Рішення
від 02.12.2021 по справі 420/12472/21
ОДЕСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

Справа № 420/12472/21

РІШЕННЯ

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

01 грудня 2021 року м. Одеса

У залі судових засідань № 33

Одеський окружний адміністративний суд у складі:

головуючого судді - Балан Я.В.,

при секретарі судового засідання - Галат В.І.,

за участю сторін:

позивача - ОСОБА_1 ,

представника позивача - Каленюк А.А.,

відповідач - ОСОБА_2 ,

представника відповідача - Гуцалюк А.Р.,

представника третьої особи

Тернопільської міської ради - не з`явився,

представника третьої особи

Приватного підприємства

ФІРМА АМН ТРАНС - Редьква Н.М.,

- Дрозд Р.А.,

розглянувши у відкритому судовому засіданні, у режимі відеоконференції поза межами приміщення суду за допомогою сервісу EasyCon , за правилами загального позовного провадження, адміністративну справу ОСОБА_1 до державного реєстратора Управління державної реєстрації Тернопільської міської ради Чупрун Руслана Івановича, третіх осіб, які не заявляють самостійних вимог щодо предмету спору на стороні відповідача Тернопільської міської ради, Приватного підприємства ФІРМА АМН ТРАНС про визнання протиправною бездіяльність, зобов`язання вчинити певні дії,-

ВСТАНОВИВ:

До Одеського окружного адміністративного суду з позовною заявою звернувся ОСОБА_1 до державного реєстратора Управління державної реєстрації Тернопільської міської ради Чупрун Руслана Івановича, третіх осіб, які не заявляють самостійних вимог щодо предмету спору на стороні відповідача Тернопільської міської ради, Приватного підприємства ФІРМА АМН ТРАНС про:

визнання протиправною бездіяльність державного реєстратора Управління державної реєстрації Тернопільської міської ради Чупрун Руслана Івановича щодо невидачі опису прийнятих документів та відсутності рішення за прийнятими документами;

зобов`язання Державного реєстратора Управління державної реєстрації Тернопільської міської ради Чупрун Руслана Івановича розглянути документи подані для державної реєстрації змін до відомостей про юридичну особу та прийняти рішення за результатами її розгляду.

Адміністративний позов мотивовано наступним.

ОСОБА_1 зазначив, що його представником було подано до державного реєстратора відповідний пакет документів щодо здійснення реєстраційних дій (внесення змін до відомостей про юридичну особу).

Однак, на думку ОСОБА_1 , державним реєстратором було допущено протиправну бездіяльність щодо не здійснення прийому документів за описом, враховуючи їх подання у паперовій формі та не вчинення відповідних реєстраційних дій.

ПРОЦЕСУАЛЬНІ ДІЇ У СПРАВІ ТА КЛОПОТАННЯ УЧАСНИКІВ СПРАВИ

Ухвалою Одеського окружного адміністративного суду від 10 серпня 2021 року, вищевказану позовну заяву прийнято до розгляду, відкрито спрощене позовне провадження по справі без повідомлення (виклику) сторін за наявними у справі матеріалами.

Ухвалою Одеського окружного адміністративного суду від 16 вересня 2021 року, у задоволенні клопотання державного реєстратора Управління державної реєстрації Тернопільської міської ради Чупрун Руслана Івановича про закриття провадження по адміністративній справі №420/12472/21 відмовлено.

Ухвалою Одеського окружного адміністративного суду від 16 вересня 2021 року, вирішено продовжити розгляд адміністративної справи №420/12472/21 за правилами загального позовного провадження.

Ухвалою Одеського окружного адміністративного суду від 05 жовтня 2021 року, надано можливість представнику ОСОБА_1 приймати участь у судових засіданнях по адміністративній справі №420/12472/21 у режимі відеоконференції поза межами приміщення суду, з використанням власних технічних засобів, за допомогою сервісу EasyCon .

Ухвалою Одеського окружного адміністративного суду від 07 жовтня 2021 року, Явку ОСОБА_1 у судові засідання по адміністративній справі №420/12472/21 визнано обов`язковою.

Ухвалою Одеського окружного адміністративного суду від 19 жовтня 2021 року, надано можливість представнику державного реєстратора Управління державної реєстрації Тернопільської міської ради Чупрун Руслана Івановича та представнику Приватного підприємства ФІРМА АМН ТРАНС приймати участь у судових засіданнях по адміністративній справі №420/12472/21 у режимі відеоконференції поза межами приміщення суду, з використанням власних технічних засобів, за допомогою сервісу EasyCon .

Ухвалою Одеського окружного адміністративного суду від 20 жовтня 2021 року, у задоволенні клопотання державного реєстратора Управління державної реєстрації Тернопільської міської ради Чупрун Руслана Івановича про виклик свідків по адміністративній справі №420/12472/21 відмовлено.

Ухвалою Одеського окружного адміністративного суду від 26 жовтня 2021 року, у задоволенні клопотання державного реєстратора Управління державної реєстрації Тернопільської міської ради Чупрун Руслана Івановича про виклик свідків по адміністративній справі №420/12472/21 відмовлено.

Ухвалою Одеського окружного адміністративного суду від 26 жовтня 2021 року, усудове засідання по адміністративній справі №420/12472/21 викликано у якості свідків ОСОБА_3 ( ІНФОРМАЦІЯ_1 , РНОКПП НОМЕР_1 , адреса: АДРЕСА_1 ) у приміщення Тарутинського районного суду Одеської області (68500 Одеська область, смт. Тарутине, вул, Красна, 235), для участі у судовому засіданні у режимі відеоконференції; ОСОБА_4 (паспорт серії НОМЕР_2 , виданий Тернопільським РВ УМВС України в Хмельницькій області 20.06.2009 року, робоча адреса: АДРЕСА_2 ) у приміщення Тернопільського окружного адміністративного суду (46021, м. Тернопіль, вул. Грушевського, 6), для участі у судовому засіданні у режимі відеоконференції.

09 листопада 2021 року, закрито підготовче засідання по справі та призначено справу до судового розгляду суті.

У судове засідання призначене на 01 грудня 2021 року, викликані у якості свідків ОСОБА_3 та ОСОБА_4 для дачі показань у приміщення Тарутинського районного суду Одеської області та Тернопільського окружного адміністративного суду - не з`явились. ОСОБА_3 від отримання повістки про виклик у якості свідка - відмовився (т.ІІ, а.с.56-60). Неявка ОСОБА_4 обґрунтована представником відповідача завантаженістю на роботі.

У встановлений судом строк відповідач надав відзив (вх.№46556/21 від 27.08.2021р.) на позовну заяву (т.І, а.с.64-65).

Відзив обґрунтований наступним .

Державний реєстратор Управління державної реєстрації Тернопільської міської ради Чупрун Руслан Іванович наголошував, що пакет документів відносно Приватного підприємства ФІРМА АМН ТРАНС для здійснення реєстраційних дій йому не надавався та, відповідно, не отримувався.

У реєстраційній справі Приватного підприємства ФІРМА АМН ТРАНС також відсутні будь-які документи за заявою представника ОСОБА_1 від 13 листопада 2020 року.

У відповіді на відзив (вх.№55444/21 від 08.10.2021року) ОСОБА_1 зазначив, що державним реєстратором Управління державної реєстрації Тернопільської міської ради Чупрун Русланом Івановичем, з невідомих підстав та невстановленим особам передано пакет наданих йому документів, передбачений для вчинення реєстраційних дій, що може свідчити про певну зацікавленість відповідача (т.І,а.с.169-170).

У поясненнях (вх.№46554/21 від 27.08.2021 року) Приватне підприємство ФІРМА АМН ТРАНС вказувало, що зазначений ОСОБА_1 перелік документів, які наче б-то, зі слів позивача, надавалися державному реєстратору, є визнаним речовим доказом у кримінальному провадженні №12018210010003647 від 14 листопада 2020 року, за ознаками кримінального правопорушення передбаченого частиною 3 статті 358 Кримінального кодексу України (т.І, а.с.72-80).

У запереченнях (вх№55438/21 від 08.10.2021р.) ОСОБА_1 зазначив, що обставини, вказані Приватним підприємством ФІРМА АМН ТРАНС не стосуються предмету розгляду даної адміністративної справи та не підтверджені належними та допустимими доказами (т.І, а.с.207-209).

ОБСТАВИНИ СПРАВИ ВСТАНОВЛЕНІ СУДОМ

Як зазначив ОСОБА_1 у тексті позовної заяви, 13 листопада 2020 року, його представник за довіреністю Висоцький Віталій Васильович, звернувся до державного реєстратора Управління державної реєстрації Тернопільської міської ради Чупрун Руслана Івановича з заявою про здійснення реєстрації внесення змін до відомостей, що містяться у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб підприємців та громадських формувань Приватного підприємства ФІРМА АМН ТРАНС .

Зі слів ОСОБА_1 , державному реєстратору Управління державної реєстрації Тернопільської міської ради Чупрун Руслану Івановичу було надано: заяву щодо державної реєстрації юридичної особи (внесення змін до відомостей про юридичну особу); довіреність від 30 вересня 2019 року, видану ОСОБА_5 , що уповноважує громадянина ОСОБА_3 бути представником ОСОБА_5 з питань продажу частки у статутному капіталі ПП ФІРМА АМН ТРАНС ; довіреність від 30 вересня 2019 року видану ОСОБА_6 , що уповноважує громадянина ОСОБА_3 бути представником ОСОБА_6 з питань продажу частки у статутному капіталі ПП ФІРМА АМН ТРАНС ; протокол зборів засновників ПП ФІРМА АМН ТРАНС від 11 листопада 2020 року; довіреність від 11 листопада 2020 року, посвідчена приватним нотаріусом Одеського міського нотаріального округу Омаровою В.С., від імені директора ПП ФІРМА АМН ТРАНС ОСОБА_1 , що уповноважує громадянина ОСОБА_4 представляти інтереси підприємства з питань державної реєстрації змін до відомостей Реєстру; статут ПП ФІРМА АМН ТРАНС посвідчений приватним нотаріусом Одеського міського нотаріального округу Омаровою В. С. від 11 листопада 2020 року; копію паспорта ОСОБА_1 , посвідчену приватним нотаріусом Одеського міського нотаріального округу Омаровою В. С. від 11 листопада 2020 року; договір купівлі-продажу частки у статутному капіталі ПП ФІРМА АМН ТРАНС між ОСОБА_5 та ОСОБА_1 №09/11/2020-2 від 09 листопада 2020 року; договір купівлі-продажу частки у статутному капіталі ПП ФІРМА АМН ТРАНС між ОСОБА_6 та ОСОБА_1 №09/11/2020-1 від 09 листопада 2020 року (т.І, а.с.8-26).

Вважаючи, що державним реєстратором допущено протиправну бездіяльність щодо не складання опису прийнятих документів та вчинення реєстраційних дій, позивач звернувся до суду з даною позовною заявою.

РЕЛЕВАНТНІ ДЖЕРЕЛА ПРАВА ТА ВИСНОВКИ СУДУ

Відносини, що виникають у сфері державної реєстрації юридичних осіб, їхньої символіки (у випадках, передбачених законом), громадських формувань, що не мають статусу юридичної особи, та фізичних осіб - підприємців регулюються Законом України Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань №755-IV від 15.05.2003 року (у редакції, чинній на день прийняття спірного рішення) (далі - Закон №755-IV).

Відповідно до пункту 4 частини 1 статті 1 Закону №755-IV державна реєстрація юридичних осіб, громадських формувань, що не мають статусу юридичної особи, та фізичних осіб - підприємців (далі - державна реєстрація) - офіційне визнання шляхом засвідчення державою факту створення або припинення юридичної особи, громадського формування, що не має статусу юридичної особи, засвідчення факту наявності відповідного статусу громадського об`єднання, професійної спілки, її організації або об`єднання, політичної партії, організації роботодавців, об`єднань організацій роботодавців та їхньої символіки, засвідчення факту набуття або позбавлення статусу підприємця фізичною особою, зміни відомостей, що містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, про юридичну особу та фізичну особу - підприємця, а також проведення інших реєстраційних дій, передбачених цим Законом.

Згідно з абзацом 6 пункту 14 статті 1 Закону №755-IV суб`єктом державної реєстрації є, у тому числі, виконавчі органи сільських, селищних та міських рад, Київська та Севастопольська міські, районні, районні у містах Києві та Севастополі державні адміністрації, нотаріуси - у разі державної реєстрації юридичних осіб (крім випадків, передбачених абзацами 2 - 4 цього пункту) та фізичних осіб - підприємців.

Статтею 5 Закону №755-IV визначено систему органів у сфері державної реєстрації: Міністерство юстиції України; інші суб`єкти державної реєстрації.

До повноважень інших суб`єктів державної реєстрації належить:1) забезпечення: прийому документів, поданих для державної реєстрації; державної реєстрації та проведення інших реєстраційних дій; ведення Єдиного державного реєстру та надання відомостей з нього; формування та зберігання реєстраційних справ; 2) здійснення інших повноважень, передбачених цим Законом та іншими нормативно-правовими актами.

Згідно зі статтею 9 Закону №755-IV відомості про юридичну особу, громадське формування, що не має статусу юридичної особи, та фізичну особу - підприємця вносяться до Єдиного державного реєстру на підставі: 1) відповідних заяв про державну реєстрацію; 2) документів, що подаються для проведення інших реєстраційних дій; 3) відомостей, отриманих у результаті інформаційної взаємодії між Єдиним державним реєстром та інформаційними системами державних органів.

Відповідно до частини 2 статті 25 Закону № 755-IV порядок проведення державної реєстрації та інших реєстраційних дій на підставі документів, що подаються заявником для державної реєстрації, включає: 1) заповнення форми заяви про державну реєстрацію - у разі подання документів особисто заявником (за бажанням заявника); 2) прийом документів за описом - у разі подання документів у паперовій формі; 3) виготовлення копій документів в електронній формі - у разі подання документів у паперовій формі; 4) внесення копій документів в електронній формі до Єдиного державного реєстру; 5) перевірку документів на наявність підстав для зупинення розгляду документів; 6) перевірку документів на наявність підстав для відмови в державній реєстрації; 7) прийняття рішення про проведення реєстраційної дії - для громадських формувань, символіки та засвідчення факту наявності всеукраїнського статусу громадського об`єднання; 8) проведення реєстраційної дії (у тому числі з урахуванням принципу мовчазної згоди) за відсутності підстав для зупинення розгляду документів та відмови в державній реєстрації шляхом внесення запису до Єдиного державного реєстру; 9) формування та оприлюднення на порталі електронних сервісів або з використанням Єдиного державного вебпорталу електронних послуг виписки, результатів надання адміністративних послуг у сфері державної реєстрації та установчих документів; 10) видача за бажанням заявника виписки з Єдиного державного реєстру у паперовій формі за результатами проведеної реєстраційної дії (у разі подання заяви про державну реєстрацію у паперовій формі).

Частиною 4 статті 17 Закону № 755-IV окремо визначено вичерпний перелік документів, які подаються для державної реєстрації змін до відомостей про юридичну особу, що містяться в Єдиному державному реєстрі, у тому числі змін до установчих документів юридичної особи, крім змін до відомостей, передбачених частиною 5 цієї статті.

Відповідно до частини 2 статті 6 Закону №755-IV державний реєстратор: 1) приймає документи; 1-1) встановлює черговість розгляду поданих документів для державної реєстрації; 2) перевіряє документи на наявність підстав для зупинення розгляду документів; 3) перевіряє документи на наявність підстав для відмови у державній реєстрації; 3-1) під час проведення реєстраційних дій у випадках, передбачених цим Законом, обов`язково використовує відомості реєстрів, автоматизованих інформаційних систем, держателем (розпорядником, володільцем, адміністратором) яких є державні органи, шляхом безпосереднього доступу до них, у тому числі відомості, що містять персональні дані особи, а також використовує відомості, отримані у порядку інформаційної взаємодії між Єдиним державним реєстром та інформаційними системами державних органів; 3-2) перевіряє дійсність довіреності, нотаріально посвідченої відповідно до законодавства України, за допомогою Єдиного реєстру довіреностей; 3-3) перевіряє використання спеціальних бланків нотаріальних документів, на яких викладені документи, що подаються для здійснення реєстраційних дій, за допомогою Єдиного реєстру спеціальних бланків нотаріальних документів; 4) проводить реєстраційну дію (у тому числі з урахуванням принципу мовчазної згоди) за відсутності підстав для зупинення розгляду документів та відмови у державній реєстрації шляхом внесення запису до Єдиного державного реєстру; 5) веде Єдиний державний реєстр; 6) веде реєстраційні справи; 6-1) надає в установленому порядку та у випадках, передбачених Законом України Про виконавче провадження , інформацію органу державної виконавчої служби або приватному виконавцю; 7) здійснює інші повноваження, передбачені цим Законом.

Згідно статті 26 Закону №755-IV, розгляд документів, поданих для державної реєстрації та проведення інших реєстраційних дій, здійснюється у такі строки, зокрема, щодо юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців - протягом 24 годин після надходження документів, поданих для державної реєстрації та проведення інших реєстраційних дій, крім вихідних та святкових днів.

Судом встановлено та матеріалами справи підтверджено, що 13 листопада 2020 року, на адресу Слідчого відділу Тернопільського відділу поліції Головного управління Національної поліції в Тернопільській області надійшла заява ОСОБА_7 , директора Приватного підприємства ФІРМА АМН ТРАНС про вчинення кримінального правопорушення передбаченого частиною 3 статті 190 та частиною 3 статті 358 Кримінального кодексу України.

З заяви ОСОБА_7 , наданої до слідчого відділу поліції вбачається, що 13 листопада 2020 року, близько 13 години 00 хвилин, до Управління державної реєстрації Тернопільської міської ради звернулась невстановлена особа, з приводу отримання консультації щодо вчинення реєстраційних дій відносно Приватного підприємства ФІРМА АМН ТРАНС . До огляду невстановленою особою були надані відповідні документи: довіреності, протокол зборів засновників, договори купівлі-продажу часток у статутному капіталі, тощо.

13 січня 2021 року, оригінали зазначених документів були надані ОСОБА_5 для доручення до матеріалів кримінального провадження та проведення слідчих дій.

Постановою Слідчого відділу Тернопільського відділу поліції Головного управління Національної поліції в Тернопільській області від 13 січня 2021 року, визнано речовими доказами у кримінальному провадженні №12018210010003647 від 13 грудня 2018 року: довіреність від 30 вересня 2019 року, видану ОСОБА_5 , що уповноважує громадянина ОСОБА_3 бути представником ОСОБА_5 з питань продажу частки у статутному капіталі ПП ФІРМА АМН ТРАНС ; довіреність від 30 вересня 2019 року видану ОСОБА_6 , що уповноважує громадянина ОСОБА_3 бути представником ОСОБА_6 з питань продажу частки у статутному капіталі ПП ФІРМА АМН ТРАНС ; протокол зборів засновників ПП ФІРМА АМН ТРАНС від 11 листопада 2020 року; довіреність від 11 листопада 2020 року, посвідчена приватним нотаріусом Одеського міського нотаріального округу Омаровою В.С., від імені директора ПП ФІРМА АМН ТРАНС ОСОБА_1 , що уповноважує громадянина ОСОБА_4 представляти інтереси підприємства з питань державної реєстрації змін до відомостей Реєстру; статут ПП ФІРМА АМН ТРАНС посвідчений приватним нотаріусом Одеського міського нотаріального округу Омаровою В. С. від 11 листопада 2020 року; копію паспорта ОСОБА_1 , посвідчену приватним нотаріусом Одеського міського нотаріального округу Омаровою В. С. від 11 листопада 2020 року; договір купівлі-продажу частки у статутному капіталі ПП ФІРМА АМН ТРАНС між ОСОБА_5 та ОСОБА_1 №09/11/2020-2 від 09 листопада 2020 року; договір купівлі-продажу частки у статутному капіталі ПП ФІРМА АМН ТРАНС між ОСОБА_6 та ОСОБА_1 №09/11/2020-1 від 09 листопада 2020 року (т.І, а.с.223-126).

Під час судового розгляду справи, позивач не зміг надати суду відомості стосовно того, кому саме ним надавалися оригінали документів Приватного підприємства ФІРМА АМН ТРАНС для здійснення реєстраційних дій; хто саме від імені ОСОБА_1 звертався до державного реєстратора Управління державної реєстрації Тернопільської міської ради Чупрун Руслана Івановича та яким чином; обставин придбання часток статутного капіталу Приватного підприємства ФІРМА АМН ТРАНС , тощо.

На запитання головуючої позивач зазначив, що оригінали документів були передані ним юристу, проте кому саме він не пам`ятає, оскільки у нього їх багато.

Відповідно до статті 9 КАС України, суд розглядає адміністративні справи не інакше, як за позовною заявою, поданою відповідно до цього Кодексу, у межах позовних вимог.

Згідно частини 1 статті 9 Кодексу адміністративного судочинства України розгляд і вирішення справ в адміністративних судах здійснюються на засадах змагальності сторін та свободи в наданні ними суду своїх доказів і у доведенні перед судом їх переконливості.

Відповідно до вимог статті 77 Кодексу адміністративного судочинства України кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених статтею 78 цього Кодексу. В адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб`єкта владних повноважень обов`язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача.

Тобто, ці норми одночасно покладають обов`язок на сторін доводити суду обґрунтованість своїх тверджень або заперечень.

Жодних доказів, обґрунтувань та підтверджень факту звернення позивача чи уповноваженої ним особи до державного реєстратора Управління державної реєстрації Тернопільської міської ради Чупрун Руслана Івановича з заявою про вчинення реєстраційних дій, позивачем під час розгляду справи - не надано, матеріали справи - не містять. Достатніх доказів на спростування позиції відповідача, позивачем під час розгляду справи також не наведено.

Таким чином, на підставі статті 8 Кодексу адміністративного судочинства України, згідно якої усі учасники адміністративного процесу є рівними та статті 9 Кодексу адміністративного судочинства України, згідно якої розгляд і вирішення справ у адміністративних судах здійснюється на засадах змагальності сторін та свободи в наданні ними своїх доказів і у доведенні перед судом їх переконливості, з`ясувавши обставини у справі, перевіривши всі доводи і заперечення сторін та надавши правову оцінку наданим доказам, суд дійшов висновку, що позовні вимоги ОСОБА_1 задоволенню не підлягають.

Розподіл судових витрат.

Відповідно до частини 1 статті 143 Кодексу адміністративного судочинства України суд вирішує питання щодо судових витрат у рішенні, постанові або ухвалі.

У зв`язку з відмовою у задоволенні позовних вимог, розподіл судових витрат відповідно до статті 139 Кодексу адміністративного судочинства України не здійснюється.

Керуючись статтями 9, 14, 73-78, 90, 143, 173-183, 242-246, 250, 255 Кодексу адміністративного судочинства України, суд,-

В И Р І Ш И В:

У задоволенні позовних вимог ОСОБА_1 ( АДРЕСА_3 , РНОКПП НОМЕР_3 ) до державного реєстратора Управління державної реєстрації Тернопільської міської ради Чупрун Руслана Івановича (46001, м. Тернопіль, бульвар Тараса Шевченка 3, код ЄДРПОУ 34334305), третіх осіб, які не заявляють самостійних вимог щодо предмету спору на стороні відповідача Тернопільської міської ради (46001, м. Тернопіль, вул. Листопадова 5, код ЄДРПОУ 34334305), Приватного підприємства ФІРМА АМН ТРАНС (46008, м. Тернопіль, вул. Гайова 44, код ЄДРПОУ 25347294) про визнання протиправною бездіяльність державного реєстратора Управління державної реєстрації Тернопільської міської ради Чупрун Руслана Івановича щодо невидачі опису прийнятих документів та відсутності рішення за прийнятими документами; зобов`язання Державного реєстратора Управління державної реєстрації Тернопільської міської ради Чупрун Руслана Івановича розглянути документи подані для державної реєстрації змін до відомостей про юридичну особу та прийняти рішення за результатами її розгляду - відмовити.

Рішення набирає законної сили згідно статті 255 Кодексу адміністративного судочинства України - після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо скаргу не було подано. У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті апеляційного провадження чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови судом апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.

Апеляційна скарга на рішення суду згідно статті 295 Кодексу адміністративного судочинства України подається до П`ятого апеляційного адміністративного суду протягом тридцяти днів з дня його проголошення.

У разі оголошення судом лише вступної та резолютивної частини рішення, або розгляду справи в порядку письмового провадження, апеляційна скарга подається протягом тридцяти днів з дня складання повного судового рішення.

Повне рішення складено та підписано 02 грудня 2021 року.

Суддя Ярослава БАЛАН

.

Дата ухвалення рішення02.12.2021
Оприлюднено05.12.2021
Номер документу101600369
СудочинствоАдміністративне
Сутьвизнання протиправною бездіяльність, зобов`язання вчинити певні дії

Судовий реєстр по справі —420/12472/21

Постанова від 04.04.2022

Адміністративне

П'ятий апеляційний адміністративний суд

Крусян А.В.

Ухвала від 14.02.2022

Адміністративне

П'ятий апеляційний адміністративний суд

Крусян А.В.

Ухвала від 04.01.2022

Адміністративне

П'ятий апеляційний адміністративний суд

Крусян А.В.

Рішення від 02.12.2021

Адміністративне

Одеський окружний адміністративний суд

Балан Я.В.

Ухвала від 27.10.2021

Адміністративне

Одеський окружний адміністративний суд

Балан Я.В.

Ухвала від 27.10.2021

Адміністративне

Одеський окружний адміністративний суд

Балан Я.В.

Ухвала від 20.10.2021

Адміністративне

Одеський окружний адміністративний суд

Балан Я.В.

Ухвала від 19.10.2021

Адміністративне

Одеський окружний адміністративний суд

Балан Я.В.

Ухвала від 07.10.2021

Адміністративне

Одеський окружний адміністративний суд

Балан Я.В.

Ухвала від 05.10.2021

Адміністративне

Одеський окружний адміністративний суд

Балан Я.В.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні