посівні площі сільськогосподарських культур 7985.

Проте, Комісією ГУ ДПС у Миколаївській області з питань зупинення реєстрації податкової накладної/ розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, прийнято рішення від 15.07.2020р. №1736327/36902716 про відмову у реєстрації податкової накладної №5 від 28.06.2020р. в Єдиному реєстрі податкових накладних.

Підставою відмови вказано: неподання платником податку копій документів: поговорів, довіреностей, актів керівного органу платника податку, якими оформлено повноваження осіб, які одержують продукцію в інтересах платника податку для здійснення операції; первинних документів щодо постачання/придбання товарів/послуг, зберігання і транспортування, навантаження, розвантаження продукції, складські документи (інвентаризаційні описи), у тому числі рахунків-фактури/інвойси, актів приймання-передачі товарів (робіт, послуг) з урахуванням наявності певних типових форм та галузевої специфіки, накладні (документи, які не надано підкреслити);) розрахункових документів та/або банківських виписок з особових рахунків .

Позивач вважає вказане рішення безпідставним та необгрунтованим, тому звернувся до суду з даним позовом.

Вирішуючи спір по суті, суд виходить з наступного.

Відповідно до п.201.1 Податкового кодексу України на дату виникнення податкових зобов`язань платник податку зобов`язаний скласти податкову накладну в електронній формі з дотриманням умови щодо реєстрації у порядку, визначеному законодавством, кваліфікованого електронного підпису уповноваженої платником особи та зареєструвати її в Єдиному реєстрі податкових накладних у встановлений цим Кодексом термін.

Відповідно до п.201.10 Кодексу, при здійсненні операцій з постачання товарів/послуг платник податку - продавець товарів/послуг зобов`язаний в установлені терміни скласти податкову накладну, зареєструвати її в Єдиному реєстрі податкових накладних та надати покупцю за його вимогою.

Відповідно до п.201.16 Кодексу реєстрація податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних може бути зупинена в порядку та на підставах, визначених Кабінетом Міністрів України.

Відповідно до п.6 Порядку зупинення реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, який затверджений постановою Кабінету Міністрів України №1165 від 11.12.2019, у разі коли за результатами автоматизованого моніторингу платник податку, яким складено податкову накладну/розрахунок коригування, відповідає хоча б одному критерію ризиковості платника податку, реєстрація таких податкової накладної/розрахунку коригування зупиняється.

Пунктами 10, 11 Порядку, передбачено, що у разі зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі контролюючий орган протягом операційного дня надсилає (в електронній формі у текстовому форматі) в автоматичному режимі платнику податку квитанцію про зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування, яка є підтвердженням зупинення такої реєстрації.

У квитанції про зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування зазначаються: 1) номер та дата складення податкової накладної/розрахунку коригування; 2) критерій (критерії) ризиковості платника податку та/або ризиковості здійснення операцій, на підставі якого (яких) зупинено реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі, з розрахованим показником за кожним критерієм, якому відповідає платник податку; 3) пропозиція щодо надання платником податку пояснень та копій документів, необхідних для розгляду питання прийняття контролюючим органом рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі або відмову в такій реєстрації.

Відповідно до п.п.2.1 п.2 2.1. Критеріїв ризиковості платника податку і здійснення операцій податкові накладні/розрахунки коригування, які затверджені наказом ДПС України від 05.11.2018, складені платниками податку, перевіряються на відповідність ознакам ризиковості здійснення операцій: обсяг постачання товару/послуги, зазначений у податковій накладній / розрахунку коригування до податкової накладної на збільшення суми податкових зобов`язань, яку(ий) подано на реєстрацію в Реєстрі, дорівнює або перевищує величину залишку, що визначається як різниця обсягу придбання на митній території України такого товару/послуги (крім обсягу придбання товарів/послуг за операціями, які звільнені від оподаткування та підлягають оподаткуванню за нульовою ставкою) та/або ввезення на митну територію України такого товару, зазначеного з 01 січня 2017 року в отриманих податкових накладних / розрахунках коригування, зареєстрованих в Реєстрі, і митних деклараціях, збільшеного у 1,5 рази, та обсягу постачання відповідного товару/послуги, зазначеного у податкових накладних / розрахунках коригування, зареєстрованих з 01 січня 2017 року в Реєстрі, і переважання в такому залишку (більше 75 відсотків загального такого залишку) товарів з кодами згідно з УКТ ЗЕД та послуг з кодами згідно з ДКПП, перелік яких визначено ДФС відповідно до додатка, та відсутність товару/послуги, зазначеного/зазначеної в податковій накладній, яка подана на реєстрацію в Реєстрі, в Таблиці даних платника податку як товару/послуги, що на постійній основі постачається (виготовляється).

Відповідно до п.п.5, 6 Порядку прийняття рішень про реєстрацію/ відмову в реєстрації податкових накладних/ розрахунків коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, який затверджений постановою Кабінету Міністрів України №520 від 12.12.2019, у разі зупинення реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування в Реєстрі платник податку має право подати копії документів та письмові пояснення стосовно підтвердження інформації, зазначеної у податковій накладній / розрахунку коригування, для розгляду питання прийняття комісією регіонального рівня рішення про реєстрацію / відмову в реєстрації податкової накладної/ розрахунку коригування в Реєстрі.

Перелік документів, необхідних для розгляду питання прийняття комісією регіонального рівня рішення про реєстрацію / відмову в реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування в Реєстрі, реєстрацію яких зупинено в Реєстрі, може включати: договори, зокрема зовнішньоекономічні контракти, з додатками до них; договори, довіреності, акти керівного органу платника податку, якими оформлено повноваження осіб, які одержують продукцію в інтересах платника податку для здійснення операції; первинні документи щодо постачання/придбання товарів/послуг, зберігання і транспортування, навантаження, розвантаження продукції, складські документи (інвентаризаційні описи), у тому числі рахунки-фактури/інвойси, акти приймання-передачі товарів (робіт, послуг) з урахуванням наявності певних типових форм і галузевої специфіки, накладні; розрахункові документи та/або банківські виписки з особових рахунків; документи щодо підтвердження відповідності продукції (декларації про відповідність, паспорти якості, сертифікати відповідності), наявність яких передбачено договором та/або законодавством.

Відповідно до п.11 Порядку, комісія регіонального рівня приймає рішення про відмову в реєстрації податкової накладної/ розрахунку коригування в Реєстрі в разі:

- ненадання платником податку письмових пояснень стосовно підтвердження інформації, зазначеної у податковій накладній / розрахунку коригування, реєстрацію яких зупинено в Реєстрі;

- та/або ненадання платником податку копій документів відповідно до пункту 5 цього Порядку;

- та/або надання платником податку копій документів, складених/оформлених із порушенням законодавства.

Зі спірних рішень про відмову у реєстрації податкових накладних вбачається, що вони не містять конкретної інформації щодо причин та підстав для прийняття такого рішення, а лише містить загальну фразу про те, що причиною його прийняття є: «ненадання платником податку копій первинних документів щодо постачання/придбання товарів/послуг, зберігання і транспортування, навантаження, розвантаження продукції, складських документів (інвентаризаційні описи), у тому числі рахунків-фактури/інвойсів, актів приймання передачі товарів (робіт, послуг) з урахуванням наявності певних типових форм та галузевої специфіки, накладних» .

Тобто, викладена загальна правова норма без зазначення конкретних документів, яких, на думку відповідача, не вистачає для здійснення реєстрації податкової накладної, а також без повідомлення причин та мотивів, за яких надані позивачем пояснення та документи не були враховані.

Отже, з урахуванням положень наведених норм, у разі зупинення реєстрації податкової накладної на підставі пункту 1 Критеріїв ризиковості здійснення операцій, контролюючий орган має зажадати від платника документи на спростування наявних у органу ДПС сумнівів, пов`язаних з легальністю діяльності юридичної особи, вказавши які саме аспекти належить висвітлити платнику податків у своїх поясненнях.

Як вбачається зі змісту квитанції про зупинення реєстрації складеної ФГ ЕЛІТА- АГРО податкової накладної, фіскальний орган у них вказав, що господарська операція платника податків відповідає п. 1 Критеріїв ризиковості здійснення операцій.

Відтак, зупинення реєстрації ПН/РК за п.1 Критеріїв ризиковості здійснення операцій відбувається у разі одночасного дотримання трьох умов: відсутність товару в таблиці даних платника податку на додану вартість, як товару, що на постійній основі постачається; обсяг постачання дорівнює або перевищує товарні залишки; переважання в такому залишку (більше 50 відсотків) груп товарів (продукції), визначених ДПС та затверджених відповідним наказом, оприлюдненим на офіційному веб-сайті ДПС.

Натомість, надіслана позивачу квитанція містить вимогу щодо надання пояснень та копії документів щодо підтвердження інформації, зазначеної в ПН/РК для розгляду питання прийняття рішення про реєстрацію/відмову в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, без зазначення конкретної пропозиції щодо переліку документів, необхідних та достатніх для прийняття рішення про реєстрацію ПН/РК в ЄРПН. Невиконання контролюючим органом зазначеної вимоги призводить до обмеження права платника податків бути повідомленим про необхідність надання документів за вичерпним переліком, відповідно до критерію зупинення реєстрації податкової накладної, а не будь-яких документів на власний розсул.

Крім того, суд зауважує, що позивач є виробником поставленого товару та не придбавав його у інших осіб, що виключає можливість обчислення показника обсягу придбання (величини залишку) послуги.

Відтак, належної мотивації, підстав та причин віднесення здійснення позивачем господарських операцій до ризикових відповідно до п.1 Критеріїв ризиковості здійснення операцій , рішення контролюючого органу - не містить.

Отже, під час зупинення реєстрації спірної податкової накладної відповідач застосував критерії ризиковості здійснення операцій до податкової накладної, що не відповідає наведеним вище приписам пунктів 6, 7 Порядку №1165 та свідчить про відсутність обґрунтованих підстав для зупинення реєстрації податкових накладних.

Спірне рішення фіскального органу не відповідає критеріям чіткості та зрозумілості акту індивідуальної дії, та породжує неоднозначне трактування, що, в свою чергу, впливає на можливість реалізації права або виконання обов`язку платником податків виконати юридичне волевиявлення суб`єкта владних повноважень.

Зазначений висновок суду узгоджується з правовою позицією, викладеною в постановах Верховного Суду від 04.12.2018 року по справі №821/1173/17 та від 10.04.2020 року №819/330/18.

Суд звертає увагу на те, що наявні в матеріалах справи документи у повній мірі підтверджують реальність вищевказаних господарських операцій, за наслідками яких складено та направлено для реєстрації податкову накладну №5 від 28.06.2020р.

Отже, з урахуванням зазначеного вище, позов належить задовольнити у повному обсязі.

Сума сплаченого позивачем судового збору в розмірі 2270,00 грн. підлягає відшкодуванню солідарно на його користь за рахунок бюджетних асигнувань відповідачів.

Доказів понесення інших судових витрат позивачем не надано.

Керуючись ст. 2, 19, 139, 241, 244, 242 - 246 Кодексу адміністративного судочинства України, суд, -

ВИРІШИВ:

1. Позов Фермерського господарства "ЕЛІТА-АГРО" (вул. Паркова, 22, с. Велика Солона, Єланецький район, Миколаївська область, 55534, код ЄДРПОУ 36902716) до Державної податкової служби України (Львівська площа, 8, м. Київ 53, 04053, код ЄДРПОУ 43005393) , Головного управління ДПС у Миколаївській області (вул. Лягіна, 6, м. Миколаїв, 54001, код ЄДРПОУ 44104027) задовольнити.

2. Визнати протиправним та скасувати рішення Комісії з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних від 15.07.2020 року №1736327/36902716 про відмову у реєстрації податкової накладної №5 від 28.06.2020р.

3. Зобов`язати Державну податкову службу України (код ЄДРПОУ 43005393) зареєструвати податкову накладну №5 від 28.06.2020р. складену Фермерським господарством ЕЛІТА-АГРО (код ЄДРПОУ 36902716), в Єдиному реєстрі податкових накладних за датою її фактичного подання.

4. Стягнути за рахунок бюджетних асигнувань Державної податкової служби України (Львівська площа, 8, м.Київ 53, 04053, код ЄДРПОУ 43005393) на користь Фермерського господарства "ЕЛІТА-АГРО" (вул. Паркова, 22, с. Велика Солона, Єланецький район, Миколаївська область, 55534, код ЄДРПОУ 36902716) судовий збір в розмірі 1135,00 грн., сплачений квитанцією №58 від 03.02.2021р.

5. Стягнути за рахунок бюджетних асигнувань Головного управління ДПС у Миколаївській області (вул. Лягіна, 6, м. Миколаїв, 54001, код ЄДРПОУ 44104027) на користь Фермерського господарства ЕЛІТА-АГРО (вул. Паркова, 22, с. Велика Солона, Єланецький район, Миколаївська область, 55534, код ЄДРПОУ 36902716) судовий збір в розмірі 1135,00грн., сплачений квитанцією №58 від 03.02.2021р.

Рішення суду першої інстанції набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи в порядку, визначеному ст. 255 КАС України. Апеляційна скарга може бути подана до П`ятого апеляційного адміністративного суду протягом тридцяти днів з дня його проголошення.

Суддя І. А. Устинов

СудМиколаївський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення30.11.2021
Оприлюднено06.12.2021
Номер документу101559824
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —400/1827/21

Ухвала від 28.12.2022

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Яковенко М.М.

Постанова від 30.05.2022

Адміністративне

П'ятий апеляційний адміністративний суд

Шляхтицький О.І.

Ухвала від 31.01.2022

Адміністративне

П'ятий апеляційний адміністративний суд

Шляхтицький О.І.

Ухвала від 11.01.2022

Адміністративне

П'ятий апеляційний адміністративний суд

Шляхтицький О.І.

Ухвала від 30.11.2021

Адміністративне

Миколаївський окружний адміністративний суд

Устинов І. А.

Рішення від 30.11.2021

Адміністративне

Миколаївський окружний адміністративний суд

Устинов І. А.

Ухвала від 12.04.2021

Адміністративне

Миколаївський окружний адміністративний суд

Устинов І. А.

Ухвала від 26.03.2021

Адміністративне

Миколаївський окружний адміністративний суд

Устинов І. А.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні